مباهله شیعه با وهابیت و اهل سنت ، مولوی ها ماموستا ها اگر جرات دارید تشریف بیارید.دفع شر جن و همزاد باطل السحر قوی و مجرب

گذاشتن لینک های وب دیگران به معنی تائیدآنها نیست کپی و انتشار مطالب با ذکرمنبع مجاز است و الا شرعاً حرام است( بجزمطالبی که درمورد حقانیت شیعه و گمراهی وهابیت و اهل سنت است )

مباهله شیعه با وهابیت و اهل سنت ، مولوی ها ماموستا ها اگر جرات دارید تشریف بیارید.دفع شر جن و همزاد باطل السحر قوی و مجرب

گذاشتن لینک های وب دیگران به معنی تائیدآنها نیست کپی و انتشار مطالب با ذکرمنبع مجاز است و الا شرعاً حرام است( بجزمطالبی که درمورد حقانیت شیعه و گمراهی وهابیت و اهل سنت است )

ابطال هر گونه طلسم، باطل کردن سحر و جادو و کشتن عارض(هر نوع جن که وارد بدن شده یا اذیت میکنه) بسیار مجرب مجانی و رایگان

ابطال هر گونه طلسم، باطل کردن سحر و جادو و کشتن عارض(هر نوع جن مزاحم که وارد بدن شده) خیلی مجرب

به نام خدا و با سلام

امروزه بعضی شارلاتان ها و کلاهبرداران که بعضا سایت دارند یا کتاب هم  نوشته اند و خود را استاد علوم غریبه مینامند  و بعضی هاشون  چیز زیادی از سحر وجادو و باطل کردن آن نمیدانند مبالغ هنگفتی گاهی 2 میلیون تومان برای باطل کردن سحر و جادو  میگیرند یا برای درمان جن زدگی  تا 8 میلیون تومان میگیرند (که البته بطور موقت درمان میکنند .مبالغی میگیرند و با اعمالی اذیتهای جن را برطرف میکنند بعد از مدتی  جنی را که خودشون  قبلا به بدن فرد فرستاده اند را  بهش امر میکنند تا فرد را اذیت کنه تا دوباره به اینها مراجعه کنه و اینها دوباره او را بدوشند!!) که البته بعضی دعانویسان  شریف و منصف ولی گمنام و بی ادعا با مبالغی خیلی کمتر به خوبی میتونند این مشکلات را برطرف کنند. بعضی دعا نویسا فقط یه طلسم میدن برای ابطال سحر که باهاش غسل کنی یا بندازی تو اب و بخوری و با همین باطل میشه همون موقع!!!

هرگز به افرادی که برای درمان جن زدگی از راه جن و قربانی کردن اقدام میکنند مراجعه نکنید اینها اکثرا برای شیاطین قربانی میکنند و ساحر هستند یا نادان. اصلاً اگر خواستید دعا یا طلسم خوبی را کسی براتون بنویسه  قبل از مراجعه به او استخاره کنید ببینید خوبه یا نه (البته اگر راه تحقیق و مشورت برای فهمیدن خوب و بد این فرد ندارید)بعضی از اینها در حقیقت شیطان پرست هستند و بجای دعا و طلسم خوب طلسم شیطانی و سحر و جادو بهتون میدهند و شما را بدبخت میکنند بدون اینکه متوجه بشید و اکثراً با دختران و زنانی که بهشون مراجعه میکنند زنا میکنند  یا به زور یا با فرستادن جن به بدنشون  و با اذیتهای جن ، او را مجبور به زنا میکنند (خانم ها و دختران هرگز بدون مرد پیش دعا نویس نروید وقبلا از رفتن پیش دعا نویس حتما 5 بار ایت الکرسی برای حفاظت از خود بخونید و یه قران کوچک همراه فرد باشه، اگر به هر دلیلی گفت قرانو حرز اگرداری از خودت دور کن بدونید حتما ساحر هست و میخواد یه جن داخل بدنتون بفرسته رهاش کنید وسریع برید و به حرفهاش اصلا گوش نکنید. یکی دیگه از راههای اینکه بفهمید ایا طرف دعانویس هست یا نه اینه که در حضور او آرام قران بخونید خصوص ایت الکرسی طوری که حواسش پرت نشه و بتونه کارش را انجام بده اگر از خوندن قران ناراحت شد و خواست مانع بشه ساحر هست. اگر اتاقش تاریک هست بخواید لامپ را روشن کنه یا پرده را کنار بزنه  اگر نکرد یا بهانه اورد احتمال زیاد ساحر هست همچنین اگر بوی تعفن و گند میده اتاقش، البته بعضی هم  این نشانه ها را ندارند و شیک و تمیز هستند اما شیطان پرست یا ساحرند مثل اعضای عرفان حلقه ).هرگز دخترتون خانم تون ناموس تون را با یک دعا نویس تنها نگذارید به هیچ عنوان حتی اگر خیلی به او اعتماد دارید چون بعدش ممکنه متوجه بشید بهش تجاوز کرده!!! البته خیلی از این دعا نویسها اصلا چیزی بلد نیستند و دعا و طلسمی که میدن مطلقا تاثیری نداره فقط کلاهبرداری میکنند. اما بعضی هم با انصاف هستند دعا و طلسم میدن میگن اگر اثر داشت فلان مبلغ بده یا هر مقدار در توان تون هست پول بدید. به هر جهت اصلا لازم نیست یه دختر یا خانم بره پیش دعانویس پدر یا برادرتون را بفرستید بره و مشکل را بگه و دعا بگیره

باطل السحر اگر یک حرف یا عددش کم و زیاد بشه یا جا به جا نوشته بشه مطلقا اثری نخواهد داشت پس اگر میخواهید از اینها باطل السحر یا طلسم و دعای دفع جن بگیرید بگید اگر اثرداد پول بهتون میدم. در ضمن سرکتاب گرفتن و رفتن پیش کسی که آینده را میگوید از طریق جن حرام است مگر از اولیا خدا باشد یا از طریق رمل و جفر اشکال نداره ( و احتمالا  ازطریق احضار یا ارتباط با موکلین اسماء الله و وسوره های قران  استخراج کنه). علت مشکل چیه حرام نیست . اینها از طریق همزاد و جنها اطلاعات شما را بهتون میگن و انچه درباره اینده بهتون میگن تجربه نشون داده قطعا دروغ است. هیچ انسانی از غیب نمیتونه خبر بده مگر از اولیای خدا باشه و جنها طبق قران از غیب خبر ندارن داستان حضرت سلیمان را بخونید اونجا به وضوح متوجه میشید جنها مدت طولانی از فوت حضرت سلیمان که نزدیکشون بود بی خبر بودند!! البته جنها با تجزیه و تحلیل اتفاقات و کسب خبر میتونند درباره آینده نزدیک یه خبرهایی بدن که درست در میاد اونهم نه همیشه.

مثلا میتونه بگه امروز پدرتون با یک جعبه شیرینی میاد خونه و همینطور بشه علت چیه این غیب گوئی نیست؟

نخیر جن رفته سرکار پدرتون فکر او را خونده که میخواد اینکار را بکنه بعد دیده که خرید قبل از اینکه اون برسه خونه اومده به شما گفته یا به اون ساحر گفته. خیلی چیزهایی که برای ما غیب هست برای جنها شهود و حضور هست و بعضی موارد را هم با پرسیدن از دیگر جنها یا همزاد میفهمن و میان میگن یا یه اتفاقاتی را خودشون با وسوسه کردن افراد به انجام اون کار وجود میارن (البته اگر وسوسه تاثیربتونه بذاره)تا اینطوری وانمود کنند که درست از اینده خبر دادن!!! 

شاید فقط بررسی مشکل که علتش سحر یا جن یا چشم زخم هست مانعی نداشته باشه سرکتاب و طالع بینی .البته با علم رمل با جفر اگر استاد باشه طرف و درست محاسبه کنه  میتونه دقیق بگه مشکل چیه و الا اونهم میتونه اشتباه جواب بده. البته استاد تو این 2 علم کم هست و تادلتونبخواد مدعی زیاده. طالع بینی هم خیلی وقتها نمیتونه  مشکل سحر و جن و چشم زخم را دقیق بگه(اینها اسم فرد ومادرش را میگیرن با ابجد محاسبه میکنند و یه اطلاعاتی میدن برای 12 گروه که خیلی وقتها دقیق نیست ونمیتونه همه مشکل را شناسایی کنه  مثلا میگه چشم زخم فقط داره درصورتیکه سحرو جن هم داره )

در زیر روش  مجرب  برای ابطال کردن سحر و جادو  و کشتن عارض را براتون قرار میدم:


1- تجربه انبوهی از افراد نشان داده که سوره بقره  تاثیر بسیار خوبی در باطل کردن سحر و جادو ،کشتن و سوزاندن جن  دارد گاهی تاثیرش اعجاب انگیز و معجزآسا بوده گاهی حتی بعد از مداومت به خواندن این سوره محل سحر مدفون در خانه به افراد توی

بیداری نشان داده شده و گاهی در حین قرائت به فرد حالت استفراغ دست داده و سحری که به او خورانده بودند خارج شده!!! هر روز یکبار این سورهر ا بخونید در یک جلسه البته اگر براتون سخته میتونید موقتا چند روزی تقسیمش کنید به چند قسمت و یک سوره بقره را اینطوری در یک روز بخونید حتما با وضو و لباس و بدن پاک ،رو به قبله و در مکان پاک بخونید و سعی کنید اصلا در بین قرائت با کسی حرف نزنید. 


چند نکته مهم :

1-کسانی که با مدفوع سگ یا ادار بچه میگن سحر را باطل کنید یا نادان هستند یا خود ساحر هستند با اینکارها شیاطین بیشترجذب خانه میشه.

2- در مورد دندان گرگ و پوست پیشانی او یا ناموس کفتار هم اولا بگم خیلی اینها که تو بازار هستند تقلبی هستند. ثانیا معلوم نیست واقعا اثری داشته باشه چون بعضی میگویند فقط بعضی از دندانهای گرگ یا فقط پوست پیشانی او موثر است حالا شما از کجا میتونید مطمئن بشید این دندان همان دندان مورد نظر است؟؟ یا این پوست مال پیشانی است و مال شکم یا کَمر گرگ نیست؟؟ ثالثا: بعضی مراجع تقلید نگهداری این موارد را همراه نمازگذار جایز نمیدانند برای نماز مشکل ساز میشه. رابعاً: ناموس کفتار را وردهایی بهش میخونند و بعضی میگن طلسم همراهش میدن تا باطل السحر بشه .اما اساتید علوم غریبه اهل تقوا از استفاده کردن ازاینها منع میکنند .به احتمال قریب به یقین از شیاطین استفاده میکنند برای جذب قلوب جنس مخالف و ثروت و... برای همین میگن موقع کشف در خواب همراهتون نباشه . درضمن اصلا ایا شایسته هست یه مومن اندام تناسلی کفتارماده را که مُرده ، همراهش قرار بده ؟ گفتم مراجع چه نظری دارند. آیا خدا راضی هست یه حیوانی را بکشید برای این امور . در کتب قدیم علوم غریبه خبری از ناموس کفتار و مهره مار نیست اینها احتمال زیاد از ابداعات ساحران و شیاطین در سال های اخیر هست


3- طلسم و دعاهای باطل السحر یا کُشنده جن یا دفع جن احتمال اثر گذاریشون 50% هست قطعی نیست ممکنه بشه ممکنه نشه. مگر اینکه اینقدر براتون انجام بدن تا یکیش اثر کنه حالا ممکنه همون بار اول اثر بده  و گاهی بعد از 10 بار نوشتن و انجام دادن اثر بده البته شاید نه حتماً. برای همینه که اساتید با تقوای علوم غریبه میگن اگر طلسم را بردید و نتیجه داد پولش را بدید!! چون به خوبی میدونه گاهی با اینکه تمام شرایط را عمل کرده اون طلسم و دعا اثر نمیکنه.لا موثر فی الوجود الی الله. اما بعضی دعانویسان شارلاتان میگن ما زحمت خود را کشیدیم اگر اثر نداده بخاطر این بوده که شما اعتقادتون کم بوده !!! و با این استدلال توپ را توی زمین شما میندازند اکثر اینا کاری به تاثیرش ندارند میخوان یه طلسم و دعایی بدن و یه پولی بگیرن . اثر داد یا نداد فرقی براشون نمیکنه در اصل بعضیهاشون شارلاتان هایی هستند که چیزی نمیدونن از علوم غریبه و دعا نویسی از روی بعضی کتب فقط مینویسن یه چیزهایی بدون شرایطش و میدن بهت. تو کانالها و سایتهاشون کلی عکس میذارن از کسانی که از اینها استفاده کردن و خیلی راضی بودن تا شما را گول بزنند.

یکی از اساتید علوم غریبه که بیش از 20 تا کتاب تو زمینه های مختلف علوم غریبه نوشته را یکی بهش مراجعه کرد براش با رمل بررسی کرد گفت سحرو جن زدگی شدید دارید و ابطال سحر ممکنه 40 روز تا سه ماه طول بکشه و ممکنه سه بار لازم باشه ادعیه و طلسمات بهتون بدیدم تا تاثیر کنه یعنی 3 تا دوره 40 روزه تا سه ماه ممکنه طول بکشه و البته برای هر دوره هم باید دوباره پول بدید!!! و هر چی اون بنده خدا میگفت تضمینی هم میدید فقط میگفت باطل میشه حتی یکبار هم نگفت بله تضمینی هست اگر اثر نداد پول را بر میگردونیم یا بعد از تاثیر پولش را بدید. بعضی از این دعانویسا اینقدر عصبی هستند که حد نداره حتی اگر بهش گفتی این بررسی با رمل که انجام دادی اشتباه بوده اصلا واقعیت نداره . بجای اینکه دوباره بره بررسی کنه شما را بلاک میکنه و پولتون را میخوره . اسم کانالش و اسم آی دی خودش را هم اسماء مقدس میگذاره کلی مطلب مذهبی تو کانال یا سایتشون میذارن. اکثرا هم سید یا سیده خانم هستند اما وقتی سفارش میدید متوجه میشید سید نیستند . بلکه میخوان اینطوری جلوی شکایت کردن شما را بگیرن وقتی سرتون کلاه گذاشتن شما بخاطر اینکه سادات هستند احتمالش کمتره ازشون شکایت کنید .اخیرا با یه آقائی آشنا شدم تو تلگرام و اینستا فعالیت داشت  اطلاعات خیلی خوب و زیادی از علوم غریبه داشت  بعدا متوجه شدیم که از یه خانمی پول گرفته که باطل السحر بده بعد هم کلاً طرف را بلاک کرده بود بدون اینکه حرفی بزنه اون خانم هم به موبایلش زنگ یا پیامک میزنه میگه چی شد یادتون رفت انگار. بعد که به اون استاد میگه اینقدر پول گرفتی چیزی نفرستادی دیگه قطع میکنه ارتباط را و اصلا دیگه جوابش را نمیده ببیند استاد بوده ولی خب حرام خور.کار برای کسی نمیکنه !!!

بعضی دعا نویسا به دختر یا خانمی که میره پیش شون و مشکل داره میگن برای ابطال سحر یا دفع جن زدگی باید یک یا چند بار باهات سکس داشته باشم(از طریق ازدواج یا زنا ) و اعمالی انجام بدم موقع سکس یا بعدش تا مشکلت حل بشه و هیچ راه حل دیگه ای نداره تا بخت باز بشه و طلسمات باطل بشه جن دست از سرت برداره. اینها تماماً دروغ هست طرف فقط از زیبایی شما خوشش اومده میخواد باهاتون رابطه جنسی داشته باشه همین  و گرنه کلی باطل السحر و طلسم دفع جن هست که از یک روزه تا 40 روز یا سه ماهه اثر میده و این مشکلات را برطرف میکنه و البته راه قرانی هم هست که با اون هم این مشکلات رفع میشه. هرگز گول این شارلاتان های حقه باز را نخورید اینها حتی به دختران هم رحم نمیکنند و میخوان زنا کنند یا بدون اذن پدر میخوان عقدشون کنند . البته بعضی دعا نویسا هم که در اصل ساحر هستند دختریا زنی که بهش مراجعه میکنه را اول با طلسم کردن یا فرستادن جن در بدنش اسیرش میکنند شکنجه اش میدن و بعد میگن تنعها راه نجاتت اینه که با ما سکس داشته باشی و بعد اون جن اینقدر به این دختر فشار میاره تا راضی بشه بره پیش ساحر و رابطه داشته باشن البته بعضی وقتها هم طلسم میدن شما مطیعش میشی مثل یه بره رام میشی هرچی گفت حتی نه نمیتونی بگی. هر کاری گفت بی اراده انجام میدی ولی بعدش که تمام شد نارحت و افسردگی و گریه های طولانی خواهی داشت. برا این میگم دخترا و خانوما خودشون پیش دعا نویس نرن.


4- بعضی ها ادعای ابطال سحر و دفع جن میکن در طبقه فرهیختگان جامعه مثل مشاوران و پزشکان و البته چیزی بلد نیستند و قصدشون سوء استفاده و فساد هست. مثل اون آقای مشاور که گفته به دختری که بختش بسته: تو همزادت مانع شده باید چند جلسه درمانت کنم و در حین درمان ممکنه تو را ببوسم یا در اغوش بگیرم اینها جزء پروسه درمان هست. دختر میپرسه حرام نیست ؟ میگه نه من حکم پزشک را دارم و پزشک محرم بیمار است!! (طبق فتوای مراجع تقلید تا دکتر و طبیب هم جنس فرد هست حق نداره به نامحرم مراجعه کنه و دکتر اگر بیمار را فقط با نگاه کردن به بدنش میتونه درمان کنه حق نداره لمس کنه و اگر با لمس کردن تنها میتونه تشخیص ودرمان کنه حق نداره نگاه کنه!!)

بله به اسم ابطال سحر و دفع جن و طلسم محبت و احضار مطلوب و معشوق چه دختران پاکی را که  بی ابرو نکردند و چقدر زنا که با زنان شوهر دار نشد .

یا مثلا اقای پزشک به دختری  که عادت ماهانه نمیشده گفته باید سریعا رابطه جنسی با یه مرد داشته باشی. در صورتی که با طب سنتی و اسلامی میشه با مبلغ خیلی کمی  این بیماری را درمان کرد.


خانم هایی که بختشون بسته شده بخاطر سحر و طلسم یا وارد شدن جن به بدن شون از سوره بقره استفاده کنید و از نتایج مسرورکننده آن لذت ببرید .البته انتظار نداشته باشید تا دو روز این سوره را خوندید یا شنیدید کن فیکون بشه. گاهی ممکنه 40 روزه ،گاهی 3ماه گاهی 6 ماه و گاهی بیش از یکسال طول میکشه. بستگی داره به مقدار ترک گناه افراد ،  میزان تقید فرد به نماز اول وقت ،اخلاق فرد، رابطه با پدر ومادر ،تقوا، صله رحم . وضعیت حجاب و عفاف، آرایش نکردن و لباس تنگ نپوشیدن ،رابطه با نامحرم ، رزق حلال و... مطمئن باشید این سوره میتونه هر طلسم و سحر و جادو یی را باطل کنه میتونه هر جنی که تو بدن رفته  یا مزاحمت میکنه را بکشه فقط باید مداومت کنید و بدونید با شروع خوندن این سوره جن موکل سحر یا عارض سعی میکنند شما را منصرف کنند مایوس کنند یا تو خواب بترسونند تا شما با اینکارتون اونها را نابود نکنید. شما ادامه بدید و از هیچی نترسید حداکثر کاری که اینها میتونند بکنند ترساندن شما در خواب هست و اگر در بیداری اونها را میدید ممکنه  ازدور خودشون را نشون بدن و تهدید کنند  و این نیست بخاطر اثرات شدیدی که این سوره بر جنها میگذاره و اونها را اسیب میزنه تا به مرور کشته بشن

  با خواند سوره دهر و 4 قل و سوره جن قبل از خواب دیگه این تهدیدها را هم نمیتونند بکنند درخواب و شما روح تون قوی میشه باسوره دهر.

این دستور (خواند سوره بقره)بسیارمجرب هست و خیلی ها نتایج خوب  و گاه اثر اعجاب انگیزی از ان گرفته اند.البته شنیدن سوره بقره هم همین تاثیر را داره ولی خوندنش تاثیر بیشتر و بهتر و سریعتری داره و افرادی که تاثیرات عجیبی از این سوره دیده اند به خواندن این سوره مداومت میکردند.اگر شروع کردید به گوش کردن هر روز گوش بدید و قطع نکنید تا مطمئن بشید سحر و جن نابود شده اما ابتدا کشف در خواب و تطهیر منزل را انجام بدید اخر همین مطلب لینکش هست.

خانم ها در زمان عذر شرعی سوره بقره یا ختم هایی قرانی دیگه برای ابطال سحر یا کشتن جن را نخونند و فقط به صوت اون سوره ها گوش بدن مگر ختم هایی که گفته شده اشکالی نداره


کسانی که وسوسه میشن که خودکشی کنند به خواندن این سوره مداومت کنند یا حداقل

در روز چند بار بهش گوش بدن و پست دفع شر همزاد را بخونند از اینجا  و بهش عمل کنند. چون اکثرا به علت ورود شیاطین به بدنشون هست و البته بعضی هم بخاطر افسردگی و پوچ گرائی شون هست و ربطی به ورود جن نداره و حتما توسلات و نذر بکنند تا این وسوسه برطرف بشه وهر زمان وسوسه شدن سریع به چیزهای خوب فکر کنند اذکاری که برای دفع وسوسه تو پستدفع شر همزاد نوشتم را بخونن. به خوشون تلقین کنند خدای مهربون همیشه همراه من است و کمک میکنه مشکلاتم حل بشه . خدا از مادر به من مهربونتره و حتما کمکم میکنه .حتما یه قران کوچک همراهشون باشه همیشهو سعی کنند دائم الوضو باشنیا اگر وضو ندارن برن وضو بگیرن مقداری صلوات یا قران بخونند هدیه کنندامام زمان بخوان کمکشون بکنه.البته با عمل به جزوه سریع نجات پیدامیکنندانشاء الله


طبق حدیث تو هرخونه ای سوره مبارکه بقره خونده بشه تا 3 روز درامنیت هست اون خونه از شیاطین و سحر و جادو


این سوره طولانی هست ولی اگر به روش تحدیر بخونید  حدود یکساعت و بیست دقیقه فکر کنم طول بکشه  اما اول تا 10 روز معمولی بخونید تا خوب مسلط بشید و روان بتونید بخونید بعد به روش تحدیر بخونید

(دانلود کنید فایل ترتیل سوره بقره با صدای شهریار پرهیزکار را از اینجا)

( دانلود کنید فایل تحدیر سوره بقره با صدای معتز آقائی را از اینجا).

درخانه هایی که همه یا اکثر افراد مشکل دارند از بیکاری و بسته بودن بخت و بیماری و بیحالی یا دعوا و نزاع های زیاد بخاطر مسائل کوچک که منشاء انها سحر و جن هست بهتره همه اهل خونه مداومت کنند به خوندن این سوره تا سریعتر نتیجه بگیرند. و بهتره که  با توسل به حضرت زهرا و امام زمان صلوات الله علیهما بخواهید که خیلی سریعتر شما را نجات بدهند و خوبه که شبها قبل از خوابیدن این سوره را با صدای کمی دراتاق پخش بشه  و شما بخوابید تا جنیان از صدای این سوره  اذیت بشوند و فرار کنند حتی وقتی شما خواب هستید جن صدای قران را میشنوه و اذیت میشه.

هر روز به هر مقدار که میتوانید برای سلامتی امام زمان صلوات الله علیه و مقداری کمتر از ان را برای سلامتی و دفع بلا از خودتان صدقه بدید و از حضرت بخواهید نجاتتون بدن با  توسل و صدقه  میتونید سریعتر به حاجت برسید.


2- نذر کنید اگر خدا شما را از سحر و جادو  و جن نجات داد و مشکلتون حل شد به نحو احسن(مثلا بختتون باز شد وهمسر مومن و خوبی نصیبتون شد،یا از بیماریهای نجات پیدا کردید یا شغل مناسب پیدا کردید و سحر و جادو  و جن  نابود شد و همه اثارش کامل برطرف شد)  5 یا 7 یا 14 ختم قران انجام بدید و به حضرت زهرا سلام الله علیها هدیه  کنید که به ازای هر یک ختم قرآن یکبار دعا کنند در این سال ظهور حضرت مهدی روحی فدا باشد.اما اصل دستور14 ختم هست ولی میتونید کمترهم نذر کنید. ولی خیلی بهتره که فقط برای ابطال سحر و نجات از جن زدگی نذر کنید مثلا 7 ختم قران انجام بدید و بعد برای ازدواج یا شغل یا بیماری هم 7 تای دیگه رانذر کنید

(میتونید به تنهایی یا با کمک از دیگران ختم ها را انجام بدید یا نایب بگیرید  چند جزء یا چند ختم را براتون بخونند) و بگید از زمانی که شروع کردم به ادا کردن نذر و ختم قران را شروع کردم ، تا زمانی که 14 ختم تمام نشده هر روز یا هرشب یک ایت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخونم ( ایت الکرسی فقط یک آیه هست تا و هوالعلی العظیم) واگر یادم رفت ایت الکرسی بخونم ،روزهای بعد جبرانم میکنم . میتونید بگید از دیگران هم ممکنه کمک بگیرم برای انجام این نذر. برای سریعتر نتیجه گرفتن یه ختم قران انجام بدید هدیه کنید حضرت زهرا و بگید اگر حاجتم را تا فلان موقع دادید 13 تای دیگه را به 13 معصوم دیگه هدیه میکنم.


3- نذر کنید اگر  خدا شما را از سحر و جادو  و جن نجات داد 135 هزار با ذکر: اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل الفرجهم  را بگید به تنهایی یا با کمک دیگران (هر روز یا به تدریج یه مقدار این ذکر رابگید مثلا روزی 200تا 300 تا یا کمتریا بیشتر ) و به حضرت زهرا سلام الله علیها هدیه کنید که به ازای هر هزار تا صلوات دعا کنند این سال ،سال ظهور حضرت مهدی روحی فدا باشد و بگید تا زمانی که صلوات تمام نشده هر روز یا هرشب یک ایت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخونم و اگر یادم رفت روزهای بعد جبرانم میکنم . میتونید بگید از دیگران هم ممکنه کمک بگیرم برای انجام این نذر. یه نفر از اهل خونه هم نذر کنه همه خانواده می تونند از جزوه استفاده کنند اما به شرطی که به کسی روشها را نگویند و یاد ندن مگر اینکه همین نذر را بکنه.در غیر این صورت راضی نیستم  و حق الناس است. 


بعضی میگن خب شاید در حین انجام نذر، مرگ ما رسید ونتونستیم انجام بدیم بعد اون دنیا عذاب میشیم پس نذر نمیکنیم .نه اینطورنیست چون شما که نگفتید یکجا این صلواتها را میفرستید گفتید به مرور هر روز فلان تعداد میفرستم پس خدای نکرده اگر مرگ برسه هم شما در حال انجام نذر بودید و بدهکار نیستید. همچنین اگر شروع کردید به انجام نذر دیگه دعاتون حبس نخواهد بود چون نذر را شروع کردید و میتونید در کنار نذر برای حوائج تون از ختم و دعا استفاده کنید


صیغه شرعی نذر کردن به این شکل است که باید نیت کنید و بگید و در بخش نظرات ،متن زیر را کپی کنید اگر تغییری بدید تو متن زیر، جزوه را نمیدم  :

( برای خدا بر من واجب باشد که اگر مشکل سحر و جن من یا یکی از اعضای خانواده ام با عمل به جزوه شما و راهنمایی هاتون حل شد 135 هزار صلوات را با همون نیتی که نوشتید را (به تنهایی یا با کمک دیگران) میفرستم و تا زمانی که صلوات ها به این تعداد برسه هرصبح یا شب یک ایت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم و اگر یادم رفت یا یه روزی بخاطر مشکلی نتونستم بفرستم روزهای بعد جبرانم میکنم) و ازخداوند قهار و منتقم میخواهم اگر بعد از برطرف شدن مشکل سحر و جن، نذر را شروع نکردم یا قبل از اتمام نذر منصرف شدم و رها کردم دیگر هیچ دعا و نذری از من را مستجاب نکند تا نذر خود را تکمیل کنم .


نکته مهم: فرقی نمیکنه اگرفقط مشکل سحرو جن زدگی خودتون یا مشکل همه یا بعضی از افراد خانواده، حل شده فقط یکبار باید به نذر عمل کنید


نکته دیگر اینکه هر مشکل و قهر و کینه ای به سحرو جن ربطی نداره حتما علائم سحرو جن را که در همین مطلب قراردادم لینکش را ببینید یا کشف مطلب کنید تا مطمئن بشید مشکلتون به علت سحر یا جن هست بعد برای جزوه یا خوندن سوره بقره اقدام کنید. خیلی وقتها افراد توهم سحرو جندارن و علت اصلی مشکل گناهان و اشتباهات خودشون هست  بعد هی سوره بقره میخونند یا اعمال جزوه را انجام میدن و اثری نمی بییند و بی اعتقاد میشن به قران و بیخود خودشون را خسته میکنند و فرصتها را از دست میدن بدون فایده 

اگر عهد و پیمان می بندید و قول بدید که اینطوری  نذر کنید البته از روی صداقت و اینکه این روش رابه کسی یاد ندید ، بهم خبر بدید در بخش نظرات همین مطلب که این نذر را  انجام دادم تا  بقیه دستورات را بدم.( دروغ بگید یا فریب بدید یا جزوه را منتشر کنید یا بدید به کسی خیانت کردید به امام زمان  و مدیون میشید به من ، حق الناس هست و من هم نمی بخشم ). بدونید با انجام این دو شرط بالا موفق خواهید شد از شرِ هر نوع جن و سحر و جادو خلاص بشید و همیشه در امان بمونید . این نذر خیلی موثر خواهد بود و به ان اعمال کمک میکنه تا قویترتر و سریعتر اثر گذار باشند و جلوگیری میکنه از سحر شدن مجدد چون ساحر را میکشند ملائکه با عملی که در جزوه قرار دادم .در نذر این را بخواهید که اگر سحر باطل بشه و جن کشته یا خارج بشه من اون صلوات ها را با اون شرایط میفرستم و بعد هم راهکاری میگم که بتونید خودتون از سحر شدن و جن زدگی در آینده  جلوگیری کنید با طلسم قرانی.  نذر را بعد از انجام دستورات جزوه وقتی مشکل سحر و جن شما برطرف شد باید انجام بدید نه الان .اگر نذر کردید صیغه نذر را که در بالا به رنگ سبز نوشتم را برایم با ایمیل بفرستید یا در نظرات همین مطلب و ایمیل درست هم از خودتون بگذارید. این کار یعنی شما نذر کردید و بمن تعهد دادیدکه مطالبی که گفتم را رعایت کنید.


4-نذر کنید اگر از این مشکلات خلاص شدید یک یا چند گوسفند برای سلامتی امام زمان  و رفع بلای غیبت حضرت به فقرا یا خیریه ها بدید اگر در فامیل خودتون افراد فقیر هست البته اولویت با اونهاست به اونها بدید و هیچی از اون را برای خود برندارید حتی یک گرم . همه را به فقرا بدید و بهتر که بین تعداد زیادی از فقرا تقسیم بشه.
شخصی پسرش بیمارستان بستری بود دکترها گفتن بهش هوشیاری پسرت زیر 5 درصد هست و به زودی می میره .اون هم دوان دوان رفت گوسفندی خرید و برای سلامتی امام زمان صلوات الله علیه ذبح کرد نه برای سلامتی بچه خودش وقتی رفت تو بیمارستان دید فرزندش شفا پیدا کرده. دکترها گفتن معجزه  شده!!!


 کسانی که نمیخوان نذر صلوات را انجام بدن و میخوان گوسفند نذر کنند .صیغه شرعی نذر کردن به این شکل است که باید نیت کنید و بگید:

( برای خدا بر من واجب باشد که اگر مشکل سحر و جن من یا یکی از اعضای خانواده ام با عمل به جزوه شما و راهنمایی هاتون حل شد یک گوسفند را برای فقرا و مساکین بدم ذبح و استفاده کنند (به تنهایی یا با کمک دیگران) و تا زمانی که گوسفند را ندادم هرصبح یا شب یک ایت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم و اگر یادم رفت روزهای بعد جبرانم میکنم) و ازخداوند قهار و منتقم میخواهم اگر بعد از برطرف شدن مشکل سحر و جن، نذر را انجام ندادم دیگر هیچ دعا و نذری از من را مستجاب نکند تا به نذر خود عمل کنم .

اگر عهد و پیمان می بندید و قول بدید که اینطوری نذر کنید البته از روی صداقت و اینکه این جزوه را به کسی یاد ندید ، بهم خبر بدید (متن سبز رنگ صیغه نذر) را در بخش نظرات همین مطلب بنویسید و ایمیل تون را با دقت وارد کنید تا براتون بفرستم تا  بقیه دستورات را بدم ( دروغ بگید یا فریب بدید یا جزوه را منتشر کنید یا بدید به کسی خیانت کردید به امام زمان  و مدیون میشید به من ، حق الناس هست و من هم نمی بخشم ) در ضمن به کسانی کهمیرن صلوات میفرستند بعد یمان میگن جروه بده بنده جزوه نمیدم گفتیم نذر کنید اگر از جزوه نتیجه گرفتید بعد باید به نذر تون عمل کنید 


4- کسانی که نمازنمیخونند یا بعضی نمازهاشون خصوص نماز صبح را نمیخونن یا مشورب خوار، رباخوار، کلاهبردار هستند،خانم های بد حجاب و خانم هایی که لباسهای تنگ و چسبان میپوشن ، با آرایش از خونه بیرون میرن ،نه جزوه بگیرن نه سوره بقره را بخونند تا وقتی اینکارها را میکنند انتظار موفقیت در ابطال سحر و درمان جنزدگی  را نداشته باشن بیخود خودشون را خسته نکنند اگر واقعا میخوان نجات پیدا کنند توبه واقعی بکنند زیاد استغفار بکنن و این گناهان را ترک کنند بعدش شروع به درمان کنند تا موفق بشن. اگر سخته براشون نذرهایی بکنند تا عنایتی بشه و موفق به ترک این گناهان بشن. لینک زیر را بخونید حتما :


احادیث مهم در مورد بی نمازی ، سبک شمردن نماز و فضیلت نماز اول وقت .چطور نماز خون بشیم


5- نکته مهم ابطال سحر و نجات از جن زدگی به معنای ازدواج سریع یا پیدا کردن شغل نیست. اینها مانع میتوند باشند و اگر برطرف بشن راه ازدواج و اشتغال اسون میشه اما به معنی این نیست که حتما وخیلی سریع خواستگارها صف میکشن در خونه تون و ازدواج میکنید یا سریعا چندتا پیشنهاد کاری بهتون میشه .خیلی ها هم اصلا سحر و جن ندارن اما به دلایل مختلف نمیتونند ازدواج کنند از توقعات بالا و درخواست مراسم عروسی خیلی گرون قیمت گرفته تا مهریه بالا یا توهم خود برتر بینی بخاطر تحصیلات یا ثروت و ...این موانع هم دست کمی نداره از سحر و جن نداره که خود فرد یا خانواده اش گاهی ایجاد میکنند. مثلا یه دختری که مدرک دکترای داره منتظر میمونه یه پسری که هم سطح خودش هست بیاد خواستگاریش سالها میگذره و کسی نمیاد خواستگاری . بعد از چندسال دختر راضی میشه یه دیپلمه بیاد خواستگاریش اما دیگه سنش بالا رفت و دیگه همون دیپلمه هم رغبت نمیکنه بیاد ،میگه تا وقتی دختر جوان هست چرا برم این پیر دختر را بگیرم؟؟؟ پس آسون بگیرید تا سریعتر ازدواج کنید و الا ممکنه برای همیشه حسرت ازدواج به دلتون بمونه.اون هم تو این شرایط اقتصادی و جمعیت پسران که طبق آمار یک سوم دختران هست و به طور عادی دوسوم دختران بی شوهر خواهند ماند. پس تومهریه و شرایط عقد و عروسی سختگیری نکنید زیاد و تامیتونید ساده برگزار کنید تا زود ازدواج کنید

برای پیشگیری  از سحر و جادو و عارض و اذیت های جن  و همزاد: یک روز درمیان سوره بقره رابخوانید یا هر روزسوره جن را زیاد بخونید (مثلا 7بار) که طبق حدیث از سحر و جادو ، جن و طلسم  شدن در امان خواهید بود. همچنین اسم مادرتون را به افراد مشکوک نگید. عکس خودتون را تو پروفایل نذارید چون براحتی میتونند سحرتون کنند با عکس تون حتی اگر قدیمی باشه!!!. اگر کسی اهل تقوا و نمازاول وقت باشه و تعقیبات مشترکه نمازها را بخونه هیچ سحر و جادویی بر او اثر نمیکنه همچنین کسانی که صبح و غروب ادعیه و اذکار وارده شده (خصوص برای حفاظت را ) میخوانند (رجوع کنید به ادعیه صباح ومسا در حاشیه مفاتیح شیخ عباس) سحر هرگز بر انها تاثیر نمیگذارد و جن از آنها میترسد .برای در امان بودن از شر همزاد جنی هم باید همین کارها را کرد هرچه تقوای فرد زیاد بشه همزاد از او بیشتر میترسه .

این پست در آینده احتمالا تغییر میکنه وتکمیل میشه . 

 نکته اول:  بسیار خوبه که هنگام قرائت قران برای مشکلات فوق عود روشن کنید (عود هندی که عکس گل وگیاه داشته باشه خوبه اینها که عکس گربه یا حیوانات روش هست یعنی از مدفوع این حیوانات درست شده اصلا استفاده نکنید مضره و برای قران خواند هم اثر بد  داره بی احترامی هست به قران)  ملائکه از بوی خوش لذت میبرند و مزد اونها هست و عود که روشن بشه زودتر به انجام امور میپردازند  و انها سریعتر سحر راباطل و جن رانابود میکنه  و البته شیاطین از بوی خوش فراری هستند.

نکته 2 :بهتره این سوره را که خوندید به آب و اسپند و روغن زیتون 100% طبیعی فوت کنید اب را در طول روزخود و خانواده مرتب بخورید و اگر میتونید قبل خواب باهاش تو اتاق نه حمام غسل کنید تشت زیر پاتون باشه که اب را جمع کنید و بعد این اب را جای پاک بریزید مثلا تو باغچه جلوی درب خونه روی زمین روی پشت بام . همچنین از آب(  بهتره که مقداری گلاب هم بهش اضافه کنید و) به چهار گوشه خانه بالا و پائین وهمه اتاقها به سقف و دیوارها و داخل حیاط و به دیوارهای ان و جلوی درب خانه روی زمین ( و جلوی درب ورودی مجتمع آپارتمان) مقداری بریزید به همه دربهای خانه از دو طرف بپاشید و در همه جای خانه بجز توالت و حمام  و مکانهای نجس و درب انها روزی یه بار به امید باطل شدن سحر و جادو و دور شدن جنیان بپاشید همینطور که کمی بپاشید کفایت میکند .
،اسپند را در غروب نه اذان مغرب با کندر دود بدید در کل خونه ، روغن را قبل خواب به کل بدن بمالید مختصری چرب کنید  تا بعداز چند ساعت خودش جذب بدن بشه ونیاز به حمام نباشه.

نکته3 : حتما قبلا از دود دادن اسپند و اب پاشی منزل باید با خواندن 5 ایت الکرسی از خود حفاظت کنید چون ممکنه جنیان اذیت کنند.


نکته4 : روشهای سریع باطل کردن و کشتن یا خارج کردن جن هم هست که توی یه جزوه نوشتم بین 7تا 21 روز وبعضی  40 روزه اثر میدن خیلی تجربه شده و موثر و قوی هستند

اگر کسی صادقانه نذرشمار 3 (یعنی135هزارصلوات)را بگه انجام میدم بشرطی که با عمل به این جزوه مشکل سحر و جن من برطرف بشه ،اون جزوه را براش میفرستم. جزوه شامل اعمال قرانی و عبادی و اعمال غیر قرانی هست و عملی توش هست که 7 روزه ساحر و هر جن که توی بدن هست را ملائکه الهی می کُشند که دیگه از این غلطها نکنه. هرکی میتونه نذرا انجام بده تو نظرات بگه و ایمیل بذاره تا بفرستم براش.کسانی که ایمیل شون با این عبارت شروع میشه:

.www

یه ایمیل دیگه بسازند و درخواست جزوه بدن چون با این ایمیلها ،جی میل مشکل داره و اکثرا اشتباه هست بنده هم حذف میکنم نظرشون را


نکته5: اگر جزوه میخواید یا سوالی دارید لینکهای مربوط به سحر و جن زدگی و تطهیرمنزل و همزاد را بخونید بعد هم قوانین وبلاگ را بخونید و بعد تو نظرات همین مطلب درخواست جزوه کنید(جای دیگه درخواست بدید حذف میشه) و اگر سوالی دارید ببینید به کدوم مطلب وبلاگ ارتباط داره در نظرات همون مطلب بنویسید بنده به کسی تلفن نمیزنم هر کسی هم شماره تلفن بگذاره نظرش را مجبورم حذف کنم که دیگران مزاحمش نشند


حتما حرز ابودجانه رابنویسید طبق اصول دعانویسی یا از یک دعا نویس بخرید وهمراه تون باشه که دیگه جن زده نشید این حرز تاثیری برای دفع سحر و جادو نداره برای اینکه سحر نشید باید طلسم ها یا حرزهای دیگه ای بگیرید همراهتون باشه  مثل حرز امیرالمومنین یا حرز جوادالائمه که نسخه های مختلفی از اونها هست و نمیدونم میشه به اینها که مینویسند اعتماد کرد یا نه چون اکثر حرزهای موجود که تو نت یا بازارها میفروشند تقلبی یا ناقص هست. بهتره حداقل ایت الکرسی و 4 قل و سوره حمد را کپی بگیری یا بنویسی و تو نایلون بذاری یه طوری که رطوبت بهش نرسه (بهتره دورش را کامل با چسب نواری بپوشونید)همراهت باشه همیشه. تجربه نشون داده قران همراهت باشه. (حتی قرانهایی که چندتا سوره داره خصوص اگر سوره یس را هم داشته باشه مفیده)شیاطین جنی نمیتونن نزدیکت بشن و اذیت کنند اما جن مسلمان ممکنه بیاد سراغت که اونهم با حرز ابودجانه نمیتونه کاری بکنه. (برای سحر و جادو هم آیت الله بهجت دستور میدادند همراهتون قران بگذارید ) حتماً حتماً همیشه تحصینهای صبح و شب را اول وقت بخونید تا دیگه به سحر و جن زدگی مبتلا نشید. همچنین مداومت به خواند سوره جن به تعداد زیاد طبق حدیث مانع سحرو جن زدگی و چشم زخم میشه مثلا روزی 7تا 10  تقسیم کنید در اوقات مختلف یا بعد نمازها بخونید


ابتدا علائم سحر و جن زدگی را بخونید  بعد کشف در خواب و تطهیر منزل را انجام بدید


بزرگوارانی که از این اعمال نتیجه گرفته اند  در بخش نظرات بنویسند از کدام عمل و به چه شکلی نجات پیدا کردند تا دیگران هم تشویق بشوند.



کسانی که فکر میکنند سحر دارن یا جن زده هستند  و راهنمایی میخوان که چه کنیم؟ از کجا شروع کنیم ؟ جوابشون این هست:

قدم اول : مطمئن بشید ببینید سحر شدید یا جن زده هستید از طریق بررسی علائم  اونها یا کشف مطلب که در زیر لینکهاش را قرار دادم :


اگر مشکل بیکاری، ازدواج و بیماریهای لاعلاج دارید و فکر میکنید علائم و نشانه های سحر و جادو یا جن زدگی هست + درمان همزاد


علائم و نشانه های جن عاشق در زنان و مردان .جن دوست دارنده یا همزاد عاشق جنی که بخت را میبندد و تجاوز جنسی میکند .


میخواهید ببینید علت مشکلاتتون چیه ایا سحر شدید همزاد دارید جن زده شدید این مطلب  را بخونید و بهش عمل کنید: کشف مطلب در خواب


دفع شر همزاد ( درمان همزاد)،همزاد چیست؟حفاظت از آزار اجنهء مزاحم ،دعای دفع همزاد و درمان جن زدگی بسیار مجرب


قدم دوم: اینکه بعد از اینکه مطمئن شدید سحر و جادو شدید یا جن زده هستید . تطهیر منزل را شروع کنید و پس از تطهیر منزل شروع کنید به خوندن سوره بقره  یا اینکه صیغه نذر را( که در بالا نوشتم ) تو قسمت نظرات زیر همین مطلب کپی کنید  تا براتون  جزوه را بفرستم که خیلی سریعتر نجات پیدا کنید انشاءالله


فقط به سوالاتی که در بخش نظرات بنویسید جواب داده میشه از بخش تماس با من استفاده نکنید جواب نمیدم البته ممکنه 7 روز طول بکشه گاهی پس اگر درخواست دادید بعدش فقط برید ایمیل تون را چک کنید هر موقع فرصت کنم ایمیل میفرستم نیاید تو بخش نظرات بگید پس نظر من کو ؟چرا جزوه را نفرستادی؟ طول ممکنه بکشه از بخش تماس با من استفاده نکنید که جواب نمیدم معمولا.

از همین جا قوانین وبلاگ ما را بخونید چون رعایت نکنید نظرتون حذف میشه. کسانی که بلد نیستند با ایمیل کار کنند یا فایل دانلود کنند برن یاد بگیرن بعد تقاضای جزوه کنند . به این افراد تا زمانی که یاد نگیرن جزوه نمیدم کافیه یه جستجو تو گوگل بکنند روش ساخت ایمیل،چک کردن ایمیل را یاد بگیرن یا از یه نفر که بلد هست بگید ساخت ایمیل ، باز کردن ایمیل و ارسال ایمیل را یادتون بده بعد خودتون برید یکی مثل اون بسازید از اون ایمیل استفاده نکنید از لحاظ امنیتی خطرداره


تاکید میکنم اگر جزوه میخواید باید همه لینکهایی که در متن بالا هست بخونید و بعد صیغه یکی از نذرها را که میتونید انجام بدید را دقیق کپی کنیدتو بخش نظرات و ایمیل تون را دقیق وارد کنید تا جزوه را بدم

کپی و انتشار مطلب فقط با ذکر عنوان وبلاگ(مباهله با وهابیت و اهل سنت ) و قراردادن لینک این مطلب مجاز است والا شرعا حرام است
از همین جا قوانین وبلاگ ما را بخونید چون رعایت نکنید نظرتون حذف میشه.


جلوگیری از تجدید سحر و جادو و جن زدگی مجدد. چگونه مانع ورود عارضین بشویم؟


قبل از اقدام کردن برای باطل السحر یا دفع جن این موارد را بخونید


تاثیر دعا برای تعجیل فرج امام زمان و اثر شگفت انگیز آن در برطرف شدن مشکلات


سه کلیپ و سه داستانی که حتما باید ببنید و بشنوید و بخوانید بسیار جالبه


راه های درمان و پیشگیری از چشم زخم در روایات و احادیث


تبلیغ غدیر با تغییر عکس پروفایل + پوستر هائی برای غدیر، کمترین کاری که میشه برای اول مظلوم عالم انجام داد. بیاید خادم بشیم


سخنان جذاب، مهم و سوزناک سید حسن احمدی در مورد مظلومیت غدیر.حتما ببینید


لطف و کرامت عجیب امیرالمومنین به خادمان مجلس غدیر مشهد_معاونیان



کلیپ هایی در مورد اهمیت و فضیلت عید غدیر و بزرگداشت آن



طلسم و دعای بسیارمجرب بخت گشائی در 14 روز،احضار معشوق، عاشق و مطیع کردن همسر یا دوست+زبان بند و انگشتر موکلدار



چرا دعایمان مستجاب نمیشود چگونه به حاجت برسیم

نظرات 1153 + ارسال نظر
امیر یکشنبه 8 فروردین 1400 ساعت 15:53

برای خدا بر من واجب باشد که اگر مشکل سحر و جن من یا یکی از اعضای خانواده ام با عمل به جزوه شما و راهنمایی هاتون حل شد 135 هزار صلوات را با همون نیتی که نوشتید را (به تنهایی یا با کمک دیگران) میفرستم و تا زمانی که صلوات ها به این تعداد برسه هرصبح یا شب یک ایت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم و اگر یادم رفت یا یه روزی بخاطر مشکلی نتونستم بفرستم روزهای بعد جبرانم میکنم) و ازخداوند قهار و منتقم میخواهم اگر بعد از برطرف شدن مشکل سحر و جن، نذر را شروع نکردم یا قبل از اتمام نذر منصرف شدم و رها کردم دیگر هیچ دعا و نذری از من را مستجاب نکند تا نذر خود را تکمیل کنم .

سلام ایمیل تون راچک کنید . پوشه spam راببینید .

بتول یکشنبه 8 فروردین 1400 ساعت 15:14

( برای خدا بر من واجب باشد که اگر مشکل سحر و جن من یا یکی از اعضای خانواده ام با عمل به جزوه شما و راهنمایی هاتون حل شد 135 هزار صلوات را با همون نیتی که نوشتید را (به تنهایی یا با کمک دیگران) میفرستم و تا زمانی که صلوات ها به این تعداد برسه هرصبح یا شب یک ایت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم و اگر یادم رفت یا یه روزی بخاطر مشکلی نتونستم بفرستم روزهای بعد جبرانم میکنم) و ازخداوند قهار و منتقم میخواهم اگر بعد از برطرف شدن مشکل سحر و جن، نذر را شروع نکردم یا قبل از اتمام نذر منصرف شدم و رها کردم دیگر هیچ دعا و نذری از من را مستجاب نکند تا نذر خود را تکمیل کن

سلام ایمیلتون اشتباه بود دوباره اقدام کنید با یه ایمیل دیگه

بنده خدا یکشنبه 8 فروردین 1400 ساعت 13:39

جمعیت پسرها بیشتر از دخترهاست، برای اکثر کشورها و ایران همین طوره
وقتی نوشتی جمعیت پسرها یک سوم جمعیت دخترهاست، به تمام مطالب قبلش شک کردم

سلام .اولا یک اشتباه دلیل نمیشه که بقیه چیزها هم اشتباه باشه ثانیا آمار را نگاه کنید تا متوجه بشید

Niki یکشنبه 8 فروردین 1400 ساعت 02:34

( برای خدا بر من واجب باشد که اگر مشکل سحر و جن من یا یکی از اعضای خانواده ام با عمل به جزوه شما و راهنمایی هاتون حل شد 135 هزار صلوات را با همون نیتی که نوشتید را (به تنهایی یا با کمک دیگران) میفرستم و تا زمانی که صلوات ها به این تعداد برسه هرصبح یا شب یک ایت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم و اگر یادم رفت یا یه روزی بخاطر مشکلی نتونستم بفرستم روزهای بعد جبرانم میکنم) و ازخداوند قهار و منتقم میخواهم اگر بعد از برطرف شدن مشکل سحر و جن، نذر را شروع نکردم یا قبل از اتمام نذر منصرف شدم و رها کردم دیگر هیچ دعا و نذری از من را مستجاب نکند تا نذر خود را تکمیل کنم . با تشکر از استاد گرامی.

سلام ایمیل تون راچک کنید . پوشه spam راببینید .

بانو فاطمه یکشنبه 8 فروردین 1400 ساعت 00:37 http://mobahele.blogsky.com

( برای خدا بر من واجب باشد که اگر مشکل سحر و جن من یا یکی از اعضای خانواده ام با عمل به جزوه شما و راهنمایی هاتون حل شد 135 هزار صلوات را با همون نیتی که نوشتید را (به تنهایی یا با کمک دیگران) میفرستم و تا زمانی که صلوات ها به این تعداد برسه هرصبح یا شب یک ایت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم و اگر یادم رفت یا یه روزی بخاطر مشکلی نتونستم بفرستم روزهای بعد جبرانم میکنم) و ازخداوند قهار و منتقم میخواهم اگر بعد از برطرف شدن مشکل سحر و جن، نذر را شروع نکردم یا قبل از اتمام نذر منصرف شدم و رها کردم دیگر هیچ دعا و نذری از من را مستجاب نکند تا نذر خود را تکمیل کنم .)

سلام ایمیل تون راچک کنید . پوشه spam راببینید .

نارسیس شنبه 7 فروردین 1400 ساعت 15:22

( برای خدا بر من واجب باشد که اگر مشکل سحر و جن من یا یکی از اعضای خانواده ام با عمل به جزوه شما و راهنمایی هاتون حل شد 135 هزار صلوات را با همون نیتی که نوشتید را (به تنهایی یا با کمک دیگران) میفرستم و تا زمانی که صلوات ها به این تعداد برسه هرصبح یا شب یک ایت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم و اگر یادم رفت یا یه روزی بخاطر مشکلی نتونستم بفرستم روزهای بعد جبرانم میکنم) و ازخداوند قهار و منتقم میخواهم اگر بعد از برطرف شدن مشکل سحر و جن، نذر را شروع نکردم یا قبل از اتمام نذر منصرف شدم و رها کردم دیگر هیچ دعا و نذری از من را مستجاب نکند تا نذر خود را تکمیل کنم

سلام ایمیل تون راچک کنید . پوشه spam راببینید .

یاسمن شنبه 7 فروردین 1400 ساعت 14:14

( برای خدا بر من واجب باشد که اگر مشکل سحر و جن من یا یکی از اعضای خانواده ام با عمل به جزوه شما و راهنمایی هاتون حل شد 135 هزار صلوات را با همون نیتی که نوشتید را (به تنهایی یا با کمک دیگران) میفرستم و تا زمانی که صلوات ها به این تعداد برسه هرصبح یا شب یک ایت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم و اگر یادم رفت یا یه روزی بخاطر مشکلی نتونستم بفرستم روزهای بعد جبرانم میکنم) و ازخداوند قهار و منتقم میخواهم اگر بعد از برطرف شدن مشکل سحر و جن، نذر را شروع نکردم یا قبل از اتمام نذر منصرف شدم و رها کردم دیگر هیچ دعا و نذری از من را مستجاب نکند تا نذر خود را تکمیل کنم.

سلام ایمیل تون راچک کنید . پوشه spam راببینید .

علی یزدخواستی شنبه 7 فروردین 1400 ساعت 13:58 http://mobahele.blogsky.com

با عرض سلا م وادب خدمت شما دوست بزرگوار هنوز بدست من نرسیده روز اول سال براتون فرستادم با تشکراز جنابعالی

با عرض سلا م وادب خدمت شما دوست بزرگوار
جستجو کردم با این ایمیل صیغه نذر فرستاده نشده . شاید ایمیلتون را اشتباه وارد کردید . اگر جزوه رامیخواید ایمیل رادرست وارد کنید و صیغه نذر را بفرستید

بانو فاطمهبا عرض شنبه 7 فروردین 1400 ساعت 00:59 http://mobahele.blogsky.com

با عرض سلام و ادب؛
دختری ۳۲ ساله ام با شرایط خوب ، خیلی دوست دارم ازدواج کنم، خواستگاران زیاد با موقعیت های خوب دارم ، اما با اینکه خیلی مشتاقند،ولی یا در بله برون یاوقتی میخاد رسمی بشه یهو غیب میشن و بهم میخوره _ با مطالعه مطالب سایت من بیشتر علائم سحر و جن زدگی رو دارم ، استاد مشکل هام زیاده سخن کوتاه میکنم و ازتون میخام که کمکم کنید .
در پناه حق

سلام با دقت همین مطلب را بخون نوشتم چه کار کنید دیگه ساده ترازاین نمیتونم توضیح بدم

Fatemeh شنبه 7 فروردین 1400 ساعت 00:27 http://mobahele.blogsky.com

سلام و عرض ادب؛ دختری ۳۱ ساله ام محجبه و مذهبی ظاهر و شرایط خیلی خوب دارم و خیلی خواستگاران خوبی ام دارم ؛اما یا در مراسم بله برون بهم میخوره یا تا میخان رسمی کنند یهو خواستگار میره و ازش خبری نمیشه با اینکه خیلی مشتاقانه جلو اومدن، مطالبی که راجع به جن زدگی و سحر بود رو خوندم ، اکثر علائم رو خودم و خانوادم دارم ، مممنون میشم بنده رو راهنمایی بفرمایین .
اجرتون با امام حسین (ع)

سلام با دقت همین مطلب را بخون نوشتم چه کار کنید دیگه ساده ترازاین نمیتونم توضیح بدم

نارسیس شنبه 7 فروردین 1400 ساعت 00:25

( برای خدا بر من واجب باشد که اگر مشکل سحر و جن من یا یکی از اعضای خانواده ام با عمل به جزوه شما و راهنمایی هاتون حل شد 135 هزار صلوات را با همون نیتی که نوشتید را (به تنهایی یا با کمک دیگران) میفرستم و تا زمانی که صلوات ها به این تعداد برسه هرصبح یا شب یک ایت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم و اگر یادم رفت یا یه روزی بخاطر مشکلی نتونستم بفرستم روزهای بعد جبرانم میکنم) و ازخداوند قهار و منتقم میخواهم اگر بعد از برطرف شدن مشکل سحر و جن، نذر را شروع نکردم یا قبل از اتمام نذر منصرف شدم و رها کردم دیگر هیچ دعا و نذری از من را مستجاب نکند تا نذر خود را تکمیل کنم

من خودم سحر ندادم ولی سرکتاب گرفتم نامزدم سحر سنگین داشت که باعث جداییمون شد ایا برای رفع این جدایی هم میشه خوند؟

با سلام . اولا خودت کشف مطلب در خواب انجام بده یا علائم سحرو جن را بخون تو وبلاگ اگر مطمئن شدی که سحر و جن داره بله با یکی از اعمال جزوه میشه مشکل را حل کردبه شرطی که نماز خون باشه. اماخیلی از این سرکتاب ها دروغ است برای کلاهبرداری

سارا جمعه 6 فروردین 1400 ساعت 02:48 http://mobahele.blogsky.com

برای خدا بر من واجب باشد که اگر مشکل سحر و جن من یا یکی از اعضای خانواده ام با عمل به جزوه شما و راهنمایی هاتون حل شد 135 هزار صلوات را با همون نیتی که نوشتید را (به تنهایی یا با کمک دیگران) میفرستم و تا زمانی که صلوات ها به این تعداد برسه هرصبح یا شب یک ایت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم و اگر یادم رفت یا یه روزی بخاطر مشکلی نتونستم بفرستم روزهای بعد جبرانم میکنم) و ازخداوند قهار و منتقم میخواهم اگر بعد از برطرف شدن مشکل سحر و جن، نذر را شروع نکردم یا قبل از اتمام نذر منصرف شدم و رها کردم دیگر هیچ دعا و نذری از من را مستجاب نکند تا نذر خود را تکمیل کنم .
حدود 40 ساله هستم. با ظاهر و اخلاق و اعتقاد و ایمان و شغل و ارتباط اجتماعی خوب و مورد رضایت همه. طوری که مورد انتخاب خیلی از خانواده ها و افراد هستم اما متاسفانه همه ی مراحل تحقیق و ملاقات اولیه صورت میگیره و بعدش همه چی بی بهانه یا بدلیل بی اساس کنسل میشه.
خودم به سحر و جادو و جن و همزاد مشکوکم. لطفا راهنمایی کنید. سوره بقره رو هم شروع کردم. البته ایة الکرسی و چهار کل رو روزی سه وعده ی نماز میخونم.
خواهرم هم شرایط منو داره.

سلام ایمیل تون راچک کنید . پوشه spam راببینید .

نازیلا پنج‌شنبه 5 فروردین 1400 ساعت 01:00

( برای خدا بر من واجب باشد که اگر مشکل سحر و جن من یا یکی از اعضای خانواده ام با عمل به جزوه شما و راهنمایی هاتون حل شد 135 هزار صلوات را با همون نیتی که نوشتید را (به تنهایی یا با کمک دیگران) میفرستم و تا زمانی که صلوات ها به این تعداد برسه هرصبح یا شب یک ایت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم و اگر یادم رفت یا یه روزی بخاطر مشکلی نتونستم بفرستم روزهای بعد جبرانم میکنم) و ازخداوند قهار و منتقم میخواهم اگر بعد از برطرف شدن مشکل سحر و جن، نذر را شروع نکردم یا قبل از اتمام نذر منصرف شدم و رها کردم دیگر هیچ دعا و نذری از من را مستجاب نکند تا نذر خود را تکمیل کنم.

سلام ایمیل تون راچک کنید . پوشه spam راببینید .

Marak سه‌شنبه 3 فروردین 1400 ساعت 07:31

سلام چندماه پیش برای دعای ازدواج با فرد موردنظر پیش آقایی رفتم و از زمانی که دعا کرد همه جیز بهم خورد گفت مسلمانی میزنم اما الان مطمعن شدم جن داشته و الان اون شخص حتی دوست نداره با من حرف بزنه چه برسه ازدواج
( برای خدا بر من واجب باشد که اگر مشکل سحر و جن من یا یکی از اعضای خانواده ام با عمل به جزوه شما و راهنمایی هاتون حل شد 135 هزار صلوات را با همون نیتی که نوشتید را (به تنهایی یا با کمک دیگران) میفرستم و تا زمانی که صلوات ها به این تعداد برسه هرصبح یا شب یک ایت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم و اگر یادم رفت یا یه روزی بخاطر مشکلی نتونستم بفرستم روزهای بعد جبرانم میکنم) و ازخداوند قهار و منتقم میخواهم اگر بعد از برطرف شدن مشکل سحر و جن، نذر را شروع نکردم یا قبل از اتمام نذر منصرف شدم و رها کردم دیگر هیچ دعا و نذری از من را مستجاب نکند تا نذر خود را تکمیل کنم .

سلام ایمیل تون راچک کنید . پوشه spam راببینید .

زهرا دوشنبه 2 فروردین 1400 ساعت 20:53

سلام من باکشف مطلب خواب سوسک سیاه دیدم درضمن بدون کشف مطلب هم بارها خواب سگ که میخوادحمله کنه وسقوط کردن وخواب سوسک سیاه وموش دیدم ویباردیگه باکشف مطلب خواب دیدم زنی ازاقوام برام توحیاط خونشون سحری مدفون کرده خواستم ببینم من چطور میتونم اون روباطل کنم چون نمیشه برم اونو دربیارم ازتوخونشون،درخواست جزوه هم دادم ونذرکردم لطفا برام بفرستید ممنون میشم ازتون خیلی به کمکتون نیازدارم چون همش برا ازدواج به مشکل برمیخورم

سلام . بهترین و سریعترین راه اینه که خودتون یا کسی اول تحصین کنه بعد بره اون سحر را از زیر خاک دربیاره و باطل کنه و الا باید خیلی زحمت بکشید و نذر و نیاز و توسل و دعا بکنید تا ازاین طریق بی اثر بشه. تو وبلاگ نوشتم برا سحر مدفون

زهرا دوشنبه 2 فروردین 1400 ساعت 20:39

( برای خدا بر من واجب باشد که اگر مشکل سحر و جن من یا یکی از اعضای خانواده ام با عمل به جزوه شما و راهنمایی هاتون حل شد 135 هزار صلوات را با همون نیتی که نوشتید را (به تنهایی یا با کمک دیگران) میفرستم و تا زمانی که صلوات ها به این تعداد برسه هرصبح یا شب یک ایت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم و اگر یادم رفت یا یه روزی بخاطر مشکلی نتونستم بفرستم روزهای بعد جبرانم میکنم) و ازخداوند قهار و منتقم میخواهم اگر بعد از برطرف شدن مشکل سحر و جن، نذر را شروع نکردم یا قبل از اتمام نذر منصرف شدم و رها کردم دیگر هیچ دعا و نذری از من را مستجاب نکند تا نذر خود را تکمیل کنم

سلام ایمیل تون راچک کنید . پوشه spam راببینید .

سمیه دوشنبه 2 فروردین 1400 ساعت 19:24

برای خدابرمن واجب باشد ک اگر مشکل سحروجن من یایکی از اعضای خانوادهام باعمل ب جزوه ی شماوراهنماییهاتون حل شد 135 هزار صلوات راباهمون نیتی ک نوشتید ب تنهایی یاباکمک دیگران میفرستم وتازمانی ک صلواتها ب این تعدادبرسه هرصبح یاشب یک آیة الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم یااگریادم رفت یا یه روزی بخاطر مشکلی نتونستم بفرستم روزهای بعد جبران میکنم و ازخداوند قهارومنتقم میخواهم اگربعد ازبرطرف شدن مشکل سحر وجن ندرراشروع نکردم یاقبل ازاتمام نذر منصرف شدم ورهاکردم دیگر هیچ دعا ونذری ازمن را مستجاب نکند تا نذر خود را تکمیل کنم.

با عرض سلام وادب. لطف کنید صیغه را کپی کنید . حتما علتی داره که اصرار دارم اینکار را بکنیدچرا تایپ میکنید ؟؟

Zahra دوشنبه 2 فروردین 1400 ساعت 13:30

( برای خدا بر من واجب باشد که اگر مشکل سحر و جن من یا یکی از اعضای خانواده ام با عمل به جزوه شما و راهنمایی هاتون حل شد 135 هزار صلوات را با همون نیتی که نوشتید را (به تنهایی یا با کمک دیگران) میفرستم و تا زمانی که صلوات ها به این تعداد برسه هرصبح یا شب یک ایت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم و اگر یادم رفت یا یه روزی بخاطر مشکلی نتونستم بفرستم روزهای بعد جبرانم میکنم) و ازخداوند قهار و منتقم میخواهم اگر بعد از برطرف شدن مشکل سحر و جن، نذر را شروع نکردم یا قبل از اتمام نذر منصرف شدم و رها کردم دیگر هیچ دعا و نذری از من را مستجاب نکند تا نذر خود را تکمیل کنم

سلام ایمیل تون راچک کنید . پوشه spam راببینید .

رها دوشنبه 2 فروردین 1400 ساعت 00:18

برای خدا بر من واجب باشد که اگر مشکل سحر و جن من یا یکی از اعضای خانواده ام با عمل به جزوه شما و راهنمایی هاتون حل شد 135 هزار صلوات را با همون نیتی که نوشتید را (به تنهایی یا با کمک دیگران) میفرستم و تا زمانی که صلوات ها به این تعداد برسه هرصبح یا شب یک ایت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم و اگر یادم رفت یا یه روزی بخاطر مشکلی نتونستم بفرستم روزهای بعد جبرانم میکنم) و ازخداوند قهار و منتقم میخواهم اگر بعد از برطرف شدن مشکل سحر و جن، نذر را شروع نکردم یا قبل از اتمام نذر منصرف شدم و رها کردم دیگر هیچ دعا و نذری از من را مستجاب نکند تا نذر خود را تکمیل کنم .

سلام ایمیل تون راچک کنید . پوشه spam راببینید .

علی یزدخواستی یکشنبه 1 فروردین 1400 ساعت 23:29 http://mobahele.blogsky.com

با عرض سلام وادب برای خدابر من واجب باشدک اگرمشکل سحروجن من یا یکیاز اعضای خانواده ام باعمل ب جزوه شماوراهنمایی هاتون حل شود ۱۳۵ هزار صلوات راباهمون نیتی ک نوشتیدراب تنهایی یابا کمک دیگران میفرستم وتا زمانی ک صلواتها ب این تعدادبرسه هر صبح یا شب یک ایه الکرسی برای سلامتی اقا امام زمان میخوانم واگر یادم رفت یا بخاطر مشکلی نتونستم بفرستم روزهای بعد جبران میکنم واز خداوند قهارومنتقم میخواهم اگر بد ازبر طرف شدن مشکل سحر وجن نذررا شروع نکردم یا قبل از اتمام نذرمنصرف شدم ورها کردم دیگر هیچ دعا ونذری ازمن را مستجاب نکند تا نذر خودرا تکمیل کنم

با عرض سلام وادب. لطف کنید صیغه را کپی کنید . حتما علتی داره که اصرار دارم اینکار را بکنیدچرا تایپ میکنید ؟؟

سارا یکشنبه 1 فروردین 1400 ساعت 23:00

سلام.من واستون متن رو فرستادم ولی ی سوال دارم لطفا جواب بدید.من ۴ سال پیش برای کسی رفتم دعا زدم گفت مسلمانی میزنم خب جیزی نشد بعد رفتم پیش ی آقایی گفت مسلمونم و بعدش بهم گفت بیا بهت موکل بدم خب من نمیدونستم که قراره چی بشه توی این ۴سال پسری که باهاش هستم نفهمید چیزی حتی اگه پنهان کاری هم میکردم متوجه نمیشد الان تو این6 ماه که اون آقا مثلا بهم موکل داده همه کارایی که کردم لو رفتن. میترسم با این موکلاش زندگیمو از این بدتر کنن. پسره حتی فهمید واسش دعا کردم و خیلی همه چیز بد شد ولی دوسش دارم و بهم گفت دیگه نمیخواد من رو الان هیچ حسی بهم ندارع لطفا بگید چیکار کنم

با سلام .اولا ما دعای محبت نداریم سحر و طلسم محبت داریم که همش حرام هست برید توبه و استغفار کنید از این گناه بزرگ و بعد دعا و توسل کنید که اگرخوبه این پسر اسباب ازدواج مهیا بشه و الا یه مورد دیگه برات پیدا بشه . اون طلسم هم یا اصلا اثر نداشته یا اثرش باطل شده قبلا که دیگه پسر نمیخوادت.

عاطفه سلجوقی شنبه 30 اسفند 1399 ساعت 18:17

( برای خدا بر من واجب باشد که اگر مشکل سحر و جن من یا یکی از اعضای خانواده ام با عمل به جزوه شما و راهنمایی هاتون حل شد 135 هزار صلوات را با همون نیتی که نوشتید را (به تنهایی یا با کمک دیگران) میفرستم و تا زمانی که صلوات ها به این تعداد برسه هرصبح یا شب یک ایت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم و اگر یادم رفت یا یه روزی بخاطر مشکلی نتونستم بفرستم روزهای بعد جبرانم میکنم) و ازخداوند قهار و منتقم میخواهم اگر بعد از برطرف شدن مشکل سحر و جن، نذر را شروع نکردم یا قبل از اتمام نذر منصرف شدم و رها کردم دیگر هیچ دعا و نذری از من را مستجاب نکند تا نذر خود را تکمیل کنم .

سلام ایمیل تون راچک کنید . پوشه spam راببینید .

یاسر شیری شنبه 30 اسفند 1399 ساعت 00:37

برای خدا بر من واجب باشد که اگر مشکل سحر و جن من یا یکی از اعضای خانواده ام با عمل به جزوه شما و راهنمایی هاتون حل شد 135 هزار صلوات را با همون نیتی که نوشتید را (به تنهایی یا با کمک دیگران) میفرستم و تا زمانی که صلوات ها به این تعداد برسه هرصبح یا شب یک ایت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم و اگر یادم رفت یا یه روزی بخاطر مشکلی نتونستم بفرستم روزهای بعد جبرانم میکنم) و ازخداوند قهار و منتقم میخواهم اگر بعد از برطرف شدن مشکل سحر و جن، نذر را شروع نکردم یا قبل از اتمام نذر منصرف شدم و رها کردم دیگر هیچ دعا و نذری از من را مستجاب نکند تا نذر خود را تکمیل کنم .

سلام ایمیل تون راچک کنید . پوشه spam راببینید .

ماری پنج‌شنبه 28 اسفند 1399 ساعت 21:36

سلام برای خدا برمن واجب باشد اگر مشکل سحر و جادوی من با جزوه شما حل بشه 135 هزار صلوات رو به تنهایی یا با کمک دیگران با نبتی که ذکر کردید میفرستم و تا زمانی که صلوات ها تموم بشه هرروز صبح یا شب یک آیت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخونم و اگر یادم رفت یا مشکلی پیش اومد جبران میکنم و از خدا میخام که اگه سحرم تموم شد و نذرم ادا نکردم یا ناتمام ءذاشتم هیچ دعایی رو از من قبول نکنه تا وقتی نذرم ادا میکنم بطور کامل لطفا کمکم کنید خیلی گرفتارم

سلام صیغه کامل نیست کپی کنید

مهدا پنج‌شنبه 28 اسفند 1399 ساعت 03:53

برای خدا بر من واجب باشد که اگر مشکل سحر و جن من یا یکی از اعضای خانواده ام با عمل به جزوه شما و راهنمایی هاتون حل شد 135 هزار صلوات را با همون نیتی که نوشتید را (به تنهایی یا با کمک دیگران) میفرستم و تا زمانی که صلوات ها به این تعداد برسه هرصبح یا شب یک ایت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم و اگر یادم رفت یا یه روزی بخاطر مشکلی نتونستم بفرستم روزهای بعد جبرانم میکنم) و ازخداوند قهار و منتقم میخواهم اگر بعد از برطرف شدن مشکل سحر و جن، نذر را شروع نکردم یا قبل از اتمام نذر منصرف شدم و رها کردم دیگر هیچ دعا و نذری از من را مستجاب نکند تا نذر خود را تکمیل کنم .

سلام ایمیل تون راچک کنید . پوشه spam راببینید .

سایه چهارشنبه 27 اسفند 1399 ساعت 21:32

برای خدا بر من واجب باشد که اگر مشکل سحر و جن من یا یکی از اعضای خانواده ام با عمل به جزوه شما و راهنمایی هاتون حل شد یک گوسفند را برای فقرا و مساکین بدم ذبح و استفاده کنند (به تنهایی یا با کمک دیگران) و تا زمانی که گوسفند را ندادم هرصبح یا شب یک ایت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم و اگر یادم رفت روزهای بعد جبرانم میکنم) و ازخداوند قهار و منتقم میخواهم اگر بعد از برطرف شدن مشکل سحر و جن، نذر را انجام ندادم دیگر هیچ دعا و نذری از من را مستجاب نکند تا به نذر خود عمل کنم .

سلام ایمیل تون راچک کنید . پوشه spam راببینید .

قرو دوشنبه 25 اسفند 1399 ساعت 20:01 http://mobahele.blogsky.com

سلام الان دیدم که جواب من رو توی نظرات دادید که سختی اعمال چقدره. من دوباره پرسیدم جواب ندید دیگه

من خیلی وسواس دارم بخاطر همون. خیلی این موضوع رو می پرسم که معصیت نکنم بعدا بخاطر انجام ندادن نذر.

و یا مثلا مات اعمال جزوه شمارو انجام دادیم و مشکلمون برطرف نشد
یک ماه بعد تمام مشکل ما خود به خود حل شد حالا ما از کجا بفهمیم که این تاثیر جزوه بوده که قربانی انجام بدیم؟؟

با سلام . بعداز اتمام ختم ها باید نتیجه بگیرید مثل بعداز چهل روز انجام ختم . اگر نگرفتید یعنی اثر نداشته ختم و خود به خود سحرباطل نمیشه معمولا

قرو دوشنبه 25 اسفند 1399 ساعت 19:49 http://mobahele.blogsky.com

سلام بزرگوار
این اعمالی که در داخل جزوه میفرستید انجام دادنش سخته
؟؟
مثلا من نذر قربانی میکنم بعد شما جزوه رو میفرستید و من شاید نتونم اعمال رو انجام بدم و یا سخت باشه برام
این چجوریه اگر نذر کردیم جزوه رو فرستادید اما ما جزوه رو انجام ندادیم یا نتونستیم؟؟

سلام بزرگوار.خب وقتی نتیجه نگرفتید یا انجام ندادید نذری هم نباید ادا کنید چیزی بهتون واجب نمیشه. اعمال اسون هم داره

علی دوشنبه 25 اسفند 1399 ساعت 14:56

برای خدا بر من واجب باشد که اگر مشکل سحر و جن من یا یکی از اعضای خانواده ام با عمل به جزوه شما و راهنمایی هاتون حل شد 135 هزار صلوات را با همون نیتی که نوشتید را (به تنهایی یا با کمک دیگران) میفرستم و تا زمانی که صلوات ها به این تعداد برسه هرصبح یا شب یک ایت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم و اگر یادم رفت یا یه روزی بخاطر مشکلی نتونستم بفرستم روزهای بعد جبرانم میکنم) و ازخداوند قهار و منتقم میخواهم اگر بعد از برطرف شدن مشکل سحر و جن، نذر را شروع نکردم یا قبل از اتمام نذر منصرف شدم و رها کردم دیگر هیچ دعا و نذری از من را مستجاب نکند تا نذر خود را تکمیل کنم .

سلام ایمیل تون اشتباه بود

علی یکشنبه 24 اسفند 1399 ساعت 00:12

برای خدا بر من واجب باشد که اگر مشکل سحر و جن من یا یکی از اعضای خانواده ام با عمل به جزوه شما و راهنمایی هاتون حل شد یک گوسفند را برای فقرا و مساکین بدم ذبح و استفاده کنند (به تنهایی یا با کمک دیگران) و تا زمانی که گوسفند را ندادم هرصبح یا شب یک ایت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم و اگر یادم رفت روزهای بعد جبرانم میکنم) و ازخداوند قهار و منتقم میخواهم اگر بعد از برطرف شدن مشکل سحر و جن، نذر را انجام ندادم دیگر هیچ دعا و نذری از من را مستجاب نکند تا به نذر خود عمل کنم

سلام ایمیل تون راچک کنید . پوشه spam راببینید .

Niki شنبه 23 اسفند 1399 ساعت 22:10

( برای خدا بر من واجب باشد که اگر مشکل سحر و جن من یا یکی از اعضای خانواده ام با عمل به جزوه شما و راهنمایی هاتون حل شد یک گوسفند را برای فقرا و مساکین بدم ذبح و استفاده کنند (به تنهایی یا با کمک دیگران) و تا زمانی که گوسفند را ندادم هرصبح یا شب یک ایت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم و اگر یادم رفت روزهای بعد جبرانم میکنم) و ازخداوند قهار و منتقم میخواهم اگر بعد از برطرف شدن مشکل سحر و جن، نذر را انجام ندادم دیگر هیچ دعا و نذری از من را مستجاب نکند تا به نذر خود عمل کنم .
ضمن سپاس از خداوند متعال بابت آشنا شدن با مطالب شما در سایت برحسب اتفاق یا حکمت خواهشمندم اگر ممکنه لطف کنید و پاسخگویی مشکل ما هم باشید چون من واقعا از این زندگی خودم ک بی هیچ دلیل و عیب و نقصی انگار گره خورده و هیچ تکونی نمیخوره و بعد از ۳۵ سال زندگیم با وجود تحصیلات همچنان مجرد و بیکار هستم و هیچ گرهی از کارم باز نمیشه. درضمن از علائم جن عاشق من هیچ علامتی نداشتم جز اینکه هروقت خاستگار یا کیس مناسبی پیدا میشه بعدش ب بهانه ای جور نمیشه طوریکه انگار هرگز همچین خاستگار یا کیسی وجود نداشته . واقعا کلافه شدم نمیدونم کجای زندگیم ایراد داره ک همچنان بلاتکلیفم درحالی که عمر مفیدم رو به اتمام هست خواهش میکنم کمکم کنید.ممنونم.

با سلام . خب خواهرمن یه کشف مطلب کن ببین اصلا ارتباطی با این مسائل داره یا نه ؟ گاهی فقط گناهان خودمون هست که از سحرو
جادو بدتر عمل میکنه !!! یه ایمیل بهت میدم حتما بخونش و حتما
اینو سرچ کن تو وبلاگم با دقت بخونش:
اگر مشکل بیکاری، ازدواج و بیماریهای لاعلاج دارید

پروین جمعه 22 اسفند 1399 ساعت 23:31

برای خدا بر من واجب باشد که اگر مشکل سحر و جن من یا یکی از اعضای خانواده ام با عمل به جزوه شما و راهنمایی هاتون حل شد 135 هزار صلوات را با همون نیتی که نوشتید را (به تنهایی یا با کمک دیگران) میفرستم و تا زمانی که صلوات ها به این تعداد برسه هرصبح یا شب یک ایت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم و اگر یادم رفت یا یه روزی بخاطر مشکلی نتونستم بفرستم روزهای بعد جبرانم میکنم) و ازخداوند قهار و منتقم میخواهم اگر بعد از برطرف شدن مشکل سحر و جن، نذر را شروع نکردم یا قبل از اتمام نذر منصرف شدم و رها کردم دیگر هیچ دعا و نذری از من را مستجاب نکند تا نذر خود را تکمیل کنم .

سلام ایمیل تون راچک کنید . پوشه spam راببینید

ناهید سه‌شنبه 19 اسفند 1399 ساعت 19:51

( برای خدا بر من واجب باشد که اگر مشکل سحر و جن من یا یکی از اعضای خانواده ام با عمل به جزوه شما و راهنمایی هاتون حل شد 135 هزار صلوات را با همون نیتی که نوشتید را (به تنهایی یا با کمک دیگران) میفرستم و تا زمانی که صلوات ها به این تعداد برسه هرصبح یا شب یک ایت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم و اگر یادم رفت یا یه روزی بخاطر مشکلی نتونستم بفرستم روزهای بعد جبرانم میکنم) و ازخداوند قهار و منتقم میخواهم اگر بعد از برطرف شدن مشکل سحر و جن، نذر را شروع نکردم یا قبل از اتمام نذر منصرف شدم و رها کردم دیگر هیچ دعا و نذری از من را مستجاب نکند تا نذر خود را تکمیل کنم .

سلام ایمیل تون راچک کنید . پوشه spam راببینید .

مهناز سه‌شنبه 19 اسفند 1399 ساعت 16:31 http://mobahele.blogsky.com

( برای خدا بر من واجب باشد که اگر مشکل سحر و جن من یا یکی از اعضای خانواده ام با عمل به جزوه شما و راهنمایی هاتون حل شد 135 هزار صلوات را با همون نیتی که نوشتید را (به تنهایی یا با کمک دیگران) میفرستم و تا زمانی که صلوات ها به این تعداد برسه هرصبح یا شب یک ایت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم و اگر یادم رفت یا یه روزی بخاطر مشکلی نتونستم بفرستم روزهای بعد جبرانم میکنم) و ازخداوند قهار و منتقم میخواهم اگر بعد از برطرف شدن مشکل سحر و جن، نذر را شروع نکردم یا قبل از اتمام نذر منصرف شدم و رها کردم دیگر هیچ دعا و نذری از من را مستجاب نکند تا نذر خود را تکمیل کنم

سلام ایمیل تون راچک کنید . پوشه spam راببینید .

فرزان سه‌شنبه 19 اسفند 1399 ساعت 00:39

( برای خدا بر من واجب باشد که اگر مشکل سحر و جن من یا یکی از اعضای خانواده ام با عمل به جزوه شما و راهنمایی هاتون حل شد 135 هزار صلوات را با همون نیتی که نوشتید را (به تنهایی یا با کمک دیگران) میفرستم و تا زمانی که صلوات ها به این تعداد برسه هرصبح یا شب یک ایت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم و اگر یادم رفت یا یه روزی بخاطر مشکلی نتونستم بفرستم روزهای بعد جبرانم میکنم) و ازخداوند قهار و منتقم میخواهم اگر بعد از برطرف شدن مشکل سحر و جن، نذر را شروع نکردم یا قبل از اتمام نذر منصرف شدم و رها کردم دیگر هیچ دعا و نذری از من را مستجاب نکند تا نذر خود را تکمیل کنم .

سلام ایمیل تون راچک کنید . پوشه spam راببینید .

مهرشاد جهانبخش سه‌شنبه 19 اسفند 1399 ساعت 00:33

( برای خدا بر من واجب باشد که اگر مشکل سحر و جن من یا یکی از اعضای خانواده ام با عمل به جزوه شما و راهنمایی هاتون حل شد 135 هزار صلوات را با همون نیتی که نوشتید را (به تنهایی یا با کمک دیگران) میفرستم و تا زمانی که صلوات ها به این تعداد برسه هرصبح یا شب یک ایت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم و اگر یادم رفت یا یه روزی بخاطر مشکلی نتونستم بفرستم روزهای بعد جبرانم میکنم) و ازخداوند قهار و منتقم میخواهم اگر بعد از برطرف شدن مشکل سحر و جن، نذر را شروع نکردم یا قبل از اتمام نذر منصرف شدم و رها کردم دیگر هیچ دعا و نذری از من را مستجاب نکند تا نذر خود را تکمیل کنم .

سلام ایمیل تون راچک کنید . پوشه spam راببینید .

ش.ب یکشنبه 17 اسفند 1399 ساعت 18:13

برای خدا بر من واجب باشد که اگر مشکل سحر و جن من یا یکی از اعضای خانواده ام با عمل به جزوه شما و راهنمایی هاتون حل شد 135 هزار صلوات را با همون نیتی که نوشتید را (به تنهایی یا با کمک دیگران) میفرستم و تا زمانی که صلوات ها به این تعداد برسه هرصبح یا شب یک ایت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم و اگر یادم رفت یا یه روزی بخاطر مشکلی نتونستم بفرستم روزهای بعد جبرانم میکنم) و ازخداوند قهار و منتقم میخواهم اگر بعد از برطرف شدن مشکل سحر و جن، نذر را شروع نکردم یا قبل از اتمام نذر منصرف شدم و رها کردم دیگر هیچ دعا و نذری از من را مستجاب نکند تا نذر خود را تکمیل کنم .
سلام من خیلی از حالتهایی رو که گفتید دارم سقط بی دلیل و کابوس و خواب حیوانات و و بعداز زایمانم پی در پی دچار دردهایی در بدنم میشم که مانع از ...با همسرم میشه و دلیل علمی نداره و مطمینم که منو بستن و دعای جدایی برای من و همسرم گرفتن کلا زندگیم بهم ریخته...ممنون میشم جزوه رو به منم بدید..اجرتون با خدا و اقا امام زمان

سلام ایمیل تون راچک کنید . پوشه spam راببینید .

نفیس یکشنبه 17 اسفند 1399 ساعت 07:13

با سلام
بشدت درگیر هستم حتی شخصی اسمم رو نگاه کردن گفتن سیاهی زیادی اطرافشون هست که عجیبه، مگه نماز نمیخونن در حالی که هیچوقت نمازم ترک نمیشه وهر شب سوره جن و دهر رو میخونم وبشدت عصبانی میشم به طوری میخوام حتی بچه ام رو بکشم وموقع عصبانیت احساس سوختن میکنم وبشدت احساس گرمای زیاد وغیر طبیعی دارم الانم که دارم پیام میدم خیلی تحت فشارم وداره نفسم بند میاد که این کار رو نکنم وهر کاری برای ابطال انجام میدم خیلی اذیت میشم، تمام زندگیم قفل شده، کم‌کم کنید
برای خدا بر من واجب باشد که اگر مشکل سحر و جن من یا یکی از اعضای خانواده ام با عمل به جزوه شما و راهنمایی هاتون حل شد 135 هزار صلوات را با همون نیتی که نوشتید را (به تنهایی یا با کمک دیگران) میفرستم و تا زمانی که صلوات ها به این تعداد برسه هرصبح یا شب یک ایت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم و اگر یادم رفت یا یه روزی بخاطر مشکلی نتونستم بفرستم روزهای بعد جبرانم میکنم) و ازخداوند قهار و منتقم میخواهم اگر بعد از برطرف شدن مشکل سحر و جن، نذر را شروع نکردم یا قبل از اتمام نذر منصرف شدم و رها کردم دیگر هیچ دعا و نذری از من را مستجاب نکند تا نذر خود را تکمیل کنم .

با سلام . علم اسامی و تغییر اسم برای تغییر زندگی از مزخرفات شیادان هست . ایمیل تون راچک کنید . پوشه spam راببینید

حامد یکشنبه 17 اسفند 1399 ساعت 00:59

برای خدا بر من واجب باشد که اگر مشکل سحر و جن من یا یکی از اعضای خانواده ام با عمل به جزوه شما و راهنمایی هاتون حل شد 135 هزار صلوات را با همون نیتی که نوشتید را (به تنهایی یا با کمک دیگران) میفرستم و تا زمانی که صلوات ها به این تعداد برسه هرصبح یا شب یک ایت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم و اگر یادم رفت یا یه روزی بخاطر مشکلی نتونستم بفرستم روزهای بعد جبرانم میکنم) و ازخداوند قهار و منتقم میخواهم اگر بعد از برطرف شدن مشکل سحر و جن، نذر را شروع نکردم یا قبل از اتمام نذر منصرف شدم و رها کردم دیگر هیچ دعا و نذری از من را مستجاب نکند تا نذر خود را تکمیل کنم .

سلام ایمیل تون راچک کنید . پوشه spam راببینید .

نیلی شنبه 16 اسفند 1399 ساعت 00:10

سلام
من هفته ۲۱بارداری بچمو از دست دارم بدون اینکه دلیل پزشکی داشته باشه الان هم یکساله از اون ماجرا میگذره مدام به شک میفتم و تصمیمم برای اقدام به بارداری عوض میشه اصلا نمیتونم درست تصمیم بگیرم من نذر ۱۳۵هزار صلوات رو انجام میدم لطفا راهنمایی کنید

سلام اول کشف مطلب کنید ببینید سحرو جن دارید یا نه

یاسر جمعه 15 اسفند 1399 ساعت 23:11

سلام شکرخدامن مشکل چندانی ندارم وهرروزبرای ۱۴معصوم صلوات میفرستم اگه امکانش هست دوست دارم جزوه رابخوانم و۱۳۵هزارصلوات برای خانم فاطمه زهرا (س) بفرستم وهرروز ایه الکرسی برای امام زمان بفرستم وسلام علیکم و رحمه الله

سلام علیکم و رحمه الله. نوشتم صیغه نذر راباید چه کنید ؟
اول هم بررسی کنید مطمئن بسید سحر و جن دارید یا نه ؟

مریم جمعه 15 اسفند 1399 ساعت 23:08 http://Maryamshir67@gmail.cam

برای خدا بر من واجب باشد که اگر مشکل سحر و جن من یا یکی از اعضای خانواده ام با عمل به جزوه شما و راهنمایی هاتون حل شد 135 هزار صلوات را با همون نیتی که نوشتید را (به تنهایی یا با کمک دیگران) میفرستم و تا زمانی که صلوات ها به این تعداد برسه هرصبح یا شب یک ایت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم و اگر یادم رفت یا یه روزی بخاطر مشکلی نتونستم بفرستم روزهای بعد جبرانم میکنم) و ازخداوند قهار و منتقم میخواهم اگر بعد از برطرف شدن مشکل سحر و جن، نذر را شروع نکردم یا قبل از اتمام نذر منصرف شدم و رها کردم دیگر هیچ دعا و نذری از من را مستجاب نکند تا نذر خود را تکمیل کنم چند ساله که زندگی مو‌طلسم کردن و برام جادو نوشتن بخدا خسته شدم مطمئن هستم که برا منو همسرم دعا نوشتن ک جدا بشیم چون کامل از هم سردو دور شدیم کمکم کنید

با سلام .اول کشف مطلب کنید تامطمئن بشید .هر سرد شدن رابطه ای مربوط به سحرو جن نیست .

امیر جمعه 15 اسفند 1399 ساعت 19:27

سلام
برای خدا بر من واجب است که نذر 135000 صلوات را بعد از این که مشکل من حل شد انجام دهم و ایه الکرسی را مدام بخوانم

سلام علیکم و رحمه الله. نوشتم صیغه نذر راباید چه کنید ؟

قرو جمعه 15 اسفند 1399 ساعت 13:44

سلام این اعمالی که در داخل جزوه میفرستید نحوه و سختی انجام دادن این اعمال چقدره؟؟
مثلا من نذرشرعی صلوات یا نذر قربانی میکنم بعد شما جزوه رو میفرستید و من دقت که میکنم نمیتونم انجام بدم اعمال رو بخاطر سختی که داره. مثلا در روز 10 بار سوره بقره با غسل و نماز نیم ساعته و این حرفا
این داستانش چجوریه اگر نذر کردیم جزوه رو فرستادید اما ما جزوه رو انجام ندادیم؟؟

سلام . بعض اعمال جزوه کمتراز یکساعت طول میکشه بعضی هم 4-5 ساعت هست . هیچ وقت هم نگفتیم و ننوشتیم 10تا سوره بقره بخونید !!! اگر نتیجه نگرفتید خب حاجت نگرفتید پس به نذری هم نباید عمل کنید

ع پنج‌شنبه 14 اسفند 1399 ساعت 19:21

سلام فعلا ایمیلم رو در اختیار ندارم تو جایی غیر از حافظه گوشیمه
و این آدرس ایمیل هم همینجوری الکی زدم
برای ارتباط با شما از چه طریقی ارتباط بگیرم؟؟
ایمیل تو سایت نذاشتید؟؟
یا من ندیوم

سلام. از همین وبلاگ بپرسید .ایمیل بسازید در جیمیل یا با نام مستعار بپرسید تا همین جا جواب بدم

مریم چهارشنبه 13 اسفند 1399 ساعت 14:17

برای خدا برمن واجب شد که اگر مشکل سحر و طلسم و جن زدگی خودم یا یکی از اعضاء خانواده ام با جزوه شما رفع شد ختم قرآن و ۱۳۵ هزار صلوات به نیت سلامتی امام زمان بخوانم و تا زمانی که این ختم و صلوات تمام نشده هر شب یه آیت الکرسی به نیت سلامتی امام زمان هدیه کنم به ایشان و اگر انگیز کار نکنم خدا هیچ یک از دعاهای مرا مستجاب نکند.

با سلام . همون صیغه نذر صلوات را کپی کنید خواستید ختم قران هم اضافه کنید اون را بگید دیگه نمیخواد بنویسید

( برای خدا بر من واجب باشد که اگر مشکل سحر و جن من یا یکی از اعضای خانواده ام با عمل به جزوه شما و راهنمایی هاتون حل شد 135 هزار صلوات را با همون نیتی که نوشتید را (به تنهایی یا با کمک دیگران) میفرستم و تا زمانی که صلوات ها به این تعداد برسه هرصبح یا شب یک ایت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم و اگر یادم رفت یا یه روزی بخاطر مشکلی نتونستم بفرستم روزهای بعد جبرانم میکنم) و ازخداوند قهار و منتقم میخواهم اگر بعد از برطرف شدن مشکل سحر و جن، نذر را شروع نکردم یا قبل از اتمام نذر منصرف شدم و رها کردم دیگر هیچ دعا و نذری از من را مستجاب نکند تا نذر خود را تکمیل کنم

سلام ایمیل تون راچک کنید . پوشه spam راببینید .

گیتا سه‌شنبه 12 اسفند 1399 ساعت 14:19

سلام وقت بخیر
خیلی ممنونم که بی دریغ مشکلات دیگران رو حل میکنید امیدوارم همیشه موفق و پیروز باشید
بنده هم قول میدم تمام شروط رو رعایت کنم و نذر را هم کامل ادا کنم



( برای خدا بر من واجب باشد که اگر مشکل
سحر و جن من یا یکی از اعضای خانواده ام با عمل به جزوه شما و راهنمایی هاتون حل شد یک گوسفند را برای فقرا و مساکین بدم ذبح و استفاده کنند (به تنهایی یا با کمک دیگران) و تا زمانی که گوسفند را ندادم هرصبح یا شب یک ایت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم و اگر یادم رفت روزهای بعد جبرانم میکنم) و ازخداوند قهار و منتقم میخواهم اگر بعد از برطرف شدن مشکل سحر و جن، نذر را انجام ندادم دیگر هیچ دعا و نذری از من را مستجاب نکند تا به نذر خود عمل کنم

سلام ایمیل تون راچک کنید . پوشه spam راببینید .

جمال سه‌شنبه 12 اسفند 1399 ساعت 08:36

( برای خدا بر من واجب باشد که اگر مشکل سحر و جن من یا یکی از اعضای خانواده ام با عمل به جزوه شما و راهنمایی هاتون حل شد 135 هزار صلوات را با همون نیتی که نوشتید را (به تنهایی یا با کمک دیگران) میفرستم و تا زمانی که صلوات ها به این تعداد برسه هرصبح یا شب یک ایت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم و اگر یادم رفت یا یه روزی بخاطر مشکلی نتونستم بفرستم روزهای بعد جبرانم میکنم) و ازخداوند قهار و منتقم میخواهم اگر بعد از برطرف شدن مشکل سحر و جن، نذر را شروع نکردم یا قبل از اتمام نذر منصرف شدم و رها کردم دیگر هیچ دعا و نذری از من را مستجاب نکند تا نذر خود را تکمیل کنم .

سلام ایمیل تون راچک کنید . پوشه spam راببینید .

فریبا دوشنبه 11 اسفند 1399 ساعت 09:42

( برای خدا بر من واجب باشد که اگر مشکل سحر و جن من یا یکی از اعضای خانواده ام با عمل به جزوه شما و راهنمایی هاتون حل شد 135 هزار صلوات را با همون نیتی که نوشتید را (به تنهایی یا با کمک دیگران) میفرستم و تا زمانی که صلوات ها به این تعداد برسه هرصبح یا شب یک ایت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم و اگر یادم رفت یا یه روزی بخاطر مشکلی نتونستم بفرستم روزهای بعد جبرانم میکنم) و ازخداوند قهار و منتقم میخواهم اگر بعد از برطرف شدن مشکل سحر و جن، نذر را شروع نکردم یا قبل از اتمام نذر منصرف شدم و رها کردم دیگر هیچ دعا و نذری از من را مستجاب نکند تا نذر خود را تکمیل کنم .

سلام ایمیل تون راچک کنید . پوشه spam راببینید .

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.