مباهله شیعه با وهابیت و اهل سنت ، مولوی ها ماموستا ها اگر جرات دارید تشریف بیارید.دفع شر جن و همزاد باطل السحر قوی و مجرب

گذاشتن لینک های وب دیگران به معنی تائیدآنها نیست کپی و انتشار مطالب با ذکرمنبع مجاز است و الا شرعاً حرام است( بجزمطالبی که درمورد حقانیت شیعه و گمراهی وهابیت و اهل سنت است )

مباهله شیعه با وهابیت و اهل سنت ، مولوی ها ماموستا ها اگر جرات دارید تشریف بیارید.دفع شر جن و همزاد باطل السحر قوی و مجرب

گذاشتن لینک های وب دیگران به معنی تائیدآنها نیست کپی و انتشار مطالب با ذکرمنبع مجاز است و الا شرعاً حرام است( بجزمطالبی که درمورد حقانیت شیعه و گمراهی وهابیت و اهل سنت است )

مهدی جان ای صاحب و مولای ما راستش‌ را به‌ ما نگفتند.یاحداقل همه راست‌ را به‌ ما نگفتند در مورد روزگار ظهورت!

️...راستش‌ را به‌ ما نگفتند
یا لااقل‌ همه راست‌ را به‌ ما نگفتند!

گفتند: تو که‌ بیایى خون‌ به‌ پا می‌کنى‌، جوى خون‌ به‌ راه‌ مى ‌اندازى‌ و از کُشته‌ پُشته‌ مى ‌سازى و ما را از ظهور تو  ترساندند! درست‌ مثل‌ اینکه‌ حادثه‌اى‌ به‌ شیرینى‌ تولد را کتمان‌ کنند و تنها از درد زادن‌ بگویند.
ما از همان‌ کودکى‌، تو را دوست‌ داشتیم‌. با همه ى فطرتمان‌ به‌ تو عشق‌ مى ‌ورزیدیم‌ و با همه ى وجودمان‌ بى ‌تاب‌ آمدنت‌ بودیم‌.

عشق‌ تو با سرشت‌ ما عجین‌ شده‌ بود و آمدنت‌، طبیعى ‌ترین‌ و شیرین‌ترین‌ نیازمان‌ بود.

اما... اما کسى‌ به‌ ما نگفت‌ که‌ چه‌ گلستانى‌ مى ‌شود جهان‌، وقتى‌ که‌ تو بیایى‌.


همه‌، پیش‌ از آنکه‌ نگاه‌ مهرگستر و دست‌هاى عاطفه‌ تو را توصیف‌ کنند، شمشیر تو را نشانمان‌ دادند.

آرى‌، برای‌ اینکه‌ گل‌ها و نهال‌ها رشد کنند، باید علف‌هاى هرز را وجین‌ کرد و این‌ جز با داسى برنده‌ و سهمگین‌، ممکن‌ نیست‌!
آرى‌، براى اینکه‌ مظلومان‌ تاریخ‌، نفسى‌ به‌ راحتى‌ بکشند، باید پشت‌ و پوزه ى‌ ظالمان‌ و ستمگران‌ را به‌ خاک‌ مالید و نسلشان‌ را از روى زمین‌ برچید.
آرى‌، براى اینکه‌ عدالت‌ بر کرسى بنشیند، هر چه‌ سریر ستم ‌آلوده ى سلطنت‌ را باید واژگون‌ کرد و به‌ دست‌ نابودى‌ سپرد.
و اینها همه‌، همان‌ معجزه‌اى‌ است‌ که‌ تنها از دست‌ تو برمى ‌آید و تنها با دست‌ تو محقق‌ مى ‌شود.

اما مگر نه‌ اینکه‌ اینها همه‌ مقدمه‌ است‌ براى‌ رسیدن‌ به‌ بهشتى که‌ تو بانى‌ آنى‌؟!
آن‌ بهشت‌ را کسى‌ براى‌ ما ترسیم‌ نکرد.
کسى‌ به‌ ما نگفت‌ که‌ آن‌ ساحل‌ امید که‌ در پس‌ این‌ دریاى‌ خون‌ نشسته‌ است‌، چگونه‌ ساحلى است‌؟!

کسى‌ به‌ ما نگفت‌ که‌ وقتى‌ تو بیایى‌:
پرندگان‌ در آشیانه‌هاى‌ خود جشن‌ مى ‌گیرند و ماهیان‌ دریاها شادمان‌ مى ‌شوند و چشمه‌ساران‌ مى ‌جوشند و زمین‌ چندین‌ برابر محصول‌ خویش‌ را عرضه‌ مى ‌کند.

به‌ ما نگفتند که‌ وقتى‌ تو بیایى:
دل‌هاى‌ بندگان‌ را آکنده‌ از عبادت‌ و اطاعت‌ مى ‌کنى‌ و عدالت‌ بر همه‌ جا دامن‌ مى ‌گسترد و خدا به‌ واسطه ى تو دروغ‌ را ریشه ‌کن‌ مى ‌کند و خوى‌ ستمگرى‌ و درندگى‌ را محو مى ‌سازد و طوق‌ ذلت‌ و بردگى را از گردن‌ خلایق‌ برمى ‌دارد!

به‌ ما نگفتند که‌ وقتى‌ تو بیایى:
ساکنان‌ زمین‌ و آسمان‌ به‌ تو عشق‌ مى ‌ورزند، آسمان‌ بارانش‌ را فرو مى ‌فرستد، زمین‌، گیاهان‌ خود را مى ‌رویاند...
و زندگان‌ آرزو مى ‌کنند که‌ کاش‌ مردگانشان‌ زنده‌ بودند و عدل‌ و آرامش‌ حقیقى‌ را مى دیدند و مى دیدند که‌ خداوند چگونه‌ برکاتش‌ را بر اهل‌ زمین‌ فرو مى ‌فرستد.

به‌ ما نگفتند که‌ وقتى‌ تو بیایى‌:
همه ى‌ امت‌ به‌ آغوش‌ تو پناه‌ مى ‌آورند همانند زنبوران‌ عسل‌ به‌ ملکه‌ خویش‌!
و تو عدالت‌ را آنچنان‌ که‌ باید و شاید در پهنه جهان‌ مى ‌گسترى‌
 و خفته‌اى‌ را بیدار نمى ‌کنى‌ و خونى را نمى ‌ریزى‌.

نگفته‌ بودند که‌ وقتى‌ تو بیایى‌:
رفاه‌ و آسایشى‌ مى ‌آید که‌ نظیر آن‌ پیش‌ از این‌، نیامده‌ است‌. مال‌ و ثروت‌ آنچنان‌ وفور مى ‌یابد که‌ هر که‌ نزد تو بیاید فوق‌ تصورش‌، دریافت‌ مى ‌کند.

به‌ ما نگفتند که‌ وقتى‌ تو بیایى‌:
اموال‌ را چون‌ سیل‌، جارى مى کنى‌، و بخشش‌هاى‌ کلان‌ خویش‌ را هرگز شماره‌ نمى کنى‌.

به‌ ما نگفتند که‌ وقتى‌ تو بیایى:
هیچ‌کس‌ فقیر نمى ‌ماند و مردم‌ براى صدقه‌ دادن‌ به‌ دنبال‌ نیازمند مى گردند و پیدا نمى ‌کنند. مال‌ را به‌ هر که‌ عرضه‌ مى ‌کنند، مى ‌گوید: بى ‌نیازم‌.

اى‌ محبوب‌ ازلى‌ و اى معشوق‌ آسمانى‌!
ما بى ‌آنکه‌ مختصات‌ آن‌ بهشت‌ موعود را بدانیم‌ و مدینه‌ فاضله حضور تو را بشناسیم‌ تو را دوست‌ مى ‌داشتیم‌ و به‌ تو عشق‌ مى ‌ورزیدیم‌.

که‌ عشق‌ تو با سرشت‌ها عجین‌ شده‌ بود و آمدنت‌ طبیعى ‌ترین‌ و شیرین ‌ترین‌ نیازمان‌ بود.

ظهور تو بى ‌تردید بزرگترین‌ جشن‌ عالم‌ خواهد بود و عاقبت‌ جهان‌ را ختم‌ به‌ خیر خواهد کرد.

کِلک‌ مَشاطه‌ صٌنعش‌ نکشد نقش‌ مراد

هرکه‌ اقرار بدین‌ حسن‌ خداداد نکرد


مطالب فوق چکید و عصاره روایات است در مورد روزگار ظهور امام زمان صلوات الله علیه. بیائید از امروز عهد کنید برای امام زمان روزی 5  دقیقه  وقت بذارید  و 110 بار بگید اللهم صل علی محمدوآل محمد و عجل الفرجهم  و به حضرت زهرا سلام الله علیها تقدیم کنید تا برای ظهور فرزندشون دعا کنند  . علامه امینی رضوان الله تعالی علیه فرمود بودند که هر که بعدازذکرصلوات عبارت(و عجل الفرجهم ) را بگوید من او را درثواب نوشتن کتاب الغدیر شریک میکنم (حدود 40 سال یابیشتر طول کشید تا هزارن جلد !!! ازکتب شیعه وسنی را مطالعه کرد و انبوهی از اعترافات اهل سنت و استدلالهای عقلی و نقلی شیعه را برای اثبات جانشینی بلافصل امیرالمومنین صلوات الله علیه  و حقانیت شیعه  در کتاب الغدیر جمع کرد!! علامه صاحب مقاماتی بود و اعتقاد شدید به لطف و کرامات امیرالمومنین داشت  گاهی با توسل گاهی با نوشتن نام حضرت  شفای مریض را سریعاً میگرفت !!)
                     


قَالَ الصَّادِقُ علیه السلام إِنَّ لَنَا دَوْلَةٌ یَجِیءُ اللَّهُ بِهَا إِذَا شَاءَ ثُمَّ قَالَ: مَنْ سَرَّهُ أَنْ یَکُونَ مِنْ أَصْحَابِ الْقَائِمِ فَلْیَنْتَظِرْ وَلْیَعْمَلْ بِالْوَرَعِ وَمَحَاسِنَ الْأَخْلَاقِ وَهُوَ مُنْتَظِرٌ فَإِنْ مَاتَ وَقَامَ الْقَائِمُ بَعْدَهُ کَانَ لَهُ مِنَ الْأَجْرِ مِثْلُ أَجْرِ مَنْ أَدْرَکَهُ فَجِدُّوا وَانْتَظِرُوا هَنِیئاً لَکُمْ أَیَّتُهَا الْعِصَابَةُ الْمَرْحُومَةُ.

️ امام صادق علیه السلام فرمودند: ما را دولتی است که خداوند ان را خواهد رساند آنگاه که بخواهد. سپس فرمود: هرکس دوست دارد از اصحاب قائم باشد پس صبورانه منتظر باشد و با ورع [دوری از محرمات  وانجام واجبات] و محاسن اخلاق عمل نماید. هرگاه مرگ او رسید و حضرت قائم بعد از او قیام نمود او را پاداشی همچون پاداش کسی است که او را درک نماید. پس سختکوش باشید و منتظر . گوارای شما باد ای گروه رحمت شده.
منبع :الغیبه نعمانی، ص207

+++
اوضاعِ آخر الزمان
نزال بن سمره می‌گوید:
امیرالمؤمنین علی بن ابیطالب علیه السلام برایِ ما خطبه ای خواند و خداوند را حمد گفته و ستایش کرد، سپس فرمود:
قبل از آن که من از میان شما بروم از من سؤال کنید (این جمله را سه مرتبه تکرار کرد)
در این موقع صعصعة بن صوحان از جای خود بلند شد و گفت:
یا امیرالمؤمنین! دجّال در چه زمانی خروج می‌کند؟
.... حضرت فرمود:

آنچه را می‌گویم به خاطر بسپار! دجّال وقتی ظهور خواهد کرد که مردم نماز را ترک کنند و امانت را ضایع سازند و دروغ گفتن را مباح شمارند و رباخواری کنند و رشوه بگیرند و ساختمان‌ها را محکم سازند و دین را به دنیا بفروشند و سفیهان را به کار بگمارند و با زنان مشورت نمایند (در آن مواردی که خارج از عهده آنهاست) و صله ارحام را قطع کنند و از هوی و هوس‌ها پیروی کنند و خون یکدیگر را ناچیز بشمارند. حلم و بردباری را نشانه و علامت ضعف و ناتوانی بدانند و ستم را افتخار به حساب آورند... ». [1]
منبع:
[1]: ۸۴۸. کنزالعمّال ۱۱: ۱۹۲.
[هزار و یک نکته پیرامون امام زمان ( عجل الله تعالی فرجه الشریف )]



لطفا این مطلب را تا میتونید منتشر کنید در فضای مجازی یا بهش لینک بدید و نام خود را جزء خادمان امام زمان صلوات الله علیه ثبت کنید.انتشار حتی بدون ذکر منبع هم مجاز است  ولی بهتره آدرس  وبلاگ را بگذارید تادیگر مطالب ما را هم بخونند  
mobahele.blogsky.com



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.