مباهله شیعه با وهابیت و اهل سنت ، مولوی ها ماموستا ها اگر جرات دارید تشریف بیارید.دفع شر جن و همزاد باطل السحر قوی و مجرب

گذاشتن لینک های وب دیگران به معنی تائیدآنها نیست کپی و انتشار مطالب با ذکرمنبع مجاز است و الا شرعاً حرام است( بجزمطالبی که درمورد حقانیت شیعه و گمراهی وهابیت و اهل سنت است )

مباهله شیعه با وهابیت و اهل سنت ، مولوی ها ماموستا ها اگر جرات دارید تشریف بیارید.دفع شر جن و همزاد باطل السحر قوی و مجرب

گذاشتن لینک های وب دیگران به معنی تائیدآنها نیست کپی و انتشار مطالب با ذکرمنبع مجاز است و الا شرعاً حرام است( بجزمطالبی که درمورد حقانیت شیعه و گمراهی وهابیت و اهل سنت است )

ختم سوره توحید برای طی الارض، آسان شدن کارها و امور ، رزق بسیار


ختم سوره توحید برای طی الارض، آسان شدن امور ،رزق بسیار

از جناب عارف کامل مرحوم سید عبد الکریم کشمیری نقل شده :

خواندن1000مرتبه در هر روز برای نورانیت ،روحانیت قلب،آسان شدن امور ورزق بسیار نافع است .و در روایت از پیامبر نقل شده  است کسیکه 1000بار بخواند خود را از خدا خریده  واز بندگان خاص الهی شود.بی عدد کسی بخواند ومداومت کند طِیُّ الارض به او داده شود.همیشه خواندنش یقین انسان را زیاد میکند .

وجنابشان روزی 7000مرتبه وقتی در نجف بودند می خوانند نه دریک مجلس،بلکه در تمام روز حتی در راه رفتن

منبع: mobahele.blogsky.com

کپی بدون ذکر عنوان ( وبلاگ مباهله با وهابیت و اهل سنت ) و قرار دادن ادرس وبلاگ شرعا حرام است،ضایع کردن حق الناس هست و رضایت ندارم


ثروت برای طی الارض آسان شدن کارها و امور

اعمالی برای فروش خانه

این مطلب هم برای خانمی که از مشهد مقدس ایمیل فرستاده بودند

برای فروش خانه ایه 10 سوره کهف(ربنا اتنا من لدنک رحمة وهیی...) را برکاغذ بنویسد و در خانه اویزان کند.جایی که بی احترامی نشود وپایشان را


جلوی آن پا دراز نکنند هرچند که آیه بالا تر ازکف پا باشد بازهم بی احترامی است و همچنین هر روز70 مرتبه سوره زلزال را با وضو

 رو به قبله با توجه به معنی بخوانند و از دور یا نزدیک به طرف خانه فوت کند



فروش خانه+ بر+روی کاغذ بنویسد+ سوره کهف+ سوره زلزال

دانلودفایل صوتی غربت امام زمان علیه السلام و گریه اش برای شیعیان بسیار تاثیرگذاره حتما گوش کنید

با سلام

توصیه میکنم عاشقان آقا صاحب الزمان صلوات الله علیه این فایل را حتما گوش کنند .حداقل هفته ای یکبار ، ماهی یکبار گوش کنید تا توجه بیشتری به حضرت پیدا کنید.اشکتون جاری شد برای تعجیل فرج و عاقبت بخیری همه مومنین و محبین دعا کنید.

نکته: لطفاً به سخن توجه کنید نه به سخنگو بدون برچسپ سیاسی زدن بدون اتهام زدن به گوینده گوش کنید به شایعات توجه نکنید .

به غریبی و تنهایی امام توجه کنید و به غفلتی که  داریم و به ظلمی که به آقاو مولایمان و به خودمان میکنیم توجه کنید.

این مطلب را هرچه میتوانید منتشر کنید حتی بدون درج آدرس وبلاگ هم اشکالی نداره.





 گریه ، امام زمان برای شیعیان، غریبی مهدی فاطمه  غربت،تنهایی ،ظلم وغفلت

وقتی شیطان چهره‌به‌چهره با حضرت موسی دیدار کرد

به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ یکی از پیامبران بزرگ الهی که در طول عمرش سختی های فراوانی کشید، حضرت موسی(ع) بود. ایشان در برهه ای از زندگی خود با ابلیس چهره به چهره ملاقات کرد.

در این باره رسول گرامی اسلام(ص) می فرماید:موسی(ع) در مکانی نشسته بود. ناگاه شیطان که کلاه دراز و رنگارنگی به سر داشت نزد موسی(ع) آمد و کلاهش را به نشانه احترام از سر برداشت و بین حضرت موسی(ع) و ابلیس چنین گفتگو شد:

موسی(ع): تو کیستی؟

ابلیس: من شیطان هستم

موسی(ع): ابلیس تو هستی؟ خدا تو را دربه در کند.

ابلیس: من نزد تو آمده ام تا به خاطر مقامی که در پیشگاه خدا داری به تو سلام کنم.

موسی(ع): این کلاه چیست که برسرداری؟

ابلیس: با رنگها و زرق و برق این کلاه دل مردم را می ربایم.

موسی(ع): به من از گناهی خبر ده که هرگاه انسان مرتکب آن گردد، تو بر او مسلط گردی.

ابلیس: در سه مورد بر انسان مسلط می شوم؛ اول هنگامی که او از خود راضی شود و اعمال خود را بپسندد و خودبین باشد. دوم هنگامی که او عملش را زیاد تصور کند و سوم هنگامی که او گناهش را کوچک بشمارد.

 

 

 حضرت موسی ،شیطان، دیدار،ملاقات

نگاهی به دوران طلائی پس از ظهور


  به نام خدا  و با سلام مطلب زیر از وبلاگ http://noktehbeen.persianblog.ir  کپی کردم با مختصر تغییراتی
 
نگاهی به دوران طلائی پس از ظهور
تا آن جا که در حافظه تاریخ به یادمانده است هیچ گاه انسان از اندیشه و رویای بهتر زیستن فارغ نبوده و همیشه نگاهش برای یافتن آینده ای بهتر در سایه عدل و مساوات و امنیت کامل دوردست هار ا نظاره می کند . این رؤیا، در زندگانى انسان به گونه هاى مختلفى تبلور یافته و بارزترین نمونه از آن را در اندیشه مدینه فاضله مى یابیم
انسان با توجه به طبع جستجوگرش، همواره به سرانجام دنیا مى اندیشیده است. همه ادیان الهى و بیشتر مکاتب بشرى درباره پایان تاریخ اظهار نظرکرده اند . در همه پیشگویى هاى مربوط به آخرالزمان، خبرهاى نگران کننده اى وجود دارد، ولى اغلب بر این امر اتفاق نظر دارند که پایان کار بشر، روشن و امیدوارکننده است. در متون زرتشتى به صراحت از دوره طلایى بشر در پایان جهان یاد شده که پس از آشوبها و بلاهای بسیار ,با ظهور سوشیانس آخرین منجى آن دوران طلایی بشر محقق خواهد شد. در ادیان ابراهیمى، بیش از آیین ها و مکاتب دیگر بر دوره طلایى بشر در پایان تاریخ، تاکید گردیده و در عهد عتیق، برقرارى سعادت و عدالت در سراسر جهان پیش بینى شده که به وسیله "ماشیح " محقق مى شود. در عهد جدید نیز به این مطلب پرداخته شده و در مکاشفه یوحنا نیز به برقرارى صلح وآرامش جهان در پایان آن اشاره شده است. دیدگاه قرآن نیز درباره سرانجام بشر، خوش بینانه بوده و در آن، پایان دنیا را روشن و سعادت آمیز میداند.
البته عده ای به اشتباه اعتقاد دارند که ظهور همان قیامت است و پس از آن زندگی نخواهد بود
در پاسخ باید گفت که قیامت غیر از ظهور است.
امام خامنه ای مد ظله در این باره فرمودند: «بعضی خیال می کنند حضرت که آمدند، آخر دنیاست! نه، تازه شروع دنیا و شروع تاریخ بشریت است، حرکت تاریخی انسان آن وقت است، آنوقت است که استعدادهای انسان ظهور خواهد کرد. هنوز این دانشی که بشر تا امروز پیدا کرده، در مقابل استعدادهایی که خدا در وجود بشر گذاشته صفر است. اگر حضرت آمدند و دنیا پر از عدل و داد شد ولی آن هنگام، آخر عمر باشد و منتظر صور اسرافیل باشیم این که کار نشد، بشر، چند هزار سال با این زحمت کار کند، بعد حضرت بیایند و دنیا را پر از عدل و داد کنند و بعد هم دنیا تمام شود. وقت ظهور حضرت، دنیا تازه شروع می شود با آمدن حضرت اول زندگی بشر، اول تاریخ و اول رشد و تعالی بشری به صورت کلان است.
انتظار، سال سوم، شماره هشتم و نهم، تابستان و پاییز 1382، فصلنامه علمی تخصصی ویژه امام مهدی(عج) صفحات 9 و 10.
  جهان نفس تازه می کند
 
انسانها همیشه در آرزوی رسیدن به جامعه ای هستند که در آن، آسایش، رفاه، امنیت و خواسته های معقول وجود داشته و به آسانی به آن برسند، عدالت و برابری نیز خواسته آرمانی دیگر انسانهاست. در نگرش قرآن، آفرینش و کیهان برای انسان و تأمین نیازهای مادی و معنوی اوست، از این روی عظمت انسان وقتی روشن می شود که عظمت هستی شناخته شود. وقتی این رویکرد و نگرش در قرآن نسبت به انسان وجود دارد، باید هدفی مهم وغایتی بزرگ برای او در پیش روی باشد. بعثت انبیای الهی را نیز می توان از عظمت انسان و اهمیت وجودی او شمرد که خداوند او را بزرگ داشته و تکریم نموده و رسولانی از جانب خود برای آشنایی با زندگی درست و راه راست در خدمت انسان قرار داده است. این انگیزه نیز از غایتی بزرگ برای انسان خبر می دهد. از این روی، انسان با تأمل در این امور، به تأمل در هدفی بزرگ می رسد که آینده او را تعیین می کند.
دانشمندان بزرگ برای رسیدن انسان به بستر حرکت به سوی تعالی و جامعه ای ایده آل برنامه و طرحهای علمی آرمانی ترتیب داده اند تا انسان ضمن رسیدن به نیازهای «ادنی» به نیازهای «اعلی» متوجه و متمرکز شود. افلاطون نقشه «اتوپیا» برای انسانیت طرح می کند. ابونصر فارابی از «مدینه فاضله» سخن می گوید، توماس از «شهر آفتاب» می گوید، «مور» به «بهشت زمینی» نوید می دهد، مارکس جامعه بی طبقه را برای آینده تاریخ پیش بینی می کند. رویکرد نخبگان بشری به سوی جامعه آرمانی و رسیدن به آن بوده و برای رسیدن به آن طرحهای فراوانی ارائه داده اند. بنابراین انسان در هستی مقام و منزلتی دارد و رسیدن به غایت عالی برای او مهم است، این خود نکته ای مهم است که انسانها در کنار نیازهای مادی، به یک ضرورت توجه خاص دارند و آن هدفمندی تاریخ است. هر کس بر اساس جهان بینی خود هدفی برای تاریخ پیش بینی می کند. پیامبران الهی از آن غایت سخن گفته اند و برای تحقق آن کوشیده و در این راه ایثار و جهاد نموده اند. پیشوایان راستین ما نیز از آن سخن گفته اند و از آینده پیش روی انسان و شرایط آن خبر داده اند، اما همواره موانعی برای رسیدن انسان به این مرحله از معرفت وجود داشته، در این راستا سؤالهایی مطرح می شود. جوامع انسانی به سوی تشکیل جامعه ای بزرگ در حرکتند که آرمانهای مشترک و بزرگ داشته باشد؟ جهت حرکت و رویکرد جامعه جهانی به کدام سوی رهبری می شود؟ توصیف جامعه ای که فراروی بشر است، چگونه است؟ آیا جامعه ای که شیعه در عصر ظهور در انتظار آن است، همان جامعه آرمانی تمام انسانهاست؟ خلاصه اینکه جامعه مهدوی چگونه جامعه ای است و چه مشخصاتی دارد که میتواند جامعه آرمانی مشترک بین انسانها باشد
؛ انسان قرنهاست در حسرت ایجاد امنیت در جهان است، سلاحهای آتشین و بمبهای اتم علاوه بر خاک و خون کشیدن انسانها، موجودات دیگر را نیز به آتش خشم و هوی و هوس می سوزاند و نظام هستی را به هم می زند، در روزگاری که جنایتهای استعمارگران و امپریالیسم و صهیونیسم، انسانیت را به ستوه آورده و از زندگی نا امید کرده و یأس را بر زندگی انسانها حاکم نموده است، انسان عصر حاضر چشم انتظار نجات بخش آسمانی است، چنانکه پیش از برانگیخته شدن انبیای الهی، در چنین انتظاری به سر می برد. . دین اسلام ایدئولوژی و جهان بینی استواری برای رهایی انسان از سرابهای مهلک ارائه داده و از منجی بزرگی سخن گفته که فراتر از اندیشه های زمینی  است. شیعه جامعه ای آرمانی را برای رهایی از زنگارها و زنجیرهای اسارت قابل تحقق و تجلی می داند که با ندای فطرتهای پاک سازگار است و به تشکیل جامعه مهدوی منجر خواهد شد.
 

 
سالهاست که از شروع غیبت حضرت ولی عصر ارواحنافداه می گذرد و چه بسیار منتظران دلسوخته ای که حسرت به دل ماندند و آرزوی ظهور مولا را با خویشتن به زیر خاک بردند،چه بسیارند آنان که هم اکنون بی صبرانه، پایان شب سیاه غیبت و ظهور خورشید امامت را به انتظار نشسته اند. درست است که پیشوایان معصوم علیه السلام از تعیین وقت برای ظهور نهی کرده اند ، اما از سوی دیگر همواره روح امید و انتظار را در میان شیعیان و پیروان خویش زنده نگاه داشته اند.
با مرور روایات در می یابیم که فتنه ها و آزمایش های عصر ظهور سخت و پیچیده خواهد بود و این خود هشداری است برای همگان که پیوند معنوی و ارتباط قلبی خویش را با امام عصر علیه السلام مستحکم ساخته و با توسل به ائمه ی اطهار علیهم السلام به ویژه ساخت مقدس امام زمان علیه السلام ثبات قدم ، یقین کامل، معرفت ، بصیرت و ملکه ی فرقان برای شناخت حق و باطل را از این بزرگواران طلب کنند تا مبادا خدای ناکرده در گیرو دار رویدادهای پیش از ظهور و دوران ظهور اسیر فتنه ها و فتنه گران شده یا به وادی شک و حیرت بیفتند

  بسیاری از مردم خصوصاً شیعیان خاندان عصمت و طهارت علیهم‌السلام که با دیدگانی اشکبار از درد هجران و دلی خونبار از طول انتظار چشم به راه ظهور منجی عالم بشریت، امام عصر حضرت بقیة‌الله روحی فداه می‌باشند، بسیار علاقه‌مند هستند که بدانند چهره‌ی جهان هستی در دوران پرشکوه دولت حق و وضع زندگی در ایام ظهور منتقم خون ستمدیدگان و حامی مستضعفان حضرت صاحب‌الزمان علیه‌السلام چگونه خواهد بود؟!
 
حقیقتا جامعه مهدوی چه ویژگیهایی را داراست که این چنین همگان از ابتدای خلقت تا کنون آرزوی تشکیل چنین جامعه ای را داشته اند و تلاشهای انبیاء الهی هم در راستای ایجاد چنین جامعه ای بوده است
 
در راس جامعه مهدوی پیشوا و امامی  خواهد بود که
وجه اللّه است و مظهر جمال وجلال خداست
باب اللّه است و دروازه همه معارف الهى
نور اللّه است و  نور خاموشى ناپذیر خداو  ظاهر کننده همه معارف و حقایق توحیدى
علم الهدى است و نشان مسیر حقیقت  و پرجم هدایت
عین الحیوة است و منبع حیات حقیقی
العدل المشتهر و ناشر العدل است و عدالت مشهور و تحقق بخش عدالت موعودو برپا دارنده عدالت
السیف الشاهر است و شمشیر از نیام برآمده در اقامه عدل و داد
ربیع الأنام و نضرة الأیّام است و سرفصل شکوفایی انسان و سرّ سرسبزی دوباره تاریخ
محیى المؤمنین  و معزّ المؤمنین است و احیاگر مؤمنان و حیاتبخش دلهاى اهل ایمان و عزت بخش مومنان
منجى المستضعفین است و  نجات دهنده مستضعفان و رهایی بخش استضعاف کشیدگان
معدن العلوم النبویّه است و گنجینه دانشهاى پیامبرى و خزانه معارف نبوى.
المدّخّر لتجدید الفرائض و السنن است و ذخیره شده براى تجدید واجبات و سنن الهى.
المؤمّل لاِحیاء الکتاب وحدوده است و  امید براى زنده ساختن دوباره قرآن و حدود آن.
مؤلف شمل الصلاح و الرضااست و الفت دهنده دلها بر اساس رضایت و درستکارى
بقیّة اللّه باقیمانده خدا در زمین و ذخیرةالله ذخیره ی خدا بر روی زمین است
وعداللّه الّذى ضمنه است و وعده ضمانت شده خداو پیمان تخلّف ناپذیر الهى
 
. حکومتی که در راس آن رهبری مانند حضرت مهدی علیه السلام با صفاتی بارز قرار دارد که درهای دانش به روی او گشوده است، طبعا از نظر علمی پیشرفت شگفت انگیزی خواهد داشت. در حکومت آن حضرت با اجرای برنامه های آسمانی آن چنان انسان ها از نظر شخصیت پرورش می یابند که گویی آنان غیر از انسان هایی هستند که در گذشته زندگی می کرده اند.

اقتصاد جامعه شکوفا گشته و فقر و تنگدستی رخت برمی بندد. آبادانی همه جا به چشم می خورد و بازرگانی رونقی شایان توجه می یابد و کشاورزی بر اثر فراوانی باران رونق می یابد. در روایت است که خداوند برای او(مهدی عج) برکت را از آسمان فرو می فرستد.
معنویت نه با علم، نه با سیاست، نه با آزادى، نه با عرصه‌هاى دیگر، هیچ منافاتى ندارد؛ بلکه معنویت روح همه‌ى اینهاست. میتوان با معنویت قله‌هاى علم را صاحب شد و فتح کرد؛ یعنى معنویت هم وجود داشته باشد، علم هم وجود داشته باشد. دنیا در آن صورت، دنیاى انسانى خواهد شد؛ دنیائى خواهد شد که شایسته‌ى زندگى انسان است. دنیاى امروز، دنیاى جنگلى است. دنیائى که در آن علم همراه باشد با معنویت، تمدن همراه باشد با معنویت، ثروت همراه باشد با معنویت، این دنیا دنیاى انسانى خواهد بود. البته نمونه‌ى کامل این دنیا در دوران ظهور حضرت بقیةاللَّه (ارواحنا فداه) اتفاق خواهد افتاد و از آنجا - من این را اینجا عرض بکنم - دنیا شروع خواهد شد.
رهبر معظم انقلاب مدظله العالی
http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=10664
علامه کورانی در وصف دوران پس از ظهور در کتاب عصر ظهورصفحه 327 چنین  می نویسد:
اگر مأموریت آن حضرت فقط برچیدن ظلم و زنده کردن دوباره اسلام و برپایى تمدن عادلانه الهى و پرتو افشانى آن بر جهان باشد کافى است ، اما علاوه بر آن ،تکامل شگرف زندگى بشر از نظر مادى نیز با مراحل گذشته ، هر چند مترقى وپیشرفته باشد قابل مقایسه نخواهد بود .
این تحول عمیق و سریع ، بسترى براى راهیابى به ژرفاى هستى و دستیابى به اسرار آسمان ها و ساکنان آن ایجاد مىکند و این موضوع مقدمه اى خواهد بود براى کشف بزرگترین رازهاى عالم یعنى گشودن درهاى علوم غیب و باخبر شدن از وقایع جهان پر رمز و راز آخرت .
اکنون ویژگی ها و خصوصیات حکومت حضرت مهدی (عج) که تاریخ بشری به سوی آن پیش می رود و همه چشم انتظار آن دوران  هستند را به طور اجمال ذکر می کنیم.  رهبری این حکومت جهانی با حجت ابن الحسن المهدی ارواحنا له الفداء خواهد بود. وقتی آن حضرت ظهور کرد حکومتش که تجسم آرمان های دیرینه بشریت مظلوم است، ویژگی هائی خواهد داشت که برخی از آنها بدین قرار است
 
1- دولت جهانی
حکومت او یک حکومت جهانی است و شرق و غرب عالم را فرا خواهد گرفت و او وارث روی زمین و حاکم علی الاطلاق خواهد بود.
در این دوران که جهان به سوی سقوط و تباهی پیش می رود و درهای امید برای نجات بسته شده و سازمان های جهانی کار آیی لازم را ندارند لزوم حکومت جهانی بر اساس عدالت و آزادی احساس می شود مردم به دنبال منجی می گردند که آنها را از این وضعیت نجات دهد. توجه به جامعه جهانی در حال حاضر نیز ریشه در همین احساس نیاز دارد احساس نیاز به پیشوایی عادل و رهبری الهی و آسمانی که با فدرتی بی بدیل سراسر زمین را از لوث ستمگران پاک گرداند و حکومتی جهانی بر اساس فطرت انسانی و عدالت را ایجاد نماید.
2-دولت عدالت
به راستی که در قیام قائم هیج ویژگی به اندازه عدالت و مساوات برجستگی نداشته و روشن نشده است روایات بسیاری در خصوص عدالت گستری آن حضرت آمده که نشان می دهد دامنه عدالت حضرت تا اقصی نقاط عالم و زوایای ناپیدای جامعه گسترده خواهد بود
 
3-دولت کریمه
از بارز ترین ویژگیهای حکومت حضرت مهدی عج دولت کریمه است .آرمانشهری حقیقی که با امید به مدد و رحمت الهی و پس از تحقق وعده ی الهی مبنی بر وراثت و امامت صالحان  و مستضعفان و ظهور حکومت عدل مهدی عج شکل خواهد گرفت
 
4-دولت صالحان
از روزی که قابیل برادر خود هابیل را به قتل رساند تا امروز هیچگاه زمین از ظلم ظالمان تهی نبوده و زمین همواره شاهد اه و ناله مظلومان تحت ظلم بوده است . شاید در نگاه نخست چنین به نظر آید که برچیدن بساط ظالمان امری غیر ممکن است چون تا کنون چنین بوده که هرگاه نسلی از ظالمان و مستکبران نابود شدند نسلی دیگر جانشینشان شده اند. اما حکمت و مقدر خداوند بر آن قرار گرفته که بر ظلم ظالمان هم پایانی باشد چه پایانی!
 
5-دولت مستضعفان
ونرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین سوره قصص -2
خداوند در قرآن وعده داده است که مستضعفان را وارثان زمین خواهد کرد
امام باقر ع و امام صادق ع تحقق این وعده الهی را به زمان ظهور حضرت مهدی تعبیر کرده اند
 
6-دولت امنیت
در دوران قبل از ظهور و هنگامه ی ظهور آن حضرت شرایط ناامنی و فساد و ظلم بر جهان چیره گشته و در هر جای دنیا فریاد مظلومان خسته از ظلم و ستم به گوش می رسد  همانگونه که در حال حاضر نیز شاهد ظلمها و ناامنیها در سراسر جهان هستیم در فلسطین , بحرین ,عربستان,در کشورهای به اصطلاح متمدن غربی امنیت رخت بربسته است و روزی نیست که اخباری از ظلم و تجاوز و تعدی به انسانهای بی گناه و مظلوم را در رسانه ها نبینیم.
در حکومت حضرت مهدی عج با برنامه ریزی دقیق در مدتی کوتاه امنیت در همه ی زمینه ها به جوامع بر میگردد و مردم در سایه امنیت واقعی زندگی خواهند کرد امنیتی که تا کنون بشریت به خود ندیده است.
 
7-دولت رفاه
مدینه فاضله اسلامی مدینه رفاه و آسایش همگانی است رفاه و تنعم به شکلی که دیگر نیازمند و صاحب حاجتی در جامعه یافت نشود و دلیل مهم این امر توزیع عادلانه ثروت ها و منابع است

   بقیه مطلب را در ادامه مطلب  ببینید
ادامه مطلب ...

صدبار اگر توبه شکستی باز آ (توبه بعد از 20 سال گناه و معصیت)

باز آ باز آ هر آنچه هستی باز آ                  گر کافر و گبر و بت‌پرستی باز آ

این درگه ما درگه نومیدی نیست                صد بار اگر توبه شکستی باز آ

توبه بعد از بیست سال گناه و معصیت

جوانى در بنى اسرائیل زندگى مى کرد و به عبادت حق تعالى مشغول بود. روزها را به روزه و شبها را به نماز و طاعت، تا بیست سال کارش همین بود تا که یک روز فریب خورده و کم کم از خدا کناره گرفت و عبادتها را تبدیل به معصیت و گناه کرد و از جمله گنهکاران قرار گرفت و در این کار بیست سال باقى ماند. یک روز آمد جلو آئینه خود را ببیند، نگاه کرد دید موهایش سفید شده از معصیتهاى خود بدش آمد و از کرده هاى خود سخت پشیمان گردید.
گفت: خدایا! بیست سال عبادت و بیست سال معصیت کردم، اگر برگردم بسوى تو آیا قبولم مى کنى؟
صدائى شنید که مى فرماید: «اجبتنا فاحببناک ترکتنا فترکناک و عصیتنا فامهلناک و ان رجعت الینا قبلنا؛ تا آن وقتى که ما را دوست داشتى پس ما هم تو را دوست داشتیم. ترک ما کردى پس ما هم تو را ترک کردیم، معصیت ما را کردى تو را مهلت دادیم، پس اگر برگردى به جانب ما، تو را قبول مى کنیم.»
پس توبه نمود و یکى از عبّاد قرار گرفت. از این مرحمتها از خدا نسبت به همه گنهکاران بوده و هست.
بازآ بازآ هرآنچه هستى باز آى
گر کافر و گبر و بت پرستى باز آى
این درگه ما درگه نومیدى نیست
صدبار اگر توبه شکستى بازآى

رجوع کنید : ثمراة الحیوة 3 : 377.


توبه،معصیت ،20 سال گناه + بنى اسرائیل+ موهایش سفید+ موی

این توسل، باعث استجابت دعامیشود

این نوع توسل، باعث استجابت دعامیشود:


بنا به روایات رسیده پنج تن آل عبا دارای بالاترین مقامات در نزد خداوند متعال و نیز در دنیا و آخرت می باشند.

 
در این باره از رسول خدا حضرت محمد (صَلی الله عَلیه وَ آله) روایت شده است که ایشان فرموده اند: هنگامی که خدای تعالی حضرت آدم ابوالبشر را آفرید و از روح خود در او بدمید، آدم به جانب راست عرش نظر افکند، آنجا پنج شبح غرقه در نور به حال سجده و رکوع مشاهده کرد، عرض کرد: خدایا قبل از آفریدن من، کسی را از خاک خلق کرده‌ای؟
خطاب آمد: نه، نیافریده‌ام.
عرض کرد: پس این پنج شبح که آنها را در هیئت و صورت همانند خود می‌بینم چه کسانی هستند؟
خدای تعالی فرمود: این پنج تن از نسل تو هستند، اگر آن ها نبودند، تو را نمی‌آفریدم، نام های آنان را از اسامی خود مشتق کرده‌ام (و من خود آنان را نامگذاری کرده‌ام)، اگر این پنج تن نبودند، نه بهشت و دوزخ را می‌آفریدم و نه عرش و کرسی را، نه آسمان و زمین را خلق می‌کردم و نه فرشتگان و انس و جن را.
منم محمود و این محمد است، منم عالی و این علی است، منم فاطر و این فاطمه است، منم احسان و این حسن است و منم محسن و این حسین است.
به عزتم سوگند، هر بشری اگر به مقدار ذره‌ی بسیار کوچکی کینه و دشمنی هر یک از آنان را در دل داشته باشد، او را در آتش دوزخ می‌افکنم.

ای آدم، این پنج تن، برگزیدگان من هستند و نجات و هلاک هرکس وابسته به حب و بغضی است که نسبت به آنان دارد.
ای آدم، هر وقت از من حاجتی می‌خواهی، به آنان توسل کن.

ابوهریره می‌گوید: پیامبر اکرم(صَلی الله عَلیه وَ آله) در ادامه‌ی سخن خود فرمودند:

ما پنج تن کشتی نجاتیم، هرکس با ما باشد، نجات یابد و هرکس که از ما روگردان شود هلاک گردد. پس هرکس حاجتی از خدا می‌خواهد پس به وسیله‌ی ما اهل‌بیت از حضرت حق تبارک و تعالی مسئلت نماید.