مباهله شیعه با وهابیت و اهل سنت ، مولوی ها ماموستا ها اگر جرات دارید تشریف بیارید.دفع شر جن و همزاد باطل السحر قوی و مجرب

گذاشتن لینک های وب دیگران به معنی تائیدآنها نیست کپی و انتشار مطالب با ذکرمنبع مجاز است و الا شرعاً حرام است( بجزمطالبی که درمورد حقانیت شیعه و گمراهی وهابیت و اهل سنت است )

مباهله شیعه با وهابیت و اهل سنت ، مولوی ها ماموستا ها اگر جرات دارید تشریف بیارید.دفع شر جن و همزاد باطل السحر قوی و مجرب

گذاشتن لینک های وب دیگران به معنی تائیدآنها نیست کپی و انتشار مطالب با ذکرمنبع مجاز است و الا شرعاً حرام است( بجزمطالبی که درمورد حقانیت شیعه و گمراهی وهابیت و اهل سنت است )

بلاهای وحشتناکی که قبل از ظهور امام زمان صلوات الله علیه قرار به مابرسه اگر دعا نکنیم برای تعجیل در ظهور

با سلام و عرض ادب  مطالب زیر از کانال  تلگرامی هست کهادرسش راهمتو متن گذاشتم تامیتونیدمنتشر کنید در فضای مجازی .بهمراه با اون پست برنامه استغاثه کشوری برای دعا ی تعجیل فرج و لیست شهرهایی که مراسم برگزار میشه. برای هر مخاطبی که دارید تو گوشی تون ارسال کنید و  در ثواب این عمل بزرگ شریک بشید وامام تان را یاری کنید:

ای منتظرین و ای علما فریاد برآورده و مردم را به استغاثه و دعای جدّی برای فرج فراخوانید.

بلاهای وحشتناک در انتظار ماست.
و با وجود کشتی نجات اهل‌بیت خاصه خاصه خاصه
اباعبدالله الحسین علیه السلام
چرا باید به چنین مراحلی برسیم
آیا زمان آن فرا نرسیده که نسخه بنی اسرائیل به صورت جدّی عملی بشه؟؟!

بپرهیزید از این موارد :
امیر المومنین (علیه السلام ) فرمودند: نزدیک به امام زمان ظهور امام قائم (عج) - دو نوع مرگ دارد: یکی مرگ سرخ و دیگری مرگ سفید و ملخ هایی که به رنگ خون بوده و گاه و بی گاه آشکار می شوند. و اما مرگ سرخ یعنی شمشیر و مرگ سفید همان طاعون می باشد.
امام محمد باقر (علیه السلام ) فرمودند: اهل شرق و غرب با هم اختلاف پیدا می کنند، همچنین اهل قبله نیز با هم اختلاف پیدا می کنند و مردم با وحشت و ترس طاقت فرسایی روبرو خواهند شد و در همان حال به سر برده تا زمانی که منادی از آسمان ندا سر دهد پس آن زمان که بانگ زد پس کوچ کنید کوچ.
عبد الله سنان از امام باقر (علیه السلام ) روایت می کنید که فرمودند: مردم را چنان مرگ و کشتاری فراگیر شود که به حرم - مکه - پناه می جویند.

امام صادق (علیه السلام ) فرمودند: ناگزیر قبل از قیام امام قائم مردم از گرسنگی رنج می برند و در اکثر کشتار، ترس و وحشتی سخت، آنان را فرا می گیرد.
قبل از آمدن امام قائم (عج) دو نوع مرگ می باشد: مرگ سرخ و مرگ سفید؛ تا اینکه از هر هفت نفر آنها پنج نفرشان از بین می روند. مرگ سرخ شمشیر و مرگ سفید طاعون می باشد.
ابوبصیر از امام صادق (علیه السلام ) نقل می کند که فرمودند: این امر - ظهور امام قائم (علیه السلام ) - نخواهد بود تا اینکه دو سوم مردم از بین بروند. سوال کردیم وقتی دو سوم مردم از بین رفتند پس چه کسی باقی می ماند؟ آن حضرت (علیه السلام ) فرمودند: آیا دوست ندارید جزو یک سوم باقی مانده باشید؟
مفضل بن عمر می گوید: در حضور امام صادق (علیه السلام ) از امام قائم (عج) یاد شد. به آن حضرت عرض کردم: من امیدوارم که کار و امر او - مهدی (علیه السلام ) - به آسانی صورت پذیرد پس، از آن حضرت شنیدم که فرمودند: آن امر واقع نخواهد شده تا آنکه - شداید و مشکلات به پایه ای برسد - که خون بسته شده، عرق را - از خویشتن - بزدایید.
امام رضا (علیه السلام ) فرمودند: در پیشاپیش این امر - ظهور امام قائم (عج) - قتلی دائمی خواهد بود که سستی نخواهد داشت.

امام باقر (ع) فرمود:
قائم قیام نمی کند، جز در هنگامی که ترسی شدید مردم را فرا گرفته، بحران ها، آشوب ها، گرفتاری ها و بیماری آنان را در برگرفته باشد، کشتار وحشیانه، درگیری شدید و تفرقه دینی بین مردم محسوس شود و به گونه ای دچار رنج و افسردگی شده باشند که صبح و شام آرزوی مرگ کنند . آری وی در ناامیدی مطلق مردم، ظهور و خروج خواهد کرد.
جواد الائمه علیه السلام
هنگامی که فرزندم علی وفات یابد، چراغ دیگری پس از او نمایان شود؛ سپس] چراغ بعد از او [پنهان می گردد. پس وای بر کسی که شک کند. و خوشا به حال غریبی که با دین خود بگریزد! سپس به دنبال آن وقایعی روی دهد که در آن پیری بر پیشانی ها نقش بندد و کوه های سخت و سنگین از جای بجنبد.

کاری را که آخر انجام خواهیم داد الان انجام دهیم
@arbaeenc313
+++
سلام به محضر ارباب به نیت فرج یادمون نره
از امام صادق علیه السلام
فرمود: سه بار بگو: «صَلَّى اللَّهُ عَلَیْکَ یَا أَبَا عَبْدِ اللَّهِ»، همانا سلام از دور و نزدیک به حسین بن علی علیه السلام می رسد.

ای مردم و ای علمای دین
فریاد برآورده و مردم را آگاه کنید.
برای نجات، راهی جز استغاثه عمومی و دعا برای فرج نیست.
بلاها در پیش است. تا دیر نشده.......
محمد بن مسلم می گوید: از امام صادق(علیه السلام ) شنیدم که فرمود: پیش از ظهور حضرت قائم(علیه السلام ) از سوی خداوند برای مومنان نشانه هایی است. گفتم: خدا مرا فدای تو گرداند، آن نشانه ها کدام است؟ فرمود: آنها همان گفته خداوند است که فرمود: "وَلَنَبْلُوَنَّکُمْ بِشَیْءٍ مِّنَ الْخَوفْ وَالْجُوعِ وَنَقْصٍ مِّنَ الأَمَوَالِ وَالأنفُسِ وَالثَّمَرَاتِ وَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ" و شما (مومنان) را (پیش از ظهور قائم(علیه السلام ) به چیزی از ترس و گرسنگی و کمی دارایی ها و جان ها و میوه ها می آزماییم، پس صابران را مژده ده. آن گاه فرمود: خداوند مومنان را به سبب ترس از پادشاهان بنی فلان و دوران پایانی حکومت شان می آزماید و مراد از گرسنگی گرانی قیمت هاست و منظور از کمی دارایی، کساد تجارت و کمبود درآمد است و مقصود از نقصان جان ها، مرگ های فراوان و سریع و پی در پی است و مراد از کمبود عایدات و محصولات کشاورزی است. پس صابران را بشارت باد به تعجیل ظهور قائم(علیه السلام ) در آن هنگام.
و به نقل از اعلام الوری، قلة المعاملات به معنای کساد بازار و کمی داد و ستد است.
امام صادق(علیه السلام ) می فرماید: در آن هنگام که سفیانی خروج می کند. مواد غذایی کم شده، قحطی به مردم روی می آورد و باران کم می بارد.
ابن مسعود می گوید: هنگامی که تجارت ها از بین برود و راه ها ویران گردد. مهدی(علیه السلام ) ظهور می کند.
شاید وضعیت بد بازار در آن زمان، معلول ویرانی مراکز تولید و صنعت، کم شدن نیروی انسانی، کاهش قدرت خرید، قحطی، ناامنی راه ها و . . . باشد.
در مسند احمد آمده است: پیش از ظهور مهدی(علیه السلام) سه سال مردم دچار گرسنگی شدید می شوند.
ابوهریره می گوید: وای بر اعراب از شرّی که به آنان نزدیک می شود؛ گرسنگی شدیدی رخ می دهد و مادران از گرسنگی فرزندان خود، به گریه می افتند.

مبادله زنان در مقابل مواد غذایی
عمق فاجعه قحطی و گرسنگی پیش از ظهور به اندازه ای است که گروهی مجبور می شوند دختران خود را برای خوراک اندکی معامله کنند.
ابومحمد از مردی از اهل مغرب روایت می کند: مهدی ظهور نمی کند تا آن که شخص (از شدت فقر و تنگدستی) دختر یا کنیز زیبای خود را به بازار می آورد و می گوید: کیست که این دختر را از من بخرد و در برابر آن خوراک بدهد؟ در این شرایط است که مهدی(علیه السلام ) ظهور می کند.رحم کنیم به مردم، به خودمون، به بچه هامون و به آیندگان


@arbaeenc313

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.