مباهله شیعه با وهابیت و اهل سنت ، مولوی ها ماموستا ها اگر جرات دارید تشریف بیارید.دفع شر جن و همزاد باطل السحر قوی و مجرب

گذاشتن لینک های وب دیگران به معنی تائیدآنها نیست کپی و انتشار مطالب با ذکرمنبع مجاز است و الا شرعاً حرام است( بجزمطالبی که درمورد حقانیت شیعه و گمراهی وهابیت و اهل سنت است )

مباهله شیعه با وهابیت و اهل سنت ، مولوی ها ماموستا ها اگر جرات دارید تشریف بیارید.دفع شر جن و همزاد باطل السحر قوی و مجرب

گذاشتن لینک های وب دیگران به معنی تائیدآنها نیست کپی و انتشار مطالب با ذکرمنبع مجاز است و الا شرعاً حرام است( بجزمطالبی که درمورد حقانیت شیعه و گمراهی وهابیت و اهل سنت است )

کلیپ هایی در مورد اهمیت و فضیلت عید غدیر و بزرگداشت آن

با سلام  شهادت مظلومانه امام جوادعلیه السلام را به امام زمان صلوات اللهعلیه و همه محبان اهل بیت علیهم السلام تسلیت میگم .

درزیر تعدادی کلیپ در موردموضوع غدیر  قراردادم همه را بایداز سایت آپارات دانلودکنید لینک هر کلیپ درزیر عنوانش موجوده. به احترام امیرالمومنین علیه السلام تا میتونید منتشر کنید این کلیپ ها  به هر شکل که میتونید برای دوستان بلوتوث یا از طریق اپلیکیشن ها ارسال کنید کنید ، توی کانالها گروه ها وبلاگ و سایتها و... منتشر کنید کلیپها یا متن زیر را:


سید حسن احمدی اصفهانی خطبه ی غدیر (بیان نذری مجرب برای رسیدن به حاجت  حاجت گرفتن شخصی با این نذر بعداز 14 سال دعا و توسل):
http://www.aparat.com/v/UplnZ



سید حسن احمدی اصفهانی اهمیت غدیر
http://www.aparat.com/v/7JGvg



علمای اهل سنت چرا واقعه غدیر را منکر می شوند؟ پاسخ استاد قرائتی در برنامه عید ولایت
http://www.aparat.com/v/uUcpE



چرا از واقعه غدیر می ترسند؟ پاسخ استاد قرائتی در برنامه عید ولایت در شبکه جهانی ولایت
http://www.aparat.com/v/0oRpN



اهمیت غذا دادن در عیدغدیر/پاسخ غم انگیز استادمصری ازغدیر
http://www.aparat.com/v/8TuJ4




تکلیف ما نسبت به واقعه غدیر چیست؟
http://www.aparat.com/v/jGPLR



اهمیت عید غدیر- غدیر شناسی
http://www.aparat.com/v/ImfF5



احتجاجات درباره غدیر
http://www.aparat.com/v/J7XFq



اهمیت و بزرگداشت عید سعید غدیر خم استاد قرائتی
http://www.aparat.com/v/iD4y7



اثرات ویژه برای خدمت در عید غدیر-استاد معاونیان
http://www.aparat.com/v/MNg6Z



چرا غدیر فراموش شد استاد قرائتی
http://www.aparat.com/v/Khgit



حسن احمدی اصفهانی - تشرف یک سید در خواب محضر امام زمان
http://www.aparat.com/v/3Zk9G




دفع سحر و جادو، دفع شر و آزار جن ،محفوظ ماندن از بلاها و جنیان با ایت الکرسی و ادعیه

انبوهی از روایات داریم  در خواص ایت الکرسی  ،یکی از خواصش اینه که اگر یکبار خونده بشه خدا تعدادی زیادی ملک برای حفاظت فرد میفرسته که او را از بلاها حفظ کنند  و اگر  5 مرتبه آیت الکرسی  خوانده بشه  خدا به ملائک میگه بر گردیدخودم ازش محافظت میکنم .

از انسان  در برابر هر بلا و موجود آزار گر و شروری حفاظت میکند. معلمی تعریف میکرد که شخصی  مشغول انجام اعمالی برای ارتباط با جنیان شده بود جنیان او را سنگ باران میکنند او بلافاصله  شروع میکنه به خواندن ایت الکرسی و همین که به پایان میرسه دیگه سنگباران قطع میشه.


دعاهای مختلف و زیادی برای حفاظت از بلاها هست حاشیه مفاتیح الجنان را ببینید  خصوص قسمت ادعیه صبح ومسا و درقسمتهای مختلف این کتاب کلی دعا  هست دوتا از اونها که خیلی مجربه  : یکی حرز امام جواد صلوات الله علیه و یکی دعای امان ازسوختن و هرمکروه است .

اینها را صبح و شب بخونید دیگه جن نمیتونه بهتون ضرر بزنه و نوشتن ایت الکرسی یا انواع حرز همچنین همراه داشتن قران کوچکی  شما را  درامنیت قرارمیده . همچنین تهدید جنیان وقتی شما را اذیت میکنند یا حس میکنید در خانه شما هستند  به اینکه : اگر آزار بدید شکایت شما را به امیرالمومنین صلوات الله علیه میکنم  بسیار مفید است.

از اهل بیت صلوات الله علیهم و قران و ادعیه که کمک بگیرید مطمئن باشید جن هیچ غلطی نمیتونه بکنه . جن هم یک از مخلوقات خداست ، خدا نیست!!! اینقدر نترسید. اهل نماز اول وقت تعقیبات مشترکه و تقوا باشید نه جن نه جادوگر و ساحری نمیتونه بهتون ضرری برسونه. جنیان به شدت از اهل تقوا میترسند. تقوا یعنی عمل به رساله توضیح المسائل مجتهد اعلم



کپی و انتشار مطالب فقط با ذکرآدرس وبلاگ:


مجاز است و الا شرعاً حرام است البته به استثناء مطالبی که درباره حقانیت شیعه و گمراهی اهل سنت است که بدون ذکرمنبع هم، حلال است و خوشحال میشیم منتشر کنید)




دفع سحر ، جادو ، جن و همزاد


ذکر و ختم اکثراً مجرب


وهابیت و اهل سنت نخوانندچون؟؟؟


مباهله





هر چی حاجتتون بزرگتر و مهم تر هست نذری هم که میکنید باید متناسب با اون باشه بعد اگر صلاح باشه بهتون میدن



بقیه کلیپها در مورد غدیر دراین لینک هست  ببینید و منتشر کنید تا میتونید: https://www.namasha.com/channel6638540240


سری دوم : تبلیغ غدیر با تغییر عکس پروفایل ( کلی عکس نوشته و تصویر زیبا و جالب )


غدیر فراموش شد عاشورا بوجود آمد


#غدیر فراموش شد #عاشورا بوجود آمد


#حتما مطلب رو بخونید و نظر بدید

#روزشمار_عید_غدیر_خم_را_فراموش_نکنیم
#روز اکمال دین و اتمام نعمت

 همه مبلغ غدیر باشیم

#غدیر فراموش شد #عاشورا بوجود آمد
 
أللَّھُمَ؏َـجِّلْ لِوَلیِڪَ ألْفَرَج

سال دهم هجرت که مسلمانان همراه پیامبر اکرم(ص) مراسم حج را به پایان رساندند و آن سال، بعدا «حجة الوداع‏» نام گرفت، پیامبر اکرم(ص) عازم مدینه گردید. فرمان حرکت صادر شد. هنگامى که کاروان به سرزمین «رابغ‏» در سه میلى جحفه که میقات حجاج است، رسید امین وحى در مکانى به نام «غدیرخم‏» فرود آمد. آیه:«یا ایها الرسول بلغ ما انزل الیک من ربک و ان لم تفعل فما بلغت رسالته والله یعصمک من الناس‏».نازل شد که اى پیامبر، آنچه از طرف خدا فرستاده شده، به مردم ابلاغ کن. اگر این کار را نکنى، رسالت ‏خود را تکمیل نکرده‏اى و خداوند تو را از گزند مردم حفظ خواهد کرد. سوره مائده، آیه دستور توقف در آن مکان صادر شد. همه مردم ایستادند. وقت ظهر هوا، بشدت گرم بود. پیامبر اکرم(ص) نماز ظهر را با جماعت‏ خواند سپس در حالى که مردم دور او را گرفته بودند، بر روى نقطه بلندى که از جهاز شتران برپا شد، قرار گرفت و با صداى رسا خطبه خواند و سپس فرمود: «مردم نزدیک است من دعوت حق را لبیک گویم و از میان شما بروم من مسؤولم و شما هم مسؤولید».
سپس مطالبى گرانبها بیان کرد و فرمود: «من دو چیز نفیس در میان شما به امانت گذاردم، یکى کتاب خدا و دیگرى عترت و اهل بیت من، این دو هرگز از هم جدا نشوند. مردم بر قرآن و عترت من پیشى نگیرید و در عمل به آنها کوتاهى نورزید که هلاک می‏شوید».
در این هنگام دست على (ع) را گرفت و او را بلند کرد و به همه مردم معرفى نمود، سپس فرمود: «سزاوارتر بر مؤمنان از خود آنان کیست؟ همگى گفتند: خدا و پیامبر او داناترند».
پیامبر اکرم(ص) فرمود: «خدا، مولاى من و من، مولاى مؤمنانم و من بر آنها از خودشان اولى و سزاوارترم‏».
بعد فرمود: « من کنت مولاه فهذا على مولاه‏ اللهم وال من والاه و عاد من عاداه و... »
«اى مردم هرکس من مولاى اویم، على مولاى اوست، خداوندا کسانى را که على را دوست دارند، دوست بدار و کسانى که او را دشمن دارند، دشمن دار و...»
سپس فرشته وحى نازل شد و آیه «الیوم اکملت لکم دینکم...» را نازل فرمود و آن روز در تاریخ اسلام جاودانه و حماسه ‏ساز شد.
آرى غدیر، روز حماسه جاوید، روز ولایت، روز امامت، روز وصایت، روز اخوت، روز رشادت و شجاعت و شهامت و حفاظت و رضایت و صراحت ‏شناخته شد. روز نعمت، روز شکرگزارى، روز پیام رسانى، روز تبریک و تهنیت، روز سرور و شادى و هدیه فرستادن، روز عهد و پیمان است...

منبع: https://www.instagram.com/p/BXtk04-BwDC/


دفع سحر و جادو، آزار جن ،خارج کردن جن از خانه ، دور کردن اجنه

عارف بزرگوار جناب آیت الله شوشتری فرمودند که در خانه ای که اهل آن را اجنه اذیت میکنند ویا جن درآن رفت و آمد  دارد روز اول 70 مرتبه آیات سخره را بخواند وهر روز مداومت کند روزی یک باربخواند.

آیات سخره،آیات ۵۴-۵۵-۵۶ سوره اعراف است

از(ان ربکم الله ...تا ... قریب من المحسنین)

+++

مستحب است بعداز هر نماز ایات سخره خوانده شود حتما به این دستور عمل کنید

این لینکها را هم ببینید:

ابطال هر گونه طلسم،  باطل کردن سحر و جادو و  کشتن عارض(هر نوع جن مزاحم که وارد بدن شده) خیلی مجرب


کشف مطلب و فهمیدن علت مشکلات در خواب


از اعمال تجربه شده که اثری عجیب و حیرت آور دارد برای رفع گرفتاریها و مشکلات بزرگ و رسیدن به حوائج مهم و بزرگ در هر نماز 40 مرتبه گفتن دعای(اللهم عجل لولیک الفرج)و مداومت به آن است

غدیر فراموش شد عاشورا بوجود آمد


#غدیر فراموش شد #عاشورا بوجود آمد


#حتما مطلب رو بخونید و نظر بدید

#روزشمار_عید_غدیر_خم_را_فراموش_نکنیم
#روز اکمال دین و اتمام نعمت

 همه مبلغ غدیر باشیم

#غدیر فراموش شد #عاشورا بوجود آمد
 
أللَّھُمَ؏َـجِّلْ لِوَلیِڪَ ألْفَرَج

سال دهم هجرت که مسلمانان همراه پیامبر اکرم(ص) مراسم حج را به پایان رساندند و آن سال، بعدا «حجة الوداع‏» نام گرفت، پیامبر اکرم(ص) عازم مدینه گردید. فرمان حرکت صادر شد. هنگامى که کاروان به سرزمین «رابغ‏» در سه میلى جحفه که میقات حجاج است، رسید امین وحى در مکانى به نام «غدیرخم‏» فرود آمد. آیه:«یا ایها الرسول بلغ ما انزل الیک من ربک و ان لم تفعل فما بلغت رسالته والله یعصمک من الناس‏».نازل شد که اى پیامبر، آنچه از طرف خدا فرستاده شده، به مردم ابلاغ کن. اگر این کار را نکنى، رسالت ‏خود را تکمیل نکرده‏اى و خداوند تو را از گزند مردم حفظ خواهد کرد. سوره مائده، آیه دستور توقف در آن مکان صادر شد. همه مردم ایستادند. وقت ظهر هوا، بشدت گرم بود. پیامبر اکرم(ص) نماز ظهر را با جماعت‏ خواند سپس در حالى که مردم دور او را گرفته بودند، بر روى نقطه بلندى که از جهاز شتران برپا شد، قرار گرفت و با صداى رسا خطبه خواند و سپس فرمود: «مردم نزدیک است من دعوت حق را لبیک گویم و از میان شما بروم من مسؤولم و شما هم مسؤولید».
سپس مطالبى گرانبها بیان کرد و فرمود: «من دو چیز نفیس در میان شما به امانت گذاردم، یکى کتاب خدا و دیگرى عترت و اهل بیت من، این دو هرگز از هم جدا نشوند. مردم بر قرآن و عترت من پیشى نگیرید و در عمل به آنها کوتاهى نورزید که هلاک می‏شوید».
در این هنگام دست على (ع) را گرفت و او را بلند کرد و به همه مردم معرفى نمود، سپس فرمود: «سزاوارتر بر مؤمنان از خود آنان کیست؟ همگى گفتند: خدا و پیامبر او داناترند».
پیامبر اکرم(ص) فرمود: «خدا، مولاى من و من، مولاى مؤمنانم و من بر آنها از خودشان اولى و سزاوارترم‏».
بعد فرمود: « من کنت مولاه فهذا على مولاه‏ اللهم وال من والاه و عاد من عاداه و... »
«اى مردم هرکس من مولاى اویم، على مولاى اوست، خداوندا کسانى را که على را دوست دارند، دوست بدار و کسانى که او را دشمن دارند، دشمن دار و...»
سپس فرشته وحى نازل شد و آیه «الیوم اکملت لکم دینکم...» را نازل فرمود و آن روز در تاریخ اسلام جاودانه و حماسه ‏ساز شد.
آرى غدیر، روز حماسه جاوید، روز ولایت، روز امامت، روز وصایت، روز اخوت، روز رشادت و شجاعت و شهامت و حفاظت و رضایت و صراحت ‏شناخته شد. روز نعمت، روز شکرگزارى، روز پیام رسانى، روز تبریک و تهنیت، روز سرور و شادى و هدیه فرستادن، روز عهد و پیمان است...

منبع: https://www.instagram.com/p/BXtk04-BwDC/