مباهله شیعه با وهابیت و اهل سنت ، مولوی ها ماموستا ها اگر جرات دارید تشریف بیارید.دفع شر جن و همزاد باطل السحر قوی و مجرب

گذاشتن لینک های وب دیگران به معنی تائیدآنها نیست کپی و انتشار مطالب با ذکرمنبع مجاز است و الا شرعاً حرام است( بجزمطالبی که درمورد حقانیت شیعه و گمراهی وهابیت و اهل سنت است )

مباهله شیعه با وهابیت و اهل سنت ، مولوی ها ماموستا ها اگر جرات دارید تشریف بیارید.دفع شر جن و همزاد باطل السحر قوی و مجرب

گذاشتن لینک های وب دیگران به معنی تائیدآنها نیست کپی و انتشار مطالب با ذکرمنبع مجاز است و الا شرعاً حرام است( بجزمطالبی که درمورد حقانیت شیعه و گمراهی وهابیت و اهل سنت است )

اثر نگه داری کبوتر ،خروس سفید در خانه و تاثیر آن بر جنیان


از عبدالکریم منقول است که گفت:
رفتم به خانه آن جناب دیدم که سه کبوتر سبز درخانه آن جناب بود.
عرض کردم که:
این ها خانه را کثیف می کنند.
حضرت صادق ع فرمود که:
《مستحب است نگاه داشتن این ها درخانه》

 درحدیث دیگر فرمود که:
《در خانه حضرت رسول -صلی الله علیه وآله وسلم- یک جفت کبوتر سرخ بود》

 در حدیث دیگر فرمود که:
جناب امیرالمؤمنین -علیه السلام- چاهی کنده بودند، خبر دادند به آن جناب که جِنّیان سنگ در آن چاه می اندازند.
حضرت آمدند و بر سر آن چاه ایستادند و فرمودند که:
دست از این عمل بردارید وگرنه کبوتر در این چاه جا می دهم.
پس فرمود که:
صدای بال کبوتر شیاطین و جنیان را دفع می کند


 ازمحمد بن کرامه منقول است که گفت:
به خدمت حضرت امام موسی -علیه السلام- رفتم؛ یک جفت کبوتر ماده سیاه بود و حضرت نان از برای آن ها ریز می کردند و فرمودند که:
《این ها درشب حرکت می کنند و مونس مَنَند و هر مرتبه که در شب بال می زنند جِنّیان و شیاطین که داخل خانه شده اند دفع می کنند》

 در چند حدیث منقول است که:
《کبوتر خانگی یا کبوتر یاهو یاد خدا بسیار می کنند، و اهلبیت -علیهم السلام- را دوست می دارند، و صاحب خانه را دعا می کنند که خدا شما را برکت دهد》

 درحدیث معتبر از حضرت صادق -علیه السلام- منقول است که:

خروس بال گشاده سفیدی که در خانه باشد آن خانه و هفت خانه دور آن خانه را از بلاها نگاه می دارد؛

و یک بال زدن کبوتر دو رنگ بهتر است از هفت خروس سفید

 حلیة المتقین، باب دوازدهم، فصل ششم

 یک جفت مرغ و خروس در منزل ایت الله حق شناس ره همیشه من میدیدم در منزلشون واقع در میدان قیام و یک جفت کبوتر در منزل حاج منصور ارضی 
همیشه از بچگی از پیرزن ها و پیرمرد ها میشنیدم که بال زدن کبوتر یا خروس جن ها رو از خانه دور میکنه .
صلاح دیدم این حدیثم بفرستم براتون

منبع کانال تلگرام

 hghshenas110  

برای دور کردن جنیان موذی و خلاص شدن از ازارشان به پست تطهیر منزل مراجعه کنید از اینجا


کشف در خواب،کشف مطلب در خواب فهمیدن علت مشکل و راه حل و درمان مشکل،ارشاد و راهنمایی در خواب پیدا کردن گمشده


دفع سحر ، جادو ، جن و همزاد


ذکر و ختم اکثراً مجرب


وهابیت و اهل سنت نخوانندچون؟؟؟


مباهله

نظرات 7 + ارسال نظر
ستایش - م سه‌شنبه 14 آبان 1398 ساعت 09:35

سلام وخسته نباشید خدمت استاد ارجمند
استاد22ساله که ازدواج کردم و ازاین مدت دوسال مستأجر بودیم وخیلی زندگی عالی داشتیم ازهرحیث مالی و عاطفی و محبت ولی متاسفانه بعداز اینکه به خونه تازه ساخت خودمان آمدیم بتدریج مشکلات مان شروع شد بعد سه ماه در خونه جدید دخترم که ده ماهه بود افتادن و دچار شکستگی ران شدن وتا سه ماه عذاب کشیدن بعدش خودم بدونه هیج مشکلی سرم بی اختیار عقب وجلو میشد و زمین میخورد و هیچ کنترلی دست من نبود وبا م راجعه به پزشک معلوم شد مشکلی نیست با توجه به اینکه با خانواده همسرم همسایه هستیم مدام مورد طعنه وکنایه هستم که لیاقت این خونه وزندگی ندارم بعداز 5 سال دختر دومم بدنیا آمد که درطول شب تا صبح گریه و ناله میکرد وپرش دست وپا داشت البته 5 ماهه به این دخترم حامله بودم که یه روز گربه ای از خیابان تا پشت در حال وپذیرایی دنبالم اومد وخیلی جثه بزرگی داشت طوریکه همسرم ترس داشتن از بیرون کردنش و کسی دیگه اومد بیرونش کرد بعد ازاین اتفاقات دخترم تازه میخواست مبل و صندلی رابگیره وبایسته که بدبختانه الان 13 ساله زمین گیر شده وراه نمیره خودم الان 19 ساله میگن افسردگی داری ودارو خوردم سر سوزنی بهتر نشدم وبدترهم شدم نمیخوام مطلبم طولانی تر بشه خونه مون شده محل زاد ولد گربه ها و خانوادگی فقط دوست داریم بخوابیم مثل جنازه شدم بی انرژی وبی حس و حال اوضاع طوریه که دو هفته یه بار با زور حمام میریم ، کثافت خونه وزندگیمو که همه حسرتشو داشتن گرفته میل به غذا خوردن نداریم اگرم درست کنیم میمونه ویادور ریخته میشه الان هر چهار نفرمون دارو میخوریم بلکه تکونی بخوریم ولی دریغ از ذره شادی ویا انرژی هیچ کسی با ما رفت وآمد نداره ماهم اصلا دوست نداریم جایی بریم ، البته خارج ازخونه خودمون سرحال هستیم ولی به محض رسیدن به خونه خودمون هر کسی یه گوشه خوابش میبره توی کلید وپریز وزیر درخت حیاط وداخل وسایل خونه دعا وطلسم زیاد پیدا کر دیم ومیدونیم کار کیه ، این مدت 19 سال ده ها نفر مراجعه کردیم وکلی هزینه ولی بدتر شدیم خودم و دخترام دیگه کچل شدیم بخاطر ریزش مو شبها همش خواب مار ومارمولک.حیوانات تر سناک میبینم توی خواب پرش دست وپا.شکم دارم.وهمیشه یکی میخواد منو خفه کنه توی خواب. ولی کسی صدای آه وزاریمو نمیشنوه توی حیاط پرشده از مارمولک.عقزب.ملخ و مو رچه های در شت بعضی وقتها معلوم نیست ملخ ها ازکجا اومدن توی خونه نه من ونه همسرم تمایلی به ارتباط باهم نداریم.اگر بعداز یه ماه بخواهیم ارتباطی باشه یکی ازما بین راه ناتوان میشه خودم و همسرم ودختر بزرگم دچار فراموشی ، سردرد دایم، چشم درد.درد معده هستیم . شبها پشت بام سروصدای گربه ها که آه وزاری میکنن ویا صدای دویدن پای آدمها ومشت زدن به درودیوار میاد توی خونه هم لرزش درودیوار، کمد ومبل وکابینت آزار دهنده ست .هربار هم قرآن یا دعایی بخونیم بچه ها داد وبیداد میکنن بعدش خودم وهمسرم داغون میشه اعصابمون ودچار تهوع واستفراغ ودرد شکم میشیم حتی روش قرآنی هم بمدت پنج روز یه آقایی توی خونه مون خوندن ولی بعد دوروز دوباره برمیگردیم سر خانه اول بقران سه بار خواستیم خودم وخانواده رو خلاص کنم ولی دلم بحال دخترام میسوزه آخه دختر کوچکم هنوز آرزوی راه ر فتنو داره استاد زندگیم.شده مسخره ومضحکه خانواده همسرم ولی انرژی وحرکت ندارم بخاطر این گر فتاری کار وتحصیلمو ترک کردم وخیلی ازاین بابت خوشحال شدن همسرم یه فرهنگیه که مدام بخاطر خواب موندن و تأخیر با همکاراش درگیری داره بزرگوارم به دا د من وزندگیم برس تا بتونم برای دخترام مادری کنم .
با این تفاسیر و توضیحات برمن واجب است وبا دل وجان میپذیرم که اگر مشکل سحر و جن من با عمل کردن به جزوه شما مرتفع شد نذر 135 هزار صلوات رابا همون نیتی که نوشتید انجام دهم. پس خواهش میکنم جزوه را به این ایمیل ارسال بفرمائید.ممنونم

باسلام . احتمال زیاد کسی سحر را تجدید میکنه یا اینکه طلسم و سحر داخل خونه هست. احتمال زیاد داره بخاطر کثیفی و نجاست و یا گناهو موسیقی حرام هم بیان .باید اولا نظافت و تمیزی خونه را رعایت کنید یه خونه تکونی بکنید .همه مواردی که گفته شد در پست تطهیر را انجام بدید و تا 40 روز سعی کنید صوت سوره بقره پخش بشه شبها و اب پاشی با اب متبرک بکنید اسپندهم دود بدید. تابلو قران بزنید تو خونه.تا سحر باطل بشه کبوترو خروس هم بتونید بیارید خیلی خوبه.اکثر مشکلاتتون مال جنهای موذی منزل هست. در ضمن سحر خوراکی هم بهتون دادن باید ابطال بشه
اگر نمیتونید خودتون خونه را تمیز کنید از نزدیکان مطمئن کمک بگیرید و بهتره که یکی دو هفته خونه پدری برید تا کار تطهیرو ابطال سحر انجام بشه بعد بیاید خونه. میتونید همزمان با نظافت خونه قران خوندن و ابپاشی را هم عمل کنید . تحصین کنید و قران همراه همه باشه بهتون ایمیل میدم

ستایش - م یکشنبه 12 آبان 1398 ساعت 21:47

با سلام ودعای خیر..من و همسرم و دوتا دخترام الان بیست دوساله گرفتار طلسم جنیان شده ایم هرکاری که گفتن انجام دادیم اما چند روزی خبری نیست و دوباره برمی گردن دخترم سیزده سالشه با کاردرمانی به مرحله ایستادن وراه رفتن می رسه ولی دوباره برگشت می خوره هیچ کاری نمی تونیم تا آخر انجام بدیم همه مورد هارا خواندم همه اینها را داریم برای خدا برمن واجب است که مشکل سحر جن من و اعضای خانواده ام حل شد 135هزار صلوات را با همون نیتی،که نوشتید را به کمک همسرم و دخترم می فرستم وهر شب و صبح برای سلامتی آقا صاحب الزمان آیت الکرسی را می خونم وبا جون دل همه را به جا می آورم واگر یادم رفت روز بعد بجا بیاورم از شما بزرگوارم. خواهش می کنم جزوه ابطال سحر کشتن جن ساحر توسط ملائکه را می خواستم

محمدامین پنج‌شنبه 9 آبان 1398 ساعت 07:45

سلام وقت به خیر.برای خدا بر من واجب باشد که اگر مشکل سحر و جن من با عمل به جزوه شما و راهنمایی هاتون حل شد 135 هزار صلوات را با همون نیتی که نوشتید را (به تنهایی یا با کمک دیگران) میفرستم و تا زمانی که صلوات ها به این تعداد برسه هرصبح یا شب یک ایت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم و اگر یادم رفت روزهای بعد جبرانم میکنم و ازخداوند قهار و منتقم میخواهم اگر بعد از برطرف شدن مشکل سحر و جن، نذر را انجام ندادم دیگر هیچ دعا و نذری از من را مستجاب نکند تا به نذر خود عمل کنم.

سلام وقت به خیر. ارسال شد

الهه پنج‌شنبه 24 مرداد 1398 ساعت 14:26

برای خدا بر من واجب باشد که اگر مشکل سحر و جن من با عمل به جزوه شما و راهنمایی هاتون حل شد 135 هزار صلوات را با همون نیتی که نوشتید را (به تنهایی یا با کمک دیگران) میفرستم و تا زمانی که صلوات ها به این تعداد برسه هرصبح یا شب یک ایت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم و اگر یادم رفت روزهای بعد جبرانم میکنم و ازخداوند قهار و منتقم میخواهم اگر بعد از برطرف شدن مشکل سحر و جن، نذر را انجام ندادم دیگر هیچ دعا و نذری از من را مستجاب نکند تا به نذر خود عمل کنم(سلام درهمون قسمت مربوطه خواستم صیغه نذرروبنویسم بسته بود..کمک کنید)

با سلام ارسال شد قسمت اسپم و هرزنامه ایمیل را هم ببینید

مهدیه محمدیان یکشنبه 26 خرداد 1398 ساعت 10:44

سلام وقت بخیر
من دختر 30 ساله هستم بهم گفتن همزاد دارم چکار انجام بدم؟ ممنون

سلام وقت بخیرقوانین وبلاگ را از صفحه اول وبلاگ بخون با دقت

عسل دوشنبه 6 خرداد 1398 ساعت 14:21

سلام استاد بزرگوار خواهشا جواب منو بدید .42 سالمه تاحالا ازدواج نکردم .هیچ دلیل خاصی هم ندارد.خواستگارمناسب اصلا ندارم .
10 ساله بشدت دوست دارم ازدواج کنم چندباردعا گرفتم ولی اتفاقی نیفتاده.
الان یه جا برام سرکتاب باز کردن گفتن که همزاددارم اول باید دعای همزاد بگیرم بعد بخت گشا تا اثر کنه.
خواهشا کمکم کنید چکارکنم

سلام تمام مطالب در مورد (دفع سحر ، جادو ، جن و همزاد )در وبلاگ را بخون با دقت و در پست مربوطه نظر بده اگر جزوه را میخواید

مهدی قالیچین سه‌شنبه 9 بهمن 1397 ساعت 13:38

سلام من بایدشماروملاقات کنم نمیشه همینطوری گفت باتشکر

سلام .شرمنده فقط از طریق ایمیل یا نظرات وبلاگ میتونید مشکل تون را مطرح کنید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.