مباهله شیعه با وهابیت و اهل سنت ، مولوی ها ماموستا ها اگر جرات دارید تشریف بیارید.دفع شر جن و همزاد باطل السحر قوی و مجرب

گذاشتن لینک های وب دیگران به معنی تائیدآنها نیست کپی و انتشار مطالب با ذکرمنبع مجاز است و الا شرعاً حرام است( بجزمطالبی که درمورد حقانیت شیعه و گمراهی وهابیت و اهل سنت است )

مباهله شیعه با وهابیت و اهل سنت ، مولوی ها ماموستا ها اگر جرات دارید تشریف بیارید.دفع شر جن و همزاد باطل السحر قوی و مجرب

گذاشتن لینک های وب دیگران به معنی تائیدآنها نیست کپی و انتشار مطالب با ذکرمنبع مجاز است و الا شرعاً حرام است( بجزمطالبی که درمورد حقانیت شیعه و گمراهی وهابیت و اهل سنت است )

گریه بر امام حسین صلوات الله علیه راز توفیق یافتن برای ملاقات با امام زمان صلوات الله علیه

گریه بر امام حسین صلوات الله علیه راز توفیق یافتن برای ملاقات با امام زمان صلوات الله علیه


جناب شیخ عبدالکریم برجسته ترین شاگرد شیخ رجبعلی خیاط:
از جناب سیدکریم پینه دوز که هر هفته به ملاقات مولا توفیق می‌یافت، پرسیده شد: «چه کرده‌ای که به چنین توفیقی دست یافته‌ای؟» او در جواب گفت:
«شبی در خواب بودم جدم پیامبر ختمی مرتبت (ص) را در عالم رویا دیدم. از ایشان تقاضای ملاقات امام عصر (ع) را نمودم.آ ن حضرت فرمود:
«در طول شبانه روز دو مرتبه برای فرزندم سیدالشهدا(ع) گریه کن!»
از خواب بیدارشدم و این برنامه را به مدت یک سال اجرا نمودم تا به خدمت آن حضرت نایل آمدم.


چند داستان دیگر در مورد سید کریم رضوان الله تعالی علیه و دیگر اولیا تو این لینک  هست


 برای ملاقات با امام زمان،راز توفیق یافتن،گریه،سیدالشهدا

پرسش و پاسخ از استاد : رسانه های گروهی در معرفی و شناساندن حضرت مهدی (عج)به مردم چه نقشی می توانند داشته باشند ؟


پرسش و پاسخ از استاد

سوال شد : رسانه های گروهی در معرفی و شناساندن حضرت مهدی (عج)به مردم چه نقشی می توانند داشته باشند ؟

جواب : تبلیغات صحیحی از حضرت مهدی (عج)داشته باشند که مردم با حضرت مهدی (عج)بیشتر آشنا شوند و درباره ایشان مردم را رشد بدهند . شیعه نسبت به حضرت مهدی (عج)خیلی کوتاهی می کند . ما باید بیش از این درباره شناخت حضرت حضرت مهدی (عج)کار بکنیم . یکی از دوستان بنده مرحوم حاج آقای محمد علی فشندی (ره)برای من نقل کرد که در یکی از تشرفاتی که خدمت حضرت مهدی (عج) داشتند (که این را در جلسات هم شنیده ام و مکرر شنیده ام ) که حضرت مهدی (عج)گله کرده بودند از شیعیان و گفته بودند ((شیعیان به فکر ما نیستند )) و واقعیتش هم همین است شیعه درباره حضرت ،طلب وصول کافی ندارند و هر وقت به فکر حضرت می افتند به فکر ملاقات ایشان می افتند . در حالی که ملاقات ماموریت ما نیست و ماموریت ما معرفت نورانی است نسبت به حضرت . باید از حضرت شناخت کامل داشته باشیم ،یعنی همین روشی که علمای حال دارند .
حضرت استاد آیت الله شوشتری (حفظه الله)
خرمن معرفت ص234

تبریک میلاد امام حسن عسکری و 2 نماز مجرب برای افزایش و زیاد شدن ثروت،مال، رزق و روزی و غنی

بسم الله الرحمن الرحیم

میلاد مسعود حضرت ابالمهدی  امام حسن عسکری راصلوات الله علیه به حضرت صاحب الزمان صلوات الله علیه و همه محبان شان تبریک میگم

mobahele.blogsky.com


این نماز مجرب هم عیدی شما باشه:

نماز مجرب و مشهور به گنج نهان : برای افزایش ثروت و  رزق و روزی ، این نماز به این شکل هست که در سحرگاه دو رکعت نماز میخوانید در رکعت اول بعد از حمد 17 مرتبه سوره کافرون و در رکعت دوم بعداز حمد 17 بار سوره توحید رامیخونید و ذکر سبحان ربی العظیم و بحمده  رکوع را 17 مرتبه باید بگید و ذکر سجده(سبحان ربی الاعلی و بحمده )

mobahele.blogsky.com

را هم در این نماز باید 17 مرتبه بگویید بعد از  نماز 17 بار ایت الکرسی را تا العلی العظیم میخوانید. این نماز باعث غنی و ثروت میشود و نقل شده از کنوز مخفیه ( گنجهای پنهان )هست. یکبار خوندن این نمازهم میتونه کافی باشه ولی اگر نیاز بود میتونید مدتی ادامه بدیدتا اثرات بیشتری از زیاد شدن  ثروت ، مال ، غنی و رزق و روزی را ببینید

نماز دیگر برای ثروت ، مال ، غنی و رزق و روزی بسیار آسان و خیلی تجربه شده و نتایج عجیبی دیده شده . سه تا شب جمعه باید هر شب 2 رکعت نماز خوانده در هر رکعت سوره مبارکه حمد 10 مرتبه و سوره مبارکه توحید 11 مرتبه خوانده شود بعداز نماز هم 100 صلوات بفرستد.

mobahele.blogsky.com  نتایج عالی داره . بنده خدائی نوشته بود هر وقت مشکل مالی برام پیشمیاد این نماز را میخونم سریع ثروت و رزقم زیاد میشه. یه کسی دیگه نوشته بود فقیر بود این نماز را خوندم .شب جمعه سوم در حالی این نماز را خوندم که ثروتمند شده بودم !!!. البته افراد بخاطر تقوا و سابقه اعمال و حسن ظن شون به خدا با فرق میکنند و نتایج نماز و ختوم هم بخاطر همین فرق میکنه . اما راه استغفار و جبران گذشته باز هست  میشه گذشته را جبران کرد. خصوص کسانی که اهل خمس و زکات نبودند باید دراینده مراعات کنند تجربه بسیاری از افراد نشان داده که کسانی که خمس و زکات نمیدهند ورشکست میشن کسب و کار و زراعت شون از بین میره و به فقر میرسند.  خود استغفار هم تاثیر بسیار زیاد در زیاد شدن رزق و ثروت داره. کپی و انتشار این مطلب بدون درج آدرس وبلاگ و عنوان (وبلاگ مباهله با وهابیت و اهل سنت ) شرعا حرام است و ضایع کردن حق الناس میباشد







راز ملاقات با امام زمان از زبان کسی که زیاد این توفیق را داشت + تاثیر صفات خوب در سلوک+ تاثیر ربا خوری و گذشت از مال و ثروت

حجت‌الاسلام شیخ جعفر ناصری:

از یکی از اولیاء الهی که تشرفات متعدد خدمت امام زمان علیه السلام داشته بود، پرسیده بودند چطور به همچنین مقامی رسیدید؟
گفته بود: نمی ‏دانم انتخاب خدا بود اما ظاهرا اوائل زمان رضا شاه بود؛ من پارچه کفنم را آماده کرده بودم و هزار تومان‏ زیر آن برای کَفْن و دفن و مجلس عزاداری و پذیرایی از اهالی روستا گذاشته بودم. این پول کل سرمایه من بود که کنار گذاشته بودم. مؤمن صادقی آمد که آثار صدق و شکستگی در چهره‏ اش پیدا بود و نیازمند بود.
گفت: من ورشکست شده ام؛ قرض دارم و فکرم مشغول‏ است. می‏ توانی کمکی به من بکنی؟
گفتم: هزار تومان دارایی من است که گذاشتم برای کفن و دفن و مجلس عزایم. پانصد تومان آن مال خودم و پانصد تومان هم مال تو؛ بعد که رفتم‏ پول را بردارم در راه به نظرم رسید که تو که هنوز نمردی! این چه احتیاطی است می‏ کنی؟! این مومن به این هزار تومان احتیاج‏ دارد؛ تو هم که می‏ دانی راست می‏ گوید. این هزار تومان را به او بده ، خدای تو هم کریم است.
بعد هم رفتم هزار تومان که تمام سرمایه‏ ام بود را آوردم و به او دادم و به او گفتم: ناراحت نباش؛ شتر دیدی ندیدی؛ نمی‏ خواهد پول را برگردانی.
شب آن روز بود که در خواب دیدم که اشاره شد: با این کار راهی برای خودت به ما باز کردی!

+++
استاد فاطمی‌نیا:

«باید واقعا به مردم گفته شود، عوام که احوالات این اولیا را می‌شنوند فکر می‌کنند که اینها روزی هزار رکعت نماز می‌خواندند که این‌طوری شدند یا مثلا یک خدای دیگر یک امیرالمومنین دیگر داشتند نه هیچ کدام از اینها نیست آنها فقط در اثر داشتن صفات عالیه به اینجا رسیدند. صفات عالیه آدم را ده فرسخ، ده فرسخ جلو می‌اندازند. خدا شاهد است مقصود زیرآب زدن نماز و مستحبات نیست اینها اهل ریاضت کشیدن هم بودند اما می‌خواهم بگویم اسلام را کوچک نکنید.»


+++


آیت الله جوادی آملی:

ما بعضی از چیزها را متأسفانه کم باور داریم یا باور نکردیم.
اگر کسی که واقعاً هیچ کاری از او ساخته نیست، گفت "گزینه نظامی روی میز من است"، خیلی‌ها مثلاً به این فکر هستند که باید چه کرد؟ در حالی که هیچ کاری از آنها ساخته نیست بدون اذن خدا؛

ولی ذات اقدس الهی فرمود [در جریان ربا] گزینه نظامی روی میز من است. اما این جریان ربا را هیچ کسی باکش نیست!
اینکه فرمود:﴿فَأْذَنُوا بِحَرْبٍ مِنَ اللّهِ﴾همین است؛ یعنی اعلام جنگ می‌دهید؛ حالا ما دلمان می‌خواهد ارزانی شود، ایجاد شغل شود، تولید شود، بانک‌های ما هم که این‌طور است!

اینکه فرمود اگر کسی ربا می‌گرفت (فَأْذَنُوا بِحَرْبٍ مِنَ اللّه)، این اعلام جنگ با خداست، این گزینه نظامی روی میز قرآن است، فرمود چه توقّعی دارید که شغل تولید شود؟!چه توقّعی دارید ارزان شود؟! چه توقّعی دارید که تورّم برطرف شود؟!


تشرف،تاثیر صفات خوب در سلوک ،تاثیر ربا خوری و گذشت از مال و ثروت +راز ملاقات با امام زمان از زبان +صاحب الزمان