مباهله شیعه با وهابیت و اهل سنت ، مولوی ها ماموستا ها اگر جرات دارید تشریف بیارید.دفع شر جن و همزاد باطل السحر قوی و مجرب

گذاشتن لینک های وب دیگران به معنی تائیدآنها نیست کپی و انتشار مطالب با ذکرمنبع مجاز است و الا شرعاً حرام است( بجزمطالبی که درمورد حقانیت شیعه و گمراهی وهابیت و اهل سنت است )

مباهله شیعه با وهابیت و اهل سنت ، مولوی ها ماموستا ها اگر جرات دارید تشریف بیارید.دفع شر جن و همزاد باطل السحر قوی و مجرب

گذاشتن لینک های وب دیگران به معنی تائیدآنها نیست کپی و انتشار مطالب با ذکرمنبع مجاز است و الا شرعاً حرام است( بجزمطالبی که درمورد حقانیت شیعه و گمراهی وهابیت و اهل سنت است )

چند حکایت از الطاف عظیم امام حسین علیه السلام و داستان ادب مورچه در عاشورا


چند حکایت از الطاف عظیم امام حسین علیه السلام و داستان ادب مورچه در عاشورا


به نام خداو با سلام به شما
سلام بر حسین علیه السلام  و یاران باوفایش.سلام برطفل شیر خوارش که باب الحوائج  محبان است و سلام برآهوی پا برهنهءصحرای عطش مظلومهء مضروبه حضرت رقیه ، سه ساله ای که مفهوم انتظار را به همه منتظران عالم یاد داد!!! 

این حسین کیست که عالم همه دیوانهء اوست   این چه شمعی است که جانها همه پروانهء اوست

مولایمان چه کرده که در بندر خمیر اون سنی  عاشق  10 شب مجلس روضه میگیره و هرشب  به همه اهل مجلس که عده زیادی هستند شام میده . مولایمان چه کرده  که در کرمان یک زرتشتی همین کار سنی عاشق  را میکنه. در جاهای مختلف کشور هموطنان مسیحی و یهودی مجلس برای آقا و خصوصاً برادرشون حضرت ابالفضل میگیرند یا در مجالس روضه شرکت کرده گریه میکنند و حاجت میگیرند. اون اَرمنی با معرفت میگفت شما شیعه ها خیلی کفران نعمت و اسراف میکنید وقتی غذای امام حسین را میگیرد. ما یه ظرف غذا که توی محرم میگیریم توی فریزر میگذاریم  وهر موقع که خواستیم  غذا درست کنیم یک دونه از برنج های اون غذا را توی غذای خودمون میندازیم  تا غذامون برکت پیدا کنه!!!. 

سه داستانی که در این لینک گذاشتم  را   حتما بخوانید تا بفهمید چرا مولایمان اینقدر محبوب دلهاست:

سه کلیپ و سه داستانی که حتما باید ببنید و بشنوید و بخوانید بسیار جالبه

بگذریم سخنی در موردآداب روز عاشورا :
در روایات  آمده در روز عاشورا  به دنبال کسب و کار نروید،چیزی ذخیره نکنید  که این کار دشمنان اهل بیت است . اگر چیزی برای خانه مثل نان یاغذا احتیاج دارید تا قبل عاشورا تهیه کنید.
مرحوم مولوی رضوان الله تعالی علیه فرموده بودند: مورچه ها در روز نهم ویازدهم محرم غذا ذخیره میکنند اما در روزعاشورا هرگز غذایی به لانه نمیبرند و ذخیره نمیکنند  شما خودتون هم میتونید امتحان کنید همونطور که ما امتحان کردیم و دیدیم اگر شک داشتم نمی نوشتم.

و اما یک کلام نورانی از امام حسین علیه السلام  که به همه انسانهای به ظاهر دین دار خطاب  فرمود:
الناس عَبید الدنیا و الدّینُ لَعِقٌ علی اَلسِنَتِهم یَحَوطونََهُ ما دَرَّت  به مَعایشُهُم و فاذا مُحِّصُوا بِالبلاءِ قَلَّ الدیانون
اکثریت مردم  دلباخته وبندهء دنیا هستند و دین تنها بر زبان آنهاست تا وقتی که زندگی آنها در سایه دین رو به راه و مرتب باشد. ولی وقتی که با حوادث سخت روبه روشوند دین داران اندک هستند.
 درحقیقت حب دنیا همان چیزی  بود که سپاه عمر سعد را به جنگ با نماینده خدا بر روی زمین و قتل او فرستاد
حقیقتی است این حدیث  که:(( حب دنیا منشاء هر گناهی است)).اگر اهل تزکیه نفس نباشیم و با دعا و توسل و اسماءالله و قران حب دنیا و رذائل اخلاقی را از روح پاک نکنیم عاقبت شومی خواهیم داشت خدا در سوره شمس بعد از 11قسم میفرماید هرکه تزکیه نفس کرد رستگار میشود.خیلی ها یک عمر اهل دین و عبادت بودند اما در آخر کافر و بی دین شدند .یا فکر میکنند مومن و صالح هستند اما درواقع کافر و اهل نار هستند مثل بنی امیه که حتی پس از واقعه عاشورا این روز را عید میدانستند و احادیثی  در فضیلت روزه گرفتن در این روزجعل کردند و روز عاشورا روزه  میگرفتند و برای خانوادهشان غذا ذخیره میکردند در این روزه چون این روز را به سبب قتل حسین مبارک میدانستند اینان همان هائی بودند که فرزند رسول خدا صلی الله علیه و آله را با لب تشنه میان دو نهر آب برای رضای خدا کشتند!!! همان حسینی که پیامبر میفرمود حسین منی و انا من حسین .  آری وقتی پیام غدیر را که پیامبر دستور داده بود حاضران به غایبان و پدران به فرزندان برسانند را به فراموشی سپردند اینگونه خواهد شد.همانطور که همان کسانی که در غدیربه امیرالمومنین علیه السلام  جانشنی و خلافت او را تبریک گفتند بلافاصله بعد از رحلت پیامبر دستانش را بستند و کشان کشان به سوی اولین غاصب خلافت بردند همسرش حضرت زهراسلام الله علیها را کشتند برای اینکه به خلافت برسند و مردم دنیا دوست هم دست از پشتیبانی امام کشیدند و اما مجبور به صبر شدو خود فرمود: صبر کردم درحالیکه خار درچشم و استخوان در گلویم بود .و پس از آن کار شجرهء ملعونهء  مخالفان  جانشینان رسول خدا را بنیان گذاشتند که فقط در زمان  ظهورحضرت مهدی صلوات الله علیه آن درخت با همه ثمراتش  ریشه کن خواهد شد و امر خداوند را به ظهورخواهد رسید.پس تا آن روز دائم دردعا هایمان بگوئیم  اللهم عجل لولیک الفرج و خدا را به پریشانی حضرت زینب  سلام الله علیها قسم دهید که تعجیل در فرج مولایمان کند  این دستور امام زمان علیه السلام است!!!
+++++++++

عشق بازی کار هر شیاد نیست            این شکار دام هر صیاد نیست

     عاشقی را قابلیت لازم است           طالب حق را حقیقت لازم است

عشق از معشوق اول سر زند            تا بعاشق جلوه ی دیگر دهد

                تا بحدی که برد هستی از او           سرزند صد شورش و مستی از او  

       شاهد این مدعی خواهی اگر               بر حسین و حالت او کن نظر

  روز عاشورا در آن میدان عشق            کرد رو را جانب سلطان عشق

     بار الها این سرم این پیکرم          این علمدار رشید این اکبرم

            این سکینه این رقیه این رباب         این عروس دست و پا اندر خضاب

     این من و این ساربان این شمر دون           این تن عریان میان خاک و خون

    این من و این ذکر یارب یاربم               این من و این ناله های زینبم

    پس خطاب آمد زحق کی شاه عشق           ای حسین ای یکه تاز راه عشق

     گر تو بر من عاشقی ای محترم              پرده برکش من بتو عاشق ترم

    غم مخور که من خریدار توام               مشتری بر جنس بازار توام

    هر چه بودت داده ای در راه ما             مرحبا صد مرحبا خود هم بیا

        خود بیا که میکشم من ناز تو           عرش و فرشم جلمه پا انداز تو

         لیک خود تنها نیا در بزم یار         خود بیا و اصغرت را هم بیار

         خوش بود در بزم یاران بلبلی         خاصه در منقار او برگ گلی

      خود تو بلبل گل علی اصغرت              زودتر بشتاب سوی داورت

شاعر: ناصر الدین شاه

++++++++++
ابن طاوس وقایع روز 11 محرم را اینگونه  می نگارد  :قال ابن طاووس: لما کان الیوم الحادی عشر بعد قتل الحسین (ع) حمل ابن سعد معه نساء الحسین وبناته وأخواته فقال النسوة بحق الله ألا ما مررتم بنا على مصرع الحسین فمروا بهن على المصرع فلما نظر النسوة إلى القتلى فوالله لا أنسى زینب بنت علی وهی تندب الحسین وتنادی بصوت حزین وقلب کئیب:
.یا محمداه صلى علیک ملیک السما هذا حسینک مرمل بالدما مقطع الأعضاء وبناتک سبایا إلى الله المشتکى والى محمد المصطفى والى علی المرتضى والى فاطمة الزهراء والى حمزة سید الشهداء یا محمداه هذا حسین بالعرا تسفی علیه ریح الصبا قتیل أولاد البغایا وا حزناه وا کرباه علیک یا أبا عبد الله الیوم مات جدی رسول الله یا أصحاب محمد هؤلاء ذریة المصطفى یساقون سوق السبایا.
اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل الفرجهم و اهلک اعدائهم



بررسی سندوحکایاتی اززیارت عاشورا


گریه بر امام حسین علیه السلام خرافت یا عبادت؟

(بیانات مرجع عالیقدر حضرت ایت الله بهجت حفظه الله تعالی)


نقشه 40 میلیون دلاری سازمان سیا برای شیعه ، مراجع تقلید و عزادران حسین علیه السلام

اینجا هم خیلی فایل های متنوع روضه از مداحان مختلف و مشهور داره


بیانات مهم ایة الله وحید خراسانی در آستانه ماه محرم + فایل صوتی



آداب محرم به نقل از مرحوم ملکی تبریزی و عزاداری و حالات عجیب فرزند او در دهه اول

نظرات 1 + ارسال نظر
یاعلی پنج‌شنبه 31 خرداد 1397 ساعت 12:36

سلام

سلام.؟؟؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.