مباهله شیعه با وهابیت و اهل سنت ، مولوی ها ماموستا ها اگر جرات دارید تشریف بیارید.دفع شر جن و همزاد باطل السحر قوی و مجرب

گذاشتن لینک های وب دیگران به معنی تائیدآنها نیست کپی و انتشار مطالب با ذکرمنبع مجاز است و الا شرعاً حرام است( بجزمطالبی که درمورد حقانیت شیعه و گمراهی وهابیت و اهل سنت است )

مباهله شیعه با وهابیت و اهل سنت ، مولوی ها ماموستا ها اگر جرات دارید تشریف بیارید.دفع شر جن و همزاد باطل السحر قوی و مجرب

گذاشتن لینک های وب دیگران به معنی تائیدآنها نیست کپی و انتشار مطالب با ذکرمنبع مجاز است و الا شرعاً حرام است( بجزمطالبی که درمورد حقانیت شیعه و گمراهی وهابیت و اهل سنت است )

اگر مشکل بیکاری، ازدواج و بیماریهای لاعلاج دارید و فکر میکنید علائم و نشانه های سحر و جادو یا جن زدگی هست + درمان همزاد

با سلام .بعضی از نشانه های سحرو جادو شدن و جن زدگی :اگر در ازدواج و اشتغال(ممکنه این دوتا مشکل صد تا علت داشته باشه یکیش هم سحر و جنزدگی باشه نه اینکه هر کی که ازدواج نکرده یا بیکاره سحرشده یا جن زده باشه) مشکل دارید یا مدتی هست بیکارید و علی رغم تلاش زیاد این مشکلات برطرف نمیشه یا احتمال جن زدگی و سحر و جادو میدید. یا بیماریهایی دارید که علت پزشکی نداره (خصوص سر درد معده درد، درد ساق پا ، درد شدید درانتهای کمر، زیاد ضعف وبیحالی دارید یا ریزش مو زیاد شده ) یا در خانه احساس کسالت و خستگی دارید اما بیرون از خانه حالتون خوب هست .اگر اهل منزل زیاد با هم نزاع و اختلاف و دعوا دارند. پرش دست و پا هنگام خواب، سرد بودن دست و پا از مچ تا نوک انگشتان ،احساس داغ شدن کف پا،میل زیاد به خوردن شوری وشیرینی،خوابهای ترسناک و پریشان دیدن و تکرار آن خصوص اگر حیوانات و اموات و قبرستان را می بیند. کبودی یا اثر چنگ زدن بر بدن می بینید بدون علت ، دلشوره و اضطراب وحشت دارید ، تاریکی و سایه ها یا نورهای مختلف را در خانه میبینید که حرکت میکنند،اگرخیلی زیاد و مکرر تمایل دارید به خود ارضائی و زنا یاهمجنس بازی و زیاد بهش فکر میکنید،اگر مکررسقط جنین میکنید،اگر دوران پریود طولانی تر از حد معمول است ،فکر میکنید موقع تنهایی کسی شما را میبینه یا تعقیب میکنه یا کنارتون هست موقع خواب .اگر خوابهای مبتذل وسک سی می بینید،خانم ها و اقایانی اگر در خواب زیاد ارضا میشید (این چندتا علامت مال جن عاشق هست حتما برید بخونیدش)،اگر شبها بدنتون به شدت داغ میشه وبیخواب میشید،اگر حس میکنید کسی توی سر ومغزتون باشما صحبت میکنه، اگر از شنیدن صدای قران و اذان متنفر هستید و نمیتونید تحمل کنید یا کفر میگید و به مقدسات توهین میکنید یا نجاست را به بدن خود میمالید حتی از توی توالت!!!،اگر دیگران بهتون میگن چشمهات ترسناک شده یا میترسن به چشمهات نگاه کنند یا گاهی چشمهات خیلی سرخ وترسناک میشه،اگر از حمام کردن میترسید یا متنفر هستید و مدتهای طولانی به حمام نمیرید، اگر شبها نمیتونید بخوابید اما اول صبح خوابتون میبره،اگر از جمع و شلوغی متنفرید و منزوی هستید ،اگر بی دلیل عاشق یا متنفر و دلسرد شدید به کسی یا به او کینه پیدا کردید ،اگر غروبها بدخلق و عصبی میشید یا رنگ صورت تیره و سیاه میشه و ... به احتمال بسیار زیاد شما سحر دارید یا جن زده هستید. همچنین افسردگی ،احساس به درد نخور و بیفایده بودن ،آرزوی مرگ کردن و تمایل به خودکشی،زیاد عطش داشتن و تشنه شدن حتی در زمستان، فراموشی شدید گاهی در حد آلزایمر و حواس پرتی زیاد، محبت و عشق شدید پیدا کردن به کسی به یکباره و اطاعت کورکورانه از او و طاقت دوری او را نداشتن گاهی این حالات همراه با تمایل شدید به داشتن رابطه جنسی با او به تعداد بیش از معمول، تنفر پیدا کردن از کسیکه دوستش داشتید بدون علت و به یکباره طوری که هر موقع او را میبینید به شدت عصبی میشید و بر سر مسائل جزئی شدیدترین دعواها را میکنید اما وقتی او را نمی بینید هیچ بغض و کینه ای ندارید، از اذان مغرب اذیتهایی را حس میکنید خصوص حالت تنگی نفس یا فشار بر قفسه سینه را حس میکنید. اگر تنفر یا حس دور شدن از عبادات و یا انجام عبادات با سختی و اکراه وهمراه با وسواس دارید ،از بین رفتن میل جنسی یا عدم موفقیت در نزدیکی کردن و رابطه جنسی با همسر به دلایل مختلف (غیر پزشکی) مورد بود حتی بعداز 8 سال که ازدواج کرده بودن نتونستن حتی یکبار لذت رابطه جنسی را تجربه کنند و دختر باکره مونده !!! از دیگر نشانهای سحر و جن زدگی هست. خاموش و روشن شدن وسایل برقی و لامپ بهم خوردن درب اتاق بدون علت علائم وجود جن هست

برای درمان همه لینکهای زیر را به ترتیب ببینید:

توجه کنید بسته به نوع سحر و جن علائم متفاوت هست  پس لازم نیست همه علائم را داشته باشید چندتاش را هم داشته باشید  یعنی مبتلا هستید. به احتمال زیاد ایمیلی که توش جزوه را میفرستم در قسمت اسپم یا هرزنامه ایمیل تون میره اونجا را ببینید حتما. لینکهای مهم وبلاگ  در مورد سحر و جن را بخونید قبل از اینکه سوال کنید در بخش نظرات به خیلی سوالات پاسخ داده شده قبل از سوال کردن بخونیدشون:

mobahele.blogsky.com

کپی و انتشار این مطلب وهمه مطالب با موضوع سحرو جن و همزاد بدون درج آدرس وبلاگ و عبارت (وبلاگ مباهله با وهابیت و اهلسنت) شرعا حرام  و ضایع کردن حق الناس است و بنده رضایت ندارم اصلاً.


جن عاشق که بخت را میبندد و باعث طلاق ،سقط جنین و گرایش به لواط ، زنا و همجنس بازی میشود


اگر مشکل همزاد دارید یا جنها آزار و اذیت میکنند شما را اینجا را کیلیک کنید


تاثیرات عجیب دعا برای تعجیل فرج امام زمان و صدقه برای حضرت در بخت گشائی و حل مشکلات

http://b2n.ir/bakht


تبلیغ غدیر با تغییر عکس پروفایل + پوستر هائی برای غدیر، کمترین کاری که میشه برای اول مظلوم عالم انجام داد. بیاید خادم بشیم



ابطال هر گونه طلسم، باطل کردن سحر و جادو و کشتن عارض(هر نوع جن مزاحم که وارد بدن شده) بسیار مجرب مجانی و رایگان



اگر میخواهید بدونید علت مشکلتون چیه و آیا به سحر و جن یا همزاد ارتباط داره یا نه یا میخواهید گمشده تون را پیداکنید یا بفهمید سارق کیه اینجا را ببینید (کشف مطلب در خواب)


دیدن ساحر+ احضار، جلب و ابطال سحر مدفون(خاکی) و علائم و نشانه های آن +علت وسواس



احادیث مهم در مورد بی نمازی ، سبک شمردن نماز و فضیلت نماز اول وقت .چطور نماز خون بشیم


چرا دعایمان مستجاب نمیشود چگونه به حاجت برسیم


جلوگیری از تجدید سحر و جادو و جن زدگی مجدد. چگونه مانع ورود عارضین بشویم؟



بی نمازی، عارض (جن)قوی،اذکار و ادعیه عاقبت به خیری و ایمان ثابت داشتن



تاثیر نگه داری کبوتر و خروس روی جنهای ساکن منزل(عُمار المکان)

http://b2n.ir/kabutar



پاکسازی و تطهیر منزل ،چگونه جن را از خانه بیرون کنیم ؟ قبل از اقدام کردن برای باطل السحر یا دفع جن این موارد را بخونید




 اگر کسی اذیت تون میکنه و بر ضد شما توطئه و حیله میکنند اینجا را ببینید(ختم و ادعیه دفع شر دشمن)



طلسم و دعای بسیارمجرب بخت گشائی در 14 روز،احضار معشوق، عاشق و مطیع کردن همسر یا دوست+زبان بند و انگشتر موکلدار


توصیه های مهم امام زمان علیه السلام به مرحوم مرعشی نجفی +روش استخاره امام زمان صلوات الله علیه


اگر جزوه روشهای سریع ابطال سحر ودرمان جن زدگی را میخواید  تو نظرات  سومین لینک بهم خبر بدید و متن سبز رنگ صیغه نذر را بفرستید و ایمیل تون را با دقت وارد کنید



حتما کانال تلگرامی  arbaeenc313 را حتما ببینید و کلیپها و مطالبش را هر چه میتونید پخش کنید



علامت های علائم و نشانه های سحر و جادو و جن زدگی  ، نشانه ها و علامتهای جن زدگی فرد جن زده  طلسم  شدن جادو و سحر شدن



نظرات 56 + ارسال نظر
امیر ع شنبه 30 اسفند 1399 ساعت 22:01

با سلام. ببخشید من شدیدا معده درد دارم و مشکلات گوارشی . من از آنجا شک کردم که طلسم دارم که یک شب صدتا استغفار ذکر کردم . همون شب هرچی خورده بودم بالا اوردم و حالم یکم بهتر شد . همش دست هام مور مور و بی حس میشد اون برا چند روز رفع شد . چشم هام وقتی میبستم پر پر میزد چندین سال بود همراهم بود ولی خوب شد . اختلال حواس گرفتم وقتی با کسی حرف میزنم انگار ذهنم اصلا اینجا نیست . رئیسم به کار من زیاد بها نمیده باوجود اینکه تمام تلاشم میکنم ولی اون نمی بینه خواهشا کمکم کنید. اعتماد به نفس ندارم . هنگام صحبت کردن صدام خیلی ضعیفه و انگار بزور حرف میزنم. گوش هام حساسیتش پایین آمده . گاهی از کل دنیا و آدما ناامید میشم و احساس میکنم کسی منو دوست نداره
برای خدا بر من واجب باشد که اگر مشکل سحر و جن من با عمل به جزوه شما و راهنمایی هاتون حل شد 135 هزار صلوات را با همون نیتی که نوشتید را (به تنهایی یا با کمک دیگران) میفرستم و تا زمانی که صلوات ها به این تعداد برسه هرصبح یا شب یک ایت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم و اگر یادم رفت روزهای بعد جبرانم میکنم و ازخداوند قهار و منتقم میخواهم اگر بعد از برطرف شدن مشکل سحر و جن، نذر را انجام ندادم دیگر هیچ دعا و نذری از من را مستجاب نکند تا به نذر خود عمل کنم} .

سلام ایمیل را ببینید

خانم ع چهارشنبه 6 اسفند 1399 ساعت 10:36

با سلام و عرض ادب خدمت شما.من سوالی که خدمتتون داشتم این بود که دختری سی و پنج ساله هستم و دارای خواستگارای زیاد ولی ازدواجم جور نمیشه،چندین سال پیش،حدود هشت سال پیش تا نامزدی پیش رفت ولی بهم خورد ،بعد از کنسل شدن ماجرای ازدواجم،من بیشتر وقتا (حدود شیش ماه )، موقع خواب،احساس میکردم کسی پشتم خوابیده و چند بار حتی هس کردم با من تماس فیزیی داره،
دیگه اون علائم رو ندیدم تا الان ،یعنی حدود هفت سال هست که من علائمی ندیدم،ولی هنوز ازدواجم جور نشده ،در حال حاضر سوالم اینه که این سحر و جادو دارم و هنوز با منه یا خیر،،چون میخوام اول کاملا مطمئن بشم و بعدش از جزوه استفاده کنم.ممنون بابت پاسخگوییتون.

با سلام .ممکنه باشه کشف مطلب کنید تا دقیق بفهمید یه ایمیل بهتون میدم

Miss دوشنبه 27 بهمن 1399 ساعت 07:39

باسلام من دختری هستم ۲۲ساله تقریبا از سن بچگیم به موردای ماوراطبیعی علاقه داشتم اما کم کم تو سن۱۸نشونه هایی توی خودم احساس کردم مثلا شب ک میخوابیدم صبح بیدار میشدم میدیم کاملا لختم یا شب حس میکردم بیدارم و یکی باهام رابطه جنسی داره اما اون شخصو نمیدیدم و توان اینم نداشتم که از خودم دفاع کنم چون کاملا بی حس بود بدنم یا توی آیینه خودمو دیدم و از خودم ترسیدم یه لحظه کوتاه و بعد همه چیز عادی شد یا قبل از ورود ب اتاقم حس میکردم کسی توی اتاق منتظرمه خوابم زیاد شده بود خیلی و همش تا چشمامو میبستم حس میکردم یمی نگام میکنه و یا کنارم خوابیده اما بازمیکردم خبری از کسی نبود یا اسممو آروم مسی در گوشم صدا میکرد بعد رفتم پیش دعا نویس یه دعایی بهم داد ک کلا حالاتم بدتر از قبل شد یک شب حس کردم تعداد نفرات زیادی تو اتاقمن و هجوم میارن ب سمتم و منم از ترس سکته خفیف کردم بعد با یه پسری اشنا شدم اونم منو دوسداره اما ب دلایل نامعلوم ی مدتی غیبش میزنه و ازم سرد میشه و تا میاد همه چیز درست بشه که ازدواج کنیم ب یه علتی بهم میخوره عمه چیز علائم دیگه ای ک هم دارم خاستگارام برای اومدن اصرار میکنن اما ب دلایل نامعلوم میرن و تمام اطرافیام ازم دور میشن گاهی اوقات و منم گوشه گیری میکنم بعد من ساعت سه شب از خواب بیدار شدم دیدم یه پسر داخل اتاقمه اما هیچ حرفی نزد یا یه مردناشناس رو مدام توی خوابام ب یه شکل میبینم مثلا یبار شوهرمه یبار یه پسره یه بار یه دختره چیز دیگه ای هم که هست من خیلی خیلی بختک روم میوفته و خوابای عجیب میبینم خیلی عجیب مثلا خابام جوریه ک توی همون مکان همون زمان خواب دیدم یکی منو از روی تخت بلند کرد بعد بختک افتاد روم پاشدم دیدم شاید گوشیم دو درصد شارژ شده ینی زمان زیادی نگذشته بود یا بدنم کبود میشد بی دلیل یا اینکه توی خواب ناله میکنم زیاد واقعا نمیدونم باید چیکار کنم پیش یه دعا نویس رفتم گفت وارد بدنت شدن و دعا داد خارج شه از بدنم اما بعد اون شخصیو ک بهم کمک کرد اونجا برم رو اسیر کردن و کتکش میزدن جوری ک زنگ میزد گریه میکرد و حالت طبیعی نداشت اصلا و یه موضوعی هم که هست اینه که این پسری که باهاشم ذهنمو درگیر کرد دوباری شب ساعت دو و سه بهم گفت من ۱۴۰۰سالمه و من ادم نیستم و من اون لحظه ازش واقعا ترسیدم و بهش گفتم اگه شوخیه تمومش کن گف خب لابد یچیزی هست ک دوبار دارم اینو بهت میگم و منم خیییلی ترسیدم بعد من اصلا نمیدونم موضوع چیه ولی واقعا اذیتم واقعا از این قضیه عذاب میکشم خواهش میکنم منو راهنمایی کنین دوست ندارم این اوضاع رو من حتی صدا اذان رو وقتی گوش میدم زجر میکشم یجوریه برام حس میکنم از همه طرف احاطه شدم تازه خوابهای جنسی میبینم خواب اجنه میبینم ک توی خواب منو تهدید کردن حتی توی خواب دوستمم رفتن و بهش گفتن که منو راحت نمیذارن ازتون خواهش میکنم منو راهنمایی کنین علت انقد اذیت چیه من تا مرز سکته رفتم شبا خواب راحت ندارم دغدقه اینو دارم ک باز با جیغ و گریه از خواب نپرم و نخوام برم بغل مامانم بخوابم با این سن لطفا راهنماییم کنین

سلام خیلی طولانی بود همش رانخوندم جن عاشق کافردارید علائم را مطالعه کن تو وبلاگ ارتباط را با اون پسر قطع کن حتما تحصین کن قران همراهت باشه جزوه بگیر

ب. ی. ت. ا جمعه 7 آذر 1399 ساعت 23:57

سلام من جزوء را کامل خوندم گام دوم رو
در جواب ایمیل گفتم همه اعمال را انجام میدم اما جزوء بعدی برام نفرستادید الان چند روزه ممنون میشم پیگیری کنید...

سلام گفتیم باید چکار کنید فقط با ایمیل جواب بدید نه تو وبلاگ. ظاهرا جیمیل نمیتونه ایمیل دوم را بفرسته با یک ایمیل دیگه صیغه نذر را بفرست

Soltani چهارشنبه 28 آبان 1399 ساعت 19:38

سلام ببخشید من یه دختره ۱۷ساله هستم تازه نامزد کردم از روزی که عقد کردیم شبا بدنم بی حس میشه سرم تب میکنه دست پام یخ میزنه و حوصله هیچ کاریی ندارم تکرر ادارم بهم دست میده گاهیم با نامزدم سر هیچی دعوا میکنم ازش ناراحت میشم شمارو به فاطمه زهرا قسم کمکم کنید من نامزدمو دوست دارم نمیخام از دستش بدم رفتم پیش دعا نویس گفت جن همزاد داری با چند قطره دارو یکم خوب شدم که ریخت تو بینیم گفت باید چیز سردیی گوشت نخورم میشه راهنماییم کنید ممنون

با سلام . علائم جن عاشق را بخون احتمال داره این جن باشه لینکهای اخرش را هم بخون گفتم برادرمان چه کنید همه را بخون. بهتر کشف مطلب کنی تا دقیق بفهمی مشکل از چیه .تمام لینکهایی که اخراین مطلب اومده را بخون حتما. گوشت هم ترک نکن حتما بخور اما زیاده روی نکن ولی سریجات را نخور . اصلا سردی جات برات کلا شاید مضره ممکنه مزاجت بلغمی یا سودایی باشه . بر اساس مزاجت از غذاها بخور تا کمتر مریض بشی اون قطره را هم استفاده کن . ذکرو قران برای دفع جن تو وبلاگ هست

ابوالفضل شنبه 10 آبان 1399 ساعت 21:29

سلام داداش سوره بقره به تنهایی برای همه این مشکلات کافی نیست آگه نیست چطور جزوه و روش درمان جن عاشق را پیدا کنم ب خدا قسم نذر کردم خوب شم نذر را ادا کنم

سلام هست ولی خب زمانی طولانی گاهی یکسال و نیم برا جن عاشق نیازه . گفتم برا جزوه باید چه کنید. پست ابطال هر گونه طلسم را بخون تو وبلاگ

تنها دوشنبه 21 مهر 1399 ساعت 17:17 http://Leilahasnkhani6@gmail.com

سلام همسر منو سحر کردن لطفا کمکمون کنید پیش دعا نویس رفتن ولی من نمیخوام که دعا بنویسیم (از برای خدا بر من واجب باشد که اگر مشکل سحر و جن من با عمل به جزوه و راهنمایی های شما حل شد نذر صلوات را به همون نیتی که نوشتید را به تنهای یا کمک گرفتن از دیگران میفرستم وتا زمانی که صلوات ها به این تعداد نرسیدن هرشب یا صبح آیت الکرسی به نیت سلامتی امام زمان بخوانم واگر یادم رفت روز های بعد جبران می‌کنم واز خداوند قهار ومنتقم می خواهم اگر بعداز برطرف شدن مشکل سحر و جن نذر را انجام ندادم دیگر هیچ نذر و دعایی را از من مستجاب نکند

سلام. تو همون پست ابطال باید اینو مینوشتی اینجا جواب نمیدم

Saeed سه‌شنبه 8 مهر 1399 ساعت 15:16 http://Mobahele.blogsky.com

سلام من صیقه نذر میفرستم بخدا .من چند بار پیام دادم ولی متاسفانه جوابی ندادید ممنون

سلام تو پست ابطال هر گونه طلسم... باید بفرستید این همه آدم را جواب دادیم شما هم درست بفرستید جواب میدیم البته اگر ایمیل درست هم بگذارید

مجتبی شنبه 29 شهریور 1399 ساعت 14:23

سلام. چرا برای من ایمیلی ارسال نکردید؟

سلام پست ابطال سحر را بخون صیغه را بفرست با این ایمیل چیزی برام نیومده

zohreh یکشنبه 18 خرداد 1399 ساعت 23:58

سلام خسته نباشیدمن مشکل خاصی ندارم فقط دوبارسرکتاب بازکردم بهم گفتن همزادداری سنگینی داری ازدواجت به تاخیرمیفته من خواستگارم دارم ولی باب مبلم نبودن بنظرتون من دعادارم؟

سلام خدا قوت . بنده علم غیب ندارم .از خودشون میپرسیدید. کشف مطلب در خواب انجام بدید

سمیه جمعه 16 خرداد 1399 ساعت 11:46

سلام ببخشیذ فرق بین جن شیطانی و جن انسی چی هست؟.... و اینکه میگندجن خوب هم وجود داره و ممکنه جن مسلمان بهت نزدیک بشه باید بترسیم یا نه.؟ من داستان های شنیدم از اینکه جن خب بهشون پول داده.... یا دختری میشناسم ک ناخن هاشو حنا زدن و الان خیلی خوشبخته؟ اینا این جن مسلمان هستن؟ باید از وجود اینا ترسید یا نه؟..... و اینکه چی میشه که یهو شخصی از طرف جن خب بهش کمک داده میشه و بهش نزدیک میشن؟...... ممننون از جوابتون

سلام یه کم خودت سرچ کنی زودتر جواب میگیری به هر موجود ازارگر شیان میگن جن باشه یا انسان. بقیه سوالات را نمیدونم گاهی جن مسلمان هم میتونه خیلی اذیت کنه یا خوشش بیاد و کمک به ادم بکنه البته ناراحت بشن هم انتقام سخت میگیرن وقتی عهدیکه با اونا بستید را بشکنید

سمیه یکشنبه 11 خرداد 1399 ساعت 23:31

سلام خیلی دلم میخواد بفهمم عاقبت اون خدا بی خبرای نامرد و کثیفی ک برای بقیه سحر و جادو انجام میدن چی میشه.؟ یعنی همه قفل ها بدبختی سره اونی ک بی خبر از همه جاسحر شده میاد و خوده ساحر خوش زندگی میکنه.؟ آیا اون جن های ک بخاطره جادو موکل ضربه زدن به شخص میشن.... اونی ک مامورشون کرده پول داده جادو خریده خدا مجازاتش میکنه؟ اون جن ها به اون خسارت نمیزنن؟... خیلی دلم میخاد همه اونای ک جادو میکن نابودشونو بییتم زندگی ها رو نابودمیکنن خیلی جرمه

با سلام .ساحران معمولا با خواری و ذلت میمیرند،شیاطین جن هم به شیاطین انس کمک میکنندو البته هردو دراین دنیا یا اخرت نتیجه شوم اعمال را میبینند. باتقواباشید و حفاظت کنید اسیبی نمیتونن بزنند

سمیه یکشنبه 11 خرداد 1399 ساعت 18:52

سلام من قبلا هم پیام داده بودم نقل خواهرم.... جزوه شما رو میخوام برای اون... فقط اینکه وقتی جواب گرفتم صلوات من بایذ بخونم یا خواهرم؟.... میشه چون من نیت کردم کمکش کنم خودم بخونم....چون خواهرم هواس پرتی داره میترسم خوب انجام نده...... .. و اینکه این که میگن طرف چله افتاده روش جریانش چیه فرقش چیه با سحر؟ اونم یا خوندن سوره بقره برطرف میشه.؟
برای خدا بر من واجب باشد که اگر مشکل سحر و جن من با عمل به جزوه شما و راهنمایی هاتون حل شد و حاجت روا شدم 135 هزار صلوات را با همون نیتی که نوشتید را (به تنهایی یا با کمک دیگران) میفرستم و تا زمانی که صلوات ها به این تعداد برسه هرصبح یا شب یک ایت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم و اگر یادم رفت روزهای بعد جبرانم میکنم و ازخداوند قهار و منتقم میخواهم اگر بعد از برطرف شدن مشکل سحر و جن، نذر را انجام ندادم دیگر هیچ دعا و نذری از من را مستجاب نکند تا به نذر خود عمل کنم} .

با سلام . قوانین وبلاگ را رعایت نکردید نظرتون و صیغه در پست ابطال باید بفرستید http://b2n.ir/EBTAL

کاربر 2020 جمعه 9 خرداد 1399 ساعت 00:28

درباره این هم که فرمودید مطالب وبلاگ رو بدم بخونن، میانه ای با این موضوعات ندارند. یعنی یک دعانویس بیاد بگه باور می کنن، اما اینکه بگیم مثلا "هذا سحر مبین" اومد، حتی مادرم که خودش قرآن می خونه باور نکرد.

شما بگید بخونن بگید مطلب جالبیه بخونیدش اون مطلب ابطل سحرو همین علائم را شاید دیدگاهشون عوض بشه

کاربر 2020 جمعه 9 خرداد 1399 ساعت 00:24

مچکرم از پاسخی که دادید.
درباره نماز خوندن نمی دونم چه کار باید کرد. من خودم بارها خواستم نماز اول وقت بخونم نشده، حتی بارها شده مثلا وضو هم داشتم اما وقت نماز دلپیچه گرفتم و نیم ساعت یا یک ساعت بعد تونستم نماز بخونم.
یعنی اگر سحر روی پدر خانواده باشه، روی رزق و کار بچه هاش اثر نمی گذاره؟ چون برعکس پدر، مادر اهل نماز و روزه و قرآن خواندن هست، فقط برای نماز صبح بلند نمیشه.
قسمت دوم سوالم رو پاسخ ندادید. آیا راه غیرمستقیمی داره که بشه تاثیر شیاطین رو کم کرد؟ این طوری به احتمال زیاد راحت تر میشه به نماز خوان شدنشون کمک کرد.
امکانش هست هم تاثیر سحر باشه و هم شیاطین؟
و آیا ممکنه چندسحر وجود داشته باشه؟
جزوه شما به حل همه این موارد کمک می کنه؟
***** و نکته مهم اینکه 135 هزار صلوات مدنظر شما رو باید با تلفظ صحیح عربی فرستاد؟ چون من خودم دست و پا شکسته بلدم و مادرم هم بخواد کمک کنه، با تلفظ معمولی می تونه صلوات بفرسته.

با سلام .به اذن خدا هر سحری را میشه با قران و توسل باطل کرد و شر هر جنی را دفع کرد. صلوات را هر طور بلدید بفرستید وسواس بخرج ندید. با توسلات و نذر میشه اثر شیاطین را کم یا نابود کرد اما باید مداومت کردو خسته نشد. همینکه برا نماز صبح بلند نمیشن باعث کلی از مشکلاتو نکبت و نحوست میشه . به شدت رزق را کم میکنه طبق روایات فرد مورد لعن قرار میگیره خدا بهش رحم نمیکنه !!! ممکنه اصلا سحر نباشه خود بی نمازی پدر باعث مشکلات رزق میشه. خب بچه های اگر کسبو کار داشته باشن سحر پدر تاثیری نداره و اگر نان اور پدر هست خب طبیعی هست که تاثیر داره

سمیه پنج‌شنبه 8 خرداد 1399 ساعت 17:36

با سلام من 34 سالمه خداشکر علایم جن عاشق و اذیت رو ندارم از 9 سالگی اهل نماز و حلال حروم بودم و مرتب تو خونه مون قران اذان اسفند نظافت همه چی رعایت میشه ولی یک خواهر دارم ک 25 سال پیش، جن زده شد ولی هیچ کس نتونست درست حسابی کمکون کنه.... ماه رمضون که میشه حالش خیلی بد میشه ولی ماهای دیگه آرومه(با خودش حرف میزنه ) ... میخوام بیینم ایا مشکل خواهرم میتونه باعث بشه رو ازدواج منم تاثیر بذاره؟.... آیا نیاز هست جزوه شما رو بخونم؟.....
یک خواهش دیگم داشتم اونایی ک دستورات شما رو انجام دادن و خوب شدن لطفا بیان بگن... تا امبد و ایمان همه پررنگ بشه

با سلام نه جن اون تاثیری نداره برا شما و ممکنه جن نباشه اصلا. علائم را ببینید یا کشف مطلب کنید . کلی پیام از موفقیت افرادی که جزوه را خوندنو نتیجه خوب گرفتن برام اومده تصویر ایمیلشون موجوده اما وقت نمیکنم اونها را توی یه فایل مجزا بذارم .بخوام تو وبلاگ هم بذارم مطئنا افراد سود جو و حقه باز بر میدارن و سر ملت را شیره میمالند . یه افرادی را غارت میکنن. خدا کمک بکنه منتشر میکنم انشاءالله

کاربر 2020 پنج‌شنبه 8 خرداد 1399 ساعت 00:16

سلام
ما یک خانواده پرجمعیتیم که با وجود اینکه باهوشیم اما هیچ کدوم در زمینه ازدواج، تحصیل یا شغل توفیقی نداشتیم و همه سنشون به 30 و 40 سال رسیده
بخشی از علائم رو پدر و دو تا از بردارها دارن، متاسفانه نماز هم نمی خونن
به همین علت کارهایی که فرد جن زده باید خودش انجام بده رو نمی تونیم قانعشون کنیم که انجام بدن
آیا جزوه شما راهی داره که بتونه کمک کنه سایر اعضای خانواده که زندگی شون به این دلایل تباه شده، نجات پیدا کنن. یا کارهایی که بشه به طور غیرمستقیم به پدر و بردارها کمک کرد.
یک نکته اینکه من کشف مطلب رو یکبار انجام دادم قبلا اما نتیجه ای نداد، چون منزلمون کوچیکه و نمیشه یک نفر در یک اتاق تنها بخوابه، اما چند هفته قبل با توسل قرآن باز کردیم، دو بار عبارت "هذا سحر مبین" اومد.

با سلام .تا نماز خوننشن نمیشه کاری کردی بادعاونذر وتوسل بخواهید نمازخون بشن .مطالب وبلاگ را بدید بخونن. احتمالا زیاد مادرتون سحر شد که همه فرزندان به این مشکل دچار شدن که اگر درست باشه درکار و رزق توفیقی بدست نمیارید تا باطل نشه وبرخلاف انچه بعضی میگویند این نوع سحر قطعا ابطال میشه و هیچ سحری نیست که با قدرت خداوندمهربان و قوی و قران کریم واهلبیت صلواتالله علیهم باطل نشه

سمیه پنج‌شنبه 8 خرداد 1399 ساعت 00:07

در مورده کشف در خواب سوال داشتم اگر واقعا کسی سحر جادو این مشکلاتو نداشته باشه، مسلمه که هیچ خوابی نمیبینه، آیا باز نیازی هست ادامه بده شما نوشتید اونقدر ادامه بدین ک بالاخره خواب ببینبد اگر کسی واقعا سحر و جن نداشته باشه هم تو خواب بهش میگن؟ آیا لزومی داره ما باز ب خواب دیدن اصرار کنیم ایا این که خواب نمیبیتبم نشانه این باشه که جادویی نذاریم؟

با سلامبله حرفتون درسته . شما درخواست کنید علت مشکل چیه؟ تا نشون بدن . اما بعضی اصلا قابلیت خوابدیدن ندارن و به اسونی نمیتونن خواب ببینندباید مداومت کنند. و بعضی خیلی دیر خواب میبینند.از روی علائم هم میتونید تشخیص بدید ایا سحرو جن دارید یا نه

کاربر 2020 چهارشنبه 7 خرداد 1399 ساعت 06:08

سلام
ما یک خانواده پرجمعیتیم که با وجود اینکه باهوشیم اما هیچ کدوم در زمینه ازدواج، تحصیل یا شغل توفیقی نداشتیم و همه سنشون به 30 و 40 سال رسیده
بخشی از علائم رو پدر و دو تا از بردارها دارن، متاسفانه نماز هم نمی خونن
به همین علت کارهایی که فرد جن زده باید خودش انجام بده رو نمی تونیم قانعشون کنیم که انجام بدن
آیا جزوه شما راهی داره که بتونه کمک کنه سایر اعضای خانواده که زندگی شون به این دلایل تباه شده، نجات پیدا کنن. یا کارهایی که بشه به طور غیرمستقیم به پدر و بردارها کمک کرد.
یک نکته اینکه من کشف مطلب رو یکبار انجام دادم قبلا اما نتیجه ای نداد، چون منزلمون کوچیکه و نمیشه یک نفر در یک اتاق تنها بخوابه، اما چند هفته قبل با توسل قرآن باز کردیم، دو بار عبارت "هذا سحر مبین" اومد.

ناشناس دوشنبه 25 آذر 1398 ساعت 23:52

برای خدا بر من واجب باشد که اگر مشکل سحر و جن من با عمل به جزوه شما و راهنمایی هاتون حل شد و حاجت روا شدم 135 هزار صلوات را با همون نیتی که نوشتید را (به تنهایی یا با کمک دیگران) میفرستم و تا زمانی که صلوات ها به این تعداد برسه هرصبح یا شب یک ایت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم و اگر یادم رفت روزهای بعد جبرانم میکنم و ازخداوند قهار و منتقم میخواهم اگر بعد از برطرف شدن مشکل سحر و جن، نذر را انجام ندادم دیگر هیچ دعا و نذری از من را مستجاب نکند تا به نذر خود عمل کنم} .

سلام. پوشه اسپم یا هرزنامه ایمیل خود را ببینید

یاس نبوی دوشنبه 25 آذر 1398 ساعت 23:24 http://www.yasnabsvi۶4@ gmail.com

سلام شبتون بخیراستاد
ببخشیدلطف کنیدمنوراهنمایی کنیدچندین ساله خاستگارمیادقبول میکنن ولی میرن وپشت سرشونم نگاه نمیکنن برای کارمم همین مشکله میرم مصاحبه قبول میکنن میگن منتظرباشین یابعدازظهربیاولی بازم نظرشون برمیگرده خواهش میکنم راهنمایی کنیدبخداخسته شدم عمل کشف درخواب شروع کردم نتیجه نگرفتم بازعمل تطهیرمنزلم شروع کردم هردوباهم ونزدیک 21روزه دارم انجام میدم واضح مشخص نشدتواین 21روزسه باربیشترخواب ندیدم یکی سوسکهای ریزمشکی زردتوخونمون دیدم یکی مارکوچولواندازه خط کش بچه هایکدفعه توخونمون دیدیم وتوعالم خواب فرارمیکردیم سوم سگ سفیددربیابون لطفا جزوه باطل سحر برام بفرستین همراه بختگشایی شب اول که سوره محمدخوندم تخت پشتم تاچنددقیقه خیلی داغ شدولی دیگه تکرارنشدالان که 21روزتحصین میکنم خیلی احساس سبکی دارم ولی کارم هنوزبازنشده لطفااین دوجزوه روبفرستین صیغه نذربراتون بفرستم ؟

سلام وقت بخیر. یکبار تطهیر خونه کافیه. ایمیل تون را درست ننوشتید. باید صیغه را بفرستید

صدیقه از مشهد پنج‌شنبه 21 آذر 1398 ساعت 15:42

باسلام من 30ساله هستم حدودا هشت سال پیش یک شب با پسر 1ساله ام شب در خانه ای قدیمی تنها خوابیدیم که زیر زمینش هم خالی بود از صبحش من دل درد واستفراغ گرفتم وهرچه ازمایش وعکس بود سالم شد بعد چند روز خوب شدم ولی ماههی بعد درست همان روز باز دل درد وبیمارستان تکرار شد بعد تپش قلب شدید که مدتها دارو خوردم وگفتن علت به ضعف اعصاب بر میگرده وبه مدت یکسال وبیشتر روزی هشت عدد قرص اعصاب قوی میخوردم که با ان ها هم باز اضطراب داشتم بعد استخوان گردنم سیاه شد بعد دیسک گردن وبعد دیسک کمر وبعد کجی لگن ودنبالچه و...وبیماریهایی که یکی بعد از دیگری میایند من نذر 135000 صلوات با شرایطش قبول کردم لطفا برای من جزوه رابفرستید اجرتون با خدا

با سلام هر نوع بیماری ربطی به سحرو جن نداره دوباره بخونید متن را

سوگل ۱۱۱ چهارشنبه 20 آذر 1398 ساعت 23:14

سلام شمادرقبال صیغه نظر هزینه میگیرید یاثوابب

با دقت بخونید متوجه میشید رایگان هست

ff چهارشنبه 20 آذر 1398 ساعت 13:01

باسلام من نذر 135000صلوات راقبول کردم لطفا جزوه را برای من بفرستید

با سلام صیغه نذر را بفرستید تا جزوه رابدم بهتون

N.B چهارشنبه 20 آذر 1398 ساعت 11:28

معذرت میخوام از گرفتن وقتتون.. بخاطر این گفتم که مشکلم دقیقا مشخص شه اخه هم علایم سحر و هم جن رو داشتم، گفتم شاید راهکارا برای هر کدوم از موارد متفاوت باشه... اجرتون با حضرت صاحب الزمان(عج)..
در پناه خدا

برای خدا بر من واجب باشد که اگر مشکل سحر و جن من با عمل به جزوه شما و راهنمایی هاتون حل شد 135 هزار صلوات را با همون نیتی که نوشتید را (به تنهایی یا با کمک دیگران) میفرستم و تا زمانی که صلوات ها به این تعداد برسه هرصبح یا شب یک ایت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم و اگر یادم رفت روزهای بعد جبرانم میکنم و ازخداوند قهار و منتقم میخواهم اگر بعد از برطرف شدن مشکل سحر و جن، نذر را انجامندادم دیگر هیچ دعا و نذری از من را مستجاب نکند تا به نذر خود عمل کنم} .

سلام. پوشه اسپم یا هرزنامه ایمیل خود را ببینید

N.B سه‌شنبه 19 آذر 1398 ساعت 16:24

سلام خداقوت

زود برم سر اصل مطلب

چند ساله که زندگیم پر سکونه..(جز عشق که برمیگردیم شکر خدا.. و الانم اوضاع بهتره) [ تقریبا 93تا به الان ] ؛ از خودم بگیر که خسته و بی حوصلم و انزوا طلب و... تا درسم که ولش کردم..
تقریبا از شروع دانشگاهم بود که بدخوابیهام به طور جدی شروع شد ؛ بیابون و تاریخ و ساختمونای قدیمی و... . صبحم که بیدار میشدم خسته بودم.. گفتن همزاده ! منم دیگه فک نکردم به جادو و سحر و..

بارها دیدم که از اجنه فرار میکنم.. اولش تشخیص نمیدم ولی بعد از روی رفتار یا طرز نگاهشون ک فهمیدم فرار...

سگهای سیاه ؛ جانورای موذی و... میدیدم.. همین اواخر هم خواب دیدم یه مار بین دو کتفم رو نیش زد... تو خواب دردش رو بشدت" حس کردم

با شخص احساسیم مرتب در حال قطع و وصل رابطه ...واسه اینم خواب دیدم و گمونم بی ربط نباشه به اون قضیه...(سگ سیاه و فرار هر دومون... و البته در انتها برگشتمون بعد از درست شدن اوضاع ... هر چند همه جا کثیف بود‌‌‌... )

و همین نزدیکترا هم خواب دیدم یه دوختی رو بدنم بود ، رو پوستم ، یهو نمیدونم چجوری باز شدو پیش خودم گفتم که بهتر شد با اینکه اونجور جمع و جور تر بود.. و شخصی ک میشناسمش داره غر میزنه که "بازش کردی که من براش زحمت کشیدم نمیدونم هزینه کردم" .. فردا پس فرداش بود که مادرم تو خونمون دعا پیدا کرد...
***
زندگیم تو حال سکون ناجوری هس ... تصمیم میگرفتم ولی تا لحظه عمل اراده ای واسه انجامش نمیموند...
*****
راهکاراتونو انجام دادم . واسه کشف شب اول حال عجیبی بود بین خواب بیداری بودم، هشیار بودم و نبودم .. یه فشار زیادی روم بود یهو به زحمت و غیر ارادی گفتم "الله اکبر".. تو خوابم انگار طبقه بالامون جشن داشتن خیلی سر صدا بود، منم جیغ میزدم تو خواب از طرفی میگفتم یعنی مادرم اینا بیدار نمیشن با جیغم؟
قیافه اون شخص رو هم دیدم که سیاه بود... تو یه لحظه

##راجب شخص احساسیم پرسیدم تو خواب چهار بار نه شنیدم، صدای فریاد خودم بود ولی من نبودم.. معنیش چی میشه.؟؟ یعنی راجبش نپرسم یا اینکه بهش فک نکنم؟؟کدومش..؟ ##
******
صحنه های دیگه ای رو هم دم صبح دیدم مث قبرستون ‌...
******
نمیدونم سحره جن زده شدم یا جن عاشق هم علایمش هس... مثلا خواب میبینم بدون اینکه فک کرده باشم به این مسائل .. . وقتی هم که بیدار میشم حس بدی دارم...

من رویام اینجور نبود.... هدفام بزرگ بود.... ولی الان تو حال سکون بدی هستم..... مثل مرداب...

پدرم فوت شدن و حدسم هم از شخصی ک دعا میکنه از سمت پدریه .. حالا هدفش چی هس خدا داند...
رو لباسام حالت جدا شدن یه تیکه ش با تیغ هست... حالت یه مربع خیلی ریز... چند وقت پیشم که خونه خودمون بود فرستاد براش تیغ گرفتن.. مثلا برای اَبرو...(البته تهمت نشه.. واسه ابروش هم استفاده کرد)

[از وقتی که پی بردم این قضایا رو واقعا ناراحت شدم ازش... چند وقت پیش تصادف کردن ... پدرش سالمه شکر خدا ولی ماشینشون بدجور آسیب دید .. حتی خودش بارها تاکید کرد و گفت حالت اینه که با" تیغ " یه تیکه از ماشین جدا شده... ]

همیشه از خدا کمک خواستم در همه حال
و فکر میکنم مهربونی و لطف خودشه که با وبلاگتون آشنا شدم...
امسال کربلا رفتم و از همون وقتی که عزم رفتن کردیم لطف و گره گشاییشون به لطف و مدد خدای بزرگم شروع شد......

ببخشید که طولانی شد.. و ممنون از حوصله تون..
اجرتون با خدای خوبیا...

اگر امکانش هس جزوه تون رو واسم میفرستین؟
و مشکل من دقیقا کدومش هست..سحر یا جن زده ..

و با عرض پوزش .. در حالت ماهانه میشه واسه کشف اقدام کرد..؟؟

هر وقت خوندین اگه رضایت داشتین بفرمایین که صیغه نذر رو هم بفرستم
....
ممنون از پروردگارم و شما

یا علی مدد

با سلام تو کشف مطلب نوشتم نیش زدن مار علامت چی هست ؟ برید بخونید . لازم نبود اینهمه وقت خودتون و ما را بگیرید .خب علائم را دارید جزوه یا سوره بقره را باید استفاده کنید.همونکه لباس تون ر ا برید به احتمال خیلی زیاد سحر تون کرده. وقتی میگیم هر کی جزوه را میخواد صیغه را بفرسته یعنی راضی هستیم دیگه سوال نداره که.
نه خیر در حالت پریود نمیشه اعمال را انجام داد

یوسف جمعه 15 آذر 1398 ساعت 22:44

سلام
بزرگوار من چندساله که دچار مشکلات مالی شدم و حدود دو سال هم هست که درد کمر که فکر کنم عصب سیاتیک باشه اذیتم میکنه.چند ساله به لطف خدا هر روز یس می خونم.اولش فکر میکردم مشکلات عادی دارم ولی الان به نظرم غیر عدی هستند چون همین که یه پولی جمع می کنم میخوام یه پله کوچیک رشد کنم یکدفعه مثلا ماشینم خراب میشه.بعد همون روز خانومم مریض میشه.با توجه به خوابهای خانومم که زیاد سگ و گربه در خواب میبینه و دختر 15 ساله ام که نوزاد در خواب میبینه. و کلا بسته شدن کارم .به شما مراجعه کردم تا لطف کنید جزوه مربوطه رو برام ارسال کنید. برای خدا برمن واجب باشد که اگر مشکلات من برطرف شد135هزارصلوات را به تنهایی یا باکمک دیگران بفرستم و تا زمانی که صلوات ها به135هزار رسید هر روز و شب یک آیت الکرسی بخونم وبه امام زمان تقدیم کنم و اگر نذر را انجام ندادم خداوند هیچ دعا و نذری از من قبول نکند تا به عهد خود عمل کنم

سلام خانم سحر یا جن داره دخترهم جن زده. ارسال شد

یاسین شنبه 9 آذر 1398 ساعت 11:09

صیغه:برای خدا برمن واجب باشد که اگر مشکل سحرمن برطرف شد۳۵هزارصلوات را به تنهایی یا باکمک دیگران بفرستم و تا زمانی که صلوات ها به۳۵هزار رسید هر روز و شب یک آیت الکرسی بخونم وبه امام زمان تقدیم کنم و اگر نذر را انجام ندادم خداوند هیچ دعا و نذری از من قبول نکند تا به عهد خود عمل کنم

با سلام ارسال شد .پوشه اسپم یا هرزنامه ایمیل خود راهم ببینید

مهدی جمعه 8 آذر 1398 ساعت 23:49

برای خدا بر من واجب باشد که اگر مشکل سحر و جن من با عمل به جزوه شما و راهنمایی هاتون حل شد یک گوسفند را برای فقرا و مساکین بدم ذبح و استفاده کنند (به تنهایی یا با کمک دیگران) و تا زمانی که گوسفند را ندادم هرصبح یا شب یک ایت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم و اگر یادم رفت روزهای بعد جبرانم میکنم) و ازخداوند قهار و منتقم میخواهم اگر بعد از برطرف شدن مشکل سحر و جن، نذر را انجام ندادم دیگر هیچ دعا و نذری از من را مستجاب نکند تا به نذر خود عمل کنم} .

با سلام ارسال شد .پوشه اسپم یا هرزنامه ایمیل خود راهم ببینید

ش جمعه 24 آبان 1398 ساعت 12:42 https://sh110.blogsky.com

به نام خدا
با عرض سلام و خدا قوت 
و با عرض تبریک میلاد حضرت رسول اعظم
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم 
آقا جون به پاس محبت شما من نذر خود را برای سلامتی ‌‌‌‌شما در مسجد مقدس جمکران عمل کردم.
(این حقیر برای سلامتی حضرت حجت بن الحسن عجل‌الله تعالی فرجه الشریف، قبل از صدقه برای خود، ایشان را مقدم می دانم) 
این موضوع را گفتم که راضی باشی
بالاخره نمی توان محبت شما را جبران کرد

و در ضمن سؤالی داشتم که:
 آیا مطالبی را که در سایت خود شما (قبل از ارسال جزوه) فرا گرفتم می توانم بازگو کنم. 

با درود فراوان و سلامتی برای شما 

و از خدای منان عاجزانه می خواهم که شما را دراین راه پر خطر حفظ کند 
شب تاریک و بیم موج و گردابی چنین حائل 
کجا دانند حال ما سبک باران ساحل ها
یا علی مدد.

به نام خدا
با عرض سلام و خدا قوت .همه مطالب وبلاگ درباره سحرو جن و همزاد را میتونید با ذکر منبع منتشر کنید ولی جزوه وایمیلهایی که دادم را نه. با تشکر فراوان از دعاتون .از خدامیخوام عاقبت به خیر بشیدو همیشه شاد و موفق باشید

ش سه‌شنبه 21 آبان 1398 ساعت 23:56 Https://sh110.blogsky.sky

به نام خدا
با عرض سلام و خسته نباشید
اون موضوعی که خواسته بودید از طریق ایمیل ارسال کردم.
آیا بدست شما رسیده؟
ممنون میشم اگه که جواب بدید
خداحافظ شما باشه
یا علی مدد.

به نام خدا
با عرض سلام و خسته نباشید. نه خیر هنوز جوابی به ایمیل نرسیده

ش. یکشنبه 19 آبان 1398 ساعت 23:12 https://sh110.blogsky.com

به نام خدا
با عرض سلام و خدا قوت
من چند ماه که نقطه نظرات شما را در مورد این مشکلاتی که روز به روز دارد بیشتر می شود
را استفاده می کنم
و شما را آدمی دلسوز و مؤمن و انقلابی می دانم
و از شما درخواست جزوه را دارم
صیغه نذر:
صیغه ی نذر

(برای خدا بر من واجب باشد که اگر مشکل سحر و جن من با عمل به جزوه شما و
راهنمایی هاتون حل شد 135 هزار صلوات را با همون نیتی که نوشتید را (به
تنهایی یا با کمک دیگران) میفرستم و تا زمانی که صلوات ها به این تعداد
برسه هرصبح یا شب یک ایت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم و اگر
یادم رفت روزهای بعد جبرانم میکنم) و ازخداوند قهار و منتقم میخواهم اگر
بعد از برطرف شدن مشکل سحر و جن، نذر را انجام ندادم دیگر هیچ دعا و نذری
از من را مستجاب نکند تا به نذر خود عمل کنم .
و در ضمن برای سلامتی شما صدقه خوب و قابلی را نیت کردم.
یا علی مدد.

با سلام اصلا برای بنده صدقه ندید فقط برای سلامتی امام زمان و تعجیل در فرجشون بدید . ایمیل ارسال شد

م.ق یکشنبه 19 آبان 1398 ساعت 20:22

الان ایمیل رو درست کردم و فرستادم. عذر خواهی میکنم.
{برای خدا بر من واجب باشد که اگر مشکل سحر و جن من با عمل به جزوه شما و راهنمایی هاتون حل شد 135 هزار صلوات را با همون نیتی که نوشتید را (به تنهایی یا با کمک دیگران) میفرستم و تا زمانی که صلوات ها به این تعداد برسه هرصبح یا شب یک ایت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم و اگر یادم رفت روزهای بعد جبرانم میکنم و ازخداوند قهار و منتقم میخواهم اگر بعد از برطرف شدن مشکل سحر و جن، نذر را انجام ندادم دیگر هیچ دعا و نذری از من را مستجاب نکند تا به نذر خود عمل کنم} .

ایمیل ارسال شد

ش. یکشنبه 19 آبان 1398 ساعت 19:40 https://b2n.ir/Rahehal

باسلام.
چند ماهی هست که از نظرات شما و راه حل های شما برای جوانان می خوانم و استفاده می کنم.
و همین که شما آدم دلسوز و مؤمن و انقلابی هستید برایم کفایت می‌کند.
من از شما درخواست جزوه را دارم.
صیغه نذر من:
(برای خدا بر من واجب باشد که اگر مشکل سحر و جن من با عمل به جزوه شما و
راهنمایی هاتون حل شد 135 هزار صلوات را با همون نیتی که نوشتید را (به
تنهایی یا با کمک دیگران) میفرستم و تا زمانی که صلوات ها به این تعداد
برسه هرصبح یا شب یک ایت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم و اگر
یادم رفت روزهای بعد جبرانم میکنم) و ازخداوند قهار و منتقم میخواهم اگر
بعد از برطرف شدن مشکل سحر و جن، نذر را انجام ندادم دیگر هیچ دعا و نذری
از من را مستجاب نکند تا به نذر خود عمل کنم .
و در ضمن برای سلامتی شما صدقه خوب و قابلی را می دهم.
یاعلی مدد.

با سلام اصلا برای بنده صدقه ندید فقط برای سلامتی امام زمان و تعجیل در فرجشون بدید . ایمیل ارسال شد

م.ق یکشنبه 19 آبان 1398 ساعت 16:39

سلام، عذر خواهی میکنم.مشکل ایمیلم رفع شد.
{برای خدا بر من واجب باشد که اگر مشکل سحر و جن من با عمل به جزوه شما و راهنمایی هاتون حل شد 135 هزار صلوات را با همون نیتی که نوشتید را (به تنهایی یا با کمک دیگران) میفرستم و تا زمانی که صلوات ها به این تعداد برسه هرصبح یا شب یک ایت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم و اگر یادم رفت روزهای بعد جبرانم میکنم و ازخداوند قهار و منتقم میخواهم اگر بعد از برطرف شدن مشکل سحر و جن، نذر را انجام ندادم دیگر هیچ دعا و نذری از من را مستجاب نکند تا به نذر خود عمل کنم} .

خانم بازهم اشتباه دادی مطمئنی ایمیلت با
www
شروع میشه ؟ خانم با این دقت کم چطور میخواید ختم ها را انجام بدی؟؟

م.ق یکشنبه 19 آبان 1398 ساعت 09:31 http://WWW.mozhgan.gh64.11@gmail.com

{برای خدا بر من واجب باشد که اگر مشکل سحر و جن من با عمل به جزوه شما و راهنمایی هاتون حل شد 135 هزار صلوات را با همون نیتی که نوشتید را (به تنهایی یا با کمک دیگران) میفرستم و تا زمانی که صلوات ها به این تعداد برسه هرصبح یا شب یک ایت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم و اگر یادم رفت روزهای بعد جبرانم میکنم و ازخداوند قهار و منتقم میخواهم اگر بعد از برطرف شدن مشکل سحر و جن، نذر را انجام ندادم دیگر هیچ دعا و نذری از من را مستجاب نکند تا به نذر خود عمل کنم} .

خانم به چه زبونی بگم ایمیل تون اشتباه هست یه ایمیل درست بدید!!!

م.ق جمعه 17 آبان 1398 ساعت 23:45 http://WWW.mozhgan.gh64.11@gmail.com

{برای خدا بر من واجب باشد که اگر مشکل سحر و جن من با عمل به جزوه شما و راهنمایی هاتون حل شد 135 هزار صلوات را با همون نیتی که نوشتید را (به تنهایی یا با کمک دیگران) میفرستم و تا زمانی که صلوات ها به این تعداد برسه هرصبح یا شب یک ایت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم و اگر یادم رفت روزهای بعد جبرانم میکنم و ازخداوند قهار و منتقم میخواهم اگر بعد از برطرف شدن مشکل سحر و جن، نذر را انجام ندادم دیگر هیچ دعا و نذری از من را مستجاب نکند تا به نذر خود عمل کنم} .
من و همسرم سال هاست که فقط ۲ تا هم خونه ایم همین. بیمار گونه به مادرش وابسته هستش و اب خوردنمونم اجازه میگیره. مادرش طبقه پایین زندگی میکنه. پارسال که با هم به این ساختمون اساس کشی کردیم خواب دیدم یه جن سیاه از بالای در تراس که پشت بوم هست آویزون شده و به من داره میخنده. نمیدونم این یعنی چی؟
چند سال پیش خونه مادرشوهرم یه دعا پیدا کردم که وسط نوشته های قرآنی چندین بار نوشته شده بود مهری عزیز شود(اسم مادرشوهرم) آخه یک سالی با ایشون زندگی کردیم. یبارم یه نوشته قران که اسم همسرم توش بود لای کتاب دیدم.
زندگیمون واقعا انگار طلسمه.همسرم خیلی زود عصبی میشه و اصلا نمیشه باهاش حرف زد‌. هر کاریم میکنم گره و حرف توش میافته. پسر ۳ ساله ام به خاطر این همه تنش و دعوا خیلی عصبی شده. مادر شوهر و خواهر شوهرم به شدت روی همسرم اثر دارن انگار روی انگشتشون میچرخونن و توی زندگی ما خیلی سنگ میندازن و باعث مشکلات ما میشن.
چون رابطه و رفتار خیلی بدی با من دارن و به وضوح دیدم که پیش دعا نویس میرن و میان و با پچخوابی که دیدم جن سیاهی بهم میخنده ممطمئنم همسرم چیز خور شده یا واسمون دعا کردن.
قبل از ازدواج خیلی خواب آشفته و جن میدیدم که جایی رفتم و دعا بهم دادن ولی دوره نامزدیم همسرم متوجه دعای گردنم شد و عصبی شدو گفت بنداز اون ور و انداختیم توی بیابون. بعد از ازدواج خواب هاز بدم کن و قطع شد که تا همین چند وقت پیش که اون خواب رو دیدم. از اول ازدواجم ما فقط مشاجره داریم و زندگی نرمالی نداریم.

با سلام ایمیلتون اشتباه بود با دقت وارد کنید

سلام وقت بخیر خدا خیرتون بده .من هم مشکل دفع جن عاشق یا همزاد دارم .ازدواجم سر نمیگیره ۳۷ ساله ام .نشانه هاش رو دارم.بر من واجب است اگر مشکل سحر و جن من با عمل به جزوه شما و راهنمایی هاتون حل شد ۱۳۵هزار صلوات را به تنهایی یا کمک دیگران میفرستم وتا زمانی که صلوات ها به این تعدادبرسه هر صبح و شب یک آیت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم و اگر یادم رفت روزهای بعد جبران میکنم.تقاضای جزوه رو دارم ،سپاسگزارم .

ایمیل ارسال شد پوشه هرزنامه یا اسپم را هم ببینید

م.ق جمعه 17 آبان 1398 ساعت 11:58 http://WWW.mozhgan.gh64.11@gmail.com

برای خدا بر من واجب باشد که اگر مشکل سحر و جن من با عمل به جزوه شما و راهنمایی هاتون حل شد 135 هزار صلوات را با همون نیتی که نوشتید را (به تنهایی یا با کمک دیگران) میفرستم و تا زمانی که صلوات ها به این تعداد برسه هرصبح یا شب یک ایت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم و اگر یادم رفت روزهای بعد جبرانم میکنم و ازخداوند قهار و منتقم میخواهم اگر بعد از برطرف شدن مشکل سحر و جن، نذر را انجام ندادم دیگر هیچ دعا و نذری از من را مستجاب نکند تا به نذر خود عمل کنم} .
ممنون میشم جزوه و راهنمایی های لازم رو برام بفرستین.

ایمیلتون اشتباهه

م.ق چهارشنبه 15 آبان 1398 ساعت 10:29 http://WWW.mozhgan.gh64.11@gmail.com

سلام
خانمی ۳۴ ساله هستم در دوران مجردی بسیار خاب جن و اشفته میدیدم که اذیتم میکردن. در ازدواجم درگیری و مشکلات نا معقولی به وجود میومد که پیش یک دعا نویس رفتم و گفت سحر شدم و دعا بهم داد. دوره نامزدی توی راه که نامزدم متوجه دعا که بر گردنم بود شدو و عصبی شدو گفت اون چیه همین الان بنداز کنار و انداختیم توی بیابون. ۹ ساله ازدواج کردم و خواب های بدم کم و قطع شد. توی این ۹ سال مشکلات و درگیری های شدیدی دارم و همسرم به من علاقه نشان نمیده و خیلی سرده و دست به هر کاری میزنم به مشگل خورده و گره میوفته . حتی ۵ سال هست که من و همسرم فقط مثل دو همخونه هستیم. مادر همسرم از ابتدای ازدواج شدیدا سنگ پیش پامون مینداختن و ۴ سال پیش دعایی خونه مادر همسرم پیدا کردم و یکبارم ۳ سال پیش که اسم همسرم داخلش بود.
مادر همسرم ۲ سال طبقه پایین من زندگی میکنه و پدر شوهرم فوت شدن. چند ماه پیش خواب دیدم دقیقا قیافه جن(ادم نبود)که سیاهم بود از دیوار بالای در تراس که بالا پشت بوم هست اویزون شده و داره بهم میخنده. همسرم بیمار گونه به مادرش وابسته و حرف شنوی داره. اب خوردنمون هم اجازه میگیره‌.اصلا همسرم نمیشه باهاش حرف زد خیلی عصبیه و به درگیری میکشه پسر ۳ سالم خیلی عصبی شده. رابطه مادر همسرم با من خیلی بده و به شدت توی زندگیم مداخله و سنگ میندازه. من نذر ۱۳۵ هزار صلوات و نذر مرغ سفید برای خانوم فاطمه زهرا را انجام میدم. نفسم به تنگ اومده این روزا وقتایی به فکر جدایی میوفتم .لطفا جزوه بهم بدین. کمکم کنید.

با سلام صیغه نذر را باید بفرستید

ستایش - م یکشنبه 12 آبان 1398 ساعت 14:05

سلام وخسته نباشید.
استاد بزرگوار مستقیم میرم سراغ مشکل که الان 20 سال هست درگیرش هستیم وهرسال اوضاع زندگیمون بدتر میشه خودم وشوهرم ودختر بزرگم بارها اقدام به خودکشی کردیم ولی خدا به خاطر داشتن بچه کوچکم که 13 ساله زمین گیرشده ومشکل حرکتی داره مانع شدن از طرف خانواده همسرم که درهمسایگی ما هستن خیلی اذیت میشیم حتی مشکل دختر کوچکم که بیماری دارن بواسطه سحر وطلسم بوده . بزرگوار کلا از مردم وفامیل بریدیم وکسی خونه ما نمیاد، درطول روز همگی تا ساعت 2 و3 عصرخوابیم وشبها بیداریم به هیچ وجه حس و انرژی هیچ کاری نداریم حتی تا دوهفته هم شده نتونستیم حمام کنیم هر غذایی درست میکنیم نمی تونیم بخوریم یا دور میریزیم یا توی یخچال ازبین میره هر 4نفرمون دارو میخوریم بخاطر افسردگی و تشنج ولی بی تاثیر بوده از نظر مالی درمضیقه وفشاریم پولی که میاد معلوم نیست چطور خرج وتمام میشه به دها نفر مراجعه و هزینه کردیم تاثیر نداشته وفشارها بیشتر میشه به محض خواندن قران یا دعا خواب، تهوع استفراغ وبگو مگو شروع میشه همگی دچار سردرد، معده درد، فراموشی وچشم درد هستیم خودم ودخترهام دیگه داریم کچل میشیم بخاطر ریزش مو
خودم هرشب خواب مار ومارمولک و حیوانات ترسناک میبینم. رابطه همبستری ده بار شاید یه مورد موفقیت داشتیم اونم بیست روز یه بار یا بیشتر هرکی خواسته کار باطل طلسم برامون انجام بده خودم ودخترام خونریزی مون شروع میشه.
تمام وسایل منزل بنوبت دچار سوختگی واتصال شدن خیلی از وسایل وپول توی خونمون گم شده وپیدانشده ، بزرگوارم بد بختیم زیاده نتونستم برای دخترام مادری کنم همش خوابم فقط قسمتون میدم کمکم کنید بچه مریض وفلجمو نجات بدم

با سلام خانم چرا چندبار یه نظر را تو جاهای مختلف میگذاری؟؟یه بارکه بنویسی میبینم جواب میدم تو همون پست کبوتر جواب دادم برو بخون

Madarfff چهارشنبه 15 خرداد 1398 ساعت 15:39

سلام خسته نباشید عیدتونم مبارک من چند وقت پیش نظ فرستادم. دقیقا یادم نیست کجا نوشته بودم ازتون کمک خواستم ولی هیچ جواب ندادید شبها خیلی اذیت میشم از ترس خوابم نمیبره اذیتم میکنند شمارو ب این عید عزیزقسم میدم به من کمک کنید منم یتیم حضرت علیم درسته گناه کارم ولی کمکم کنید اینم جمیل دیگمه نیومد amifarideh 77@gmail. com فعلا نذر صلوات رو انجام میدم حاجت گیرم بقیم به چشم خودم یا با کمک به دیگران انجام میدم

سلام تمام مطالب در مورد (دفع سحر ، جادو ، جن و همزاد )در وبلاگ را بخون با دقت و در پست مربوطه نظر بده

فاطمه فرهنگ شنبه 28 اردیبهشت 1398 ساعت 09:15

با سلام خدمت شما
من یه مشکلی که دارم اینه که از مجردیم خانواده خودم با من لج بودن خواهر و برادر و پدر و مادر ،هر جا میرفتم از دوست و آشنا و همکار همه اول خوبن بعد بی دلیل با من بد میشدند و قطع رابطه میکردن و کار م از دست میدادم و همش مشکل کاری داشتم ،ازدواج کردم شوهرم اول باهام خوب بود یعد از بارداری اولم باهام بد شد و ازم دوری کرد تا الان که 2 تا بچه دارم ،و دوستان جدید م هم ازم دوری میکنن ،سالی چند بار با خانواده م دورم و قهر ،40 سالمه و دیگه خسته شدم از وضعیت ،و احساس میکنم توی یه زندان و حصار تنها و بیکس شدم دیگه به زندگی و بچه هام حسی ندارم لطفا راهنمایی بفرمایید متشکرم کمک م کنید خدا جزای خیر بده بهتون

کشف مطلب کنید حتما و شروع کنید به تطهیرمنزل و خوندن سوره بقره. صفحه اول وبلاگ، قوانین وبلاگ را بخونید همه لینکهای مهم اون را هم مطالعه کنید با جزوه سریعتر نتیجه میگیرید

زهرا سه‌شنبه 10 اردیبهشت 1398 ساعت 19:21

با سلام خدمت شما
منم خیلی از مشکلات را دارم و ان شاالله شروع به کشف در خواب خواهم کرد .
بنده هم جزوه رو میخواهم به نیابت خودم و خواهرم و هردو با هم آن را انجام میدهیم و ممنون میشوم تا کشف در خواب و مشخص شدن تکلیفم برایم آن را ارسال کنید .
در پناه صاحب الز مان باشید .

صیغه ی نذر

(برای خدا بر من واجب باشد که اگر مشکل سحر و جن من با عمل به جزوه شما و
راهنمایی هاتون حل شد 135 هزار صلوات را با همون نیتی که نوشتید را (به
تنهایی یا با کمک دیگران) میفرستم و تا زمانی که صلوات ها به این تعداد
برسه هرصبح یا شب یک ایت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم و اگر
یادم رفت روزهای بعد جبرانم میکنم) و ازخداوند قهار و منتقم میخواهم اگر
بعد از برطرف شدن مشکل سحر و جن، نذر را انجام ندادم دیگر هیچ دعا و نذری
از من را مستجاب نکند تا به نذر خود عمل کنم .

با سلام ایمیل تون راببینید

آرزو دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 ساعت 17:54

سلام مجدد یک دنیا ممنون از پاسخگویتون
چند وقت پیش از همون خانوم سید برای تطهیر خونه چندتا چیز گرفتیم و انجام دادیم که یکیش دفن کردنی بود و یکی دیگه داخل آب و پاشیدن به خونه
اینم اضافه کنم که ما از اون خونه بیرون اومدیم و مشکلات ما از همون خونه سابق شروع شده بود و من میدونم که کیه این بلارو سر ما میاره البته باید بگم دو نفر هستن متاسفانه! بعد که از اون خونه اومدیم بیرون به لطف خدا مشکلات کمتر شد و همینطور با کمک اون خانم سید ولی چیزی که حس میکنم اینه که انگار همراه منه و با منه و به من متصله و من دقیق نمیدونم چیکار باید بکنم! چند وقت پیش قرص خواب خورده بودم و چون چند سال پیش اون شبح اذیتم میکرد خوابم به کل بهم ریخته و مشکل دارم ! خواب دیدم تو خونه ام و یه شبح سیاه رنگ که خانوم بود بهم نزدیک شد و منم نمیتونستم از جام تکون بخورم و وارد بدنم شد و من به پرواز در اومدم و هرچقدر تلاش میکردم که جیغ بزنم و اسم خدارو بیارم موفق نمیشدم و انقدر داد زدم و کم کم تونستم اسم خدارو بگم و پام به زمین رسید و نجات پیدا کردم ولی بیدار که شدم گلوم داغون داغون شده بود انگار واقعا واقعا از ته دل جیغ زده بودم و بعدش دوباره بهم ریختم! دیشب کشف و انجام دادم و موقعه ی خواب یه ترس بدی به دلم افتاده بود و سه بار تموم تا میخواست خوابم ببره انگار یکی بهم دست میزد و تکونم میداد و منم تمرکزمو از دست دادم و هیچ خوابی ندیدم صبح به مادرم گفتم و قرار اگه خدا بخواد ایشون انجام بدن به جای من تا ببینیم چی میشه ....

واقعا شرمنده ام که حرفام انقدر طولانیه و نمیدونم چطور عذر خواهی کنم اینم اضافه کنم که مادرم تعریف میکنه زمانی که سه سالم بوده خونه یکی از اقوام بودن که چندتا کولی اومدن تو خونه و مادر من از همه جا بی خبر بوده و نمیدونسته اینا چی و کین! بعد که کار صاحب خونه رو انجام داده دیده من دارم بازی میکنم برگشته گفته اون دختر کیه؟ و با تعجب نگاهم کرده ! چون میگن کولی ها حس ششم قوی دارن مادرم گفته دختر منه گفته بچه تو تو این سن طلسم کردن! مادرم باورش نمیشه و خانومه میگه میتونم بازش کنم میخوای؟ مادرمم میگه نه و باور نداشته! من از همون بچگی هم خیلی باهوش و هم اینکه خیلی تو چشم بودم شاید باورتون نشه الانم همینطوره حتی نزدیکترین فرد تحمل دیدن یه ذره خوشی و شادی منو نداره و به سرعت چشم میخورم و واقعا کلافه شدم و نمیدونم چیکار کنم! کارم به انتها نمیرسه و تموم چیزهای که تو این لینک برای سحر دفن شده گفتید من دارم ! نه چندتا همه شو! الان اشکم داره میریزه و انگار به ته خط رسیدم خدارو قسم میدم به این وقت که دم غروبه همه ی ما بی گناه هارو که بی هیچ بدخواهی و قصدی این بلا گریبان گیرمون شده نجات بده به زودی....

دقیقا مشکل من همینه تو این آشفته بازار با این همه شیاد به کی اعتماد کنم که برم! هزینه ام زیاده ....
برام دعا کنید که مادرم متوجه بشه و تکلیفم مشخص بشه چون عمرم داره میره

جالتر اینه اینجا یه نظر خوندم که گفته بود وقتی سوره بقره و جن و انس و میخونه صدای انفجار داخل بدنش میشنوه ! همینو به مادرم گفتم و بعدش اومد گفت چند شبه همینطوری قبل از خواب آیت الکرسی میخونم و سوره جن و انس و لحظه ی که میخواد خوابم ببره انگار تویه مغزم چیزی منفجر میشه! امیدوارم مادرم کشف تو خواب انجام داد اونم مشکل نداشته باشه از این بلاتکلیفی خارج بشیم.

الان رفتم چک کردم و ایمل شمارو دریافت کردم و هر سوالی راجع به جزوه بود همونجا از شما میپرسم
زنده و پاینده و در پناه حق باشید

با سلام .از خدا کمک بخواهید درهای رحمت او بسوی شماباز خواهد شد .درضمن با کشتن موکل و نگهداشتن حرز و تحصین های صبح وشب بطور دائم ودقیق میشه از ورود موکل جدید پیشگیری کرد. این لینکهار اببینید
http://b2n.ir/hamzad-jen
http://b2n.ir/ghabl
و خونه ای که الان هستید را حتما تطهیر کنید.ایمیل تون را هم ببینید. خوابی که دید احتمالا تعبیرش اینه که جنی وارد بدن شده باشه. یکی از اعمال جزوه میتونید ساحرانی را بدست ملائکه الهی بکشید تا به سزای خود برسند

آرزو دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 ساعت 01:47

سلام اجرتون با صاحب الزمان
مشکلاتم زیاده و سردرگم هستم من پارسال به مدت دوسال بود که به شدت حال وخیمی داشتم طوری که به حد جنون رسیده بودم یه شب از خدا خواستم یا خلاصم کنه یا یه راه نجات پیش پام بگذاره...همون شب پدر و مادرم خواب یک ساحر میبینن و صبحش تو محل کارش مادرم خیلی اتفاقی میشنوه که راجب به یک خانوم سید صحبت میکنن و عصر همون روز من و مادر رفتیم پیش اون خانوم..... بنده خدا مونده بود که من چه کردم! که باید این همه دعا و طلسم روی هم و روی هم در حق من بشه! به لطف خدا و کمک اون خانوم خیلی از مشکلات روحی و روانیه من حل شد اما ایشون گفتن یه دعای دفن شده هم داری که موی سر و نخ لباست رو توی قبرستان مسیحی دفن کردن! اون خانوم گفتن اون هم باطل شده و نگران نباش اما چون از خیلی ساله که همه جوره بستنت مدتی طول میکشه که خوب بشی یه زمان حس میکنم عود میکنه و برمیگرده مثلا کارهام به سرانجام نمیرسه یا اینکه تو خواب دست و پام میپره یا خواستگار خیلی راغبه و ایرادی از من نمیگیره اما بعدش غیب میشه و برنمیگرده ...و خیلی چیزای دیگه ؛ برای در آوردن سحر دفن شده باید چیکار کرد؟
یادمه این مشکلات زمانی زیاد شدن که من کاهل نماز شدم و به شدت آسیب دیدم و خواب یک جسم بخار مانند سیاه بلند قد که مرد بود رو میدیدم که به شدت آزارم میداد و همینطور سعی داشت به من نزدیک بشه حتی یادمه خیلی عذر میخوام یک بار تویه خواب که کامل بی حس شده بودم منو بوسید و خدارو شاهد میگیرم صبح همون قسمت به شدت عفونت کرده بود..... صحبت راجع به این موضوع و اتفاقات بسیاره و وقت شما هم غنیمت این یه تیکه رو گفتم که از شما بپرسم آیا این جن عاشقه یا همزاد!؟ چون هم اذیت میکرد و هم سعی به برقراری رابطه داشت که با صدا زدن اسم خدا غیب میشد و من الان نمیدونم کدوم هست و باید کشف در خواب بزنم و اگه خدا قسمت کنه الان میخوام انجام بدم ....

این رو هم اضافه کنم گفته بودید سوره ی بقره رو بخونیم و من شروع کردم به خوندن و آیه ی دهم بودم که دلم به شدت تیر کشید! و همینطور پهلوم ! و تا شب چند بار این اتفاق افتاد و برام عجیب بود! و بعد از خوندن کامل سوره ی مبارکه بقره سه روز میگذره که سر و گردنم بعضی از ساعات به شدت درد میکنه!

شما گفتید بعد از عید فطر پاسخگو هستید و تا اون موقعه خیلی مونده تو این بین من کشف در خواب و انجام میدم و با توکل بر خدا منتظر میمونم که چی میشه ....هم اینکه من نذر ۱۳۵ هزار صلوات و با کمک مادرم انجام میدم و هر زمان که شما پیام منو دیدید بی زحمت جزوه رو برای من بفرستید.

میدونم نباید الان پیام میدادم چون خونده نمیشه و باید صبر کنم اما دیگه تحمل ندارم و به شدت اذیت شدم و از خدا میخوام هرچه زودتر شما ببینید و جزوه رو برای من ارسال کنید ، خیلی خیلی شرمندتون هستم به خاطر طولانی بودن پیامم حلالم کنید .




برای خدا بر من واجب باشد که اگر مشکل سحر و جن من با عمل به جزوه شما و راهنمایی هاتون حل شد 135 هزار صلوات را با همون نیتی که نوشتید را (به تنهایی یا با کمک دیگران) میفرستم و تا زمانی که صلوات ها به این تعداد برسه هرصبح یا شب یک ایت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم و اگر یادم رفت روزهای بعد جبرانم میکنم و ازخداوند قهار و منتقم میخواهم اگر بعد از برطرف شدن مشکل سحر و جن، نذر را انجام ندادم دیگر هیچ دعا و نذری از من را مستجاب نکند تا به نذر خود عمل کنم} .

با سلام جن عاشق هست احتمال زیاد و ممکنه همون موکل سحر مدفون باشه که عاشق شده .دردهایی که میکشید طبیعی هست ادامه بدید تا نابود بشه فعلا تطهیر منزل را شروع کنید.براتون میفرستم جزوه را .بهترین راه اینه برید پیش کسی کهمیتونه این سحر را خارج کنه تا ابطال کنه . الان کسی را نمیشناسم که کار کنه.
ولی یک میلیون میگرفت این لینک را ببین:
https://b2n.ir/SehreMadfun
بهتره یه کشفبزنی شاید تو خواب نشونت بدن کجاست؟ و اصلا ایا همچین سحری داری یانه؟ایا موکل سحر هست یا جن دیگه ای هست. نشانه هاش را بخون اینجا را ببین همه لینکاش را بخون
https://b2n.ir/Rahehal

محمود سه‌شنبه 3 اردیبهشت 1398 ساعت 14:26

سلام وقت بخیر.باعرض شرمندگی من توبخش جن عاشق مطلب گذاشتم مربوط به کشف مطلب فرمودین ایمیل فرستادین چرامن نخوندم ولی ایمیل بدستم نرسیده.خواهش میکنم دوباره ارسال کنید به جیمیل بالا .یک دنیا شرمنده بخدا تو اون صفحه کشف مطلب نوشته امکان ارسال مطلب وجود ندارد.مجبور شدم اینحا باز بود پیام دادم.خداوند خیر بشمابدهدکه بدون اجر ومزد پاسخگو هستین درپناه امام زمان عج باشید.

سلام وقت بخیر. برای اینکه ایمیل اشتباه داده بودید. ارسال شد

مهسا شنبه 31 فروردین 1398 ساعت 19:15

برای خدا بر من واجب باشد که اگر مشکل سحر و جن من با عمل به جزوه شما و راهنمایی هاتون حل شد 135 هزار صلوات را با همون نیتی که نوشتید را (به تنهایی یا با کمک دیگران) میفرستم و تا زمانی که صلوات ها به این تعداد برسه هرصبح یا شب یک ایت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم و اگر یادم رفت روزهای بعد جبرانم میکنم و ازخداوند قهار و منتقم میخواهم اگر بعد از برطرف شدن مشکل سحر و جن، نذر را انجام ندادم دیگر هیچ دعا و نذری از من را مستجاب نکند تا به نذر خود عمل کنم} .

ارسال شد

مریم سه‌شنبه 20 فروردین 1398 ساعت 20:02

سلام. من نذر ۱۳۵هزار صلوات کردم. خواهش میکنم برام جزوه را بفرستید

سلام صیغه نذر را باید بفرستید تا بدم

یحیی سه‌شنبه 20 فروردین 1398 ساعت 18:14

سلام. پسری دارم سی ساله. که شغل ثابت ولی کم درآمدی دارد دست به هرکاری میزند هیچ سودی بدست نمیآورد و کل سرمایه هم از دستش میره. دست به طلا میزنه خاکستر میشه. به زور راضی میشه برای ازدواج اما همین که راضی میشه و میخوایم پاپیش بزاریم پشیمون و سردرگم میشه. خیلی ناراحتم خواهش میکنم بگید ممکنه مشکلش ربطی به همزاد یا دعا و طلسم داشته باشه

با سلام . احتمال جن عاشق یا نوعی سحر هست بررسی کنید از لینکهای همین صفحه کشف مطلب را بخونید و جن عاشق را بگید خودش بخونه. یه ایمیل فرستادم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.