مباهله شیعه با وهابیت و اهل سنت ، مولوی ها ماموستا ها اگر جرات دارید تشریف بیارید.دفع شر جن و همزاد باطل السحر قوی و مجرب

گذاشتن لینک های وب دیگران به معنی تائیدآنها نیست کپی و انتشار مطالب با ذکرمنبع مجاز است و الا شرعاً حرام است( بجزمطالبی که درمورد حقانیت شیعه و گمراهی وهابیت و اهل سنت است )

مباهله شیعه با وهابیت و اهل سنت ، مولوی ها ماموستا ها اگر جرات دارید تشریف بیارید.دفع شر جن و همزاد باطل السحر قوی و مجرب

گذاشتن لینک های وب دیگران به معنی تائیدآنها نیست کپی و انتشار مطالب با ذکرمنبع مجاز است و الا شرعاً حرام است( بجزمطالبی که درمورد حقانیت شیعه و گمراهی وهابیت و اهل سنت است )

با سلام . قسمت نظرات باز شده میتونید نظر تون را بفرستید یا درخواست جزوه بدید

با  سلام . قسمت نظرات باز شده میتونید نظر تون را بفرستید یا درخواست جزوه بدید احتمالا یکی دو روز دیگه بخش نظرات بسته میشه وقت ندارم زیاد جواب بدم لطفا مختصر و مفید بنویسید  و قبلش حتما مطالب وبلاگ را بخونید چون اگر قبلا نوشته باشم میگم برید وبلاگ را بخونید  اگر مشکل سحر و جن دارید حتما لینک زیر را بخونید و تمام لینکهایی که اخرش هست را بادقت مطالعه کنید و در پست مربوط به سوال یا درخواست تون نظر بدید نه تو بخش تماس با من ،چون معمولا جواب نمیدم و حذف میکنم حتی اگر قسم بدید:

قوانین وبلاگ ما و لینکهای مهم


متاسفانه خیلی از سوالاتی که میپرسید یا به علت تنبلی هست که حالش را ندارید یه سرچ ساده تو وبلاگ بکنید تا مطلب درخواستی را پیدا کنید

یا اینکه مطلب را بدون دقت کافی میخونید توصیه میکنم هر مطلب را چندبار با دقت بخونید  تا نخواید سوال کنید و زود مشکلتون حل بشه

چرا نمی تونیم برای امام حسین گریه کنیم ؟سی علت از علل قساوت قلب و راه درمان آن

چکار کنیم وقت روضه بتونیم گریه کنیم :

سی علت از علل قساوت قلب و راه درمان آن

شاید برای شما هم جای سؤال باشد که: چرا نمی توانیم گریه کنیم؟ چرا حالت تضرع و گریه در دعا ، عبادات و مجالس ذکر مصیبت اهل بیت (علیه السلام)  پیدا نمی‎کنیم؟!!

از موانع گریه و بیرون نیامدن اشک از چشم، چیزهائی است که موجب قساوت قلب و سنگدلی می شود، به نحوی که صاحب آن از الطاف ربانیّه و افاضات الهیه محروم می گردد، و سبب می شود که خشوع را از قلب، و اشک را از چشم دور کند، و صاحب آن دل و چشم از سعادت دنیا و آخرت محروم شود.

در اینجا لازم دانستم تذکر دهم که در بسیاری از دعاها از مصادر وحی و تنزیل روایت شده که به خدا باید پناه برد از دلی که خاشع نباشد، و از چشمی که اشک نریزد، و این فقره از دعا را در نظر گرفت که:

«أللّهم إنی أعوذ بک من قلبٍ لا یخشع،‌ و عین لا تدمع».[1]

یعنی: (خدایا به تو پناه می برم از دلی که خاشع نباشد، و از چشمی که اشک نریزد).

پس بر بنده مؤمن به خدا، لازم است که برای جلوگیری از قساوت قلب و نریختن اشک، از چیزهائی که موجب این دو چیز است، خودداری کند، تا دل او از آتش عشق و محبت خدا و آنهائی که خدا امر به محبت و دوستی ایشان کرده سوزان و چشم او گریان گردد.

 

موجبات قساوت قلب چند چیز است:

1.  معصیت و نافرمانی خدای تعالی

چنانچه امیرمؤمنان(علیه السلام) فرموده: «ما من شیء أفسد للقلب من خطیئة».[2] یعنی: (چیزی نیست که فسادش زیادتر باشد برای قلب، از گناه و نافرمانی از خدا).

و فرمود:«لاوجع أوجع للقلوب من الذنوب».[3]  یعنی:‌ (هیچ دردی دردآورتر نیست برای دل ها از گناهان).

2.  خوردن حرام

چنانچه پیغمبر اکرم(صلی الله علیه و آله) فرموده:«یا علی، من اکلَ الحرامَ سوّدَ قلبه».[4]یعنی: (یا علی، کسی که حرام بخورد، دلش سیاه می شود).

3.  خوردن مال شبهه ناک که دل را می میراند به نحوی که خدا را فراموش کند.

4.  طول امل، یعنی: درازی آرزو

چنانچه خدای تعالی به موسی(علیه السلام) فرموده که:«یا موسی، لا تطوّل فی الدّنیا أَمَلَک فیقسو قلبک».[5]  یعنی: (ای موسی، دراز مکن در دنیا آرزویت را که قسی القلب، یعنی: سنگدل می شوی).

5.  مال بسیار داشتن

 امیرمؤمنان(علیه السلام) فرموده است:«أنّ کثرة المال مفسدة للدّین و مقساة للقلوب».[6] یعنی: (بدرستی که بسیاری مال، فساد کننده دین و سخت کننده دل ها است).

6.  به فکر دنیا بودن و همّ آن را در دل داشتن

چنانچه روایت وارد شده که: «تفّرغوا من هموم الدّنیا ما استطعتم، فانّه مَن کانتِ الدنیا همته، قسی قلبه و کان فقره بین عینیه».[7]  یعنی: (فارغ و آسوده کنید خودتان را از همّ و فکر دنیا و علاقه به آن، هر چه می توانید. بدرستی که هر کسی که همّت او برای دنیا است دلش سنگ و سخت می شود و احتیاج او در مقابل دو چشم است و جز دنیا چیزی را نمی بیند).

7.  کثرت همّ قُوت (دغدغه بیش از حد برای کسب)

چنانچه حضرت خاتم الانبیاء(صلی الله علیه و آله) به امیرمؤمنان علی(علیه السلام) فرموده است: «یا علی، خمسة‌ یمیت القلب، - إلی أن قال -: و کثرة هم القوت».[8] یعنی: (پنج چیز است که قلب را می میراند. - تا اینکه فرمود -: و بسیاریِ همّ قوت).

8. نشستن با شخص گمراه و حاکم جائر

رسول خدا(صلی الله علیه و آله) فرموده: «أربعة مفسدة للقلوب. - إلی أن قال -: مجالسة الموتی. فقیل یا رسول الله،‌ و ما مجالسته الموتی؟ قال: مجالسته کل ضال عن الایمان».[9] یعنی: (چهار طائفه اند که قلبها را فاسد می کنند. - تا اینکه فرمود -: همنشینی با مردگان. به آن حضرت گفته شد: همنشینی با مردگان مراد چیست؟ فرمود: همنشینی با هر غیر مؤمن گمراهی و جائر فی الاحکام و هر حاکم جائری).

9. همنشینی با سلطان (افراد قدرتمند و صاحب شوکت دنیوی)

در حدیث امام صادق(علیه السلام) است که فرموده: «من جلس مع السّلطان زاده الله القوة و الکبر». [10] یعنی: (کسی که با سلطان بنشیند، زیاد می کند خدا قساوت و تکبر او را).

10.  رفتن درب خانه سلطان

قال النبی(صلی الله علیه و آله): «یا علی، ثلاثة، یقسین القلوب».[11] یعنی (یا علی، سه چیز است که قساوت قلب می آورد. - تا اینکه فرمود -: «اتیان باب السلطان»، یعنی: (رفتن درب خانه سلطان).

11.  قرب و نزدیکی پیدا کردن با کسانی که مبالات در گفتار و کردار ندارد

چنانچه فرمودند: «و مقاربته جفاء و قسوة».[12]  یعنی: (نزدیک شدن چنین کسی که بی باک است در قول و فعل، جفا و قساوت است).

12. خفق نعال ( یعنی: کسی که ریاست و بزرگی طلب باشد و دوست داشته باشد چون حرکت می کند دیگران در عقب سر او صدای کفش هاشان بلند باشد.)

چنانچه علی(علیه السلام) فرموده: «ما اَری شیئاً اضرَ بقلوب الرّجال من خفق النعال و راء ظهورهم».[13] یعنی: (نمی بینم یا نمی دانم چیزی را که زیانش زیادتر باشد برای قلب های مردان از صداهای کفش هائی [که] در پشت سرهاشان حرکت می کنند).

13. به دنبال صید و شکار رفتن

14.  گوش دادن برای شنیدن صداهای لهو و سازها و غنا

15. نشست و برخواست کردن با اغنیاء و ثروتمندان

16. اختلاط ، آمیزش و صحبت زیاد کردن با زنان

17. خنده زیاد کردن

18. ترک مجالست و همنشینی با علماء در مدت چهل روز

چنانچه پیغمبر اکرم(صلی الله علیه و آله) فرموده: «یا علی، إذا أتی علی المؤمن أربعین صباحاً و لم یجلس العلماء، قسی قلبه و جرّ علی الکبائر».[14]یعنی: (یا علی اگر چهل صباح بر مؤمن بگذرد و با علماء ننشیند، قسی القلب و سنگدل می گردد و جری می شود بر گناهان کبیره).

19. مشورت با زنان و به رأی آنها عمل کردن به آن{در اموری که ربطی به آنان ندارد!}

20. ترک کردن ذکر خدا

چنانچه خدای تعالی به موسی خطاب فرموده: «یا موسی! لا تدع ذکری علی کلّْ حال، إنّ ترکَ ذکری یقسی القلوب».[15] یعنی: (ای موسی! وامگذار یاد کردن مرا در حال که ترک کردن ذکر من دل ها را سخت می کند).

21. سخنان لهو و بیهوده گفتن که فائده ای نداشته باشد

22.  زیاد سخن گفتن

حضرت عیسی روح الله(علیه السلام)  فرمود: «لا تکثروا کلامکم فتقسو قلوبکم و من کثر کلامه قَلَ عقله و قسی قلبه».[16] یعنی: (زیاد سخن نگوئید که دل ها را سنگ و سخت می کند، و کسی که زیاد سخن گوید عقل او کم می شود و دل او سخت می شود).

23. تأخیر انداختن نمازها را از اوقات خود، بدون عذر شرعی

پیغمبر اکرم فرموده: «تأخیر انداختن نماز از وقت، قساوت قلب می آورد».

24. دل را در حال نماز گزاردن بجای دیگر و چیز دیگر توجّه دادن

25.  زیاد خوردن و زیاد آشامیدن

در حدیث آمده که فرموده:«لا تمیتو القلوب بکثرة الطعام و الشراب، فان القلب یموت کالزرع إذا کثر علیه الماء».[17]

یعنی: (نمی رانید دل ها را به خوردنی زیاد و آشامیدن زیاد، زیرا که دل مانند زرع است که از آب دادن زیاد فاسد می شود).

26. در حال سیری و اشتهای طعام نداشتن، طعام خوردن

27. زیاد گوشت خوردن

28. خوابیدن بعد از خوردن غذا

چنانچه روایت شده که امام(علیه السلام) فرموده: «أذیبوا طعامکم بذکرالله تعالی، و لا تناموا علیها فتقسوا».[18]  یعنی: (آب کنید طعامی را که خوردید به ذکر خدای تعالی، و پس از خوردن طعام بلافاصله نخوابید که قساوت می آورد).

29. در حال سیری که اشتهای به طعام نیست طعام خوردن

30 ریختن خاک بر قبر صاحب رَحِم، یعنی: خویشاوندان رَحِمی

بنا بر روایت حضرت صادق(علیه السلام) که فرموده: «اَنهاکُم من أن تطرحوا التراب علی ذوی أرحامکم، فان ذلک یورث القسوة [فی القلب] و من قسا قلبه بَعُد من ربّه».[19] یعنی: (نهی می کنم شما را از ریختن خاک بر روی خویشان خود که رَحِم های شمایند، که آن موجب قساوت قلب می شود، و کسی که قلب او قساوت گرفت از پروردگار خود دور می شود).

دانسته باد که زشت ترین و قبیح ترین تمام مرضهای قلب، مرض قساوت قلب است که سبب می شود برای محروم شدن از خیرات و سعادت دنیویّه و اخرویّه و دوری از رحمت خدای تعالی و نزدیکی به سخط و غضب او. باید پناه بُرد به خدا، چنانچه در روایت است که امام(علیه السلام) فرموده:

«ما غضب الله علی قوم و لا إنصراف رحمته عنهم إلاّ لقساوتهم».[20] یعنی:‌ (غضب نکرده است خدا بر قومی و منصرف نشده است رحمت او از ایشان، مگر به جهت قساوت و سنگدلی ایشان).

و فرمود: «ما مرض قلب اشدّ من القسوة».[21] یعنی: (مریض نمی شود به مرضی که سخت تر از قساوت باشد.).

و فرمود: «ما ضرب عبد بعقوبة أعظم من قسوة القلب».[22] یعنی: (زده نمی شود بنده به عقوبتی که بزرگتر از قساوت قلب باشد).

علاج مرض قساوت قلب

بدانکه بنابر آنچه در اخبار صادره از ائمه اطهار(علیهم السلام) ذکر شده، دفع این مرض هلاک کننده به چند چیز می شود:

اوّل: فرمایش نبوی است به امیرمؤمنان که فرموده:

«یا علی، خمسة تجلوا القلب و تذهب القساوة: مجالسة العماء، و مسح رأس الیتیم، و کثره الاستغفار، و سهر الکثیر، الصوم بالنهار».[23] یعنی (یا علی پنج چیز است که قلب را جلا می دهد. نشستن با علماء، و دست کشیدن به سر یتیم، و بسیار طلب آمرزش کردن در اوقات سحرها، و شب زنده داری و کم خوابیدن، و روزه گرفتن در روز).

و در خبر دیگر فرمود:

«یا علی، تنوّر القلب قرأته قل هو الله احد».

یعنی: (قلب را نورانی می کند خواندن سوره قل هو الله احد).

«و قلة الدکل، و مجالسته العلماء، و أکل حبات الغلات».

(و کم خوردن، و نشستن با علماء، و خوردن دانه های حبوبات).

برگرفته شده از: آیت الله سید محمد حسن میرجهانی(ره) ، (1371)، البکاء للحسین(علیه السلام)، در ثواب گریستن و عزاداری یر حضرت سید الشهداء(علیه السلام)، و وظایف عزاداری، تحقیق روح الله عباسی، قم، نشر رسالت، 1385، چاپ دوم.

پی نوشت ها :

 

[1]. تهذیب، ج 6، ص 35؛ اقبال، ص 487؛ بحارالأنوار، ج 98، ص 314

[2] . کافی، ج 6، ص 268؛ امالی للطوسی، ص 438؛ بحارالأنوار، ج 7، ص 312.

[3] . کافی، ج 2، ص 275؛ وسائل الشیعه، ج 15، ص 304؛ بحارالأنوار، ج 73، ص 342.

[4] . مصدرش یافت نشد!.

[5] . کافی، ج 2، ص 329؛ اعلام الدین، ص 218؛ بحارالأنوار، ج 73، ص 398.

[6] . تحف العقول، ص 119؛ مشکاة الأنوار، ص 138؛ بحارالأنوار، ج 1، ص 175.

[7] . مجموعة ورام، ج 2، ص 119؛ ارشاد القلوب، ج 1، ص 18؛ بحارالأنوار، ج 77، ص 166 با اختلاف بسیار نقل شده.

[8] . مصدرش یافت نشد!.

[9] . بحارالأنوار، ج 103، ص 226.

[10] . منیة‌المرید، ص 123 با اختلاف در نقل.

[11] . فقیه، ج 4، ص 365؛ بحارالأنوار، ج 65، ص 282.

[12] . کافی، ج 2، ص 369.

[13] . مجموعة ورام، ج 1، ص 65.

[14] . مصدرش یافت نشد!.

[15] . کافی، ج 2، ص 497؛ بحارالأنوار، ج 13، ص 342.

[16] . الامالی، ص 3، ح 1/1؛ کتاب الموطاء، ص 986، تفسیر مجمع البیان، ج 1، ص 266؛ تفسیر ابن کثیر، ج 1، ص 118؛ بحارالأنوار، ج 71، ص 281. این روایت در این مصادر اینگونه آمده: «لا تکثروا الکلام بغیر ذکر الله، فإن کثرة الکلام بغیرالله، قسوة القلب، إن أبعد الناس من الله القلب القاسی». عبارت مصنف را نیافتم.

[17] . مجموعة ورام، ج 1، ص 46.

[18] . دعوات، ص 76؛ بحارالأنوار، ج 62، ص 267.

[19] . کافی، ج 2، ص 199؛ علل الشرایع، ج 1، ص 304؛ بحارالأنوار، ج 82، ص 35.

[20] . الفصول المهمة، ج 2، ص 42.

[21] . مستدرک الوسائل، ج12، ص 94؛ بحارالأنوار، ج 65، ص 337.

[22] . شرح نهج البلاغه ابن ابی الحدید، ج 6، ص 339؛ بحارالأنوار، ج78، ص176.

[23] . تحف العقول، ص 296؛ شرح نهج البلاغه، ج 6، ص 339؛ تفسیر قرطبی، ج 15، ص 248؛ تفسیر الثعالبی، ج 5، ص 87؛ بحارالأنوار، ج 78، ص 176؛ من السیرة الامام محمّد باقر(ع)، ص 156.

منبع: گناه شناسی

برگرفته شده از http://ahlolbait.blog.ir

مهدی فاطمه را در این ایام عزای اهل بیت علیهم السلام فراموش نکنید برای ...

با سلام . میدونستید بعضی پیامبران قبل از اسلام هر کدام چند تا از اسم های اعظم خداوند متعال را میدونستند .ولی پیامبر صلی الله علیه واله و ائمه و حضرت زهرا صلوات الله علیهم تمام آنهارا میدونند؟ میدونستید با اینکه امام زمان تمام این اسم های اعظم را بلد هستند و مستجاب الدعو هستند تو خیلی از ملاقاتها و تشرفاتها مومنین ،حضرت ازشون درخواست کرده بودند برای تعجیل در فرج من دعا کنید؟ به مرحوم فشندی رضوان الله تعالی علیه که تو مسجد جمکران به حضرت یه لیوان آب داد و گفت اقا سید بفرمائید و برای تعجیل در فرج امام زمان دعا کنید(امام را نشناخته بود). حضرت فرمودند اگر شیعیان ما به اندازه یک لیوان آب ،ما را میخواستند دعا میکردند و خدا اذن به ظهور من میداد. برای نزدیک شدن ظهور حضرت، حضرت اجازه دعا ندارند یا دعاشون در این زمینه استثناءً مستجاب نمیشه. بلکه شیعیان باید دعا کنند و تا شیعیان دعا نکنند ظهور نزدیک نمیشه . یه عمری وقت و بی وقت از امام زمان و اهل بیت  خواهش و تمنا کردیم برای حوائج کوچک و بزرگمون. حالا از بد روزگار امام زمان یه بار از ما خواستند برای فرج من زیاد دعا کنید که فرج وگشایش شما هم در همین دعا هست. ولی متاسفانه مداحان و علما کمتر توجه میکنند به این دعا و شاید یکبار بگن اللهم عجل لولیک الفرج در صورتی که دستور حضرت، زیاد دعا کردن هست. اما خیلی ها هم تو مجالس برای هر مریض سرطانی و لا علاج یا جوان  بیکار یا بی همسر دعا میکنند و< امن یجیب > میخونند اما اصلا یادی از امام مظلوم مان  نمیکنند.اصلا توجه نمیکنند هر نفسی که میکشیم بخاطر لطف امام است کافی بود امام شب قدر تو تقدیراتمان مینوشت محرم امسال را زنده نباشیم. ما هر نعمتی داریم بخاطر لطف امام است.از سلامتی جسم  و روان بگیر تا شاغل بودن  تا هدایت شدنمان به شیعه تا نفس کشیدن و امنیت و ... فراموش نکنید .


لطفا تو هر مجلس رفتید یادتون باشه بعداز گریه بر اباعبدالله برای تعجیل در فرج منقم شان حضرت بقیت الله الاعظم دعا کنید. امام زمان به یکی از علما فرمودن هر که اینکار را بکنه من برای حوائج او دعا میکنم !!! (حتما قبل و بعداز این دعا هم صلوات بفرستیدتا مستجاب بشه) هر جا هیئت و سخنرانی  شرکت میکنید به مداحان  ، علما و روحانیون  بگید اخر کار 40بار بگن ( اللهم عجل لولیک الفرج)  اگر وقت نمیشه 14یا 7 مرتبه بگن،  تو  یه مجلسی هزار نفر بگن 7 بار میشه 7 هزار بار . خیلی فرج نزدیک میشه انشاء الله


کلیپ صوتی مهم :


با وجود این همه گریه بر امام حسین (ع) چرا امام زمان (ع) ظهور نمی کنند.



دانلودفایل صوتی غربت امام زمان علیه السلام و گریه اش برای شیعیان بسیار تاثیرگذاره حتما گوش کنید

تا میتونید این متن را به هر شکل که میتونید منتشر کنید.حتی بدون ذکر منبع.



ساعت و مکان مجالس روضه و سخنرانی حجت الاسلام محمد حسن یوسفی در اصفهان شهریور98 (محرم1441 )

با سلام  ساعت و مکان سخنرانی حجت الاسلام محمد حسن یوسفی  در اصفهان (محرم98 )

صبحها :

حدود ساعت 6/45 دقیقه خیابان احمدآباد -خیابان جنب آزمایشگاه مهدیه-کوچه باغ توت حسینیه عماد زاده

حدود ساعت 8  فلکه احمداباد _خیابان جی_ 50متر بعداز خیابان رشحه داخل بن بست منزل آقای کرباسی

شبها :

بعد از نماز مغرب و عشا خیابان عبدالرزاق مسجد آقا نور.


لطفا تو هر مجلس رفتید یادتون باشه بعداز گریه بر اباعبدالله برای تعجیل در فرج منقم شان حضرت بقیت الله الاعظم دعا کنید امام زمان به یکی از علما فرمودن هر کهاینکار را بکنه من برای حوائج او دعا میکنم !!! هر جا هیئت و سخنرانی  شرکت میکنید به مداحان  و علما بگید اخر کار 40بار بگن ( اللهم عجل لولیک الفرج)  اگر وقت نمیشه 14یا 7 مرتبه بگن،  تو  یه مجلسی هزار نفر بگن 7 بار میشه 7 هزار بار . خیلی فرج نزدیک میشه انشاء الله


کِی باید لباس سیاهی که برای امام حسین به تن کردیم را عوض کنیم_ اهمیت و فایده پوشیدن لباس مشکی در عزای امام حسین


چند حکایت از الطاف عظیم امام حسین علیه السلام و داستان ادب مورچه در عاشورا


گریه بر امام حسین علیه السلام خرافت یا عبادت؟


آداب محرم به نقل از مرحوم ملکی تبریزی و عزاداری وحالات عجیب فرزند او در دهه اول


با بصیـــــرت به پیشـــــواز محرم الحرام برویم(حتما بخونید)


کفنی داشت ز خاک و کفنی داشت ز خون تا نگویند کسان، جسم حسین بی‌کفن است


آیا راهی مطمئن‌تر از راه حضرت سیدالشهداء(ع) به‌سوی خدا هست؟

چند کلیپ زیبا جذاب و مهم درمورد امام حسین و عزادری محرم

بوی بهشت می وزد از کربلای تو
ای کشته ای که جان دو عالم فدای تو

دیوانه وار، آمده ام تا به قتلگاه
وقتی به استغاثه شنیدم، صدای تو

نقدینه ای که داشتم از اشک و خون دل
تقدیم کرد، دیده به گنبدنمای تو

در حیرتم چه شد که نشد آسمان، خراب
وقتی که شنید ناله واقربتای تو

خورشید و ماه و جن و ملک خون گریستند
وقتی میان لجه ی خون بود جای تو

رفتی به پاس حرمت کعبه به کربلا
شد کعبه حقیقی دل، کربلای تو

اجر هزار عمره و حج در طواف توست
ای مروه و صفا به فدای صفای تو


با گفتن «رضا به قضائک» به قتلگاه
شد متحد، رضای خدا با رضای تو

تا با نماز خوف تو گردد قبول حق
شد سجده گاه اهل یقین خاک پای تو

تو هر چه داشتی به خدا دادی ای حسین
فردا خداست جل جلاله جزای تو

اندر منا ذبیح یکی بود و زنده رفت
ای صد ذبیح کشته شده در منای تو

برخیز باز بر سر نی آیه ای بخوان
ای من فدای آن سر از تن جدای تو

خون خداست خون تو و جز خدای نیست
ای کشته خدا، به خدا خون بهای تو

ما را خشوع بندگی آموز، چون خداست
در مجلس عزای تو صاحب عزای تو

سائل چو دید کفِّ کریم تو گریه کرد
ای کائنات، بنده ی خوان عطای تو

ما را هم ای حسین، گدایی حساب کن
آخر کجا رود، به جز این در گدای تو

آنجا که حد ممکن و واجب بود، تویی
ای منتهای اوج بشر، ابتدای تو

دست دعا بر آر «ریاضی» که شد قبول
در بارگاه قدس حسینی دعای تو

محمدعلی ریاضی یزدی

منبع : http://www.mahmel.ir/pages/hosein-sher25.htm


با سلام  چند کلیپ با موضوع امام حسین صلوات الله علیه و گریه و عزاداری لطفا ببینید و منتشر کنید 


خدمت به دستگاه امام حسین ع ... حجت الاسلام عالی


استاد عالی(اهمیت عزاداری و اشک برای امام حسین (ع))


دانلود صوت:حجت‌الاسلام عالی: اشک بر امام حسین(ع) پیغمبرساز است


چند کلیپ  صوتی جالب از استاد دارستانی:


با وجود این همه گریه بر امام حسین (ع) چرا امام زمان (ع) ظهور نمی کنند.


قسم دادن امام زمان (ع) به حضرت عباس (ع) و تاثیر آن.


مقام معنوی روضه بالا تر از نماز شب


توفیق شرکت در هیت امام حسین


توصیه‌های حجة الاسلام والمسلمین قرائتی به مداحان و عزاداران حسینی در آستانه محرم(لینک مستقیم دانلود از سایت آپارت)


شما هم خادم امام حسین بشیدو تامیتونیداین کلیپها را  یا این مطلب را منتشر کنید کپی این مطلب حلال است حتی بدون ذکر منبع



پاسخ به سوالات شرعی مخاطبان درباره احکام عزاداری


سخنرانی مکتوب| حجت الاسلام عالی؛رابطه‌ی امام حسین(علیه السلام) و امام عصر(علیه‌السلام) (سمت خدا)


عاشورا | درس ها و عبرت ها – قسمت اوّل

یه مرد تو مولوی ها و ماموستاهای اهل سنت پیدا نمیشه که یک جو غیرت دینی داشته باشه بیاد مباهله کنیم؟

با سلام و عرض تبریک اعیاد این ماه پر خیر وبرکت. از غریب ترین ایام درمیان ما شیعیان روز مباهله است روزی که در مدح امیرالمومنین صلوات الله علیه خداوندمتعال بالاترین فضلیت را فرمود در آیه61 سوره آل عمران:

فَمَنْ حَاجَّکَ فِیهِ مِنْ بَعْدِ مَا جَاءَکَ مِنَ الْعِلْمِ فَقُلْ تَعَالَوْا نَدْعُ أَبْنَاءَنَا وَأَبْنَاءَکُمْ وَنِسَاءَنَا وَنِسَاءَکُمْ وَأَنْفُسَنَا وَأَنْفُسَکُمْ ثُمَّ نَبْتَهِلْ فَنَجْعَلْ لَعْنَتَ اللَّهِ عَلَى الْکَاذِبِینَ

واز امیرالمومنین به عنوان جان و نفس پیامبر صلی الله علیه وآله یاد کرد. خوب به این ایه فکر کنید متوجه میشید که مقام امیرالمومنین از تمام پیامبران قبل از اسلام والاتر و بالاتر است چون خداوند او را جان و نفس پیامبر خواند و پیامبر اسلام ازهمه پیامبر گذشته بالاترین رتبه ومقام را دارد. متاسفانه روزی به این عظمت در میان ما بسیار غریب است مثل  خود مولا امیرالمومنین نه جشنی نه محفلی  صداوسیما هم اونقدرها تلاشی نمیکنه. در این آیه عظمت اهل بیت پیامبر و جانشین بلافصل رسول الله به خوبی نشان داده شد . اهل سنت بگن چرا تو این آیه خبری از ابوبکر و عمر و عثمان و عایشه و حفصه نیست چرا این همه حدیث در مدح اینا تو کتب اهل سنت هست اما خدا اینهارا اصلا به حساب نیاورده ؟آیا غیر از اینه این روایات همه جعلی هستند ؟؟


روز 24 ذیحجّه روز مباهله و از وقایع بسیار حسّاس در تاریخ اسلام است و از آیات بسیار درخشان برای فضیلت و منقبت امام امیرالمؤمنین (علیه السلام) همین «آیه‌ی مباهله» است و همچنین امروز روز نزول «آیه‌ی ولایت» و موضوع خاتم بخشی امام امیرالمؤمنین علی (علیه السلام) می ‌باشد و لذا به تناسب ایّام، راجع به آیه‌ی مباهله و آیه‌ی ولایت مطالبی عرض می ‌شود. از آنجا که راجع به آیه‌ی مباهله قبلاً مباحثی بیان و منتشر شده است و لذا اکنون به خواست خداوند متعال راجع به «آیه‌ی ولایت» مطالبی را بیان می‌ کنیم.


در شأن نزول این آیه آمده است که جمعی از علمای یهود نزد پیامبراکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) آمدند و سؤالاتی کرده، جواب‌هایی شنیدند و مطمئن شدند که ایشان پیغمبر است و در ادّعای رسالت صادق. لذا مسلمان شدند و سپس گفتند: یا رسول الله حضرت موسی (علیه السلام) جناب یوشع بن نون را به عنوان وصیّ و خلیفه ‌ی بعد از خود تعیین کرده بود، آیا وصیّ و خلیفه‌ی شما و ولیّ ما بعد از شما چه کسی خواهد بود؟ در همین موقع این آیه نازل شد:
(إنَّما وَلِیُّکُمُ اللهُ وَ رَسُولُهُ وَ الَّذِینَ آمَنُوا الَّذِینَ یُقِیمُونَ الصَّلاةَ وَ یُؤْتُونَ الزَّکاةَ وَ هُمْ راکِعُونَ)؛
سوره‌ی مائده،آیه‌ی55. همانا ولیّ و سرپرست شما تنها خدا و رسول او و کسانی است که ایمان آورده ‌اند و نماز را برپا می ‌دارند و در حال رکوع زکات می ‌دهند.


یعنی ولیّ و سرپرست و صاحب اختیار شما ابتدا، ذات اقدس «الله» است و بعد «رسول» اوست و بعد آن کسی است که در حال رکوع نماز انفاق کرده و زکات داده است. آنگاه برای مشخّص ساختن سوّمین ولیّ که در آیه آمده است فرمود: برخیزید و همراه من بیایید. آمدند تا به درب خروجی مسجد رسیدند و دیدند سائلی فقیر از مسجد بیرون می‌آید. رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) از او پرسید: آیا در داخل مسجد کسی به تو کمکی کرد؟ گفت: آری این انگشتر را به من دادند. فرمود: چه کسی این انگشتر را به تو داد؟ او اشاره کرد آن آقایی که در حال نماز است، در حال رکوع این انگشتر را به من داد. همه نگاه کردند و دیدند او علی(علیه السلام) است. رسول اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) فرمود: الله‌ اکبر.
اینجا بود که آن کسانی که تازه مسلمان شده بودند گفتند : «نَشهَدُ اَنْ لا اِله الّا الله و اَنَّک رَسول الله و اَنّ عَلیًّ وَلیّ الله»، یعنی: ما شهادت می ‌دهیم که خداوند معبود یگانه است و تو هم رسول خدا هستی و علی هم ولیّ خدا بر ماست و این جریان در تمام منابع شیعه و سنّی نقل شده است و همگی متّفق هستند که آن کسی که در حال رکوع نماز، ایتاء زکات کرده علی (علیه السلام) بوده است.


اگر وهابیت و اهل سنت مطمئن هستند شیعه گمراه هست و خودشون بر حق هستند بیان تا با مباهله بهشون اثبات کنیم که اونها گمراهند و شیعه حق است . ماموستاها مولویها و علمای اهل سنت باز هم میگم اگر یک جو غیرت دینی دارید بیاید از مذهب خودتون دفاع کنید و اثبات کنید که مذهب شما حق است نه شیعه . اگر یه مردی تو شما پیدا شد که این جرات را داشته باشه بیاد صفحه اصلی وبلاگ شرایط مباهله را نوشتم . این مطلب را به هر شکل میتونید انتشار بدید حتی بدون ذکر منبع اگر یه مرد تو اینها پیدا شد خواست مباهله کنم ادرس وبلاگ را بهش بدید بنده همیشه حاضرم  به تنهایی دربرابر صدها مولوی وماموستا مباهله کنم  طبق شرایطی که تو صفحه اصلی وبلاگ نوشتم