مباهله شیعه با وهابیت و اهل سنت ، مولوی ها ماموستا ها اگر جرات دارید تشریف بیارید.دفع شر جن و همزاد باطل السحر قوی و مجرب

گذاشتن لینک های وب دیگران به معنی تائیدآنها نیست کپی و انتشار مطالب با ذکرمنبع مجاز است و الا شرعاً حرام است( بجزمطالبی که درمورد حقانیت شیعه و گمراهی وهابیت و اهل سنت است )

مباهله شیعه با وهابیت و اهل سنت ، مولوی ها ماموستا ها اگر جرات دارید تشریف بیارید.دفع شر جن و همزاد باطل السحر قوی و مجرب

گذاشتن لینک های وب دیگران به معنی تائیدآنها نیست کپی و انتشار مطالب با ذکرمنبع مجاز است و الا شرعاً حرام است( بجزمطالبی که درمورد حقانیت شیعه و گمراهی وهابیت و اهل سنت است )

شهادت محققان غیر مسلمان به وقایع حمله به خانه حضرت زهرا، آتش زدن ، سقط محسن بن علی،واقعه غدیر و غضب آن حضرت از خلفا

شهادت بانوی دو عالم سلام الله علیها حقیقتی غیر قابل انکار
آیا غیر مسلمین هم به قضیه شهادت و هجوم به بیت فاطمی سلام الله علیها استناد کرده اند؟

پاسخ: بله.

چند نمونه را بیان می‌کنیم.

1_ لئورا ولیری در دانشنامه اسلام چاپ لیدن ص 844 نوشته است:
عمر دستور العمل بیشتری به او( #خالد_بن_ولید) داد و به آنها گفت در صورت لزوم برای خارج کردن حضرت علی علیه السلام ،خانه را آتش بزنند.

2_ دانشنامه بریتانیکا:
غضب حضرت زهرا سلام الله علیها نسبت به ابوبکر تا اخر عمر ادامه داشت.

3_ لزلی هزلتون در کتاب پس از پیامبر داستان حماسی شیعه و سنی در ص 72 و 73:
اما شاید دردناک تر از همه در آن ماه، پس از سقط پسر سومش، طرد شدن امیرالمومنین توسط ابوبکر بود...هنگامی که فهمید مرگش نزدیک است از علی خواست تا او را مخفیانه دفن کند و به ابوبکر، هیچ شانسی برای شرکت در تشییع جنازه اش را ندهد.

4_ مادلونگ ویلفرد در جانشینی حضرت محمد ص،پژوهشی در خلافت نخستین در ص 52:
کفن و دفن مخفیانه حضرت زهرا با هدف اجتناب از حضور ابوبکر انجا گرفته است.

5_ توماس پاتریک هیوز در فرهنگ اسلام:
حضرت زهرا معتقد بود که به علت بیانیه نبی اکرم در #غدیر ، امیرالمومنین علیه السلام باید رهبری جامعه اسلامی را بر عهده بگیرد.

6_ دنیس صوفی در پایان نامه دکترایش در دانشگاه پرینستون امریکا در سال 1997 در ص 206:
واقعیت این است که اهل سنت قادر نیست همه حقایق را سرکوب کند...فاطمه هرگز ابوبکر را نبخشید...احتمالا با درخواست او بود که ابوبکر به علت غصب خلافت،برای تشییع جنازه حاضر نشود.

7_ ادوارد گیبون در کتاب انحطاط و سقوط امپراطوری روم ج 5 ص 78:
پس از تحلیف ابوبکر به خلافت،مکه و مدینه از او اطاعت کردند الا بنی هاشم که وفاداریشان به رییس شان(امیرالمومنین علیه السلام)کم شده بود و شش ماه خانه نشین بود و به تهدید عمر که اقدام به آتش زدن خانه دختر رسول الله بود گوش نداد.

8_یوسف ولید مرعی و جری باکراک در دانشنامه تمدن اسلامی در قرون وسطی در ص 248 و 249:
هنگامی که محمد فوت کرد، فاطمه به دلیل اینکه خلافت را حق علی میدانست با خلافت ابوبکر مخالفت کرد.عمر چون نگران مخالفت او بود تهدید کرد که خانه را همراه با ساکنان آن خراب کند

9_ آدام هانی واکر در کتاب محمد صلی الله علیه وآله در تاریخ،اندیشه و فرهنگ ص 186 میگوید:
بعد از مرگ محمد ،ابوبکر افرادی را برای اوردن علی آورد که او را به عنوان #بیعت کننده ببیند.دهها سند میگویند که عمر تهدید به آتش زدن درب خانه کرد و با خشونت داخل خانه شد که علت مرگ تدریجی فاطمه این بود.

10_ اسماعیل پوناوالا در ترجمه تاریخ طبری به انگلیسی در پاورقی جلد 9 صفحه 187 میگوید:
اگرچه حوادث آن زمان دقیقا مشخص نیست ولی به نظر میرسد که علی و گروهش آمدند تا درباره سقیفه بحث کنند و در خانه فاطمه جمع شدند.ابوبکر، عمر را فرستاد تا آنها را با یک تهدید جدی بترساند.علی از کار بیعت خودداری کرد.عمر با یک گروه مسلح آنجا را احاطه کردند و عمر تهدید کرد اگر علی و یارانش بیعت نکنند خانه را آتش میزند و صحنه های خشونت امیزی با فاطمه انجام داد.

پس شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها واقعیتی است که حتی غیر مسلمانان هم منکر آن نیستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.