مباهله شیعه با وهابیت و اهل سنت ، مولوی ها ماموستا ها اگر جرات دارید تشریف بیارید.دفع شر جن و همزاد باطل السحر قوی و مجرب

گذاشتن لینک های وب دیگران به معنی تائیدآنها نیست کپی و انتشار مطالب با ذکرمنبع مجاز است و الا شرعاً حرام است( بجزمطالبی که درمورد حقانیت شیعه و گمراهی وهابیت و اهل سنت است )

مباهله شیعه با وهابیت و اهل سنت ، مولوی ها ماموستا ها اگر جرات دارید تشریف بیارید.دفع شر جن و همزاد باطل السحر قوی و مجرب

گذاشتن لینک های وب دیگران به معنی تائیدآنها نیست کپی و انتشار مطالب با ذکرمنبع مجاز است و الا شرعاً حرام است( بجزمطالبی که درمورد حقانیت شیعه و گمراهی وهابیت و اهل سنت است )

سوال در مورد ابطال سحر و جادوی نجاست با رابطه جنسی و زنا، کتب علوم غریبه و دعا نویسی ، خفه شدن در خواب

سوال بازدید کننده وبلاگ  در مورد ابطال سحر و جادوی نجاست با رابطه جنسی  و  زنا، کتب علوم غریبه و دعا نویسی ، خفه شدن در خواب


سلام من 19سال دارم حدود دو سه سالی هست ک خواب های عجیبی میبینم و گاهی حتی این خواب ها به واقعیت تبدیل میشن.با یه دعا نویس مشورت کردم طلسم ها و دعاهای خیلی قوی انجام میدن گفتن ک برای خوانوادمون طلسم و جادوی بد نوشتن و تو زندگیم سیاهی انداخته البته خودم هم کارهای دعا انجام میدم.چند باری نزدیک بود تو خواب خفه بشم و به سختی همیشه از خواب بیدار میشم و همیشه حالت خواب الودگی و بیحوصلگی دارم.اون اقا گفتن برای باطل نجاست باید باهاشون رابطه جنسی برقرار کنم و جزئی از انجام کار هست ایا درسته؟


با سلام .اون آقا غلط کرده اون خودش یا ساحر هست یا یه زنا کار که دعا نویسی هم میکنه . نتیجه دعانویسی و نوشتن طلسمات بطور ناشیانه و نگهداری کتب علوم غریبه و سحر و جادو در خانه همین میشه. تطهیر منزل کنید کشف مطلب کن ببین علت دقیقش چیه .با جزوه میشه هر سحری و جادو و طلسمی را باطل کرد . پیش این مرد نرو میخواد از نادانی شما سوء استفاده بکنه باهات زنا کنه . اگر هم برای کسی طلسم محبت احضار تفرقه ،زبان بند و هر چیزی شبیه اینا نوشتی باطل کن اینها را انجام داده باشی آه و نفرین مردم روت تاثیر میگذاره اینطوری بیچاره ات میکنه همش را باطل کن یا به افرادی که اومدن اینا را گرفتن بگو اینها سحرو جادو هست گناه کبیره هست و حکم اسلام اعدام هست برای اینکارها بگو نکبت این اعمال به زندگی خودتون بر میگرده وگند میزنه به زندگیتون اون دنیا هم تو جهنم خواهید بود بگو هر طور هست یا خود باطل کنید واگر نمیشه برید یه جوری مثلا باواسطه به طرف بگید سحرو جادو شده اقدام کنه برای ابطالش. بعضی با ختم 7 روزه سحر و جن شون را نابود کردن .فعلا تحصین ها را بخونید و هر روز و شب صدقه بدیدتطهیر منزل کنید تا علت اصلی معلوم بشه. این لینکها را بخون کامل هرچی هم لینکه اخرشون هست ببین:
http://b2n.ir/hamzad-jen
https://b2n.ir/bakhtgosha_dar14
https://b2n.ir/Alamatha
https://b2n.ir/Ghawanin

نظرات 1 + ارسال نظر
samaneh دوشنبه 9 دی 1398 ساعت 03:02

سلام.تو زندگیم خیلی سختی افتاده.از زوی دلسوزی برادر شوهرم که زنش ترکش کرده بود و عقلش رو از دست داده بود و هذیان میگفت پیش دعا نویس بردم و باطل السحر داد و من تو خونه خودم براش انجام دادم.از همون شب شوهرم اومد خونه انگار یکی دیگه شده بود .میگفت تو به من خیانت میکنی و از خونه رفت و گفت جدا شیم.رفتم پیش همون اقا با احضار یه ملک و قسم دادن بهش اونو فرستاد برای دفع موکلهای شیطانی از شوهرم و خونمون. همونجا بودم که شوهرم زنگ زد و گفت بیا بریم خونه. بهم حرز ابودجانه و یه دعا که باید به پنجره یا دیوار نصبش میکردم. همه چی اروم بود تا از اون خونه اسباب کشی کردم .موقع رفتن دو تا دعا رو انداختم تو رودخونه .تو خونه جدید بعد مدتی ازار شروع شد. به جایی رسید که لوازم چوبی همه رو خراب کردن ،خش انداخته و رنگ کنده و حتی یه جاهایی جوییده شده،دم در ورودی اتاق یه چیزی شبیه اب میریزن،نیش میزنن،تو اشپزخانه بیشتر قسمت سینک ظرفشویی یه چیزی شبیه آب ولی بصورت قطره روی خودم یا وسایلی که بهش دست میزنم از بالا یا اطراف میریزن .مثلا ظرف میشورم تا ببرم سمت ابچکون روش ریخته میشه روش باز دوباره اب میکشم.یه وقتایی برای شستن چند ظرف یک ساعت معطل میشم . درمونده شدم. دایم به قران و ذکر و رعایت اداب، همه رو انجام میدم ولی فایده نداره.یه خانم مومنه ای برام حساب کرد گفت جن عاشق و همزادهات و ...داری خیلی اوضاعت اشفته هست. یه دعا همراه(ابودجانه،دفع همزاد ،ایات الشفا،جن عاشق )و دعا به اب روان انداختن و دودی داد. ازار کمتر شد ولی اب ریختن قطع نشده و تو تنم ازارها علنی شده و میفهمم یکی با من رابطه جنسی برقرار میکنه از تکانهایی که میخوره . نذر صلوات که گذاشتین رو میخوام انجام بدم ولی کپی تو قسمت نظرات رو بلد نیستم .لطفا جزوه رو برام بفرستید به عظمت صلوات و صاحبش نذر رو انجام میدم.ایا شما میدونید علت اب ریختن ها از چیه و کار کدومشون میتونه باشه؟

با سلام .این متن را که نوشتید تو همون پست :ابطال هر گونه طلسم...
بگذارید تا جواب بدم قوانینوبلاگ را هم بخونید . کافیه صیغه را کپی و در بخش نظرات بچسبونیدیا past کنید . بلد نیستید از یه نفر بپرسید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.