مباهله شیعه با وهابیت و اهل سنت ، مولوی ها ماموستا ها اگر جرات دارید تشریف بیارید.دفع شر جن و همزاد باطل السحر قوی و مجرب

گذاشتن لینک های وب دیگران به معنی تائیدآنها نیست کپی و انتشار مطالب با ذکرمنبع مجاز است و الا شرعاً حرام است( بجزمطالبی که درمورد حقانیت شیعه و گمراهی وهابیت و اهل سنت است )

مباهله شیعه با وهابیت و اهل سنت ، مولوی ها ماموستا ها اگر جرات دارید تشریف بیارید.دفع شر جن و همزاد باطل السحر قوی و مجرب

گذاشتن لینک های وب دیگران به معنی تائیدآنها نیست کپی و انتشار مطالب با ذکرمنبع مجاز است و الا شرعاً حرام است( بجزمطالبی که درمورد حقانیت شیعه و گمراهی وهابیت و اهل سنت است )

مظلومیت پیامبر و همسر و اهل بیت شان و روایات جعلی در فضائل دشمنان شان + تنها دستی که پیامبر بوسه زد


از موضوعات تحریف شده تاریخی این است که حضرت خدیجه سلام الله علیها  خیلی از پیامبر صلی الله علیه وآله بزرگتر بودند که با پیامبر ازدواج کردند و شوهر کرده بودند قبلاً . در حالیکه  در منابع معتبر اومده که حضرت خدیجه  فقط با پیامبر ازدواج کردند  در حالیکه پیامبر یکسال از ایشان بزرگتر بوده و حضرت خدیجه هم در سن 25یا 28 ساله بودند که با پیامیر ازدواج کردند نه 40 سالگی!!!


از موضوعات تحریف شده تاریخی این است که عایشه در سن 9 سالگی با پیامبر صلی الله علیه وآله  ازدواج کرد  در حالیکه باکره بود . اما اگر خوب دقت کنید در منابع مختلف تاریخی متوجه میشید چه دروغ بزرگی گفتند  . حقیقت این است که طبق منابع معتبر عایشه در سن 21یا 22 سالگی با پیامبر ازدواج کرد و درحالیکه  قبلا دوبار ازدواج کرده بود و بخاطر اینکه بچه دار نمیشد شوهرانش او را طلاق داده بودند!!! اهل سنت به این عایشه که هزاران مسلمان را به کشتن داد ام المومنین میگویند  اما به حضرت خدیجه که اولین همسر پیاتمبر بود و همه ثروت خود را در راه اسلام داد چنین لقبی نمیدهند  این به نظر شما ظلم نیست؟


دشمنان اسلام با توجه به این دروغها  اقدام به تخریب اسلام میکنند  مثلا در هلند  مراسم ازدواج پیرمرد  70 سالهو دختری 9 ساله را در خیابانها نشان میدن و مردم که با اون مرد اعتراض میکنند آخه این چه کاریه چرا به این دختر ظلم میکنید تو این سن . پیر مرد میگه: من مسلمان هستم و به سنت پیامبرم عمل کردم!!!

دشمنان شیعه برای اینکه مقام حضرت خدیجه را پائین بیاورند و از طرفی مقام عایشه ( زن سفاک و خونریزی که در جنگ جمل هزاران نفر را به کشتن داد) را بالا ببرند این شایعات  و تحریفات را منتشر میکنند و از طرفی  بعضی کارشناسان کم سواد  در رسانه ملی  هم اینها را برای ما میگویند

از دیگر دروغهای مشهور در بین ما مسلمانان بوسیدن دست کارگر (چون کارگری کرده بود و دستهاش پینه بسته بود  و نتونسته بود با پیامبر به جنگ بره!!! ) توسط پیامبر  است و این در حالی است که عالمی از اهل سنت این مطلب را نوشته  اما عالمی از اهل سنت این مطلب را جعلی می داند . ضمن دم خروس بد جوری زده بیرون و دلیل محکم تر آن است که با مطالعه تاریخ به این حقیقت میرسیم که سعد بن معاذ ( که اون عالم اهل سنت میگه پیامبر دست او را بعد از جنگ تبوک بوسید )  قبلا ( گویا 5 سال قبل ) در  غزوه بنى قریظه به شهادت رسیده بود!!!

بله دشمنان اهل بیت برای اینکه مقام و فضائل  اهل بیت را پائین بیارن  در حد انسانهای عادی این حدیث را جعل کردند  تا بگن  اینکه پیامبر دست حضرت زهرا سلام الله علیها را زیاد میبوسید فضیلتی نیست برای حضرت زهرا چون پیامبر دست یک کارگر ساده و غیر معصوم را هم  بوسیده !. دشمنان اهل بیت صلوات الله علیهم برای اینکه مردم را فریب بدن  و خود را لایق خلافت و حکومت بر جامعه مسلمین نشون بدن  سعی کردند هر فضیلتی که برای اهل بیت  نقل شده را مشابه اون را برای خود جعل کنند  برای این منظور : اولاً در زمان ابوبکر نقل احادیث پیامبر ممنوع شد  احادیثی که مردم نوشته بودند را جمع کرد و به آتش کشید و گفت کتاب خدا برای ما بس است (تا فضایل اهل بیت و هدایتگری های  پیامبر از ذهن ها پاک بشه و راحتتر بر مردم مسلط بشن) و از طرفی با پول دادن به بعضی ،  احادیثی جعل کردند برای خود و القاب  و فضائلی را بخود نسبت دادند که مال امیرالمومنین  صلوات الله علیه بود مثلا لقب فاروق اعظم و صدیق اکبر که پیامبر به امیرالمومنین داده بودند را به به عمر و ابابکر نسبت دادند . یا حدیث در مقابل این حدیث پیامبر که فرمود حسن و حسین سید و اقای جوانان بهشت هستند را جعل کردند و گفتند پیامبر فرمود: ابابکر و عمر دو سید و اقای پیران اهل بهشت هستند !!! در حالیکه روایات میگه همه قبل از اینکه به بهشت داخل بشند جوان و صحیح. سالم میشن و به بهشت داخل میشن . خلاصه فضایلی برای 3 خلیفه  غاصب  نقل کردند در روایات خودشون که اگر برای مرغ پخته شده بگی میخنده !!  اهل سنت خودشون نقل کردند کهابابکر گفته برای من شیطانی هست که مرا فریب میدهد و عمر در 70 قضیه گفته اگر علی (علیه السلام ) نبود  قطعاً عُمر هلاک میشد !!



توصیه میکنم لینک زیر ا ببینید :

تنها دستی که پیامبر(ص) بوسیدند


نامه عُمَر بن الخطاب به معاویه و اعتراف به سوزاندن خانه حضرت زهرا سلام الله علیها و کتک زدن آن حضرت و سقط شدن محسن و شهادت آن بانو


اثبات شهادت پیامبر اکرم بدست ابوبکر ، عمر ، عایشه ، حفصه از قران و روایات شیعه و سنی



چشمان نابینای وصال شیرازی در حین سرودن این شعری در مصیبت امام حسن مجتبی علیه بینا شد+اشعاری در مورد شهادت


چشمان نابینای وصال شیرازی در حین سرودن  این شعری در مصیبت امام حسن مجتبی  صلوات الله علیه بینا شد

میرزا محمّد شفیع شیرازی متخلص به وصال شیرازی متوفّی سال 1262 هـ. ق در شیراز از بزرگان شعرا و ادبا و عرفای عصر فتحعلی شاه قاجار بود. علاوه بر مراتب علمی، به تمام خطوط هفت گانه (نسخ، نستعلیق، ثلث، رقایم، ریحان، تعلیق، و شکسته) مهارتی به سزا داشته و کتابهای فراوانی نیز با خطوط مختلف نگاشته است. از جمله، اینکه 67 قرآن به خط زیبای خود نوشته است.

بر اثر نوشتن زیاد چشمش آب می آورد و به پزشک مراجعه می کند، دکتر می گوید: من چشمت را درمان می کنم، به شرطی که دیگر با او نخوانی و خط ننویسی. پس از معالجه و بهبودی چشم، دوباره شروع به خواندن و نوشتن می کند تا این که به کلّی نابینا می شود. سرانجام با حالت اضطرار متوسل به حضرت محمّد (صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌و‌سلم) و آل او (صلوات‌الله علیهم) می شود.

شبی در عالم رؤیا پیغمبر اکرم (صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌و‌سلم ) را در خواب می بیند، حضرت به او می فرماید: چرا در مصائب حسین(و حسن) مرثیه نمی گویی تا خدای متعال چشمانت را شفاء دهد. در همان حال حضرت فاطمه زهرا (سلام‌الله‌علیها) حاضر گردیده می فرماید: وصال! اگر شعر مصیبت گفتی اوّل از حسنم شروع کن؛ زیرا او خیلی مظلوم است.

شعر امام حسن(ع) که چشم وصال را بینا کرد

صبح آن روز وصال شروع کرد در خانه قدم زدن و دست به دیوار گرفتن و این شعر را سرودن:

از تاب رفت و طشت طلب کرد و ناله کرد

 آن طشت راز خون جگر باغ لاله کرد

نیمه دوّم شعر را که گفت، ناگهان چشمانش روشن و بینا شد. آن گاه اضافه کرد:

خونی که خورد در همه عمر، از گلو بریخت

دل را تهی زخون دل چند ساله کرد


نبود عجب که خون جگر گر شدش بجام

عمریش روزگار همین در پیاله کرد


نتوان نوشت قصه درد و مصیبتش

ور می توان ز غصه هزاران رساله کرد


زینب درید معجر و آه از جگر کشید

کلثوم زد به سینه و از درد ناله کرد


هر خواهری که بود روان کرد سیل خون

هر دختری که بود پریشان کُلاله کرد


یا رب به اهل بیت ندانم چه سان گذشت

آن روز شد عیان که رسول از جهان گذشت

منبع: mshrgh.ir/372955


+++

اى علوى ذات و خدایى صفات
صدر نشین همه کائنات

سید و سالار شباب بهشت
دست قضا و قلم سرنوشت

صبر هم از صبر تو بى تاب شد
کوزه شد و زهر شد و آب شد

بعد شهادت نکشید از تو دست
تیر شد و بر تن پاکت نشست

سبزه برآمد ز گلستان دین
تا رخ تو سبز شد از زهر کین

ریشه دین گشت همایون درخت
تا ز تو خورد آن جگر لخت لخت

ملّت اسلام که پاینده باد
مشعل توحید که تابنده باد

هر دو رهین خدمات تواند
شکرگزارنده ذات تواند

شاعر:ریاضى یزدى
منبع : سایت لبیک
+++

در خانه شدی کینه ی همسر دیدی
مسجد رفتی طعنه به حیدر دیدی

از مسجد و خانه که برون می رفتی
در کوچه شدی قاتل مادر دیدی
--
فضایِ دل ز درد و غصّه و زخم زبان پُر بود
در این خانه چگونه زَهر، جای خویش پیدا کرد؟


منبع:http://www.mahmel.ir/pages/hasan-sher49.htm

+++

چه شده بعد صفر ماه محرم شده بود

کوچه بن بست، نفس تنگ، هوا سم شده بود

گرگ و میش است هوا کوچه پر از گرگ شده

روز با شب بنویسید که توأم شده بود

مادری با پسر خویش نمیشد تسلیم

پشت یک پرده علی باز مجسم شده بود

خاطری در وسط کوچه مشوّش میشد

پنجه ای بین هوا بود و مصمّم شده بود

پنجه ای بین هوا بود که یک سیلی شد

فرصتی بود که اینگونه فراهم شده بود

مادر هرکه زمین خورده فقط میداند

که چرا قوت زانوی حسن کم شده بود

من از آن گیسوی خاکی شده اش دانستم

چقدر زود یتیمی ش مسلم شده بود

وا نشد پلک گره خورده ی یک چشم کبود

سیلی سر زده ای وای چه محکم شده بود

 تا چهل روز نشد سیر علی را بیند

تا چهل روز علی بود که مبهم شده بود

شیشه ای با تن دیوار ترک هایی خورد

ریشه ی خونی یک مقنعه درهم شده بود

سال ها بود سوال همه ی مردم شهر

پسر ارشد این خانه چرا خم شده بود؟


منبع : http://yaomah.ir/Post4442

+++

کلیپ : شهادت امام حسن صلوات الله علیه _با غزل دشتی بسیار سوزناک مهدی وفایی نژاد



فایل صوتی جذاب و تاثیر گذار ( زائر بی مرام نباشیم ) را همه گوش کنند خصوصا کسانی که میخوان زیارت عتبات برن


با سلام . این فایل صوتی جذاب و تاثیر گذار ( زائر بی مرام نباشیم ) را همه گوش کنند خصوصا کسانی که میخوان زیارت عتبات برن  . در ضمن به هر طریق میتونید منتشر کنید به دیگر زائران هم بدید تو فضای مجازی تا میتونید منتشر کنید برای مخاطبین تون تو پیام رسانها بفرستید.
خود را خادم اهل بیت کنید . همین الان برای آشناهاتون که تو راه زیارتند بفرستید تو اتوبوسها بدید راننده ها  تو موکبها بدید خادمان پخش کنند برای همه . با share it برای هر کی میتونید بفرستید تو تلگرام و غیره منتشر کنید  دانلود از اینجا از همه کسانی که میرن برای زیارت اربعین التماس دعاداریم . یادتون باشه آقا که بیان همه مشکلات حل میشه از بیکاری بگیر تا فقر و جنگ و خونریزی و فقط کافران  و دشمنان اهل بیت صلوات الله علیهم کشته میشن توسط امام زمان و لشکرشون نه شیعیان این از توطئه شیطان پرستان و یهودیانو دشمنان شیعه هست که  میگن امام زمان گردن شیعیان را میزنه  نه خیر کلی روایات داریم امام برای ما دعا میکنند حاجت روا بشیم  گناهامون بخشید بشه . از پدر و مادر به ما مهربانتر هستند مثل پیامبر و ائمه  فقط کسانی را میکشند که دست به قتل و کشتار بزنند و نخواهند حکومت و عدالت را قبول کنند و به معجزات و استدلالهای حضرت بی توجه هستند و دشمنی میکنند

دانلود از اینجا


از همه کسانی که میرن برای زیارت اربعین التماس دعاداریم .


لطفا این لینکها راهم ببینید جالبه:


دانلود 5 کلیپ زیبای ( راز ناشناخته اربعین ) فوق العاده جذاب و مهم تا میتونید منتشر کنید در فضای مجازی



دانلودفایل صوتی غربت امام زمان علیه السلام و گریه اش برای شیعیان بسیار تاثیرگذاره حتما گوش کنید


کسانی که میخوان تو پیاده روی اربعین شرکت کننده خوبه این مقالات و کلیپها را ببینند+آداب زیارت اربعین امام حسین

بهتر نیست خرج مجالس روضه امام حسین ر ا بدید به فقرا؟ اگر گریه کنیم برا امام افسرده میشیم؟


با سلام  به همه عزیزان .احتمالا شماهم شنیدید بعضی از جملات را :
1- بهتر نیست بجای اینکه این همه خرج کنید برای مجالس عزاداری و روضه امام حسین صلوات الله علیه، پولش را بدید به فقرا . به فقرا غذا بدید به فقرا جهیزیه بدید به فقرا سرمایه بدید؟ اصلا چرا برا امام حسین این همه خرج میکنید؟
2- گریه برا امام حسین افسردگی میاره ؟ مجلس روضه و عزاداری میرید بچه هاتون را نبرید افسرده میشن فقط خودتون برید ؟

سعی میکنیم پشت پرده این پیشنهادات و انتقادات را بررسی کنیم متاسفانه اینقدر زیاده شده بعضی از مومنین هم همینا را ناخواسته میگن:
مورد اول : بهتر نیست بجای  این همه خرج کنید برای امام حسین علیه السلام پولش را بدید به فقرا :

اولا خیلی از مجالس بخاطر نذری که بانی مجلس کرده  تشکیل میشه و اصلا نمیشه جای دیگه به شکل دیگه خرجش کرد  .

ثانیا مگر فقرا تو  کره مریخ هستند که نتونند بیان تو مجالس امام حسین  و مهمان حضرت باشن؟ ایا غیر از اینه که هر جا روضه باشه علاوه بر ثروتمندان،فقرا هم میان  ضمن اینکه بیشتر مجالس روضه تو مناطق متوسط و فقیر هست تا تو مناطق ثروتمندان. پس  خیلی از فقیران تو همین مجالس پذیرائی میشن.

ثالثا تو همین مجالس هست که آیات و روایات خونده میشه و افراد متحول میشن تشویق میشن به کارخیر کمک به فقرا  به خدمت کردن به دیگران  پس در اصل این مجالس  یه نوع سرمایه گذاری هست برای تشویق افراد برای کمک به فقرا برای خدمت به دیگران. شاهدش هم کلی صندوق قرض الحسنه و موسسه خیریه که هیئت ها و مساجد ساختن .

رابعاً خود فقرا بیشترین کمک را به این گونه مجالس و کلاً در راه اهل بیت میکنند برید ببینید آمارهای کمیته امداد و ستاد بازسازی عتبات عالیات را کمیته امداد میگه بیشترین تعداد افراد تحت پوشش کمیته امداد در خراسان جنوبی هست و ستاد بازسازی عتبات عالیات میگه بیشترین کمک را هم همین استان به بازسازی حرمهای ائمه صلوات الله علیهم کردند!!!! فکر میکنید این همه موکب تو عراق هست را ثروتمندان فقط اداره میکنند ؟ نه خیر خیلی هاشون یکسال صرفه جویی میکنند حتی خودشون گوشت نمیخوردن یا خیلی کم میخورند تا در ایام اربعین بتونند از زوّار امام حسین بهترین پذیرای رابکنند و به اونها غذای گوشت هم بدن خصوص کسانی که میان سر جادهها التماس میکنن به زوّار که مهمان ما باشید اینا اکثرا فقیراند حتی بعضا میرن قرض میکنند برای پذیرائی اصلا مسابقه است تو عراق که بتونن یه زائر را به خونه بیارن و ازش پذیرائی کنند

 به بهترین شکل و البته از اوضاع واحوال خانه و وسایل زندگیشون به راحتی میشه فهمید چقدر فقیرن.
خامساً اینا اسراف نیست خیلی هم به مورد خرج کردن هست امام صادق در تفسیر ایه (و لاتبذر تبذیرا ان المبذرین کانوا من اخوان الشیاطین )می فرمایند هرچه در راه طاعت خدا خرج نشود اسراف است(حالا ببینید چقدر اسراف کردیم توجه نداشتیم)!!! و انچه در راه خدا خرج شود اسراف نیست .
سادساً کسی که میره چند ساعت تو مجلس امام حسین میشینه روضه گوش میده عزاداری میکنه بعد میاد خونه خسته و کوفته و البته گرسنه اون موقع تازه بخواد بره غذا درست کنه که خیلی سخته براش بخوان غذا را حذف کنن از مجالس خب خیلی ها نمیرن تو این مجالس و دیگه تبلیغ دین ترویج مکتب اهل بیت تعطیل میشه تقریبا و البته وهابیت و یهودیان به خوبی این مسئله را فهمیده و با این شبه افکنی ها میخوان مجالس امام حسین را تعطیل کنند. چون فهمیدن با اینکه جمعیت مخالفین شیعه خیلی بیشتر هست اما هرگز نمیتونند با هیچ بهانه ای چنین جمعیتی را یه جا جمع کنند اما کافیه یه جا یه پرچم روضه بزنند یه اعلامیه بزنند کلی آدم جمع میشه نمونه بارزش مقایسه حج در عربستان با جمعیت حداکثر3 میلیون نفر و جمعیت زائران اربعین بیش از 20 میلیون نفر هست!!!. تازه خدمات حج با پول خود حاجی هست اما در اربعین زائر مهمان امام حسین هست واین معجزه امام هست که ارزاق  و غذا کم نمیاد و برکت و فراوانی عجیبی حاکم هست . وهابی ها خیلی سعی کردن عراقی ها را مجبور کنند که این راهپیمائی اربعین را ضعیف یا تعطیل کنند و حتی پیشنهاد دادن به عراق ، که سودی که ازایام نصیب دولت شما میشه را ما میدیم نگذارید از ایران کسی بیاد اما نوری مالکی قبول نکرد. پس بیاد مواظب باشیم سخنی که از دهان و حلقوم نجس وهابیت و یهود و بهایت بیرون میاد را ما تکرار نکنیم. نوکر بی جیره مواجب دشمنان اهل بیت نباشیم .  
حالا ما چند تا سوال از این حضراتی که این پیشنهادات و انتقادات را دادن میپرسیم ؟
1- چرا فقط نزدیک محرم  که میشه یاد فقرا میافتید و بعداز ماه صفر دیگه کاری به فقرا ندارید ؟ فقرا فقط تو همین 2 ماه فقیرن بعدش غنی میشن اتوماتیک؟
2- شما که اینقدر به فکر فقرا هستین خودتون برای فقرا چقدر از درامدتون را خرج میکنید هر ماه ؟(یکی از همین منقدین که میگفت خرج روضه رابدید فقرا جلوی حاج مهدی دانشمند همین حرفرا زد حاج مهدی میگفت(به این مضمون تقریبا) : دوستش کنارش بود میگفت حاج اقا این اقا فقط برای کالسکه واسب شب عروسی پسرش 30 میلیون تومان داد بجز هزینه تالار وهزینه های دیگه البته مال چند سال پیش هست. میگفت یکی دیگه همین حرف را زد گفتم دلت به حال فقرا میسوزه گفت آره گفتم خب بیا با ماشینت بریم جایی، سوارشد رفتیم. گفت حالا کجا ؟گفتم این ماشین ترا میخوام بفروشم یه ماشین خوب بخریم با نصف پولش. نصف دیگه اش را بدیم فقرا. قبول نکرد زیر بار نرفت )
3- شما که اینقدر نگران فقرا ، خب این سوالات را هم مطرح کنید در موردش مقاله بنویسید کمپین بذارید تو فضای مجازی منتشر کنید:
 بهتر نیست بجای اینکه بریم استادیوم فوتبال ببینیم پولش را بدیم فقرا؟
 بهتر نیست بجای اینکه بریم سینما یا کنسرت موسیقی، پولش را بدیم فقرا؟
 بهتر نیست بجای اینکه برای مجلس عزای پدر ومادر و عزیران مان شام و ناهار بدیم، به مهمانانی که اومدن تشیع جنازه و قبرستان بگیم قرارِ به فقرا شام و ناهاربدیم و فامیل و اشنایانی که اومدن زحمت کشیدن خسته شدن خیلی ممنویم ولی برید خونه خودتون ناهار و شام بخورید (اگر بهتره که شام وناهار مجالس امام حسین را بدیم فقرا پس حتما واجبه که برای این مجالس هم همینطور رفتار کنیم و مهمان ها را گرسنه  راهی منازلشون کنیم)!!!
بهتر نیست بجای اینکه عید نوروز و تابستان برید دور اروپا یا آنتالیا و تایلند هرزگی کنید و عرق سگی بخورید و عرعر کنید برید به فقرا کمک کنید؟؟
 میدونید امسال فقط 3 میلیون نفر رفتن ترکیه، تایلند دیگه کشورهای اروپائی و اسیائی بماند  اگربطور متوسط 2 میلیون فقط خرج هر کی باشه چه بودجه هنگفتی میشه (میشه 6 هزار میلیارد تومن)برای کمک به فقرا حالا سفرهای تفریحی دیگه به تایلند ومالزی و دوراروپا را حساب کنید چقدر میشه ؟؟

بهتر نیست بجای اینکه جشن تولد بگیریم یا جشن عروسی بریم هزینه شام و شربت و شیرین را بدیم به فقرا ؟
بهتر نیست بجای اینکه ایام تعطیلات بریم شمال یا جنوب ایران به فقرا بدیم هزینه سفر و هتل و رفت و آمد را؟
بهتر نیست بجای اینکه برید شهر بازی، پیست اسکی یا آرایشگاه های لاکچری یا برید پیش ماساژور یا برید قلیون دود کنید،سیگار بکشید و آدامس بجویید . بگید فقرا گرسنن پولش را بدیم به اونا وازاین امور صرفه نظر کنید؟
بهتر نیست بجای اینکه یه لوستر چند صد میلیونی تو خونه بذاریم با یه لوستر خیلی ارزون خونه را روشن کنیم ؟
 بهتر نیست بجای اینکه  برای هر کدوم بچه هات یه ماشین بخری  نصف هزینه اش را بدی به فقرا  و با 2-3 تا ماشین کارهاتون را بکنید ؟


بهتر نیست بجای اینکه پولهات را گذاشتی بانک سودش را بگیری توکه احتیاجی نداری به این مبالغ ،پولت را بذاری تو یه قرض الحسنه یه عده فقرا راحت بتونند قرض بگیرن نرن سراغ بانکهای ربا خور بیچاره بشن؟


 خانم بهتر نیست بجای اینکه این همه طلا به خودت اویزون کنی یه روز در میون بری لباس بخری، ارایشگاه بری، نصف اینا را خرج فقرا بکنی؟


خانم بهتر نیست بجای اینکه یه لباس را یه بار بپوشی بعد بذاریش تو کمد دیگه نپوشی . اینهارا که دیگه نمیخوای بدید به فقرا زودتر؟


بهتر نیست شما که اینقدر فکر فقرا هستید خمس مال تون را بدید تا فقرا هم از فقر دربیان ؟(مراجع تقلید اجازه میدن بخشی ازخمس را خودتون به فقرا بدید یا خرج کارهای عام المنفعه کنید )

اما در مورد افسردگی فقط همین یه کلام کافیه که خیلی از این پیرمرد پیرزن هائی اهل مسجد که می بینیدی شاد و سرحال اند از بچگی تو هیئت و روضه بزرگشدن وگریه کردن  و عزاداری کردن خیلی هم شادتراز اونهاهستند که روضه نمیرن . میدونید چرا؟ چون به قول شاعر(اصلا حسین جنس غمش فرق میکند ) آدم عزیز خودش را از دست میده بعد از چند سال اگر یکی یاداوری کنه یه مقدار حالش بد میشه افسرده میشه میگه داغ دلم را تازه نکن اما ماه صفر که تموم میشه حسرت میخورن محبان اقا میگن کم گریه کردیم حالا کجا بریم مجلس روضه پیدا کنیم بتونیم گریه کنیم ؟؟ اصلا خیلی ها تجربه کردن بعد از گریه بر اهل بیت احساس سبکی و نورانیت آدم پیدا میکنه و از مجلس روضه که میاد بیرون یه حس نشاط و طراوت خاصی در خودش حس میکنه  اما بعضی اینها را نچشیدندن حس نکردن این مطالب براشون سنگین هست . نمیفهمند چرا یه عده همش به خدا و اهل بیت التماس میکنن میگن به ما اشک چشم و توفیق بیشتر گریه کردن بدید؟ اون لذت حین گریه و بعد از گریه را اگر حس میکردن اینارا نمیگفت اصلا یه عده توجه ندارن خیلی وقتها ادم با کمی گریه کردن به چه آرامش عمیقی میرسه و استرسش از بین میره بدون اینکه افسرده بشه. اصلا وقتی خدا به ادم رحمتش را میفرسته که ادم گریه کنیم . عمل ام داود در ماه رجب رانگاه کنیدتو مفاتیح ،اخرش امام صادق میفرمایند به سجد برو واین دعا را بخوان وسعی کن گریه کنی که اگر اشکی بریزی نشانه این است که خدا تو را حاجت روا میکنه!!!. روایاتی که درمورد گریه کردن از خوف خدا و حین دعا یا برای مصائب اهل بیت علیهم السلام هست را ببینید متوجه میشید چقدر گریه ارشمند هست و چقدر خدا و معصومین دوست دارند . میگن بچه هاتون را نبرید چون میخوان بچه هاتون با اهل بیت و خدا و دین بیگانه باشن محبت اهلبیت دیگه تو دلشون نباشه از احکام و اعتقادات شیعه دور بشن  و در دانشگاه روضه امام حسین درس نخونند تا بعد راحت با یک شبه بچه هاتون را بی دین وکافر کنند و نسل بعدی شیعه را کافر و بی دین کنند. یهودیان از قبل از تولد پیامبرصلوات الله علیه واله میخواستند پیامبر را به نفع خود مصادره کنند  برای همین زنان یهود را میفرستادند پیش جناب عبدالله، پدر پیامبر ومیگفتند بیا باهم ازدواج کنیم ایشان که قبول نکردند و با آمنه صلوات الله علیها ازدواج کردند، یهود جناب عبدالله را کشتند و تیم های تروراونها دائم دنبال کشتن پیامبر بودند(حضرت عبدالمطلب صلوات الله علیه  برای حفاظت از پیامبر ،حضرت را به حلیمه صلوات الله علیها سپردند که دوربشه از یهود دوران شیر خوارگی 2 سال هست اما تا 5 سالگی پیش حلیمه بودند تا اینکه زنان یهود که در جستجوی پیامبربودند پیامبر و مهر نبوت حضرت را هم بر بدن حضرت دیدند اینجا بود که دیگه قبیله حلیمه خاتون سریع پیامبر را به پدربزرگوارش تحویل دادن گفتن دیگه درامان نیست) ودر اخرهم پیامبر را عوامل یهود کهاز نزدیکان پیامبربودند شهید کردند(جهت اطلاعات بیشتر کتاب یهود و قریش را بخونید اثر دکتر شهید پاکنژاد البته این کتاب سال57یا58یکبار چاپ شده ودیگه نشد!!!ببینید نفوذی هاتا کجا پیشرفتند). الان هم نمیخوان امام زمان صلوات الله علیه ظهور کنه چون میدونن حضرت بیان بساط کفر وشیطان پرستی و ظلم را جمع میکنن . بخاطر همین همه جورتلاشی میکنند که چنین اتفاقی نیفته.ومیدونن با عزاداری و مجلس امام حسین هست که شیعه بیدار میمونه و برای ظهورتلاش میکنه دعامیکنه برای همین از سالها پیش سعی کردند مجالس عزادری امام حسین و همچنین مراجع تقلید را بد جلو بدن تا مردم سراغ اینها نرن(برای این 2 موضوع چندین سال پیش 40 میلیون دلار هزینه کردند) و راحت فریب بخورند سعی کردن اشعار روضه ومداحی رابه سبک ترانه های خواننده های مطرب که زمان شاه میخودند یا الان توامریکامیخونند دربیارن یعنی یه ریتم و اهنگی بدن که تو ذهن طرف اون اهنگها یاداوری بشه دیگه به شعر توجهی نشه واقداماتی دیگه .همچنین بودجه های هنگفت را با چندین واسطه از انگلستان میفرستند برای هیئتها و میگن خرج هیئت رامیدیم ولی بشرطی که بحث سیاسی تو هیئت نشه !!(طرف کازینو داره تو انگلیس خرج روضه میده بااین شرط!!!) میخوان شیعه یه موجود خنثی باشه با یهود و انگلیس کاری نداشته باشه فقط بره هیئت و مسجد اهل جهاد و شهادت نباشه جلوی اونها دربیاد. مراجع تقلید و کلا آخوند جماعت را هم با انواع تهمت خراب میکنند و منفور جلوه میدن تا کسی گوش به حرف اینها نده .دشمن از وقتی میرزای شیرازی فتوای تحریم توتونو تباکو را داد  و نگذاشت انگلیسها برمسلمونها تسلط پیدا کنند شروع کردند به تخریب روحانیت و مراجع تقلید که دراینده مانع نقشه های اونها برای مسلمانان نباشه و اگر فتوای ضد اونها دادن مردم اینقدر متنفر باشن که دیگه به حرف آخوندها و خصوص مراجع گوش ندن . البته بعضی مسئولین در این لباس هم که نفوذی انگلیس بودند بیشترین کمک را کردند و میکنند . مسئولینی که از دانشگاه انگلیس مدرک گرفتن ،تابعیت انگلیس دارند اما در ایران و حوزه علمیه لباس روحانیت را به تن کردند.
 روایت داریم در اخر زمان مردم از علمای دین فرار میکنند همچنان که از شیر یا گرگ فرارمیکنند وقتی چنین شده خدا بلاهایی میفرسته براونها : 1- برکت از اموال و عمرها انها برداشته میشه ( مشکل رزق و روزی پیدا میکنند از عمرشون نمیتونند خوب استفاده کنند یا استفاده زیاد کنند عمرشون صرف بازی و تفریح و فوتبال و تلویزیون وفیلم لهو و لعب میشه ) .خدا کسانی را بر انها مسلط میکنه که نه علم دارند و نه رحم میکنند. (بعضی از مسئولین راخوب به کارهاشون نگاه کنید خواهید دید واقعا همینطورند). حساب14 معصوم را از آخوندها جدا کنید.مبادا دین و خدا و اهلبیت را به خاطر 4تا اخوند خطاکار ازدست بدید. یادتون باشه تو هر جمعی و صنفی هم آدم خوب هست هم بد، آخوندها هم همینطورند.

یادتون باشه خیلی چیزهایی که درباره روحانیت و مراجع تقلید و سخنرانهای مشهور میگن فقط تهمت هست فقط شایعاتی هست که دشمنان ساختن تا پای منبر اینها کسی نره بهشون کسی گوش نده و هیچ سند و مدرکی هم برای این چیزهایی که میگن وجود نداره فقط میگن فلان آخوند اینقدر مال داره کارخونه داره اینقدر ثروت داره و... اما هیچ سند ومدرکی هم نشون نمیدن. تو شبکه های ماهواره ای هم سخنرانیهاشون را سر و ته را میزنن یه قسمتهای بی ربط را به هم میچسبونند و تقطیع میکنند تا یه چیز مسخره و احمقانه ازتوش دربیاد بعد هینشون میدن تا شما فکر کنید اینا  سواد درست و حسابی ندارن، بی ادبند ،لوده هستند دیگه نرید بهشون گوش کنید . متاسفانه بعضی از ما هم دهن بین هستیم اصلا نمیریم بررسی کنیم طوطی وار تکرار میکنیم و یکی از گناه کبیره را انجام میدیم بدون توجه.گناه تهمت که روایت داریم ایمان را درقلب نابود میکنه میکند همونطور که نمک تو اب حل میشه و از بین میره.


اثبات شهادت پیامبر اکرم صلّى الله علیه و آله و سلّم بدست ابوبکر ، عمر ، عایشه ، حفصه از قران و روایات