مباهله شیعه با وهابیت و اهل سنت ، مولوی ها ماموستا ها اگر جرات دارید تشریف بیارید.دفع شر جن و همزاد باطل السحر قوی و مجرب

گذاشتن لینک های وب دیگران به معنی تائیدآنها نیست کپی و انتشار مطالب با ذکرمنبع مجاز است و الا شرعاً حرام است( بجزمطالبی که درمورد حقانیت شیعه و گمراهی وهابیت و اهل سنت است )

مباهله شیعه با وهابیت و اهل سنت ، مولوی ها ماموستا ها اگر جرات دارید تشریف بیارید.دفع شر جن و همزاد باطل السحر قوی و مجرب

گذاشتن لینک های وب دیگران به معنی تائیدآنها نیست کپی و انتشار مطالب با ذکرمنبع مجاز است و الا شرعاً حرام است( بجزمطالبی که درمورد حقانیت شیعه و گمراهی وهابیت و اهل سنت است )

فاطمیه خط مقدم ما است/ راه‌اندازی پویش "هر شیعه، یک پرچم

فاطمیه خط مقدم ما است، راه‌اندازی پویش "هر شیعه، یک پرچم"

پویش "یک شیعه، یک پرچم" نشان می‌دهد چگونه شیعیان را زیر یک پرچم جمع می‌کند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، خیلی‌ها این روزها بساط روضه و اشک ماتم برای حضرت صدیقه طاهره(س) راه می‌اندازند. حالا دیگر فاطمیه، فرهنگی شده که شیعیان را به سمت خود می‌کشاند و در مواردی هم حتی شیعیان را از سراسر جهان به خود خوانده است.

ماجرای شهادت حضرت زهرا(س) و اتفاقات فرهنگی که در پیرامونش رخ می دهد، موضوعی است که می‌توان روزهای بسیاری درباره‌اش نوشت و نشان می‌دهد اهالی دین چگونه و به هر شکلی در حال ادای دین و ابراز ارادت به ساحت حضرت صدیقه‌(س)‌اند. یکی از اتفاقات خوب فرهنگی که البته در دیگر اتفاقات و مناسبت‌های ملی و مذهبی کشورمان بسیار جلب توجه کرده و همچنین فرهنگسازی‌هایی را نیز انجام داده، نصب پرچم بر سَر درِ منزل‌ها و حسینیه‌ها است.

راه اندازی یک پویش

فاطمیه امسال نیز مثل همیشه با شکل‌گیری یک پویش همراه شده است؛ «هر شیعه، یک پرچم» عنوان پویشی است که همزمان با این ایام راه‌اندازی شده است. حجت‌الاسلام سید احمد دارستانی از وعاظ نام‌آشنای کشورمان نیز ویدئویی در فضای مجازی منتشر کرده است که نشانگر استقبال او از این پویش است. از این لینک میتونید کلیپ را ببینید:

https://www.aparat.com/v/Snrt6/%D9%81%D8%A7%D8%B7%D9%85%DB%8C%D9%87_%D8%AE%D8%B7_%D9%85%D9%82%D8%AF%D9%85_%D8%B4%DB%8C%D8%B9%D9%87_%D8%A7%D8%B3%D8%AA


منبع: https://tn.ai/2184934


این هم دوتا پرچم دیگه که پرچم اول را ایت الله وحید خراسانی به مجالس روضه در اروپا هدیه دادند  اینقدر استدلالهای قرانی و حدیثی محکمی داره (از اهل سنت)که بد جوری باعث مفتضح شدن دشمنان اهل بیت و قاتلین حضرت زهرا سلام الله علیها شد.

بن باز ملعون گفته بود وحید خراسانی با این کارش( پرچم ها) کمر ما را شکست!!!.



بیشتر بخوانید

عمر بن الخطاب با تازیانه بر پهلوی حضرت زهرا سلام الله علیها و با غلاف شمشیر بر بازویش زد

عمر بن الخطاب با تازیانه بر پهلوی حضرت زهرا سلام الله علیها و با غلاف شمشیر بر بازویش زد...

فَوَثَبَ عُمَرُ غَضْبَانَ فَنَادَى خَالِدَ بْنَ الْوَلِیدِ وَ قُنْفُذاً فَأَمَرَهُمَا أَنْ یَحْمِلَا حَطَباً وَ نَاراً ثُمَّ أَقْبَلَ حَتَّى انْتَهَى إِلَى بَابِ عَلِیٍّ صلوات الله علیه وَ فَاطِمَةُ صلوات الله علیها قَاعِدَةٌ خَلْفَ الْبَابِ قَدْ عَصَبَتْ رَأْسَهَا وَ نَحَلَ جِسْمُهَا فِی وَفَاةِ رَسُولِ اللَّهِ صلی الله علیه و آله فَأَقْبَلَ عُمَرُ حَتَّى ضَرَبَ الْبَابَ ثُمَّ نَادَى یَا ابْنَ أَبِی طَالِبٍ افْتَحِ الْبَابَ‏  فَقَالَتْ فَاطِمَةُ یَا عُمَرُ مَا لَنَا وَ لَکَ لَا تَدَعُنَا وَ مَا نَحْنُ فِیهِ قَالَ افْتَحِی الْبَابَ وَ إِلَّا أَحْرَقْنَاهُ عَلَیْکُمْ فَقَالَتْ یَا عُمَرُ أَ مَا تَتَّقِی اللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ تَدْخُلُ عَلَى بَیْتِی وَ تَهْجُمُ عَلَى دَارِی فَأَبَى أَنْ یَنْصَرِفَ ثُمَّ دَعَا عُمَرُ بِالنَّارِ فَأَضْرَمَهَا فِی الْبَابِ فَأَحْرَقَ الْبَابَ ثُمَّ دَفَعَهُ عُمَرُ فَاسْتَقْبَلَتْهُ فَاطِمَةُ صلوات الله علیها وَ صَاحَتْ یَا أَبَتَاهْ یَا رَسُولَ اللَّهِ فَرَفَعَ السَّیْفَ وَ هُوَ فِی غِمْدِهِ فَوَجَأَ بِهِ جَنْبَهَا فَصَرَخَتْ فَرَفَعَ السَّوْطَ فَضَرَبَ بِهِ ذِرَاعَهَا فَصَاحَتْ یَا أَبَتَاهْ.

عمر غضبناک از جا جست و خالد بن ولید و قنفذ را صدا زد و به آنان دستور داد تا هیزم و آتش با خود بیاورند سپس براه افتاد تا به در خانه علی علیه السّلام رسید در حالی که حضرت فاطمه علیها السّلام پشت در نشسته بود و سر مبارک را بسته و در رحلت پیامبر صلی اللَّه علیه و آله جسمش نحیف شده بود‌ عمر پیش آمد و در را زد، و بعد صدا زد ای پسر ابی طالب در را باز کن حضرت زهرا علیها السّلام فرمود ای عمر ما را با تو چه کار است ما را به حال خودمان رها نمی کنی عمر گفت در را باز کن و گر نه خانه را بر سر شما آتش می زنیم فرمود ای عمر از خدای عز و جل نمی ترسی که داخل خانه ام می شوی و بر منزل من هجوم می آوری‌ولی عمر تصمیم بر بازگشت نگرفت و آتش طلب کرد و آن را کنار در شعله ور ساخت بطوری که در آتش گرفت سپس در را فشار داد و در باز شد حضرت زهرا علیها السّلام روبروی عمر در آمد و ناله زد یا ابتاه! یا رسول اللَّه عمر شمشیر را همچنان که در غلافش بود بلند کرد و بر پهلوی  حضرت زد فاطمه علیها السّلام فریاد زد عمر تازیانه را بلند کرد و بر بازوی آن حضرت زد فاطمه علیها السّلام ناله زد یا ابتاه.

منابع:
کتاب سلیم بن قیس الهلالی/ج‏۲/ص۸۶۴.
بحار الأنوار/ج‏۲۸/ص۲۹۹.

میرزای نائینی : امام زمان صلوات الله علیه در مورد ایران فرمودند : اینجا شیعه خانه ما است کج می‏ شود اما نمی ‏گذاریم خراب بشود.

امام زمان (عج): ایران شیعه خانه ماست!

در جنگ جهانی اول، دو مهمان ناخوانده از چپ و راست به ایران ریختند، اوضاع ایران در آن تاریخ خیلی متشنّج شده بود، اصلاً کشوری شده بود بی صاحب. از یک طرف روس‌ها ریختند و تصاحب کردند، از یک طرف دیگران ریختند و تصاحب کردند. یک وضع عجیبی بود. و مردم ایران مضطرب، منقلب، هیچ تکیه گاهی نداشتند.

مرحوم میرزای نائینی، از این پیشامد ناهنجار به ساحت مقدس امیرالمومنین علیه السلام و سائر ائمّه طاهرین علیهم السلام، مخصوصاً به پیشگاه مبارک امام ‏زمان علیه السلام، شکایت ‌های زیادی می کند.

مرحوم میرزای نائینی (استادِ علامه طباطبایی و آیت الله بهجت) می گوید: من خیلی به حضرت حجّت علیه السلام نالیدم:
یابن العسکری! ایران این ‌طور شده است. مردم، بی سر و سامان شده اند، بی پناه شده اند. نظم نیست، امنیّت نیست، چنین و چنان است. یک روز همین‌طوری که متوسّل شده بودم، بر من مکاشفه‌ای شد و حضرت را زیارت کردم.

دیدم حضرت در کنار دیوار مرتفعی که سر به آسمان کشیده، ایستاده اند. پس با انگشت به من اشاره فرمودند که نگاه کن، و من نگاه کردم. دیدم دیواری که سی یا چهل متر ارتفاع دارد، چهار متر، پنج متر بالای دیوار منحنی شده است، و قریب است که بی‏افتد، چرا که به یک موئی بند است. این دیوار چهل متری این‌طور کج شده ‏است.

پس حضرت به من اشاره کردند که نگاه کن. نگاه کردم، دیدم انگشت حضرت هم به طرف دیوار است. پس فرمودند: این دیوار، ایران است، (این عین عبارت است که استادِ من می گفت) کج می‏شود، امّا ما با انگشتمان نگهش داشته ایم و نمی‏گذاریم خراب شود. این‌جا، شیعه خانه ما است. کج می‏ شود، اما نمی ‏گذاریم خراب بشود.

کتاب مجالس حضرت مهدی؛ ص۲۶۱


ممکنه آمریکا یه حملاتی بکنه اما اینکه ایران مثل سوریه و عراق و یمن خراب بشه نه اینطور نخواهد شد نترسید . صبح و شب تحصین کنید

صدقه بدید برای سلامتی امام زمان و خودتون تا دفع بلا بشه و در حفاظت باشید. حدیث داریم 15 مرتبه سوره قدر را بخونید شب تا شب بعد در حفاظت خواهید بود!!!

اللهم صلّ و سلّم و زِد و بارِک علی السّیدة الجلیلة الشّهیده ذات الاحزان الطویله فی المدت القلیله، المخفیّة قبرها، الممنوعة...


مقتل خوانی فاطمیه 1396 با نوای بسیار زیبای «میثم مطیعی» به مناسبت شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها)؛

« اللَّهُمَّ صَلِّ وَ سَلِّمْ وَ زِدْ وَ بارِک علی السیدة الجلیلة الشهیده ذَاتَ الاحزان الطویله فی الْمُدَّةِ القلیله ، المخفیة قَبْرِهَا ، الْمَمْنُوعَةُ ارثها ، الْمَجْهُولَةِ قَدْرَهَا ، المکسورة ضِلْعُهَا ، المقتولة وَلَدَهَا ، المغصوبه حَقَّهَا ، المضروبه وَجْهِ هَا ، المجروحة عینها ، المضلومة بَعْلُهَا

 از لینک زیر دانلود کنید :

https://snd.tebyan.net/1396/12/Fatemieh_dovvom_1396_02_267619.mp3


نقل شد با کمی تغییر از : sound.tebyan.net

اللهم العن الجبت والطاغوت و العن ابالشرور و اتباعه بعدد ما احاط به علمک

دوستان احتمالا تا 28 دیماه نمیتونم به نظرات و ایمیلها جواب بدم  مطالب وبلاگ را بخونید با دقت ،به جواب اکثر سوالات میرسید. در این ایام فاطمیه دعا برای تعجیل فرج فراموش نشه . حتما اگر تو شهرتون قافله عزا در شب یا روز شهادت راه میافته شرکت کنید اگر حاجت مهمی دارید برید شرکت کنید تو این قافله و  نذر کنید اگر حاجت روا شدید

هر سال یا تا 5یا 7 سال شرکت کنیدتو این قافله ها (هر چی حاجت مهم تر هست تعداد سالها را بیشتر کنید)

امشب هم هر کی میتونه برای سردار سلیمانی یا هم رزمانش ،نماز لیلة الدفن را بخواند تو حاشیه مفاتیح هست


در مطالب سال پیش کلی عکس پروفایل برای فاطمیه گذاشتم از اونها استفاده کنید در شبکه های اجتماعی تون . مطالب مربوط به پیرموان حضرت زهراسلام الله علیها تو موضوعات وبلاگ را کلیک کنید همه مطالب در این زمینه را میاره


معارف مداحی شهادت عزاداری مداحی فاطمیه سینه زنی ایام فاطمیه روضه نوحه خوانی نوحه فاطمیه شهادت حضرت زهرا (س)سوگواری میثم مطیعی حضرت زهرا سلام الله علیها شهادت
حضرت فاطمه حضرت زهرا روضه خوانی مدینه دهه فاطمیه شهادت حضرت زهرا فاطمیه اول دهه روضه فاطمیه شبهای فاطمیه

شهادت سردار رشید اسلام ،فرمانده فاتح عراق و شام ،حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس و همراهان را تسلیت و تبریک میگویم

ﺑِﺴﻢ ربِ اﻟﺸﻬﺪاءو اﻟﺼِﺪّﻳﻘﻴﻦ

انا لله و انا الیه الراجعون .

 و ﻻ ﺗﺤﺴﺒﻦ اﻟﺬﻳﻦ ﻗﺘﻠﻮا ﻓﻲ ﺳﺒﻴﻞ اﷲ اﻣﻮاﺗﺎ ﺑﻞ اﺣﻴﺎء ﻋﻨﺪ رﺑﻬﻢ ﻳﺮزﻗﻮن.


در مسلخ عشق جز نکو را نکشند           روبه صفتان زشت خو را نکشند
گر عاشق صادقی ز کشتن مهراس          مردار بُوَد هر آنکه او را نکشند


شهادت مظلومانه سردار رشید اسلام ،فرمانده فاتح عراق و شام ،حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس و جمعی از همراهانشان را به امام زمان صلوات الله علیه و خانواده آنها و همه دوستدارانشان تسلیت و تبریک میگویم.


بسیار متاسف شدیم از اینکه دیگر  این سرباز مخلص اسلام  از میان ما رفت و بسیار خرسندیم که عاقبت آرزوی او برآروده شده و به یاران شهیدش پیوست. او یکی از کم نظیر ترین  سرداران ایران زمین بود .کسانی که او را میشناختند میدانند که چقدر سختکوش و خستگی ناپذیر بود . او خودش را وقف امنیت و دفاع از مظلومین  مسلمان کرده بود .گاهی در یک 24 ساعت 3 تا راننده عوض میکرد .اما خودش به سختی مشغول کار و تلاش بود. مقام عراقی میگفت هیچ عملیاتی را قاسم طراحی نکرده مگر اینکه به پیروزی رسیدیم!!. ترس برای او معنا نداشت او مصداق این آیه بود:

أَلَا إِنَّ أَوْلِیَاءَ اللَّهِ لَا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلَا هُمْ یَحْزَنُونَ (سوره یونس ایه 62)

 بسیار با تقوا و مهربان بود. دلباخته و عاشق اهل بیت صلوات الله علیهم بود منزل شخصی خود را وقف حسینیه حضرت زهرا سلام الله علیها کرده. حقوق خودش را به بنیاد شهید میداد که خرج مشکلات خانواده شهدا بکنند!!. این اعمال صالح و ایمان و  اخلاص عجیب او بود که اینطور همه را که مجذوب و عاشق خود کرد. و حقیقتا این آیه :

إِنَّ الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ سَیَجْعَلُ لَهُمُ الرَّحْمَنُ وُدًّا (سوره مریم   آیه96 ) در مورد او  بود.

 او  عمری مشتاقانه  به دنبال شهادت  از این شهر  به ان شهر میرفت و جان ارزشمند خود را در کف دست گرفته بود تا تقدیم حضرت دوست کند .صادقانه به عهد خود وفا کرده بود. از مصادیق این آیه بود:

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا (سوره احزاب ایه 23)

 و در نهایت  شهادت او را در اغوش گرفت  و رسید به مقام آنانکه از مصادیق این ایه بودند:

فَضَّلَ اللَّهُ الْمُجَاهِدِینَ عَلَى الْقَاعِدِینَ أَجْرًا عَظِیمًا (سوره نسا آیه 45).

سردار گوارایت باد این شهادت .خدا را هزاران بار شکر که به آرزویت رسیدی و عاقبت به خیر شدی.البته تو خود از زمان مرگ و شهادتت با خیر شده بودی . دو تن از دوستانت گفتند که به صراحت جداگانه به انها گفته بودی در دهه فاطمیه امسال  تو در میان ما نیستی. به یکی شون که در دهه فاطمیه پارسال گفته بودی این را.

شاید شنیده بودی که با تصویب کامل  FATF   قرار بوده  دولت تو را تحویل دهد و امنیت ایران و منطقه را فدای رابطه با آمریکا کنند. خدا را به خونسیدالشهدا و اصحاب پاکش  قسم میدهم که خائنین به شیعه و این ملت را خوار و ذلیل و رسوا کند.

از این به بعد نظامیان آمریکائی باید مواظب باشند که از هر جای دنیا که به هر جائی میخوان برن ،پهپادهای ایرانی  اون را نابود نکنه . باید مواظب باشند که تو قلب خاک  امریکا وقتی توی پایگاه های خودشون  استراحت میکنند موشکهای جدید ایرانی  ازشون انتقام نگیره.


شادی روح سردار سلیمانی و همه شهدا و مومنین از اول تا به حال بلند صلوات بفرست

تحویل حاج قاسم سلیمانی به آمریکا طبق تعهد دولت!!!


جریان تحویل حاج قاسم  سلیمانی به آمریکا توسط امضا کنندگان FATF بر اساس لیست SDN


طبق FATF در صورت درخواست باید سردار سلیمانی را تحویل آمریکا دهیم/ امنیت ما را نابود خواهد کرد


دانلود با لینک مستقیم : روایت آیت‌الله سبحانی از زمانی که سردار سلیمانی کفن خود را برای امضا نزد ایشان بردند.


دانلودفیلم/ انتشار بخش‌هایی از دیدار سردار سلیمانی با رهبر انقلاب برای نخستین بار


سخنان سردار سلیمانی درباره رهبر انقلاب/عکس








ترکیب بند حضرت زینب علیها سلام الله

بند اول
عید ناموس کبریا آمد
وارثِ صبر انبیا آمد
عید میلادِ کوثرِ کوثر
مظهر رحمت خدا آمد
پارة قلب حیدر و زهرا
دختِ سالار اولیا آمد
آیة صبر و سورة اخلاص
معنیِ واژة رضا آمد
در مدینه ، گلی شکوفا شد
که از آن عطرِ کربلا آمد
اوست آرامشِ دل حسنین
نور چشمِ دو مقتدا آمد
اوست قرآنِ ناطقی کامشب
نازل از سویِ کبریا آمد
با طلوعِ ستارة حُسْنَش
مهبطِ وحی را صفا آمد
گلشنِ دین ، از او طراوت یافت
دیده ها را از اوضیا آمد
نام او را نهاده حق ، زینب
زینتِ بیت مرتضی آمد
زینب آمد که از ولادتِ او
استجابت ، پیِ دعا آمد
زینب آمد ، ز یُمنِ میلادش
بر همه درد ها ، دوا آمد
بانگ تکبیر ، از مَلَک برخاست
از فلک بر زمین ندا آمد
آمد از ره ، شفیعة عرصات
خیر مقدم به حضرتش صلوات



بند دوم

زینب آمد که با اشارتِ او
دل جَلا یافت از ولادتِ او
همة پنجتن به گردش جمع
هر یکی بوسه زد به طلعتِ او
داشت امّا حسین ، شوقِ دگر
کآمد از ره ، شریک نهضتِ او
گل لبخند او به روی حسین
داشت پیغامی از محبّتِ او
کیست زینب ؟ بزرگ بانوی دین
حضرت حق ، گواه عصمتِ او
سه شهادت که در اذان گوییم
هست از صبر و استقامتِ او
پشتِ گردون به پیشگاهش خم
کرده تعظیم ، پیش رفعتِ او
خسرو کربلا به کف قرآن
خیزد از جا به پاسِ حُرمتِ او
التماسِ دعا به وی گوید
تا بدین حَدْ بُوَد جلالتِ او
او معلّم ندیده ، عالمه بود
این حدیثی است در فضیلتِ او
ابرِ لطفش همیشه می بارد
هست جود و کرم ، سجیّتِ او
در صفِ حشر ، هر کسی دارد
چشم امّید بر شفاعت او
نَمی از یم ، یک از هزار بُوَد
آنچه گفتند در مدیحتِ او
هر که خواهد شود ز اهل نجات
بفرستد برای او صلوات



بند سوم

زینب ! ای پاک بانویِ اسلام
بر تو از شیعیان ، درود و سلام
مادرت ، بانویِ زنانِ بهشت
پدرت ، بر تمامِ خلق ، امام
گه انیسِ حسن به وقتِ قعود
گاه یارِ حسین ، وقت قیام
گریه بر تو ، چو گریه بر حسنین
هست طبقِ کلامِ خیر انام
بهرِ غمهایِ بی شمارة تو
گریه کردند انبیاء عظام
علمِ تو ، حلمِ تو ، خدایی بود
درک و فهمت ، فراتر از افهام
رتبه ات ، همترازِ عصمت بود
برتر از اوجِ طایرِ اوهام
خاک پای تو ، توتیای ملک
مَقْدَمَت ، روشنایِ چشم مقام
از تو دارند خاطرات زیاد
کوفه و کربلا ، مدینه و شام
نهضت کربلاست ، مدیونت
دژِ دین از تو یافت استحکام
نه عجب گر که از تو ، نام آید
هر کجا از حسین آید نام
خطبه های تو خوابِ شیرین را
کرد بهر « بنی اُمیّه » حرام
ای که اُمّ المصائبت خوانند
دیده ای رنج ، در رهِ اسلام
دم به دم ، بر تو ، ای خجسته صفات
از خدا و ملائکه ، صلوات



بند چهارم

نورِ چشمِ پیمبری ، زینب
چشمه ساری ز کوثری ، زینب
مثل زهرا وقار داری تو
عصمت اللهِ دیگری ، زینب
زینتِ زینتِ جهانِ وجود
قهرمان دخت حیدری ، زینب
زینِ اَبْ خوانْد ، حیّ سبحانت
مایة فخرِ مادری ، زینب
حسنین اند لولو و مرجان
تو درخشنده گوهری ، زینب
ناامید از تو کس نخواهد شد
مظهرِ لطفِ داوری ، زینب
قلب پاکت صبور و شاکر بود
صبر را روحِ پیکری ، زینب
کشتیِ نهضت حسینی را
در یمِ فتنه ، لنگری ، زینب
تو رساندی پیام خون حسین
تو شریک برادری ، زینب
خطبه های تو معجزات توأند
کربلا را پیمبری ، زینب
داشتی لحنِ حیدر کرّار
نکته سنجی ، سخنوری ، زینب
تو به ظلمت سرایِ وادیِ شام
چون فروزنده اختری ، زینب
« ایزدی » مدحتت چه سان گوید ؟
که تو از وصف ، برتری ، زینب
ذکر لبهای ماست این کلمات
بر حسین و به زینبش صلوات

    شاعر امیر ایزدی همدانی

جملاتی ناب و بسیار زیبا از علامه مامقانی رضوان الله علیه در شان حضرت زینب سلام الله علیها

ایوب(ع) که خود کشتی رنج و غم دنیاست                                 درمرتبه صبر مثل بر همه لبهاست

با این همه وصف و مثل شوهره آفاق                                              شاگرد کلاس اول زینب کبراست

+++

میلاد مبارک اسوه صبرو شجاعت قهرمان فصاحت و بلاغت حضرت زیب سلام الله علیها را به امام زمان صلوات الله علیه و همه شما تبریک میگم.


علامه مامقانی رضوان الله علیه فرمودند: من [مامقانی] می‌گویم: زینب! و زینب کیست! و تو چه می‌دانی که زینب کیست! وی عقیله بنی هاشم است و دارای صفات پسندیده‌ای است که بعد از مادرش احدی به آن صفات نرسیده است، به حق است که اگر گفته شود او صدیقه صغری است. او در حجاب و عفاف بی‌مانند است. که هیچکس از مردان در زمان پدر و برادرانش تا روز طف و کربلا، او را ندیده است. او در صبر و ثبات قدم و قدرت ایمان و تقوی یکتا و بی‌نظیر است. او در فصاحت و بلاغت گویا از زبان امیر المومنین علیه السلام سخن می‌گفت. اگر ما بگوییم حضرت زینب سلام الله علیها دارای مقام عصمت بوده و معصوم است کسی نمی‌تواند انکار کند اگر به احوال او در طف و بعد آن آشنا باشد. چگونه چنین نباشد؟ اگر این نبود، امام حسین علیه السلام مقدار و بخشی از بار سنگین امامت را روزگاری که امام سجاد علیه السلام بیمار بود به او واگذار نمی‌کرد و امام سجاد علیه السلام او را در بیان احکام و آنچه که از آثار و نشانه‌های ولایت و امامت است، جانشین خویش و نائب خاص قرار نمی‌داد.

عوالم العلوم، تالیف شیخ عبد الله بحرانی و سید محمد باقر موحد ابطحی، جلد ۱۱، صفحه ۹۵۰