مباهله شیعه با وهابیت و اهل سنت ، مولوی ها ماموستا ها اگر جرات دارید تشریف بیارید.دفع شر جن و همزاد باطل السحر قوی و مجرب

گذاشتن لینک های وب دیگران به معنی تائیدآنها نیست کپی و انتشار مطالب با ذکرمنبع مجاز است و الا شرعاً حرام است( بجزمطالبی که درمورد حقانیت شیعه و گمراهی وهابیت و اهل سنت است )

مباهله شیعه با وهابیت و اهل سنت ، مولوی ها ماموستا ها اگر جرات دارید تشریف بیارید.دفع شر جن و همزاد باطل السحر قوی و مجرب

گذاشتن لینک های وب دیگران به معنی تائیدآنها نیست کپی و انتشار مطالب با ذکرمنبع مجاز است و الا شرعاً حرام است( بجزمطالبی که درمورد حقانیت شیعه و گمراهی وهابیت و اهل سنت است )

مسخ و خوک شدن کسی که به امیرالمومنین علیه السلام جسارت میکند

مسخ و خوک شدن کسی که به امیرالمومنین علیه السلام جسارت میکند:

غضب و کتک زدن رسول خدا صلی الله علیه و اله به کسی که به امیرالمومنین علیه السلام جسارت میکرد:

شیعیان امیرالمومین علیه السلام در بلاد مختلف با شدت ترس باز از ولایت او دفاع میکردند پس تکلیف ما چیست که امروز غرق نعمتیم؟؟؟
خلفاء سقیفه و دشمنان امیرالمومنین حتی اگر کسی فضیلت علی علیه السلام را هم نقل میکرد او را به قتل میرسانند:
عجب از عده ای که روزگاری با ذکر علی علیه السلام امرار معاش میکنند اما وقتی به قدرت میرسند از انتشار نام او هم متنفر هستند:
معاویه در سرزمینهای اسلامی مراکز و موسسه و مساجدی تعبیه کرده بود که کارشان تنها شبهه بر علیه اهل بیت علیهم السلام بود همچنانکه امروزه بیش از صدها هزار ماهواره ها و مراکز و گروه های اجتماعی حقیقی و مجازی اهل سنت فعالیت دارند:

شیعیان امیرالمومنین علیه السلام ده هزار حدیث در فضائل امام زمانشان میدانستند انصافا تو چند حدیث از فضائل امام زمانت میدانی؟
اعمش میگوید:
منصور دوانقی خلیفه عباسی نیمه شب مرا فراخواند پس با خودم گفتم:
او این موقع شب مرا خوانده تا از فضایل علی علیه السلام بگویم تا مرا بکشد!
پس غسل و حنوط کردم به دیدارش رفتم، و او از بوی حنوط نیز متوجه شدم که از جانم خوف دارم!

پس به من گفت:
چند حدیث درباره فضایل علی علیه السلام میدانی؟
گفتم:ده هزار حدیث و بلکه بیشتر
پس به من گفت من حدیثی از فضایل برای تو نقل میکنم که همه آنها را فراموش کنی و گفت:
وقتی از بنی امیه فرار کردم به شام رفتم و فضایل علی علیه السلام را میگفتم، و بعضی نیز به من آب و غذا میدادند
پس یک روز یکی از محبین علی علیه السلام به من گفت:
در مسجد آل معاویه حاظر شو تا یکی از مخالفین علی علیه السلام را به تو نشان دهم
پس به مسجد رفتم و در صف در کنارم جوانی برای نماز ایستادم اما وقتی به رکوع رفت عمامه اش افتاد و دیدیم سر و صورت او شبیه خوک است، پس از شدت دهشت نفهمیدم چطور نماز خواندم را تمام کردم
به او گفتم:وای بر تو چرا اینطور شدی؟
گفت: من مؤذن خانواده و آل فلانی بودم و هرصبح بر علی علیه السلام ۱۰۰۰ بار و در روز جمعه ۴۰۰۰ لعنت میکردم!
یک روز به خانه آمدم و خوابم رفت، و دیدم با جماعتی در بهشت در محضر رسول الله، علی، حسن و حسین علیهم االسلام هستیم و در دست آنها جام بهشتی است، و نبی خدا صلى الله علیه وآله فرمود: یا حسن،
من و این جماعت را از جام بهشتی بنوشان!
پس حضرت از جام بهشتی به ایشان نوشانید اما وقتی نوبت به من رسید به جدش عرض کرد:
آیا به این نیز بنوشانم در حالیکه پدرم را روزانه ۱۰۰۰ بار و جمعه ها ۴۰۰۰ بار در لعنت میکند
پس نبی خدا صلى الله علیه وآله به من فرمود:
وای بر تو، خدا تو را لعنت کند، آیا علی علیه السلام را لعنت میکنی در حالیکه او از من است آیا علی علیه السلام را فحش میدهی در حالیکه او از من است  پس در صورت من تف کرد و یا لگد به من زدند
سپس فرمودند:
بلند شو خدا نعمتش را که بتوداده تغییر دهد ، پس از خواب بلند شدم دیدیم سر و صورتم شبیه خوک است
والله، حب علی یعنی إیمان، و بغض علی یعنی نفاق!
ترجمه:
به خدا قسم، دوست ندارد علی علیه السلام را الا مومن، و دشمن ندارد او را الا منافق

مصادر:
الأمالی - الشیخ الصدوق - الصفحة ٥٢١.
الثاقب فی المناقب - ابن حمزة الطوسی - الصفحة ٢٣٥
روضة الواعظین - الفتال النیسابوری - الصفحة ١٢٤.
بحار الأنوار - العلامة المجلسی - ج ٣٧ - الصفحة ٩٣
مدینة المعاجز - السید هاشم البحرانی - ج ١ - الصفحة ٣١٢.
بشارة المصطفى - محمد بن علی الطبری - الصفحة ٢٧١
غایة المرام - السید هاشم البحرانی - ج ٦ - الصفحة ٣٠٥

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.