مباهله شیعه با وهابیت و اهل سنت ، مولوی ها ماموستا ها اگر جرات دارید تشریف بیارید.دفع شر جن و همزاد باطل السحر قوی و مجرب

گذاشتن لینک های وب دیگران به معنی تائیدآنها نیست کپی و انتشار مطالب با ذکرمنبع مجاز است و الا شرعاً حرام است( بجزمطالبی که درمورد حقانیت شیعه و گمراهی وهابیت و اهل سنت است )

مباهله شیعه با وهابیت و اهل سنت ، مولوی ها ماموستا ها اگر جرات دارید تشریف بیارید.دفع شر جن و همزاد باطل السحر قوی و مجرب

گذاشتن لینک های وب دیگران به معنی تائیدآنها نیست کپی و انتشار مطالب با ذکرمنبع مجاز است و الا شرعاً حرام است( بجزمطالبی که درمورد حقانیت شیعه و گمراهی وهابیت و اهل سنت است )

جلوگیری از تجدید سحر و جادو و جن زدگی مجدد. چگونه مانع ورود عارضین بشویم؟

 سلام خسته نباشید چندسالی میشه که مدام توسط کسی مورد سحر و جادو قرار میگیرم پیش دعا نویس هم رفتم بی فایده بود فقط تا یه مدت خوب بودم دوباره حالم بد میشد که برم پیشش و ازم پول بگیره خواستم بپرسم چیکار کنم که جادو در من اثر نکنه دیگه اگر اسم شناسنامه ای رو عوض کنم و اون طرف متوجه نشه میتونه تاثیر داشته باشه؟

 سلام . بعضی سحر ها با تغییر اسم هم باز تاثیر میگذاره اگر اثری از شما تو اون سحر باشه مثل عکس، مو ،ناخن. اما اگر فقط طلسم باشه و به نام  قدیم شما بنویسند چون اسم تغییر کرده  تاثیر نداره طلسمش. مداومت به خوندن سوره بقره هم باعث ابطال سحر و جادو  و هم مانع سحر شدن میشه و زیاد خوندن سوره جن (مثلا روزی 7یا 10 بار) هم مانع سحر و جن زدگی میشه طبق روایات. همچنین همراه داشتن حرز امام جواد صلوات الله علیه که روی پوست آهو و در محفظه نقره ای که روی ان طلسمش را نوشته باشند اثر حفاظتی بی نظیری داره دربرابر هر سحر و جن ودشمن و شیاطین و حوادث. اما امروز بعضی روی کاغذ مینویسن بدون محفظه نقره اونها را بعید میدونم موثر باشه . اما حرز ابودجانه هم موثره اگر همراهتون باشه .باز هم تا کید میکنم  اسم  مادرتون را به افراد مشکوک نگیدعکسی از خودتون به کسی ندید حتی عکس خودتون را هم در پروفایل قرار ندید!!. اگر کسی اهل تقوا و نمازاول وقت باشه و تعقیبات مشترکه نمازها را بخونه هیچ سحر و جادویی بر او اثر نمیکنه همچنین کسانی که صبح و غروب ادعیه و اذکار وارده شده (خصوص برای حفاظت،دفع شر ابلیس و لشکریانش و خیر دنیا و اخرت و دفع شر اینها را ) میخوانند (رجوع کنید به ادعیه صباح ومسا و ادعیه هر روز در حاشیه مفاتیح شیخ عباس) سحر هرگز بر انها تاثیر نمیگذارد و جن از آنها میترسد . برای در امان بودن از شر همزاد جنی هم باید همین کارها را کرد هرچه تقوای فرد زیاد بشه همزاد از او بیشتر میترسه . خودم سوره جن را توصیه میکنم هرشب یا هر روز 7 یا 10 بار بخون به همراه تحصین درصبح وشب که در پست همزاد گذاشتم .میتونی تقسیم کنی در چند مجلس بخون این تعداد را حتی از چشم زخم هم محافظت میکنه  .همچنین با دعاهای دفع دشمن میتونید ساحر را نابود کنید یا اینقدر بلا سرش بیاد که دیگه نتونه به شما آسیب بزنه تو وبلاگ هست.

حرز ابودجانه فقط مانع جنها میشه تاثیری برای دفع سحر و جادو نداره برای ممانعت از سحر و جادو بهتره قران کوچک همراهتون باشه مرحوم بهجت هم توصیه میکردن برای سحر  شده ها که قران همراهشون کنند و تجربه نشون داده قران باشه شیاطین جن (نه جن های مسلمان)نمیتونند نزدیک بشن یا حداقل :

 سوره حمد و اون 10 آیه که برای تحصین گفتم تواین لینک  http://b2n.ir/hamzad-jen  بخونید را +ایات سخره و سوره صافات تااخره ایه 10 و سوره حدید تااخرآیه 6 و 4 آیه سوره حشر را بنویسید یا کپی بگیرید و تو نایلون بگذارید همراهتون باشه بهتره درب نایلون را چسب بزنید که به هیچ وجه اب داخلش نره. 

کپی بدون قرار دادن ادرس و عنوان وبلاگ (مباهله با وهابیت و اهل سنت )شرعا حرام است .تعجیل در فرج امام زمان صلوات بفرست.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم جمعه 24 خرداد 1398 ساعت 14:22

سلام روزتون بخیر.من هرچقدر دعا میخونم و هرچقدر قرآن میخونم مشکلم حل نمیشه.۴۰ سالم هست باوجود تحصیلات و زیبایی موفق به ازدواج نمیشم.هر روز هم مریضیهایی میگیرم که دکتر میرم تمام آزمایشات سالم هستند.سه ماه مدام یک چشمم درد داشت همه دکترها رفتم گفتن هیچیت نیست.توراخدا من چکار کنم.سوره بقره دا ۴۰ روز خوندم ولی هیچی ندیدم.سوره جن را بیشتر از ۱۲ روز نتونستم بخونم چون هم تو خونمون اختلاف ایجاد میشد هم حالم بد میشد.توراخدا اگه کسی را می شناسید راهنمایی کنید

سلام روزتون بخیر.2 نفر را میشناختم استاد بودن الان دیگه هیچ کدوم کار انجام نمیدن.بر فرض هم که یه دعا نویس کاری انجام بده احتمال تاثیر50% هست. ممکنه اثر نده. خیلی ها رفتن پیش دعا نویس مشکلشون که خوب نشد هیچ بدترهم شد. یه عده هم گفتن ماخسته شدیم بس که پول دادیم به دعانویسان مختلف و هیچ اثری ندیدم.توصیه میکنم جزوه را بگیرید اعمال 7 روزه سریع التاثیری داره یه ختمی توش هست تقریبا اکثریت قریب به اتفاق افرادی که خوندن مشکلشون حل شد. احتمالا شما بیش از یک جن دارید و یک جن عاشق هم دارید که گاهی درمانش خیلی طولانی میشه ولی گاهی هم سریع میشه حلش کرد.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.