مباهله شیعه با وهابیت و اهل سنت ، مولوی ها ماموستا ها اگر جرات دارید تشریف بیارید.دفع شر جن و همزاد باطل السحر قوی و مجرب

گذاشتن لینک های وب دیگران به معنی تائیدآنها نیست کپی و انتشار مطالب با ذکرمنبع مجاز است و الا شرعاً حرام است( بجزمطالبی که درمورد حقانیت شیعه و گمراهی وهابیت و اهل سنت است )

مباهله شیعه با وهابیت و اهل سنت ، مولوی ها ماموستا ها اگر جرات دارید تشریف بیارید.دفع شر جن و همزاد باطل السحر قوی و مجرب

گذاشتن لینک های وب دیگران به معنی تائیدآنها نیست کپی و انتشار مطالب با ذکرمنبع مجاز است و الا شرعاً حرام است( بجزمطالبی که درمورد حقانیت شیعه و گمراهی وهابیت و اهل سنت است )

نکته مهم درمورد مجالس جشن عید الزهرا (سلام الله علیها) و مراسم جشن تاج گذاری و امامت امام زمان صلوات الله علیه

یکی از وعاظ میگفت در زاهدان منبر میرفتم یه شب یکیاز مسئولین امنیتی استان اومد دیدنم گفت میخوام یه مقدار فیلم بهتون نشون بدم . بعد نشون داد فیلمی از مجالس عید الزهرا در اصفهان که یکی از روحانیون روی منبر فحش و لعن هایی به دشمنان اهل بیت میده و حضار هم تشویق میکنندو همراهی میکنند بعدازلعن ها او میگن بی شمار.

فیلم دوم نشون داد 12 نفر دست بسته جلوی یک تلویزیون هستند داره همون فیلم اول را میبییند  پرسیدم اینا کی هستند کجان گفت اینا شیعیان پاکستان هستند که وهابی ها اسیرشون کردند و این فیلم جشن و لعن را بهشون دارن نشون میده و بعد بهشون میگن به جرم لعنهایی که تو اون جشن شده ما شما را سَر می بریم و بعد هر 12 نفر را سر بریدن!!!

+++

میگفت تو سوریه یه تعداد از مدافعان حرم کهازایران رفتند را قرار شد ببرن به منطقهدرگیری  سوار اتبوس میشن  راننده اونها را میبره تو دل داعشی ها یه طوری که متوجه نشن یه دفع میبینند محاصر شدن اونجامیفهمند که راننده جاسوس داعشی بوده به داعشی ها خبر داد اونا هم اینطوری یه اتبوس از مدافعان را اسیر کردن . بعد یکی از همین نیروهای مدفع میگفت ما رابردن تو  یه اتاق دستهامون را بستن و فیلم یکی از این مجالس عید الزهرا را برامون گذاشتن مال ایران بود توش دائم فحش و لعن به دشمنان 14 معصوم صلوات الله علیهم میدادن . میگفت بعداز مدتی شروع کردن به کتک زدن ما میگفت یکیشون با لگد کوبید پشت سرم و گردنم  بعد که بهوش اومدم دیدم گردن به پائین فلج شدم!!! درست یادم نیست بقیه شون چطور شدن گویا فقط 2 نفر زنده موندن و بقیه را سر بریده بودن

+++

تو همین ایران خودمون یه خانمی که شوهرش نیروی مرزبانی هست میگفت هر موقع شوهرم میره  مرز من هر روز براش صدقه میدم  چون شوهرم میگفت   روزی نیست که تو مرزهای ما یه شیعه را سر نبرن!!!


حالا میفهمید چرا علمامیگن علنی و در مجالس عمومی لعن به دشمناناهلبیت نکنید  حتی یکی از وعاظ میگفت مراجع تقلید هم فتوادادن تو مجالس خصوصی و کوچیک هم لعن نکنید چون ممکن فیلم یا صدای اون مجالس را بردارند بعد اینطور ی از شیعیان انتقام بگیرن . میخواید لعن کنید خانوادگی یا با فامیلهای نزدیک ومورد اعتماد  مجلس بگیرید لعن کنید فحش بدید اما مواظبت کامل کنیدفیلم و صدای مجلس ضبط نشه. حتما لازم نیست نام دشمنان و خبیثان را ببرید و لعن کنید میتونید لعن کنید دسته جمعی بگید : بر دشمن مرتضی علی لعنت. بر قاتلین و ظالمین به اهل بیت لعنت  میتونید لعن زیارت عاشورا را بخونید . راستی چرا توزیارت عاشورا اومد اللهم العن اول ظالم ظلم ... بعد لعن شده ثانی و ثالث و رابع؟ چرا اسم این 4 نفر را نیاوردند ؟؟ برای حفظ جان شیعه بوده که امام تو زیارت اسم این ملاعین را نیاوردند چون با علم امامت میدونستند ومیدیدند این اوضاع و جنایات دشمنان در حق شیعه را .برای همین تقیه میکردند تا جان شیعیان حفظ بشه ایا تبری ما و بغض ما به دشمنان بیشتر از اهل بیت هست؟ ایا ما نباید تقیه کنیم نباید از ائمه تبعیت کنیم ؟ علمامیگن  کسانی که آشکارا لعن میکنند ( خصوص تو مجالسی که فیلم برداری میشه یا تو شبکه های ماهواره ای شیعیان انگلیسی) شریک هستند در گناه این وهابیونی که شیعیان را میکشند. حدیث داریم اگر شما تو مشرق زمین کاری بکنید که یک شیعه در مغرب زمین کشته بشه  شماهم در گناه قتل شریک هستید.

لعن کردن نشانه محبت به اهل بیت است علامت شیعه واقعی هست و اگر ذره ای از محبت قاتلین اهلبیت در دل کسی باشه و یا شک کنه در کفر اونها یا از لعن کردن به اونها دوری کنه او خودش کافر و ملعون است  طبق 2 حدیث از امام صادق صلوات الله علیه که مضمونش اینه: هر کسی که در کفرآن دو نفرشک داشته باشه یا ذره ای از محبت انها در دل او باشد کافر است!!! پس لعن بکنید حسابی و خیلی زیاد اما تو مجالس خصوصی که مطمئنید فیلم و صوت شما منتقل نمیشه . و توصیه میکنیم به اون کسانی که خیلی تبری اونها زیاده و ما را کافر میدونن و معتقدند لعن باید اشکارو علنی باشه چرا تو شهر خودتون اینکار میکنید خب برید تو اون مناطقی که مخالفین هستند تو  ایران. برید تو جمع اونها اشکارا لعن کنید . اون علمائی که تو قم جای گرمو نرم و درامنیت کامل هستندو بعضا محافظ دارن چندتا و تشویق میکنند به لعن اشکار اگر خودشون خیلی قبول دارن حرف خودشون را و خود را شیعه واقعی میدونند چرا فقط تو شهر خودشون و تو شبکه های ماهواره ای شون اینکار میکنند چرا دیگران را تشویق میکنند.خب یه بار هم بدون محافظ برن تو مناطق لعن کنند اشکار اگر راست میگن و حق با اونهاست.


اما مراسم جشن تاج گذاری و امامت امام زمان: روز 5 شنبه در استانهای مختلف اجتماعات و مجالسی برپا میشه به این مناسب حتما شرکت کنید و برای تعجیل در فرج امام زمان صلوات الله علیه دعا کنید  در اصفهان خیابان چهارباغ عباسی ساعت 3 بعداز ظهر تو خیابون ،مجلس جشن برگزار میشه و سخنرانی و مداحی هست حتماشرکت کنید. اگر شما هم تو شهرتون برنامه جشنی سراغ دارید تو نظرات بنویسد





نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.