مباهله شیعه با وهابیت و اهل سنت ، مولوی ها ماموستا ها اگر جرات دارید تشریف بیارید.دفع شر جن و همزاد باطل السحر قوی و مجرب

گذاشتن لینک های وب دیگران به معنی تائیدآنها نیست کپی و انتشار مطالب با ذکرمنبع مجاز است و الا شرعاً حرام است( بجزمطالبی که درمورد حقانیت شیعه و گمراهی وهابیت و اهل سنت است )

مباهله شیعه با وهابیت و اهل سنت ، مولوی ها ماموستا ها اگر جرات دارید تشریف بیارید.دفع شر جن و همزاد باطل السحر قوی و مجرب

گذاشتن لینک های وب دیگران به معنی تائیدآنها نیست کپی و انتشار مطالب با ذکرمنبع مجاز است و الا شرعاً حرام است( بجزمطالبی که درمورد حقانیت شیعه و گمراهی وهابیت و اهل سنت است )

نظرات ابطال هرگونه سحر: کشف و درمان سحر و جنزدگی با سرکتاب و عکس صورت فرد + عکس عورتین و پستانها!!!

نظرات ابطال هرگونه سحر: کشف  و درمان سحر و مس جن  با سرکتاب  و عکس صورت فرد + عکس عورتین  و پستانها!!!


پگاه:

سلام سوالی داشتم ممنون میشم جواب بدین فرمودید برای فهمیدن علت مشکل میشه سرکتاب گرفت من کسی که اینکارو انجام بده نمیشناسم ولی شخصی که نویسنده کتابهای مذهبی هستن ودرباره یکی از کتابهاشون در شبکه قران هم برنامه ای دیدم تلگرامی مشاوره میکنند هزینه تشخیص را50هزارتومان گفتند ونام مادروعکس هم خواستند به نظر شما میشود به ایشان اعتماد کنم؟درمورد هزینه درمان وروش درمان سحر هم سوال کردم گفتند اعمال 21روزه شامل نماز ودعاست باهزینه210هزار تومان.من فقط میخوام دلیل مشکلم را بدونم وازشما برای درمان کمک بگیرم کشف مطلب انجام میدم به هیچوجه خواب یادم نمونه.اگر عکس بدم ممکنه مشکلساز بشه البته ایشون به نظر موجه می ایند ودر سایتشون هم همه مطالب قرانی است.اصلا عکس رابرای چه میخواهند؟اگر جواب بدهید ازین سردرگمی نجات پیدا میکنم.


با سلام . بعضی از این افراد که کتاب مذهبی هم نوشتن خلافهایی عجیبی میکنند. دختر خانمی ازمراجعین وبلاگم ازشون درخواست کردن اونها هم اعمال 21 روزه بهشون دادن که تاثیر خوبی داشت و بعد گفتن برای ادامه درمان باید350 تومن همراه با عکسی از عورتین و پستانها به ما بدید تا تشخیص و راهکار درمانی بدیم!!!! این کار حرام است از مراجع هم استفتاء شده شیطان و نفس اماره آدمهای خیلی مذهبی را هم فریب میده مواظب باشید تو دام اینا نیفتید.  با کتاب مذهبی نوشتن آدم معصوم نمیشه .معصومین صلوات الله علیهم 14 نفر هستند!!!. میدونم کی رامیگید!!! قبول ندارید حرف بنده را برید از مرجع تقلیدتون بپرسید. نشانه های سحر مدفون را تو وبلاگ نگاه کنید اگر نداشتید سوره بقره را بخونید هر سحر و جنی را نابودمیکنه و روزهای اول جن اذیت میشه تو خواب معمولا سعی میکنه شما را بترسونه اینطوری میفهمید سحر یا جن دارید این صفحه را ببینید https://b2n.ir/Rahehal  بعضی علائم سحر و جن زدگی را اولش نوشتم  علاوه بر اینها هر سحری علامت مخصوص خودش را هم داره . همه لینک ها اون صفحه  را بخونید. خدا همه ما و این استاد منحرف را عاقبت به خیر کنه  و توفیق ترک معصیت بهمون بده بحق محمد و ال محمدصلوات الله علیهم

نظرات 5 + ارسال نظر
طیبه چهارشنبه 11 دی 1398 ساعت 00:05

سلام ببخشین اینجا قسمت نظرات هست ؟
من پیدا نمیکنم .
من طیبه نذر میکنم اگر مشکل یحر و طلسمم با دستورات جزوه شما حل شد بر من واجب است که 135هزار صلوات هدیه کنم با کمک دوستانم و اگر انجام ندهم برخدا وند واجب است ک دیگر از من هیچ دعایی را نپذیرد ...

با سلام بله درسته نظرات هست اما شما باید زیر مطلب ابطال هر گونه سحر
صیغه نذر را بفرستید همونطور که نوشتم تو متن

بهار چهارشنبه 30 مرداد 1398 ساعت 21:33 http://www.mobahele.blogsky.com

سلام من واقعاایمیل دریافت نمیکنم نمیدونم مشکل چیه میشه جزوه روازیه طریق دیگه بهم برسونیدچون بهش احتیاج دارم

سلام قسمت اسپم یا هرزنامه را ببینید دوبار براتون فرستادم به همین ادرس

بهار یکشنبه 27 مرداد 1398 ساعت 22:00 http://www.mobahele.blogsky.com

سلام ببخشیدشرمنده من هیچ ایمیلی ازشمادریافت نکردم میشه دوباره ارسال کنید

با سلام ارسال شد قسمت اسپم یا هرزنامه ایمیل را هم ببینید

بهار شنبه 26 مرداد 1398 ساعت 22:08 http://www.mobahele.blogsky.com

سلام من برای مشکل ازدواجم که هنوزصورت نگرفته کشف مطلب انجام دادم درخواب دیدم ساحرروکه سمت قبرستان رفت .براهمین چندروزه سوره بقره میخونم وصیغه نذرروهم گفتم که چنانچه خدا ازسحروجادووجن نجاتم دهدوازدواجم راحل کند135هزارصلوات به حضرت زهراهدیه کنم وتازمانی که صلوات تمام نشده هرروزیاهرشب یک ایت الکرسی براامام زمان بخوانم.حالالطفاجزوه رابهم بدهید

با سلام ارسال شد قسمت اسپم و هرزنامه ایمیل را هم ببینید

اکرم سه‌شنبه 18 تیر 1398 ساعت 23:45 http://A.HIDARI493@YAHOO.COM

سلام وقتتون بخیر من شرمنده هستم که تو این قسمت پیام میدم من چند شب نماز رو خوندم برای مشخص شدن مشکل خوابم زیاد نبود ولی یک شب خواب دیدم که پدرم خوابیده و یک مار بزرگ و خیلی ضخیم بهش حمله کرد پدرم خواب بود و این مار دو بار نیشش زد و من در خواب ناراحت پدرم بودم رفتم سمت مار که نذارم پدرمو نیش بزنه مار به من حمله کرد ولی یه لحظه تو خواب دیدم از پشت سر گردنشو گرفتم یک شب دیگه خواب دیدم یکی از همکارانم برای من فال گرفته و داره برام فالمو میخونه و این همکارم هم اصلا با من خوب نیست و سوم اینکه خواب دیدم هر جا میرم یک نَفَر دنبال من میاد یه لحظه تو خواب ظاهر میشد بعد توی خواب متوجه شدم جن و اون زن بود یه لحظه تو خواب دستمو انداختم به گردنش و خفش کردم دیدم یکی دیگه مثل همون کنارمه نَفَر دومی هم کشتم دوباره زنده شد یکی تو خواب بهم گفت باید هر دوشون رو با هم بکشی و من دوتا جن رو با هم کشتم در ضمن سوره جن و بقره رو هر روز میخوانم از شما خواهش میکنم بخاطر رضای خدا کمکم کنید من خیلی مشکلات دارم حتی یکی دو تا از دوستام که مشکلاتم فهمیدند بهم میگند نمیدونم چه جوری تحمل میکنی ما اگه بودیم خودمون رو کشته بودیم تا حالا خواهش میکنم بخاطر رضای خدا کمکم کنید که من چیکار کنم ممنونم خدا خیرتون بده

همه اینهاتو همون پست توصیح دادم چرا بادقت نمیخونید. ظاهر اً جن زده بودید و جن کشته شده نمیدونم نیتتون چی بوده همون پست کشف مطلب را بادقت بخون و دیگه سوال نکن در این مورد همه چی را گفتم اونجا. اگر احساس سبکی میکنید جن کشته شده . برای اینکه مطمئن بشی کشف مطلب کن دوباره و بخواه که نشون بدن ایا موکل سحر یا جنی داری یا نه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.