مباهله شیعه با وهابیت و اهل سنت ، مولوی ها ماموستا ها اگر جرات دارید تشریف بیارید.دفع شر جن و همزاد باطل السحر قوی و مجرب

گذاشتن لینک های وب دیگران به معنی تائیدآنها نیست کپی و انتشار مطالب با ذکرمنبع مجاز است و الا شرعاً حرام است( بجزمطالبی که درمورد حقانیت شیعه و گمراهی وهابیت و اهل سنت است )

مباهله شیعه با وهابیت و اهل سنت ، مولوی ها ماموستا ها اگر جرات دارید تشریف بیارید.دفع شر جن و همزاد باطل السحر قوی و مجرب

گذاشتن لینک های وب دیگران به معنی تائیدآنها نیست کپی و انتشار مطالب با ذکرمنبع مجاز است و الا شرعاً حرام است( بجزمطالبی که درمورد حقانیت شیعه و گمراهی وهابیت و اهل سنت است )

علائم و نشانه های جن عاشق در زنان و مردان .جنی که بخت را میبندد و تجاوز جنسی میکند . درمان همزاد عاشق و جن ساکن الارحام

قبلا در اردیبهشت سال 97 همین پست را گذاشته بودم ولی بخاطر اینکه متورهای جستجو باهاش مشکل داشتن اینجا دوباره میگذارم:


جنی که بخت را میبندد و تجاوز جنسی  میکند .علائم  و نشانه های جن عاشق  در زنان و مردان درمان همزاد عاشق


جن عاشق  اصلا به همزاد ربطی نداره اینکه میگن همزادت عاشقت شده حرف غلطی که دعانویسان کم سواد میگن و یه جن دیگه هست که عاشق میشه و با افراد رابطه جنسی برقرار میکنه گاهی  بصورت بسیار مخفی سعی میکنه اینکار را بکنه وگاهی بصورت اشکار طوری که انسان متوجه زنا کردن او یاهمجنس بازی او میشه. این جن به شدت غیرتیه و تعصب داره روی آدم و مانع ازدواج فرد میشه اگر مجرد باشه (البته نه همشون) و اگر متاهل باشه سعی میکنه که او طلاق بگیره.به این جن ،جن دوست دارنده هم میگن

                                                                                      

بعضی ازعلائم و نشانه های مشترک جن عاشق در زنان و مردان: تحریک شدن وافزایش میل جنسی در تنهایی، تمایل شدید به دیدن فیلم های مبتذل ، احساس حرکات غیر طبیعی در بدن و اندام تناسلی، احساس شدید شهوتی که قریب باتفاق است برای زنا یا لواط یا خودارضائی،اعتیاد به خود ارضائی و استمناء و در بعضی افراد عدم موفقیت در ترک آن ،احساس بوئیدن بعضی عطرها در اتاق خود بدون علت، اکراه شدید از رابطه جنسی با همسر، زمان خواب  وگاهی وقتی که چشم ها را میبندند احساس میکند کسی کنارش یا روی او خوابیده یا او را بغل کرده ، وقتی تنها توی اتاق هستند احساس میکنند  فرد دیگه ای هم هست اما نمیتونند ببیندنش، احساس خواب آلودگی و خستگی  در اکثر اوقات ،دیدن افراد جنس مخالف بشکل زیبا در خواب ،بیخوابی در شب،گاهی دیدن صحنه های سک سی در نماز، بی میلی یا تنفر از جماع با همسر و میل شدید به روابط جنسی حرام،زیاد ماندن در حمام وتوالت، زیاد شدن زمان حمام کردن،تنفر از جنس مخالف  و ازدواج،عدم تمرکز،عصبانیت شدید و غیر عادی جلوی همسر، علاقه یک دفعه ای به رنگ سیاه و داشتن لباس به این رنگ ،در بعضی سر درد یا معده دردهای زیاد ،میل شدید به تنهایی و انزوا و سکوت، تنفر از اجتماع و مکانهای شلوغ و پر سر و صدا و جشن ومراسم،احساس اینکه شبها کسی پیش اومیخوابه و صدای نفس کشیدن او را میشنود بدون اینکه او را ببیند . احساس اینکهکسی سرش را روی رانهای فرد گذاشته یا دست به گردن اوانداخته یا او را در آغوش گرفته. احساس درد غیر معمولی در زیر ناف یا اندام تناسلی بیضه ،رحم یا تخمدان احساس اینکه چیزی گرد در رحم جابجا میشه .علاقه به تنهایی و تاریکی میل شدید به خودارضائی و زناکردن حتی در افراد متاهل ،شهوت زیاد اما نه برای همسر،دیدن خوابهای سک سی وخواب دیدن رابطه جنسی حتی با افراد خانواده،اگر جن همجنس باز باشه فرد در خواب میبینه که کسی با او در حال همجنس بازی هست ، بعد از جماع با همسر بلافاصله احساس میکنه در حال جماع هست اما کسی را نمیبینه. در اطفال هم جن عاشق وجود داره نشانه مهمش بازی کردن با اندام تناسلی در بیداری و گاهی تعریف کردن رابطه جنسی و تجاوز با جنس مخالف که مثلا  کسی میخواسته لباسهای او را دربیاره یا آلتش را دیده یا به او دخول کرده یا میخواسته دخول کنه!!بعضی ازاقسام این جن مانع ازدواج فرد میشن. بزرگ و زیاد جلوه دادن دعواهای و اختلافات و قهرها باهمسر و غیر قابل گذشت و بخشش بودن آنها ،زیاد شدن خیانت در بین همسران(کسی که جن عاشق دار). جن عاشق روی همسر فرد هم تاثیر میگذاره حتی میتونه روی جسم شوهر زنی که جن داره تاثیر بگذاره و باعث انواع ناتوانی جنسی بشه تا نتونه به همسرش دخول کنه یا به عکس کاری میکنه تا زنی که شوهرش جن داره بی میل بشه به جماع با شوهر و بهانه تراشی کنه.


 

نشانه های جن عاشق در مردان: خوابهای رابطه جنسی با زنان عریان یا با زن خودرا می بینند و جنب میشوند اما دربیداری از رابطه جنسی با زن خود متنفر هستند، مردان طاقت دیدن زنان را ندارند و تن به ازدواج نمیدهند نه از روی حیا بلکه به خاطر فشار جن عاشق . وسواس در عبادات و امورات مذهبی دارند.مردان متاهل دچار زودانزالی میشوند و هنگام رابطه جنسی احساس درد در آلت و بیضه خود دارند مثل اینکه ضربات چاقو به این مناطق میخورد،مردان اکراه شدید دارند که  نزدیک همسرشان بخوابند و اگر همسرشان بخواهد نزدیک انها بخوابد بشدت نارحت و اذیت میشوند و حتی ماهها یا هفته ها با زن خود نزدیکی نمیکنند.اما میل شدید به زنا و خود ارضائی پیدا میکند. مردان در شورت خود واطراف آلت خود موی بلند زن میبیند که پیچیده شده،عفونت در دستگاه تناسلی و پروستات. لکه های سیاه روی ران ها و سینه هم گاهی دربعضی افراد هست که بدون ضربه بوجود اومده 

 

نشانه های جن عاشق در خانمها : خانم ها موقع رابطه جنسی با همسر خود احساس میکند کسی دیگری غیر شوهر شان به انها دخول کرده یا بعد از نزدیکی فکر میکنند کسی که با انها نزدیکی کرده شوهرش نبود ،لکه های آبی ،سبز یا قرمز بدون دلیل و ضربه را خانم ها در بدن خود می بینند .گاهی تا ازخواب بیدار میشوند یک مرد لخت را می بیند برای یک لحظه و گاهی در مواقع دیگر این صحنه را درخواب هم می بینند، گاهی در خواب به اوج لذت جنسی میرسند،گاهی حس میکند موجودی میخواد باهش زنا کنه ولی او را نمی بینه و گاهی البته کاملا حس میکنه جن عاشق با او در حال رابطه جنسی هست ،اثر چنگ زدن روی پوست بعضی خانم ها بدون اینکه کسی بهشون چنگ زده باشه مشهوده و گاهی زخم هم ممکنه بشه (کار جن هست)،در جلسه خواستگاری احساس تنگی نفس یا بی حوصلگی دارند یا گریه میکنند معمولا اگر هم مورد خوبی برای ازدواج پیدا بشه بی دلیل به هم میخوره یا اصلا خواستگارها دیگه پیگیر جواب نمیشوند. این جن چون در رحم زنان ساکن میشه  بهش میگن جن ساکن الارحام و باعث احساس درد در رحم و تخمدان انواع بیماریهای زنان در ناحیه اندام تناسلی و رحم میشه از کیست و خشکی رحم تا مشکلات پریود وسرطان رحم . گاهی این درد رحم به محض ارتباط با مرد جوان در حد سلام وعلیک  بوجود میاد چون به شدت تعصب و غیرت داره این جن!!و گاهی به جای درد فرد در این لحظات حس میکنه دستی اندام تنایلی او را لمس میکند!!. جن عاشق مانع بارداری میشه به شدت احساس اینکه تب شدید دارند یا اینکه آتشی نامرئی به آنها نزدیک شده  و به شدت گرمشان میشوند در این حالت دوست ندارند کسی به آنها دست بزند ،دوست دارند زیاد بخواند و البته تمایل به عریان بودن موقع خواب دارند اکثر مواقع،تمایل به رقصیدن جلوی آینه و آرایش کردن،اگر خود را برای شوهر ارایش و زینت کنه یا لباس خیلی شیک بپوشه جن عاشق سریع اختلاف و دعوایی درست میکنه برایاو وشوهرش تا دیگه برای شوهرش از اینکار نکنه(گفتم خیلی غیرتی و تعصب داره) ،احساس اکراه از شوهر و دعوا کردن زیاد با او بر مسائل خیلی جزئی، تمایل به انزوا و تنهایی دارند.اکثرا شبها نمیتونند بخوابند و صبح خوابشون می بره،خانم خواب گربه و حیوانات شبیه گربه را میبینند ،زن متاهل خواب میبینه ازدواج مجدد کرده ولی داماد را نمیشناسه. دختر مجرد خواب بارداری و زایمان میبینه یا میبینه ازدواج کرده ولی داماد و افراد در جشن عروسی را نمیشناسد یا داماد غائب است.این جن عاشق باعث سقط جنین در زنان ،طلاق در متاهلین و مانع ازدواج (در هر دوجنس) مجردها میشه .


چند نکته درمورد جن عاشق :

1- جن عاشق به 5 دسته تقسیم میشه یک گروه همجنس باز هستند و لواط و مساحقه میکنند و از میان 4 گروه دیگه 2 گروه مانع ازدواج فرد میشوند. اگر مشکل در ازدواج دارید و از بعضی از نشانه های بالا را دارید شما هم جزء همین 2 گروه هستید.


2- جن عاشق در تجاوز و جماع با دختران باعث از بین رفتن بکارت نمیشه تا جایی که ما اطلاع داریم.

 

3- برای اینکه جن نتونه باهاتون زنا کنه : مُشک خوشبو بمالید به دور ناف، دور حفره های بدن : گوشها، بینی، دهان،الت تناسلی و حفره های عورتین (خانم ها مقداری به سینه ها خصوص نوک سینه ها را حتما بمالند) وبه ابرو و کمی به پیشانی و نوک تمام انگشتان و ناخنهای دست و پا ،مُشک خوشبوبمالید(اگر مشک کم دارید فقط به دور حفرهای بدن و ابرو و ناف بمالید). اگر مشک سیاه و مایع باشد بهتره است. همچنین5 مرتبه ایت الکرسی بخونید برای حفاظت از زنا و هر بلائی+ ایات سخره. تو این پست توضیح دادم


4- از مهمترین علتهای جن زدگی، گناهان است .خصوص در خانم ها بی حیایی و بی حجابی پوشیدن لباسهای تنگ وچسبان و شیک ،جلوی نامحرم،پوشیدن لباسهای شفاف و بدن نما و آرایش کردن(با اینکارها فقط اقایون عاشقتون نمیشن، جنها هم عاشقتون میشن و بعد جلوی ازدواجتون را میگریند و خودشون باهاتون زنامیکنند و یک عمر حسرت ازدواج و داشتن فرزند را باید بخورید . این تاوان اینکه کلی پسر ومرد جوان را در حسرت میندازی با نشون دادن زیبائی هات با تحریک کردنشون) لخت بودن و کشف عورت بدون بسم الله الرحمن الرحیم گفتن ،اهل موسیقی حرام و رقص و آواز حرام بودن ،و دراقایان دیدن فیلم ها و عکسهای سکسی و روابط جنسی حرام و خود ارضائی در هر دو گروه و...

همینکه فقط چندتا از علائم بالا را داشته باشید یعنی جن عاشق دارید لازم نیست همه علائم در شما باشه. پس سریعا به مداوای خود بپردازید تا شما را بی آبرو و رسوا نکرده و به گناهان کبیره نکشانده. این جن ممکنه بر اثر سحر و جادو آمده باشه یا بدون آن ولی همینکه جنی وارد بدن بشه به هر علتی بعداز مدتی ممکن هست که عاشق فرد بشه و بعد بیرون کردن و کشتن این جن سخت هست نسبت به دیگر جنها چون حاضر کشته بشه ولی از معشوق جدا نشه جن عاشق به شدت مقاومت میکنه در زمان درمان .جن عاشق با ایجاد درد و فشار در بدن و یا ایجاد ترس و نا امیدی  به درمان و درمانگر و نسخه های درمان و ایجاد تردید به فردی که به شما در درمان کمک میکنه یا راهنمائی میکنه یا به نسخه هایی که میده سعی میکنه شما را منصرف کنه .


اگر جن عاشق دارید باید بهتون بگم گاهی بیش از یکسال طول میکشه تا جن عاشق را بتونید بیرون کنید یا بُکشید با قران درمانی و روشهای دیگه اما توی جزوه روشهای مجربی را گذاشتم که حداکثر 40 تا 120 روزه میتونید نجات پیدا کنید هر چند بعضی میتونند در کمتر از40 روز هم  مشکلشون را با دستورات جزوه حل کنند .


هشدار مهم : مطمئن باشید برای ابطال سحر وجادو یا هرگونه طلسم یا خارج کردن و کشتن جن عاشق لازم به هیچ رابطه جنسی نیست و با قران و نذر و توسل میشه همه اینها را برطرف کرد. کسانی که به بهانه های مختلف بهتون میگن راه درمان فقط رابطه جنسی و ارضاء شدن در رابطه جنسی هست شیاد و حقه باز هستند میخوان ازتون لذت ببرنو رهاتون کنند . گول نخورید همچنین کسانی که برای بررسی و سرکتاب تصویر اندام تناسلی و پستان شما را میخوان یا سایز باسن و پستان را ازتون میپرسند اسیر شهوت هستند دنبال زنان و دختران جذاب برای رابطه جنسی میگردن. به اینها اعتماد نکنید برای سرکتاب و تشخیص با هر روشی فقط اسم فرد و مادرش نیاز هست .دیگه این اطلاعات سایز اندام را افراد هوس باز میخوان تا بعد اگر شد یه طوری فریب بدن و سکس کنند حالا این درمانگر میخواد یه آدم کت و شلواری و نویسنده کتب مذهبی باشه یا یه نفر با لباس روحانیت یا یک به اصطلاح ولی خدا و عارف فرق نمیکنه هرگز به اینها اعتماد نکنید



دقت کنید قبل از سوال پرسیدن قوانین وبلاگ را از اینجا بخونید تا به سوالتون جواب داده بشه و اگر جزوه را میخواید حتما 2 تا لینک  اولی که در زیر خط سبز در پائین اومده را بخونید و در لینک ابطال هر گونه طلسم درخواست جزوه بدید . هر گونه کپی برداری یا انتشار این مطلب بدون ذکر منبع و قراردادن آدرس وبلاگ و عبارت(وبلاگ مباهله با وهابیت و اهل سنت )شرعا حرام است و ضایع کردن حق الناس است.اللهم عجل لولیک الفرج


اگر میخواید درمان بشید اول این لینکها را ببینید:


اگر جن عشق دارید و جزوه را میخواید به لینک زیر مراجعه کنید و تو نظرات صیغه نذر را بفرستید:


ابطال هر گونه طلسم،  باطل کردن سحر و جادو و  کشتن عارض(هر نوع جن مزاحم که وارد بدن شده) خیلی مجرب


دفع شر همزاد و جنیان و دور کردن اجنه از منزل و حفاظت در مقابل آنها


تاثیرات عجیب دعا برای تعجیل فرج امام زمان و صدقه برای حضرت در بخت گشائی و حل مشکلات


طلسم و دعای بسیارمجرب بخت گشائی در 14 روز،احضار معشوق، عاشق و مطیع کردن همسر یا دوست+زبان بند و انگشتر موکلدار


فهمیدن اینکه ایا سحر و جادو شدید یا جن زده هستید یا چرا نمیتونید ازدواج کنید وعلت مشکلات چی هست مطمئن تر از سرکتاب باز کردن


احادیث مهم در مورد بی نمازی ، سبک شمردن نماز و فضیلت نماز اول وقت


قبل از اقدام کردن برای باطل السحر یا دفع جن این موارد را بخونید

این ویدیوها  را ببینید و تا میتونید منتشر کنید :


هر چی حاجتتون بزرگتر و مهم تر هست نذری هم که میکنید باید متناسب با اون باشه بعد اگر صلاح باشه بهتون میدن



تبلیغ غدیر با تغییر عکس پروفایل + پوستر هائی برای غدیر، کمترین کاری که میشه برای اول مظلوم عالم انجام داد. بیاید خادم بشیم


بقیه کلیپها در مورد غدیر دراین لینک هست  ببینید و منتشر کنید تا میتونید:

https://www.namasha.com/channel6638540240




تمایل به دین فیلم های پورن ،مبتذل ساکن الارحام ،سک سی  کشتن جن عاشق،سوزاندن جن عاشق،،علامتها و نشانه های علائم همزاد عاشق علائم جن عاشق،طلسم سوزاندن جن

نظرات 148 + ارسال نظر
جوانه یکشنبه 8 فروردین 1400 ساعت 09:33

سلام
( برای خدا بر من واجب باشد که اگر مشکل سحر و جن من یا یکی از اعضای خانواده ام با عمل به جزوه شما و راهنمایی هاتون حل شد ۱۳۵ هزار صلوات را با همون نیتی که نوشتید را (به تنهایی یا با کمک دیگران) میفرستم و تا زمانی که صلوات ها به این تعداد برسه هر صبح یا شب یک ایت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم و اگر یادم رفت یا یه روزی بخاطر مشکلی نتونستم بفرستم روزهای بعد جبران میکنم) و ازخداوند قهار و منتقم میخواهم اگر بعد از برطرف شدن مشکل سحر و‌جن، نذر را شروع نکردم یا قبل از اتمام نذر منصرف شدم و رها کردم دیگر هیچ دعا و نذری از من را مستجاب نکند تا نذر خود را تکمیل کنم .

ممنون میشم جزوه را برام ارسال کنید

سلام ایمیل تون راچک کنید . پوشه spam راببینید .

جوانه شنبه 7 فروردین 1400 ساعت 12:25

سلام من خواستگارای زیادی داشتم و دارم اما هیچکدوم به ازدواج ختم نشد تا اینکه سرکتاب گرفتم گفتن بخت و کارم بسته شده کارایی که گفتن انجام دادم تا اینکه خواب گربه دیدم دوتاشون کشتم اما یکی فرار کرد یه بار دیگه سگ و گربه با هم دیدم گربه هارو‌ کشتم اما سگها فرار کردن منم تو زیر زمین خونمون زندانی کردم و همینطور خواب میدیدم یه عده زیادی منو دنبال میکنن که منو بکشن اما مردی منو نجات میده و قصد تجاوز به منو داره و من ازش فرار میکنم حتی چند بار خواب دیدم پدرم میخواد بهم تجاوز کنه اما من فرار میکنم حتی یکبار داداشم منو نجات داد جاهای زیادی واسه مصاحبه کار رفتم بعضیاشون منو قبول میکنن اما من تاییدشون نمیکنم چون بهم نظر دارند
علایمی چون درد در ناحیه مقعد و لذت در آلت تناسلی و‌ کبودی در ناحیه پا دارم
لطفا منو راهنمایی کنید

سلام . جزوه بگیر تادرمان بشی

زهرام پنج‌شنبه 5 فروردین 1400 ساعت 19:45

سلام گفتین حداقل دوتا جن عاشق دارم چطوری درمان کنم کجارو باید بخونم متوجه نشدم ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام همین مطلب که براش نظردادی را بخون و اگر میخوای سریعتردرمان بشی جزوه بگیر

زهرام پنج‌شنبه 5 فروردین 1400 ساعت 12:24

سلام من خوابهای جنسی با نامحرم یک یا چندین نفر همزمان میبینم حتی با همجنس خود
بین منو همسرم بحث و دعوا الکی هست سر هرچیز کوچکی
هر کاری ک شروع میکنم نصفه رهاش میکنم
برای بچه دار شدنم مشکلی ندارم ولی بچه دار نشدم
خواهر برادرای همسرم با من و همسرم بد هستن
فقد با یکی از برادرش زن داداش خوب هستن میخاستم ببینم طلسممون کردن

سلام توضیح دادم بادقت بخونیدش حداقل 2 تا جن عاشق دارید درمان کنید کار به طلاق میکشه

۲۹۱۶ جمعه 22 اسفند 1399 ساعت 10:54

سلام من بیشتر از یک هفته س ایمیلی که برام فرستادید رو جواب دادم ودر خواست جزوه کردم ولی پاسخی دریافت نکردم .نمیدونم ایمیلم رو دریافت نکردید یا باید بازم منتظر بمونم

سلام قبلا ارسال شده بود دوباره هم فرستادم

مانیا پنج‌شنبه 21 اسفند 1399 ساعت 19:45 https://mobahele.blogsky.com/1398/02/09/post-238

خدابرمن واجب باشدکه اگرمشکل سحروجن من باعمل به جزوه شماوراهنمایی هاتون حل شد135هزارصلوات راباهمون نیتی که نوشتیدرا(به تنهایی یاکمک دیگران)میفرستم وتازمانی که صلوات هابه این تعدادبرسه هرصبح یاشب یک آیت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم واگریادم رفت روزهای بعدجبرانم میکنم وازخداوندقهارمنتقم میخواهم اگربعدازبرطرف شدن مشکل سحروجن،نذرراانجام ندادم دیگرهیچ دعاونذری راازمن مستجاب نکندتابه نذرخودعمل کنم

سلام ایمیل تون راچک کنید . پوشه spam راببینید

علی دوشنبه 18 اسفند 1399 ساعت 21:20

بسم الله الرحمن الرحیم
( برای خدا بر من واجب باشد که اگر مشکل سحر و جن من با عمل به جزوه شما و راهنمایی هاتون حل شد 135 هزار صلوات را با همون نیتی که نوشتید را (به تنهایی یا با کمک دیگران) میفرستم و تا زمانی که صلوات ها به این تعداد برسه هرصبح یا شب یک ایت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم و اگر یادم رفت روزهای بعد جبرانم میکنم) و ازخداوند قهار و منتقم میخواهم اگر بعد از برطرف شدن مشکل سحر و جن، نذر را انجام ندادم دیگر هیچ دعا و نذری از من را مستجاب نکند تا به نذر خود عمل کنم .

سلام ایمیل تون راچک کنید . پوشه spam راببینید .

زینب یکشنبه 17 اسفند 1399 ساعت 21:18

سلام من همیشه با خودم حرف میزنم با اینکه کسی پیشم نیست این ممکنه ک جن داشته باشم

دیسی یکشنبه 17 اسفند 1399 ساعت 20:23

سلام
برمن واجب باشدکه اگرمشکل سحروجن من باعمل به جزوه شماوراهنمایی هاتون حل شد135هزارصلوات راباهمون نیتی که نوشتیدرا(به تنهایی یاکمک دیگران)میفرستم وتازمانی که صلوات هابه این تعدادبرسه هرصبح یاشب یک آیت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم واگریادم رفت روزهای بعدجبرانم میکنم وازخداوندقهارمنتقم میخواهم اگربعدازبرطرف شدن مشکل سحروجن،نذرراانجام ندادم دیگرهیچ دعاونذری راازمن مستجاب نکندتابه نذرخودعمل کنم

سلام .صیغه را کامل کپی کنید

تنها سه‌شنبه 12 اسفند 1399 ساعت 01:33

برای خدا بر من واجب باشد که اگر مشکل سحر و جن من با عمل به جزوه شما و راهنمایی هاتون حل شد 135 هزار صلوات را با همون نیتی که نوشتید را (به تنهایی یا با کمک دیگران) میفرستم و تا زمانی که صلوات ها به این تعداد برسه هرصبح یا شب یک ایت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم و اگر یادم رفت روزهای بعد جبرانم میکنم) و ازخداوند قهار و منتقم میخواهم اگر بعد از برطرف شدن مشکل سحر و جن، نذر را انجام ندادم دیگر هیچ دعا و نذری از من را مستجاب نکند تا به نذر خود عمل کنم

سلام من نیاز به جزوه تون دارم مطالب و خوندم متوجه شدم دچار همزاد و... هستم ممنون میشم کمک کنید

سلام . اولا دقیق صیغه را کپی کنید بعد اگرمنظورتون از همزاد ،جن عاشق هست بله با جزوه درمان میشه به لطف خدا

2916 دوشنبه 11 اسفند 1399 ساعت 09:44

( برای خدا بر من واجب باشد که اگر مشکل سحر و جن من یا یکی از اعضای خانواده ام با عمل به جزوه شما و راهنمایی هاتون حل شد 135 هزار صلوات را با همون نیتی که نوشتید را (به تنهایی یا با کمک دیگران) میفرستم و تا زمانی که صلوات ها به این تعداد برسه هرصبح یا شب یک ایت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم و اگر یادم رفت یا یه روزی بخاطر مشکلی نتونستم بفرستم روزهای بعد جبرانم میکنم) و ازخداوند قهار و منتقم میخواهم اگر بعد از برطرف شدن مشکل سحر و جن، نذر را شروع نکردم یا قبل از اتمام نذر منصرف شدم و رها کردم دیگر هیچ دعا و نذری از من را مستجاب نکند تا نذر خود را تکمیل کنم .

سلام ایمیل تون راچک کنید . پوشه spam راببینید .

mari یکشنبه 10 اسفند 1399 ساعت 01:35

شما اینستا ندارید؟

سلام راه ارتباط همین وبلاگ هست فقط

mari یکشنبه 10 اسفند 1399 ساعت 01:25

سلام من دارم این علائم دارم ولی اون یبار قران گذاشتم امد قران خوند ومن متاهلم ومیترسم برای رابطه خودم وهمسرم.

سلام متوجه نشدم . اما درمان نکنید کار به طلاق ممکنه بکشه

بنده خدا شنبه 9 اسفند 1399 ساعت 22:36

با سلام.
من علایم که بالا نوشتید دارم و برای ازدواج یا من سرد میشم یا طرفی که میریم یکدفه بدون دلیل کنسل میشه.موی طلایی ماهی چند بار داخل شورتم پیدا میشه که کسی تو خونه موی طلایی نداره حس زن بودن و استرس دست زدن یک مرد به بدنم همیشه دارم.


به خدا بر من واجب باشد که اگر مشکل سحر و جن من با عمل به جزوه شما و راهنمایی هاتون حل شد 135 هزار صلوات را با همون نیتی که نوشتید را (به تنهایی یا با کمک دیگران) میفرستم و تا زمانی که صلوات ها به این تعداد برسه هرصبح یا شب یک ایت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم و اگر یادم رفت روزهای بعد جبرانم میکنم) و ازخداوند قهار و منتقم میخواهم اگر بعد از برطرف شدن مشکل سحر و جن، نذر را انجام ندادم دیگر هیچ دعا و نذری از من را مستجاب نکند تا به نذر خود عمل کنم

با سلام .گفتیم صیغه نذر را کپی کنید !!

هانیه شنبه 9 اسفند 1399 ساعت 14:15

سلام من جزوه تون رو میحواستم لطفا بعرستید چندباره پیام میدم

( برای خدا بر من واجب باشد که اگر مشکل سحر و جن من با عمل به جزوه شما و راهنمایی هاتون حل شد 135 هزار صلوات را با همون نیتی که نوشتید را (به تنهایی یا با کمک دیگران) میفرستم و تا زمانی که صلوات ها به این تعداد برسه هرصبح یا شب یک ایت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم و اگر یادم رفت روزهای بعد جبرانم میکنم) و ازخداوند قهار و منتقم میخواهم اگر بعد از برطرف شدن مشکل سحر و جن، نذر را انجام ندادم دیگر هیچ دعا و نذری از من را مستجاب نکند تا به نذر خود عمل کنم .

با سلام .گفتیم صیغه نذر را کپی کنید !!

فاطمه زهرا دوشنبه 4 اسفند 1399 ساعت 16:51 http://mobahele.blogsky.com

سلام آقا چند بار نظرمو دادم باایمیلم ولی ثبت نشد خواهش میکنم برام جزوه رو بفرستید صیغه ی نذر رو هم فرستادم ولی نظرم نیومد بالا که ببینم ثبت شده،من جن عاشق ساکن الارحام دارم بینهایت بدنم و رحمم اذیته،پنج ساله درگیرم هرشب خون گریه میکنم حساسترین نقطه ی بدنم اذیته،کمکم کنید جزوه رو بفرستید دیگه نمیتونم ادامه بدم به زندگی،جن عاشق بینهایت قوی دارم هیچ استادی نتونسته از بین ببرش ناامیدم کمکم کنید دارم دیوانه میشم حتی نمیتونم روی زمین بشینم چون اذیته بدنم،خواهش میکنم یه جزوه دقیق بدید

سلام ایمیل و پوشه spam راببینید براتون فرستادم. تمام نظرات ثبت شده بود!!!

فاطمه زهرا دوشنبه 4 اسفند 1399 ساعت 16:42 http://mobahele.blogsky.com

( برای خدا بر من واجب باشد که اگر مشکل سحر و جن من یا یکی از اعضای خانواده ام با عمل به جزوه شما و راهنمایی هاتون حل شد 135 هزار صلوات را با همون نیتی که نوشتید را (به تنهایی یا با کمک دیگران) میفرستم و تا زمانی که صلوات ها به این تعداد برسه هرصبح یا شب یک ایت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم و اگر یادم رفت یا یه روزی بخاطر مشکلی نتونستم بفرستم روزهای بعد جبرانم میکنم) و ازخداوند قهار و منتقم میخواهم اگر بعد از برطرف شدن مشکل سحر و جن، نذر را شروع نکردم یا قبل از اتمام نذر منصرف شدم و رها کردم دیگر هیچ دعا و نذری از من را مستجاب نکند تا نذر خود را تکمیل کنم .

سلام ایمیل و پوشه spam راببینید براتون فرستادم

سحر دوشنبه 4 اسفند 1399 ساعت 12:12

خدابرمن واجب باشدکه اگرمشکل سحروجن و بخت من باعمل به جزوه شماوراهنمایی هاتون حل شد135هزارصلوات راباهمون نیتی که نوشتیدرا(به تنهایی یاکمک دیگران)میفرستم وتازمانی که صلوات هابه این تعدادبرسه هرصبح یاشب یک آیت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم واگریادم رفت روزهای بعدجبرانم میکنم برای وازخداوندقهارمنتقم میخواهم اگربعدازبرطرف شدن مشکل سحروجن،نذرراانجام ندادم دیگرهیچ دعاونذری راازمن مستجاب نکندتابه نذرخودعمل کنم) ،لطفا لطفا برای من هم بفرستید من نصف بیشتر این علایمو دارم اجرکم عندلله

سلام ایمیل و پوشه spam راببینید براتون فرستادم

فاطمه یکشنبه 3 اسفند 1399 ساعت 23:00

برای خدا بر من واجب باشد اگر مشکل سحرو جن من با عمل به این جزوه شما و راهنمای هاتون حل شد135هزار صلوات را با همان نیتی که نوشتید به تنهای یا با کمک دیگران می فرستم و تا زمانی که صلوات ها به این تعداد برسد هر صبح یا شب یک ایت الکرسی برای سلامتی امام زمان می خوانم و اگر یادم رفت روز های بعد جبران میکنم و از خداوند قهار منتقم میخواهم اگر بعد از بر طرف شدن مشکل سحر و جن نذر را انجام ندادم دیگر هیچ دعا و نظری را از من مستجاب نکند تابه نذر خود عمل کنم

سلام ایمیل و پوشه spam راببینید براتون فرستادم

فرحناز شنبه 25 بهمن 1399 ساعت 19:41

برای خدا بر من واجب باشد که اگر مشکل سحر و جن من با عمل به جزوه شما و راهنمایی هاتون حل شد 135 هزار صلوات را با همون نیتی که نوشتید را (به تنهایی یا با کمک دیگران) میفرستم و تا زمانی که صلوات ها به این تعداد برسه هرصبح یا شب یک ایت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم و اگر یادم رفت روزهای بعد جبرانم میکنم) و ازخداوند قهار و منتقم میخواهم اگر بعد از برطرف شدن مشکل سحر و جن، نذر را انجام ندادم دیگر هیچ دعا و نذری از من را مستجاب نکند تا به نذر خود عمل کنم .
من بیشتر علائم رو دارم ممنون میشم جزوه رو برام ارسال کنید حتما نذر راادا میکنم و دعاگوتونم

با سلام. وقت بخیر.ایمیلتون را چک کنید قسمت spam را هم ببینید.

فاطیما شنبه 11 بهمن 1399 ساعت 14:41

سلام
من ادمی نیستم که واجباتم ترک بشن خیلی وقته که این علایم رو داشتم بهم گفتن همزاد داری یه هویی عصبانی میشم وکاملا بی حوصله وگوشه گیر شدم شب کنار خودم احساس میکردم کسی کنارمه ودستش دورشکممه همه اینا از یه جایی شروع شد که توی یه اردو توی کوه بودم احساس کردم کسی دائم جمله ای رو توی گوشم میگه بعد از اون چند بار حالم بد شده یه دلهوره شدید به جونم میفته وهمش احساس میکنم میخواد یه اتفاق بدی بیفته واز همه چیز میترسم همش ترسم از اینه نکنه دیوونه بشم معمولا ایه الکرسی رو روزی 5 بار هم به نیت خانواده هم امام زمان(عج) میخونم
خدا بر من واجب باشد که اگر مشکل سحر و جن من با عمل به جزوه شما و راهنمایی هاتون حل شد 135 هزار صلوات را با همون نیتی که نوشتید را (به تنهایی یا با کمک دیگران) میفرستم و تا زمانی که صلوات ها به این تعداد برسه هرصبح یا شب یک ایت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم و اگر یادم رفت یا یه روزی بخاطر مشکلی نتونستم بفرستم روزهای بعد جبرانم میکنم) و ازخداوند قهار و منتقم میخواهم اگر بعد از برطرف شدن مشکل سحر و جن، نذر را شروع نکردم یا قبل از اتمام نذر منصرف شدم و رها کردم دیگر هیچ دعا و نذری از من را مستجاب نکند تا نذر خود را تکمیل کنم.ممنونم از اینکه انقدر کامل نوشتید امیدوارم واقعا جواب بده اجرتون با اقا امام زمان(عج)

با سلام برید تو پست ابطال هر گونه طلسم و صیغه نذر که با رنگ سبز نوشتم را کپی کنید. ایت الکرسی را هم برای خودت 5 بار باید بخونی

بهاره جمعه 10 بهمن 1399 ساعت 09:32

سلام من علائم رو دارم لطفا کمکم کنید اون در وجود پدر از کار افتادم هست و زندگی من رو به نابودی کشونده ۳۷ سالمه دیگه امیدی به زندگیم ندارم.

سلام با دقت همین مطلب را بخونید تا متوجه بشید

رها پنج‌شنبه 9 بهمن 1399 ساعت 19:34

سلام خسته نباشید منم این علائمو دارم قبلا نمازمیخوندم امایکساله نمازم نمیخونم وکلا نسبت به دین کاملا بی اعتقاد شدم ولی به خدا اعتقاد دارم
وسرکوب پیش یه نفر باز کردم که بهم گفت جن عاشق داری هنوزم قبول ندارم ولی علائمو دارم ودوس دارم ازم دورشه ازتون ممنونم منم جزوه رو میخوام
( برای خدا بر من واجب باشد که اگر مشکل سحر و جن من با عمل به جزوه شما و راهنمایی هاتون حل شد 135 هزار صلوات را با همون نیتی که نوشتید را (به تنهایی یا با کمک دیگران) میفرستم و تا زمانی که صلوات ها به این تعداد برسه هرصبح یا شب یک ایت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم و اگر یادم رفت روزهای بعد جبرانم میکنم) و ازخداوند قهار و منتقم میخواهم اگر بعد از برطرف شدن مشکل سحر و جن، نذر را انجام ندادم دیگر هیچ دعا و نذری از من را مستجاب نکند تا به نذر خود عمل کنم .

با سلام خب شما که نمیتونی نماز بخونی فایده نداره .تو جزوه اعمال قرانی هست بدوننماز فایده نداره . برو سوره بقره را گوش کن هر روز تا به مرور تاثیر بذاره هر موقع تونستی نماز بخونی بیا تاجزوه رابدم از نذر و توسلات استفاده کن نذرهای مختلف بکن و البته یه مقدار تلاش و استقامت تا نماز خون بشی . مورد داشتم که وقتی میخواست نماز راشروع کنه کتک میزدن بهش جنیان یه ندت مقاومت کرد نورانیت نماز نجاتش داد دیگه نتونستن اذیتش کنند. مطلب دفع شر همزاد را بخون و بهش عمل کن .سعی کن از همین الان نمازت را شروع کنی خیلی مختصر فقط واجبات را بخون تحصین صبحو شب یادت نره قران تو نایلون بذارهمراهت باشه

athena یکشنبه 5 بهمن 1399 ساعت 14:49

برای خدا بر من واجب باشد که اگر مشکل سحر و جن من با عمل به جزوه شما و راهنمایی هاتون حل شد 135 هزار صلوات را با همون نیتی که نوشتید را (به تنهایی یا با کمک دیگران) میفرستم و تا زمانی که صلوات ها به این تعداد برسه هرصبح یا شب یک ایت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم و اگر یادم رفت روزهای بعد جبرانم میکنم) و ازخداوند قهار و منتقم میخواهم اگر بعد از برطرف شدن مشکل سحر و جن، نذر را انجام ندادم دیگر هیچ دعا و نذری از من را مستجاب نکند تا به نذر خود عمل کنم .

با سلام . ایمیل را چک کنید قسمت هرزنامه یا spam را هم ببینید

مهنا پنج‌شنبه 2 بهمن 1399 ساعت 08:23

برای خدا بر من واجب باشد که اگر مشکل سحر و جن من با عمل به جزوه شما و راهنمایی هاتون حل بشود ۱۳۵هزار صلوات را با همون نیتی که نوشتید را (به تنهایی یا کمک دیگران )میفرستم و تا زمانیکه صلوات ها به این تعداد برسند هر صبح یا شب یک ایت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم و اگر یادم رفت روز های بعد جبران میکنم و از خداوند قهار منتقم میخواهم اگر بعداز برطرف شدن مشکل سحر و جن نذر را انجام ندادم دیگر هیچ دعا و نذری را از من مستجان نکند تا به نذر خود عمل کنم

تو رو خدا به منم جزوه رو بفرستین من چند ماهی میشه همش تو خواب ارضا میشه هر کاری میکنم خوب نمیشه به خاطر خدا کمکم کنید برای منم بفرستین

با سلام اگر چندتا از علائم را داری باید این جن را نابود کنی تا این حال
دیگه نیاد سراغت. ایمیل را چک کنید

مهربان جمعه 26 دی 1399 ساعت 12:12

سلام، من 31 سالمه مجردم. که بنا به دلایلی ازدواج نکردم جدیدا خواستگاری دارم که خوب هست ولی وقتی با مادرم صحبت میکردیم ومادرم میخواد ازش تعریف کنه به شدت عصبانی شدم رفتاری که برای خودم هم عجیب بود حالت نرمال نداشتم از اینکه کلا از خواستگارم تعریف کنه و کلا حق رو به طرف مقابل بده به شدت عصبانی میشم درحالی که قبلش داشتیم عادی در موردش صحبت میکردیم . یعنی جن عاشق دارم؟

با سلام با دقت همه علائم را بخونید با یک علامت به تنهایی سخته قضاوت کردن یا کشف مطلب کنید

pardiss جمعه 26 دی 1399 ساعت 02:09

سلام امیدوارم حالتون خوب باشه. من مدرس درس زبان انگلیسی و در حال خوندن سال دوم ریاضی هستم هجده سالمه و خودم عاشق کسی هستم که باهاش ارتباط دارم و اون بیشتر عاشق منه. ولی واقعاا سر چیز های مسخره دعوامون میشه چیزهای خیلییی مسخره.... چند بار اقدام به جدایی کردیم ولی نتونستیم.. امشب هم باهم قهریم.. من احساس میکنم یک نفر پشت سرمه یا یکی تو خواب نگاهم میکنه گاهی وقتا پاهام ضعف میکنه و زیر دلم درد میگیره و در ناحیه تناسلی درد و سوزش دارم به دکتر هم مراجعه کردم گفتند سالمی و خودم خیلی بهداشت رو رعایت می کنم. بیشتر اوقات بی حوصله و خسته هستم ولی خوابم نمی بره. همش دلشوره عجیبی دارم.گاهی وقتا یه صداهایی هم میشنوم. توی خواب و عالم خودم هم دیدم که راهبه هستم. تروخدا کمکم کنید

سلام با دقت چندبار بخون پست را ببین چند تا از علائم را داری. احتمالش زیاد جن عاشق باشه.

سمیه پنج‌شنبه 11 دی 1399 ساعت 13:03

این بار چهارم هست که از شما خواهش میکنم نوشته من را حذف کنید. من سایت شما را به چند نفر معرفی کردم و آنها همگی معتقد بودند شما قابل اعتماد نیستید الان متوجه حرفهای آنها میشوم.شما را به خدا واگذار میکنم و امیدوارم خدا جواب شما را بدهد
شما عنوان میکنید تاریخ پیام را نمیدانید من فرض میکنم شما راست میگویید و متذکر میشوم دروغ گناه کبیره هست تاریخ پیامهای من 25 آبان و 26 آبان و 27 آبان هست

با سلام . من که علم غیب ندارم که از روی یک اسم بفهمم چه کسی چه تاریخی نظر داده الان که تاریخ دادید چندتا را با همین اسم حذف کردم. بررسیکناگر بود خبر بده باز

سودا شنبه 6 دی 1399 ساعت 15:11

سلام
من بیشتر علائم رو دارم من یه بار تو خواب دیدم یه پسر سر تا پا پوشیده حتی چشماش مشخص نبود و دوتا شاخ رو سرش هم داشت صبح ها از خواب بلند میشم لبام زخمه و طعم خون توی دهنمه و گاهی وقتا بدون اراده خودم خودم رو لمس میکنم گاهی وقتا حس میکنم بغلم کرده شبا احساس میکنم تمام تنم بوسیده میشه اول فکر میکردم خیال پردازی میکنم تا اینکه این سایت رو دیدم این میتونه خیال پردازی باشه؟

با سلام . وقتی میگید بیشتر علائم رادارم دیگه خیال نیست واقعیت هست یه بار دیگه با دقت بخون تا مطمئن بشی

فاطمه یکشنبه 30 آذر 1399 ساعت 13:11

می شه لطفا جزورو واسه منم بفرستید

سلام صیغه نذر را باید بفرستی

زهرا پنج‌شنبه 27 آذر 1399 ساعت 13:32 https://mobahele.blogsky.com/1398/02/09/post-238/

سلام
وقتی خونه تنها هستم صدای پا از اتاق های بالایی میاد در حالی که کسی تو خونه نیست و همیشه وقتی تو اتاقم تنها هستم احساس میکنم کسی داره نگاهم میکنه. بعضی مواقع هم سایه هایی رو تو خونه و از گوشه چشم می دیدم که فکر می کردم توهم هستن تا اینکه یه روز روی کمد دیواری اتاقم سایه شخص قد بلندی رو دیدم که حتی بعد از چند ثانیه با خیرگی نگاه کردنم هم ناپدید نشد تا اینکه سایه ناواضح و ناپدید شد. حدود چند هفته پیش هم از کنارم سایه ای رو دیدم و بعدش صدایی که تو نزدیکی گوشم اسمم رو گفت( البته صدای یه خانم بود که ترسناک و گرفته هم بود) و بعد صدا هم احساس کردم که یه چیز سرد با گردنم بر خورد کرد. دو بار تو خواب هام دیدم که حامله هستم ولی پدر بچه رو نه میبینم و نه می شناسم و تو خوابم انگار وجود نداره، شب ها هم پشت اپنی که تو اتاقم هست صدا میاد و بعضی وقت ها وسیله ها میفتن. لطفا کمکم کنید و بهم بگید دچار چه مشکلی شدم؟ خواهش میکنم پاسخ بدید قبلا هم پیام ارسال کردم ولی جوابم رو ندادید.

سلام . جوابتون تو این همه مطلبی هست که نوشتم . شماهمون علائم جن را مینویسید میگید مشکل چیه؟ جن عاشقه. تطهیر منزل را انجام بده تا این صداها را نشنوی

ناشناس یکشنبه 23 آذر 1399 ساعت 12:16

سلام من برای حاجتام صلوات میفرستم دعای نادعلی میخونم ولی تا حالا یکدونه از حاجتام براورده نشده اگه صلوات و نادعلی معجزه میکنه چرا هیچ اتفاقی نیفتاد؟ و اگه دعای سریع اجابت هست بهم بگید؟ مثلا چندتا حاجتام مسلمان شدن یه بنده خدایی و اینکه مهرم تو دلش بیفته و مشکلی تو زندگیم هست حل بشه ولی هیچکدومش تا حالا براورده نشده. ببخشید اگه به مطلبتون ربطی نداره. نگید صبر کنم که خیلی وقته دارم دعا میکنم

سلام قوانین وبلاگ را بخونید

هادی چعب جمعه 21 آذر 1399 ساعت 23:21

خدا بر من واجب باشد که اگر مشکل سحر و جن من با عمل به جزوه شما و راهنمایی هاتون حل شد 135 هزار صلوات را با همون نیتی که نوشتید را (به تنهایی یا با کمک دیگران) میفرستم و تا زمانی که صلوات ها به این تعداد برسه هرصبح یا شب یک ایت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم و اگر یادم رفت یا یه روزی بخاطر مشکلی نتونستم بفرستم روزهای بعد جبرانم میکنم) و ازخداوند قهار و منتقم میخواهم اگر بعد از برطرف شدن مشکل سحر و جن، نذر را شروع نکردم یا قبل از اتمام نذر منصرف شدم و رها کردم دیگر هیچ دعا و نذری از من را مستجاب نکند تا نذر خود را تکمیل کنم.

سلام .ایمیل را چک کنید

ناشناس جمعه 21 آذر 1399 ساعت 11:10

ببخشید میشه بگید چجوری جزوه بگیرم؟ پیدا نکردم مطلبو
بعد ببخشید همه همزاد دارن و اون باعث دعوا و جدایی و ازدواج نکردن میشه؟ حتما باید بکشیمش؟

سلام شما همه لینکهایی که زیر این مطلب هست و داخل این مطلب گذاشتم را بخونه به جواب میرسی

ناشناس چهارشنبه 19 آذر 1399 ساعت 16:14

خواهش میکنم این جزوه رو بمنم بدید

نوشتم باید چکار کنید برا جزوه دقت کنید

دلارام یکشنبه 16 آذر 1399 ساعت 13:21

(برای خدابرمن واجب باشدکه اگرمشکل سحروجن من باعمل به جزوه شماوراهنمایی هاتون حل شد135هزارصلوات راباهمون نیتی که نوشتیدرا(به تنهایی یاکمک دیگران)میفرستم وتازمانی که صلوات هابه این تعدادبرسه هرصبح یاشب یک آیت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم واگریادم رفت روزهای بعدجبرانم میکنم وازخداوندقهارمنتقم میخواهم اگربعدازبرطرف شدن مشکل سحروجن،نذرراانجام ندادم دیگرهیچ دعاونذری راازمن مستجاب نکندتابه نذرخودعمل کنم)

ایمیل یادت رفت بذاری

نازیلا چهارشنبه 12 آذر 1399 ساعت 12:46

برای خدابرمن واجب باشدکه اگرمشکل سحروجن و بخت من باعمل به جزوه شماوراهنمایی هاتون حل شد135هزارصلوات راباهمون نیتی که نوشتیدرا(به تنهایی یاکمک دیگران)میفرستم وتازمانی که صلوات هابه این تعدادبرسه هرصبح یاشب یک آیت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم واگریادم رفت روزهای بعدجبرانم میکنم وازخداوندقهارمنتقم میخواهم اگربعدازبرطرف شدن مشکل سحروجن،نذرراانجام ندادم دیگرهیچ دعاونذری راازمن مستجاب نکندتابه نذرخودعمل کنم)

با سلام .ایمیل تون را چک کنید

mina سه‌شنبه 11 آذر 1399 ساعت 01:16

برای خدا برمن واجب باشد که اگر مشکل سحر وجن من با عمل به جزوه شما و راهنماییهاتون حل شد 135 هزار صلوات را با همون نیتی که نوشتید را (به تنهایی یا با کمک دیگران) میفرستم و تا زمانی که صلوات ها به این تعداد برسه هر صبح یا شب یه آیت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم و اگر یادم رفت روزهای بعد جبران میکنم ) از خدای قهار ومنتقم میخواهم اگر بعد از برطرف شدن مشکل سحر وجن، اگر نذر را انجام ندادم دیگر هیچ دعا و نذری از من مستجاب نکند تا به نذر خود عمل کنم لطف میکنین جزوه رو برا منم بفرستین.

با سلام .ایمیل تون را چک کنید

بهاره شنبه 8 آذر 1399 ساعت 00:57

سلام من هیچ خاستگار ندارم و وقتی باکسی آشنا میشم اول از من خوشش میاد بعد سرد میشه و پشیمون یا می شنوم قرار خاستگار بیاد ولی نمیان بنظرتون مشکل جن عاشق دارم اگ مشکل رحم دارم پریود نمیشم قبل خود ارضایی زیاد میکردم ولی الان نه خیلی کم :ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام . احتمالش زیاد علائم همین جن و سحرو جن زدگی کهجدانوشتم را بادقت بخون یا کشف مطلب کن

S.Z سه‌شنبه 4 آذر 1399 ساعت 19:47

ای خدا بر من واجب باشد که اگر مشکل سحر و جن من با عمل به جزوه شما و راهنمایی هاتون حل شد 135 هزار صلوات را با همون نیتی که نوشتید را (به تنهایی یا با کمک دیگران) میفرستم و تا زمانی که صلوات ها به این تعداد برسه هرصبح یا شب یک ایت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم و اگر یادم رفت روزهای بعد جبرانم میکنم) و ازخداوند قهار و منتقم میخواهم اگر بعد از برطرف شدن مشکل سحر و جن، نذر را انجام ندادم دیگر هیچ دعا و نذری از من را مستجاب نکند تا به نذر خود عمل کنم .
سلام خوبید شما ؟ شرمنده مزاحمتون شدم من خیلی خیلی عذر خواهی دوباره پیام میزارم ولی واقعا از ته دلم میگم که خداوند همیشه حافظ و نگهبانتان باشد چون وبلاگ فوق العاده جامه ای دارید و اصلا تاحالا چنین وبلاگ فوق العاده ای ندیده بودم من اکثر علائم جن عاشق رو داشتم ولی نمیدونستم تا پیش یه دعا نویس رفتم که خداوند ایشان راه خیر بدن با مبلغ اندکی کار منو حل کردن و من دیگر خواب ندیدم ولی مشکلی که الان دارم و مزاحم شما شدم اینکه من خواب دوباره میبینم ولی این بار چهره طرف رو میبینم و حتی به خاطر هم میتوانم بسپارم و بیدار که میشوم کاملا یادم میاد میشه لطفا بفرمایید دلیل این خواب من چیه ؟ و میشه لطف کنید جزوه رو برای من بفرستید چون میترسم از من دفع نشده باشه و با توجه به خواندن مطالب وبلاگ شما ترجیح میدم با کلام و ایات خاوند متعال برای همیشه از خود دور کنم میشه لطفا جزوه رو برای من ارسال کنید سپاسگذارتان هستم تا ابد.

با سلام .ایمیل تون را چک کنید

صبا زراسوند دوشنبه 3 آذر 1399 ساعت 19:34

سلام عرض ادب احترام امیدوارم که حالتان خوب باشد اول از هر صحبتی سپاس وقدر دانی بیکران از از توضیحات کامل و فوق العاده شما امیدوارم همان گونه که به ما کمک میکنید خداوند هم به شما کمک کند و محافظتان باشدو از علائمی که از جن زدگی در دختران داشتید من خیلی هاشو داشتم و پیش شخصی رفتم و با مبلغ اندکی حلشون کرد و با عرض شرمندگی سوالی خدمتتان داشتم من قبلا خواب هم بستر شدن با او رامیدیدم ولی طبق فرمایش شما اصلا چهره یا فردی را نمیدیدم ولی بعد از کار ایشان که دیگر خوابی ندیدم چند شنی هست که خواب همبستر شدن را میبینم ولی بااین تفاوت که یاشخص را میشناسم یا چهره او در خاطرم میماند لطفا بفرمایید از من جدا شده است یا وجود دارد در من؟ و خواهشی دیگری که از شما دارم میشود اگر صلاح میدانید جزوه را برای من ارسال کنید چون من خیلی خاستگار دارم اما میروند و دیگر نیست میشوند حتی از من هم خوششان می اید ولی اصلا اتفاقی نمیوفتد لطفا در این زمینه کمکم کنیید قدر دان شما هستم تا اخر عمرم

سلام عرض ادب احترام . جن عاشق هست یهبار دیگه علائم این جن را بخون

سمیه یکشنبه 2 آذر 1399 ساعت 12:53 https://mobahele.blogsky.com/1398/02/09/post-238/

سلام
من خواهش کردم پیام من را حذف کنید حذف که نکردید جملاتی که در آن خواهش کردم حذف کنید هم آورده اید؟
لطفا پیام من را حذف کنید

سلام . کدوم پیام را ؟ ماکه میگیم با اسم مستعار بنویسیدکه این مشکل پیش نیاد بگو کجاست چه تاریخی داره. ما عادت داریم تایید کنیم نظرات را گاهی اشتباه میشه

رقیه جمعه 30 آبان 1399 ساعت 15:30

برای خدا بر من واجب باشد که اگر مشکل سحر و جن من با عمل به جزوه شما و راهنمایی هاتون حل شد 135 هزار صلوات را با همون نیتی که نوشتید را (به تنهایی یا با کمک دیگران) میفرستم و تا زمانی که صلوات ها به این تعداد برسه هرصبح یا شب یک ایت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم و اگر یادم رفت روزهای بعد جبرانم میکنم) و ازخداوند قهار و منتقم میخواهم اگر بعد از برطرف شدن مشکل سحر و جن، نذر را انجام ندادم دیگر هیچ دعا و نذری از من را مستجاب نکند تا به نذر خود عمل کنم
لطف میکنین جزوه رو برا منم بفرسین
فقط ی سوال من هر وقت میخام نماز بخونم ضربان قلبم خیلی میره بالا و تسبت ب قرانم علاقه ندارم اینم نشونه سحر؟
خیلی از علائمو خواب هارم دارم

با سلام ممکنه همزاد شیطانی باشه یا جن زدگی . اگر همزاد باشه با جزوه درمان نمیشه تو وبلاگ براش نوشتم یه ایمیل بهت میدم بخونش

ساناز جمعه 30 آبان 1399 ساعت 09:54

سلام ببخشید من بعضی وقتا خواب بد می بینم یه بار خواب دیدم برادرم گوشی منو برداشته بابام میگه تو خواب داشتم حرف میزدم داشتم فش میدادم بد من دیدم که اون برادرم نیست یه مرد ترسناک قد بلند با گوشهای آویزون هست یه بار دیگه خواب دیدم دارم با دوستم تلفنی صحبت می کنم باز همون مرد ترسناک میاد پوست صورتش و می کنه به یه مرد زیبا تبدیل میشه من از خواب بلند شدم

سلام . قوانین وبلاگ و همه لینکهای اخرش که به سحرو جن و همزاد مربوط میشه را بخون .

مریم چهارشنبه 28 آبان 1399 ساعت 12:04

سلام من هیچ کدوم از علایم رو ندارم فقط همسرم با من رابطه جنسی برثرار نمیکنه و ازاین کار امتناع میکنه و اگرم انجام بده بدون میل هست و از نطر عاطفی و جنسی بسیار سرد هست .دعا نویس بهم گفته همزاد جنس مخالف داری .نظرتون چیه ؟

با سلام نه خیر نمیشه بلاخره باید یه علامتهایی داشته باشه. شوهرت ممکنه سرد مزاج باشه با ادویه جات و خوراکی های گرم مزاج و ترک خوردن سردی کامل درمان میشه. علائم مزاج سودا و بلغم را بخون و نذار سردی بخوره غذها را با مصلحات بهش بده

mobina سه‌شنبه 27 آبان 1399 ساعت 04:20

نذر135 هزار صلواتبرای خدابرمن واجب باشدکه اگرمشکل سحروجن و بخت من باعمل به جزوه شماوراهنمایی هاتون حل شد135هزارصلوات راباهمون نیتی که نوشتیدرا(به تنهایی یاکمک دیگران)میفرستم وتازمانی که صلوات هابه این تعدادبرسه هرصبح یاشب یک آیت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم واگریادم رفت روزهای بعدجبرانم میکنم وازخداوندقهارمنتقم میخواهم اگربعدازبرطرف شدن مشکل سحروجن،نذرراانجام ندادم دیگرهیچ دعاونذری راازمن مستجاب نکندتابه نذرخودعمل کنم)

صیغه نذر را کپی کنیداز وبلاگ بدون تغییر بنویسید

ریحان دوشنبه 26 آبان 1399 ساعت 00:31

برای خدا بر من واجب باشد که اگر مشکل سحر و جن من با عمل به جزوه شما و راهنمایی هاتون حل شد 135 هزار صلوات را با همون نیتی که نوشتید را (به تنهایی یا با کمک دیگران) میفرستم و تا زمانی که صلوات ها به این تعداد برسه هرصبح یا شب یک ایت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم و اگر یادم رفت روزهای بعد جبرانم میکنم) و ازخداوند قهار و منتقم میخواهم اگر بعد از برطرف شدن مشکل سحر و جن، نذر را انجام ندادم دیگر هیچ دعا و نذری از من را مستجاب نکند تا به نذر خود عمل کنم .


تروخدا هرچه زودتر برام ارسال کنید جزوه رو

ایمیلتون ر ا چک کنید

فاطمه چهارشنبه 21 آبان 1399 ساعت 10:20

سلام
برمن واجب باشدکه اگرمشکل سحروجن من باعمل به جزوه شماوراهنمایی هاتون حل شد135هزارصلوات راباهمون نیتی که نوشتیدرا(به تنهایی یاکمک دیگران)میفرستم وتازمانی که صلوات هابه این تعدادبرسه هرصبح یاشب یک آیت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم واگریادم رفت روزهای بعدجبرانم میکنم وازخداوندقهارمنتقم میخواهم اگربعدازبرطرف شدن مشکل سحروجن،نذرراانجام ندادم دیگرهیچ دعاونذری راازمن مستجاب نکندتابه نذرخودعمل کنم

با سلام ایمیل تون راچک کنید

Nazanin چهارشنبه 21 آبان 1399 ساعت 00:26

بازم سلام ببخشید ...
اینم بگم که یه بار خواب دیدم زایمان کردم ولی نمیدونم باباش کیه ‌‌‌...
اصلا خبری از پدر بچم تو خواب نبود ...
سوال بعدیم اینه که من چون دشمن زیاد دارم تو فامیل که اتفاقا اونا هم فالگیرو دعا نویسن ممکنه همچین کاری کرده باشن ...
اگه سحر یا دعا باشه باید حتما برم پیش دعانویس ؟

سلام نوشتم برا درمان چه کنید با دقت بخون دوباره

Nazanin چهارشنبه 21 آبان 1399 ساعت 00:17

سلام
من یه دختر ۱۷ سالم ...
واقعیتش من تمام علائم های بالا رو دارم ...
بجز حس تنفر از جنس مخالف یا فرار از ازدواج ...من ازدواج کردنو دوس دارم ولی از اینکه جایی باشم که کلی پسر باشه یجورایی خجالتو ترس دارم ...
شاید درست نباشه بگم ولی من نزدیک به دو ماهه خواب میبینم دارم با اعضای خوانواده رابطه ی جنسی برقرار میکنم ...
شبا وق خواب سنگینی نگاهی رو حس میکنم...
از تنهایی خوشم میاد ...میترسم تو آیینه به خودم نگاه کنم چون احساس میکنم ممکنه تو آیینه کسه دیگه ای رو پشته سرم ببینم...
تمام علائم رو دارم ...

من فکر میکردم میلی به رابطه ی جنسی و میل به تنهایی ... بخاطر سن بلوغ و دوره ی نوجوانیه ...تا اینکه خواب دیدم در حال رابطه با پدرم هستم ...و روز بعدشم همین خوابو به یه شکل دیگه دیدم ...
وقتی تو حیاط خونه چ شب چ صبح راه میرم احساس میکنم دارن نگام میکنن...
بنظرتون بخاطر سن بلوغه یا جن عاشق دارم ؟

سلام جن عاشق هست

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.