مباهله شیعه با وهابیت و اهل سنت ، مولوی ها ماموستا ها اگر جرات دارید تشریف بیارید.دفع شر جن و همزاد باطل السحر قوی و مجرب

گذاشتن لینک های وب دیگران به معنی تائیدآنها نیست کپی و انتشار مطالب با ذکرمنبع مجاز است و الا شرعاً حرام است( بجزمطالبی که درمورد حقانیت شیعه و گمراهی وهابیت و اهل سنت است )

مباهله شیعه با وهابیت و اهل سنت ، مولوی ها ماموستا ها اگر جرات دارید تشریف بیارید.دفع شر جن و همزاد باطل السحر قوی و مجرب

گذاشتن لینک های وب دیگران به معنی تائیدآنها نیست کپی و انتشار مطالب با ذکرمنبع مجاز است و الا شرعاً حرام است( بجزمطالبی که درمورد حقانیت شیعه و گمراهی وهابیت و اهل سنت است )

سوال در مورد دعا ،ختم و ذکر مجرب برای دفع شر دشمن و محفوظ بودن از مکر و حیله دشمنان

سوال در موردر ذکر مجرب برای محفوظ بودن از مکر و حیله دشمنان و دفع شر دشمن
 

سلام و احترام خدمت شما

من ذکری مجرب یا راهکاری برای دور شدن از آدم های بد و منافق می خوام. فقط میان برامون پاپوش میدوزن و علیه مون شکایت میکنن البته به لطف توسل به امام زمان عج و خواندن سوره بقره تا حالا نتونستن موفق بشن. از یه طرف هم از خدا ممنونم که این آدم ها رو توی دنیا بهمون نشون داد تا دنیا بی ارزش جلوه کنه برامون ولی از یه طرف هم می خوام کسی نتونه با آبروی خانوادم بازی

کنه رنجش اونا آدم و نابود میکنه. خواهش میکنم اگر میشه همینجا راهنمایی بفرمایید که چگونه باید از این افراد فاصله گرفت و سرشون به کار خودشون گرم بشه آبروی ما در دستان اینا قرار نگیره. ممنونم.


+++


سلام و احترام خدمت شما:
1- اولا اسرارتان را به هر کسی نگید با هر کسی معاشرت نکنید زود دوست نشید تا مطمئن نشید اهل تقوا هست .
2- نعمتهایی که دارید و لطفهایی که خدا بهتون کرده را به افراد نگید خیلی ها همین که ببینند یه کسی ثروت یا نعمتی داره که اونها ندارند( ولو چیز کوچکی باشه از نظر شما ) سعی میکنند بهش آسیب بزنند نگذارید حسادت افراد تحریک بشه.
حدیث داریم قریب به این مضامین:3 چیز را مخفی کن:1- رفت و آمدها را 2-طلا(جواهرات و دارائی و پول و امکانات) 3- مذهبت را ( وعقایدت را از افرادی که نمیدونی دوستند یا دشمن دینی تو هستند در جاهای خطرناک که با شما دشمنند)

 3- از دستورات معصومین صلوات الله علیهم استفاده کنید دعاهای دفع دشمن را بخونید خصوص حجابهای امامان در حاشیه مفاتیح خصوص حجاب امام صادق وامام کاظم بعداز هر نماز یا صبح و شب بخونید.

 4-صبح وشب تحصین کنید خصوص دعای امان از سوختن و هر بدی را بخونید همه خانواده

 5- دعای سمات را هرروز بخونید به نیت تعجیل در فرج امام زمان و انجا که نوشته نام دشمن را ببرید، اگر کسی در حال مشکل سازی و دشمنی کردن هست نام ببرید و اضافه کنید بعدش(و جمیع اعدائنا من الجن و الانس)  و اگر دشمنی نمیشناسید یا پنهانی اذیت میکنه بگید(جمیع اعدائنا من الجن و الانس) تا دفع شر همه دشمنان خانواده بشه.

6- بعضی از فرازهای دعای سمات یا علقمه را در قنوت نمازها بعداز دعای( اللهم عجل لولیک الفرج) بخونید مثل این فراز( اللهم و مَن اَرادنا بسوءٍ فَاَرده )  قبل و بعد این دعاها صلوات بفرستید تا به برکت دعای تعجیل فرج دعای شما هم مستجاب بشه.

 7- انگشتر حدید صینی 7 جلال بدست کنیدبرای دفع دشمن خوب بشرطیکه طبق اداب و توسط ادم اهل نماز نوشته باشند با استخاره بخرید. خیلی از اینا که تو بازار هست اثر نداره

  8- حرز امام زین العابدین را بخونید در حاشیه مفاتیح هست اولش اینه : سَدَدت اَفواه الجن و الانس... تا زبان بدگویان و دشمنان بر شما بسته شودو نتوانند علیه شما حرفی بزنند.

 9- در تعقیبات مشترکه و ادعیه وقت طلوع و غروب افتاب دعاهایی که برای خیردنیا و اخرت و دفع شر دنیا و اخرت هست را بخونید در مفاتیح مثل این تعقیب مشترک بعد از هر نماز( اللهم انی اسئلک من کل خیر احاط به علمک و اعوذ بک من کل شر احاط به علمک) میتونید توی قنوت هم بخونید.از دعاهای هر روز هم دعای سبحان الله کما ینبغی الله...را بخونید برای حاجت و دفع دشمن  و غم خوبه.

  10 - هر روز مبلغی حتی اگر کم باشه صدقه بدید در حد توان.  نیت کنید 98% مبلغ برای سلامتی و دفع بلای غیبت امام زمان  و 1%برای دیگر سلامتی و دفع بلا ها و شر دشمنان از اعضای خانواده و 1% هم برای  خودت.

11- دعای علقمه را به نیت دفع دشمن و اینکه خدا عذابشون کنه 40 مرتبه بخونید اثرعجیبی داره در دفع شر دشمن. میتونید روزی یکبار یا چندبار بخونید به این نیت . البته دعا در سحرگاه خیلی سریعتر مستجاب میشه.

12- دعاى امام رضا علیه السلام براى حفظ شدن از شرّ دشمنان و پنهان ماندن از دسترس آنان بخوان:

إِسْتَسْلَمْتُ مَوْلایَ لَکَ، وَأَسْلَمْتُ نَفْسی إِلَیْکَ، وَتَوَکَّلْتُ فی کُلّ ‏اُمُوری عَلَیْکَ، وَأَنَا عَبْدُکَ وَابْنُ عَبْدَیْکَ، إِخْبَأْنِیَ اللَّهُمَّ فی سِتْرِکَ عَنْ‏ شِرارِ خَلْقِکَ، وَاعْصِمْنی مِنْ کُلِّ أَذًى وَسُوءٍ بِمَنِّکَ، وَاکْفِنی شَرَّ کُلِّ ذی ‏شَرٍّ بِقُدْرَتِکَ.

   أَللَّهُمَّ مَنْ کادَنی أَوْ أَرادَنی فَإِنّی أَدْرَأُ بِکَ فی نَحْرِهِ، وَأَسْتَعینُ بِکَ مِنْهُ، وَأَسْتَعیذُ مِنْهُ بِحَوْلِکَ وَقُوَّتِکَ، وَشُدَّ عَنّی أَیْدِی الظَّالِمینَ، إِذْ کُنْتَ ‏ناصِری، لا إِلهَ إِلّا أَنْتَ، یا أَرْحَمَ الرَّاحِمینَ وَإِلهَ الْعالَمینَ.

أَسْأَلُکَ کِفایَةَ الْأَذى، وَالْعافِیَةَ وَالشِّفآءَ، وَالنَّصْرَ عَلَى الْأَعْدآءِ، وَالتَّوْفیقَ لِما تُحِبُّ رَبَّنا وَتَرْضى، یا إِلهَ الْعالَمینَ، یا جَبَّارَ السَّماواتِ‏ وَالْأَرَضینَ، یا رَبَّ مُحَمَّدٍ وَالِهِ الطَّیِّبینَ الطَّاهِرینَ، صَلَواتُکَ عَلَیْهِمْ ‏أَجْمَعینَ.(3)

مولاى من؛ خود را تسلیم تو نمودم، و خویشتن را به تو واگذار کردم، و در همه‏ کارهایم بر تو توکّل کردم، و من بنده تو و پسر دو بنده توأم. خداوندا؛ مرا در پوششت ‏دعا براى وارد شدن بر کسى ... از آفریدگان شرورت پنهان بدار، و به لطف خود از هر اذیّت و آزارى حفظ کن، به قدرتت بدى هر تبهکارى را نسبت به من کفایت  کن. خداوندا؛ هر کس به من حیله کند یا قصد فریب مرا داشته باشد، به وسیله تو آن را دفع کرده و به خودش برمى‏ گردانم، و در برابر او از تو یارى مى ‏جویم، و از شرّ او به توانایى و نیروى تو پناه مى ‏برم، و ببند از من دستان ستمگران را؛ زیرا تو یاور من بوده ‏اى، جز تو خداوندى نیست، اى مهربانترین مهربانان، و اى خداوند جهانیان. از تو مى‏ خواهم کفایت نمودن از اذیّت و آزار، و عافیت و شفا، و نصرت و یارى بر علیه دشمنان، و توفیق آنچه را که دوست مى‏ دارى اى پروردگار ما و مى‏ پسندى، اى خداى عالمیان؛ اى مسلّط بر آسمان‏ها و زمین‏ها، اى پروردگار محمّد و آل پاک و پاکیزه او، درود تو بر همه آنان باد.

3) مهج الدعوات: 358، المصباح: 293، البلد الأمین: 644، المجموع الرائق: 381/1، بحار الأنوار: 379/94.


13- سیّد بن طاووس ‏رحمه الله در کتاب «مهج الدعوات» از حضرت امام رضا علیه السلام روایت کرده ‏است که فرمود:

شخصى خدمت امام صادق‏ علیه السلام شرفیاب شد و نسبت به کسى که به او ستم ‏مى ‏نمود شکایت کرد، امام‏ علیه السلام به او فرمودند:

چرا «دعاى مظلوم» را که پیامبر اکرم‏ صلى الله علیه وآله وسلم به امیرالمؤمنین‏ علیه السلام تعلیم فرمودند نمى ‏خوانى؟ هیچ مظلومى آن را علیه ظالم نمى ‏خوانَد مگر آنکه خدا او را یارى ‏مى ‏دهد و از شرّ آن ظالم او را کفایت مى ‏نماید، و دعا این است:

أَللَّهُمَّ طُمَّهُ بِالْبَلآءِ طَمّاً، وَغُمَّهُ بِالْبَلآءِ غَمّاً، وَقُمَّهُ بِالْأَذى قَمّاً، وَارْمِهِ ‏بِیَوْمٍ لا مَعادَ لَهُ، وَساعَةٍ لا مَرَدَّ لَها، وَأَبِحْ حَریمَهُ، وَصَلِّ عَلى مُحَمَّدٍ وَأَهْلِ بَیْتِهِ عَلَیْهِ وَعَلَیْهِمُ السَّلامُ، وَقِنی شَرَّهُ، وَاکْفِنی أَمْرَهُ، وَاصْرِفْ‏ عَنّی کَیْدَهُ، وَأَحْرِجْ قَلْبَهُ، وَسُدَّ فاهُ عَنّی، «وَخَشَعَتِ الْأَصْواتُ لِلرَّحْمنِ ‏فَلاتَسْمَعُ إِلّا هَمْساً»(6)، «وَعَنَتِ الْوُجُوهُ لِلْحَیِّ الْقَیُّومِ وَقَدْ خابَ مَنْ حَمَلَ‏ ظُلْماً»(7)، «اِخْسَئُوا فیها وَلاتُکَلِّمُونِ»(8)، صَهٍ صَهٍ صَهٍ صَهٍ صَهٍ صَهٍ صَهٍ.(9)

خداوندا؛ او را در بلا فرو ببر، و او را به بلا بپوشان، و پى در پى بر او ناراحتى و آزار وارد کن، و گرفتار کن به روزى که بازگشت ندارد (دائمى است)، و ساعتى که برایش گردانندنى نیست (جدا نشود)، و حرمتش را از بین ببر، و درود فرست  بر محمّد و اهل بیت او که سلام بر او و آنان باد، و مرا از شرّ او نگهدار، و در امر او مرا  کفایت کن، و مکر و حیله او را از من بازگردان، و قلب او را در مشقّت افکن،  دهانش را از بدگوئى من ببند. «و صداها در برابر آن خداى مهربان خاموش شد پس نمى ‏شنوى مگر آوازى آهسته»، «و چهره ‏ها در برابر آن زنده پاینده به خاک افتد و ناکام و زیانکار است کسى که بار ستمى بر دوش دارد»، دعا براى سرکوب ‏شدن دشمن... «به دوزخ درآیید و با من لب از سخن فرو بندید»، ساکت باش، ساکت باش، ساکت باش، ساکت باش، ساکت باش، ساکت باش، ساکت باش.

6) سوره طه، آیه 108.

7) سوره طه، آیه 111. 

8) سوره مؤمنون، آیه 108. 

9) مهج الدعوات: 306، المصباح: 273، بحار الأنوار: 215/95، الجُنّة الواقیة والجَنّة الباقیة (مخطوط): 49.

14- حضرت امام رضا علیه السلام فرمودند:

هنگامى که یکى از شما دشمن خود را نفرین مى‏ کند، باید بگوید:

أَللَّهُمَّ اطْرُقْهُ بِلَیْلَةٍ لا اُخْتَ لَها، وَأَبِحْ حَریمَهُ.(1)

خداوندا؛ او را به حادثه‏ اى (خطرناک) در شب گرفتار کن که برایش نظیرى نباشد و حریم او را مباح گردان.

1) مکارم الأخلاق: 149/2، بحار الأنوار: 222/95.

15- نماز استغاثه به امام زمان صلوات الله علیه در شب جمعه را ببینید در حاشیه مفاتیح شیخ عباس اومده بعدش یه دعا داره که اول دعا اینه : اللهم ان اطعتک فالمحمده لک اخر دعا نوشته فلان بن فلان شما اینجا نام دشمن را ببر.و نتیجه را بیا تو بخش نظرات بنویس!! در ضمن ایت الله سید علی قاضی استاد مرحوم ایت الله بهجت که رضوان خدا بر آنها و همه علما و شهدا و مومنین باد میفرمود برای دفع دشمن
این قسمت از این دعا را بخونید : یا آمِناً مِنْ کُلِّ شَیْیء وَ کُلُّ شَیْیء مِنْکَ خآئِفٌ حَذِرٌ، اَسْئَلُکَ بِاَمْنِکَ مِنْ کُلِّ شَیْیء وَ خَوْفِ کُلِّ شَیْیء مِنْکَ، اَنْ تُصَلِّیَ عَلی مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد، وَ اَنْ تُعْطِیَنی اَماناً لِنَفْسی وَ اَهْلی وَ وَلَدی وَ سآئِرِ ما اَنْعَمْتَ بِهِ، عَلَیَّ حَتّی لااَخافَ وَ لا اَحْذَرَ مِنْ شَیْیء اَبَداً، اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیْیء قَدیرٌ وَ حَسْبُنَا اللهُ وَ نِعْمَ الْوَکیلُ، یا کافِیَ اِبْراهیمَ نُمْرُودَ وَ یا کافِیَ مُوسی فِرْعَوْنَ، اَسْئَلُکَ اَنْ تُصَلِّیَ عَلی مُحَمَّد وَ آلِ مُحَمَّد وَ اَنْ تَکْفِیَنی شَرَّ فلان بن فلان
اگر نمیدونید کی داره دشمنی میکنه یا دشمنان زیادند رجاءً (به قصد امید) بجای (فلان بن فلان)
بگید ( جمیع خلقک) مرحوم قاضی نفرمودند چندبار و چه زمانی خونده بشه ولی چون اعداد 14 و 12 مقدس هستند توصیه میکنم به این تعداد بخونید و بعد از نماز صبح باشه . دونفر این دعا را بعد از نماز صبح خونده بودن بعداز 2 هفته یکیشون دشمنش خوار و رسوا شده بود و دیگه نمیتونست دشمنی بکنه اون یکی همه دشمنانش اومده بودن عذر خواهی و آشتی کرده بودن !!! توصیه میکنم این قسمت دعا را  بعد نماز صبح مداومت کنید واگر دشمن قوی است یا زیادنند یا میخواید سریع دفع شر بشه نذر کنید: اگر شر دشمنان کم بشه مثلا 14 هزار صلوات با عجل الفرجهم هدیه میکنم حضرت زهرا سلام الله علیها که برای تعجیل در فرج امام زمان دعا کنند

16_ در کتاب «خواصّ آیات قرآن کریم» از حضرت امام رضا علیه السلام نقل کرده است که اگر کسى دشمن داشته باشد، اسم «حَسیب» را هر روز هشتاد مرتبه با نیّت خالص و توجّه‏ به خدا و معنى آن بگوید: «یا حَسیبُ» و این کار را از روز پنجشنبه شروع نماید، دشمن او مقهور و مغلوب گردد.

در آن کتاب نقل شده: در دفع دشمن و ردّ ظالم، وردى و ذکرى از این قویتر نیست.


17- در بخش دعاهای هر روز مفاتیح 2 تا دعاهست که اولش اینه :سُبْحانَ اللَّهِ کَما یَنْبَغی للَّهِِ، وَلا إِلهَ إِلَّا اللَّهُ کَما یَنْبَغی للَّهِِ...
 درخواص یکی ازاینها اومده که باعث میشه حاجت روا بشه،دفع شر دشمن بشه ،غم و غصه اوبرطرف بشه و ...

لطفا در مورد ختم ها و ادعیه  این پست سوال نکنید جواب نمیتونم بدم سرم شلوغه از دیگران بپرسید  فقط نتایجی که از دعاها دیدید را تو بخش نظرات بنویسد تا بقیه هم دلگرم و مطمئن بشن
منبع بعضی از مطالب این پست ،سایت  http://www.almonji.com/fa بود
منبع: mobahele.blogsky.com

کپی بدون ذکر عنوان ( وبلاگ مباهله با وهابیت و اهل سنت ) و قرار دادن ادرس وبلاگ شرعا حرام است،ضایع کردن حق الناس هست و رضایت ندارم

کپی و انتشار مطلب بدون ذکر عنوان وبلاگ یا ادرس وبلاگ شرعا حرام است

نظرات 2 + ارسال نظر
Roniya شنبه 4 آبان 1398 ساعت 13:37

سلام، من با کسی که بهش جواب منفی دادم و مطمئن بودم بدرد من نمیخوره، بطور غیر منتظره ای عقد کردیم، از روز عقد باهم مشکل داشتیم تا الان که بیش از چهار ساله در عقدش هستم و الان یکسال و هشت ماهه که نمیبینمش، و در حال جداشدنم البته اگه بزاره! چند ماه پیش برگه زبان بند و محبتی که برای من گرفته بود لای وسایلش دیدم! البته بعد از این قهر و جدایی! بطور کل به ی مرده متحرک شبیه ام، نه حوصله دارم، نه انگیزه دارم، حتی توانایی رفتن به دانشگاه برای دفاع ارشدمم ندارم، درست از زمان عقد تا الان،
حتی حوصله رسیدن به ظاهر خودمم ندارم، تمام عضلاتم درد میکنه! ی جورایی احساس نابودی میکنم

با سلام احتمال بسیار زیاد سحر شدید علائم را نوشتم اینارا ببین:
https://b2n.ir/Alamatha
https://b2n.ir/Ghawanin
http://b2n.ir/ghabl

امیدوار پنج‌شنبه 5 اردیبهشت 1398 ساعت 16:28

سلام و احترام خدمت شما
از لطف شما بسیار سپاسگزارم . اگر امکان داره و فرصت داشتید برای ماه مبارک رمضان و به خصوص شب های قدر هم پست مخصوص بگذارید.

با سلام و احترام خدمت شما . اگر بشه انشاء الله میگذارم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.