مباهله شیعه با وهابیت و اهل سنت ، مولوی ها ماموستا ها اگر جرات دارید تشریف بیارید.دفع شر جن و همزاد باطل السحر قوی و مجرب

گذاشتن لینک های وب دیگران به معنی تائیدآنها نیست کپی و انتشار مطالب با ذکرمنبع مجاز است و الا شرعاً حرام است( بجزمطالبی که درمورد حقانیت شیعه و گمراهی وهابیت و اهل سنت است )

مباهله شیعه با وهابیت و اهل سنت ، مولوی ها ماموستا ها اگر جرات دارید تشریف بیارید.دفع شر جن و همزاد باطل السحر قوی و مجرب

گذاشتن لینک های وب دیگران به معنی تائیدآنها نیست کپی و انتشار مطالب با ذکرمنبع مجاز است و الا شرعاً حرام است( بجزمطالبی که درمورد حقانیت شیعه و گمراهی وهابیت و اهل سنت است )

با سلام . قسمت نظرات باز شده میتونید نظر تون را بفرستید یا درخواست جزوه بدید

با  سلام . قسمت نظرات باز شده میتونید نظر تون را بفرستید یا درخواست جزوه بدید احتمالا یکی دو روز دیگه بخش نظرات بسته میشه وقت ندارم زیاد جواب بدم لطفا مختصر و مفید بنویسید  و قبلش حتما مطالب وبلاگ را بخونید چون اگر قبلا نوشته باشم میگم برید وبلاگ را بخونید  اگر مشکل سحر و جن دارید حتما لینک زیر را بخونید و تمام لینکهایی که اخرش هست را بادقت مطالعه کنید و در پست مربوط به سوال یا درخواست تون نظر بدید نه تو بخش تماس با من ،چون معمولا جواب نمیدم و حذف میکنم حتی اگر قسم بدید:

قوانین وبلاگ ما و لینکهای مهم


متاسفانه خیلی از سوالاتی که میپرسید یا به علت تنبلی هست که حالش را ندارید یه سرچ ساده تو وبلاگ بکنید تا مطلب درخواستی را پیدا کنید

یا اینکه مطلب را بدون دقت کافی میخونید توصیه میکنم هر مطلب را چندبار با دقت بخونید  تا نخواید سوال کنید و زود مشکلتون حل بشه

نظرات 7 + ارسال نظر
جعفری جمعه 3 آبان 1398 ساعت 09:26

برای خدا بر من واجب باشد که اگر مشکل سحر و جن من با عمل به جزوه شما و راهنمایی هاتون حل شد 135 هزار صلوات را با همون نیتی که نوشتید را (به تنهایی یا با کمک دیگران) میفرستم و تا زمانی که صلوات ها به این تعداد برسه هرصبح یا شب یک ایت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم و اگر یادم رفت روزهای بعد جبرانم میکنم و ازخداوند قهار و منتقم میخواهم اگر بعد از برطرف شدن مشکل سحر و جن، نذر را انجام ندادم دیگر هیچ دعا و نذری از من را مستجاب نکند تا به نذر خود عمل کنم

با سلام ارسال شد پوشه اسپم یا هرزنامه ایمیل تون را هم ببینید

جعفری پنج‌شنبه 2 آبان 1398 ساعت 21:43

با سلام. استاد زندگیم به هم ریخته. دوتا دختر دارم که سنشون بالا رفته و با وجود خواستگاران زیاد امر ازدواجشون سر نمیگیره. شوهرم یکمرتبه تغییر کرده...با این که طلبه هست به مقدسات توهین میکنه، لباس طلبگی رو دیگه نمیپوشه. غذایی که من بپزم نمیخوره. به من نگاه نمیکنه، حتی جواب سلام نمیده. خودم هم خسته و مریض و بیحالم. نذر 135 هزار صلوات رو انجام دادم. لطفا برام جزوه بفرستید.

با سلام گفتیم تعبیر خواب نداریم.اینارا بخون با دقت متوجه میشی مشکل چیه احتما سحر و جن زدگی برای خانواده هست شوهر جن عاشق داره شاید:
https://b2n.ir/Alamatha
https://b2n.ir/Ghawanin
http://b2n.ir/ghabl

بنده ی خدا دوشنبه 22 مهر 1398 ساعت 12:59

سلام میشه جزوه رو برام بفرستید{برای خدا بر من واجب باشد که اگر مشکل سحر و جن من با عمل به جزوه شما و راهنمایی هاتون حل شد 135 هزار صلوات را با همون نیتی که نوشتید را (به تنهایی یا با کمک دیگران) میفرستم و تا زمانی که صلوات ها به این تعداد برسه هرصبح یا شب یک ایت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم و اگر یادم رفت روزهای بعد جبرانم میکنم و ازخداوند قهار و منتقم میخواهم اگر بعد از برطرف شدن مشکل سحر و جن، نذر را انجام ندادم دیگر هیچ دعا و نذری از من را مستجاب نکند تا به نذر خود عمل کنم} .

با سلام ارسال شد پوشه اسپم یا هرزنامه ایمیل تون را هم ببینید

بنده ی خدا سه‌شنبه 16 مهر 1398 ساعت 10:00

سلام انقدر مشکلات دارم و داشتم و همه راه ها را امتحان کردم یه خواب خوش ندارم همش کابوس و بدن درد و...اگه میشه جزوه ای بهم بدین که فوق العاده قوی باشه و موکل سحر و جن و... همه رو نابود کنه برای خدا بر من واجب باشد که اگر مشکل سحر و جن من با عمل به جزوه شما و راهنمایی هاتون حل شد 135 هزار صلوات را با همون نیتی که نوشتید را (به تنهایی یا با کمک دیگران) میفرستم و تا زمانی که صلوات ها به این تعداد برسه هرصبح یا شب یک ایت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم و اگر یادم رفت روزهای بعد جبرانم میکنم و ازخداوند قهار و منتقم میخواهم اگر بعد از برطرف شدن مشکل سحر و جن، نذر را انجام ندادم دیگر هیچ دعا و نذری از من را مستجاب نکند تا به نذر خود عمل کنم} .

با سلام حتماتطهیر منزل را درست انجام بدید وبعد از جزوه استفاده کنید ارسال شد

F یکشنبه 7 مهر 1398 ساعت 06:21

سلام خسته نباشین. من ۱۳ سال هست که ازدواج کردم ۲ فرزند دارم حدود ۷سال هست که در زندگیمون با همسرم مشکل داریم و هیچ جوری هم تموم شدنی نیست .سرهرچیز کوچکی دعوا پیش میاد همسرم دادو بیداد راه میندازه کتک کاری میکنه فحش میده درصورتی که اوایل ازدواجمون اصلا بد دهن نبود و دست بزن نداشت تواین چندسال اخیر روزبه روز بدتر میشه منو بچه هام عصبی شدیم هر روز تو خونمون دعواس سرکوچیکترین موضوع حتی بی ارزش بحث میشه بینمون صدامون میره بالا .همسرم قبلا خیلی دوسم داشت خیلی بهم حساس بود ولی تواین ۶،۷سال روز به روز ازمن سرشده و نصبت بهم بی توجه شده حتی دیگه تعصبی هم نداره نسبت به بچه هام هم همینطور شده یه مدته اصلا زندگیمون براش مهم نیست من تا حالا هربلایی سرم اومده تحمل کردم بخاطربچه هام ولی جدیدا همسرم حتی داره بین منو فرزند بزرگمو که ۱۲ سالشه ناراحتی میندازه کلا زندگیمون روزبه روز اشفته ترداره میشه نمیدونم دیگه چکارکنم پیش مشاور هم رفتیم تاثیری نداشت همسرم یه ساعت خوبه یدفعه قاطی میکنه دعوا راه میندازه بچه هام خیلی عصبی شدن سرهرچی داد میزنن و با عصبانیت رفتارمیکنن تروخدا راهنمایی کنین چکارکنم . من پدرندارم ،پدرم جانبازبودن عمرشونو دادن به شما ،خواهش میکنم شما جایه پدرم به من کمک کنین دیگه خیلی خودمو بچه هام داریم عذاب میکشیم خیلی عصبی شدم کمکم کنین امیدم اول خدا بعدم شما

با سلام اینارا بخون با دقت متوجه میشی مشکل چیه :
https://b2n.ir/Alamatha
https://b2n.ir/Ghawanin
http://b2n.ir/hamzad-jen
http://b2n.ir/KASHF
http://b2n.ir/ghabl
زیاد صلوات هدیه کن حضرت ابالفضل صلوات الله علیه که کمک کنند بهتومشکلات
بر طرف بشه تطهیرمنزل را بخون به شوهرت بگو مطالب وبلاگ در مورد سحر و جن را بخونه

مازیاریاوری دوشنبه 1 مهر 1398 ساعت 08:17

سلام چند بار براتون پیام گذاشتم ولی جواب نگرفتم، بنده چندسالی هست به جن عاشق مبتلا هستم، خیلی از علائمی روهم که نوشتید دارم وحتی صداهای اونارو شنیدم وچندین بار به صورت تار دیدمشون، جزوه تونو میخواستم، اون نذری روهم گفتین قول میدم تمام وکمال 135هزار صلوات رو بفرستم واگه روزی نفرستادم بجاش روزی یه آیه الکرسی میخونم واگر نتونستم این نذر رو انجام بدم خدا دیگه هیچ نذر ودعایی از من قبول نکنه

با سلام ارسال شد پوشه اسپم یا هرزنامه ایمیل تون را هم ببینید

زهرا پنج‌شنبه 28 شهریور 1398 ساعت 09:37

سلام.پسر بچه ای هست که در بیداری به وضوح دو خانواده ی جن رو میبینه.و مثل تشنج در روز دو یا سه بار انگار که تو بدنش هستن و انگار که تشنج کرده باشه صداش عوض میشه حالت چشماش و کلا کنترل حرکاتش رو از دست میده.این چیزایی که پسر در بیداری میبینه چندبار هم به خواب پدر و مادرش اومدن.پسر بچه۱۰ساله هست.
یک هفته ای هست که این مشکل خیلی آذارشون میده و کل خانواده آرزوی مرگ میکنن.پدر خانواده صیقه ی نذر گوسفند رو خوندن و خواستن که جزوه رو بگیرن.کجا باید صیغه رو بنویسن.من به نیابت از ایشون میتونم بنویسم؟ چون مطمئنم انجام میدن شب و روزشون فقط و فقط شده گریه.

با سلام قبلا فرستاده بودم دوبار .قسمت اسپم یا هرزنامه ایمیل تون را هم ببینید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.