مباهله شیعه با وهابیت و اهل سنت ، مولوی ها ماموستا ها اگر جرات دارید تشریف بیارید.دفع شر جن و همزاد باطل السحر قوی و مجرب

گذاشتن لینک های وب دیگران به معنی تائیدآنها نیست کپی و انتشار مطالب با ذکرمنبع مجاز است و الا شرعاً حرام است( بجزمطالبی که درمورد حقانیت شیعه و گمراهی وهابیت و اهل سنت است )

مباهله شیعه با وهابیت و اهل سنت ، مولوی ها ماموستا ها اگر جرات دارید تشریف بیارید.دفع شر جن و همزاد باطل السحر قوی و مجرب

گذاشتن لینک های وب دیگران به معنی تائیدآنها نیست کپی و انتشار مطالب با ذکرمنبع مجاز است و الا شرعاً حرام است( بجزمطالبی که درمورد حقانیت شیعه و گمراهی وهابیت و اهل سنت است )

سوال در مورد ابطال سحر و جادوی نجاست با رابطه جنسی و زنا، کتب علوم غریبه و دعا نویسی ، خفه شدن در خواب

سوال بازدید کننده وبلاگ  در مورد ابطال سحر و جادوی نجاست با رابطه جنسی  و  زنا، کتب علوم غریبه و دعا نویسی ، خفه شدن در خواب


سلام من 19سال دارم حدود دو سه سالی هست ک خواب های عجیبی میبینم و گاهی حتی این خواب ها به واقعیت تبدیل میشن.با یه دعا نویس مشورت کردم طلسم ها و دعاهای خیلی قوی انجام میدن گفتن ک برای خوانوادمون طلسم و جادوی بد نوشتن و تو زندگیم سیاهی انداخته البته خودم هم کارهای دعا انجام میدم.چند باری نزدیک بود تو خواب خفه بشم و به سختی همیشه از خواب بیدار میشم و همیشه حالت خواب الودگی و بیحوصلگی دارم.اون اقا گفتن برای باطل نجاست باید باهاشون رابطه جنسی برقرار کنم و جزئی از انجام کار هست ایا درسته؟


با سلام .اون آقا غلط کرده اون خودش یا ساحر هست یا یه زنا کار که دعا نویسی هم میکنه . نتیجه دعانویسی و نوشتن طلسمات بطور ناشیانه و نگهداری کتب علوم غریبه و سحر و جادو در خانه همین میشه. تطهیر منزل کنید کشف مطلب کن ببین علت دقیقش چیه .با جزوه میشه هر سحری و جادو و طلسمی را باطل کرد . پیش این مرد نرو میخواد از نادانی شما سوء استفاده بکنه باهات زنا کنه . اگر هم برای کسی طلسم محبت احضار تفرقه ،زبان بند و هر چیزی شبیه اینا نوشتی باطل کن اینها را انجام داده باشی آه و نفرین مردم روت تاثیر میگذاره اینطوری بیچاره ات میکنه همش را باطل کن یا به افرادی که اومدن اینا را گرفتن بگو اینها سحرو جادو هست گناه کبیره هست و حکم اسلام اعدام هست برای اینکارها بگو نکبت این اعمال به زندگی خودتون بر میگرده وگند میزنه به زندگیتون اون دنیا هم تو جهنم خواهید بود بگو هر طور هست یا خود باطل کنید واگر نمیشه برید یه جوری مثلا باواسطه به طرف بگید سحرو جادو شده اقدام کنه برای ابطالش. بعضی با ختم 7 روزه سحر و جن شون را نابود کردن .فعلا تحصین ها را بخونید و هر روز و شب صدقه بدیدتطهیر منزل کنید تا علت اصلی معلوم بشه. این لینکها را بخون کامل هرچی هم لینکه اخرشون هست ببین:
http://b2n.ir/hamzad-jen
https://b2n.ir/bakhtgosha_dar14
https://b2n.ir/Alamatha
https://b2n.ir/Ghawanin

ماجرای پروفسور الجزایری که امام رضا علیه السلام حاجتش را داد+ چند حدیث زیبا از امام رضا صلوات الله علیه

ده سفارشِ گهر بار امام رضا(ع)
۱- در خوشحال کردن مردم بسیار بکوشید تا در قیامت خدا خوشحال‌تان کند
۲- تا می‌توانید سکوت اختیار کنید که سکوت موجب محبت می‌شود و راهنمای هر خیری است
۳- در خواندن ( همراه با تدبر) سوره حمد استمرار بورزید که جمیع خیر در امور دنیا و آخرت در آن گرد آمده
۴- به روزی اندک خدا راضی باشید تا خدا نیز از عمل کم شما راضی باشد
۵- در برقرار کردن صله رحم ثابت قدم باشید که بهترین نوعِ آن، خودداری از آزار خویشاوندان است
۶- به کسی که از خدا نمی‌ترسد امید نداشته باشید که نه تعهد دارد، نه نجابت و نه کرم
۷- بسیار احسان کنید که خداوند در قیامت، یک نصفه خرما را مانند کوه اُحد بزرگ می‌کند
۸- حقُّ‌النّاس را رعایت کنید که دوستی محمد و آل محمد بدون آن پذیرفته نیست
۹- از بخششی که زیانش برای تو بیش از سودی است که به دیگران می‌رسد، حذر کن
۱۰- بسیار مراقب کردار خود باشید تا مورد تهمت و اتهام قرار نگیرید، که در آن صورت، حقِّ ملامت نخواهید داشت
ولادت با سعادت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) مبارک

+++

ابراهیم بن عباس مى‏گوید:

ما رَأَیْتُ أَبَاالْحَسَنِ الرِّضا علیه‏ السلام جَفا أَحَدا بِکَلِمَةٍ قَطُّ وَ لارَأَیْتُهُ قَطَعَ عَلى أَحَدٍ کَلامَهُ حَتّى یَفْرُغَ مِنْهُ وَ ما رَدَّ أَحَدا عَنْ حاجَةٍ یَقْدِرُ عَلَیْها.
هرگز ندیدم که امام رضا علیه‏ السلام با سخن خود کسى را برنجاند و سخن کسى را قطع کند، تا این که سخن خود را تمام بکند، و هرگز حاجت کسى را که توان اداى آنرا داشت ردّ نمى‏کرد.
عیون اخبار الرضا 2: 197 ح 7، بحارالانوار 49: 90 ح 4

+++

ماجرای پروفسور الجزایری که امام رضا علیه السلام حاجتش را داد
 به گزارش رهیافتگان (پایگاه جامع مبلغین و تازه مسلمانان )، این خاصیت زیارت امام رضا(علیه السلام) است که آدم را سر ذوق می آورد. پروفسور فرانسوی الجزایری تبار، آن قدر خود را در شهر امام رضا(علیه السلام) آشنا می بیند که در لابه لای صحبت، گاه به فارسی گریزی می زند و حرف دلش را دست و پا شکسته به زبان ما می گوید. دکترای فلسفه سیاسی از پاریس و درجات متعدد علمی دیگر مانند فوق لیسانس علوم سیاسی، فوق لیسانس تاریخ و … را در خانه گذاشته و ساده و بی آلایش به زیارت امام رضا(علیه السلام) آمده است. پای صحبتش می نشینم.

شنیدن کی بود مانند دیدن
«رشید بن عیسی» حرفهای خود را درباره برکات عینی زیارت امام رضا(علیه السلام) با ذکر خاطره زیبایی آغاز می کند: «من معجزه امام رضا(علیه السلام) را درباره خودم برای خیلی ها گفته ام. پیش از آن درباره امام رضا(علیه السلام) زیاد شنیده بودم، ولی «شنیدن کی بود مانند دیدن». آدم وقتی به این مکان مقدس پا می گذارد و چنین عشقی را نسبت به اهل بیت(علیه السلام) می بیند، احساس می کند که از نظر روحی کاملاً دچار تغییر و تحول شده است. من از یک کشور دیگر و اهل سنت هستم که بیشتر به نام، سنی است.
ما در الجزایر اهل بیت(علیه السلام) را دوست داریم، ولی آنها را نمی شناسیم. ما نام همه اهل بیت(علیه السلام) را می دانیم، ولی هیچ کس نمی داند که بر سر حسین(علیه السلام)، فاطمه(سلام الله علیها) و … چه آمده است. من برادرزاده ام را به مدت 12 سال گم کرده بودم و نمی دانستم زنده است یا مرده. برادرزاده ام خلبان بود و من هر وقت با هواپیما سفر می کردم، عکس او را به خلبان نشان می دادم و سراغ او را از او می گرفتم و می گفتم اگر او را دیدید بگویید عمویت دنبالت می گردد و … تا اینکه به مشهد آمدم و این قضیه را با یکی از دوستان در میان گذاشتم. او گفت: «چرا پیش امام رضا(علیه السلام) نمی روی و مشکلت را به ایشان نمی گویی؟
او «قاضی الحاجات» است.» به حرم آمدم و از آداب زیارت و این حرفها چیزی نمی دانستم، ولی با کمال سادگی و صمیمیت به محضر امام رضا(علیه السلام) رفتم و به ایشان گفتم، (می رود روی کانال فارسی): «ببخشید امام رضا! سلام ا… علیک. شفاعت شما می خواستم. کمک کن به مان. به ]حق [جد شما پیغمبر صلوات ا… علیه و آله. (برمی گردد به انگلیسی) کمک کن برادرزاده ام را پیدا کنم. نشانه ای برایم بفرست که بفهمم زنده است یا مرده.» هنوز دو ماه نگذشته بود که همسر برادرزاده ام از لندن به منزل من در پاریس تلفن زد و به فرزندانم گفته بود که ما در لندن زندگی می کنیم و … بنابراین من دوباره برای تشکر به حرم امام رضا(علیه السلام) آمدم. من در این قضیه، معجزه امام رضا(علیه السلام) را دیدم؛ چون چندین سال به دنبال برادرزاده ام می گشتم و به جایی نمی رسیدم و امام رضا(علیه السلام) در اوج نومیدی حاجتم را برآورده کرد.

تشکر از امام رضا(علیه السلام)
حالا «بن عیسی» در پی تشکر از امام رضا(علیه السلام) به خاطر لطف بزرگ ایشان است: «با خودم فکر می کردم که بهترین راه برای تشکر از امام رضا(علیه السلام) این است که سرویسهای بهداشتی حرم را تمیز کنم. سه دانشجوی ایرانی که برای تقویت زبان انگلیسی همراهم آمده بودند، وقتی از نیت من باخبر شدند، خندیدند و گفتند: «خبر نداری. باید چند سال در نوبت بمانی. خیلی از عاشقان امام رضا(علیه السلام) آرزو دارند که دستشویی های حرم را تمیز کنند.» گمان می کردم که قرار است کار بزرگی برای امام رضا(علیه السلام) انجام بدهم، ولی دیدم که در میان عاشقان ایشان ذره ای بیش نیستم.
دیگر کاری از دستم برنمی آمد، جز اینکه برای نماز صبح به حرم بروم و از امام رضا(علیه السلام) تشکر کنم. کنار من یکی از خادمان نشسته بود. می خواستم برای احترام دستش را ببوسم، ولی او اجازه نداد و من را بوسید. وقتی فهمید از فرانسه آمده ام، گفت چند دقیقه دیگر پیش من می آید. بعد از 10 دقیقه مردی پیش من آمد و گفت: «این آقایی را که دارد برای دیدار شما می آید، می شناسید؟» گفتم او خادم است. مرد گفت (فارسی): «بله، خادم هست. ولی این آقا، ژنرال صفوی، رئیس ارتش پاسدارها.» (انگلیسی) نمی توانم بگویم در آن لحظه چه احساسی داشتم.
خیلی خوشحال بودم که بالاترین فرمانده نظامی در میان خادمان این حرم است. وقتی او آمد، یک کلمه هم
نتوانستم حرف بزنم و فقط گریه می کردم تا خوشحالی خودم را برای این مرد ابراز کنم و برای جمهوری اسلامی که در آن بالاترین ژنرال ها، حرم امام رضا(علیه السلام) را تمیز می کنند. این بالاترین میزان عشق به امام رضا(علیه السلام) و بزرگترین تواضع از سوی خادمان حکومت است. اگر می خواهید خادم جمهوری اسلامی باشید، باید خود را بسازید. از شدت گریه، نمی توانستم حرفی با او بزنم و فقط او را بوسیدم.»
اینجاست طبیبی که ندارد نوبت


نکته مهم : برای خدمت به امام رضا صلوات الله علیه حتما نباید که در مشهد و اطراف حرم کاری بکنید میتونید کیلومتر ها دورتر تو شهر  و روستای خودتون هم هر کمک و خدمتی که میتونید به مومنین بکنید و بگید نذر امام رضاست. نذر (غیر مشروط کنید تو توضیح المسائل نوشته )کنید به مردم خدمت کنید . گرهی از کارشون باز کنید . تخفیفی در فروش اجناس بدید، اجاره خانه را کم کنید به مستاجر بگید مهمان امام رضا هستی، کمک مالی یا غیر مالی به فقرا بکنید بگید هدیه امام رضاست میخواید چندین سال تو نوبت باشید بلکه یه روزی خادم اقا بشید؟؟ خب چرا از همین الان دل امام رضا را با کارهای خیر و شاد کردن دوستانش شاد نکنید ؟؟؟ از کجا معلوم که تا چند سال دیگه زنده باشید و بتونید خدمت کنید  تو حرم اقا امام الرئوف. از همین الان شروع کنید از تخصص و قدرت بدنی و توانائی فکر و کلام یا مالی خودتون استفاده کنید و به هر شکل میتونید به دوستان حضرت کمک کنید و مشکلاتشون را حل کرده دلشون را شاد کنید و ذخیره بزرگی برای قیامت و تنهائی قبرخود فراهم کنید به امید وارث نشینید که باختید.

داستان سرودن شعر «آمدم ای شاه پناهم بده» از زبان مرحوم حبیب‌الله‌ چایچیان(حسان)


بسم الله الرحمن الرحیم

مرحوم حبیب‌الله‌ چایچیان(حسان) درباره‌ی ماجرای سرودن شعر «آمدم ای شاه پناهم بده» می‌گوید: مادرم در آخرین لحظاتی که خدمتشان رسیدم، همیشه آن حال و هوای ارادت به چهارده معصوم را داشت و در همان حال که سکته کرده بود، دکتر را خبر کردیم.

دکتر مشغول گرفتن نوار شد و وقتی خواست برود، متأسفانه مادرم سکته دیگری کرد. من به دکتر آن را اعلام کردم. دکتر خطاب به من گفت: «فردی که این گونه سکته کند، کمتر زنده خواهد ماند!» به هر حال دکتر راهی شد و من خدمت مادر برگشتم و به ایشان عرض کردم، شما آرزویتان چیست؟

ایشان گفت: آرزوی من این است که یک بار دیگر حضرت رضا(ع) را زیارت کنم (و این نکته را هم بگویم که راه رفتن ایشان خیلی سخت بود و حال خوبی نداشت و من دو بازوی مادر را می‌گرفتم تا بتواند یواش یواش حرکت کند.)

با هواپیما به سمت مشهد رفتیم. نمی‌دانم در ایام تولد حضرت رضا(ع) بود یا شهادت، حرم خیلی شلوغ بود. وارد شدن به حرم هم یقیناً مشکل و حتی برای مادرم غیرممکن بود،

گفتم مادرجان! از همین جا سلام بدهی، زیارتت قبول است. گفت: «ما قدیمی‌ها تا ضریح را نبوسیم، به دلمان نمی‌چسبد» گفتم: دل چسبی‌اش به این است که حضرت جواب بدهد.

هر چه کردم دیدم مادر قبول نمی‌کند. خلاصه بازوی مادر را گرفته بودم و همین طور به سمت ضریح حرکت می‌کردیم؛ در همین حال دیدم که حال شعر برایم فراهم شد، من تمام توجه‌ام را به شعر و الهامی که عنایت شده بود دادم، دیدم زبان حال مادرم است نه زبان حال من! و شعر تا «تخلص» رسید.

وقتی شعر به «تخلص» رسید دیدم مادرم با آن ازدحام که آدم سالم نمی‌توانست برود، خودش را به ضریح رسانده بود و داشت ضریح را می‌بوسید و من هم ضریح را بوسیدم؛ و این شعر در حقیقت زبان حال مادرم در آخرین لحظات عمرش است...

شعر کامل به شرح زیر است:

آمدم ای شاه پناهم بده
خط امانی ز گناهم بده

ای حرمت ملجأ درماندگان
دور مران از در و راهم بده

ای گل بی‌خار گلستان عشق
قرب مکانی چو گیاهم بده

لایق وصل تو که من نیستم
اذن به یک لحظه نگاهم بده

ای که حریمت مَثل کهرباست
شوق و سبک‌خیزی کاهم بده

تا که ز عشق تو گدازم چو شمع
گرمی جان‌سوز به آهم بده

لشکر شیطان به کمین منند
بی‌کسم ای شاه پناهم بده

از صف مژگان نگهی کن به من
با نظری یار و سپاهم بده

در شب اول که به قبرم نهند
نور بدان شام سیاهم بده

ای که عطابخش همه عالمی
جمله حاجات مرا هم بده

آن چه صلاح است برای «حسان»
از تو اگر هم که نخواهم بده

"صلی الله علیک یا علی ابن موسی الرضا"

کپی و انتشار  این مطلب بدون ذکر منبع شرعاً حرام است و راضی نیستیم

چگونه توفیق زیارت اقا علی بن موسی الرضا را بدست بیاریم؟ ذکری مجرب برای آسان به زیارت رفتن

میلاد مسعود و  پر خیر و برکت امام الرئوف اقا علی بن موسی الرضا علیه السلام را به امام زمان صلوات الله علیه و شما تبریک میگم


زائری بارانی ام آقا بدادم میرسی؟
بی پناهم، خسته ام،تنها بدادم میرسی ؟

گر چه آهونیستم اماپراز دلتنگی ام
ضامن چشمان آهوها به دادم میرسی ؟

ازکبوترها که میپرسم نشانم میدهند
گنبدو گلدسته هایت رابه دادم میرسی ؟

من دخیل التماس رابه چشمت بسته ام
هشتمین دردانه زهرابه دادم میرسی ؟

+++

#امام_رضا #زیارت
به منظور فراهم شدن زیارت حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام خواندن این آیه مفید است:
بُورِک مَنْ فِی النَّارِ وَ مَنْ حَوْلَها وَ سُبْحانَ اللَّهِ رَبِّ الْعالَمِین
(چون به آتش رسید، ندایش دادند که برکت داده شده، آن که درون آتش است و آن که در کنار آن است. و منزه است خداى یکتا، آن پروردگار جهانیان.  نمل_8)
کسی که این آیه را بخواند، برکاتش زیاد میشود.

سوال: باعث توفیق تشرّف می‌شود یا...؟

پاسخ: باعث توفیق تشرّف می شود؛ یعنی آن کسی که ادامه دهد، مانند پر کاه او را می برند. اگر آن آیه را چند بار، با حال بخواند، ساز در می آید و متناسب و موافق با روحش می شود.

سوال: آیا این برنامه را برای زیارت عتبات عالیات و بقیه‌ی معصومین علیهم السلام هم می توان انجام داد؟

پاسخ: شاید حالا جای دیگر هم بشود؛ ولی یکی از مصادیق تام و تمامش، زیارت امام رضا  علیهالسلام است. شجره که همان شجره است و جلوه‌ی خدای متعال هم همان است.

سوال: عدد ندارد؟

پاسخ: نه؛ ولی فکر کنم انسان وقتی شروع کند، دلش گواهی می دهد. هر تعدادی را که میلش می آید بگوید ؛ مخصوصاً این قسمت آیه یک‌طوری است که یک چیزهایی در آن هست: بُورِک مَنْ فِی النَّارِ وَ مَنْ حَوْلَها وَ سُبْحانَ اللَّهِ رَبِّ الْعالَمِین.

سوال: در خود حرم هم باید مشغول باشند؟

پاسخ: نه؛ قبل از ورود به حرم. اگر انسان درست بگوید، وقتی که به حرم رفت، نتیجه باید حاصل شود. همان طوری که «بسم اللّه الرحمن الرحیم» با حرف «باء» شروع می شود، این آیه هم همین طور است.

سوال: وقت هایی که زمزمه‌ی مشهدرفتن می شود، همان موقع باید گفت؟

پاسخ: نه؛ گاهی هم انسان می بیند، خیلی وقت است نشده برود یا توفیق پیدا نکرده که برود، خوب است که گفته شود.
‌ ‌
┈┄┅═✾•••✾═┅┄┈
منبع :کانال استاد جعفر ناصری درتلگرام

شناسه رسمی نشر آثار حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ جعفر ناصری در شبکه‌های اجتماعی:

@nasery_ir
‌ ‌

آموزش تصویری تغییر فرمت عکس و کاهش حجم عکس PNG در اندروید

آموزش تصویری تغییر فرمت عکس در اندروید


تغییر فرمت عکس: شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بنا بر دلایلی نیاز داشته باشید فرمت یا پسوند عکس خود را تغییر دهید و ندانید باید به چه صورت این کار را انجام دهید که با استفاده از این آموزش ساده شما قادر هستید پسوند عکس های خود را به صورت دلخواه تغییر دهید برای انجام این کار میتوانید با ما همراه باشید .
در قدم اول شما باید برنامه Image Convertor را دانلود و نصب کنید
برنامه را اجرا کنید نرم افزار دو گزینه دارد که میتوانید در همان لحظه با استفاده از دوربین تلفن همراه عکس بگیرید و سپس پسوند آن را تغییر دهید یا اینکه عکس مورد نظر خود را از گالری انتخاب کنید و سپس پسوند آن را تغییر دهید برای حالت دوم گزینه سمت راست را انتخاب کنید .
آموزش تصویری تغییر پسوند عکس در اندروید
آموزش تصویری تغییر پسوند عکس در اندروید

در قسمت Image size میتوانید سایز عکس را تغییر دهید و در صورتی که میخواهید سایز تغییری نداشته باشد همان عدد ۱۰۰ را انتخاب کنید
قسمت Convert نیز فرمت اولیه عکس نمایش داده می شود که در قسمت دوم میتوانید فرمت مورد نظر را انتخاب کنید و در انتها تیک بالای صفحه را انتخاب کنید
آموزش تصویری تغییر پسوند عکس در اندروید
آموزش تصویری تغییر پسوند عکس در اندروید

عکس های شما در پوشه ConvertedFiles ذخیره خواهد شد.



آموزش تصویری کاهش حجم عکس PNG در اندروید:
کاهش حجم عکس – بعد از عکس گرفتن با استفاده از دوربین گوشی مشاهده میکنید که حجم هر عکس تا حدود ۵ مگابایت رسیده که این حجم باعث پر شدن زود حافظه دستگاه اندرویدی شما می شود با استفاده از این آموزش ساده شما میتوانید تا ۹۰ درصد از حجم عکس خود را کاهش دهید
راه های متفاوتی برای کاهش حجم عکس وجود دارد که یکی از آنها تغییر فرمت هست معمولا فرمت عکس های PNG دارای حجم زیادی می باشند که شما با تغییر فرمت به JPG میتوانید از حجم آن کم کنید که برای این کار میتوانید برنامه پیکس آرت را دانلود و نصب کنید فقط کافی هست عکس را وارد برنامه کنید و آن را ذخیره کنید تا فرمت از png به jpg تغییر کند و حجم زبادی از عکس شما کم شود ماننده تصویر زیر
آموزش تصویری کاهش حجم عکس در اندروید

آموزش تصویری کاهش حجم عکس در اندروید
 آموزش تصویری کاهش حجم عکس در اندروید
آموزش تصویری کاهش حجم عکس در اندروید

البته سایز عکس در حجم آن تاثیر زیادی دارد و معمولا عکس های گرفته شده با دوربین گوشی دارای سایز بالایی می باشند که شما میتوانید کمی عکس را کوچکتر کنید تا از حجم آن کاسته شود برای این کار میتوانید از برنامه Photo & Picture Resizer استفاده کنید کار کردن با برنامه بسیار ساده می باشد و با چند انتخاب ساده میتوانید سایز عکس خود را به صورت دلخواه تغییر دهید .
که مراحل انجام کار را میتوانید در تصاویر زیر مشاهده کنید.
آموزش تصویری کاهش حجم عکس در اندروید آموزش تصویری کاهش حجم عکس در اندروید
 آموزش تصویری کاهش حجم عکس در اندروید

هچنین شما میتوانید به صورت انلاین این کار را انجام دهید و حجم عکس ها را به صورت چشم گیری کاهش دهید برای این کار میتوانید از وب سایت tinypng.com استفاده کنید .

منبع:https://barato.ir

طرح سراسری دعا،توبه و استغفار و توسل به حضرت ابالفضل برای تعجیل در فرج امام زمان از امشب که اول ماه هست


بسم الله الرحمن الرحیم

طرح سراسری  دعا،توبه و  استغفار و توسل  به حضرت ابالفضل العباس صلوات الله علیه برای تعجیل در فرج امام زمان صلوات الله الله علیه از شب اول ماه ذی القعده

یعنی همین امشب  توضیحات تکمیلی در فایل زیر هست میتونیددانلود  کنید در ضمن کلیپ و پوستر های هم دراین زمینه تهیه شده که میتونید از کانال تلگرامی arbaeenc313  دریافت ومنتشر کنید . حداقل کاری که میشه برای امام زمان کرد اینه که اگر خودمون نمیتونیم این چله را انجام بدیم حداقل تو فضای مجازی همین الان انتشار بدیم  تا شیاطین مانع نشدن و از یادمون نبردن برای هر کی میتونید تو پیام رسانها و گروه ها وهمچنین سایت و وبلاگ یا کانال اگر دارید منتشر کنید. البته هر کسی هم توفیق انجام این کار را پیدا نمیکنه . دوست ندارید خادم المهدی باشید؟؟ پس همین الان منتشرش کنید به این کانال برید و فوروارد کنید کپی کنید برای هر کی که میتونید

دانلود فایل توضیحات این چله