مباهله شیعه با وهابیت و اهل سنت ، مولوی ها ماموستا ها اگر جرات دارید تشریف بیارید.دفع شر جن و همزاد باطل السحر قوی و مجرب

گذاشتن لینک های وب دیگران به معنی تائیدآنها نیست کپی و انتشار مطالب با ذکرمنبع مجاز است و الا شرعاً حرام است( بجزمطالبی که درمورد حقانیت شیعه و گمراهی وهابیت و اهل سنت است )

مباهله شیعه با وهابیت و اهل سنت ، مولوی ها ماموستا ها اگر جرات دارید تشریف بیارید.دفع شر جن و همزاد باطل السحر قوی و مجرب

گذاشتن لینک های وب دیگران به معنی تائیدآنها نیست کپی و انتشار مطالب با ذکرمنبع مجاز است و الا شرعاً حرام است( بجزمطالبی که درمورد حقانیت شیعه و گمراهی وهابیت و اهل سنت است )

طلسم و دعای بسیارمجرب بخت گشائی در 14 روز،احضار معشوق، عاشق و مطیع کردن همسر یا دوست+زبان بند و انگشتر موکلدار

به نام خدا و باسلام 

نکات خیلی مهم در موردطلسم ودعای باز کردن بخت در 14 روز و طلسم  محبت و احضار معشوق:

تصور کنید یه نفر  یه طلسم محبت درست کنه یا به قول بعضی دعای محبت بنویسه(همچین دعائی از معصومین صلوات الله علیهم نرسیده و طلسمات شیطانی هست)  براتون و شما عاشقش بشید و بعد اون بگه خونه و ماشین تون را به نام من بزنید هر چه پول تو بانک دارید را بریزید به حساب من. آیا این ظلم به شما نیست؟ این گناه نیست؟خدا همچین کسی را چه رفتاری باهش میکنه ؟ داعش با زور اسلحه زنان را به جهاد نکاح وادار میکرد مثلا میگفت تو یه روز باید به ترتیب با 3 مرد ازدواج کنی !!! شما با زور طلسم و موکلین شیطانی  یکی را وادار میکنه باهات ازدواج کنه یا مانع طلاق گرفتنش میشی یا ... در حقیقت با این طلسمات  موکلین شیطانی ، گویا فرد را به غل و زنجیر میکشن تا به میل فردی که طلسم را خواسته عمل کنه و اراده او را سلب میکنند تا عقل و منطق فرد نتونه مانع خواسته فرد ظالمی بشه که سحر را گرفته .


یا فرض کنید یه کسی تو آمریکا برای شما طلسم احضار بزنه و شما را بکشه به امریکا شما مجبور بشید خانواده ، کسب وکار و تحصیل را رها کنید کلی هزینه کنید برید آمریکا چقدر ضرر بهتون میخوره ؟؟؟  ایا این موقعیت شغلی و تحصیلی  که الان دارید را دوباره میتونید بدست بیارید ؟ اگر رفتید اونجا و نتونستید هزینه برگشت را فراهم  کنید  چی؟در نبود شما چه ضررهایی به شغل ، درآمد ، آبرو و اعتبار شما میخوره؟؟؟

روشهای تاثیر طلسم احضار :

در این نوع طلسم ها فردی که قرار احضار بشه به شدت بیتاب و بی قرار میشه  دلشوره شدید میگیره و دائم وسوسه میشه تا خودش را به فردی که خواسته احضارش کنه برسونه گاهی اینقدر بی قرار و ناآرام میشه که دوست داره تمام لباسهاش را پاره کنه ،گاه آتشی را میبینه که به سوی اومیاد و برای فرار و نجات از آن اتش بسوی فرد مورد نظر ، موکلین او را راهنمائی میکنند !!!. ایا به نظر شما این کار با این تاثیر موقت، فایده مهمی هم  داره ؟ البته بعضی از این طلسمات خطرناک هستند و ساحر یا دعانویس میگه مثلا این نعل را که طلسم روش نوشتم را تاچند روز هر روز 5 دقیقه روی آتش قرار بده بعداز چند روز طرف به تو میرسه. امامیدونید چرامیگن فقط 5 دقیقه نه بیشتر؟؟؟ چون که اگر بیشتر بشه فرد از شدت دلشوره و بیقراری ممکنه خودکشی کنه یا دیوانه  بشه خصوص اگر مسحور (کسی که سحر شده  دراینجا منظور کسیکه طلسم احضار برای او نوشته شده) آدرس جدید فردیکه درخواست احضار را داده نداشته باشه در اینصورت موکلین طلسم فقط او را بی قرار  میکنند ،وسوسه میکن، او را مضطرب میکنند اما او که ادرسی از فرد ظالم احضار کنند نداره از شدت فشار روانی یا دیوانه میشه یا ممکنه دست به خودکشی بزنه!!! همچنین اگر در مکانی باشه که نتونه از اونجا خارج بشه مثلا در کشوری باشه و اجازه خروج بهش ندن یا زندانی باشه.

دعای احضار فوری معشوق

طلسم عشق و محبت:

انواع زیادی داره با نام های مختلف که نمیخوام نام ببرم .فکر کنید یه اقایی همسری داره فاحشه و هرزه ،معتاد ،بدزبان ،ولخرج  و میخواد بخاطره این مسائل بره طلاقش بده چون آبروش را برده و ثروتش را نابود میکنه  زنش میره طلسم محبت میگیره و این مرد عاشق او میشه و یک عمر باید چه رنجها و سختی ها  و فقری را تحمل کنه چون زن اختیار همه چیز را ازش گرفته حتی مرد تمام درامدش را میاد به زن میده و بعد برای کوچکترین مخارج با او التماس میکنه که این پولی که خودش براش زحمت کشیده  بدست اورده را حالا به خودش بده .گدائی بکنه مال خودش را(این مورد تو فامیل خودمون بوده). این جنایت نیست به نظر شما ؟ این انصاف هست ؟ یه کسی با برای شما همچین طلسماتی(طلسم و دعای مطیع شدن شوهر یا زن،طلسم زبانبند) را بگیره  شما دوست داریدخدا چکارش بکنه ؟ دوستدارید چه بلائی سرش بیاره؟ مورد بوده شوهر رفته طلسم  محبت درست کرده برای زنش  بعد اکثر روزها این مرد کتک میزد و سیاه کبود میکرد زنش را و زنش اعتنا نمیکرد به این رفتارش و بازهم دوستش داشت و رو حرفش حرف نمی زد مطیع دستورات مرد بود بدون اینکه اعتراضی بکنه( این یه نوع طلسم و سحر زبان بند هست که طرف نمیتونه مخالفتی بکنه) و اطاعت میکرد دستورات شوهرش را . ایا خداوند عادل ومهربان راضی میشه ما اینطوری بندگانش را اسیر محبت خودمون بکنیم و بهش ظلم کنیم؟؟

طلسم و دعاهایی هست که ظرف14 روز بخت دختر را باز میکنه دعا نویس چندتا دعا میده میگه این را دفن کن این را بسوزان با این غسل کن  و بعد خواستگاری از راه میرسه و ازدواج صورت میگیره.اما چه عاقبتی داره این ازدواج؟؟

هشدار در مورد طلسمات و دعاهای بخت گشائی که دعا نویسا میدن : اکثر اینها موکلی داره که فقط به فکر همسر پیدا کردن برا شماست  و براش فرقی نمیکنه این همسر با شما همسطح و کفو باشه یا نه ، موکل کاری نداره از لحاظ دینی ،اخلاقی ،فرهنگی، اجتماعی و... شوهری  پیدا میکنه،مناسب  دختر هست  یا نه اون مامور شده  فقط یه شوهر پیدا کن حالا هر شوهری که باشه!!!

هر مردی دم دستش رسید را براتون جور میکنه و اینقدر روی ذهن اون و شما و خانواده هاتون کار میکنه تا عقد کنید و بعد رهاتون میکنه میره  بعد شما میمونید یه مردی که هیچ سنخیتی با شما نداره  و از روی اجبار مجبورید باهاش زندگی کنید .
برید از افرادی که از دعا نویس دعا گرفتن برای باز شدن بخت بپرسید: از شوهرت راضی هستی یا نه ببین  چی میگه؟ به زندگی و رفتارهاشون دقت کن ببین باهم خوشن یا ادای خوشبختها را درمیارن؟ در بعضی از این دعاها که من دراوردی هست و از معصومین صلوات الله علیهم  نرسیده  نوشته: ای جماعت مردان عقلهای شما را سلب کردم !!! ،کاری نداریم به اینکه ایا اینها واقعا میتونن عقل مردان را سلب کنه یا نه ؟ بحث سر این موضوع هست ایا مردی که عقلش را گرفتن و نمیتونه تشخیص بده  خوب و بد این ازدواج با شما را، ایا بعدا میتونه راحت و خوش با شما زندگی کنه یا بعدا که عقلش اومد سرجاش بنای ناسازگاری و دعوا را میگذاره؟ بعضی معتقدند موکل طلسم از 2 گروه افراد را برای انتخاب شوهر استفاده میکنه : 1- افرادی که اهل دینداری نیستند زیاد یا اصلا دین ندارند و شارلاتان و کلاهبردارن و بیوفا و بی مسئولیت هستند  2- افرادی که مبتلا به سحر و جادو  یا جن زده هستند و کلی مشکل دارن.اما چرا این 2 گروه را انتخاب میکنند: چون که گروه اول  اهل دین نیست و در نتیجه معمولا بی حفاظ معنوی هستند چون اهل تحصین کردن و دعا و قران نیستند و هوای نفس اونها غالب  و زیاد گناه میکنند  و نورانیتی ندارند راحت شیاطین و جن میتونند به فکر و ذهن اونها مسلط بشن و روشون تاثیر بگذارن. گروه دوم هم خب چون موکل سحر یا یه جنی تو بدنش هست

تحت فشار  اونهاست و شیاطین با هم همکاری میکنن تا به هدفشون برسند درنتیجه راحت تر میشه روش تاثیر بگذارند . اینجا تاثیر تحصین و با تقوا بودن و نورانیت اعمال معلوم میشه . نورانیت اعمال صالحه خودش یه سپر هست دربرابر سحر و جادو و جن  برای همین هست اولیا ی خدا از این مشکلات ندارند. مشکل ما اینه که اعمال صالحه ای هم اگر انجام میدم در کنارش هم کلی گناه میکنیم که نورانیت اون اعمال خوب را نابود میکنه  و به همین دلیل افراد اعل عبادت هم به سحرو جن مبتلا میشن.

یه خانمی که از دعانویس دعای بخت گشا گرفته بود  نوشته بود 6 ماه از شوهرم بیخبر بودم نگرانش بودم و براش گریه میکردم همش در حال جستجو بودم ببینم زنده است یامرده؟  تا بعداز 6 ماه فهمیدم توی یه شهری دیگه است .رفتم دنبالش متوجه شدم

با یه زن دیگه ازدواج کرده و زنش هم حامله شده بود !! اصلاً قید من را زده بود به فکر منهم نبود من هم مجبور شدم طلاق بگیرم. شما هم اگر خودتون یا نزدیکان تون از این تجربیات داشتید  تو بخش نظرات بنویسید

یک نکته مهم : بعضی دعاهای بخت گشائی در اصل ممکنه تعدادی از ایات قران باشه که در زمان خاص و با قسم هایی ممکنه نوشته بشه و تاثیر خوبی هم داشته باشه .گفتم ممکنه .اما دعانویسا میگن اگر  چسب یا منگنه دعای ما را باز کنید بی اثر میشه !!! و ممکنه از همین طلسمات که در بالا گفتم باشه و شما ندیده  اون طلسم را بگیرید و فعال کنید  . دیگه خود دانید  شما اگر خواستی به دعانویس مراجعه کنی فقط برای ابطال سحر و دفع جن یا طلسم کشتن جن ازش حرز و دعا بگیر اینها که برطرف بشه احتمال ازدواج تون زیادتر میشه .البته بعضی هم بخاطر مسائل طبیعی نمیتونند ازدواج کنند مثلا پدر دختر معتاده یا برادرش زندانی بوده،یا خونه شون تو محله بدی هست ،یادختر نقصی داره یا خیلی رفاه طلب و تشریفاتی هست یا ...

اما یه عمل مجرب برای بخت گشائی که خیلیها تجربه کردن اینه که خونه شون را بفروشن یا اجاره بدن و برن خونه جدید . این جابه جایی اثر خوبی داره و عجیب تاثیر میگذاره البته از یه محل به محل بهتر و خانه ای که بهتره از قبلی باشه . چرا چون خیلی ها عقلشون به چشمشون هست و رنگ و لعاب براشون مهم و ضمن اینکه همین جابه جایی امکان دیده شدن و ازدواج دختر را زیاد میکنه توصیه میکنم قبل از اینکه وارد خانه جدید بشید حتما تطهیر منزل را از این پست عمل کنید


نکته مهم دیگه هر طلسم یابه اصطلاح دعا یا انگشتر موکل دار یا هر چیزی که بهش افسون خونده بشه میخواد عرج ساحلی باشه یا ناموس کفتار یا مهره مار  که آسیب یا ضرری به فردی بزنه یا او را مجبور کنه خلاف میلش عمل کنه و از او سلب اراده کنه حرام است و اگر شما از اونها استفاده کردید ضایع کردن حق الناس است  و فردای قیامت شما باید او را راضی کنید.

 و در جریان این راضی کردن یه وقت مجبور میشید کلی از ثوابهاتون را بدید و خودتون جهنمی بشید!!! شمایی که دعانویسی میکنی مواظب باش با این طلسم ها و دعای بازکردن بخت و بخت گشائی و احضار معشوق و طلسم عشق و محبت چقدر به مردم ضرر میزنی و تو همین دنیا و در اخرت تقاص اینکارت را پس میدی  حتی طلسم برای زیاد شده عشق و محبت بین همسران هم حرام است .البته شاید این طلسم احضار  را در بعضی مواقع استثنائی مرجع تقلید اجازه بده استفاده کنید(مثلا یه کلاهبرداری که فرار کرده ومال مردم را برده گفتم شاید نه حتماً ، باید استفتاء کنید). در ضمن بعضی مراجع تقلید استفاده ازلوح یا  انگشتر موکل دار را هم حرام میدونن از مرجع خود سوال کنید  و این نکته را هم در نظر داشته باشید خیلی از اینها  که میگن انگشتر یا لوح موکلدار داریم حقه باز و شیاد هستند و اینها هیچ تاثیری ندارند.


در حدیثی که دارای سند معتبری است از قول امام صادق چنین می‌خوانیم:
قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صلی الله علیه و اله لِامْرَأَةٍ سَأَلَتْهُ أَنَّ لِی زَوْجاً وَ بِهِ عَلَیَّ غِلْظَةٌ وَ إِنِّی صَنَعْتُ شَیْئاً لِأُعَطِّفَهُ عَلَیَّ فَقَالَ لَهَا رَسُولُ اللَّهِ ص أُفٍّ لَکِ کَدَّرْتِ الْبِحَارَ وَ کَدَّرْتِ الطِّینَ وَ لَعَنَتْکِ الْمَلَائِکَةُ الْأَخْیَارُ وَ مَلَائِکَةُ السَّمَاوَاتِ وَ الْأَرْضِ قَالَ فَصَامَتِ الْمَرْأَةُ نَهَارَهَا وَ قَامَتْ لَیْلَهَا وَ حَلَقَتْ رَأْسَهَا وَ لَبِسَتِ الْمُسُوحَ فَبَلَغَ ذَلِکَ النَّبِیَّ ص فَقَالَ إِنَّ ذَلِکَ لَا یُقْبَلُ مِنْهَا.
 زنی نظر پیامبر را جویا شد که: من شوهری دارم که با من مهربان نیست! و من چاره‌ای کرده‌ام که با من مهربان شود! (و منظورش استفاده از سحر و جادو بود)
 پیامبر فرمود: اُف بر تو. تو با این کار آب دریاها و چشمه‌ها را کدر ساختی و ملائکه آسمان‌ها و زمین تو را لعنت کردند.

(اُف اصطلاحی برای ابراز انزجار است که این عمل نسبت به والدین در قرآن نهی شده و حرام شمرده شده)
پس آن زن روزها را روزه می‌گرفت و شب‌ها به نماز مشغول بود و سرش را هم تراشیده بود و لباس‌های خشن پوشیده بود.

 این خبر به گوش پیامبر رسید. فرمود: از او قبول نمی‌شود.
در حدیث دیگری همین حدیث با این تتمه آمده که پیامبر «رضایت شوهرش» را شرط قبول توبه وی دانسته.
به طورى که این همه اعمال آن را تلافى نمى‌کند و به واسطه گناه سحر، این‌قدر از رحمت خدا دور شده که این عبادات، او را نزدیک نمى‌کند.((پس سحر و جادو کردن حق الناس است))
البته انجام دعاهای محبت بین زن و شوهر که ار معصومین روایت شده است بلامانع هست
و رسول خدا صلّى اللّه علیه و آله مى‌فرماید: «کسى که نزد ساحر یا کاهن یا دروغگوئى برود درحالى‌که آنچه را که مى‌گویند، تصدیق‌کننده باشد به تمام کتابهاى آسمانى که خدا فرستاده کافر شده است»

حد(مجازات) ساحر، اعدام  است
هر مسلمانى که به سحر عمل کند باید کشته شود، مگر اینکه توبه کند، و اگر کافرى به سحر عمل کند، او را نباید کشت بلکه به مقدارى که حاکم شرع صلاح بداند تأدیبش کند. حضرت صادق علیه السّلام مى‌فرماید: «ساحر را یک ضربت شمشیر بر سرش مى‌زنند (و او را مى‌کشند)»

 و از رسول خدا صلّى اللّه علیه و آله از حکم سحر پرسیده شده فرمود: «هرگاه دو گواه عادل بر سحرش گواهى دهند خونش حلال است».


و نیز مى‌فرماید: «ساحر مسلمان باید کشته شود و ساحر کافر کشته نمى‌شود.
کسى عرض کرد چرا ساحر کافر نباید کشته شود؟ فرمود: براى اینکه کفر از سحر عظیم‌تر است و سحر و شرک باهمند»


خانم ، آقا میخوای همسرت دوستت داشته باشه عاشقت باشه. برو دو تا کتاب همسرداری بخر بخون ببین باید چطور رفتار کنی  برو با مشاور صحبت کن ، ایرادات را برطرف کن تا همسرت عاشقت بشه. ببین علت طلاقها چیه تو مواظب باش اونهارا انجام ندی.  برو با تقوا باش خدا تو قران گفته محبوبت میکنم بین مردم  .( ان الذین امنو و عملوالصالحات سیجعل لهم الرحمن ودا). برو توسل کن نذر کن  دعا بکن (در کنار اقدامات عملی) تا مشکلات تو و همسرت برطرف بشه و بتونید عاشقانه زندگی کنید . برو عیبها و نقطه ضعفهات را برطرف کن سعی کن برای اون جذاب باشی. به جای اینکه ضعفهای شخصیتی و اخلاقی خود را با سحر و جادو پوشش بدی برو با مطالعه و مشاوره اونها را درمان کن . خانم  شما که اینقدر از خیانت شوهرت میترسی خودت  از لحاظ جنسی  ارضاش کن که دیگه انرزی براش نمونه بیرون از خونه بخاواد تخلیه کن  ،خودت  زیبائی ، نظافت و آراستگی  ظاهری را رعایت نمیکنی خب بیرون خونه بهترینها انتظار شوهرت را میکشن. بجای اینکه بری قفل شهوت بگیری برا همسرت تو خونه اینقدر شهوتش را ارضا کن که سیر بشه دیگه قدرتی برای شهوترانی با دیگران براش نمونه.  


چند نکته مهم : منظور از زبان بند و بستن زبان 2 چیز است : 1- بستن زبان دشمنان که بدگوئی نکنند تهمت نزنند  علیه شما که خوبه و دعا و حرزهایی در این زمینه هست تو مفاتیح حرز یا حجاب امام زین العابدین صلوات الله علیه هست اولش اینه(سددت افواه الجن و الانس...)

2- بستن زبان دیگران که بدگوئی شمارا نکنند و هم باشما مخالفت نکنند و به شما جواب مثبت بدن  در این نوع طلسم موکل دائم شما را وسوسه میکنه تا بر خلاف میل تون به خواسته فرد جواب مثبت بدید و مخالفت نکنید  این هم از انواع سحر وجادوست و حرامه . خیلی ها سالها زندگیشون خراب شده بخاطر همین سحر نمیگم در چه مواردی استفاده میکنند  مبادا بعضی برن طرفش

نکته دیگه :طلسم و سحر و جادو فقط به اذن خدا اثر میده و احتمال تاثیرش50% هست شایدبشه شاید نشه،حالا میخواد قویترین طلسم محبت دنیا یا قویترین طلسم محبت یهودی،صُبّی،هندی یا طلسم احضار محبت از فاصله دور یا طلسم محبت سوزاندنی فوری یاطلسم محبت اتشی قوی یا هر کوفت و زهر مار دیگه ای باشه. پس گول این ساحران پست فطرت را نخورید و پول خودتون را حرام نکنید و با اینکارها نکبت دنیا و عذاب اخرت و ماندگاری در جهنم را برای خودتون نخرید و بدونید اعمالی هست که با اونها میشه ساحر و کسی که سفارش سحر داده را به دست ملائکه خداکشت!! تو جزوه ام یه نمونه ازاین اعمال عبادی راگذاشتم. کاری نکنید ملائکه شما را بکشن! یه سحری برای یه بدبختی میکنی  اما باید یه عمر بترسی که اون با این اعمال زمانی که در غفلت هستی بوسیله ملائکه که دیده نمیشن از تو انتقامی وحشتناک بگیره . ممکنه یه شب تو تاریکی یا خواب اینقدر کتک بخوری تا بمیری . تصورش را بکن همینکه کسی را نمیبینی ولی داری کتک میخوری چقدر ترسناکه.

نکته مهم  دیگه : گول دعا نویسان شارلاتان یا اساتید علوم غریبه را (حتی اگر کتابهایی نوشتن و چاپ شده را ) نخورید اینگونه طلسماتی که در بالا بهش اشاره شده حرام است باز تاکید میکنم حتی زنو شوهر برای هم دیگه نمیتونه طلسم محبت بگیرن . اون دعانویس بیشرفی که میگه من از مرجع تقلیدم پرسیدم .ایشون گفتن نه تنها حرام نیست بلکه گفتن ثواب داره !!!. خوب چرا اسم مرجع تقلیدش را نمیگه تا ماهم بریم بپرسیم ؟ اگر حلاله تا ما هم الساعه بریم اقدام کنیم یه سحری براش بگیریم  بعد هم دار و ندارش را بگیم به نام ما کنه ،خب  اگر حلال هست چرا ما همچین بلائی سرش نیاریم؟؟. بعضی این دعانویسا پست فطرتهایی حرامخور هستند که برای مشتی اسکناس حاضرن هر غلطی بکنن هر دروغی بگن .  بعضی میگن ما تو طلسمات مون فیلتر میذاریم که فقط برای امور حلال طلسم محبت تاثیر بذاره. خب سوال میکنیم حلال تر از زن و شوهر دیگه چی هست؟؟ حدیث بالا را بخونید یه بار دیگه  حتی زن و شوهرهم نمیتونن برای هم طلسم و سحر بگیرن که محبت زیاد بشه. شک داری جناب دعا نویس برو سایت مرجع تقلیدت بپرس. در مورد همه طلسماتی که مینویسی استفتاء کن که مطمئن بشی.   
mobahele.blogsky.com

کپی و انتشار این مطلب وهمه مطالب با موضوع سحر و جن و همزاد و ختم و ذکر بدون درج آدرس وبلاگ و عبارت (وبلاگ مباهله با وهابیت و اهلسنت) شرعا حرام  و ضایع کردن حق الناس است و بنده اصلاً رضایت ندارم .


لطفا قبل از نظر دادن قوانین وبلاگ را بخونید تو صفحه اصلی  وبلاگ تا نظرتون حذف نشه


علائم و نشانه های جن عاشق در زنان و مردان .جنی که بخت را میبندد و تجاوز جنسی میکند . درمان همزاد عاشق


تاثیرات عجیب دعا برای تعجیل فرج امام زمان و صدقه برای حضرت در بخت گشائی و حل مشکلات.


متن سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد – سیری در صحیفه سجادیه، شرح دعای هفدهم (شناخت شیطان)


اگر مشکل بیکاری، ازدواج و بیماریهای لاعلاج دارید و فکر میکنید علائم و نشانه سحر و جادو  و  جن زدگی را دارید


راه نجات از مهلکه آخر الزمان، معرفت حجت خداست/ ظهور امام زمان (عج) در گرو باز کردن گره‌های کوچک به دست منتظران است



بخت گشائی بازکردن بخت  در 14 روز،طلسم محبت اتشی قوی،طلسم احضار محبت از فاصله دور،بی قرار کردن طلسم و دعای بسیارمجرب، ،احضار و  بی قرارکردن معشوق،طلسم محبت سوزاندنی فوری،عشق شدید محبت و مطیع کردن معشوق.طلسم محبت شدید سوزاندنی زبان بند قویترین طلسم محبت دنیا

جلوگیری از تجدید سحر و جادو و جن زدگی مجدد. چگونه مانع ورود عارضین بشویم؟

 سلام خسته نباشید چندسالی میشه که مدام توسط کسی مورد سحر و جادو قرار میگیرم پیش دعا نویس هم رفتم بی فایده بود فقط تا یه مدت خوب بودم دوباره حالم بد میشد که برم پیشش و ازم پول بگیره خواستم بپرسم چیکار کنم که جادو در من اثر نکنه دیگه اگر اسم شناسنامه ای رو عوض کنم و اون طرف متوجه نشه میتونه تاثیر داشته باشه؟ ادامه مطلب ...

متن سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد – سیری در صحیفه سجادیه، شرح دعای هفدهم (شناخت شیطان)

برنامه سمت خدا شبکه3 سیما
موضوع برنامه: سیری در صحیفه سجادیه، شرح دعای هفدهم (شناخت شیطان)
کارشناس: حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد
تاریخ پخش: 20-03- 98
شریعتی:
بسم الله الرحمن الرحیم، اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.
سلام می‌کنم به همه بیننده‌ها و شنونده‌های خوبمان، طاعات و عبادات شما قبول باشد. به سمت خدای امروز خوش آمدید. انشاءالله همیشه زیر سایه‌ی خدای متعال باشید. حاج آقای فرحزاد سلام علیکم، خیلی خوش آمدید.
حاج آقای فرحزاد: عرض سلام دارم خدمت جنابعالی و بینندگان و شنوندگان عزیز. عید بزرگ سعیدی که پشت سر گذاشتیم را تبریک عرض می‌کنیم. خوشا به حال آنهایی که در ماه رمضان بهره کامل را بردند، به مستضعفین کمک کردند، افطار و سحری‌هایی که دادند، انشاءالله خدا از همه قبول کند و این خیرات استمرار داشته باشد و ماه رمضان‌ها زنده باشیم و مهمان خدا باشیم.
شریعتی:
رسم ادب و طرز حیا کردن را *** شوق طلب و خدا خدا کردن را
هربار صحیفه را تورّق کردم *** آموخته‌ام راه دعا کردن را
خوشا به حال آنهایی که با صحیفه سجادیه مخصوصاً در ایام ماه مبارک رمضان مأنوس‌تر شدند. امروز هم از دعای هفدهم صحیفه سجادیه خواهیم شنید.
حاج آقای فرحزاد: بسم الله الرحمن الرحیم، الحمدلله رب العالمین، اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.  
دعای هفدهم صحیفه سجادیه درباره‌ی پناهندگی از شر شیطان است. راهکارهایی که ما را از شیطان دور می‌کند. در همه حالات باید به خدا پناه برد. حضرت در فرازی دیگر می‌فرمایند: «اللَّهُمَّ وَ أَشْرِبْ‏ قُلُوبَنَا إِنْکَارَ عَمَلِهِ» خدای دلهای ما را آکنده کن از اینکه هر عمل شیطانی را انکار کنیم و مقاومت و رد کنیم. این یک پشتوانه محکم نیاز دارد. «وَ الْطُفْ لَنَا فِی نَقْضِ حِیَلِهِ» خدایا به ما لطف کن که حیله‌های او را به هم بزنیم. «اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ حَوِّلْ سُلْطَانَهُ عَنَّا» خدایا سلطنت او را از ما برگردان به طرف دیگران، «وَ اقْطَعْ رَجَاءَهُ مِنَّا» امیدش را از ما قطع کن. بعضی صفات و اخلاقی دارند که شیطان قطع امید کرده است. می‌گوید: من دیگر زورم به این نمی‌رسد. بعضی شیطان نزدیک شود، نابود می‌شود. از خدا می‌خواهد که امید شیطان را از ما قطع کن. «وَ ادْرَأْهُ عَنِ الْوُلُوعِ بِنَا» خدایا او را دور کن از اینکه ما را بازی بدهد و سر به سر ما بگذارد. بعد حضرت برای همه دعا می‌کنند.
«اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ اجْعَلْ آبَاءَنَا وَ أُمَّهَاتِنَا وَ أَوْلَادَنَا وَ أَهَالِیَنَا وَ ذَوِی أَرْحَامِنَا وَ قَرَابَاتِنَا وَ جِیرَانَنَا مِنَ الْمُؤْمِنِینَ وَ الْمُؤْمِنَاتِ» چقدر خوب است آدم برای همه دعا کند. عرضه می‌دارد خدایا پدران ما، مادران ما، اولاد ما، خانواده‌های ما، فامیل‌های ما، همسایه‌های ما از مؤمنین و مؤمنات، «فِی حِرْزٍ حَارِزٍ وَ حِصْنٍ حَافَظٍ» در حصار محکم و قلعه محکمی قرار بده «وَ کَهْفٍ مَانِعٍ» پناهگاهی که مانع باشد. سد نفوذ ناپذیر برای ما قرار بدهد. «وَ أَلْبِسْهُمْ مِنْهُ جُنَناً وَاقِیَةً» خدایا بپوشان به دوستان و بستگان من یک سپری که نگهدارنده باشد از نفوذ شیطان، «وَ أَعْطِهِمْ عَلَیْهِ أَسْلِحَةً مَاضِیَةً» یک سلاح بُرنده به آشنایان من بده که شیطان را دور کنند و از بین ببرند. «اللَّهُمَّ وَ اعْمُم ‏بِذَلِکَ مَنْ شَهِدَ لَکَ بِالرُّبُوبِیَّةِ» خدایا این حفاظت و شر شیطان را مرحمت کن به عموم کسانی که به ربوبیت تو شهادت می‌دهند و کسانی که لا اله الا الله می‌گویند و اخلاص به وحدانیت دارند و کسانی که با شیطان به حقیقت عبودیت مقابله می‌کنند و کمک می‌خواهند که با شیطان مقاومت کنند. به همه آنها مرحمت کن.
«اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ خَاتَمِ النَّبِیِّینَ وَ سَیِّدِ الْمُرْسَلِینَ وَ عَلَى أَهْلِ بَیْتِهِ الطَّیِّبِینَ الطَّاهِرِینَ» درود بر خاتم النبیین، سید المرسلین و اهل‌بیت پیامبر، بعد حضرت دعای عمومی می‌کنند. این خیلی مهم است که دعاهای ما عمومی باشد، همه مؤمنین و درگذشتگان و حق داران را یاد کنیم.«وَ أَعِذْنَا وَ أَهَالِیَنَا وَ إِخْوَانَنَا وَ جَمِیعَ الْمُؤْمِنِینَ وَ الْمُؤْمِنَاتِ مِمَّا اسْتَعَذْنَا مِنْهُ» از هرچه پناه بردیم «وَ أَجِرْنَا مِمَّا اسْتَجَرْنَا بِکَ مِنْ خَوْفِهِ» آنچه از شیطان می‌ترسیدیم و به تو پناه برده شدیم، همه را پناه بده. «وَاسْمَعْ لَنَا مَا دَعَوْنَا بِهِ» خدایا دعاهایی که ما کردیم را اجابت کن. «وَ أَعْطِنَا مَا أَغْفَلْنَاهُ» اگر غفلت کردیم چیزهایی را بخواهیم به ما مرحمت کن، «وَ احْفَظْ لَنَا مَا نَسِینَاهُ» آن چیزهایی که ما فراموش کردیم را حفظ کن. «وَ صَیِّرْنَا بِذَلِکَ فِی دَرَجَاتٍ الصَّالِحِینَ» با این پناهندگی و اجابت دعاها، ما را در درجات صالحین و مراتب مؤمنین قرار بده، «وَ مَرَاتِبِ الْمُؤْمِنِینَ آمِینَ رَبَّ الْعَالَمِینَ‏» دعای هفدهم تمام شد و نکات خیلی مهمی در مورد شیطان و پناهندگی به خدای متعال داشت. چند نکته را این هفته در مورد شیطان گفتیم ولی دو سه نکته دیگر هم فرصت باشد عرض خواهیم کرد.
یک نکته و قاعده کلی این است که هر امر منفی، چیزهایی که دعوت به گناه و شرارت می‌کند، دعوا و فکرهای بد، بدی و اختلاف، تمام جریان‌های منفی برای شیطان است، همه چیزهای مثبت هم برای خدای متعال و ملائکه است. یک نفر به امام صادق گفت: مقدماتی پیش نیامده من ضرری ببینم و مصیبت باشد، موج بد و نا امیدی و افسردگی مرا می‌گیرد. من نه پولی دارم و پیشامد خوشی برایم شده است ولی سرحال و خوش هستم، امام صادق فرمود: آنجایی که احساس بحران و غم و ناامیدی داری، علامت این است که موج شیاطین دور تو آمدند. آنجایی که آرامش و خوشی هست، «علامة دنو الملک» علامت این است که فرشته‌ها سراغت آمدند، لشگر و نیروهای الهی آمدند. بعد حضرت استشهاد به آیه قرآن کردند، اعوذ بالله من الشیطان الرجیم، «الشَّیْطانُ‏ یَعِدُکُمُ‏ الْفَقْرَ وَ یَأْمُرُکُمْ بِالْفَحْشاءِ وَ اللَّهُ یَعِدُکُمْ مَغْفِرَةً مِنْهُ وَ فَضْلًا وَ اللَّهُ واسِعٌ عَلِیم‏» (بقره/268) کار خدا و اولیای خدا، کار مربی‌ها و معلم‌ها، همه آنهایی که در مسیر صراط مستقیم الهی هستند، این است که امید بدهند و دعوت به خوبی‌ها و مغفرت کنند. خدا بخشنده است. ولی شیطان می‌گوید: بدبخت می‌شوی، بدتر می‌شود. تو دیگر اصلاح نمی‌شوی، خدا تو را نمی‌آمرزد. تمام افکار منفی برای شیطان است. باید به خدا پناه ببریم.
کسی به مرحوم دولابی یک جمله‌ای گفت، واقعاً جالب بود. آقای دولابی تمام نگاهشان مثبت‌گرا بود. من خدمت ایشان بود، عالم برجسته‌ای هم آنجا بود. ایشان فال برای آقا زدند، مطلعش این بود:
منم که شهره‌ی شهرم به عشق ورزیدن *** منم که دیده نیالوده‌ام به بد دیدن
وفا کنیم و ملامت کشیم و خوش باشیم *** که در طریقت ما کافری است رنجیدن
ایشان مثبت بین بود و از بدترین چیزها هم یک زیبایی درمی‌آورد. همیشه از خدا تعریف می‌کرد و بشارت و نوید می‌داد. هیچوقت کسی را نا امید نکرد. ایشان می‌فرمودند: برای دیدن بقیه مطلب روی ادامه مطلب در سطر زیر کیلیک کنید
ادامه مطلب ...