مباهله شیعه با وهابیت و اهل سنت ، مولوی ها ماموستا ها اگر جرات دارید تشریف بیارید.دفع شر جن و همزاد باطل السحر قوی و مجرب

گذاشتن لینک های وب دیگران به معنی تائیدآنها نیست کپی و انتشار مطالب با ذکرمنبع مجاز است و الا شرعاً حرام است( بجزمطالبی که درمورد حقانیت شیعه و گمراهی وهابیت و اهل سنت است )

مباهله شیعه با وهابیت و اهل سنت ، مولوی ها ماموستا ها اگر جرات دارید تشریف بیارید.دفع شر جن و همزاد باطل السحر قوی و مجرب

گذاشتن لینک های وب دیگران به معنی تائیدآنها نیست کپی و انتشار مطالب با ذکرمنبع مجاز است و الا شرعاً حرام است( بجزمطالبی که درمورد حقانیت شیعه و گمراهی وهابیت و اهل سنت است )

ختم بسیار مجرب: چله بسم الله الرحمن الرحیم بحق بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و عرض تبریک بمناسبت روزتاجگذاری اعلی حضرت  صاحب الزمان بقیت الله الاعظم  ،واسطه غیب و شهود عج الله تعالی فرجه الشریف صلوات الله علیه خدمت همه محبان حضرت  ختمی بسیار مجربی رابراتون به عنوان عیدی قرار میدهم


افراد متعدد گفتند قبل از اتمام ختم حاجت گرفتند حتی یکی روز پنجم ختم به حاجت رسیده بود!!البته این به این معنا نیست که هرکی این ختم را انجام بده به حاجت میرسه .خدا زمانی حاجت بنده اش را میده که اولاً به صلاح او باشه براش ضرری نداشته باشه خصوص برای دین و آخرتش و بعد هم اگر اهل تقوا باشه و از گناه دوری کنه اهل رزق حلال باشه . بوده اند کسانیکه این ختم را هم انجام داده اند و به حاجت نرسیدند به همین دلایلی که گفتم.


روش انجام ختم:

از روز یکشنبه شروع کنید و ذکر( بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ بحق  بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ ) را روزاول 100 مرتبه روزدوم 200 مرتبه روزسوم300 مرتبه بگوید تا روز چهلم که باید 4000 مرتبه بگوید(یعنی عدد هر روز را ضربدرصد باید کرد تا تعداد بدست بیاد ساده تر بگم : هروز صدتا بیشتر باید بگید) با وضو رو به قبله بگوید. خانم ها درایامی که عذر شرعی دارند هم میتونند انجام بدهند فقط قبل از شروع به ختم دوتا تیمم انجام بدن اولی به نیت بدل از غسل و دومی به نیت بدل از وضو و ختم را شروع کنند.توصیه میکنم حداقل وقتی مشغول این ختم هستید تا میتونید از گناه فاصله بگیرید و هر روز مقداری صدقه به قدر توان تون برای سلامتی امام زمان صلوات الله علیه و دفع بلای غیبت از حضرت بدید خیلی موثره در رواشدن حاجت . گفتند روز بگید ذکر را ولی بعضی گفتند ما این ختم را انجام دادیم و گاهی شبها میگفتیم قبل از نیمه شب شرعی و حاجت هم گرفتیم . بین ختم فاصله بیفته یه روز باطل میشه از اول باید شروع کنید

نکته مهم : وقتی میگن روز بگید یه ختم یا ذکری را یعنی تا قبل از غروب افتاب تمامش کنید . دیگه در مورد زمان و ساعت این ختم سوال نکنید جواب نمیدم . مواظب باشید در زمان ختم ها  نمازی ازشما قضا نشه که اگر بشه ختم بی اثر میشه و حاجت روا نخواهید شد و باید از اول شروع کنید!!! طبق گفته مرحوم شیخ حسنعلی نخودکی رضوان الله تعالی علیه.

mobahele.blogsky.com

این ذکر را یک دعا حساب کنید یک ایه قران حساب کنید کل این عبارت را که بگید یک دونه ذکر حساب میشه .من نمیدونم چرا اینقدر سوال میکنن بعضی، کل این عبارت یک ذکر حساب میشه.

هر گونه کپی برداری یا انتشار این مطلب بدون ذکر منبع و قراردادن آدرس وبلاگ شرعا حرام است و ضایع کردن حق الناس است



ابطال هر گونه طلسم، باطل السحر و جادو و کشتن عارض(هر نوع جن که وارد بدن شده یا اذیت میکنه) بسیار مجرب مجانی و رایگان


علائم و نشانه های جن عاشق در زنان و مردان .جنی که بخت را میبندد و تجاوز جنسی میکند . درمان همزاد عاشق و جن ساکن الارحام


پاکسازی و تطهیر منزل ،چگونه جن را از خانه بیرون کنیم ؟ قبل از اقدام کردن برای باطل السحر یا دفع جن این موارد را بخونید

نظرات 38 + ارسال نظر
مسعود دوشنبه 11 اسفند 1399 ساعت 00:44

سلام
باید ذکر رو بصورت متوالی بگیم؟

با سلام روزهایی که زیاد میشه میتونید تقسیم کنید در چند مرحله بخونید

فاطمه یکشنبه 3 اسفند 1399 ساعت 21:08

سلام اگه نماز صبحمون قضا بشه ختم باطله؟ اگه صبح که بیدار شدیم فضای اون نماز رو بخونیم چی

سلام باطل هست

زهرا سه‌شنبه 28 بهمن 1399 ساعت 12:00

سلام. اگه عادت ماهانه بشیم. ادامه بدیم. اشکالی نداره

سلام با دقت بخونید نوشتم

. دوشنبه 27 بهمن 1399 ساعت 21:51

سلام اگه ۲ یا ۳ بار اضافه بگیم ختم باطله یا نه امشب بجای ۱۲۰۰ فکنم ۱۲۰۳ گفتم باطله یا ن؟

سلام تو نظرات نوشتم

ی خانم دوشنبه 27 بهمن 1399 ساعت 14:37

سلام
من روز یکشنبه شروع کردم.
امروز دیدم نوشته دوشنبه تقارن نحسین.
ایرادی نداره؟یابزارم هفته آینده شروع کنم؟

سلام نه ادامه بده

نجمه خاتون کازرانی دوشنبه 27 بهمن 1399 ساعت 01:50

من ختم بسم الله رو برداشتم چون شبها آخر شب میگفتم ی شب خوابم رفت و دویست تا آخر رو بعد از ساعت ۱۲ شروع کردم یعنی روز یکشنبه که ۸۰۰ تا باید می فرستادم خوابم رفت و ۲۰۰ تاش بعد از ساعت ۱۲ شب خونده شد الان باید از اول شروع کنم ؟؟؟؟؟؟

سلام متن را بخون دوباره ویرایش شد. بعضی هم گفتن تا اذان صبح روز بعد وقت داری بگی ولی خودم بهش اعتماد ندارم خود دانید

نیکی یکشنبه 26 بهمن 1399 ساعت 16:58

سلام این ختم امروز شروع کنم پنجشنبه ۵ فروردین میشه ۴۰۰۰ یعنی روز ۳۹ چجوریه؟۴۰ روز نمیشه ؟

سلام باید 40 روز بگی ذکر را

عسل چهارشنبه 22 بهمن 1399 ساعت 17:45

ببخشید میخواستم بدونم من این ذکر گرفتم بدروز دهم میگفتم یادم رفت 12 شب دادم یعنی نیم ساعت طول کشید باطل شد یا ادامه بدم

سلام .نمیدونم نوشته روزها بگید دیگه خودت هر چی صلاح میدونی انجام بده !!!

مریم دوشنبه 20 بهمن 1399 ساعت 11:32

سلام ببخشید من بسم الله الرحمن الرحیم و بحق بسم الله میگفتم باید از اول شروع کنم؟

سلام .بله . دقت کنید

بتول دوشنبه 13 بهمن 1399 ساعت 07:42

سلام دوستان برام دعا کنید دو روز شروع کردم

فاطمه پنج‌شنبه 9 بهمن 1399 ساعت 11:12

من شاغلم تعداد زیاد شده همشو توی یع تایم پشت سرهم نمیتونم بگم . مشکلی نداره مابین فاصله بیفته تا انتهای روز بگیم؟

با سلام .بله میشه تو چند مجلس مختلف خوند

Bahar پنج‌شنبه 2 بهمن 1399 ساعت 13:40

سلام‌من این ختم رو انجام دادم یکم سخته وجواب گرفتم تو خونه ای قدیمی زندگی میکردم از غیب اون خونرو خراب کردیم و اپارتمان ساختیم با حقوق کارمندی واقعا خدایا شکرت

سلام خدا را شکر که خانه دار شدید

مریم یکشنبه 28 دی 1399 ساعت 08:24

سلام چرا حتما باید یکشنبه باشه من شنیدم هر روزی و میتونی شروع کنی

سلام . شما هر موقع دوست داری انجام بده به من ربطی نداره . من فقط دستور را انطوری که افراد انجام دادن و نتیجه گرفتن گذاشتم
خیلی از شنیدنیها اشتباهه

ناشناس یکشنبه 28 دی 1399 ساعت 00:13

سلام من امروز روز ۳۳ چله ام بود. که ۳۳ تسبیح رو گفتم. بعدا خواستم جدا از چله استغفار بگم اشتباهی ذکر چله رو یکبار گفتم. کلا چله رو از اول شروع کنم بهتره؟

سلام . نمیدونم انشاءالله که درسته من باشم ادامه میدم . چون گفتیم میشه در چند مجلس خوند .ظاهراً مشکلی نیست

احمدی پنج‌شنبه 25 دی 1399 ساعت 19:26

سلام من ۱۲ روزه شروع کردم اما در طول روز بوده و با وضو بودن و رو به قبله را نمی دونستم ایا باطل هستو باید از اول شروع کنم

سلام بله

محدثه سه‌شنبه 16 دی 1399 ساعت 18:50

ببخشید اگه مثلا امرو باید ۱۶۰۰ تا بگم اشتباهی ۱۶۲۳ تا گفتم مورد داره؟

با سلام خب دقت کنید اینطور نشه انشاء الله که نتیجه بده ولی اساتید اکثرا میگن باید دقیق به تعدا د گفت اگر کم و زیاد شد از اول بگید اون روز را و ولی یکی میگفت اگر ذکری بالا هزار را اگر گفتید وحدود مثلا 50 تا اشتباه شد اشکال نداره بشرطی که عمدا نگید .حالا خودتون میدونید. من خودم نیت میکنم تو دلم میگم خدایا تا اون تعداد ذکر مال ختم هست هر چی بیشتر گفتم مال ختم نیست برای خودم هست.و سعی میکنم کمو زیاد نشه اگر هم شک کردم اینقدر میگم تا مطمئن بشم به عدد ذکر رسیدم اینطوری انشائ الله درست خواهد بود. یه استاد ذکر میگفت اگر شک کردید ایا به عدد رسیدید یا نه اینقدر بگید تا مطمئن بشید به اون عدد گفته شده رسیدید. البته اینها بیشتر مال تک ذکر ها هست اگر قرار باشه ذکر و ایه و نماز و اینها باشه خب زیاد بگید بینش فاصله انداختید اشتباه میشه دیگه باید از اول شروع کنید عمل اون روز را
ولی ادم به خداحسن ظن واقعی داشته باشه خدا بهش عنایت میکنه حتی اگر اشتباه کنه

سمانه جمعه 12 دی 1399 ساعت 22:37

عزیزان چرا اینقدر همه چیو سخت میگیرین مگه قرص وارفارین هست که حتما باید تا ساعت ٢٤گفته بشه.بستگی به نیت خودتون داره از اول بگین من هرروز باید مثلا تا قبل نماز صبح انجامش بدم.مسلما خداوند هیچوقت نمیگه چون بعد ساعت دوازده خوندی قبول نیست!!!

معصومه چهارشنبه 10 دی 1399 ساعت 21:09

حتما باید ازروز های یکشنبه شروع بشه؟؟؟

فاطمه کارگر چهارشنبه 5 آذر 1399 ساعت 17:23

سلام عزیزم
من گروه ختم صلوات دارم و میخوام این ختم رو چله اش رو بزارم به این شکل که هر روز هر کس همین تعداد رو جداگانه خودش کامل بگه ولی همه باهم انجام بدیم آیا اشکال نداره ازلحاظ اجازه استاد؟

سلام. استاد کیه بابا هر کی براخودش انجام بده اشکالی نداره

حسن مودار یکشنبه 2 آذر 1399 ساعت 21:01

سلام بسم الله الرحمن الرحیم بحق بسم الله الرحمن الرحیم ،یکی حساب میشه یا الان اینو دوتا حساب کنیم ؟

سلام دوباره بخون متن را

زهراسادات جمعه 23 آبان 1399 ساعت 07:59

سلام من تو گروهم اعلام کردم و این هفته میخایم شروع کنیم این یکشنبه قمر درعقرب هست.یعنی تاریخ.99.8.25 تا ساعت7شب یعنی شروع نکنیم یا میشه بعداز ساعت 7 بگیم؟من اتفاقی این پیامها رو خوندم و دیدم نوشته قمردر عقرب نباشه ممنون میشم جواب بدین

با سلام . بهتره از زمان شروع قمر درعقرب حساب کنید تا 5 شبانه روز بعدش انجام ندید . علاوه بر قمر در عقرب .بعضی میگویند قمر در محاق هم نباید باشه که همین 5 شبانه روز میشه . درضمن جایی نگفتند میشه این ختم را گروهی هم انجام داد. بهتر تکی انجام بدی

حسنا بانو دوشنبه 19 آبان 1399 ساعت 19:59

سلام ببخشید میشه دونفر به یک نیت چله رو بگیرن؟ مثلا روز اول ۵۰ ذکر رو یک نفر و ۵۰ تاش رو یک نفر دیگه بخونه

سلام .معمولا تکنفره هستند ختوم مگر بعضی از اونهاکه اجازه دادن .گرچه کسی همین ختم را در روزهای اخر که زیادمیشه تعداد ،دسته جمعی گفتن و اثر دیده بود ولی اجازه ای ندیدم خودتون میدونید

ااا شنبه 17 آبان 1399 ساعت 18:56

برای همتون دعا میکنم دوستان شماهم برای من دعا کنید امسال کنکور دارم. دعا کنید قبول شم خدا ب حرف. شما گوش میده منم کلیییی براتون دعا میکنمکنید

سارا دوشنبه 12 آبان 1399 ساعت 22:18

سلام من سالها پیش این خطمو انجام دادم وتا قبل تموم شدنش حاجت گرفتم،الان باز میخوام شروع کنم از امشب که تولد حضرت محمد هست شروع کنم اشکال داره؟میشه دوشنبه شب

سلام زمان شروعش گفته شده

اریحا شنبه 3 آبان 1399 ساعت 21:05

تو ۵ ماهگی سه تا سونو بهم گفتن قلب دخترم سوراخه و پاهاش کلاپ فود هست .من این ختم رو انجام دادم و دختر سالم به دنیا اومد

سلام احسنت خدا را هزارمرتبه شکر

مارال شنبه 3 آبان 1399 ساعت 14:27

سلام ببخشید این ذکر بسم الله الرحمن الرحیم بحق بسم الله الرحمن الرحیم 1 مرتبه حساب میشه؟ یا دو مرتبه؟ منظورم این که مثلا با صلوات شمار می شمارم بگم بسم الله الرحمن الرحیم بحق بسم الله الرحمن الرحیم بعد صلوات شمار رو بزنم یا بگم بسم الله الرحمن الرحیم صلوات شمار بزنم بعدش بگم بحق بسم الله الرحمن الرحیم و دوباره صلوات شمار بزنم؟ نمیدونم چجوری منظورم رو بفهمونم

سلام بله کل عبارت رو که بگی یه دونه حساب میشه این دیگه سوال داره؟؟؟

لیلا یکشنبه 27 مهر 1399 ساعت 23:49

سلام اگه از نیمه شب شرعی بگذره ذکر رو بگیم درسته ؟

تو بخش نظرات قبلا در مورد وقت ختم نوشتم

مریم شنبه 26 مهر 1399 ساعت 18:45

سلام ببخشیداین ذکر را میشه تو طول روز بگیم یا باید پشت سرهم بگیم

با سلام روزهایی که تعدادذکر زیاد میشه بعضی افراد در چند قسمت گفتندو نتیجه گرفتند

مریم جمعه 25 مهر 1399 ساعت 16:02

سلام، من دیروز باید 1200 میفرستادم که 1100 فرستادم خیلی ناراحت شدم آیا میتونم ادامه بدم یا از اول شروع کنم؟

سلام از اول شروع کن

یاس جمعه 11 مهر 1399 ساعت 20:06

سلام ببخشید من چله بسم الله الرحمن الرحیم هر روز صبح میخوندم امروز صبح یادم رفت میشه شب بخونم

سلام از لحظه ای که ختم را شروع میکنیددر اولین روز تا 24 ساعت میتونید ذکر را کامل کنید. بله میشه

مهسا پنج‌شنبه 3 مهر 1399 ساعت 09:30

سلام ببخچشید من امروز روز ۱۹ که این ختم شروع کردم دیروز نمسدونم چرا یادم رفته بگم میشه امروز اول ۱۸۰۰ تا دیروز بگم بعد ۱۹۰۰امروز بگم

از اول شروع کنید ختم باطل هست

ن سه‌شنبه 25 شهریور 1399 ساعت 17:02

سلام من یه روزشو فراموش کردم چیکار کنم از اول بخونم یا قضاشو بخونم

سلام از اول بخون

دورقی یکشنبه 23 شهریور 1399 ساعت 16:43

ببخشید سلام .اگه حاجت طی الارض باشه اگه خدا بخواد چطوری بفهمی طی الارض بهت داده شده وآیا فرشته ای نازل میشه یاچطوری؟؟؟

سلام نمیدونم. دنبال این چیزا نرو به این اسونی نمیدن تا وقتی اهل گناه هستی

درمانده پنج‌شنبه 13 شهریور 1399 ساعت 17:19

سلام
بعضی جاها نوشته شده این ذکر منبعی نداره،درسته؟

سلام میدونم خیلی ها ازش نتیجه گرفتن

زهرا چهارشنبه 5 شهریور 1399 ساعت 11:40

آیا روز چهارشنبه شروع کنم ایراد دارد

روز قمر در عقرب یا روز نحس سالانه نباشه اشکال نداره سرچ کنید دربارش

مصطفی یکشنبه 2 شهریور 1399 ساعت 09:52

سلام .ببخشید آیا این میتوانم فایل صوتی این ذکر راهم داشته باشم؟

سلام نخیروسواس نداشته باش که بیچاره میشی فقط کلمه( بحقِّ ) بهش اضافه شده .چطوری تو نماز بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ میگی اینجا هم همونه

بهار دوشنبه 6 خرداد 1398 ساعت 19:28

سلام
ببخشید باید این ذکر پشت سر هم گفته بشه
چون کم کم تعدادش روزهای بعد اضافه میشه و شاید نتوانیم پشت سر هم بگیم


یک سئوال دیگه آیا از اثرات این ختم این هست که صدای فرشته رو بشنوه انسان؟

با سلام استخاره کنید اگر خوب اومد چند نفری بگید یا در چند جلسه

سلام سه‌شنبه 9 بهمن 1397 ساعت 11:23

ببخشید باید بگوییم بسم الله الرحمن الرحیم فقط
یا بگوییم بسم الله الرحمن الرحیم بحق بسم الله الرحمن الرحیم

سلام . بگید بسم الله الرحمن الرحیم بحق بسم الله الرحمن الرحیم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.