مباهله شیعه با وهابیت و اهل سنت ، مولوی ها ماموستا ها اگر جرات دارید تشریف بیارید.دفع شر جن و همزاد باطل السحر قوی و مجرب

گذاشتن لینک های وب دیگران به معنی تائیدآنها نیست کپی و انتشار مطالب با ذکرمنبع مجاز است و الا شرعاً حرام است( بجزمطالبی که درمورد حقانیت شیعه و گمراهی وهابیت و اهل سنت است )

مباهله شیعه با وهابیت و اهل سنت ، مولوی ها ماموستا ها اگر جرات دارید تشریف بیارید.دفع شر جن و همزاد باطل السحر قوی و مجرب

گذاشتن لینک های وب دیگران به معنی تائیدآنها نیست کپی و انتشار مطالب با ذکرمنبع مجاز است و الا شرعاً حرام است( بجزمطالبی که درمورد حقانیت شیعه و گمراهی وهابیت و اهل سنت است )

ملاقات دائم امام زمان صلوات الله علیه با مرحوم سیّد عبدالکریم کفّاش+ رازی برای تشرف به محضر امام

دیدار با امام زمان
مرحوم سیّد عبدالکریم کفّاش هفته‌ای یک مرتبه محضر امام زمان عجّل‌الله‌فرجه مشرّف می‌شد.
حضرت از او می‌پرسد:
اگر ما را نبینی چه خواهی کرد؟
 می‌گوید: می‌میرم.
حضرت می‌فرمایند:    «اگر چنین نبودی، ما را نمی‌دیدی»
وقتی از او علّت باز شدن راه ملاقات را پرسیدند،
گفته بود: «یک شب جدّم رسول خدا را در عالم رؤیا دیدم، از ایشان تقاضای ملاقات با حضرت را نمودم.»
حضرت فرمود:
«در شبانه‌روز دو مرتبه برای فرزندم حسین علیه‌السّلام گریه کن.»
از خواب بیدار شدم و این برنامه را به مدّت یک سال اجرا نمودم، لذا به تشرّف خدمت آن حضرت نائل آمدم.
این دستور موافق با عمل حضرت ولی‌عصر ارواحنافداه  در زیارت ناحیه مقدسه است که می‌فرماید:
 پس اگر روزگار مرا به تاخیر انداخت و تقدیر الهی را از یاری تو بازداشت و نبودم تا با آنان که با تو جنگیدند بجنگم
و با آنان که به دشمنی تو برخاستند، به دشمنی برخیزم، [در عوض]هر صبح و شام بر تو ندبه و زاری می‌کنم و بر تو به جای اشک، خون گریه می‌کنم...


تفسیر محیر العقول آیة الکرسی از امام صادق علیه السلام:

شهادت مظلومانه امام غریببقیع حضرت جعفر صادق صلوات الله علیه را به امام زمان علیه السلام و همه شماتسلیت میگم


تفسیر محیر العقول آیة الکرسی از امام صادق علیه السلام:

هر کسی به ولایت حضرت حجت عجل الله تعالی فرجه الشریف معتقد نیست اخلاق و رفتار و کردار او به سبب ویرانی خانه دین و اصول مذهب او مانند کف روی آب و بی ارزش است:

این مطلب را خوب بفهم که شیعیان مستضعف حضرت حجت عجل الله تعالی فرجه الشریف که گناهکار هستند قبل از مرگ موفق به توبه و جبران خطاها میشوند:

حضرت قائم عجل الله تعالی فرجه الشریف اعمال شیعیان مذنب را اصلاح، و آنها را از ظلمات جهل و سیئه بسوی نور هدایت و عمل شایسته هدایت میکند:
آیا عمر میتواند از جهنم برزخی خویش یک سنی هدایت کند؟!

کافی بسند صحیح نقل میکند:
ابویعفور میگوید:
به امام صادق علیه السلام عرض کردم:
من با اهل سنت رفت و آمد دارم،
و بسیار متعجبم از این اقوامی که ولایت شما اهل بیت علیهم السلام را قبول ندارند و متعبد و معتقد به ولایت ابوبکر و عمر هستند اما امانتدار و راستگو و با وفاء هستند،
اما چرا بعضی از این اقوامی که معتقد به ولایت شما هستند این امانتداری و راستگویی و وفا در آنها دیده نمیشود؟؟!
پس حضرت که تکیه داده بودند بلند شدند، و نشستند، و با نگاهی غضب آلود به من فرمودند:

لا دین لمن دان الله بولایة إمام جائر لیس من الله ولا عتب على من دان بولایة إمام عادل من الله…:

شرح و ترجمه:
هر کسیکه به خداوند بوسیله ولایت امام کافر و فاسق و جائر و ظالم تقرب پیدا کند هرگز پرستش و دینداری او مقبول نیست!
هر چند با بندگی و عبادت نفس خود را ذلیل کند،
چون دین، رفتار، اخلاق، افعال و کردار او از امامی صادر شده که از جانب خداوند ولایت ندارد تا اعمال او اصلاح کند

و خداوند نیز هر کسی را که بوسیله قبول ولایت امام عادلی از اهلبیت علیهم السلام او را پرستش کند عبادتش و اخلاقیاتش را میپذیرد
لذا و بر او غضب نمیکند،

چون امام زمانش اعمال او را تا وقتی در دایره اعتقاد به ولایت است با توفیق و تسدیدش اصلاح میکند
شیعیان اهل ایمان و دارای اصول دین محکمی هستند و خطاها و نواقص ایشان در فروع دین و اعمال است،
اما آنها اصول دینشان فاسد است و هر چه در عمل و فروع کوشش کنند سودی ندارد،
چون پایه و اساسی ندارند که خانه اعمال خویش را بر آن بنا کنند!

پرسیدم: آیا حقیقتا خداوند دین انها را قبول نمیکند و شیعیان را نیز عتاب نمیکند

حضرت فرمودند:
همینطور است که برای تو گفتم،
و آنچه گفتم مطابق قرآن است، اما شما این آیات را مداوم میخوانید اما درک و توجه نمیکنید
سپس فرمودند:
آیا آیت الکرسی را خوانده ای خداوند در آیت الکرسی میفرماید:
(اللَّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُوا یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ:
خداوند ولی کسانی است که آنها را از ظلمات بسوی نور خارج میکند)
یعنی خداوند آنها را ظلمات گناهان بسوی نور توبه و مغفرت بوسیله قبول امامت امام زمانش خارج میکند

(وَالَّذِینَ کَفَرُوا أَوْلِیَاؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ:
اما کسانیکه کافر شدند اولیاء طاغوت هستند که خداوند آنها را از نور بسوی ظلمات خارج میکند)
یعنی اهل سنت به برکت پیمبر صلی الله علیه و آله در نور اسلام وارد شدند،
✅ اما وقتیکه به جای امیرالمومنین علیه السلام ،معتقد به ولایت شیطان، ابوبکر، عمر و ائمه ظالمی شدند که از طرف خداوند نصب نشدند بخاطر نقص در اصول دینشان و قبول ولایت شیطان از نور اسلام بسوی ظلمات کفر وارد شدند  لذا خداوند جهنم را برای ایشان همراه کفار مقدر فرموده است!

و در ادامه آیة الکرسی میفرماید:
(أُولَٰئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ ۖ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ: آنها اهل آتشند و همیشه در آن خواهند ماند).

شرح أصول الکافی - مولی محمد صالح المازندرانی - ج ٦ - الصفحة ٣٥١

امام صادق علیه السلام: سه دعاست که از درگاه خداوند متعال رد نمیشود


امام صادق صلوات الله علیه : سه دعاست که از درگاه خداوند متعال رد نمی شود:
 
1_دعاى پدر براى فرزندش،
هر گاه که به او نیکى کند، و نفرینش در حقّ او، آنگاه که از او نافرمانى نماید؛

2_ نفرین ستم دیده
در حقّ کسى که به او ستم کرده است، و دعایش براى کسى که انتقام او را از ستمگرى گرفته است؛

3_ دعاى مرد مؤمن
براى برادر مؤمنش که به خاطر ما به او کمک [مالى] کرده است و نفرینش درباره وى، هر گاه بتواند به او کمک [مالى] کند و برادرش به آن کمک نیاز شدید داشته باشد و  او  کمکش نکند.

بحارالأنوار، ج ۷۴ ص، ۳۹۶

حکایتهای پندآموز. جزای کار خیر، صدقه و نجات فرزند از مرگ

خیر در برابر خیر


از امام رضا (علیه السلام) روایت شده است که در بنی اسرائیل قحطی شدید پی در پی اتفاق افتاد. زنی بیش از یک لقمه نان نداشت، آنرا در دهان گذاشت تا بخورد، فقیری فریاد زد ای کنیز خدا، وای از گرسنگی.

زن گفت در چنین زمان سختی، صدقه دادن روا است. لقمه را از دهان بیرون آورد و به فقیر داد. زن، فرزندی کوچک داشت که در صحرا هیزم جمع می‌کرد، گرگی رسید و طفل صغیر را با خود برداشت و برد، مادر به دنبال گرگ دوید. خداوند جبرئیل را مأمور نجات طفل فرمود.

جبرئیل پسربچه را از دهان گرگ گرفت و به سوی مادرش انداخت و به مادر گفت ای کنیز خدا، آیا از نجات فرزندت راضی شدی؟ لقمه ای در برابر لقمه ای.

ثواب الاعمال، صفحه ۱۲۶

اللهم عجل لولیک الفرج

راه های درمان و پیشگیری از چشم زخم در روایات و احادیث


طبق روایات چشم زخم میتونه انسان را در قبر و شتر را در دیگ وارد کنه یعنی میتونه سبب قتل انسان بشه پس خطرش از سحرو جن هم بیشتره!!!.

حتی پدر و مادر میتونن فرزند خودشون را ناخواسته چشم بزنند از روی محبت یا تعجب!!!

امام صادق صلوات الله علیه روحی فداه میفرماینده حتی فرد از چشم خوردن توسط خودش هم در امنیت نیست!!! یعنی انسان میتونه خودش را هم چشم بزنه گاهی با یک تعریف و تعجب از یک موفقیت خودش ممکنه خودش را چشم بزنه .

رسول خدا (ص) می­فرماید: « چشم زخم حق است هر کسی از چیزی درباره برادرش به شگفت آمد، باید در آن خدا را یاد کند؛ بی شک اگر خدا را یاد کند، چشم زخم به او آسیبی نخواهد رساند.»


برای پیشگیری از چشم زخم کافیه صبح و شب خودتون را تحصین کنید با اینکار هزار نفر هم چشمشون شور باشه و چشم بزنند روتون تاثیر نمیذاره. کلی ذکر و دعا و سوره و ایه هست برای اینکار بعضیش را  تو پست دفع شر همزاد نوشتم اینجا کلیک کنید میبینیدش


نکته مهم گاهی بلافاصله بعداز چشم خوردن جن میاد و براحتی وارد بدن انسان میشه و بعد باید کلی زحمت بکشید تا بتونید خارجش کنید پس همیشه تحصین کنید یا حرز همراهاتون باشه یا هر دو کار را بکنید که بهتره

+++

مطلب زیر از سایت  namnak.com هست:

نقل است «اسماء بنت عمیس» همسر جعفر بن ابیطالب، محضر پیامبر(ص) آمد و عرض کرد:من از بابت فرزندان جعفر نگرانم و می ترسم چشم بخورند (چون فرزندانش خوب و خوش بیان بودند چنان که عبدالله بن جعفر خبیر و مدیر بوده است)، آیا اجازه می دهید دعایی همراه آنها کنم؟؛ پیامبر(ص) در پاسخ اش فرمودند:ایرادی ندارد.

نقل است امیرالمومنین(ع) امام حسن و امام حسین علیهماالسلام را کنار هم قرار می دادند و دعایی را نوشته و همراه شان می کردند، که به این شرح است:«أُعِیذُکُما بِکَلِماتِ التّامَّةِ وَ أَسْماءِ اللّهِ الْحُسْنَی کُلِّها عامَّةً، مِنْ شَرِّ السّامَّةِ وَ الْهامَّةِ، وَ مِنْ شَرِّ کُلِّ عَیْن لامَّة، وَ مِنْ شَرِّ حاسِد إِذا حَسَدَ؛ شما را به تمام کلمات و اسماء حسنای خداوند، از شرّ مرگ، حیوانات موذی، و هر چشم بد، و حسود، آنگاه که حسد ورزد می سپارم».


+++

متن زیر از سایت :  makhzaneteb.ir با کمی تغییر نقل شده:


امام رضا صلوات اله علیه فرمود درمان چشم زخم به خواند سوره حمد ومعوذتین(یعنی سوه های  فلق و ناس)وایت الکرسی و بخور چشم زخم است(این بخور شامل مرمکی ،قسط شیرین و کندر است  اینهارا بطورمساوی مخلوط کرده روی ذغال افروخته بریزید و دودش را به سر و صورت و به کل بدن بهتره برسونید و همزمان این  سوره ها را بخونید و شاید لازم باشه چندبار بخونید و چند دقیقه ای دود بدید  و بهتره  مقداری از بدن یا کل  بدن را لخت کنید و دود مستقیم به بدن برسه ) (شاید بهتره چندین مرتبه در روز اینکار انجام بشه)


 در  روایت دود دادن بدن با اسپند هم برای چشم زخم وارد شده  این یک راه حل ساده هست  ولی بهتره از دستورات زیر هم استفاده بشه:


همچنین روایت شده هرگاه چشم خوردی کف دو دست را مقابل صورت بیاور  و حمد  توحید و معوذتین رابخوان و بعد به صورت بمال


همچنین در روایت  متعدد توصیه شدهایت الکرسی و 4 قل را بخوانید برای درمان چشم زخم

+++

در حدیثی امام صادق (ع) برای در امان ماندن از چشم زخم سفارش می­کند که سه بار ذکر « ما شاء الله لا حول و لا قوٌة الٌا بالله العلیٌ العظیم» گفته شود. (حتی اگر میترسید خودتون کسی را چشم بزنید این ذکر را بگید)

پیامبر اکرم (ص) برای درمان بیماری حسن و حسین (ع) که در اثر چشم زخم بیمار شده بودند به توصیه جبرئیل (ع) از این حرز استفاده می­کند: « اللٌهمٌ یا ذا السلطان العظیم و المنٌ القدیم و الوجه الکریم ذا الکلمات التامٌات و الدعوات المستجابات عاف الحسن و الحسین من انفس الجنٌ و اعین الانس».

در احادیث دیگری گفتن « تبارک الله احسن الخالقین اللهم بارک فیه»ذکر شده


منابع:
سایت حوزه
سایت سبطین
پرسمان

سایت تبیان

+++

روایت شده :نوشتن سوره حمد ،اخلاص(توحید)،فلق  و ناس و ایت الکرسی  در کاغد و همراه نگه داشتن ان (بهتره دورش را چسب بزنید یا تو نایلون بپیچید یا توی کیف چرمی بگذارید که رطوبتش بهش نرسه و بی اثر بشه  در ضمن نباید  بدون طهارت نوشته این کاغذ لمس بشن) مانع از تاثیر چشم زخم میشه . ظاهرا  با مداد یا جوهر مشکی هم نوشته بشه موثره هست چون شرایطی برای نوشتنش در روایت ذکر نشده


+++

در کلمات قصار نهج البلاغه شماره 400 امده که چشم زخم حق است و توسل به دعابرای رفع آن هم حق است. (پس زیاد دعا بخونید تا برطرف بشه آثار آن)

+++

یکی از اساتید علوم  غریبه یه نگین انگشتر میده که روش طلسماتی هست و مانع چشم زخم میشه تو این سال 99 قیمتش2 میلیون تومان  بود تا چند وقت پیش!!! بجای خرید این چیزها تحصین کنید  حرز همراهتون باشه  و همیشه دعا کنید کهخدا شماو خانواده را از این بلا محفوظ بداره


نذر مجرب غدیر،اینطوری خیلی سریع حاجت بگیرید،اگر از اصل مال تون نمیدید از سهم امام بدید


لطف و کرامت عجیب امیرالمومنین به خادمان مجلس غدیر مشهد_معاونیان


سخنان جذاب، مهم و سوزناک سید حسن احمدی در مورد مظلومیت غدیر.حتماببینید


بقیه کلیپها در این ادرس هست  حتما ببینید:   https://www.namasha.com/channel6638540240

شما هم به هر شکل میتونید منتشر کنید


110

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

نماینده امیر المومنین ، طرماح و برخورد شجاعانه او با معاویه در کاخ آن ملعون

منکه لذت بردم از متن زیر  شما رو نمیدونم»

براى امیر المومنین علیه السلام نامه‏ اى از معاویه رسید

حضرت مهر نامه را شکست و قرائت کرد : " از طرف امیر المومنین و خلیفة‏ المسلمین ، معاویه بن ابى سفیان براى على :‏

اى‏ على !
در جنگ جمل هر چه خواستى با ام المومنین‏ : عایشه و اصحاب رسول خدا : طلحه و زبیر کردى‏ اکنون مهیاى جنگ باش "

حضرت جواب نامه را اینگونه نوشت : از طرف عبدالله،
تو به ریاست‏ مى نازى و من به بندگى خداوند من آماده جنگ‏ هستم به همان نشان که " انا قاتل جدک و عمک و خالک : من همان قاتل پدربزرگ و عمو و دایى تو هستم "

سپس نامه را مهر و امضاء فرمود و از شاگردانش که در محضرش بودند ، پرسید : کیست که‏ این نامه را به شام ببرد ؟
کسى جواب نداد
دوباره حضرت سوالش را تکرار فرمود و این بار طرماح از میان جمعیت برخاست و عرض کرد : على‏ جان ! من حاضرم‏ حضرت ضمن اینکه او را از متن‏ تند نامه آگاه کرد ، فرمود :

طرماح !
به شام که‏ رفتى مواظب آبروى على باش‏ طرماح گفت : سمعاً و طاعة‏ً آنگاه نامه را گرفت و بسوى شام حرکت کرد

معاویه در باغ قصرش بود که عمرو عاص خبر رسیدن‏ یکى از شاگردان على را به او رساند

معاویه‏ فورا دستور داد که بساطى رنگین پهن کنند تا شکوه آن طرماح را تحت تاثیر قرار بدهد و او را به لکنت بیندازد دستور انجام شد

طرماح وقتى‏ وارد شد و آن فرشهاى رنگین و بساط مفصل را دید ، بى اعتناء با همان کفشهاى خاک آلوده اش قدمها را بر فرشها گذاشت ، خود را به معاویه رساند و همانطور که او بر مسندش لمیده بود ، طرماح نیز لم داد و پاهایش را دراز کرد

اطرافیان معاویه‏ به طرماح اعتراض کردند که " پاهایت را جمع کن " اما او گفت : تا آن مردک ( معاویه ) پاهایش را جمع نکند ، من هم پاهایم را جمع نخواهم کرد

عمرو عاص به معاویه در گوشى گفت : این مردى‏ بیابانیست و کافیست که تو سر کیسه ات را کمى شل‏ کنى تا او رام بشود و لحنش را هم عوض کند

معاویه ضمن اینکه دستور داد تا سى هزار درهم‏ پیش طرماح بگذارند ، از او پرسید : از نزد که‏ به خدمت که آمده اى ؟

طرماح گفت : از طرف خلیفه‏ برحق ، اسدالله ، عین الله ، اذن الله ، وجه‏ الله ، امیر المومنین على بن ابیطالب نامه اى‏ دارم براى امیر زنازاده فاسق فاجر ظالم خائن ، معاویة بن ابى سفیان‏

معاویه ناراحت از اینکه‏ سى هزار درهم نیز نتوانسته است که این شاگرد على علیه السلام را ساکت کند ، گفت : نامه را بده ببینم

، طرماح گفت : روى پاهایت مى ایستى ، دو دستت را دراز میکنى تا من نامه على علیه‏ السلام را ببوسم و به تو بدهم‏

معاویه گفت : نامه‏ را به عمرو عاص بده‏

طرماح گفت : امیرى که ظالم‏ است ، وزیرش هم خائن است و من نامه را به خائنى‏ چون او نمیدهم‏

معاویه گفت : نامه را به یزید بده‏

طرماح گفت : ما دل خوشى از شیطان نداریم‏ چه رسد به بچه اش‏

معاویه پرسید : پس چه کنیم ؟

طرماح گفت : همانکه گفتم‏

بالاخره معاویه نامه‏ را گرفت و خواند بعد هم با ناراحتى تمام کاتبانش‏ را احضار کرد تا جواب نامه را اینگونه بنویسد " على ! عده لشکریان من به عدد ستارگان آسمان‏ است‏ مهیاى نبرد باش "

طرماح برخاست و گفت : من خودم جواب نامه ات را مى دهم‏:
على علیه‏ السلام خود به تنهایى خورشیدیست که ستارگان تو در برابرش نورى نخواهند داشت‏ سپس خواست برود که

معاویه گفت " طرماح ! سى هزار درهمت را بردار و سپس برو "

اما طرماح بى اعتناء به‏ حرف معاویه و بدون خداحافظى راه کوفه را در پیش‏ گرفت‏

معاویه رو به عمرو عاص کرد و گفت : حاضرم‏ تمام ثروتم را بدهم تا یکى از شما به اندازه‏ یکساعتى که این مرد از على طرفدارى کرد ، از من‏ طرفدارى کند

عمرو عاص گفت : بخدا اگر على به‏ شام بیاید ، من که عمرو عاصم نمازم را پشت سر او میخوانم اما غذایم را سر سفره تو میخورم

منبع : کتاب الأختصاص

کپی این متن به هر شکل ثواب داره و باعث خوشحالی امام زمان و  بنده میشه