مباهله شیعه با وهابیت و اهل سنت ، مولوی ها ماموستا ها اگر جرات دارید تشریف بیارید.دفع شر جن و همزاد باطل السحر قوی و مجرب

گذاشتن لینک های وب دیگران به معنی تائیدآنها نیست کپی و انتشار مطالب با ذکرمنبع مجاز است و الا شرعاً حرام است( بجزمطالبی که درمورد حقانیت شیعه و گمراهی وهابیت و اهل سنت است )

مباهله شیعه با وهابیت و اهل سنت ، مولوی ها ماموستا ها اگر جرات دارید تشریف بیارید.دفع شر جن و همزاد باطل السحر قوی و مجرب

گذاشتن لینک های وب دیگران به معنی تائیدآنها نیست کپی و انتشار مطالب با ذکرمنبع مجاز است و الا شرعاً حرام است( بجزمطالبی که درمورد حقانیت شیعه و گمراهی وهابیت و اهل سنت است )

اگر خودمون را اصلاح کنیم امام زمان خودشون به ملاقات ما میان


به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، مرحوم آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی استاد اخلاق در سلسله مباحث اخلاق و معارف اسلامی به‌مناسبت روز نیمۀ شعبان گفت: نباید دل امام زمان(عج) را به درد بیاوریم. آرزویمان این است که این قابلیت را پیدا کنیم به خدمت حضرت برسیم و ایشان را زیارت کنیم، همۀ اینها درست است، اما کسانی در این زمینه موفقند که دل حضرت را به درد نمی‌آورند.

وی افزود که یکی از بزرگان می‌فرمود: "تو خودت را اصلاح کن، حضرت خودش نزد تو می‌آید، دیگر تو نمی‌خواهد به این در و آن در بزنی."، ما باید این‌طور باشیم.

آیت‌الله مجتبی تهرانی اظهار کرد: وقتی یک کودکی روی زمین می‌افتد و دستش خراشی برمی‌دارد ما چقدر ناراحت می‌شویم؟ به خدا قسم که امام زمان(عج) از یک گناه ما خیلی بیش از اینها ناراحت می‌شود؛ چون محبت ایشان به ما بسیار زیاد است.

این استاد اخلاق خاطرنشان کرد: ما همیشه طوری عمل می‌‌کنیم که گویی بی‌صاحب هستیم، ما بی‌صاحب نیستیم و صاحب داریم، ما دلسوز داریم و زیر سایۀ او هستیم و تمام هستی ما به‌نحوی از اوست؛ پس چرا غافلیم؟

فیلم کامل سخنان آیت‌الله مجتبی تهرانی از اینجا برید دانلود کنید



ملاقات با امام زمان


ویژه نامه گل نرگس (به مناسبت سال روز ولادت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف)

ختمی از اسرار برای تندرستی،ثروت و طول عمر در شب پر خیر و برکت نیمه شعبان


ختمی از اسرار برای تندرستی،ثروت و طول عمر شب پر خیر و برکت نیمه شعبان

مرحوم فشارکی در عنوان الکلام ازسید اسماعیل بحرینی نقل کرده است که از اسرا مخزونه ما است که هرکه در شب نیمه شعبان مقداری نخود بردارد و به هریم یکبار سوره توحید و سه بار صلوات بفرستدو آن را پخته هر نفری 7دانه بخورد درآن سال از جمیع امراض و اوجاع و وبا و طاعون و مرگ ناگهانی محفوض بماند . همچنین  فرموده در این شب سه بار سوره یس را بخواند

یکی به نیت طول عمر یکی برای تندرستی و یکی برای ثروت

منبع : منتخب مفاتیح ادعیه جلالیه


یادتون باشه بعداز شب قدر شب نیمه شعبان فضیلت داره و احیاء این شب توصیه شده و یک نماز مهم و آسون بعد از نماز عشا داره برای حوائج متعدد

کپی و انتشار مطلب بالا بدون ذکر منبع شرعا حرام است



آیت الله وحید خراسانی:

شب نیمه شعبان دعای فرج به صورت جمعی خوانده شود (ساعت 23)


بانگ رسای «یا مهدی ادرکنی» شب نیمه شعبان در کشور


مهدی جان ای صاحب و مولای ما راستش‌ را به‌ ما نگفتند.یاحداقل همه راست‌ را به‌ ما نگفتند در مورد روزگار ظهورت!حتما بخونیدش


مراسم استغاثه جهانی منتظران ظهور در ۲۰ کشور برگزار می‌شود

عکس پروفایل برای نیمه شعبان :

سلامت+غنی و ثروت + تندرستی،ثروت و طول عمر

فقط در شب نیمه شعبان برای رفع بلا و بیماریهای صعب العلاج(مثل کرونا) و مرگ ناگهانی و... این دعا را بین نمازمغرب و عشا بخونید


 برای رفع بلا و بیماریهای صعب العلاج(مثل کرونا) و مرگ ناگهانی و جلوگیری ازاینکه دشمنان شما را سرزنش کنند دعایی که در ادامه میاد را بخونید :

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام حسین تهرانی از مرحوم آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی نقل کرده که ایشان توصیه فرمود برای سلامتی و دفع بلا و گرفتاری در شب نیمه شعبان بین نماز مغرب و عشاء این دعا 21 مرتبه خوانده شود:

بِسمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیمِ
اَللّهُمَّ اِنَّکَ عَلِیمٌ حَلِیمٌ ذوُ اَنَاةٍ وَ لاَ طَاقَةَ لَنَا بِحُکْمِکَ یَااللهُ یَااللهُ یَااللهُ، اَلْاَمَانُ اَلْاَمَانُ اَلْاَمَانُ مِنَ الطّٰاعُونِ وَ الْوَبَاءِ وَ مَوْتِ الْفُجْأةِ وَ سُوءِالْقَضَاءِ وَ شَمَاتَةِ الْأعْدَاءِ رَبَّنَا اکْشِفْ عَنَّا الْعَذَابَ إنّٰا مُوْمِنوُنَ إنّٰا مُوْقِنُون بِرَحمَتِکَ یَا اَرحَمَ الرّاحِمینَ؛
خداوندا! همانا که تو دانا، شکیبا و بردبار هستی و ما تحمل حکم تو را نداریم. خداوندا، خداوندا، خداوندا، به تو پناه می‌برم، به تو پناه می‌برم، به تو پناه می‌برم از طاعون و وبا و مرگ ناگهانی  و سرنوشت ناگوار. پروردگارا! هر نوع گرفتاری را از ما دور کن. به راستی که ما به تو ایمان و یقین داریم. به مهربانیت، ای مهربان‌ترین مهربانان.

منبع :www.tasnimnews.com 


کپی این مطلب به هر شکل مجاز است حتی بدون ذکر منبع

استغاثه همگانی برای تعجیل در فرج زمان صلوات الله علیه

با سلام به همه بزرگواران  عید نوروز را بهتون تبریک میگم انشاءالله امسال سالی پر از خیرو برکت و عافیت برای شما و همه محبین اهل بیت باشه.پیشا پیش میلاد منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان صلوات الله علیه را بهتون تبرک میگم. انشاء الله امسال سال ظهور حضرت باشه واین نمیشودمگر به دعای ما محبین حضرت.خود حضرت به مرحوم فشندی فرموده بودند شیعیان من به اندازه این لیوان آب،مرا نمیخواهند اگرمیخواستنددعا میکردند و خداوند ظهور مرا میرساند!!!!

توصیه میکنم حداقل در این 40 شب که برنامه استغاثه برای تعجیل در فرج امام زمان هست . 40 مرتبه بگید( اللهم عجل لولیک الفرج ) و قبل و بعدش هم صلوات بفرستید.

از الان بیاید نیت کنید در ماه مبارک هرچی ختم قران انجام دادید را هدیه کنید به حضرت زهرا ،ثواب تمام روزه هایی که گرفتید را هدیه کنید به حضرت زهرا یا 5 تن اصحاب کسا صلوات الله علیهم و بگید برای تعجیل در فرج امام زمان دعا کنند بابت این هدیه ای که میفرستید.

دعای روزدار در وقت افطار طبق روایات مستجاب است .این را هم برای اقای غریب و مظلوم مان خرج کنیم  سحرها کمی زودتر بلند بشید  اگر میتونید نماز شب بخونید هدیه کنید به 5 تن اصحاب کسا صلوات الله علیهم و بگید برای تعجیل در فرج امام زمان دعا کنند یا حداقل 40 مرتبه بگید( اللهم عجل لولیک الفرج ) و قبل و بعدش هم صلوات بفرستید.