مباهله شیعه با وهابیت و اهل سنت ، مولوی ها ماموستا ها اگر جرات دارید تشریف بیارید.دفع شر جن و همزاد باطل السحر قوی و مجرب

گذاشتن لینک های وب دیگران به معنی تائیدآنها نیست کپی و انتشار مطالب با ذکرمنبع مجاز است و الا شرعاً حرام است( بجزمطالبی که درمورد حقانیت شیعه و گمراهی وهابیت و اهل سنت است )

مباهله شیعه با وهابیت و اهل سنت ، مولوی ها ماموستا ها اگر جرات دارید تشریف بیارید.دفع شر جن و همزاد باطل السحر قوی و مجرب

گذاشتن لینک های وب دیگران به معنی تائیدآنها نیست کپی و انتشار مطالب با ذکرمنبع مجاز است و الا شرعاً حرام است( بجزمطالبی که درمورد حقانیت شیعه و گمراهی وهابیت و اهل سنت است )

تاثیرات عجیب دعا برای تعجیل فرج امام زمان و صدقه برای حضرت در بخت گشائی،ازدواج و حل مشکلات.

تاثیرات عجیب دعا برای تعجیل فرج امام زمان صلوات الله علیه و صدقه برای حضرت  دربرطرف شدن مشکل ازدواج ، بخت گشائی و حل مشکلات.بسیار جذاب و تاثیر گذاراست حتما دانلود کنید و سعی کنید در هر نماز حداقل 40 مرتبه  بگید اللهم عجل لولیک الفرج حالا بیشتر هم بشه اشکالی نداره:

فایل صوتی را از اینجا دانلود کنید(سخنران حجت الاسلام حسن یوسفی)


حتما کانال تلگرامی  arbaeenc313 را حتما ببینید و کلیپها و مطالبش را هر چه میتونید پخش کنید



روش استخاره امام زمان صلوات الله علیه و توصیه های مهم امام زمان به مرحوم مرعشی نجفی رضوان الله تعالی علیه


این لینکها را هم  ببینید :


جنی که بخت را میبندد و تجاوز جنسی میکند .علائم و نشانه های جن عاشق در زنان و مردان


طلسم و دعای بسیارمجرب بخت گشائی در 14 روز،احضار معشوق، عاشق و مطیع کردن همسر یا دوست+زبان بند و انگشتر موکلدار


قبل از اقدام کردن برای باطل السحر یا دفع جن این موارد را بخونید


ابطال هر گونه طلسم،  باطل کردن سحر و جادو و  کشتن عارض(هر نوع جن مزاحم که وارد بدن شده) خیلی مجرب


دفع شر همزاد و جن مزاحم و حفاظت در برابر آن


نظرات 11 + ارسال نظر
تنهای تنها دوشنبه 20 خرداد 1398 ساعت 11:28

سلام نشانه سحرجیمل چیه

قوانین وبلاگ را بخونید تو صفحه اول وبلاگ هست متوجه میشید

ترنم سه‌شنبه 14 خرداد 1398 ساعت 19:46

سلام شخصی من وشوهرم روجادوکرده به طوری که شوهرم بدون هیچ بحث وناراحتی دیگه خونه نمیاددوماه ارخونه رفته نه به گوشیم جواب میده نه حاضره حتی ببینه هرواسطه ای هم فرستادم میگه فقط طلاق من ازخونم وزنم بدم میادحاضرنیستم گه قیافه شوببینم نه صداشوبشنوم شمابگیدمن چی کارکنم زندگیم داره میپاشه منم راضی به طلاق نیستم زندگیمودوست دترم توروخداکمکم کنیدباعث وبانی جادوروبه خودش برگردونم اززندگیم بیرون بره خداخیرتون بده

سلام تمام مطالب در مورد (دفع سحر ، جادو ، جن و همزاد )در وبلاگ را بخون با دقت و در پست مربوطه نظر بده اگر جزوه را میخواید

Madarff دوشنبه 13 خرداد 1398 ساعت 21:27

سلام خسته نباشید طاعات وعباداتون قبول حق باشه التماس دعا، من از وقتی که بچه بودم. ونمیدونستم این کار چیه متاسفانه خود ارضایی میکردم واصلا نمیدونستم این کار گناهه، من ادم گناه کاریم به خاطر شرایط زندگیم ونبود پدرومادر دست به دعا وبخت گشایی کردم حتی برا کسی که عاشق هم بودیم فامیلم بودیم دعا کردم وبه هم ر سیدیم همون موقع من دانشگاه قبول شه بودم ولی به محض عقد کردن یهویی سرم وقلبم سنگین دچار وسواس فکری شدید اصلا تمرکز فکری نداشتم حافظم ضعیف بودن موقع درس خوندن سرم انقدر دردوسنگین شده بودوتصاویر عجیب انگار جلوی سرم تلویزیون بود انقد تصویر میامد توذهنم که نمیتونستم درس بخونم حتی نامزدمم میگفت دختر چقد تغییر کردی تو اینجورنبودی حتی هم اتاقی هامم همینو میگفتن چقد عوض شدی من همیشه گریه وارزوی مرگ میکردمخلاصه دیونه شده بودم البته این ازدواجم مادرشوهرم با این که زنداییم بود مخالفت میکرد شدیدواخرش به هدف خودش رسید خلاصه این ازدواج ناکام منجر به جدایی شد، البته بازم کلی دعا میکردم جدا نشم چون واقعا عاشق نامزدمم بودم اونم منو میخواست ولی همش مشگل ونحسی پیش میاومد تو زندگی ماولی همه میگفتن جادوی سنگین براتون کردن باطل نمیشه تا جدا بشی من جدا شدم ولی هنوز مشگل (خودارضایی، مشگلات زانگی تنبلی تخمدان ، سنگینی سرم با قلبم وسواس فکری وتخیلات منفی وجنسی ناامید کننده خستگی تنبلی حافظم تمرکز حواس حتی لکنت زبان خلاصه همه میگن این دیونست خوب نشده)کلیم باطلسحر گرفتم ولی هنوز اون علائم هارو دارم خیلی استرس ورنجوده خاطرم افسردگی شدید کارامو تااخر نمیتونم انجام بدم نمیتونم تصمیم درست بگیرم نمیدونم شاید این خواست خدا وکمک حضرت مهدی (عج)بوده چون واقعا ازشون کمک خواستم ده سال من سرم سنگینه این علائم رودارم انگار احساس میکنم یه بادی جلوی سرم وقلبم گرفته برای بار اول سوره بقره روخوندم ترس کلی برم داشت بدنم داغ شدحتی طب کردم وتبخال زدم الان بیست روزه ولی کامل خوب نشده تا میخوام دقت کنم تو قران خوندن ونمازذخوندن بدون اینکه خودمم بخوام حواس منوپرت میکنند میبرن بخصوص جنسی، حتی تو خوا ب زیاد مار وماهی میبینم وبخصوص خواب های جنسی، مارها قبلا نیشم میزدن ازشون فرار میکردم انقد خواب میدیدیم که تو بیداری ازشون میترسم همیشه احساس میکنم کسی پشت سرمه منو میترسون قبلا ودوهفته پیش سایه میدیدم، حتی احساس میکنم زلزله اومده البته این زلزله از وقتی که سوره بقره میخونم بدنم ازدورن احساس میکنم اتیش روشنه مث نبض میزنه ب دنم ریشه ریشه میشه از بحث ذهنم مشغوله ارامش ندارم بعض موقع ها احساس میکنم این باد جلوی سرم از گوشام خارج بشه نمیشه ولی داغی باد رو احساس میکنم، شمارو به این ماه عزیز قسمتون میدم کمک کنید این ماه امیرالمومنینه منم یتیم اواره به خاطر خدا کمک کنید، من حتی نذرهارو انجام میدم صلوات رو نتیجه بگیرم اون دوتا روانجام میدم فقط چون من پیش داداشم زندگی میکنم نمیتونم خونه رو تطییر بدم حتی غسل انجام بدم یا سوره بقره بلند تو خونه پخش بشه شرایط بعضی از کارهارو ندارم

با سلام . دوباره یه نظر ازتون دیدم احتمال زیاد سحر مدفون دارید اگر نتونید خونه را پاکسازی کنید ممکنه جزوه و دستوراتش نتونه زیاد کمک کنه هر مقدار که میتونید پاکسازی را انجام بدید به زن برادر تون بگید مطلب پاکسازی را بخونه وحداقل ابپاشی و اسپند دود کردن و 4 گوشه نمک ریختن در اتاق و منزل راانجام بدید با خوندن سوره ها

taran دوشنبه 13 خرداد 1398 ساعت 06:14

من انقدمشکل دارم که نمیدونم کدوموبنویسم کل خونوادم طلسم وبستگی دارن من وخواهرم بااینکه هم ظاهرخوبی داریم هم شخصیت خوب هم خونواده خوب هم تحصیلات و...1خواستگاردرست وحسابی نداشتیم خودم که هرکی میادسمتم محومیشه بعداز1هفته سرهرکاری رفتم نشد 1عروسی رفتم بعدازسالهابعدش تصادف کردم وتاپای مرگ رفتم ...خلاصه خسته شد کمک میخوام

سلام تمام مطالب در مورد (دفع سحر ، جادو ، جن و همزاد )در وبلاگ را بخون با دقت و در پست مربوطه نظر بده اگر جزوه را میخواید

تنهای تنها سه‌شنبه 7 خرداد 1398 ساعت 05:25

سلام من یه خواستگاررسمی بیشترنداشتم بعضی هافقط درحدحرف بوده گفتن میان ولی نمیومدن اگه کسی هم بیادپدرم راضی نمیشه یه بهانه میانه داره سنم داره میره بالاافسرشدم یه راهی بگیدخواهشن

کشف مطلب کنید علت را پیدا کنید . برای برطرف شدن موانع دعا وتوسل و نذر کنید به همین مطلب عمل کنید

زینب جمعه 3 خرداد 1398 ساعت 22:36

سلام وقت بخیر من احساس می کنم گرفتار جن عاشق شدم به یه بنده خدایی که علمشو داشت و برای پول کار نمی کرد مراجعه کردم یکسال طول کشید یک سری دعا داد فرار شد دعای نخ برام انجام بده ولی فکر کنم اجنه تهدیدش کردن جوری که حالش خیلی بد بود مریض شد یکساله ازم خواسته ترشی نخورم تا ٦ ماه هم لبنیات نمی خوردم می گفت اینجوری ضعیف میشن بدنم سه ساله کهیر بد جور می زنه هر چی دکتر میرم دلیلش رو نمی دونن اون بنده خدا می گفت جای ورود و خروج اجنه هست در ضمن نمازمو کامل می خونم روزه هام کامل کامل هست و فقط محیط کارم مردونه هست که اونم همه جوره رعایت می کنم خواستگار تا دم در میاد ولی تو وارد نمیشه ٣٢ سالمه و دوتا خواهر کوچکتر از من ازدواج کردن من نذر ١٣٥ هزار صلوات رو هم قبول می کنم لطفاً راه حلی بهم پیشنهاد بدین خدا خیر دنیا و اخرت رو نصیبتون کنه امین

سلام وقت بخیر ایمیل را ببینید

سنا ماژین پنج‌شنبه 2 خرداد 1398 ساعت 23:16

سلام به من گفتن همزاد مزاحم خطرناک دارم حتی تو خواب همزادم با من حرف زد وحتی به من گفت که یکی از تو خوشش اومده همون جن عاشق بود چند بارم دعا دفع پیش سید انجام داذم اما میبینم تو خوابم که یه یه چیزایی هست و ولکنم نیستن ،به شدت نا امید شدم انگار خدا هم دلش نمیخاد کار من درست بشه اگه راهی هست برای رهایی از این وضعیت دریغ نکنید

سلام تمام مطالب در مورد (دفع سحر ، جادو ، جن و همزاد )در وبلاگ را بخون با دقت و در پست مربوطه نظر بده اگر جزوه را میخواید.

mohammad جمعه 3 اسفند 1397 ساعت 16:44

سلام شخصی ما را سحر کرده چون همیشه بیحال هستم حافظه ام به شکل عجیبی کم شده نمازم را نا خود اگاه و بعضی مواقع خود اگاه {که بازم فکر میکنم دست خودم نیست } عقب جلو میکنم هر کاری که میخوام انجام بدم نمیشه خیلی موانع تو زندگی داریم دست به هرکاری میزنیم یه مشکل پیش میاد خیلی زیاد چشم زخم داریم تو خونه یکدفعه همه باهم خوبیم یکهو دعوا میشه نمیدونم چیکار کنم میخوام کسی که برامون جادو کرده را ادب کنم و تمام این مشکلات را به طرف خودش بر گردونم و از خودمون دورشون کنیم لطفا راهنمایی کنید

با سلام .برای کشتن ساحر بوسیله ملائکه الهی تو جزوه عملی هست این لینکها را باد قت بخونید:
https://b2n.ir/Rahehal

Fahime دوشنبه 22 بهمن 1397 ساعت 23:26

سلام عرض ادب ۵ ساله طلاق گرفتم هنوز موفق به ازدواج مجدد نشدم بهم گفتن همزاد داری دستور العمل دارید اگه لطف میکنید ارائه بدید واقعا تو شرایط سختی بسر میبرم

با سلام و عرض ادب این لینک را ببین
https://b2n.ir/Rahehal
و تمام لینکهای توش را مطالعه کن و کشف مطلب کن

مهناز کریم تویسرکانی یکشنبه 21 بهمن 1397 ساعت 05:34

بنده محمد هستم خودم و همسرم خیلی بیشتر جن عاشق و همزاد شر دادیم دفع آن دا میخواهیم

با سلام این لینک را ببین
https://b2n.ir/Rahehal
و تمام لینکهای توش را مطالعه کن و عمل کن

فریبا دوشنبه 3 دی 1397 ساعت 03:14

من نمیدونم چرا سحر شدم ولی احساس میکنم کسی اذیتم میکنه و... چیکارکنم

اولا سلام .اینهارا ببین:http://b2n.ir/KASHF
http://b2n.ir/ghabl
http://b2n.ir/hamzad-jen
http://b2n.ir/EBTAL
http://b2n.ir/jene-ashegh

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.