مباهله شیعه با وهابیت و اهل سنت ، مولوی ها ماموستا ها اگر جرات دارید تشریف بیارید.دفع شر جن و همزاد باطل السحر قوی و مجرب

گذاشتن لینک های وب دیگران به معنی تائیدآنها نیست کپی و انتشار مطالب با ذکرمنبع مجاز است و الا شرعاً حرام است( بجزمطالبی که درمورد حقانیت شیعه و گمراهی وهابیت و اهل سنت است )

مباهله شیعه با وهابیت و اهل سنت ، مولوی ها ماموستا ها اگر جرات دارید تشریف بیارید.دفع شر جن و همزاد باطل السحر قوی و مجرب

گذاشتن لینک های وب دیگران به معنی تائیدآنها نیست کپی و انتشار مطالب با ذکرمنبع مجاز است و الا شرعاً حرام است( بجزمطالبی که درمورد حقانیت شیعه و گمراهی وهابیت و اهل سنت است )

ختم خیلی مجرب و سریع التاثیر یا علی ( توسل به امیرالمومنین علیه السلام)


ختم بسیار مجرب یا علی ( توسل به امیرالمونین علیه السلام)

 بر در خانه علی عقدۀ دل زدودنی است    
 نزد علی مرتضی هر گره ای گشودنی است

 

این ختم تجربه شده هم عیدی شما در روز ولادت امام حسن عسکری علیه السلام :دو نفر یکی برا خودم نوشته بود و یکی هم یه عالمی بود که ازش نقل شده بود قریب به این مضامین که هر موقع حاجت داریم با این نماز حاجتمون را میگیریم!!!

به مدت 10 شب در وقت معین دو رکعت نماز حاجت بخواند وبعد از نماز 110 مرتبه صلوات و بعد از آن بلافاصله 1570 مرتبه (یا علی)بگوید و بعد حاجت را بخواهد و3مرتبه صلوات بفرستد.شخصی این نماز را خوانده بود و قبل از اتمام ختم نتیجه گرفته بود.خانمیکه شوهر بسیار گناهکاری داشت برای کار پیدا کردن شوهرش خواند بود ، شب دهم خواب دیده بود یه نفر یه سکه 10 تومانی به او داده بود.این مطلب را به شوهرش گفته بود و او این طوری برای خود  تعبیر کرده بود که سکه 10 تومانی را هم 100 ریال و هم 10 تومان میگویند و جمع اینها 110 میشه بعد به زنش گفته بود یک دور دیگه ختم را انجام بده او هم انجام داده بود و به حاجت رسیده بود همان روز دهم!!!

شخص دیگه ای هم این ختم را انجام داده بود و 10 روز بعد از پایان ختم به حاجت رسیده بود. لطفا بنده و خانواده ام را هم از دعای خیرتون بی بهره نگذارید.


بجز از علی نباشد به جهان گره گشائی* طلب مدد از او کن چو رسد غم و بلائی


منبع: mobahele.blogsky.com

کپی بدون ذکر عنوان ( وبلاگ مباهله با وهابیت و اهل سنت ) و قرار دادن ادرس وبلاگ شرعا حرام است،ضایع کردن حق الناس هست و رضایت ندارم


ابطال هر گونه طلسم،  باطل کردن سحر و جادو و  کشتن عارض(هر نوع جن مزاحم که وارد بدن شده) خیلی مجرب

درمان جن زدگی و دفع شر همزاد


ختم سر یع التأثیر ، ختم یا علی +  ختم بسیار مجرب،حاجت گرفتید توسل، حاجت گرفتند حاجت رسیدند،امیرالمومنین+تجربه شده ختم عالی
نظرات 25 + ارسال نظر
سمیرا دوشنبه 28 مرداد 1398 ساعت 12:08

سلام اگه در تعداد گفتن اذکار اشتباه کنیم چی چطوری مطمئن باشیم درست شموردیم.....

سلام وسواسی نشید با ارامش بدون عجله ذکر بگید که اشتباه نکنید زیاد هم فاصله ندازید که شک کنید. اگر وسواس دارید بنار ا بگذارید براین که درست گفتید و به شک اهمیت ندید

افشین یکشنبه 27 مرداد 1398 ساعت 18:00

سلام واسه رسیدن به طی الارض چه ختمی انجام بدهیم؟

سلام اول تزکیه نفس وترک گناه بعد ختم سوره توحید که تو وبلاگ هست

sory sohni سه‌شنبه 11 تیر 1398 ساعت 15:47

سلام ببخشید من دختری دارم که عقد کرده است ودایما کارش به مشکل میخوره یکبار سرکتاب گرفتم گفتند چشم زخم شدید داره که حتی باعث مریضی ش شده نمیدونم باید چکار کنم ممنون میشم راهنماییم کنید

سلام . دعاهای چشم زخم تو حاشیه مفاتیح را بخونید و از کشف مطلب استفاده کنید تامطمئن بشید علت واقعا چیه.هر روز صدقه بده برای سلامتی امام زمان و برای دفع بلا و مرض و نحسی از خودش. اینو بخون با همه لینکهای اخرش https://b2n.ir/Ghawanin

زکیه دوشنبه 6 خرداد 1398 ساعت 17:49

سلام من یک بیماری دارم که خوب نمیشم اصلا میشه یه ختم یادم بدید خواهش میکنم

با سلام همه ختم های مجرب را میتونید انجام بدید باید شرایط استجابت را بوجود بیارید با ترک گناه و نماز اول وقت

فاطمه شنبه 4 خرداد 1398 ساعت 23:22

برای بی اولادها هم دعا کنبد جانم و روحم خسته هست از اینکه از من ااتماس و ار خدای مهربان بی جوابی چه کنم خدا مانع ها رو برطرف کند اجابتم کند عمرم به سر رسید در ابن حسرت ااتماس دعا

سلام دعا و نذر و توسل همراه با ترک گناه و نماز اول وقت نذر کنید چادر بشید و اسامی 14 معصوم را روی فرزندان بگذارید اگر بچه دار شدید بگید اگر دختر شد اسمش را خدیجه میگذارم

Saeede شنبه 4 خرداد 1398 ساعت 12:56

سلام برای پدر عزیزم دعا کنید,ی ختم برای شفای بیمارهم بزارید

سلام خدا همه بیماران را شفا بده همه ختم را میتونید برای بیماری هم استفاده کنید

فقط خدا جمعه 3 خرداد 1398 ساعت 04:52

سلام پسری که منو با حرفاش گول زد ومن پشیمان شدم اما اون منو ول نمیکنه من دو فرزند دارم اون مجرده وخیلی هم عوضی وخلافکار همه جوره هر نذر توسل هر دری بگین رفتم اما حاجتم ونمیگیرم داره زندگیم ومیپاشونه چکار کنم؟؟هر روز باید اشک بریزم خدا لعنتش کنه...

سلام. اگر گناهی کردید توبه کنید و بعد دعاهای دفع دشمن را بخونید تون وبلاگ هست قسمت ختم ها .صلوات با عجل الفرجهم هدیه کنید امام زمان و حضرت ابالفضل بگید دفع شر بشه بخونید اینجا را https://b2n.ir/doshman
نتیجه را هم بهم بگید تو همون پست

مریم یکشنبه 29 اردیبهشت 1398 ساعت 00:39

سلام من تازه با سایت شما آشنا شدم ٣٩سالمه مجرد هستم تا الان خیلی ختم خوندم قرآن زیارت عاشورا تسبیح صلوات ختم بِسْم الله و........ولی تا الان هیچ شما بگید چیکار کنم جوابم رو ایمیل نکنید همینجا بزارین تا دوستان دیگه هم استفاده کنن ممنون میشم من خیلی منتظر جواب شما هستم چون میخوام اگه ختمی قراره بخونم در این ماه مبارک شروع کنم

سلام . اینو بخون https://b2n.ir/LaEstejabat

ش شجاعی جمعه 27 اردیبهشت 1398 ساعت 17:14

سلام میشه ختم برگشت معشوق محرم که سردشده رو بفرمایید ؟
اگر مشابه هست

.( شوهرم 20 ماهه ولم کرده و رفته.)..
پاسخ:
با سلام چشم دعا میکنم ولی اگر ایمیل میدادید یه ختم خوب یادتون میدادم که برگرده

سلام الان حضور ذهن ندارم .همین ختم و دیگر ختم های مجرب وبلاگ بسیار خوبن برای هر حاجت

ایرانی جمعه 27 اردیبهشت 1398 ساعت 00:54

سلام دوست گرامی
لطفا یک دعا یا ختم و توسل و هر چیز دیگه ای که بتونم سریع یه کار خوب پیدا کنم برام بفرستید واقعا نیاز هست چون چندین ساله دنبال کار هستم و انگار اصلا هر شغلی یا نمیشه یا اینکه قبل استخدام یه دفعه کنسل میشه و یه دعا هم برای جلب محبت مردم برام لطفا بفرستید.
ممنون از شما

سلام دوست گرامی . کشف مطلب کن و از ختم های مجرب وبلاگ برای هر حاجت میشه استفاده کرد

عادله یکشنبه 22 اردیبهشت 1398 ساعت 23:15

سلام من هرکارکردم ایمیلتون توسایت پیدا کنم نکردم
نامزدم سه ساله داره کنکور میده خیلی تلاش میکنه صبح وشب درسشم خیلی خوبه ولی سرجلسه غلطش زیاد میشه سال اول متاسفانه شیمی جابه جا زد اگه نمیزد اینقدر درصدهاش خوب بود که قبول بود
سال دوم کارنامش ظاهرا کارنانه خودش نبود هرچقدرم سکایت کرد صداش به جایی نرسید
امسال سال ۹۸ کنکور سومه باید قبول بشه حرف زندگیمونه
توروخدا دعایی یا ختمی اگه هست بگید من انجام بدم خواهش میکنم جوابمو بدید

سلام .ازهمین ختم یا دیگر ختم ها برای موفقیت درازمون استفاده کنید

پگاه جمعه 23 فروردین 1398 ساعت 15:14 http://mobahele.blogsky.com

سلام ایا کسانی که جن وارد بدنشان شده است این نماز وذکر یاعلی را برای براورده شدن حاجات بخوانند(نه برای کشتن جن یا ابطال سحر)نتیجه میگیرند؟

با سلام.بله . چرا نگیرند . هر ختم ،نماز و دعایی را اگر موانع استجابت دعا رانداشته باشید جواب میگیریدانشاء الله. با توکل انجام بدید.

شیعه و برده ی علی چهارشنبه 14 فروردین 1398 ساعت 02:56

قال رسول الله صل الله علیه وآله وسلم : مثل علی علیه السلام فیکم کمثل کعبه المسطوره النظرالیها عباده والحج الیها فریضه ! (جالبه بدونین که این روایت از تسنن نقل شده !) وقتی فضایل بی نهایته در وصف مولا علی که کاری جز تسلیم در برابر این کوه مردانگی نمیمونه ! یاعلی

سلام ممنون جالب بود

پگاه جمعه 9 فروردین 1398 ساعت 02:00 http://mobahele.blogsky.com

سلام ایا کسی که مشکل سحر یاجنزدگی داشته باشه ازاین نماز نتیجه میگیره؟

باسلام. بعید نیست. اما دعا و نمازهم شرایطی دارن که اگرباشه مستجاب میشه. اماروشهای قران درمانی مستقیم روی سحرو جن تاثیر میگذاره و سریع جوابمیده.بهتره از راههای مخصوص خودش استفاده کنید . چون شرط زمانی داره مقداری سخته و البته جن و موکل سحر هم سعی میکنند مانع موفقیت عمل بشن تا کشته یاخارج نشن

روشنک جمعه 20 مهر 1397 ساعت 18:39

سلام بعد از ۱۰ سال دوستی عشقم منو ول کرده رفته الآن دو هفتس هر چی خواهش کردم ازش گوش نداد الآن دیگه جوابمو نمیده دعا کنید برام دارم دیوونه میشم من همه آینده و رویاهامو با اون ساختم چکار کنم؟

با سلام . نتیجه گناه همین میشه 10 دوستی با نامحرم یعنی 10 سال گناه بزرگ اگر شما را واقعا میخواست چرا خواستگاری نکرد ؟ خدا عقل تقوا به شما و ما بده و همه را عاقبت به خیر کنه . از کجا معلوم شاید این لطف خدا بوده که قبل از اینکه ازدواج کنید ذاتش را نشون داده اگر بعد از بچه دار شدنرهاتون میکرد میرفت چکار میکردید؟؟ از کجا مطمئن هستین میشه به این مرد تکیه کرد با این کارهایی که کرده ؟؟ ازخدا بخواید همسر خوب و مومن و قابل اعتماد بهتون بده

مینا چهارشنبه 18 مهر 1397 ساعت 14:52

سلام
1570مرتبه بر چه اساسیه؟برای نام بردن امام علی علیهالسلام

سلام نمیدونم

فلاح دوشنبه 2 مهر 1397 ساعت 12:49

سلام یه ختم میخواسم برای این که امام علی رو در خواب ببینم

سلام حاشیه مفاتیح الجنان را ببینید

پاکزاد یکشنبه 28 مرداد 1397 ساعت 23:28

رای منم دعا کنید. شوهرم 20 ماهه ولم کرده و رفته. میگه نمیخامت.
شما رو به امیر المومنین قسم برام دعا کنید...
پاسخ:
با سلام چشم دعا میکنم ولی اگر ایمیل میدادید یه ختم خوب یادتون میدادم که برگرده


خودتون توی نظرات گفته بودین
ممنون

سلام ایمیل شد

پاکزاد شنبه 27 مرداد 1397 ساعت 16:48

سلام
میشه ختم برگشت شوهر رو تو وبلاگ بذارین؟
همون که تو نظرات گفتین
البته ما دو سالی هست درگیر کارای جدایی هستیم
نمیدونم برای ما هم مفید باشه یا نه
ممنون میشم

با سلام . همچین ختمی برای این حاجت بطور خاص سراغ ندارم . از همین ختم های مجرب وبلاگ استفاده کنید خیلی خوبه همین نماز 10 شب توسل به علی علیه السلام بسیار نتیجه داده به افراد .بگید اگر به صلاح تون هست دوباره ازدواج کنید یا یه مورد بهتره براتون پیش بیاد

مژگان دوشنبه 18 تیر 1397 ساعت 17:29

سلام خسته نباشید ببخشید من کنکور دادم الان یک ختمی میخوام که قبول شم.ممنون میشم کمکم کنین

سلام خسته نباشید. علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد!! اما برای فتح وگشایش از همین ختم های داخل وبلاگ استفاده کنید. شاید اگر رتبه بالا نیاوردید یکی منصرف بشه شمابتونید جایگزین بشید

تنها پنج‌شنبه 14 تیر 1397 ساعت 10:41

برای منم دعا کنید. شوهرم 20 ماهه ولم کرده و رفته. میگه نمیخامت.
شما رو به امیر المومنین قسم برام دعا کنید...

با سلام چشم دعا میکنم ولی اگر ایمیل میدادید یه ختم خوب یادتون میدادم که برگرده

Eliza سه‌شنبه 22 خرداد 1397 ساعت 06:05

سلام . تو رو خدا من یه بنده ی کوچک از یه دنیای بزرگ هستم اما بسیار مشکلات و بلایایی در زندگی خود و خانواده ام اتفاق افتاد که هر روز به این امید بیدار میشوم که زنده هستیم و نفس میکشیم هر کسی که این متن را می خواند با دعایش مرا کمک کند چون به هر خیری در هر لحظه از خدا برای خود و خانواده نیازمند هستم

با سلام با صدقه و دعا و توسل و نذر بلاها را دفع کنید . ببینید علت بلاها چیه شاید لطف خدا ی متعال و شاید نتیجه اعمال و گناهان خودتون هست بهر جهت با دعا و توسل میشه خیلی چیزها را عوض کرد از کشف مطلب درخواب هم استفاده کنید . برای شما و همه مومنین دعا میکنم . شما هم حتما توسل به حضرت زهرا و امام زمان صلوات الله علیهما داشته باشید همگی

ناشناس شنبه 2 دی 1396 ساعت 11:26

مشکلم بااین ختم حل شددودفعه انجام دادم...محالات بودمثل شق القمر

محمد شنبه 11 آذر 1396 ساعت 21:13

آیا این ده شب باید پشت سرهم باشد؟

با سلام .بله

ناشناس دوشنبه 1 آبان 1396 ساعت 20:47

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.