مباهله شیعه با وهابیت و اهل سنت ، مولوی ها ماموستا ها اگر جرات دارید تشریف بیارید.دفع شر جن و همزاد باطل السحر قوی و مجرب

گذاشتن لینک های وب دیگران به معنی تائیدآنها نیست کپی و انتشار مطالب با ذکرمنبع مجاز است و الا شرعاً حرام است( بجزمطالبی که درمورد حقانیت شیعه و گمراهی وهابیت و اهل سنت است )

مباهله شیعه با وهابیت و اهل سنت ، مولوی ها ماموستا ها اگر جرات دارید تشریف بیارید.دفع شر جن و همزاد باطل السحر قوی و مجرب

گذاشتن لینک های وب دیگران به معنی تائیدآنها نیست کپی و انتشار مطالب با ذکرمنبع مجاز است و الا شرعاً حرام است( بجزمطالبی که درمورد حقانیت شیعه و گمراهی وهابیت و اهل سنت است )

مظلومیت پیامبر و همسر و اهل بیت شان و روایات جعلی در فضائل دشمنان شان + تنها دستی که پیامبر بوسه زد


از موضوعات تحریف شده تاریخی این است که حضرت خدیجه سلام الله علیها  خیلی از پیامبر صلی الله علیه وآله بزرگتر بودند که با پیامبر ازدواج کردند و شوهر کرده بودند قبلاً . در حالیکه  در منابع معتبر اومده که حضرت خدیجه  فقط با پیامبر ازدواج کردند  در حالیکه پیامبر یکسال از ایشان بزرگتر بوده و حضرت خدیجه هم در سن 25یا 28 ساله بودند که با پیامیر ازدواج کردند نه 40 سالگی!!!


از موضوعات تحریف شده تاریخی این است که عایشه در سن 9 سالگی با پیامبر صلی الله علیه وآله  ازدواج کرد  در حالیکه باکره بود . اما اگر خوب دقت کنید در منابع مختلف تاریخی متوجه میشید چه دروغ بزرگی گفتند  . حقیقت این است که طبق منابع معتبر عایشه در سن 21یا 22 سالگی با پیامبر ازدواج کرد و درحالیکه  قبلا دوبار ازدواج کرده بود و بخاطر اینکه بچه دار نمیشد شوهرانش او را طلاق داده بودند!!! اهل سنت به این عایشه که هزاران مسلمان را به کشتن داد ام المومنین میگویند  اما به حضرت خدیجه که اولین همسر پیاتمبر بود و همه ثروت خود را در راه اسلام داد چنین لقبی نمیدهند  این به نظر شما ظلم نیست؟


دشمنان اسلام با توجه به این دروغها  اقدام به تخریب اسلام میکنند  مثلا در هلند  مراسم ازدواج پیرمرد  70 سالهو دختری 9 ساله را در خیابانها نشان میدن و مردم که با اون مرد اعتراض میکنند آخه این چه کاریه چرا به این دختر ظلم میکنید تو این سن . پیر مرد میگه: من مسلمان هستم و به سنت پیامبرم عمل کردم!!!

دشمنان شیعه برای اینکه مقام حضرت خدیجه را پائین بیاورند و از طرفی مقام عایشه ( زن سفاک و خونریزی که در جنگ جمل هزاران نفر را به کشتن داد) را بالا ببرند این شایعات  و تحریفات را منتشر میکنند و از طرفی  بعضی کارشناسان کم سواد  در رسانه ملی  هم اینها را برای ما میگویند

از دیگر دروغهای مشهور در بین ما مسلمانان بوسیدن دست کارگر (چون کارگری کرده بود و دستهاش پینه بسته بود  و نتونسته بود با پیامبر به جنگ بره!!! ) توسط پیامبر  است و این در حالی است که عالمی از اهل سنت این مطلب را نوشته  اما عالمی از اهل سنت این مطلب را جعلی می داند . ضمن دم خروس بد جوری زده بیرون و دلیل محکم تر آن است که با مطالعه تاریخ به این حقیقت میرسیم که سعد بن معاذ ( که اون عالم اهل سنت میگه پیامبر دست او را بعد از جنگ تبوک بوسید )  قبلا ( گویا 5 سال قبل ) در  غزوه بنى قریظه به شهادت رسیده بود!!!

بله دشمنان اهل بیت برای اینکه مقام و فضائل  اهل بیت را پائین بیارن  در حد انسانهای عادی این حدیث را جعل کردند  تا بگن  اینکه پیامبر دست حضرت زهرا سلام الله علیها را زیاد میبوسید فضیلتی نیست برای حضرت زهرا چون پیامبر دست یک کارگر ساده و غیر معصوم را هم  بوسیده !. دشمنان اهل بیت صلوات الله علیهم برای اینکه مردم را فریب بدن  و خود را لایق خلافت و حکومت بر جامعه مسلمین نشون بدن  سعی کردند هر فضیلتی که برای اهل بیت  نقل شده را مشابه اون را برای خود جعل کنند  برای این منظور : اولاً در زمان ابوبکر نقل احادیث پیامبر ممنوع شد  احادیثی که مردم نوشته بودند را جمع کرد و به آتش کشید و گفت کتاب خدا برای ما بس است (تا فضایل اهل بیت و هدایتگری های  پیامبر از ذهن ها پاک بشه و راحتتر بر مردم مسلط بشن) و از طرفی با پول دادن به بعضی ،  احادیثی جعل کردند برای خود و القاب  و فضائلی را بخود نسبت دادند که مال امیرالمومنین  صلوات الله علیه بود مثلا لقب فاروق اعظم و صدیق اکبر که پیامبر به امیرالمومنین داده بودند را به به عمر و ابابکر نسبت دادند . یا حدیث در مقابل این حدیث پیامبر که فرمود حسن و حسین سید و اقای جوانان بهشت هستند را جعل کردند و گفتند پیامبر فرمود: ابابکر و عمر دو سید و اقای پیران اهل بهشت هستند !!! در حالیکه روایات میگه همه قبل از اینکه به بهشت داخل بشند جوان و صحیح. سالم میشن و به بهشت داخل میشن . خلاصه فضایلی برای 3 خلیفه  غاصب  نقل کردند در روایات خودشون که اگر برای مرغ پخته شده بگی میخنده !!  اهل سنت خودشون نقل کردند کهابابکر گفته برای من شیطانی هست که مرا فریب میدهد و عمر در 70 قضیه گفته اگر علی (علیه السلام ) نبود  قطعاً عُمر هلاک میشد !!



توصیه میکنم لینک زیر ا ببینید :

تنها دستی که پیامبر(ص) بوسیدند


نامه عُمَر بن الخطاب به معاویه و اعتراف به سوزاندن خانه حضرت زهرا سلام الله علیها و کتک زدن آن حضرت و سقط شدن محسن و شهادت آن بانو


اثبات شهادت پیامبر اکرم بدست ابوبکر ، عمر ، عایشه ، حفصه از قران و روایات شیعه و سنی



نظرات 1 + ارسال نظر
طاهره دوشنبه 14 بهمن 1398 ساعت 13:58

اول از همه سلام. من دارای مشکلی بودم که کشف مطلب کردم و اتفاقا ساحر رو دیدم . ایمیل دادید به من که صیعه نذر رابفرستم که هنوز دستم نرسیده. اما از شما انتقادی دارم. کارتون عالیه که کار بنده های خدا رو راه میندازید و برای حضرت غایب نیکی هدیه میکنید اما لطفا به حرف من گوش بدید و پیامم رو تا اخر بخونید:

اگر خدیجه یکسال از پیامبر بزرگتر بوده پس من هرچه از دین در دوران مدرسه خوندم باید بهش شک کنم. در تمام این سالها اولین بار بود که چنین چیزی رو شنیدم که بدون منبع دکر کردید. اینکارتون باعث میشه ما به هرچیزی که درباره این افراد میدونیم شک کنیم.
دوم مگر پیامبر علم لدنی ندارن. ما با خوندن سوره های مشخص کشف مطلب میتونیم کنیم پیامبر جای خود دارن چرا با عایسه که بقول شما سفاک بودن اصلا ازدواج کردن. شما با بد کردن عایشه اهل سنت رو زیر سوال می برید اما خود پیامبر هم زیر سوال میرن. پس عایشه چه امتیازی داشت که با وجود دو ازدواج قبلی باز رسول خدا دست روش گداشت. چطور با این ذات بد دچار سحر و همزاد نشده بود و شوهر پشت شوهر میکرد.

رسول خدا ادعای خاص بودن و تافته جدابافته بودن ندارن اما شما بوسه زدن رسول بر دست کارگر رو داستان ساخته شده نی پندارید که از ارزش بوسه بر دست فاطمه زهرا کم کنه؟ واقعا ایا این افراد از سمت خدا به زمین امدن که هی فخر بفروشین بهشون و کارگر رو خوار کنید؟ من خودم جلوی کسی که ابدارچی هست و چای میاره همیشه بلند میشم چون انسانیت مهمه.



این حرفهارو که میزنید دل ادم میگیره که به قیمت بالا بردن انبیا که بالا هم هستن ولی بندگان خدا هرگز ادعایی ندارن باعث میشید مردم به هرچه هم که معتقدن شک کنن. سنی و شیعه همه بنده خدا هستن. یعنی تمام سنی ها پیش خدا خارو سر افکنده هستن؟ چقدر اطمینان دارید که حضرت غایب راضی هستن به اینطور تعصب شما. ما مولایی رو میشناسیم که گفتن اگر بدکاره ای رو صبح دیدی بچشم روز قبل بهش نگاه نکن شتید توبه کرده باشه.
انوقت شما بجای اینکه توجیه کنید اگر پیامبر با خدیجه بزرگتر از خودش ازدواج کرد اگر با عایشه اگر دست کارگر رو بوسید ... چه حکمتی داشت راحت با ماستمالی متعصبانه تیشه میزنید به اعتقادی هزاران نفری که الان میگن اگر این اطلاعات غلطه پس بقیه هم اشتباهه. من بنده گناهکار خدا هستم که از حوصلتون خارج هست تعریف کنم کجاها چطور دستم رو گرفته چطور حواسش بهم بوده اونوقت چطور راحت خلق خدارو میترسونی مگه شما خدایین که اینطور راحت به بهای طرفداری از اهل بیت هرکسی رو که شیوه دیگری برای ستایش خدا داره هیچ میپنداری. هرکسی با هر دین و نژادی بنده خداست.
لطفا کمی بی تعصب تر باشید

با سلام سوالات تون زیاده و جوابهای مفصلی میخواد به سایت پاسخگو مراجعه کنید شاید جوابهاتون تو ارشیوش باشه تو گوگل هم سرچ کنید متوجه میشید ما درست نوشتیم بله بعضی مطالب رسانه ها غلطهای مشهور هست که گفته میشه و حتی توی روحانیت شعه هم هست تو تلویزیون هم گفته میشه یا بعضی حقایق را به اسم وحدت مخفی کنند یا نمیگن مثل شهادت پیامبر صلی الله علیه و آله امابرنامه های خیلی خوبی هم تلویزیون داره مثل سمت خدا یا شبکه قران برنامه یاد خدا که اساتید را دعوت میکنند. اما چند نکته کوتاه میگم خودتون برسی وتحقیق کنید دقیق متوجه میشید:
14 معصوم صلوات الله علیهم که جای خود حتی شاگردانشون مثل میثم تمار و حبیب بن مظاهر از غیب و اینده خبر میدادن که درست هم بود مطالبشون. 14 معصوم تمام اینده را تا قیامت میدانند پیشگوئی هایی هم داشته اند که بعضیش تا الان واقع شده اما اجازه استفاده از غیب به نفع خود را ندارند مثل امام علی حق ندارن شبی که این ملجم میخواد حضرت را شهید کنه به محافظانی بگه اگر او نزدیک شد یا دیدیش سریع بکشیدش. ما میگیم و اثبات میکنیم اسلام حقیقی همان شیعه هست و اهل سنت همگی منحرف هستند و در پست مباهله چند ساله به وهابیت و اهل سنت گفتیم بیاد مباهله کنید یا این مناظرات را بخونید به سایت بعضی علماشون هم پیام دادیم اما احدی جرات نکرده بیاد چرا؟؟؟ شما خودت برو تو سایت مفتی ها و مولوی های اهل سنت بگو بیان مباهله با ما بهشون ایمیل بده ببین اصلا جواب میدن . اگر حق با اونهاست چرا میترسن؟
در ضمن اونهایی که بدانند حق با امیرالمومنین هست و قبول نکنند قطعا در جهنم خواهند بود ولی اونها که نمیدانند یا حقیقت بهشون نرسیده خدا بهشون لطف میکنه دعاشون را مستجاب هم میکنه بازخواستی نمیشه عذاب نمیشه اگر جاهل مقصر نباشن و البته خدا به اهل سنت بخاطر تقواشون تو دنیا مزد و پاداشی تو همین دنیا میده بهشون اما اگر منکر باشن بعد مرگشون عذاب هست
ازدواج با عایشه و دیگران بعداز فوت حضرت خدیجه بوده و اکثر اینها برای این بوده که با قبایل مهم پیامبر پیوند فامیلی داشته باشن و شر و فتنه ها را بخابونند و اسلام قدرت بگیره چون اعراب از داماد خودشون دفاع میکردن اگر کسی قصد ازار داشت. شما کافیه یه سرچ کوچیک بکنید تو گوگل یا به سایتهای پاسخ به شبهات برید متوجه میشید مطلب درست و دقیق هست . ما کارگر را خوار نکردیم گفتیم واقعیت اینه پیامبر فقط دست دخترشون را بوسیدند نه هیچ دست دیگه ای را تاریخ این مطلب را با قدرت ثابت میکنه از اگاهان بپرسید یا تحقیق کنید تا متوجه بشید. ما مسئول دروغ بافی های علمای اهل سنت نیستیم . به سایت ولی عصر یا سایت پاسخگو یا sonnat.net
برید متوجه میشید علمای اهل سنت و خلفا چقدر حقه باز بودن
سرچ کنید مطائن ابوبکر عمر عایشه تا گناهان خلافها و جنایات اونها را بفهمید یا سرچ کنید تناقض در صحیح بخاری . میگید تعصب نداشته باش اتفاقا ادم باید تعصب بیجا نداشته باشه وقتی حقیقت را فهمید درستهازش دفاع کنه احادیث ولایت را بخونید خیلی از این بنده های خدا جاشون تو جهنم هست و باید تواین دنیا لعن بشن ودرخواست عذاب براشون بشه دستور دینه!!! یه مقدار مطالعات مذهبی تون را بیشتر کنید یه مطلب اخیر نوشتم در مورد لعن وتبری حدیث گذاشتم بخونید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.