مباهله شیعه با وهابیت و اهل سنت ، مولوی ها ماموستا ها اگر جرات دارید تشریف بیارید.دفع شر جن و همزاد باطل السحر قوی و مجرب

گذاشتن لینک های وب دیگران به معنی تائیدآنها نیست کپی و انتشار مطالب با ذکرمنبع مجاز است و الا شرعاً حرام است( بجزمطالبی که درمورد حقانیت شیعه و گمراهی وهابیت و اهل سنت است )

مباهله شیعه با وهابیت و اهل سنت ، مولوی ها ماموستا ها اگر جرات دارید تشریف بیارید.دفع شر جن و همزاد باطل السحر قوی و مجرب

گذاشتن لینک های وب دیگران به معنی تائیدآنها نیست کپی و انتشار مطالب با ذکرمنبع مجاز است و الا شرعاً حرام است( بجزمطالبی که درمورد حقانیت شیعه و گمراهی وهابیت و اهل سنت است )

دو سخنرانی مهم درمورد روش توسل به امام زمان


در سرداب مطهّر به مولایمان صاحب الزمان علیه السلام بگویید: تا نگیریم، نمی رویم

مرحوم آیت الله تولاّیی خراسانی در سخنرانی خود در مسجد سیّد عزیزالله تهران در ماه رمضان 1396 قمری می فرمود:
الحمدلله راه کربلا باز شده است، و برکات هم به ایران نازل شده است. زیرا هرکس به کربلا برود و برگردد، با برکت زیادی برخواهد گشت. وقتی عتبات می ‌روید، البته و البته و البته سامرا بروید، به یک صبح و عصر هم قناعت نکنید. تا مقداری که ممکن است زیادتر سامرا بمانید، و در سرداب مطهّر زیاد مشرّف شوید. صبح بروید، ظهر بروید، عصر بروید، تا وقتی‌که در سرداب باز است بروید. به آن گداهای آن‌جا هم چیزی بدهید، اخ و اوخ نکنید! ریش به پلاس در سرداب بمالید، هرچه می ‏خواهید بخواهید. ‌آن‌جا محل دعای حضرت بوده و هست. همین الان هم ایشان تشریف می ‏برد. این حرف ‌هایی که می‏ گویم روی بخار معده نیست، این را بدانید، از روی کتاب هم از حفظ نکرده ‌ام. زیاد سرداب بروید، زیاد به حضرت التماس کنید، ریش به پلاسش بمالید، بگویید تا نگیریم نمی‏ رویم.
من آن گدا سمج مبرم کنایه نفهمم
که رفتنم ز سرکویت اعتبار ندارد
باید بگیرید. بگیر، همان‌طوری که از بابایت می ‏گیری. دارم یادتان می ‏دهم. آهای آنهایی که دائم از من می ‌پرسید، دارم یادتان می ‏دهم. بگیرید، همان‌طور که از بابای خودتان با کمال پر رویی می ‏گیرید. با هزار جور شیطنت، با هزار جور کارهای خلافی که بابای خودتان می ‌رنجد، امّا مع ذلک باز هم می ‏گویی: بابا یا الله! مدرسه‌ها باز شده، پول بده باید کتاب بخرم. تو را فحش هم می‏دهد، می‏ گوید: برو کنار، امّا در عین حال پولت هم می ‏دهد، فهمیدی چی گفتم؟ پولت هم می‏ دهد. امام زمان از بابا مهربان‌تر است، از بابا نزدیک ‌تر است، از بابا آقاتر است، آقا است امام زمان. اگر وقت می ‏بود من یک روز در آقایی و بزرگواری و بزرگ منشی او صحبت می‏کردم، نصف جمعیت به گریه می ‏افتادند. خیلی آقاست، خیلی آقاست. صحبت یک شاهی و سنّار نیست، ایشان خیلی بر شما مهربان است، به همین شما، به همین کور و کچل‌ها، به همین فاسق‌ها، من هم خودم در راًس فساق هستم. چرا؟ چون

   ما هستیم که پرچم امام حسین علیه السلام را دوره سال بلند می ‏کنیم، ما هستیم که حسین حسین می‏ کنیم، ما هستیم که در مناره ‏هایمان با کمال آزادی «اشهد انّ امیرالموًمنین علیاً ولیُّ الله» می ‏گوییم، ما هستیم که در صبح و شام و سحر و ظهر و همه وقت داد می ‏زنیم و یا علی می گوئیم، به کوری چشم آن ملحدی که می ‏گوید: یا علی نگو. ای نفهم! خدا گفته: بگو یا علی! تو چه می‏گویی؟ به هر جهت ما جزو رعایای امام زمان هستیم، رعیت او هستیم، در کشور ولایت او هستیم. رعیت یک پادشاه که شدی و لو دزد باشی، تو را از آن مملکت خارج نمی ‌کنند و از منافع عمومی ‏تو را بهره‌مند می ‏کنند.
(سخنرانی مسجد سیّد عزیزالله تهران، به دعوت مرحوم آیت الله العظمی خوانساری، 1396 قمری، روز 28 ماه رمضان)
«اللّهمّ عجّل لولیّک الفرج»


+++

سامرا از جاهایی است که ممکن است به زیارت امام زمانتان نایل شوید


مرحوم آیت الله تولایی خراسانی در سخنرانی های خود در مسجد صاحب الزّمانی بیرجند در سال 1394 قمری می فرمود:
ای شیعه! اگر- ان شاء الله تعالی- موفّق شدید و به عتبات عالیات رفتید، از من بشنوید، من بی خود این حرفها را نمی زنم، زیر این حرفهای من یک معالی هست. یقین بدانید. ساده حرف نمی زنم. سامرا بروید و در سامرا زیاد بمانید. معنی ندارد صبح می روند به سامرا و ظهر بر می گردند؟ آنجا دربار است. شیطان- آن حرام لقمه ، آن بی پدر و مادر، که خلقش ابداعی است و پدر و مادر ندارد- می فهمد سامرا کجاست، می فهمد دربار است. آدم وقتی به دربار رفت، زود نتیجه می گیرد. سرداب مطهّر، محل عبادت امام زمان علیه السلام بوده است، الان هم حضرت گاهگاهی آنجا تشریف می آورند. سامرا زیاد بمانید. سر قبر امام حسن عسکری و حضرت هادی سلام الله علیهما زیاد بروید. حضرت تشریف می آورند. من ساده می گویم که این بچه ها خوب بفهمند. چطور شد تو که اندک بوی مسلمانی در شامّه ات هست، دلت می خواهد اقلاً هفته ای یک نوبت شبهای جمعه سر قبر پدر و مادرت بروی و یک حمد و قل هو الله بخوانی، یک چیزی به فقرا صدقه دهی.
قبرستان که می روید، دست خالی نروید. در زیارت اموات یک چیزی هم ببرید و به فقرای آنجا بدهید، نانی گوشتی، یک قرآنی تا برای امواتتان قرآن بخوانند.
تو اندک بوی مسلمانی در شامه ات هست، شب های جمعه می خواهی بروی سر قبر پدر و مادرت فاتحه ای بخوانی، زیارتی بخوانی، امام زمان علیه السلام سر قبر پدر و مادرش نمی رود؟ تو می خواهی به این مستحب اسلامی عمل کنی، تو می خواهی احقاق حقّ پدر و مادرت کنی، شب به شب جمعه بروی یازده تا سوره توحید و هفت تا سوره قدر بخوانی، امام زمان علیه السلام نمی رود؟ امام زمان علیه السلام سر قبر پدرش، سر قبر جدّش، سر قبر مادرش، سر قبر عمه اش می رود. لذا سامره زیاد بمانید. سامرا که ماندید به حرم مطهر حضرت عسکریّین علیهماالسلام زیاد بروید، صبح بروید، ظهر بروید، شب بروید.
یک چشم زدن غافل از آن شاه نباشید شاید که نگاهی کند آگاه نباشید
سرداب زیاد بروید. حضرت گاهگاهی به سرداب تشریف می آورند. اینجا محل عبادتشان بوده است. از من بشنوید، بروید سامره و پنج روز ده روز بمانید. آنجا دربار است. عاقبت یک چیزی گیرتان می آید. به خدا بیخود نمی گویم. برادران بیرجندی! بیخود حرف نمی زنم، از روی کتاب حفظ نکرده ام. عباراتی که به شما می گویم معنا دارد. این حرفها اساس دارد. بروید پنج روز ده روز بمانید. یک وقت دیدید دری به تخته ای خورد، چشمتان به آن جمال نورانی افتاد، چه بشناسیدش و چه نشناسیدش. خود چشم به آن صورت بیافتد یک بهره ای می گیرد. خدایا! به اسم اعظمت در قرآن، چشم همه این جمع را به جمال نورانیش روشن فرما.
(سخنرانی های مسجد صاحب الزمانی بیرجند، شب بیست و پنجم ماه رمضان 1394 قمری)

خدا به حقّ قرآن همه شما را به سامرا مشرف بفرماید. سامرا از جاهایی است که ممکن است به زیارت امام زمانتان نایل شوید.
(سخنرانی های مسجد صاحب الزمانی بیرجند، شب بیست و سوم ماه رمضان 1394 قمری)

«اللّهمّ عجّل لولیّک الفرج»


نظرات 1 + ارسال نظر
یک گرفتار دوشنبه 4 آذر 1398 ساعت 23:22

سلام. چقدر دلم گرفت! چقدددددرررر امام زمان مظلومِ! که حتی توی وبلاگ شمام یه دونه نظر نمیذارن زیر مطالبی که در مورد ایشون هست.همه فقط بفکر حل گره از کلر خودشونن. ما وقتی گرفتاریم یاد خدا و دین و امامانمون که گوهری هستن برای نجات دنیا و اخرت میفتیم. مطالبتون در مورد سحر و جن زدگی چقدر نظر زیرش هست اینجا هیچی! الان که خدا چشمم رو باز کرده میفهمم که هرکار خدا بی حکمت نیست. حتی گرفتاری که بهت میده میتونه خیلی باعث نزدیک شدنت بخدا و تحول درونت بشه. یه شب که خیلی التناسش کردم و درمونده بودم قرآن رو باز کردم سوره هود اومد نوشته بود همه موقع گرفتاری به سراغ مون میان و دستتونو میگیریم ولی خیلی تعداد کمی هستن که روی ایمان خودشون میمونن بعد ازاینکه مشکل شون حل شد. خدا باهام حرف زد. ازم قول گرفت که بعد از حل مشکلم فراموشش نکنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.