مباهله شیعه با وهابیت و اهل سنت ، مولوی ها ماموستا ها اگر جرات دارید تشریف بیارید.دفع شر جن و همزاد باطل السحر قوی و مجرب

گذاشتن لینک های وب دیگران به معنی تائیدآنها نیست کپی و انتشار مطالب با ذکرمنبع مجاز است و الا شرعاً حرام است( بجزمطالبی که درمورد حقانیت شیعه و گمراهی وهابیت و اهل سنت است )

مباهله شیعه با وهابیت و اهل سنت ، مولوی ها ماموستا ها اگر جرات دارید تشریف بیارید.دفع شر جن و همزاد باطل السحر قوی و مجرب

گذاشتن لینک های وب دیگران به معنی تائیدآنها نیست کپی و انتشار مطالب با ذکرمنبع مجاز است و الا شرعاً حرام است( بجزمطالبی که درمورد حقانیت شیعه و گمراهی وهابیت و اهل سنت است )

تزکیه و تهذیب نفس راز تشرف و ملاقات با امام زمان صلوات الله علیه

حجة السلام قدس[از شاگردان آیت الله العظمی بهجت] می گوید: روزی آقا [آیت الله العظمی بهجت] فرمودند:
 
در تهران استاد روحانیی بود که لُمعَتین را تدریس می کرد، مطلع شد که گاهی از یکی از طلاب و شاگردانش که از لحاظ درس خیلی عالی نبود، کارهایی نسبتاً خارق العاده دیده و شنیده می شود.
 
روزی چاقوی استاد (در زمان گذشته وسیله نوشتن قلم نی بود، و نویسندگان چاقوی کوچک ظریفی برای درست کردن قلم به همراه داشتند ) که خیلی به آن علاقه داشت، گم می شود و وی هر چه می گردد آن را پیدا نمی کند و به تصور آنکه بچه هایش برداشته و از بین برده اند نسبت به بچه ها و خانواده عصبانی می شود، مدتی بدین منوال می گذرد و چاقو پیدا نمی شود. و عصبانیت آقا نیز تمام نمی شود.
 
روزی آن شاگرد بعد از درس ابتداءً به استاد می گوید:
 
«آقا، چاقویتان را در جیب جلیقه کهنه خود گذاشته اید و فراموش کرده اید، بچه ها چه گناهی دارند.» آقا یادش می آید و تعجب می کند که آن طلبه چگونه از آن اطلاع داشته است.
 
از اینجا دیگر یقین می کند که او با (اولیای خدا) سر و کار دارد، روزی به او می گوید: بعد از درس با شما کاری دارم. چون خلوت می شود می گوید: آقای عزیز، مسلم است که شما با جایی ارتباط دارید، به من بگویید خدمت آقا امام زمان(عج) مشرف می شوید؟
استاد اصرار می کند و شاگرد ناچار می شود جریان تشرف خود خدمت آقا را به او بگوید. استاد می گوید: عزیزم، این بار وقتی مشرف شدید، سلام بنده را برسانید و بگویید: اگر صلاح می دانند چند دقیقه ای اجازه تشرف به حقیر بدهند.
 
مدتی می گذرد و آقای طلبه چیزی نمی گوید و آقای استاد هم از ترس اینکه نکند جواب، منفی باشد جرأت نمی کند از او سؤال کند ولی به جهت طولانی شدن مدت، صبر آقا تمام میشود و روزی به وی می گوید: آقای عزیز، از عرض پیام من خبری نشد؟ می بیند که وی ( به اصطلاح ) این پا و آن پا می کند. آقا می گوید: عزیزم، خجالت نکش آنچه فرموده اند به حقیر بگویید چون شما قاصد پیام بودی ( و ما علی الرسول إلا البلاغ المبین)
 

آن طلبه با نهایت ناراحتی می گوید آقا فرمود: لازم نیست ما چند دقیقه به شما وقت ملاقات بدهیم، شما تهذیب نفس کنید من خودم نزد شما می آیم.


منبع: mshrgh.ir/326376


دریک کلام یعنی به واجبات عمل کنید و گناه نکنید .اخلاق تون خدا پسند باشه


تزکیه و تهذیب نفس،راز تشرف و ملاقات،مهدی صاحب الزمان،با امام زمان

گوشه ای از مهمترین فضایل و برکات ذکر شریف صلوات +عکس پروفایل برای میلاد رسول الله صلی الله علیه و اله

پیامبر صلی الله علیه وآله:بر من زیاد صلوات بفرستد که این کار نوراست در قبر و در صراط و در بهشت . بحار ، ج94 ، ص 70
و فرمود: هرکه هر صبح و شب برمن صلوات بفرستد بر من واجب است که از او شفاعت کنم حتی اگر آن شخص از اهل گناهان کبیره باشد!!
و فرمود:هرگاه چیزی رافراموش کردید برمن صلوات بفرستید تا آن را بیاد بیاورید!! (خیلیها این را تجربه کردند)
امیرالمومنین صلوات الله علیه : به وسیله صلوات به رحمت الهی نائل می شوید پس بر پیامبرتان زیاد صلوات بفرستید. 
و فرمود : تاثیر صلوات در پاک کردن گناه از تاثیر آب در خاموش کردن آتش بیشتر است .
همچینین در حدیث آمده: پیوسته دعا از اجابت ممنوع است تا وقتی که بر محمد و خاندانش صلوات فرستاده شود . کافی ، ج2 ، ص491
منبع احادیث این مطلب: سایت راسخون دات نت و وبلاگ صلوات کلید بهشت است
امیرالمومنین صلوات الله علیه: هرگاه خواستی دعا کنی قبل و بعد دعا صلوات بفرست تا دعایت مستجاب شود .چون صلوات دعای مستجاب است و خدا کریم تر از آن است اول و آخر دعا را مستجاب کند ولی دعایی که در وسط این دو هست رامستجاب نکند.

 در حدیث آمده: سنگین ترین چیزی که در ترازوی عمل در روز قیامت قرار می دهند صلوات بر محمد و اهل بیت اوست .

امام صادق صلوات الله علیه :هر که بگوید یا رب ! صل علی محمد و علی اهل بیته خداونداو رامی امرزد. همچنین از انحضرت نقل شده: هیچ عملی در روز جمعه، برتر از صلوات بر محمد و آل محمد صلی الله علیه و آله و سلّم نیست. وسائل الشیعه،ج 7،ص 380


ابن ابی عمیر گوید: حماد بن عثمان از امام صادق علیه السلام پرسید: «افضل اعمال در روز جمعه کدام است؟»

ایشان فرمود: «یک صد بار صلوات بر محمد و آل محمد بعد از نماز عصر و هرچه بر آن بیفزایی بهتر خواهد بود.»
 
احمد بن خالد برقی می گوید: در روایتی که عبدالله بن سیابه و ابو اسماعیل، از ناحیه یکی از این دو امام ابو جعفر باقر یا ابو عبدالله صادق علیهما السلام نقل کرده و فرمود: چون نماز جمعه به جای آوردی بگو:
 «اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ الأوْصِیاءِ الْمَرْضِیینَ بِأَفْضَلِ صَلَوَاتِک
 وَ بَارِک عَلَیهِمْ بِأَفْضَلِ بَرَکاتِک وَ السَّلامُ عَلَیهِ وَ عَلَیهِمْ وَ رَحْمَةُ الله وَ بَرَکاتُهُ».

 خداوند برای تو یک صد هزار حسنه بنویسد و یک هزار گناه از نامه ی عملت محو سازد و یک صد هزار حاجتت را برای آن روا کند و یک صد هزار درجه مقامت را بالا بَرَد.  أمالی  شیخ صدوق،ص 484،حدیث 656.

امام رضا علیه السلام از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلّم روایت فرمودند که:هر کس پایانِ سُخنش صلوات بر من و علی علیه السلام باشد وارد بهشت می شود. عیون اخبارالرضا، جلد 2، ص 64.
و فرمود:الصَّلاةُ عَلى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ تَعْدِلُ عِنْدَ اللهِ عَزَّ وَجَلَّ التَّسْبیحَ و التَّهْلیلَ وَ التَّکْبیرَ؛  بحار الأنوار، ج ۹۱،ص ۴۷، حدیث۲

صلوات بر محمد و آل محمد، در پیشگاه خداى عَزَّ و جَلّ، برابر تسبیح(یعنی سبحان الله) و تهلیل(یعنی لااله الا الله) و تکبیر(الله اکبر) است.یعنی ثواب صلوات با این اذکار برابر است!!!
و فرمود:هر کس گناه بسیار دارد و راهی برای پاک کردن آن ندارد بر محمد و آل محمد بسیار صلوات بفرستد که این کار گناهان را به کلی ریشه کن می سازد.

  انس ابن مالک از ابی طلحه روایت کرده که گفت: روزی نزد حضرت رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) بودم ،‌آن حضرت را بسیار خوشحال یافتم؛ گفتم: «یا رسول الله (اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم) درهیچ روزی تو را به این مرتبه خوشحال ندیدم که امروز دیدم ». آن حضرت فرمودند: «چگونه خوشحال نباشم،‌ که اکنون جبرئیل (علیه السلام) نزد من آمد و گفت: حق تعالی می فرماید: هر که یک بار بر تو صلوات بفرستد،‌ من براو ده صلوات فرستم و ده گناه از او محو کنم و ده حسنه براو بنویسم .
 
امام صادق علیه السلام : تکمیلِ روزه به پرداخت زکات یعنى فطره است،
همچنان که صلوات بر پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) کمالِ نماز است.

 فضیلت نوشتن صلوات
 درکتاب (سفینه البحار) چنین نقل شده است که حضرت رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) فرمودند: هر کس در کتابی یا نوشته ای بر من صلوات بنویسید، تا زمانی که نام من در آن کتاب ثبت و باقی هست، فرشتگان پیوسته برای او از درگاه خداوند متعال،‌ طلب مغفرت و آمرزش می کنند. (در زمان ما این نوشته میتونه صفحات وب رو هم شامل بشه) پس بگو:
 أللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَّ آلِ مُحَمَّدٍ وَّ عَجِّل فَرَجَهُم
برترین اعمال :
ابوعلقمه می گوید : پیامبر بعد از نماز صبح ، روبه ما کرد وفرمود : اصحاب من دیشب عمویم ، حمزه وبرادرم ، جعفر طیار را در خواب دیدم .به آن دو بزرگوار نزدیک شدم وگفتم : پدر ومادرم فدایتان کدام عمل را برتر یافتید ؟ پاسخ دادند پدر ومادر ما فدایت ما صلوات فرستادن بر تو ، تشنه را سیراب کردن ومحبت علی ابن ابیطالب روحی فداه را برترین اعمال یافتیم

از امام صادق علیه السلام پرسیدند:یوم الحسره، کدام روز است که خدا میفرماید: بترسان ایشان را از روز حسرت.
 حضرت جواب دادند: آن روز قیامت است که حتی نیکوکاران هم حسرت میخورند که چرا بیشتر نیکی نکردند.
 پرسیدند: آیا کسی است که در آن روز حسرت نداشته باشد؟ حضرت فرمودند: آری، کسی که در این دنیا مدام بر رسول خدا صلوات فرستاده باشد .
وسائل الشیعه/ج7/ص198
پس بگو :الّلهُمَّ صَلّی عَلْی مُحَمَّدٍ وَآلَ مُحَمَّدٍ وَ َعَجِّل فَرَجَهُم
مرحوم حاج شیخ علی اکبر نهاوندی از علمای مشهد فرمود: یکی از زهاد وپرهیزگازان می فرمود: من باخودم عهد کردم که هر شب قبل از خوابیدن به اندازه معینی بر محمد وآل او صلوات می فرستم.یک شب یک عده از رفقا ودوستان به اطاق وحجره ام آمدند .بااین که حجره ام شلوغ بود تا دیر وقت طول کشید وخسته بودم ولی مثل هر شب صلوات هایم را فرستادم وبعد خوابیدم . خواب دیدم اقا رسول الله وارد حجره شدند واز تشریف فرمایی وجود مقدس حضرت ، در ودیوار منور شده بود . به سوی من تشریف آوردند وفرمودند : کجاست آن دهانی که بر من صلوات می فرستد ؟ می خواهم ببوسم .من خجالت کشیدم که بگویم (من) ، چون لیاقتی در خود نمی دیدم ولی آن قدر آقا رسول الله بزرگوار بودند که صورت مبارک را جلو آوردند وبه صورت من بوسه زدند. از شدت خوشحالی از خواب پریدم ، به طوری که همه دوستان ورفقا از خواب بیدار شدند.

علامه امینی رضوان الله تعالی علیه که اکثر عمر خود را وقف نوشتن کتاب الغدیر کرد و حقانیت امیرالمومنین ومذهب شیعه را از کتب اهلسنت اثبات کرد ودراینکار سختیهای شدیدی را تحملکرد فرموده هر که در اخر صلوات عبارت و عجل الفرجهم را بگوید من او ر ادر ثواب نوشتن کتاب الغدیر شریک میکنم !!! پس بگو :الّلهُمَّ صَلّی عَلْی مُحَمَّدٍ وَآلَ مُحَمَّدٍ وَ َعَجِّل فَرَجَهُم

َعَجِّل فَرَجَهُم یعنی دعا برای تعجیل در فرج امام زمان صلوات الله .این دعا بیش از 90 خاصیت داره که در کتاب مکیال المکارم مفصل نوشته شده از جمله اونها اینه که کسی که این دعا را بکنه مورد شفاعت حضرت زهراسلام الله علیها و پیامبرصلوات الله علیه و آله قرار میگیره. پس باز هم بگو الّلهُمَّ صَلّی عَلْی مُحَمَّدٍ وَآلَ مُحَمَّدٍ وَ َعَجِّل فَرَجَهُم  و تا میتونی این متن رامنتشر کن و بدون هر کسی لیاقت و توفیق انجام اینکار را پیدا نمیکنه چون کسیکه ای نمتن را منتشر کنه در ثواب همه کسانی که با خوندن این متن شروع میکنند به صلوات فرستادن شریک میشه هر چی اون صلوات بفرستن تا اخر عمر به این فرد هم ثواب میدن!!! پس همین حالا صلوات بفرست و برای هرکی میتونی و درهر گروه وکانال یا سایتی که میتونی منتشر کن .بگو یا علی و شروع کن به انتشارش  و بگو الّلهُمَّ صَلّی عَلْی مُحَمَّدٍ وَآلَ مُحَمَّدٍ وَ َعَجِّل فَرَجَهُم


مرحوم  استاد مهدی دشیری (از شاگردان علامه طباطبائی):

من صلّی علیّ صلّی اللهُ علیه وملائکته ومن شاء فلیُقِلّ ومن شاء فلیکثر.   هرکه برمن صلوات فرستد خدا وملائکه‌ بر او درود و رحمت می‌فرستند،[پس] هرکه خواهد کم و هرکه خواهد بسیار صلوات ‌بفرستد.
برترین ذکر صلوات است،
خداوند هم به همین ذکر مشغول است «إن الله وملائکته یصلّون علی النبی».

نکته مهم تا حالا چندین جلد کتاب درمورد ثواب و فضیلت صلوات نوشته شده !!!

کپی و انتشار این مطلب به هر شکل حتی بدون ذکر منبع مورد رضایت است  البته میتونید به این مطلب هم لینک بدید








شفای مردِ لال با توسل به امام زمان صلوات الله علیهو تشرف به محضر حضرت


شفای مردِ لال با توسل به امام زمان صلوات الله علیه و ملاقات و تشرف به محضر حضرت
در سال 1410 هجری قمری ، شخصی به نام آقای بلورساز، خادم کشیک دوم آستان قدس رضوی، معجزه ای را از حضرت رضا(ع) نقل کرد به این قرار که: 

« من مبتلا به درد دندان شدم، برای کشیدن دندان پیش دکتر رفتم. گفت غده ای هم کنار زبان شماست که باید عمل شود. 

با آن عمل من لال شدم و دیگر هر چه خواستم حرف بزنم نمی توانستم و همه چیزها را می نوشتم. هر چه پیش دکترها رفتم درمان نشد. خیلی گرفته و ناراحت بودم. 
چند ماه بعد خانم بنده برای رفع درد دندان، پیش دکتر رفت. وقت کشیدن دندان ترسی و وحشتی برایش پیدا شد. 
دندانپزشک می پرسد: چرا می ترسی؟ 
می گوید: شوهرم دندانی کشید و جریان را کلاً برای دکتر می گوید. دکتر می گوید: عجب! آن شوهر شماست؟ 
می گوید: آری. دکتر می گوید: در عمل جراحی رگ گویایی صدمه دیده و قطع شده و این باعث لال شدن ایشان است و دیگر فایده ندارد. 
زن خیلی ناراحت به خانه برمی گردد و شب خوابش نمی برد. مرد می نویسد: چرا ناراحتی؟ 
می گوید: جریان این است که دکتر گفته شما خوب نمی شوید. ناراحتی مرد زیادتر شده و به تهران می آید خدمت آقای علوی می رسد. 
ایشان میفرماید: راهنمایی من این است که چهل شب چهارشنبه به مسجد جمکران بروی، اگر شفایی هست در آنجاست. تصمیم جدی می گیرد و لذا از مشهد که بر می گردد برای چهل هفته بلیط تهیه می کند. که شبهای سه شنبه در تهران و شبهای چهارشنبه به مسجد جمکران مشرف شود.
در هفته 38 که نماز می خواند و برای صلوات سر به مهر می گذارد؛ یک وقت متوجه می شود که همه جا، نورانی شد و یک آقایی وارد و مردم به دنبال او هستند؛ می گویند حضرت حجت است.
خیلی ناراحت می شود که نمی تواند سلام بدهد. لذا در کناری قرار می گیرد ولی حضرت نزدیک او آمده و می فرمایند: سلام کن
اشاره به زبان می کند که من لالم والا بی ادب نیستم. حضرت بار دوم با تشر می فرماید سلام کن.
بلافاصله زبانش باز می شود و سلام می گوید. ناگهان خود را در حال سجده می بیند.
این جریان را افرادی که آن آقا را قبل از لال شدن و در حین لالی و بعد از لالی دیده بودند در محضر آیت الله العظمی گلپایگانی شهادت دادند و نوار آن هم محفوظ است.

اللهم عجل لولیک الفرج بحق محمد و ال محمد صلوات الله علیهم اجمعین


ختم بسیار مجرب 100 هزار صلوات که محال را ممکن می کند ازآیت الله کشمیری و ایت الله سیدعلی قاضی + عکس پرفایل پیامبر

میلاد مسعود حضرت رحمت للعالمین و رئیس مکتب شیعه حضرت امام صادق صلوات الله علیهما  را به امام زمان صلوات الله علیه و همه شما تبریک میگم


ختم خیلی مجرب 100هزار صلوات که محال را ممکن می کند ازآیت الله کشمیری (رضوان الله تعالی علیه)

در بعض از کتب اذکار و ختوم ، ختم صد هزار صلوات به عنوان یکی از ختوم مجرب آمده است. و مرحوم آیت الله کشمیری(ره) به آیت الله مبشرکاشانی فرمودند که آیت الله سیدعلی آقا قاضی (رضوان الله تعالی علیه) فرمود:«این ختم تخلف ندارد و امر محال را ممکن می کند و محال است که حاجت روا نشود» و طریقه این ختم چنین است که(به نقل از آیت الله مبشرکاشانی حفظه الله تعالی ):
با این نیت نذر کند که خدایا نذر می کنم و بر ذمّه من است که طی دو ماه قمری صد هزار صلوات بفرستم و به پیامبر(ص) هدیه نمایم تا فلان حاجت من برآورده شود. پس به نذر خود وفا کند و هر روز مقداری صلوات(مثلا روزی حدود هزار و هفتصد صلوات) بفرستد به طوری که مجموع صلوات ها در دو ماه قمری ، صد هزار شود و باید به چند نکته توجه شود:1- هنگام ختم صلوات با وضو و روبه قبله باشد 2- هنگام ذکر صلوات راه نرود و با کسی سخن نگوید 3- روزانه کمتر از 1000 نفرستد 4- نباید حتی یک روز ترک شود و از صبح تا غروب وقت دارد صلوات ها را بفرستد ولی اگر بعد از نماز صبح ،صلوات ها را بفرستد بهتر و حصول نتیجه قطعی تر است.و معظم له این ختم را مکرّر تجربه نموده اند

در کتاب مجربات الامامیه حکایاتی از مجربات این ختم نقل نموده که قابل توجه است از جمله به نقل از مرحوم آیت الله سیدعلی میبدی می گوید:آرزو داشتم به زیارت عتبات بروم نذر کردم صد هزار صلوات بر محمد و آل محمد (ص) بفرستم و به رسول خدا(ص) هدیه کنم.بعد از پایان ختم صلوات حاجت روا شدم و به زیارت ائمه علیهم السلام مشرف شدم و بعد به طوس رفتم و قبل از اتمام عمل به وطن خود بازگشتم مجددا مشغول صلوات شدم و بحمد الله به مراد رسیدم و بعد از تحصیلات به شهر خود مراجعت نمودم و در آن جا[کرمانشاه] گرفتار والی ظالمی شدم که مرا اذیت می کرد و سینه ام تنگ شد پس نذر کردم که صدهزار صلوات بفرستم که عزل شود پس تعجیل نمودم و در مدت چهل روز ختم را انجام دادم پس عزل شد و هرگز نصب نشد و به عده ای این عمل را آموختم پس انجام دادند و به حاجات خود رسیدند. .کپی و انتشار این مطلب بدون درج آدرس وبلاگ و عنوان (وبلاگ مباهله با وهابیت و اهل سنت ) شرعا حرام است و ضایع کردن حق الناس میباشد  و بنده رضایت ندارم


+++

شرایط ختم واضح و دقیق گفته شده سوالی نپرسید جواب داده نمیشه

+++

اگر وقت ندارید یا میخواید خیلی زود حاجت بگیرید یا حاجت مهم و بزرگی را باید سریع بهش برسید . مثلا آبروتون در خطرِ یا جان عزیزی

 در خطر هست یا ...میتونید نذر کنید این تعداد را به قصد تعجیل در فرج امام زمان صلوات الله علیه با عجل الفرجهم بگید بعداز حاجت روائی به این صورت ( اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل الفرجهم ) و هدیه کنید به پیامبر صلی الله علیه و اله

یا به نیابت از حضرت زهرا صلوات الله علیها بگید اگر نذر اثر نکرد تعداد صلواتها را بیشتر کنید








نهم ربیع عید غدیر ثانی و آغاز امامت حضرت بقیه الله و روز به درک واصل شدن قاتل حضرت زهرا سلام الله علیها بدست ابو لوءلوء

بسم الله الرحمن الرحیم.

السلام علی المَهدی الذی وَعَداللهُ به الاُمَم. روز به درک واصل شدن قاتل حضرت زهرا سلام الله علیها یعنی عمربن الخطاب به دست ابولوءلوء رضوان الله تعالی علیه را به امام زمان صلوات الله علیه و همه شما تبریک میگویم

اللهم العن الجبت و الطاغوت و ابا الشرور و اتباعهم بعدد ما فی علمک یا قهار یا جبار


به مناسبت نهم ربیع الاول ،روز عید غدیر ثانی قسمتی از فضائل این روز را در اختیار شما عزیزان قرار می دهم باشد که بی بی دو عالم حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا سلام الله علیها از ما راضی شوند و همه ما را مورد دعا و شفاعت خاصه خودشان قرار بدهند.

 

از پیامبر اکرم(ص) روایت شده که به امام حسن(ع) و امام حسین(ع) فرمود: گوارا باد بر شما برکت این روز[نهم ربیع الأوّل= عید بقر]،.... خداوند به من وحی فرمود که: ای محمّد همانا من امروز را برای تو و اهل بیتت و هر آن کس از مؤمنین و شیعیان که ایشان را پیروی نماید، روز عید قرار دادم، و خویش را به عزّت و جلال و بلندی مرتبتم سوگند دادم که... هر سال در چنین روزی هزاران نفر از شیعیان و محبّین و دوستان شما را از آتش رها کنم، و سعی ایشان را پاداش دهم و گناهشان را ببخشایم و اعمالشان را بپذیرم.

امام هادی(ع) فرمودند: حرمت کدام روز برای اهل بیت(ع) بیشتر از نهم ربیع الأوّل است!؟

مرحوم محدث قمی اعلی الله مقامه در مفاتیح الجنان نوشته: روز نهم روز عید بزرگ و روز عید بقر است و از برای آن شرح بزرگی است که در جای خود ذکر شده و روایتی نقل شده که هر که در این روز چیزی انفاق کند گناهانش آمرزیده خواهد شد ....و این روز، روز برطرف شدن غمها است و روز بسیار شریفی است.... این روز ، روز اول امامت حضرت ضاحب الزمان ارواح العالمین فداه و سبب مزید شرافتش خواهد بود.

حذیفه می گوید در این روز خدمت امیرالمؤمنین علی(ع) رسیدم، فرمود: ای حذیفه آیا در خاطر داری آن روزی را که آمدی به نزد سید من رسول خدا(ص) و من و دو سبط او حسن و حسین(ع) نزد او نشسته بودیم و با او غذا می‌خوردیم پس تو را دلالت کرد بر فضیلت این روز؟

گفتم: بلی ای برادر رسول خدا(ص). حضرت فرمودند: به خدا سوگند که این روزی است که حق‌تعالی در آن دیده‌ی آل رسول را روشن گردانید و من برای این روز هفتاد و دو نام می‌دانم. حذیفه عرض کرد: یا امیرالمؤمنین می‌خواهم که این نام‌ها را از شما بشنوم. حضرت فرمودند:

این روز، روز استراحت است که مؤمنان از شرّ آن منافق امان یافتند.

 

1. روز زایل شدن کرب و غم است. و روزغدیر ثانی است.

2. روز تخفیف گماهان شیعیان است.

3. روز اختیار نیکویی است برای مؤمنان.

4. روز برداشتن قلم از شیعیان است.

5. روز در هم شکستن بنای کفر و عداوت است.

6. روز عافیت است.

7. روز برکت است.

8. روز طلب خون‌های مؤمنان است.

9. روز عید بزرگ است.

10. روز مستجاب شدن دعاست.

11. روز موقف اعظم است.

12. روز وفای به عهد است.

13. روز شرط است.

14. روز کندن جامه سیاه است.

15. روز ندامت ظالمان است.

16. روز شکسته شدن شوکت مخالفان است.

17. روز نفی هموم است.

18. روز فتح است.

19. روز عرض اعمال کافر است.

20. روز قدت خداست.

21. روز عفو از گناهان شیعیان است.

22. روز فرح ایشان است.

23. روز توبه است.

24. روز انابت به سوی حق‌تعالی است.

25. روز زکات بزرگ است.

26. روز فطر دوم است.

27. روز اندوه یاغیان است.

28. روز گِرِه خوردن آب دهان در گلوی مخالفن است.

29. روز خشنودی مؤمنان است.

30. روز عید اهل بیت است.

31. روز ظفر یافتن بنی‌اسرائیل است بر فرعون.

32. روز مقبول شدن اعمال شیعیان است.

33. روز پیش فرستادن تصدقات است.

34. روز زیادتی مثوبات است.

35. روز قتل منافق است.

36. روز وقت معلوم است.

37. روز سرور اهل بیت است.

38. روز شهود است.

39. روز قهر بر دشمن است.

40. روز خراب شدن بنیاد ضلالت است.

41. روزی است که ظالم انگشت ندامت به دندان می‌گزد.

42. روز تنبیه است.

43. روز شرم است.

44. روز خنک شدن دلهای مؤمنان است.

45. روز برطرف شدن پادشاهی منافقان است.

46. روز توفیق اهل ایمان است.

47. روز رهایی مؤمنان است از شر کافران.

48. روز مظاهره است.

49. روز مفاخره است.

50. روز قبول اعمال است.

51. روز تبجیل و تعظیم است.

52. روز نحله و عطاست.

53. روز شکر حق‌تعالی است.

54. روز یاری مظلومان است.

55. روز زیارت کردن مؤمنان است.

56. روز محبت کردن به ایشان است.

57. روز رسیدن به رحمت‌های الهی است.

58. روز پاک گردانیدن اعمال است.

59. روز فاش کردن رازهاست.

60. روز برطرف کردن بدعتهاست.

61. روز ترک گناهان کبیره است.

62. روز ندا کردن به حق است.

63. روز عبادت است.

64. روز موعظه و نصیحت است.

65. روز انقیاد پیشوایان دین است.


حذیفه گوید: سپس از خدمت امیرالمؤمنین(ع) برخاستم و گفتم اگر درنیابم از افعال خیر و آنچه امید ثواب از آن دارم مگر محبت این روز و دانستن فضیلت این روز هر آینه منتهای آرزوی من خواهد بود.

پس محمد و یحیی راویان این حدیث گفتند که : چون این حدیث را از احمد بن اسحاق شنیدیم، هر یک برخاستیم و سر او را بوسیدیم و گفتیم: حمد و شکر می‌کنیم خداوندی را که برانگیخت تو را از برای ما تا آن که فضیلت این روز را به ما برسانی. پس به خانه‌های خود برگشتیم و این روز را عید گرفتیم.

 

در کتاب کلیات مفاتیح الجنان برای این روز مبارک اعمال مخصوصی ذکر شده است.

اطعام و شادمانی در روز نهم ماه ربیع الاول

مستحب است در این روز اطعام برادران مؤمن و خوشنود گردانیدن ایشان و توسعه دادن در نفقه و پوشیدن جامه‌هاى نو و شکر و عبادت حق تعالى کردن و این روز روز برطرف شدن غمها است و روز بسیار شریفى است و چون روز هشتم ماه وفات امام حسن عسکرى علیه السلام بوده این روز روز اول امامت حضرت صاحب الزمان ارواح العالمین فداه و سبب مزید شرافتش خواهد بود

انفاق در روز نهم ماه ربیع الاول

روز نهم روز عید بزرگ و روز عید بقر است و از براى آن شرح بزرگى است که در جاى خود ذکر شده و روایتى نقل شده که هر که در این روز چیزى انفاق کند گناهانش آمرزیده شود.

* انتظار ظهور حضرت قائم(عج)

بر اساس تعالیم اسلامى یکى از وظایف مهم هر مسلمان، انتظار ظهور حضرت قائم(عج) است؛ انتظار تحقق وعده الهى بر حاکمیت صالحان و تشکیل دولت اهل بیت رسول خدا (صلی الله علیه و آله) است. اما آیا هیچ مى‌دانید که پاداش این انتظار چیست و چه ثمرى براى منتظران دارد؟

امام صادق(علیه السلام) در روایت زیر به این پرسش پاسخ مى‌دهند:

«الا اخبرکم بما لا یقبل‌الله عزوجل من ‌العباد عملا الا به؟ فقلت: بلى. فقال: شهادة ان لا اله الا الله، و ان محمدا عبده [و رسوله] و الاقرار بما امرالله، و الولایة لنا، و البراءة من اعدائنا - یعنی الائمة خاصة - و التسلیم لهم، و الورع و الاجتهاد و الطمانینة، و الانتظار للقائم - علیه‌السلام - ثم قال: ان لنا دولة یجیى‌ء الله بها اذا شاء. ثم قال: من سره ان یکون من اصحاب القائم فلینتظر ولیعمل بالورع و محاسن الاخلاق، و هو منتظر، فان مات و قام القائم بعده کان له من الاجر مثل اجر من ادرکه، فجدوا وانتظروا، هنیئا لکم ایتها العصابة المرحومة.(1)

سپس [امام] فرمود: براى ما دولتى است که هر زمان خداوند بخواهد، آن را محقق مى‌سازد. آنگاه [امام] فرمود: هر کس دوست مى‌دارد از یاران حضرت قائم(عج) باشد باید که منتظر باشد و در این حال به پرهیزکارى و اخلاق نیکو رفتار نماید، در حالى که منتظر است، پس چنانچه بمیرد و پس از مردنش قائم(عج)، بپا خیزد، پاداش او همچون پاداش کسى خواهد بود که آن حضرت را درک کرده است، پس کوشش کنید و در انتظار بمانید، گوارا باد بر شما [این پاداش] اى گروه مشمول رحمت‌ خداوند! آیا شما را خبر ندهم به آنچه که خداى صاحب عزت و جلال، هیچ عملى را که جز به آن عمل، از بندگان نمى‌پذیرد؟ گفتم: بله. فرمود: گواهى دادن به این که هیچ شایسته پرستشى جز خداوند نیست و این که محمد(صلی الله علیه و آله) بنده و فرستاده او است، و اقرار کردن به آنچه خداوند به آن امر فرموده، و ولایت ما، و بیزارى از دشمنانمان - یعنى خصوص امامان - و تسلیم شدن به آنان، و پرهیزکارى و تلاش و مجاهدت و اطمینان و انتظار قائم(عج).

 

منابع: زادالمعاد علامه مجلسی، باب 8، صفحه 325 و زوائدالفوائد، از ابن طاوس باب ربیع‌الاول - و بحار جلد 31 صفحه 120.

        مفاتیح الجنان

کپی شد از سایت :

http://www.shabestan.ir/detail/News/986798


حدیث فوق در کتاب بحارالانوار ج 31 ص  120  هم آمده.

بر خلاف بعضی روحانیون بی سواد یا مغرض که میگویند 9 ربیع روز قتل عمربن الخطاب نیست . و از دوتن از علمای شیعه حدیث میاورندبرای تایید حرف شون بعضی از محققین تا 40 منبع از علمای شیعه حدیث میآورند که نهم ربیع روز قتل عمربن الخطاب هست که به نفرین حضرت زهرا سلام الله علیها (وقتی عمر قباله فدک را پاره کرد و سیلی به حضرت زهرا زد) فرمود که فرمود خداشکم تو را پاره کند دچار شد و ابولوءلوء ، از روی محبتی که به امیرالمومنین و حضرت زهرا سلام الله علیهما داشت (بر خلاف آنچه بعضی میگویند که از روی محبت نبوده این عمل ابولوءلوء و خصومت شخصی یا چیزهای دیگه  او را تحریک کرده  )

توجه داشته باشید لعن دشمنان 14 معصوم صلوات الله علیهم وتابعین و محبین آنها از واجبات است اگر لعن و برائت و تبری نباشه محبت و ولایتی هم نیست یعنی اصلا از ما قبول نمیشه و احادیث بسیار در مورد فضیلت لعن به دشمنان اهل بیت وجود داره و حتی ثواب ان را از صلوات بر محمدو ال محمد (اللهم صل علی محمد وال محمد و عجل الفرجهم)  بیشتر اعلام کرده اند!!! البته اینها به این معنی نیست که لعنو اظهار تبری کنیمو بعد فیلمبرداری کنیم ومنتشر کنیم این فیلمها را و دشمنان شیعه را تحریک کنیم تا شیعیان را سر ببرند.

حدیث رُفِع القلم  هم به معنی این نیست که هر گناهی خواستی بکنی بلکه بهمعنی اینه که اگر به دشمنان و بدعتگذاران که دین را مسخره کردن فحشو تهمتی بگید یا غیبتی بکنید خدا اینهار ا میبخشه حتی در روایات داریم به بدعتگذار در دین تهمت بزنید!!! که بعضی از دشمنان بزرگ اهل بیت بدعتگذار بودند .




محبین مولا، جان بر کف هستند شیعیان دست از حب و عشق مولاعلی بر نخواهند داشت و دشمنان مولا دست از کینه بر نخواهند داشت

محبین مولا جان بر کف هستند شیعیان دست از حب و عشق مولاعلی بر نخواهند داشت و دشمنان مولا دست از کینه بر نخواهند داشت

قالَ سَیّدُنا و مَولانا امِیرُ الْمُؤْمِنِین علی بن ابی طالب‏ صلوات الله علیه: إِنَّ لَنَا مُحِبِّینَ لَوْ قَطَعْنَا الْوَاحِدَ مِنْهُمْ إِرْباً إِرْباً مَا ازْدَادُوا إِلَّا حُبّاً وَ لَنَا مُبْغِضِینَ لَوْ أَلْعَقْنَاهُمُ الْعَسَلَ مَا ازْدَادُوا إِلَّا بُغْضاً وَ هَکَذَا مَنْ یُحِبُّنَا یَنَالُ شَفَاعَتَنَا یَوْمَ الْقِیَامَةِ.

حضرت آقا امیرالمومنین علی بن ابی طالب صلوات الله علیه:‌ برای ما محبین و دوستانی است که اگر از ایشان یکی را قطعه قطعه کنیم زیاد نمی شود در آنها مگر حبّ ما و برای ما دشمنانی است که اگر دهان و حلقومشان را پر از عسل کنیم زیاد نمی شود در آنها مگر بغض و کینه نسبت به ما و این چنین است کسی که محبِّ ما اهل بیت باشد روز قیامت مورد شفاعت ما قرار می گیرد.

بحار الانوار/ج‏۳۴/ص۲۶۸.


چرا دعایمان مستجاب نمیشود ،چگونه به حاجت برسیم؟


دو سخنرانی مهم درمورد روش توسل به امام زمان


تبریک میلاد امام حسن عسکری و 2 نماز مجرب برای افزایش و زیاد شدن ثروت،مال، رزق و روزی و غنی

مسخ و خوک شدن کسی که به امیرالمومنین علیه السلام جسارت میکند

مسخ و خوک شدن کسی که به امیرالمومنین علیه السلام جسارت میکند:

غضب و کتک زدن رسول خدا صلی الله علیه و اله به کسی که به امیرالمومنین علیه السلام جسارت میکرد:

شیعیان امیرالمومین علیه السلام در بلاد مختلف با شدت ترس باز از ولایت او دفاع میکردند پس تکلیف ما چیست که امروز غرق نعمتیم؟؟؟
خلفاء سقیفه و دشمنان امیرالمومنین حتی اگر کسی فضیلت علی علیه السلام را هم نقل میکرد او را به قتل میرسانند:
عجب از عده ای که روزگاری با ذکر علی علیه السلام امرار معاش میکنند اما وقتی به قدرت میرسند از انتشار نام او هم متنفر هستند:
معاویه در سرزمینهای اسلامی مراکز و موسسه و مساجدی تعبیه کرده بود که کارشان تنها شبهه بر علیه اهل بیت علیهم السلام بود همچنانکه امروزه بیش از صدها هزار ماهواره ها و مراکز و گروه های اجتماعی حقیقی و مجازی اهل سنت فعالیت دارند:

شیعیان امیرالمومنین علیه السلام ده هزار حدیث در فضائل امام زمانشان میدانستند انصافا تو چند حدیث از فضائل امام زمانت میدانی؟
اعمش میگوید:
منصور دوانقی خلیفه عباسی نیمه شب مرا فراخواند پس با خودم گفتم:
او این موقع شب مرا خوانده تا از فضایل علی علیه السلام بگویم تا مرا بکشد!
پس غسل و حنوط کردم به دیدارش رفتم، و او از بوی حنوط نیز متوجه شدم که از جانم خوف دارم!

پس به من گفت:
چند حدیث درباره فضایل علی علیه السلام میدانی؟
گفتم:ده هزار حدیث و بلکه بیشتر
پس به من گفت من حدیثی از فضایل برای تو نقل میکنم که همه آنها را فراموش کنی و گفت:
وقتی از بنی امیه فرار کردم به شام رفتم و فضایل علی علیه السلام را میگفتم، و بعضی نیز به من آب و غذا میدادند
پس یک روز یکی از محبین علی علیه السلام به من گفت:
در مسجد آل معاویه حاظر شو تا یکی از مخالفین علی علیه السلام را به تو نشان دهم
پس به مسجد رفتم و در صف در کنارم جوانی برای نماز ایستادم اما وقتی به رکوع رفت عمامه اش افتاد و دیدیم سر و صورت او شبیه خوک است، پس از شدت دهشت نفهمیدم چطور نماز خواندم را تمام کردم
به او گفتم:وای بر تو چرا اینطور شدی؟
گفت: من مؤذن خانواده و آل فلانی بودم و هرصبح بر علی علیه السلام ۱۰۰۰ بار و در روز جمعه ۴۰۰۰ لعنت میکردم!
یک روز به خانه آمدم و خوابم رفت، و دیدم با جماعتی در بهشت در محضر رسول الله، علی، حسن و حسین علیهم االسلام هستیم و در دست آنها جام بهشتی است، و نبی خدا صلى الله علیه وآله فرمود: یا حسن،
من و این جماعت را از جام بهشتی بنوشان!
پس حضرت از جام بهشتی به ایشان نوشانید اما وقتی نوبت به من رسید به جدش عرض کرد:
آیا به این نیز بنوشانم در حالیکه پدرم را روزانه ۱۰۰۰ بار و جمعه ها ۴۰۰۰ بار در لعنت میکند
پس نبی خدا صلى الله علیه وآله به من فرمود:
وای بر تو، خدا تو را لعنت کند، آیا علی علیه السلام را لعنت میکنی در حالیکه او از من است آیا علی علیه السلام را فحش میدهی در حالیکه او از من است  پس در صورت من تف کرد و یا لگد به من زدند
سپس فرمودند:
بلند شو خدا نعمتش را که بتوداده تغییر دهد ، پس از خواب بلند شدم دیدیم سر و صورتم شبیه خوک است
والله، حب علی یعنی إیمان، و بغض علی یعنی نفاق!
ترجمه:
به خدا قسم، دوست ندارد علی علیه السلام را الا مومن، و دشمن ندارد او را الا منافق

مصادر:
الأمالی - الشیخ الصدوق - الصفحة ٥٢١.
الثاقب فی المناقب - ابن حمزة الطوسی - الصفحة ٢٣٥
روضة الواعظین - الفتال النیسابوری - الصفحة ١٢٤.
بحار الأنوار - العلامة المجلسی - ج ٣٧ - الصفحة ٩٣
مدینة المعاجز - السید هاشم البحرانی - ج ١ - الصفحة ٣١٢.
بشارة المصطفى - محمد بن علی الطبری - الصفحة ٢٧١
غایة المرام - السید هاشم البحرانی - ج ٦ - الصفحة ٣٠٥