مباهله شیعه با وهابیت و اهل سنت ، مولوی ها ماموستا ها اگر جرات دارید تشریف بیارید.دفع شر جن و همزاد باطل السحر قوی و مجرب

گذاشتن لینک های وب دیگران به معنی تائیدآنها نیست کپی و انتشار مطالب با ذکرمنبع مجاز است و الا شرعاً حرام است( بجزمطالبی که درمورد حقانیت شیعه و گمراهی وهابیت و اهل سنت است )

مباهله شیعه با وهابیت و اهل سنت ، مولوی ها ماموستا ها اگر جرات دارید تشریف بیارید.دفع شر جن و همزاد باطل السحر قوی و مجرب

گذاشتن لینک های وب دیگران به معنی تائیدآنها نیست کپی و انتشار مطالب با ذکرمنبع مجاز است و الا شرعاً حرام است( بجزمطالبی که درمورد حقانیت شیعه و گمراهی وهابیت و اهل سنت است )

غدیر نقطه وحدت جهان اسلام است؛ اجازه اختلاف ندهیم

در دیدار با اعضای ستاد برگزاری جشن های غدیر:

غدیر نقطه وحدت جهان اسلام است؛ اجازه اختلاف ندهیم

شیعه امیر المؤمنین علی علیه السلام باید متخلق به اخلاق اسلامی و حسنه باشد؛ شیعه مولا علی علیه السلام اهل احتکار و کارهای ضد ارزشی و غیر اخلاقی نیست

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی در دیدار ستاد برگزاری جشن های غدیر، با تقدیر از تلاش های دست اندرکاران مربوطه، جریان غدیر را یک واقعه مهم بی نظیر تاریخی و بسیار تاثیرگذار در تاریخ جهان اسلام ارزیابی کردند.

ایشان با بیان این که مسائل سیاسی بعد از واقعه غدیر به قدری پر رنگ بود که اجازه نداد این واقعه خود را نشان دهد تا جایی که برخی این واقعه مهم را فرموش کردند، اظهار داشتند: گروهی از علما در سده ها و قرن های مختلف کتاب هایی نوشتند تا فراموشی این واقعه جبران شود و به قدری نیز جبران شد، گروهی از شعرا نیز قرن به قرن این مساله را در اشعار خود پر رنگ کردند، اینها سبب شد مجددا حادثه غدیر در جایگاه خود قرار گیرد.

معظم له با تاکید بر پاسداشت دقیق واقعه غدیر، بر ضرورت کار محتوایی عمیق و دقیق در این راستا تاکید کرد و فرمودند: باید مراقب تحریف حدیث غدیر باشیم تا «من کنت مولاه فهذا علی مولاه» را به گونه ای دیگر تبیین نکنند و موضوع ولایت را در حد دوستی تنزل ندهند.

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی با توصیه اکید همگان به پرهیز از توهین به مقدسات دیگر مذاهب اسلامی، تصریح کردند: در پاسداشت و بزرگداشت برنامه های غدیر نیز باید به این مهم توجه شود، البته ما از حق عدول نمی کنیم اما توهین به مقدسات را جایز نمی دانیم.

ایشان با بیان این که نباید اجازه دهیم غدیر که عامل وحدت است تبدیل به نقطه اختلاف شود، افزودند: مسائل مربوط به غدیر ما را نباید از سایر مطالب مربوط به امامت و ولایت غافل کند؛ بلکه بایستی با محوریت غدیر سایر فضائل و ارزش ها نیز برای مردم و جامعه تبیین و ترویج شود.

معظم له افزودند: در کنار این مسائل باید دیگر موضوعات اخلاقی و اجتماعی نیز تبیین گردد، شیعه امیر المؤمنین علی علیه السلام باید متخلق به اخلاق اسلامی و حسنه باشد، شیعه مولا علی علیه السلام اهل احتکار و کارهای ضد ارزشی و غیر اخلاقی نیست.

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی در ادامه خواستار توجه بیشتر به نهج البلاغه شده و فرمودند: نهج البلاغه دریایی از معارف گرانسنگ است، اما متاسفانه این کتاب شریف همچون خود مولا علی علیه السلام مظلوم است؛ در برنامه های خود برای نشر این معارف نیز برنامه ریزی لازم را داشته باشید .

ایشان در پایان برای دست اندرکاران ستاد بزرگداشت واقعه غدیر آرزوی توفیق کرده و فرمودند: امیدواریم در برنامه های خود موفق باشید و هر ساله با ابتکارات و نوآوری های جدید بتوانید به رسالت بزرگی که دارید عمل کنید.


تاریخ انتشار: « 1397/05/28 »

سه کلیپ و سه داستانی که حتما باید ببنید و بشنوید و بخوانید بسیار جالبه


کلیپ هایی در مورد اهمیت و فضیلت عید غدیر و بزرگداشت آن

توصیه آیت الله کشمیری در توسل به امام جواد برای حوائج

توصیه آیت الله کشمیری در توسل به امام جواد برای حوائج

توسل به حضرت جوادالائمه (ع)

بسیار دیده و شنیده شد که افراد برای امور مادی، مانند خرید خانه و ماشین و رزق و ازدواج، از وی راهنمایی می خواستند . آن بزرگوار می فرمود:

«سوره یس بخوانید و ثواب آن را به امام جواد (ع) تقدیم کنید، حاجت شما را خواهند داد . گاه امر می کرد صلوات برای حضرتش هدیه کنند و آن را در توسل به این امام کریم مجرب می دانست(۱)

 

 

۱ . روح و ریحان، ص ص ۱۰۱ و ۱۰۲ .

منبع : پایگاه حوزه         نقل شد از سایت هدانا  http://hadana.ir

راه رسیدن به مقامات عالی معنوی در کلام امام جواد علیه السلام


با عرض سلام و تسلیت شهادت حضرت جواد الائمه علیه السلام خدمت امام زمان صلوات الله علیه و همه شما عزیران :

راه رسیدن به مقامات عالی معنوی در کلام امام جواد علیه السلام

رسیدن به درجات عالی, درجات بهشت, درجات علمی و عملی و تقوا در دنیا و درجات بهشت در آخرت البته سخت است; ولی اعتماد و اطمینان به لطف خدا, بهای هر کالای گرانی است.

حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی بیان داشتند: 
سعی و تلاش و کوشش این بزرگواران این بود که هرگز ما را به فروع محض دعوت نکنند اگر ما را به مسائل فقهی دعوت می‌کنند اگر ما را به مسائل حقوقی فرامی‌خوانند اگر ما را به مسائل اخلاقی هدایت می‌کنند آن ریشه اصلی همه مسائل که توحید است آن را هم تذکر می‌دهند؛ توحید در کل نظام اثر دارد یعنی از عرش تا فرش همه موجودات هماهنگ‌اند ولی مدیر عامل، مدیر رب الارباب، رب العالمین ذات اقدس الهی است.

 

بنابراین اگر در نظام هستی همه به ذات اقدس الهی متکی‌اند در تربیت علوم و اخلاق و اعمال و رفتار هم باید این‌‌چنین باشند یعنی علوم ما هم این‌‌چنین باشد اخلاق ما هم این‌‌چنین باشد و مسائل حقوقی ما هم این‌‌چنین باشد و فقه و اصول ما هم این‌‌چنین باشد. فایده این ریشه‌ای کار کردن این است که انسان را بنیادین می‌کند یعنی هرگز حوادث او را نمی‌لغزاند برای اینکه او پایگاه فکری خوبی دارد که عالم به یک اصل متکی است.

 

ایشان به یکی از توصیه های اخلاقی آن امام نهم(علیه السلام) اشاره داشته که دنیا را محل صبر و بردباری در برابر مشکلات معرفی نموده و گفتند:

کسی از وجود مبارک امام جواد(سلام الله علیه) توصیه اخلاقی خواست عرض کرد که ما را سفارش کنید.

حضرت فرمود: قبول می‌کنید یا فقط می‌خواهید گوش بدهید؟

عرض کرد نه قبول می‌کنم. فرمود: اگر قبول می‌کنید این مسائل را بدان، اینجا جای امتحان و جای بردباری است اصلاً کسی خیال بکند که اینجا بخواهد راحتی و راحت به سر ببرد راحتی نصیبش بشود اشتباه است؛ آنکه این نظام را ساخت این جهان را ساخت فرمود: اینجا جای آسایش نیست خودش هم که ﴿وَ مَنْ أَصْدَقُ مِنَ اللّهِ قیلاً﴾ دیگر از خدا راستگوتر کیست ؟

 

ولی معذلک قسم یاد کرد فرمود: ﴿لَقَدْ خَلَقْنَا اْلإِنْسانَ فی کَبَدٍ﴾ انسان در فشار و رنج و درد و زحمت و سختی قرار داده شد، اصلاً ساختار اینجا این است  این لام لام قسم است، کبَد یعنی درد و رنج و فشار و مشکلات؛ حالا یکی فشار مالی دارد دیگری فشار خانوادگی دارد یکی فشار سیاسی دارد و یکی فشار اجتماعی دارد هیچ کس بیدرد و رنج نیست

 

؛ مستحضرید آنها که وضع مالیشان خوب است با قرص خواب می‌خوابند این ‌طور نیست که مثلاً راحت باشند حالا کسی خیال بکند این هفتاد هشتاد سال آسوده باشد نه آسایش جای دیگر است آنجا که ﴿لا لَغْوٌ فیها وَ لا تَأْثیمٌ﴾ از یک سو ﴿الْحَمْدُ لِلّهِ الَّذی أَذْهَبَ عَنَّا الْحَزَنَ﴾ از سوی دیگر.

آیت الله العظمی جوادی آملی همچنین رسیدن به درجات عالی دردنیا و آخرت را برای انسان، ممکن دانستند و بیان داشتند:

 

وجود مبارک امام جواد(سلام الله علیه) فرمود:

«الثِّقَةُ بِاللّهِ ثَمَنٌ لِکُلِّ غالٍ و سُلَّمٌ إلى کُلِّ عالٍ» رسیدن به درجات عالی, درجات بهشت, درجات علمی و عملی و تقوا در دنیا و درجات بهشت در آخرت البته سخت است; ولی اعتماد و اطمینان به لطف خدا, بهای هر کالای گرانی است.

امام جواد علیه السلام می فرماید:

نِیل به درجات عالی و رسیدن به مقاماتی مانند مقام سلمان, مقام اباذر, مقام مقداد در دسترس است، شما نردبان رسیدن به این مقامات را دارید، نگویید سلمان و مقداد به آن مقامات رسیده اند ما نمی‌توانیم, اگر بگویید یک مقامی خیلی بالاست، نردبانش را دارید و آن اطمینان به خداست.

———————————————-
منبع: سخنرانی معظم له در سالروز شهادت جواد الائمه علیه السلام،اسرا نیوز.

کپی شد از سایت: http://hadana.ir

ختم بسیار مجرب سوره واقعه برای افزایش رزق و روزی و ثروت و غنی درهر ماهکه روز اولش دوشنبه باشه


با سلام روش سیار مجرب  سوره واقعه برای افزایش رزق و روزی و ثروت و غنی در روایات و کلام بزرگان

لازم به ذکر است همانطور که بزرگان گفته اند رعایت جنبه های عمومی ذکر برای اثر داشتن این برنامه ضروری است، توبه و ترک گناه (مثل دروغ، غیبت، کنترل نگاه حرام، بدحجابی و …) و داشتن طهارت همراه با انجام واجبات (قضا نشدن نماز) و ترک محرمات ضـروری است.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ختم سوره واقعه/ افزایش رزق و برآورده شدن حاجات مهم

آیت‌الله بهجت رحمه‌الله برای افزایش روزی و برآورده شدن حاجات مهم، به ختم سورۀ «واقعه» اهمیت فراوانی می‌دادند و آن را به اطرافیان خود توصیه می‌کردند.

دستور این ختم بدین شرح است:

ملا محسن فیض کاشانی رحمه‌الله در کتاب اللیالی‌المخزونه می‌گوید: چون اول ماه قمری دوشنبه باشد، شروع کند به خواندن این سورۀ مبارکه، با طهارت و رو به قبله. روز اول یک مرتبه، روز دوم دو مرتبه، و روز سوم سه مرتبه، و همچنین تا [روز] چهاردهم، چهارده مرتبه بخواند. و بعد از تلاوت سورۀ مبارکه، هر روز این دعا را بخواند: ١

یا مُسَبِّبَ الاَسْبابِ وَ یا مُفَتِّحَ الاَبْوابِ اِفْتَحْ لَنا الْاَبْوابَ وَ یَسِّرْ عَلَیْنَا الْحِسابَ وَ سَهِّلْ عَلَیْنَا الْعِقابَ [الصِّعابَ]، اللَّهُمَّ إِنْ کَانَ رِزْقِی و رِزْقُ عِیالی فِی السَّمَاءِ فَأَنْزِلْهُ وَ إِنْ کَانَ فِی الْأَرْضِ فَأَخْرِجْهُ وَ إِنْ کَانَ فِی الْأَرْضِ بَعِیداً فَقَرِّبْهُ وَ إِنْ کَانَ قَرِیباً فَیَسِّرْهُ وَ اِنْ کانَ یَسِیراً فَکَثِّرْهُ وَ اِنْ کانَ کَثِیراً فَخَلِّدْهُ وَ اِنْ کانَ مُخَلَّداً فَطَیِّبْهُ وَ اِنْ کانَ طَیِّباً فَبارِکْ لی فیهِ وَ اِنْ لَمْ یَکُنْ یا رَبِّ فَکَوِّنْهُ بِکَیْنُونِیَّتِکَ وَ وَحْدانِیَّتِکَ اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیْءٍ قَدیرٌ وَ اِنْ کانَ عَلی اَیْدِی شِرارِ خَلْقِکَ فَانْزِعْهُ وَانْقُلْهُ اِلَیَّ حَیْثُ اَکونُ وَ لا تَنْقُلْنِی اِلَیهِ حَیْثُ یَکُونُ.
ذر ادامه، از مرحوم مجلسی رحمه‌الله به نقل از امام سجاد علیه‌السلام این عمل را با دعایی در پنجشنبه‌های میان این چهارده روز نقل می‌کند؛ آن دعا چنین است:

یا ماجِدُ یا واحِدُ، یا جَوادُ یا حَلیمُ، یا حَنّانُ یا مَنّانُ یا کَریمُ، اَسْئَلُکَ تُحْفَةً مِنْ تُحَفاتِکَ تَلُمُّ بِها شَعْثى، وَ تَقْضى بِها دَیْنى، وَ تُصْلِحُ بِها شَأْنى بِرَحْمَتِکَ یا سَیِّدى. اَللَّهُمَّ اِنْ کانَ رِزْقى فِى السَّماءِ فَاَنْزِلْهُ، وَ اِنْ کانَ فِى الاَرْضِ فَاَخْرِجْهُ، وَ اِنْ کانَ بَعیداً فَقَرِّبْهُ، وَ اِنْ کانَ قَریباً فَیَسِّرْهُ، وَ اِنْ کانَ قَلیلاً فَکَثِّرْهُ، وَ اِنْ کانَ کَثیراً فَبارِکْ لى فیهِ، وَ اَرْسِلْهُ عَلى اَیْدى خِیارِ خَلْقِکَ، وَ لا تُحْوِجْنى اِلى شِرارِ خَلْقِکَ، وَ اِنْ لَمْ یَکُنْ فَکَوِّنْهُ بِکَیْنُونِیَّتِکَ (بِکَیْنُونَتِکَ) وَ وَحْدانِیَّتِکَ. اَللًّهُمَّ انْقُلْهُ اِلَىَّ حَیْثُ اَکُونُ، وَ لا تَنْقُلْنى اِلَیْهِ حَیْثُ یَکُونُ، اِنَّکَ عَلى کُلِّ شَىْءٍ قَدیرٌ، [یا حَىُّ یا قَیُّومُ یا واحِدُ یا مَجیدُ یا بَرُّ یا کَریمُ] یا رَحیمُ یا غَنِىُّ، صَلِّ عَلى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ تَمِّمْ عَلَیْنا نِعْمَتَکَ، وَ هَیِّنَا [هَنِّئْنا-هَیِّئْنا] کَرامَتَکَ وَ اَلْبِسْنا عافِیَتَکَ.


١.اللئالی المخزونة، ملا محسن فیض کاشانی، نسخه خطی سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران، ص۵٣-۵۵، بهجت‌الدعا، ص٣۶٢-٣۶۴.


 

ختم سوره واقعه از زبان آیت الله بهجت به نقل از آیت الله قاضی

من در مورد ختومات از استادم (مرحوم آیت الله قاضی) چیزی نمی پرسیدم. اما گاهی خود ایشان می‌فرمودند. از جمله سه عمل را:

اول: حرز امام جواد علیه‌السلام که باید به بازو بسته شود و خاصیت آن، (خصوصا برای باطل‌کردن سحر و طلسم) فقط در صورت بسته‌شدن به بازو است.

دوم: ختم سوره مبارکه واقعه که در ماه قمری‌ای که اولین روز آن، دوشنبه باشد است.

سوم: هم، نماز روز پنجشنبه که چهار رکعت است و رکعت اول، یک حمد و ۱۱ بار سوره توحید، رکعت دوم یک حمد و ۲۱ بار توحید و سلام می‌دهد و دو رکعت دیگر و رکعت سوم حمد و ۳۱ توحید رکعت چهارم حمد و ۴۱ بار توحید و سپس سلام می‌دهد و ۵۱ بار توحید ۵۱ صلوات و به سجده می‌رود و ۱۰۰ بار «یا الله» می‌گوید.

منبع:سایت هدانا برگرفته از کتاب زمزم عارفان/ اثر آیت الله ری شهری.


دستور عارف ربانی سید هاشم حداد

ایشان ختم (اذا وقعت) را دستور دادند که چون در روزاول ماه دوشنبه بود بجا آورده شود، در روز اول یک مرتبه، در روز دوم دو مرتبه، و به همین طریق بالا رود تا روز چهاردهم.

سید هاشم حداد [می فرمودند:] نماز وتیره، در رکعت اول آن سوره واقعه قرائت شود.

منبع: مطلع انوار،ج۲ص۱۵۲و ۱۵۴٫

 


گفتار حضرت آیه الله انصار همدانی درباره ختم سوره واقعه

اول هر ماه که روز دوشنبه باشد شروع به خواندن سوره مبارکه ﴿ اذا وقعت الواقعه ﴾ نموده هر روزی به عدد ایام ماه بخواند؛ به این طریق که روز اول یک مرتبه و روز دوم دو مرتبه تا چهاردهم که چهارده مرتبه خوانده شود؛ و هر روز پنج شنبه هم دعای ذیل را بخواند. این ختم جهت وسعت معیشت مجّرب است و دعا این است:

بسم الله الرحمن الرحیم یا واحِدُ یا ماجِدُ، ، یا جَوادُ، یا حلیمُ، یا حَنّانُ، یا مَنّانُ، یا کَریمُ اَسْألُک تُحْفَةً مِنْ تحَفِکَ تَلُمُّ بها شَعْثی وَ تَقْضی بها دَینی وَ تُصْلِحُ بها شَأنی برَحْمْتِکَ یا سَیدی اَللّهُمَّ اِنْ کانَ رِزْقی فِی السَّماءِ فَأنْزِلْهُ وَ اِنْ کانَ فِی الْاَرْضِ فَأخْرِجْهُ وَ اِنْ کانَ بَعیداً فَقَرِّبْهُ وَ اِنْ کانَ قَریباً فَیسِّرْهُ وُ اِنْ کانَ قَلیلاً فَکَثِّرْهُ وَ اِنْ کانَ کَثیراً فَبارِکْ لی فیهِ وَ أرْسِلْهُ عَلی اَیدی خِیارِ خَلْقِکَ وَ لا تُحْوِجْنی اِلی شِرارِ خَلْقک. وَ اِنْ لَمْ یکُنْ فَکَوِّنْهُ بکَینُونِیَّتِکَ وَ وَحْدانِیتِکَ، اَللّهُمَّ انْقُلْهُ اِلَیّ حَیثُ اَکُونُ وَ لا تَنْقُلْنی اِلَیهِ حیثُ یکُونُ، اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَِیءٍ قَدیرٌ. [یا حَی یا قَیومُ، یا واحِدُ یا مَجیدُ، یا بَرُّ ] یا رَحیمُ یا غَنی، صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ، وَ تَمِّمْ عَلَینا نِعْمَتَکَ، وَ هَنِّئْنا کَرامَتَکَ، وَ اَلْبسْنا عافیتَکَ [بِرَحمَتِکَ یَا اَرحَم الرَّاحِمِینَ  وَ صَلَّی اللهُ عَلیَ مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ الطَّاَهِریِنَ].

منبع: سایت هدانا برگرفته از مطلع انوار ج۲-ص۳۸۸


«آثار خواندن سوره واقعه در روایات»

خواندن سوره واقعه برای از غافلین نبودن

… رسول الله صلی الله و علیه و آله قَالَ: مَنْ قَرَأَ سُورَةَ الْوَاقِعَةِ کُتِبَ لَیْسَ مِنَ الْغَافِلِین‏.

کسی که سوره واقعه را بخواند، برایش نوشته می شود که از غافلین نیست.

منبع: مستدرک الوسائل و مستنبط المسائل، ج‏۴، ص:۳۵۱

 

ثواب قراءة سورة الواقعة

أَبِی ره قَالَ حَدَّثَنِی أَحْمَدُ بْنُ إِدْرِیسَ قَالَ حَدَّثَنِی مُحَمَّدُ بْنُ أَحْمَدَ قَالَ حَدَّثَنِی مُحَمَّدُ بْنُ حَسَّانَ عَنْ إِسْمَاعِیلَ بْنِ مِهْرَانَ عَنِ الْحَسَنِ بْنِ عَلِیٍّ عَنْ أَبِیهِ عَنْ أَبِی بَصِیرٍ عَنْ أَبِی عَبْدِ اللَّهِ ع قَالَ‏ مَنْ قَرَأَ فِی کُلِّ لَیْلَةِ جُمُعَةٍ الْوَاقِعَةَ أَحَبَّهُ‏ اللَّهُ‏ وَ أَحَبَّهُ إِلَى النَّاسِ أَجْمَعِینَ وَ لَمْ یَرَ فِی الدُّنْیَا بُؤْساً أَبَداً وَ لَا فَقْراً وَ لَا فَاقَةً وَ لَا آفَةً مِنْ آفَاتِ الدُّنْیَا وَ کَانَ مِنْ رُفَقَاءِ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ ع وَ هَذِهِ السُّورَةُ لِأَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ ع خَاصَّةً لَا یَشْرَکُهُ فِیهَا أَحَد .

منبع: ثواب الأعمال و عقاب الأعمال، النص، ص: ۱۱۷

خواندن سوره واقعه برای فقیر نشدن

وقتى عثمان به عیادت ابن عباس رفت و به او گفت: مى خواهى چیزى به تو بدهم؟ پاسخ داد: حالا؟! دم مردن که دارم از دنیا مى روم؟آن وقت که به آن احتیاج داشتم از من بریدى.

گفت: براى اولادت (دخترانت).

گفت: از رسول اللّه ـ صلّى اللّه علیه وآله وسلّم ـ چیزى به آنها تعلیم نموده ام که براى رفع محرومیّت آنها کافى است، ومنظورش خواندن سوره ى واقعه در شب بود.(۱)

البتّه شاید خواندن سوره ى واقعه براى معتقد و غیرمعتقد یکسان نباشد، به حسب نقل نیز در این مورد و یا نظایر آن فرموده اند: «إِنَّما یَنْفَعُ هذا أَهْلَ الْبَصآئِرِ.» این تنها براى صاحبان بصیرت سودمند است.

۱٫درباره ى این که خواندن سوره ى واقعه پیش از خواب و یا در نماز عشا براى ایمنى از فقر مفید است،

  • ر.ک: البلد الأمین، ص ۱۶۵؛ مصباح کفعمى، ص ۴۶ و ۱۷۰، هر دو مورد به نقل از «نفلیّه ى» شهید اوّل ـ رحمه اللّه.

 منبع :http://hadana.ir

دانلود کتاب با موضوع مناظرات دراثبات حقانیت شیعه با اهل سنت و دیگر مذاهب


کتاب: مناظرات تاریخی امام رضا علیه السلام با پیروان مذاهب ومکاتب دیگر


نویسنده: شیخ ناصر مکارم شیرازى
ناشر: استان قدس رضوی بنیاد پژوهشهای اسلامى
تعداد صفحات: 101

حجم: 2.3 MB
دانلود - لینک اضافى


بهتر ان باشد که سر دلبران گفته آید در حدیث دیگران:

نگین حقیقت (مناظره ی مأمون لعنت الله علیه با علمای اهل سنت درباره ی فضایل حضرت علی علیه السلام و ااستناد به احادیث معتبر اهل سنت)

دانلود


همچنان آماده مباهله با علمای وهابیت  و اهل سنت هستیم اگر یک جو غیرت دینی  یا شجاعت دارید بسم الله ،بیاید از مذهب خودتون دفاع کنید خصوصا مولوی عبدالحمید که تا به حال 2 بار  توسایتش  دعوت به مباهله کردیم و حتی جرات نکرد جوابی بده



ذکری برای اینکه توفیق زیارت امام رضا صلوات الله علیه نصیب فرد بشه و برکات زیارت زیاد بشه

نیست گاهی هیچ راهی جز به شاهی رو زدن           با غم سنگین رسیدن پیش او زانو زدن

ظهر گرما صحن سقا خانه میچسبد چقدر                   ضامن آهو شنیدن بعد از آن( یاهو) زدن

میلاد امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام رابه امام زمان صلوات الله علیه  و همه محبانش تبریک میگویم

جناب حجت الاسلام شیخ جعفر ناصری تو کانالشونمطلبی به این مضمون دارند : برای فراهم شدن مقدمات زیارت امام رضا صلوات الله علیه  خواندن این قسمت از ایه 8 سوره نمل(بورک من فی النار تا آخر ایه ) باعث توفیق تشرف و زیارت حضرت میشه  و برکات زیادی از زیارت نصیب فرد میشه. کسی که این ایه را ادامه بده مانند پر کاه میبرندش. همچنین ایشان  برای اینکه افراد امادگی زیارت پیدا کنند دستور میدهند که 40 سوره یس به حضرت هدیه کنند.