مباهله شیعه با وهابیت و اهل سنت ، مولوی ها ماموستا ها اگر جرات دارید تشریف بیارید.دفع شر جن و همزاد باطل السحر قوی و مجرب

گذاشتن لینک های وب دیگران به معنی تائیدآنها نیست کپی و انتشار مطالب با ذکرمنبع مجاز است و الا شرعاً حرام است( بجزمطالبی که درمورد حقانیت شیعه و گمراهی وهابیت و اهل سنت است )

مباهله شیعه با وهابیت و اهل سنت ، مولوی ها ماموستا ها اگر جرات دارید تشریف بیارید.دفع شر جن و همزاد باطل السحر قوی و مجرب

گذاشتن لینک های وب دیگران به معنی تائیدآنها نیست کپی و انتشار مطالب با ذکرمنبع مجاز است و الا شرعاً حرام است( بجزمطالبی که درمورد حقانیت شیعه و گمراهی وهابیت و اهل سنت است )

قوانین وبلاگ ما و لینکهای مهم

 ( توجه کنید : این مطلب ثابت است و مطالب جدید در زیر این مطلب نشان داده میشود)


با سلام . چند روزی طول میکشه جواب بدم بهتون .سوالات مربوط به جزوه را فقط با ایمیل بپرسید. مختصر و مفید بنویسد. بیشتر از14سطر نشه . یاداشت کنید برای کدوم مطلب نظردادید که بعد اشتباه نکنید و سریع بتونید جوابتون را پیدا کنید. سوالات علمی فلسفی در مورد سحر و جن را  و منبع مطالب درباره ختم و ذکر را جواب نمیدم به نظرات طولانی جواب داده نمیشه.زیاد سوال بپرسید باید...  (ادامه مطلب را حتما بخونید)

  باید زمانی طولانی منتظر باشید تا جواب بدم فقط سوالات خیلی مهم را بپرسید و فقط گرفتاران سوال بپرسند مختصر و مفید هم بنویسند .انشاءالله جواب میدم اگر بلد باشم. حتما اگر سوال یا نظری دارید فقط در قسمت نظرات پست مربوط به سوال تون بنویسید. اگر نظری که میدید ربطی به مطلبی که بنده تو وبلاگ نوشتم نداشته باشه حذف میشه. خوابهاتون را ننویسید تعبیر خواب میخواید به همون پست کشف مطلب مراجعه کنید جوابتون را بگیرید یا به کسی که تعبیر خواب بلده ،مراجعه کنید . در نظرات خود ازدیگران اسم نبرید  دستورالعمل های اونها را ننویسید. بنده علم غیب ندارم ،سوال نکنید آیا فلانی برا ما سحرو طلسم گرفته ،آیا من سحر شدم جن زده هستم؟ خب علائم سحر و جن زدگی را نوشتم بخونیدش یا کشف مطلب کنید تا متوجه بشید . به مواردی که ازطریق بخش( تماس با ما ) میفرستید احتمال زیاد اصلا جواب نمیدم . حتما ایمیل خود را با دقت وارد کنید تا بتونم جواب را بفرستم . اگر نوشتم ایمیل تون را چک کنید و شما از بنده ایمیلی دریافت نکردید بدونید ایمیل تون را اشتباه وارد کردید دوباره بیاد و درست وارد کنید.


ایمیل را کسی غیر از بنده نمیتونه ببینه. در ضمن میتونید با اسم مستعار نظر بدید تا ناشناس بمونید.ممکنه چند روز طول بکشه تا جواب بدم. کسانی که جواب نگرفتن به احتمال زیاد ایمیل شون را اشتباه وارد کردن .لازم نیست وقت نظر دادن تو قسمت سایت ،ادرس سایتی را بنویسید.  ممکنه7 روز طول بکشه تا جواب بدم . اگر نظری نوشتید دیگه دوباره ننویسد منتظر بمونید تا جواب بدم.  با دقت ایمیل را وارد کنید. قبل از نظردادن ،نظرات همون مطلب رابخونید شاید قبلا سوال شما را کسی پرسیده و جواب داده شده. اگر جزوه روشهای سریع ابطال سحر و دفع جن را میخواید باید صیغه نذر را بفرستید تو نظرات همون پست. بعضی کل صفحه اول وبلاگ را با تمام مطالب  و عنواین سمت راست کپی میکنند تو نظرات!!! که بنده هم حذف میکنم .


کسانی که ایمیل شون با این عبارت شروع میشه:

.www

یه ایمیل دیگه بسازند و درخواست جزوه بدن چون با این ایمیلها ،جی میل مشکل داره و اکثرا اشتباه هست بنده هم حذف میکنم نظرشون را. کسانی که نظر میدن میگن اینجای نظرمون را حذف کن یا کلا نظرمون را نذار ما امکان ویرایش نداریم و کلا نظرشون را حذف میکنیم . گفتیم بصورت ناشناس نظر بدید یا سوال کنید


کسانی تو بخش نظر فقط یه سلام مینویسن یا یه گل میفرستن یا چیزی بدرد نخور مینویسن نظرشون حذف میشه بیخود وقت ما وخودتون را نگیرید حق الناس هست.

اگر با موبایل دارید وبلاگ را میخونید قسمت بالای وبلاگ ،سمت راست 3 تا خط افقی روی هم هست روی اون ضربه بزنید  تمام لینکهای روزانه و فهرست موضوعات و کادر جستجو باز میشه . هر مطلبی را که میخواید میتونید جستجو کنید .

هرگز شماره تلفن یا آی دی خود در شبکه های اجتماعی را نگذارید تو بخش نظرات به لحاظ امنیتی خطرساز هست خصوص برای خانم ها و افراد شیاد ممکنه فریب تون بدن . بنده هم حذف میکنم که این اتفاق نیافته .

در مورد روشهای دیگران از ما سوال نپرسید. که این روش خوبه یا نه؟ آیا فلانی کارش درسته ؟

 منبع این ختم و ذکری که نوشتید کجاست؟

سوال در مورد مطالب خارج از وبلاگ باشه احتمالش کم هست جواب بدم

 جواب سوالات را زیر نظرتون مینویسم نگید جواب را ایمیل کن ،ایمیل بنده فقط مال کسانی هست که جزوه گرفتن یا موارد خاصی که تو نظرات نباید جواب بدم . پس حتما یادتون باشه برای چه پستی نظردادید و برید همونجا جواب را ببینید  اگر دیدید نظرتون نیست یا حذف شده به علت رعایت نکردن قوانین یا مصلحت بوده ایمیل بهتون بدم. اگر امکان ارسال نظر و پیام برای مطلبی غیر فعال بود یعنی تا مدتی نمیتونم پاسخگو باشم ،بعداً بیاید سوال بپرسید نرید جاهای دیگه پیام بگذارید که حذف میکنم. لطفا شعور داشته باشید مشکل یا سوالتون را نرید 7-8 جای وبلاگ مطرح کنید . این افراد همه نظراتشون حذف میشه. مطمئن باشید هرجایی نظر بدید من می بینم ،پس فقط یکبار نظر بدید یا سوال را بنویسید .حتما اگر میخواهید که مطلبی که تو نظرات می نویسید را دیگران نفهمند شما نوشتید: با اسم مستعار بنویسید و اسم یه شهری دیگه غیراز اون شهریی که توش زندگی میکنید را بنویسید . مثلا میترا از رشت . سعید از جنت آباد

بعضی یه سوالاتی میپرسند بعد جوابشون را که مینویسم میگن نظرم را پاک کنید شاید اقوام و دوستان این وبلاگ را بخونند بفهمند من نوشتم بعضی وقتها این امکان وجود نداره یا خیلی سخته تا بگردیم پیداش کنیم  پس خودتون مراعات کنید .

قبل از پرسیدن سوال،بهتره تمام مطالب در مورد (دفع سحر ، جادو ، جن و همزاد ) در وبلاگ را بخون با دقت و در پست مربوطه نظر بدید یا حداقل لینکهایی که در پایان این مطلب آمده را بخون.

 
به هر سوالی جواب نمیدم خصوص به سوالات آدم های فضول خیلی ها با همین جزوه فقط 7 روزه مشکل سحر و جن زدگی شون حل شد اگر اعتماد ندارید مزاحم نشید ما که رایگان داریم خدمت میکنیم مثل بعضی دعانویسای فضای مجازی و حقیقی نیستیم که کلی پول ازتون میگیرند بعد کمک که نمیکنند هیچ یه طلسمی ،سحری بهتون میدن مشکلات تون زیادتر میشه .

بعضی چندتا دستورالعمل میدن بدون یه طلسم  یا دعا. باید انجام بدی خودت و کلی هم پول بدی بابت این دستوراتشون.

بنده استاد نیستم ،حاجی هم نیستم علم غیب هم ندارم مختصر اطلاعاتی دارم که تو وبلاگ گذاشتم اکثرش را. برای فهمیدن علت مشکلات به پست کشف مطلب در خواب مراجعه کنید.اگر فکر میکنید مشکلتون به سحر و جن یا همزاد مربوط میشه لینکهایی که در اخر این مطلب میاد را بادقت بخونید متوجه میشید باید چه کنید

به موارد فوق عمل نکنید نظرتون حذف میشه.خصوصا اگر سوال یا نظرتون به مطلبی که براش نظر میگذارید  مربوط نباشه 


از همه ختم هایی که تو وبلاگ گذاشته شده برای حاجت،میتونید برای رفع هر مشکل و گرفتاری یا هر حاجتی استفاده کنید. از بازگشت همسر تا قبولی در آزمون تا فرزند دار شدن و البته در جهت رسیدن به حاجت راه های منطقی ولازم اون را هم انجام بدید.لازم نیست حتما ختم خاص برای اون مشکل یا حاجت خاص بگیرید گرچه ختم های مجربی ممکنه باشه در اون زمینه.دوباره همین مطلب را بخونید تا اشتباه نکنیدو نظرتون را حذف نکنم

تا تاریخ 24 این ماه درخواست جزوه نکنید سوالی درمورد سحرو جن نکنید بخش نظرات را بستم نظر غیر مرتبط جایی بذارید حذف میشه


 پیام ندید از قسمت تماس با من چون حذف میشه به احتمال زیاد و جوابی بهتون نمیدم!!


مهمترین مطالب وبلاگ درباره  ابطال سحر ،جادو ،طلسم   و درمان جن زدگی و همزاد که حتما باید بخونید:


اگر مشکل بیکاری و ازدواج و بیماریهای لاعلاج دارید و فکر میکنید به سحر و جادو و جن مربوط میشه ( بعضی از علائم ونشانه های سحر و جادو و جن زدگی) حتما بخونید


پاکسازی و تطهیر منزل ،چگونه جن را از خانه بیرون کنیم ؟ قبل از اقدام کردن برای باطل السحر یا دفع جن این موارد را بخونید


اگر مشکل همزاد دارید یا جنها آزار و اذیت میکنند شما را اینجا را کیلیک کنید


درمان و پیشگیری  و مقابله با چشم زخم را از اینجا بخوانید


طلسم و دعای بسیارمجرب بخت گشائی در 14 روز،احضار معشوق، عاشق و مطیع کردن همسر یا دوست+زبان بند و انگشتر موکلدار


توصیه های مهم امام زمان علیه السلام به مرحوم مرعشی نجفی +روش استخاره امام زمان صلوات الله علیه


ابطال هر گونه طلسم، باطل کردن سحر و جادو و کشتن عارض(هر نوع جن مزاحم که وارد بدن شده) بسیار مجرب مجانی و رایگان



اگر میخواهید بدونید علت مشکلتون چیه و آیا به سحر و جن یا همزاد ارتباط داره یا نه یا میخواهید گمشده تون را پیداکنید یا بفهمید سارق کیه اینجا را ببینید (کشف مطلب در خواب)


دیدن ساحر+ احضار، جلب و ابطال سحر مدفون(خاکی) و علائم و نشانه های آن +علت وسواس


 اگر کسی اذیت تون میکنه و بر ضد شما توطئه و حیله میکنند اینجا را ببینید(ختم و ادعیه دفع شر دشمن)

چرا دعایمان مستجاب نمیشود چگونه به حاجت برسیم


جلوگیری از تجدید سحر و جادو و جن زدگی مجدد. چگونه مانع ورود عارضین بشویم؟



بی نمازی، عارض (جن)قوی،اذکار و ادعیه عاقبت به خیری و ایمان ثابت داشتن



احادیث مهم در مورد بی نمازی ، سبک شمردن نماز و فضیلت نماز اول وقت .چطور نماز خون بشیم



پیشگیری و درمان قطعی بیماری کرونا با طب اهل بیت علیهم السلام

نظرات 8 + ارسال نظر
حانیه چهارشنبه 15 خرداد 1398 ساعت 22:39

سلام اقا من یهویی باوبلاگ شمااشنا شدم مشکلات زیادی سرراهم هست اینک بااینک مدرک بالایی دارم ولی جایی کارپیدانمیشه برام تادم دم درست میشه وبهم میخوره ازدواجمم همینطور وجلوی چشم بقیه خیلی بدجلوه دارم بااینک قلبن وذاتن همرو دوستدارم و بفکرشونم و اصلاکینه ای نیستم واقایی هست که بهم علاقه داریم ولی نمیدونم واقعا باهش خوشبخت میشم یانه ولی خانوادش حرفای نامربوطی درموردم زدن و اونم خیلی سرد شده وحرفای اونارو تکرار..الان نمیدونم دلیلشون چیه بعضی گفتن طلسم داری وهمزادتو طلسم کردن هرکسی یک نسخه ای میده وچیزی میگه وهم درمورد همزاد وجن عاشق یا سحرنشونه هایی که گفتبن رودارم ..ممنون میشم کمکم کنیم نذرصوات روهم حاضرانجام بدم و منتظرجزوتونم ..

سلام تمام مطالب در مورد (دفع سحر ، جادو ، جن و همزاد )در وبلاگ را بخون با دقت و در پست مربوطه نظر بده

هانیه سه‌شنبه 14 خرداد 1398 ساعت 17:40

خانومی گفت موکل داره برای من گفت همزاد جن بد مرد داری که نمیزاره هیچ مردی بهت نزدیک بشه و ازدواج کنی گفت یه خانومی هم همش برات دعا میگبره طلسم داری باید چیکار کنم ممنون میشم جواب منو بدید

سلام تمام مطالب در مورد (دفع سحر ، جادو ، جن و همزاد )در وبلاگ را بخون با دقت و در پست مربوطه نظر بده اگر جزوه را میخواید

ندا پنج‌شنبه 2 خرداد 1398 ساعت 09:01

با سلام. لطفا محبت فرمایید جزوه را ارسال فرمایید. متعهد به فرستادن صلوات گشتم. سپاس

سلام صیغه نذر را بفرستید

فرزانه دوشنبه 30 اردیبهشت 1398 ساعت 17:37

سلام.اسمم فرزانه است و 33 سالم و مجردم.متاسفانه من از بچگی اجنبه رو میدیم و... الان به من میگن نه دعا نه قران نه ختم و... اثر نداره فقط باید یک جن گیر قوی اینکار برات انجام بده.چون جنت کافر و قوی خیلی بلاها و مشکلات سرم اومده که جاش نیست بگم.به من میگن باهاش حرف بزن ببین چی میخواد ولی چون حدس میزنم چی میخواد و گناه اصلا دوست ندارم بهش فکر کنم و اصلا دوست ندارم با کسی که سالهاست بهم اسیب زده حرفی بزنم!
البته من ختم های مختلفی از قران میخونم و هیچ وقت نا امید از درگاه حق نشدم و نمیشم.ولی به شدت مشکل مالی دارم در حدی که توان ندارم اجاره خونم بدم یا حتی خیلی وقتا نون شب ندارم بخورم.ولی مهتر قرضهای سنگینی که روی دوشم و دینم به مردم. من نذر اقا امام رضا کردم که به نیت ایشون اگر قرضام دادم جهیزیه هشت تا دختر بی بضاعت بدم.همچین ختم قران دوباره شروع میکنم به این نیت که انشا الله این جن از من دور بشه و من کار پیدا کنم و بختم باز بشه مطالبتون کامل خوندم سوره بقره و روش هایی که گفتید.امیدوارم در حقم لطف کنید به من کمک کنید. در پناه حق

سلام . مزخرفات بهت گفتن با قران همه سحرو جادو ها باطل میشن و هر جنی را میشه خارج کرد یا کشت تطهیر منزل راانجام بده و سوره بقره رابخون اگر هم جزوه را بخوای صیغه نذر را باید بفرستی روشهای سریعی توش گذاشتم

رو ح اله عابد شنبه 28 اردیبهشت 1398 ساعت 13:56

با سلام
من چند سالی هست که شدیدا دچار وحشت زدگی هستم وشب وروز ترس برمن غلبه داره و نمیتونم از خودم دورش کنم قلبم شدیدا گرفته شده وانگار یکی داره خفم می کنه . نا گفته نمونه من 16 یا 17 سالم بود خود سرانه تو کار هیپنو تیزم وتله پاتی مشغول می شدم.یهو دم غروب افتاب اینجوری شدم.خیلی پیش روانشناس وروانپزشک رفتم ولی نتیجه ای نگرفتم. ولی توی این بیست سال رفته رفته اثرش کمتر شده ولی از بین نرفته .پیش دعا نویسم میرم ولی دعا نویسا هم فکر می کنم چیزی سر در نمیارن.دو روز پیش یه سید رفتم گفته کار همزاده .دعای اودجانه وامامک جواد داده .کی بر طرف میشه بخدا خسته شدم دیگه .علتش چیه تو رو خدا کمکم کنید ممنونم از سایت خوبتون

با سلام . همه لینکهای داخل این پست ر ا بادقت بخون احتمال زیاد جن داخل بدن شده

فاطمه دوشنبه 23 اردیبهشت 1398 ساعت 07:40

سلام استاد. ممنون از اینکه وقت عزیزتون را در راه آگاهی و هدایت به خیر گذاشین. من مطالب شما رو خوندم. نذر ۱۳۵ صلوات رو انجام میدم. لطفا کمکم کتید. یه مدت نماز اول وقت ،قران خوندم. ولی کارهام جور نمیشه.بطوریکه ناامید شدم. ممنون میشم کمکم کنید.تا باز هم ایمانم رو بدست بیارم و گشایشی در زندگیم ایجاد بشه.اکه بگم چیها سرم اومده.

کشف مطلب کنید حتما و شروع کنید به تطهیرمنزل و خوندن سوره بقره. صفحه اول وبلاگ، قوانین وبلاگ را بخونید همه لینکهای مهم اون را هم مطالعه کنید با جزوه سریعتر نتیجه میگیرید

Mohammadi دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 ساعت 16:53

سلام
من عذر خواهی میکنم الان متوجه شدم که ایمیل های شما در قسمت اسمپ رفته واونجا رو ندیده بودم از اینکه باعث زحمت مضاعف شدم مرا عفو فرمایید
ممنون از زحماتتان

با سلام خواهش میکنم موفق باشید

Mohammadi یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 ساعت 22:44

سلام
من ایمیلتان را پیدا نمیکنم
جهت جزوه میخواستم مزاحم بشم
ممنونم

سلام . این سومین ایمیل است که میفرستم خوب دقت کنید پیدا نکردید دیگه پیام ندید!!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.