مباهله شیعه با وهابیت و اهل سنت ، مولوی ها ماموستا ها اگر جرات دارید تشریف بیارید.دفع شر جن و همزاد باطل السحر قوی و مجرب

گذاشتن لینک های وب دیگران به معنی تائیدآنها نیست کپی و انتشار مطالب با ذکرمنبع مجاز است و الا شرعاً حرام است( بجزمطالبی که درمورد حقانیت شیعه و گمراهی وهابیت و اهل سنت است )

مباهله شیعه با وهابیت و اهل سنت ، مولوی ها ماموستا ها اگر جرات دارید تشریف بیارید.دفع شر جن و همزاد باطل السحر قوی و مجرب

گذاشتن لینک های وب دیگران به معنی تائیدآنها نیست کپی و انتشار مطالب با ذکرمنبع مجاز است و الا شرعاً حرام است( بجزمطالبی که درمورد حقانیت شیعه و گمراهی وهابیت و اهل سنت است )

طلسم و دعای بسیارمجرب بخت گشائی در 14 روز،احضار معشوق، عاشق و مطیع کردن همسر یا دوست+زبان بند و انگشتر موکلدار

به نام خدا و باسلام 

نکات خیلی مهم در موردطلسم ودعای باز کردن بخت در 14 روز و طلسم  محبت و احضار معشوق:

تصور کنید یه نفر  یه طلسم محبت درست کنه یا به قول بعضی دعای محبت بنویسه(همچین دعائی از معصومین صلوات الله علیهم نرسیده و طلسمات شیطانی هست)  براتون و شما عاشقش بشید و بعد اون بگه خونه و ماشین تون را به نام من بزنید هر چه پول تو بانک دارید را بریزید به حساب من. آیا این ظلم به شما نیست؟ این گناه نیست؟خدا همچین کسی را چه رفتاری باهش میکنه ؟ داعش با زور اسلحه زنان را به جهاد نکاح وادار میکرد مثلا میگفت تو یه روز باید به ترتیب با 3 مرد ازدواج کنی !!! شما با زور طلسم و موکلین شیطانی  یکی را وادار میکنه باهات ازدواج کنه یا مانع طلاق گرفتنش میشی یا ... در حقیقت با این طلسمات  موکلین شیطانی ، گویا فرد را به غل و زنجیر میکشن تا به میل فردی که طلسم را خواسته عمل کنه و اراده او را سلب میکنند تا عقل و منطق فرد نتونه مانع خواسته فرد ظالمی بشه که سحر را گرفته .


یا فرض کنید یه کسی تو آمریکا برای شما طلسم احضار بزنه و شما را بکشه به امریکا شما مجبور بشید خانواده ، کسب وکار و تحصیل را رها کنید کلی هزینه کنید برید آمریکا چقدر ضرر بهتون میخوره ؟؟؟  ایا این موقعیت شغلی و تحصیلی  که الان دارید را دوباره میتونید بدست بیارید ؟ اگر رفتید اونجا و نتونستید هزینه برگشت را فراهم  کنید  چی؟در نبود شما چه ضررهایی به شغل ، درآمد ، آبرو و اعتبار شما میخوره؟؟؟

روشهای تاثیر طلسم احضار :

در این نوع طلسم ها فردی که قرار احضار بشه به شدت بیتاب و بی قرار میشه  دلشوره شدید میگیره و دائم وسوسه میشه تا خودش را به فردی که خواسته احضارش کنه برسونه گاهی اینقدر بی قرار و ناآرام میشه که دوست داره تمام لباسهاش را پاره کنه ،گاه آتشی را میبینه که به سوی اومیاد و برای فرار و نجات از آن اتش بسوی فرد مورد نظر ، موکلین او را راهنمائی میکنند !!!. ایا به نظر شما این کار با این تاثیر موقت، فایده مهمی هم  داره ؟ البته بعضی از این طلسمات خطرناک هستند و ساحر یا دعانویس میگه مثلا این نعل را که طلسم روش نوشتم را تاچند روز هر روز 5 دقیقه روی آتش قرار بده بعداز چند روز طرف به تو میرسه. امامیدونید چرامیگن فقط 5 دقیقه نه بیشتر؟؟؟ چون که اگر بیشتر بشه فرد از شدت دلشوره و بیقراری ممکنه خودکشی کنه یا دیوانه  بشه خصوص اگر مسحور (کسی که سحر شده  دراینجا منظور کسیکه طلسم احضار برای او نوشته شده) آدرس جدید فردیکه درخواست احضار را داده نداشته باشه در اینصورت موکلین طلسم فقط او را بی قرار  میکنند ،وسوسه میکن، او را مضطرب میکنند اما او که ادرسی از فرد ظالم احضار کنند نداره از شدت فشار روانی یا دیوانه میشه یا ممکنه دست به خودکشی بزنه!!! همچنین اگر در مکانی باشه که نتونه از اونجا خارج بشه مثلا در کشوری باشه و اجازه خروج بهش ندن یا زندانی باشه.

دعای احضار فوری معشوق

طلسم عشق و محبت:

انواع زیادی داره با نام های مختلف که نمیخوام نام ببرم .فکر کنید یه اقایی همسری داره فاحشه و هرزه ،معتاد ،بدزبان ،ولخرج  و میخواد بخاطره این مسائل بره طلاقش بده چون آبروش را برده و ثروتش را نابود میکنه  زنش میره طلسم محبت میگیره و این مرد عاشق او میشه و یک عمر باید چه رنجها و سختی ها  و فقری را تحمل کنه چون زن اختیار همه چیز را ازش گرفته حتی مرد تمام درامدش را میاد به زن میده و بعد برای کوچکترین مخارج با او التماس میکنه که این پولی که خودش براش زحمت کشیده  بدست اورده را حالا به خودش بده .گدائی بکنه مال خودش را(این مورد تو فامیل خودمون بوده). این جنایت نیست به نظر شما ؟ این انصاف هست ؟ یه کسی با برای شما همچین طلسماتی(طلسم و دعای مطیع شدن شوهر یا زن،طلسم زبانبند) را بگیره  شما دوست داریدخدا چکارش بکنه ؟ دوستدارید چه بلائی سرش بیاره؟ مورد بوده شوهر رفته طلسم  محبت درست کرده برای زنش  بعد اکثر روزها این مرد کتک میزد و سیاه کبود میکرد زنش را و زنش اعتنا نمیکرد به این رفتارش و بازهم دوستش داشت و رو حرفش حرف نمی زد مطیع دستورات مرد بود بدون اینکه اعتراضی بکنه( این یه نوع طلسم و سحر زبان بند هست که طرف نمیتونه مخالفتی بکنه) و اطاعت میکرد دستورات شوهرش را . ایا خداوند عادل ومهربان راضی میشه ما اینطوری بندگانش را اسیر محبت خودمون بکنیم و بهش ظلم کنیم؟؟

طلسم و دعاهایی هست که ظرف14 روز بخت دختر را باز میکنه دعا نویس چندتا دعا میده میگه این را دفن کن این را بسوزان با این غسل کن  و بعد خواستگاری از راه میرسه و ازدواج صورت میگیره.اما چه عاقبتی داره این ازدواج؟؟

هشدار در مورد طلسمات و دعاهای بخت گشائی که دعا نویسا میدن : اکثر اینها موکلی داره که فقط به فکر همسر پیدا کردن برا شماست  و براش فرقی نمیکنه این همسر با شما همسطح و کفو باشه یا نه ، موکل کاری نداره از لحاظ دینی ،اخلاقی ،فرهنگی، اجتماعی و... شوهری  پیدا میکنه،مناسب  دختر هست  یا نه اون مامور شده  فقط یه شوهر پیدا کن حالا هر شوهری که باشه!!!

هر مردی دم دستش رسید را براتون جور میکنه و اینقدر روی ذهن اون و شما و خانواده هاتون کار میکنه تا عقد کنید و بعد رهاتون میکنه میره  بعد شما میمونید یه مردی که هیچ سنخیتی با شما نداره  و از روی اجبار مجبورید باهاش زندگی کنید .
برید از افرادی که از دعا نویس دعا گرفتن برای باز شدن بخت بپرسید: از شوهرت راضی هستی یا نه ببین  چی میگه؟ به زندگی و رفتارهاشون دقت کن ببین باهم خوشن یا ادای خوشبختها را درمیارن؟ در بعضی از این دعاها که من دراوردی هست و از معصومین صلوات الله علیهم  نرسیده  نوشته: ای جماعت مردان عقلهای شما را سلب کردم !!! ،کاری نداریم به اینکه ایا اینها واقعا میتونن عقل مردان را سلب کنه یا نه ؟ بحث سر این موضوع هست ایا مردی که عقلش را گرفتن و نمیتونه تشخیص بده  خوب و بد این ازدواج با شما را، ایا بعدا میتونه راحت و خوش با شما زندگی کنه یا بعدا که عقلش اومد سرجاش بنای ناسازگاری و دعوا را میگذاره؟ بعضی معتقدند موکل طلسم از 2 گروه افراد را برای انتخاب شوهر استفاده میکنه : 1- افرادی که اهل دینداری نیستند زیاد یا اصلا دین ندارند و شارلاتان و کلاهبردارن و بیوفا و بی مسئولیت هستند  2- افرادی که مبتلا به سحر و جادو  یا جن زده هستند و کلی مشکل دارن.اما چرا این 2 گروه را انتخاب میکنند: چون که گروه اول  اهل دین نیست و در نتیجه معمولا بی حفاظ معنوی هستند چون اهل تحصین کردن و دعا و قران نیستند و هوای نفس اونها غالب  و زیاد گناه میکنند  و نورانیتی ندارند راحت شیاطین و جن میتونند به فکر و ذهن اونها مسلط بشن و روشون تاثیر بگذارن. گروه دوم هم خب چون موکل سحر یا یه جنی تو بدنش هست

تحت فشار  اونهاست و شیاطین با هم همکاری میکنن تا به هدفشون برسند درنتیجه راحت تر میشه روش تاثیر بگذارند . اینجا تاثیر تحصین و با تقوا بودن و نورانیت اعمال معلوم میشه . نورانیت اعمال صالحه خودش یه سپر هست دربرابر سحر و جادو و جن  برای همین هست اولیا ی خدا از این مشکلات ندارند. مشکل ما اینه که اعمال صالحه ای هم اگر انجام میدم در کنارش هم کلی گناه میکنیم که نورانیت اون اعمال خوب را نابود میکنه  و به همین دلیل افراد اعل عبادت هم به سحرو جن مبتلا میشن.

یه خانمی که از دعانویس دعای بخت گشا گرفته بود  نوشته بود 6 ماه از شوهرم بیخبر بودم نگرانش بودم و براش گریه میکردم همش در حال جستجو بودم ببینم زنده است یامرده؟  تا بعداز 6 ماه فهمیدم توی یه شهری دیگه است .رفتم دنبالش متوجه شدم

با یه زن دیگه ازدواج کرده و زنش هم حامله شده بود !! اصلاً قید من را زده بود به فکر منهم نبود من هم مجبور شدم طلاق بگیرم. شما هم اگر خودتون یا نزدیکان تون از این تجربیات داشتید  تو بخش نظرات بنویسید

یک نکته مهم : بعضی دعاهای بخت گشائی در اصل ممکنه تعدادی از ایات قران باشه که در زمان خاص و با قسم هایی ممکنه نوشته بشه و تاثیر خوبی هم داشته باشه .گفتم ممکنه .اما دعانویسا میگن اگر  چسب یا منگنه دعای ما را باز کنید بی اثر میشه !!! و ممکنه از همین طلسمات که در بالا گفتم باشه و شما ندیده  اون طلسم را بگیرید و فعال کنید  . دیگه خود دانید  شما اگر خواستی به دعانویس مراجعه کنی فقط برای ابطال سحر و دفع جن یا طلسم کشتن جن ازش حرز و دعا بگیر اینها که برطرف بشه احتمال ازدواج تون زیادتر میشه .البته بعضی هم بخاطر مسائل طبیعی نمیتونند ازدواج کنند مثلا پدر دختر معتاده یا برادرش زندانی بوده،یا خونه شون تو محله بدی هست ،یادختر نقصی داره یا خیلی رفاه طلب و تشریفاتی هست یا ...

اما یه عمل مجرب برای بخت گشائی که خیلیها تجربه کردن اینه که خونه شون را بفروشن یا اجاره بدن و برن خونه جدید . این جابه جایی اثر خوبی داره و عجیب تاثیر میگذاره البته از یه محل به محل بهتر و خانه ای که بهتره از قبلی باشه . چرا چون خیلی ها عقلشون به چشمشون هست و رنگ و لعاب براشون مهم و ضمن اینکه همین جابه جایی امکان دیده شدن و ازدواج دختر را زیاد میکنه توصیه میکنم قبل از اینکه وارد خانه جدید بشید حتما تطهیر منزل را از این پست عمل کنید


نکته مهم دیگه هر طلسم یابه اصطلاح دعا یا انگشتر موکل دار یا هر چیزی که بهش افسون خونده بشه میخواد عرج ساحلی باشه یا ناموس کفتار یا مهره مار  که آسیب یا ضرری به فردی بزنه یا او را مجبور کنه خلاف میلش عمل کنه و از او سلب اراده کنه حرام است و اگر شما از اونها استفاده کردید ضایع کردن حق الناس است  و فردای قیامت شما باید او را راضی کنید.

 و در جریان این راضی کردن یه وقت مجبور میشید کلی از ثوابهاتون را بدید و خودتون جهنمی بشید!!! شمایی که دعانویسی میکنی مواظب باش با این طلسم ها و دعای بازکردن بخت و بخت گشائی و احضار معشوق و طلسم عشق و محبت چقدر به مردم ضرر میزنی و تو همین دنیا و در اخرت تقاص اینکارت را پس میدی  حتی طلسم برای زیاد شده عشق و محبت بین همسران هم حرام است .البته شاید این طلسم احضار  را در بعضی مواقع استثنائی مرجع تقلید اجازه بده استفاده کنید(مثلا یه کلاهبرداری که فرار کرده ومال مردم را برده گفتم شاید نه حتماً ، باید استفتاء کنید). در ضمن بعضی مراجع تقلید استفاده ازلوح یا  انگشتر موکل دار را هم حرام میدونن از مرجع خود سوال کنید  و این نکته را هم در نظر داشته باشید خیلی از اینها  که میگن انگشتر یا لوح موکلدار داریم حقه باز و شیاد هستند و اینها هیچ تاثیری ندارند.


در حدیثی که دارای سند معتبری است از قول امام صادق چنین می‌خوانیم:
قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صلی الله علیه و اله لِامْرَأَةٍ سَأَلَتْهُ أَنَّ لِی زَوْجاً وَ بِهِ عَلَیَّ غِلْظَةٌ وَ إِنِّی صَنَعْتُ شَیْئاً لِأُعَطِّفَهُ عَلَیَّ فَقَالَ لَهَا رَسُولُ اللَّهِ ص أُفٍّ لَکِ کَدَّرْتِ الْبِحَارَ وَ کَدَّرْتِ الطِّینَ وَ لَعَنَتْکِ الْمَلَائِکَةُ الْأَخْیَارُ وَ مَلَائِکَةُ السَّمَاوَاتِ وَ الْأَرْضِ قَالَ فَصَامَتِ الْمَرْأَةُ نَهَارَهَا وَ قَامَتْ لَیْلَهَا وَ حَلَقَتْ رَأْسَهَا وَ لَبِسَتِ الْمُسُوحَ فَبَلَغَ ذَلِکَ النَّبِیَّ ص فَقَالَ إِنَّ ذَلِکَ لَا یُقْبَلُ مِنْهَا.
 زنی نظر پیامبر را جویا شد که: من شوهری دارم که با من مهربان نیست! و من چاره‌ای کرده‌ام که با من مهربان شود! (و منظورش استفاده از سحر و جادو بود)
 پیامبر فرمود: اُف بر تو. تو با این کار آب دریاها و چشمه‌ها را کدر ساختی و ملائکه آسمان‌ها و زمین تو را لعنت کردند.

(اُف اصطلاحی برای ابراز انزجار است که این عمل نسبت به والدین در قرآن نهی شده و حرام شمرده شده)
پس آن زن روزها را روزه می‌گرفت و شب‌ها به نماز مشغول بود و سرش را هم تراشیده بود و لباس‌های خشن پوشیده بود.

 این خبر به گوش پیامبر رسید. فرمود: از او قبول نمی‌شود.
در حدیث دیگری همین حدیث با این تتمه آمده که پیامبر «رضایت شوهرش» را شرط قبول توبه وی دانسته.
به طورى که این همه اعمال آن را تلافى نمى‌کند و به واسطه گناه سحر، این‌قدر از رحمت خدا دور شده که این عبادات، او را نزدیک نمى‌کند.((پس سحر و جادو کردن حق الناس است))
البته انجام دعاهای محبت بین زن و شوهر که ار معصومین روایت شده است بلامانع هست
و رسول خدا صلّى اللّه علیه و آله مى‌فرماید: «کسى که نزد ساحر یا کاهن یا دروغگوئى برود درحالى‌که آنچه را که مى‌گویند، تصدیق‌کننده باشد به تمام کتابهاى آسمانى که خدا فرستاده کافر شده است»

حد(مجازات) ساحر، اعدام  است
هر مسلمانى که به سحر عمل کند باید کشته شود، مگر اینکه توبه کند، و اگر کافرى به سحر عمل کند، او را نباید کشت بلکه به مقدارى که حاکم شرع صلاح بداند تأدیبش کند. حضرت صادق علیه السّلام مى‌فرماید: «ساحر را یک ضربت شمشیر بر سرش مى‌زنند (و او را مى‌کشند)»

 و از رسول خدا صلّى اللّه علیه و آله از حکم سحر پرسیده شده فرمود: «هرگاه دو گواه عادل بر سحرش گواهى دهند خونش حلال است».


و نیز مى‌فرماید: «ساحر مسلمان باید کشته شود و ساحر کافر کشته نمى‌شود.
کسى عرض کرد چرا ساحر کافر نباید کشته شود؟ فرمود: براى اینکه کفر از سحر عظیم‌تر است و سحر و شرک باهمند»


خانم ، آقا میخوای همسرت دوستت داشته باشه عاشقت باشه. برو دو تا کتاب همسرداری بخر بخون ببین باید چطور رفتار کنی  برو با مشاور صحبت کن ، ایرادات را برطرف کن تا همسرت عاشقت بشه. ببین علت طلاقها چیه تو مواظب باش اونهارا انجام ندی.  برو با تقوا باش خدا تو قران گفته محبوبت میکنم بین مردم  .( ان الذین امنو و عملوالصالحات سیجعل لهم الرحمن ودا). برو توسل کن نذر کن  دعا بکن (در کنار اقدامات عملی) تا مشکلات تو و همسرت برطرف بشه و بتونید عاشقانه زندگی کنید . برو عیبها و نقطه ضعفهات را برطرف کن سعی کن برای اون جذاب باشی. به جای اینکه ضعفهای شخصیتی و اخلاقی خود را با سحر و جادو پوشش بدی برو با مطالعه و مشاوره اونها را درمان کن . خانم  شما که اینقدر از خیانت شوهرت میترسی خودت  از لحاظ جنسی  ارضاش کن که دیگه انرزی براش نمونه بیرون از خونه بخاواد تخلیه کن  ،خودت  زیبائی ، نظافت و آراستگی  ظاهری را رعایت نمیکنی خب بیرون خونه بهترینها انتظار شوهرت را میکشن. بجای اینکه بری قفل شهوت بگیری برا همسرت تو خونه اینقدر شهوتش را ارضا کن که سیر بشه دیگه قدرتی برای شهوترانی با دیگران براش نمونه.  


چند نکته مهم : منظور از زبان بند و بستن زبان 2 چیز است : 1- بستن زبان دشمنان که بدگوئی نکنند تهمت نزنند  علیه شما که خوبه و دعا و حرزهایی در این زمینه هست تو مفاتیح حرز یا حجاب امام زین العابدین صلوات الله علیه هست اولش اینه(سددت افواه الجن و الانس...)

2- بستن زبان دیگران که بدگوئی شمارا نکنند و هم باشما مخالفت نکنند و به شما جواب مثبت بدن  در این نوع طلسم موکل دائم شما را وسوسه میکنه تا بر خلاف میل تون به خواسته فرد جواب مثبت بدید و مخالفت نکنید  این هم از انواع سحر وجادوست و حرامه . خیلی ها سالها زندگیشون خراب شده بخاطر همین سحر نمیگم در چه مواردی استفاده میکنند  مبادا بعضی برن طرفش

نکته دیگه :طلسم و سحر و جادو فقط به اذن خدا اثر میده و احتمال تاثیرش50% هست شایدبشه شاید نشه،حالا میخواد قویترین طلسم محبت دنیا یا قویترین طلسم محبت یهودی،صُبّی،هندی یا طلسم احضار محبت از فاصله دور یا طلسم محبت سوزاندنی فوری یاطلسم محبت اتشی قوی یا هر کوفت و زهر مار دیگه ای باشه. پس گول این ساحران پست فطرت را نخورید و پول خودتون را حرام نکنید و با اینکارها نکبت دنیا و عذاب اخرت و ماندگاری در جهنم را برای خودتون نخرید و بدونید اعمالی هست که با اونها میشه ساحر و کسی که سفارش سحر داده را به دست ملائکه خداکشت!! تو جزوه ام یه نمونه ازاین اعمال عبادی راگذاشتم. کاری نکنید ملائکه شما را بکشن! یه سحری برای یه بدبختی میکنی  اما باید یه عمر بترسی که اون با این اعمال زمانی که در غفلت هستی بوسیله ملائکه که دیده نمیشن از تو انتقامی وحشتناک بگیره . ممکنه یه شب تو تاریکی یا خواب اینقدر کتک بخوری تا بمیری . تصورش را بکن همینکه کسی را نمیبینی ولی داری کتک میخوری چقدر ترسناکه.

نکته مهم  دیگه : گول دعا نویسان شارلاتان یا اساتید علوم غریبه را (حتی اگر کتابهایی نوشتن و چاپ شده را ) نخورید اینگونه طلسماتی که در بالا بهش اشاره شده حرام است باز تاکید میکنم حتی زنو شوهر برای هم دیگه نمیتونه طلسم محبت بگیرن . اون دعانویس بیشرفی که میگه من از مرجع تقلیدم پرسیدم .ایشون گفتن نه تنها حرام نیست بلکه گفتن ثواب داره !!!. خوب چرا اسم مرجع تقلیدش را نمیگه تا ماهم بریم بپرسیم ؟ اگر حلاله تا ما هم الساعه بریم اقدام کنیم یه سحری براش بگیریم  بعد هم دار و ندارش را بگیم به نام ما کنه ،خب  اگر حلال هست چرا ما همچین بلائی سرش نیاریم؟؟. بعضی این دعانویسا پست فطرتهایی حرامخور هستند که برای مشتی اسکناس حاضرن هر غلطی بکنن هر دروغی بگن .  بعضی میگن ما تو طلسمات مون فیلتر میذاریم که فقط برای امور حلال طلسم محبت تاثیر بذاره. خب سوال میکنیم حلال تر از زن و شوهر دیگه چی هست؟؟ حدیث بالا را بخونید یه بار دیگه  حتی زن و شوهرهم نمیتونن برای هم طلسم و سحر بگیرن که محبت زیاد بشه. شک داری جناب دعا نویس برو سایت مرجع تقلیدت بپرس. در مورد همه طلسماتی که مینویسی استفتاء کن که مطمئن بشی.   
mobahele.blogsky.com

کپی و انتشار این مطلب وهمه مطالب با موضوع سحر و جن و همزاد و ختم و ذکر بدون درج آدرس وبلاگ و عبارت (وبلاگ مباهله با وهابیت و اهلسنت) شرعا حرام  و ضایع کردن حق الناس است و بنده اصلاً رضایت ندارم .


لطفا قبل از نظر دادن قوانین وبلاگ را بخونید تو صفحه اصلی  وبلاگ تا نظرتون حذف نشه


علائم و نشانه های جن عاشق در زنان و مردان .جنی که بخت را میبندد و تجاوز جنسی میکند . درمان همزاد عاشق


تاثیرات عجیب دعا برای تعجیل فرج امام زمان و صدقه برای حضرت در بخت گشائی و حل مشکلات.


متن سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد – سیری در صحیفه سجادیه، شرح دعای هفدهم (شناخت شیطان)


اگر مشکل بیکاری، ازدواج و بیماریهای لاعلاج دارید و فکر میکنید علائم و نشانه سحر و جادو  و  جن زدگی را دارید


راه نجات از مهلکه آخر الزمان، معرفت حجت خداست/ ظهور امام زمان (عج) در گرو باز کردن گره‌های کوچک به دست منتظران است



بخت گشائی بازکردن بخت  در 14 روز،طلسم محبت اتشی قوی،طلسم احضار محبت از فاصله دور،بی قرار کردن طلسم و دعای بسیارمجرب، ،احضار و  بی قرارکردن معشوق،طلسم محبت سوزاندنی فوری،عشق شدید محبت و مطیع کردن معشوق.طلسم محبت شدید سوزاندنی زبان بند قویترین طلسم محبت دنیا

نظرات 32 + ارسال نظر
Hadis جمعه 23 اسفند 1398 ساعت 09:39

سلام میشه جزوه رو برام بفرستید{برای خدا بر من واجب باشد که اگر مشکل سحر و جن من با عمل به جزوه شما و راهنمایی هاتون حل شد 135 هزار صلوات را با همون نیتی که نوشتید را (به تنهایی یا با کمک دیگران) میفرستم و تا زمانی که صلوات ها به این تعداد برسه هرصبح یا شب یک ایت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم و اگر یادم رفت روزهای بعد جبرانم میکنم و ازخداوند قهار و منتقم میخواهم اگر بعد از برطرف شدن مشکل سحر و جن، نذر را انجام ندادم دیگر هیچ دعا و نذری از من را مستجاب نکند تا به نذر خود عمل کنم
خواهش میکنم جای دیگه پستها بسته بود نظرات

ایمیل تون را ببینید

سوگل ۱۱۱ چهارشنبه 21 اسفند 1398 ساعت 11:49

سلام من نمیدونم سحردارم یاجن کامل میگم خواب سکسی زیادمی بینم خودارضایی میکردم توحموم چندساعت میمونم شکست عشقی خوردم دیگه بعدازون منوخوشحال نمیکنه نوخوشحال نمیکنه کمک کنید

سلام جن عاشق داری .با جزوه سریعتر میتونی خلاص بشی اینارا بخون

http://b2n.ir/EBTAL
https://b2n.ir/jene_Ashegh
https://b2n.ir/SehreMadfun

Hadis چهارشنبه 21 اسفند 1398 ساعت 11:02

سلام میشه جزوه رو برام بفرستید{برای خدا بر من واجب باشد که اگر مشکل سحر و جن من با عمل به جزوه شما و راهنمایی هاتون حل شد 135 هزار صلوات را با همون نیتی که نوشتید را (به تنهایی یا با کمک دیگران) میفرستم و تا زمانی که صلوات ها به این تعداد برسه هرصبح یا شب یک ایت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم و اگر یادم رفت روزهای بعد جبرانم میکنم و ازخداوند قهار و منتقم میخواهم اگر بعد از برطرف شدن مشکل سحر و جن، نذر را انجام ندادم دیگر هیچ دعا و نذری از من را مستجاب نکند تا به نذر خود عمل کنم}
ممنون از لطفتون

سلام با دقت صیغه را بفرست ناقصه اولش. تو پست مربوطه بفرست نه اینجا

سوگل ۱۱۱ پنج‌شنبه 15 اسفند 1398 ساعت 11:42

سلام مشکلم اینه خواستگارندارم فقط یک خواستگاررسمی داشتم که پدرم قبول نکرد بقیه فقط درحدحرف بوده گفتن میان ولی خبری ازشون نشده جزوه هنوز برام متین ننن

با سلام قوانین وبلاگ را بخون اخرش هر چی لینک هست بخون ببین سحر یا جن داری یا نه

سوگل ۱۱۱ دوشنبه 12 اسفند 1398 ساعت 20:22

سلام میشه جزوه رو برام بفرستید{برای خدا بر من واجب باشد که اگر مشکل سحر و جن من با عمل به جزوه شما و راهنمایی هاتون حل شد 135 هزار صلوات را با همون نیتی که نوشتید را (به تنهایی یا با کمک دیگران) میفرستم و تا زمانی که صلوات ها به این تعداد برسه هرصبح یا شب یک ایت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم و اگر یادم رفت روزهای بعد جبرانم میکنم و ازخداوند قهار و منتقم میخواهم اگر بعد از برطرف شدن مشکل سحر و جن، نذر را انجام ندادم دیگر هیچ دعا و نذری از من را مستجاب نکند تا به نذر خود عمل کنم}

سلام ایمیل را ببینید

رویا چهارشنبه 2 بهمن 1398 ساعت 14:58

سلام
من دختر نماز خونی بودم کارمند بودم وقتی ازدواج میکردم و از کودکی با اراده و با سلیقه و خیلی درس خوان بودم من زیبا هم هستم,بعد از ازدواج همسرم تحت تاثیر اخلاق من قرار گرفت وهر روز عاشقتر میشد و اینو به همه نشون میداد البته با رفتارش,من کم کم میترسیدم که اتفاقی بیفته و بعد از چند ماه که نامزد بودیم همه چی عوض شد حتی میگفت دارم میام دنبالت بریم بیرون من حاضر میشدم و بی دلیل تا یک ماه بهم سر نمیزد...تا الان که 7ساله باهمیم,حتی حاضر نشده اسم منو صدا کنه یا منو نگاه کنه وقتی با من حرف میزنه چشماشو میبنده,و اگه من بخوام باهاش صحبت کنم نشنیده قضاوت میکنه خیلی تو دستشویی میمونه خودشو نظافت نمیکنه و زندگیمو خیلی سخت کرده,نمیدونم چه نیرویی تو زندگیمه هر جا کار کردم نگذاشته و منو مجبور به لغو قرارداد کرده با اینکه همه پولامو از من گرفته ولی خانوادش گفتن که این به پول تو نیازی نداره و همیشه سرکوفت کار کردنمو زدن,بخاطر زندگیمون همیشه اطاعت کردم,ولی الان حتی آرزو و امیدی به زندگی ندارم,اون وقتی عصبی میشه منو میزنه همه چی خلاصه شده براش دستورات جاریم همین,من یک شب که خیلی اذیت شدم و توسل جستم به خدا خواب دیدم که ظرفی دارم که سه ماهی قرمز توش بود و من نمیدیدم و ناخواسته ریختمش زمین و ماهی ها از بین رفتن و من تخم مرغهارو داخل ظرفی گذاشتم و لاشون خاک باغچه ریختم و بهم گفته شد سوره والفجر رو بخونم دو آیه اولش رو خوندم و بعد گفتم بقیه اش رو نمیدونم گفتن تو میدونی میتونی این سوره رو از آخر هم بخونی? خیلی جالبه همون موقع با صدای اذان بیدار شدم و سوره رو خوندم ولی نمیدونم تعبیرش چی بود,ممنونم بابت راهنماییهاتون
اللهم عجل لولیک الفرج

باسلام . ممکنه جاری سحرزبان بند گرفته باشه امادر مورد رفتارهای دیگهاش ممکنه بیماری روانی داشته باشه . تحصین کنید تا نتونه کتک بزنه و در حفاظت باشید از شرش .بهتون ایمیل میدم

لونا سه‌شنبه 1 بهمن 1398 ساعت 00:10

سلام اگر طلسم صبی یا یهودی برای جدایی و سردی یک زن و شوهر رو گرفته باشن بازم اثر نداره؟ زندگی منو که از هم پاشیده

سلام . چی اثر نداره؟

لونا دوشنبه 30 دی 1398 ساعت 13:53

سلام برای من و شوهرم مادرشوهرم طلسم سردی و جدایی گرفته، چندین بار بدون کشف مطلب زدن اینو تو خواب دیدم ،مادرش به شکل جن یا مارمولک یا مار تو خوابم ظاهر میشه، یعنی مارمولک و نار گنده که تو خوابم میدونم این خانوم هست، این خانوم ظاهرا قرآن و نماز نیخونه ولی طبق گفته خودش بسیار به دعا و اینا اعتقاد داره، حالا من چجوری این سردی و جدایی رو برطرف کنم تا شوهرم برگرده؟ ایشون ۴ ماهه منو ترک کرده

سلام .خانم یه سوال چندبار تکرار میکنی یه بار هم بنویسی من میبینم ایمیل دادم بخون. با یکی از دستورات جزوه میشه برگردوندش

طاهره چهارشنبه 25 دی 1398 ساعت 19:41

سلام وقت بخیر
من ٣٥سالمه و نتونستم ازدواج کنم یا من از یکی خوشم نمیاد یا برعکس ،من ١سال نماز جعفر خوندم ،یاسین خوندم ،اب دعا روی سرم ریختم ولی هیچی درست نشد میشه کمکم کنید

سلام وقت بخیر . قوانین وبلاگ رابخون خصوص لینکهایی که اخرش هست . لینک ابطال هر گونه سحر و کشف مطلب راببین

Maryam یکشنبه 22 دی 1398 ساعت 15:44

سلام میشه جزوه رو برام بفرستید{برای خدا بر من واجب باشد که اگر مشکل سحر و جن من با عمل به جزوه شما و راهنمایی هاتون حل شد 135 هزار صلوات را با همون نیتی که نوشتید را (به تنهایی یا با کمک دیگران) میفرستم و تا زمانی که صلوات ها به این تعداد برسه هرصبح یا شب یک ایت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم و اگر یادم رفت روزهای بعد جبرانم میکنم و ازخداوند قهار و منتقم میخواهم اگر بعد از برطرف شدن مشکل سحر و جن، نذر را انجام ندادم دیگر هیچ دعا و نذری از من را مستجاب نکند تا به نذر خود عمل کنم} .//// همه نظرات بسته شده جای دیگه ای نمی تونستم پیام بدم خواهش میکنم جزوه رو برام بفرستید

سلام ارسال شد

فهیمه چهارشنبه 18 دی 1398 ساعت 21:16

سلام استاد وقتتون بخیر،انشالله که همیشه سلامت باشید
من همزاد دارم استاد زیاد اذیتم نمیکنه انا همیشه حسش میکنم تموم خواستگارامو فراری میده و هرکسی که من دوسش دارمو ازم دور میکنه خواهش میکنم استاد بگید باید چیکار کنم که این همزاد ولم کنه و من به عشقم برسم

سلام . وقتتون بخیر،انشالله که همیشه سلامت باشید. مطالب جن عاشق را تو وبلاگ بخون

مهسا جمعه 13 دی 1398 ساعت 17:46

سلام من یه دختر ۲۷ ساله ام که هرچی خواستگار برام میادیهو غیب میشن علایم جن عاشق رو هم دارم حتی پیش دعا نویس رفتم گفت موکل خیلی قوی داری و دست از سرت بر نمیداره کار من هم در خونه های قدیمی هست و باعث بدتر شدنش میشه لطفا بهم کمک کنید

با سلام تو پست جن عاشق درمان را نوشتیم تحصین کنید حرزهمراهتون باشه مشکلی پیش نمیاد. قوانین وبلاگ را بخونید

فرزانه چهارشنبه 4 دی 1398 ساعت 16:20

باسلام.برای خدا بر من واجب باشد که اگر مشکل سحر و جن من با عمل به جزوه شما و راهنمایی هاتون حل شد 135 هزار صلوات را با همون نیتی که نوشتید را (به تنهایی یا با کمک دیگران) میفرستم و تا زمانی که صلوات ها به این تعداد برسه هرصبح یا شب یک ایت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم و اگر یادم رفت روزهای بعد جبرانم میکنم و ازخداوند قهار و منتقم میخواهم اگر بعد از برطرف شدن مشکل سحر و جن، نذر را انجام ندادم دیگر هیچ دعا و نذری از من را مستجاب نکند تا به نذر خود عمل کنم.ممنون میشم برام بفرستین

با سلام ارسال شد

یاس نبوی چهارشنبه 4 دی 1398 ساعت 00:01 http://mobahele.blogsky.com

سلام استادببخشیدمن کاروازدواجم بسته است 34سالمه امانه کارم درست میشه نه ازدواجم.عمل کشف وتطهیرمنزل انجام دادم سه تاخواب دیدم اول سوسک متوسط زردومشکی بعدمارکوچولوبعدسگ سفیدنمیدونم چیکاربایدبکنم توروخداراهنماییم کنید

با سلام . تو پست ابطال نوشتیم چه کنید .قوانین وبلاگ را بخون

لیدا پنج‌شنبه 23 آبان 1398 ساعت 11:55

باسلام اول از هرچیز از شما و راهنماییهای بی منتتون کمال تشکر رو دارم.این محبت و انسانیت شما قابل تقدیر و قدردانیه و به این باور رسیدم هنوز انسان های والایی هستن که تو‌دنیا نفس میکشند از خدا خواستم به من نشانه ای و راهی نشون بده که چرا از شانزده سالگی من دچار چنین حالاتی میشم و شما همون نشان وراهنما از طرف ایزد منان هستید.برای خدا بر من واجب باشد که اگر مشکل سحر و جن من با عمل به جزوه شما و راهنماییهاتون حل شد ١٣٥ هزار صلوات را با همان نیتی که نوشتید بتنهایی یا با کمک دیگران میفرستم و تا زمانیکه صلواتها به این تعداد برسد هر صبح یا شب ایه الکرسی برای سلامتی امام زمان میخونم و اگر یادم رفت بعد جبران میکنم و یا یک گوسفند به این نیت زبح کرده و به فقیر وفقرا بدم .از خداوند قهار و منتقم میخواهم اگر بعد از برطرف شدن مشکل سحر و جن نذر را انجام ندادم دیگر هیچ دعا و نذری را از من مستجاب نکند تا به نذر خود عمل کنم استاد گرامی لطفا اون جزوه رو برای من بفرستید و در اخر شما مشکل ما رو بی منت حل میکنید لطف خدا هم همیشه به شما باشد انشالله

سلام علیکم ممنون از محبت تون. متاسفانه ایمیلی که وارد کردید اشتباه هست ارسال نشده با دقت وارد کنید.

فاطمه چهارشنبه 15 آبان 1398 ساعت 13:58

سلام. برای خدا بر من واجب باشد که اگر مشکل سحر و جن من با عمل به جزوه شما و راهنماییهاتون حل شد ١٣٥ هزار صلوات را با همان نیتی که نوشتید بتنهایی یا با کمک دیگران میفرستم و تا زمانیکه صلواتها به این تعداد برسد هر صبح یا شب ایه الکرسی برای سلامتی امام زمان میخونم و اگر یادم رفت بعد جبران میکنم و از خداوند قهار و منتقم میخواهم اگر بعد از برطرف شدن مشکل سحر و جن نذر را انجام ندادم دیگر هیچ دعا و نذری را از من مستجاب نکند تا به نذر خود عمل کنم
لطفا جزوه را برای من بفرستید

سلام جزوه ارسال میشه

فاطمه پنج‌شنبه 9 آبان 1398 ساعت 07:20

سلام استاد. ٣٦ سالم هست. موارد ازدواجم تا مرحله خواستگاری میمونه و جلو نمیره. نذر صلوات رو انجام دادم. میشه جزوه ازدواج لطف کنید

سلام.صفحه زیر را ببینید و تمام لینکهای اخرش را بادقت مطالعه کنید.
https://b2n.ir/Ghawanin

محمد دوشنبه 6 آبان 1398 ساعت 12:28

سلام خسته نباشید
برای خدا بر من واجب باشد که اگر مشکل سحر وجن من با عمل به جزوه شما و راهنمایی هاتون حل شد 135هزار صلوات را با همان نیتی که نوشتید را به تنهایی یا با کمک دیگران می فرستم و تا زمانی که صلوات ها به این تعداد برسد هر صبح یا شب ایه الکرسی برای سلامتی امام زمان می خوانم واگر یادم رفت بعد جبران می کنم واز خداوند قهار و منتقم می خواهم اگر بعد از برطرف شدن مشکل سحر و جن نذر را انجام ندادم دیگر هیچ دعا ونذری از من را مستجاب نکند تا به نذر خود عمل کنم ممنون اگر جزوه را برام بفرستید خیلی متشکرم

با سلام ارسال شد پوشه اسپم یا هرزنامه ایمیل تون را هم ببینید

Roniya شنبه 4 آبان 1398 ساعت 13:23

سلام، وقتتون بخیر
سوال اصلی من در باره پدر ومادرم هست که بالغ بر ۴۷ سال باهم زندگی میکنن ولی ۴۷ ساعت کنار هم در آرامش نبودن، همیشه باهم در جنگ و دعوا هستند و این آشوب زندگی بچه هارو هم تحت تاثیر قرار داده، طوری که از کنار هن رد میشن مثل کبریت و انبار باروت هستند، انگاری طلسم و جادویی کردن این دوتارو ، هر روز و هر لحظه تو این خونه دعواست

سلام، وقتتون بخیر احتمال بسیار زیاد سحر شدند و شاید مشکل از عمارالمکان باشه علائم را نوشتم اینارا ببین:
https://b2n.ir/Alamatha
https://b2n.ir/Ghawanin
http://b2n.ir/ghabl

س شنبه 13 مهر 1398 ساعت 10:23

سلام من دختری 23 ساله هستم.چندوقتی هست کارام اونجور که میخام و انتظار دارم پیش نمیره.به شدت کم حافظه شدم و خیلی اذیت میشم از این بابت.این مدت پیشنهاد های رابطه جنسی زیاد داشتم حتی از سمت افرادی که منو نمیشناسن و از این بابت بسیار اذیت میشم و مواقعی که میخام بیرون برم ترس دارم .پسری رو دوست داشتم که به خاطر اشتباه خودم از دستش دادم.به شدت هم دیگه رو دوست داشتیم ولی خانواده هامون مخالف بودن.گناهی رو مرتکب شدم و بابتش عذاب وجدان دارم و به خاطر همین گناه اون پسر رو از دست دادم.از لحاظ روحی کاملا آشفته ام و دست و دلم به کاری نمیره درصورتی که قبلا اینطور نبودم.میشه راهنماییم کنید که من چیکار کنم.

با سلام. راه توبه همیشه باز است هر گناهی کردی توبه کن دیگهبر نگرد هر روز توسل داشته باش به امام زمان و حضرت زهرا صلوات الله علیهما وبخواه توفیق ترک معصیت بهت بدن . تحصین کن حجاب خوب و کامل داشته باش بدون ارایش بیرون برو که مزاحمت نشن بهشون فرصت نده باهات حرف بزنند تحصین کرده باشی هیچ غلطی نمیتونن بکنن نترس.اینارا بخون با دقت متوجه میشی مشکل چیه :
https://b2n.ir/Alamatha
http://b2n.ir/hamzad-jen
https://b2n.ir/Ghawanin
http://b2n.ir/ghabl

شیما پنج‌شنبه 11 مهر 1398 ساعت 14:08

سلام من برای ۱۳۵هزارصلوات نذر می کنم وتمام شرایط را انجام میدهم لطفا برای من جزو را بفرستید من ۳۵سالم یا ازدواجم بهم میخوره واصلا چند سالی هست خواستگار ندارم وفکر می کنم بخت مرا بسته اند

با سلام نظرتون به این پست مربوط نمیشه جواب نمیدم لینک زیر را بادقت بخون ایمیل تون را ببینید
https://b2n.ir/Ghawanin

بانو سه‌شنبه 2 مهر 1398 ساعت 11:26

برای خدا بر من واجب باشد که اگر مشکل سحر و جن من با عمل به جزوه شما و راهنمایی هاتون حل شد 135 هزار صلوات را با همون نیتی که نوشتید را (به تنهایی یا با کمک دیگران) میفرستم و تا زمانی که صلوات ها به این تعداد برسه هرصبح یا شب یک ایت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم و اگر یادم رفت روزهای بعد جبرانم میکنم و ازخداوند قهار و منتقم میخواهم اگر بعد از برطرف شدن مشکل سحر و جن، نذر را انجام ندادم دیگر هیچ دعا و نذری از من را مستجاب نکند تا به نذر خود عمل کنم}

با سلام نظرتون به این پست مربوط نمیشه جواب نمیدم لینک زیر را بادقت بخون
ایمیل تون را هم ببینید
https://b2n.ir/Ghawanin

بنده خدا سه‌شنبه 2 مهر 1398 ساعت 01:17

برای خدا بر من واجب باشد که اگر مشکل سحر و جن من با عمل به جزوه شما و راهنمایی هاتون حل شد 135 هزار صلوات را با همون نیتی که نوشتید را با کمک دیگران میفرستم و تا زمانی که صلوات ها به این تعداد برسه هرصبح یا شب یک ایت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم و اگر یادم رفت روزهای بعد جبرانم میکنم و ازخداوند قهار و منتقم میخواهم اگر بعد از برطرف شدن مشکل سحر و جن، نذر را انجام ندادم دیگر هیچ دعا و نذری از من را مستجاب نکند تا به نذر خود عمل کنم .

با سلام نظرتون به این پست مربوط نمیشه جواب نمیدم لینک زیر را بادقت بخون
ایمیل تون را هم ببینید
https://b2n.ir/Ghawanin

خدیجه یکشنبه 24 شهریور 1398 ساعت 23:41

سلام خسته نباشید
برای خدا بر من واجب باشد که اگر مشکل سحر وجن من با عمل به جزوه شما و راهنمایی هاتون حل شد 135هزار صلوات را با همان نیتی که نوشتید را به تنهایی یا با کمک دیگران می فرستم و تا زمانی که صلوات ها به این تعداد برسد هر صبح یا شب ایه الکرسی برای سلامتی امام زمان می خوانم واگر یادم رفت بعد جبران می کنم واز خداوند قهار و منتقم می خواهم اگر بعد از برطرف شدن مشکل سحر و جن نذر را انجام ندادم دیگر هیچ دعا ونذری از من را مستجاب نکند تا به نذر خود عمل کنم ممنون اگر جزوه را برام بفرستید خیلی متشکرم

با سلام ارسال شد قسمت اسپم یا هرزنامه ایمیل تون را هم ببینید

امید پنج‌شنبه 21 شهریور 1398 ساعت 20:12

با سلام
من ۳۲ سالم هست و از ۱۷ سالگی سر کار رفتم و از نظر قد و زیبایی در حد خوب به بالا هستم ولی از سن ۱۹ سالگی یهو موقع خواب دچار فلج خواب میشدم و در اون حالت تجربیات متفاوتی برای پیش اومد مثل خروج روح از بدن ،صدای جیغ و ...که در تمامشون ترس و قفل شدن بدن بودش و هر جا که رفتم گفتن برا استرس زیاد و یا اینکه ذکری گفتی . در هر صورت مشکل من تا الان حل نشده و تعدادش کم زیاد میشه تا اینکه ۲۱ سالم بود تواستم ازدواج کنم که همش کارم پیچ می خورد طوری شده که اطرافیان میگن شما وسواس هستی در سن ۲۸ سالگی حالات سخت تری برام پیش می اومد و به گزینه هایی که رد شده بودن فکر می کردم و عصبانی می شدم که در نهایت منجر به دلوا و برخورد فیزیکی با خانواده شد و بعد به زور یه عقد کردم که بعد از دو هفته خودم گفتم این دختر رو نمی خوام و طلاقش دادم . الان که پرسیدم گفتن دو تا جادو برات در گذشته بستن و پسشه هر کس میرم یا تیغ میزنن یا میگن ما زورمون به اینا نمیرسه . قسمتون میدم به مادرم زهرا کمک کنید

با سلام راه درمان را گذاشتیم باید انجامش بدید قوانین وبلاگ و لینکهای اخرش را با دقت بخون

الهام سه‌شنبه 12 شهریور 1398 ساعت 09:49 http://mobahele.blogsky.com

سلام.
دختری ۳۳ ساله هستم.خاستگار زیاد دارم اما هیچکدوم جور نمیشه.هر کسی میاد یا خودم یا مادرم ناخواسته ی حرفی میزنیم که میرن یا اصلا خودشون میپسندن ولی دیگه نمیان.گاهی شبها هم خاب میبینم کسی که نمیشناسم یا از نزدیکانم یا پدرم که فوت شده با شهوت من میبوسه یا اغوش میگیره. یک ازمونی هم هست چند ساله که میخونم اما قبول نمیشم. افسردگی گرفتم.بخاطر ازدواجم جور نمیشه خیلی غصه میخورم. یکی دو جا رفتم بهم گفتن بختتو بستن. نمازاول وقتم ترک نمیشه و روزه ام هم‌میگیرم تا اونجایی ک بتونم.دائم چله میگیرم و دعا میکنم ولی نمیدونم چرا مستجاب نمیشه یا خدا تاخیر میکنه در اجابتم.
شما را به خدا بخاطر خدا .بحق محمد و ال محمد صل الله علیه و اله وسلم.کمکم کنید.
برای خدا بر من واجب باشد که اگر مشکل سحر و جن من با عمل به جزوه شما و راهنمایی هاتون حل شد 135 هزار صلوات را با همون نیتی که نوشتید را (به تنهایی یا با کمک دیگران) میفرستم و تا زمانی که صلوات ها به این تعداد برسه هرصبح یا شب یک ایت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم و اگر یادم رفت روزهای بعد جبرانم میکنم و ازخداوند قهار و منتقم میخواهم اگر بعد از برطرف شدن مشکل سحر و جن، نذر را انجام ندادم دیگر هیچ دعا و نذری از من را مستجاب نکند تا به نذر خود عمل کنم

با سلام تو پست ابطال هر گونه سحر نظر بدید تا جواب بدم قوانین وبلاگ را حتما بخونید شما جن عاشق دارید

ناشناس جمعه 25 مرداد 1398 ساعت 19:47 http://www.mobahele.blogsky.com

سلام .من برای مشکل ازدواج نکردنم کشف مطلب انجام دادم درخواب ساحررودیدم که سمت قبرستان میرفت.برای باطل شدن این سحرچندروزه سوره بقره میخونم که سرم خیلی سنگین میشه ودردمیکنه وحالت تهوع هم دارم .میشه لطفا جزوه کامل روبرام بفرستید.من دوموردهم صیغه نذرکردم.خانوم 36ساله هستم و15ساله همسرم مرده .چندباره ایمیل میدم لطفاجواب بدیدممنون

سلام https://b2n.ir/Ghawanin

میثاق پنج‌شنبه 20 تیر 1398 ساعت 18:08

سلام من تمام علائم سحرمدفون رودارم وبعضی ازعلائم همزادمثل کبودی بی دلیل قسمتی ازبدن کم شدن بینایی وحافظه نفرت وکینه نسبت به اعضای خانواده مشکلات قائدگی واینکه خواستگاربرام زیادمیادولی درحدیک جلسه نه بیشتروادامه پیدانمیکنه وکسالت وخواب الودگی بیش ازحدبعضی شب ها که میخوام بخوابم پاهامروانگارکسی گرفته باشه ونمیزاره بخوام وچندتاعلائم دیگه اهل نمازاول وقت هستم باحجابم آیت الکرسی ومعوذتین روموقع بیرون رفتن ازخونه میخونم آیت الکرسی روبعدهرنمازوموقع خواب به همراه سفارشات چهارگانه پیامبر(صلی الله علیه واله)میخونم ولی گره توکارهام زیاد میافته به دادم برسیدخیلی مستاصل شدم روزبه روزم حالم بدترمیشه

با سلام اینا را بخون http://b2n.ir/ghabl
http://b2n.ir/hamzad-jen
http://b2n.ir/EBTAL

سمیه یکشنبه 9 تیر 1398 ساعت 20:04

135هزار صلوات و باهمون نیت که گفتید میفرستم خودم وبا کمک دیگران و تا زمانیکه تمام نشده هر روز آیت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخونم تا اتمام صلواتها و اگر روزی یادم رفت جبران اون روز رو میخونمو از خداوند قهار و منتقم خواستارم بعد از حل شدن مشکل سحروطلسم اگه نذرم و ادا نکردم هیچ دعا و مشکلی و تو زندگیم برطرف نکنه و مستجاب نکنه تا به نذر خودم عمل کنم .اگه میشه جزوء برام بفرستید من زندگ خوبی داشتم و همه حسرت زندگی منو میخوردن ٢سال دچا مشکل شدم اول از تصادف خیلی شدید که نزدیک بود کشته بشیم بعدش بیکاری و دزدی از خونم بعدش اعتیاد همسرم چن وقت پیش خواب دیدم شوهرم و سحر کردن خدا اجرتون بده اگه میشه جزو روبفرستید شوهرم انسان با ایمان و منطقی بود ولی ٢ساله کاملا عقلشو ازدست داده خیلی احتیاج دارم تا این اعمال جزو رو انجام بده خداوند اجرتون بده

با سلام ارسال شد

yasamin شنبه 8 تیر 1398 ساعت 22:20

سلام من ازدواج نکردم اون موقع که سنم پایین تربود رفتم پیش دعا نویس گفت خیلی سیاهت کردن و باطل السحر داد اما هیچ اتفاقی نیفتاد خیلیا ابراز علاقه میکردن اما هیچ اتفاقی هم نیفتاد چون به خدا خیلی اعتقاد داشتم به آیت الله بهجت نامه نوشتم یکسری دستورات دادند که اونم هیچ تاثیری نداشت از زندگی خسته شدم آخه تو زندگی خیلی بد بیاری میارم با این که به همه خیلی خوبی میکنم نمی دونم چرا اینقدر حسادت منا می کنند و برام دردسر درست میکنند ولی وقتی زمین می خورم دلشون برام میسوزه البته خیلی هم تو زندگی موفق نیستم ولی حسود زیاد دارم تا جاییکه این منا خیلی خسته کرده من نذر 135 هزار صلوات را انجام میدهم لطفا راهنمایی کنید ممنونم

باسلام باید صیغه نذر را در نظرات پست مربوط برام بفرستید اینا را بخون
https://b2n.ir/Alamatha
http://b2n.ir/KASHF
https://b2n.ir/doshman

مریم یکشنبه 2 تیر 1398 ساعت 09:13

برای خدا بر من واجب باشد که اگر مشکل سحر و جن من با عمل به جزوه شما و راهنمایی هاتون حل شد 135 هزار صلوات را با همون نیتی که نوشتید را (به تنهایی یا با کمک دیگران) میفرستم و تا زمانی که صلوات ها به این تعداد برسه هرصبح یا شب یک ایت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم و اگر یادم رفت روزهای بعد جبرانم میکنم و ازخداوند قهار و منتقم میخواهم اگر بعد از برطرف شدن مشکل سحر و جن، نذر را انجام ندادم دیگر هیچ دعا و نذری از من را مستجاب نکند تا به نذر خود عمل کنم

با سلام ایمیل را ببینید خصوص قسمت اسپم را

مریم شنبه 1 تیر 1398 ساعت 09:25

سلام روزتون بخیر. من قبلا تو پست قبلی گفتم که مشکلم حل نمیشه در مورد ازدواج و گفتم ۴۰ سالم هست.شما گفتید یه جزوه هست باید بخونم چطوری باید بگیرم.اگه میشه راهنمایی کنید ممنون

سلام روزتون بخیر. پست زیر را بادقت بخون
http://b2n.ir/EBTAL
صیغه نذر را برام بفرست

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.