مباهله شیعه با وهابیت و اهل سنت ، مولوی ها ماموستا ها اگر جرات دارید تشریف بیارید.دفع شر جن و همزاد باطل السحر قوی و مجرب

گذاشتن لینک های وب دیگران به معنی تائیدآنها نیست کپی و انتشار مطالب با ذکرمنبع مجاز است و الا شرعاً حرام است( بجزمطالبی که درمورد حقانیت شیعه و گمراهی وهابیت و اهل سنت است )

مباهله شیعه با وهابیت و اهل سنت ، مولوی ها ماموستا ها اگر جرات دارید تشریف بیارید.دفع شر جن و همزاد باطل السحر قوی و مجرب

گذاشتن لینک های وب دیگران به معنی تائیدآنها نیست کپی و انتشار مطالب با ذکرمنبع مجاز است و الا شرعاً حرام است( بجزمطالبی که درمورد حقانیت شیعه و گمراهی وهابیت و اهل سنت است )

کاندیدا‌ها به پویش مجلس شفاف و ضدفساد بپیوندند

 (توجه کنید : این مطلب ثابت است و مطالب جدید در زیر این مطلب نشان داده میشود)

فراخوان دیده‌­بان شفافیت؛کاندیدا‌ها به پویش مجلس شفاف و ضدفساد بپیوندند

دیده‌بان شفافیت و عدالت طی فراخوانی از داوطلبان نمایندگی مجلس خواست به پویش مجلس شفاف و ضدفساد بپیوندند.


به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، با نزدیک شدن به انتخابات مجلس یازدهم، بازار شعار‌ها و وعده‌ها داغ می‌شود.

مجلس شورای اسلامی، جایگاه قانونگذاری و نظارت بر اجرای درست و موثر قوانین است به ویژه هزینه از بیت المال است.

در این راستا دیده‌­بان شفافیت و عدالت با هدف کمک به پالایش و احیای جایگاه رفیع مجلس شورای اسلامی، فرهنگ‌سازی درباره وظایف صحیح نمایندگان، اخذ تعهد از نامزد‌های نمایندگی ملت برای دوری از فساد و پیگیری این تعهدات، از همه نامزد‌ها دعوت خواست تعهدنامه ذیل را امضا کنند.

تعهدنامه داوطلبان نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

اینجانب ...............، فرزند ............ داوطلب نمایندگی مجلس از حوزه انتخابیه .......... در کمال صحت و سلامت عقل متعهد میشوم درصورت ورود به مجلس یازدهم، هر ۱۰ تعهد زیر را اجرا کنم و به دیده­بان شفافیت و عدالت وکالت می‌دهم با همکاری و نظارت مردمی، رفتار من را زیر نظر بگیرد و درصورت تخطی‌ام از این ۱۰ تعهد، ابتدا به خودم تذکر کتبی دهد و اگر اعتنا نکردم، مستندات تخلف من از هر یک از این ۱۰ تعهد را برای اطلاع عموم منتشر کند و من درقبال این اقدامات دیده­بان شفافیت و عدالت، حق شکایت و پیگیری حقوقی نخواهم داشت:

۱. درطول دوره نمایندگی، از هیچ شخص حقیقی و حقوقی داخلی یا خارجی، هدیه دارای ارزش مادی دریافت نکنم.

۲. درطول دوره نمایندگی، عضو هیات مدیره موظف یا غیرموظف هیچ شرکت یا سازمان دولتی یا خصولتی (عمومی غیر دولتی و...) به هر نوع نباشم و به استخدام دولت یا شرکت‌ها و نهاد‌های دولتی و عمومی غیردولتی در نیایم.

۳. درطول دوره نمایندگی، فقط حقوق و مزایای نمایندگی دریافت کنم و از هیچ شخص حقیقی و حقوقی دولتی یا خصوصی، هیچ نوع حقوق، پاداش، حق مشاوره، کمیسیون، حق‌جلسه و امثال آن‌ها دریافت نکنم. کسب وکار خصوصی یا خانوادگی­ام قبل از نمایندگی از شمول این تعهد خارج است.

۴. درطول دوره نمایندگی، بجز ماموریت‌های رسمی پارلمانی، هیچ سفر خارجی به هزینه اشخاص حقیقی و حقوقی نروم.

۵. از روز شروع رسمی تبلیغات انتخاباتی، حکم ماده۲۹ قانون برنامه ششم را داوطلبانه اجرا و همه حقوق و همه مزایای دریافتی‌ام از بیت‌المال را برای اطلاع عموم مردم منتشر کنم.

۶. برای انتصاب یا استخدام اشخاص در ادارات و شرکت‌های دولتی و به نوعی وابسته به حکومت، پرداخت وام، جابجایی کارمند یا دانشجو و دیگر انواع تخصیص امتیازات بیت المال، هیچگونه توصیه کتبی و شفاهی نکنم.

۷. هرگاه موضوعی در دستور کار کمیسیون‌ها یا صحن قرار گیرد که مستقیما به منفعت شخصی یا کسب و کار خودم یا خانواده‌ام مربوط باشد، موضوع تعارض منافعم را اعلام و از حضور در رای‌گیری و هر نوع تاثیرگذاری در تصمیم مجلس، خودداری کنم.

۸. در طول دوره نمایندگی، خود را وقف تکالیف تقنین و نظارت کنم و دعوت به عضویت در هیات­علمی دانشگاه­ها و تحصیل در مقطع دکتری را نپذیرم.

۹. در اولین فرصت ممکن، طرح شفافیت آرای نمایندگان و پخش زنده کمیسیون‌های مجلس را ارائه کنم و اگر تصویب نشدند، آرای خود را داوطلبانه اعلام و حتی­المقدور ریز مذاکرات و مصوبات غیرمحرمانه کمیسیون‌های مجلس را منتشر کنم.

۱۰. در اولین فرصت ممکن در مجلس یازدهم، طرح لغو مجوز‌ها و امتیازات تخصیص یافته برای نمایندگان ادوار را تهیه و تلاش کنم اجرا شود و درصورت تصویب نشدن، خود بعد از دوره نمایندگی هیچ امتیازی به عنوان نماینده ادوار دریافت نکنم.

نام و نام خانوادگی، تاریخ و امضای داوطلب نمایندگی

توجه ۱. امضای تعهدنامه فوق به معنی تایید نامزد‌های عضو این پویش توسط دیده­بان شفافیت و عدالت نیست.

توجه ۲. دیده­بان شفافیت و عدالت در پذیرش درخواست عضویت داوطلبان نمایندگی در این پویش مختار است و حق دارد هر زمان حضور افرادی را در این پویش مصلحت ندانست، نامشان را از فهرست امضاکنندگان این تعهدنامه حذف کند.

توجه ۳. دیده ­بان شفافیت ­و عدالت از همه داوطلبان نمایندگی برای پیوستن به این پویش دعوت می­کند و اسامی امضاکنندگان این تعهدنامه را اعلام خواهدکرد و انشاالله پیگیری و تلاش می­کند منتخبین ملت، هر ۱۰ بند این تعهدنامه را اجرا کنند.

داوطلبان پیوستن به این پویش می­توانند بهمراه رسید ثبت نام انتخابات مجلس و کارت ملی، شخصا به دفاتر مرکزی یا استانی دیده­‌بان شفافیت و عدالت مراجعه و تعهدنامه فوق را امضا کنند.

دفتر دیده‌بان شفافیت و عدالت در تهران واقع در خیابان استاد نجات الهی انتهای شهید صارمی غربی در ساعات اداری و با وقت قبلی (از طریق شماره ۰۹۲۲۱۱۸۹۱۲۳) آماده اخذ امضا از کاندیدا‌های یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی خواهد بود.


منبع: www.ghatreh.com

+++

اگر همه کاندیداها را فاسد و دزد هم میدانید باید بازهم در انتخابات شرکت کنید و اونی که کمتر فساد و دزدی میکنه را انتخاب کنید تا در اینده کمتر اذیت بشیم!!!


اگر خداوند متعال و 14 معصوم صلوات الله علیهم را دوستدارید به اصلاح طلبان که مکرر به اهل بیت و خدا توهین کردند  رای ندید . حسن روحانی لقمه ای بود که اصلاح طلبان برای ملت گرفتند  و وزیر نفت که اصلاح طلبان از او حمایت کردند تا رای بیاره باعث شد میلیونها دلار بابت قضیه کرسنت ،کشور ضرر کنه و گاز مجانی به ترکیه بدیم با اینکه در مجلس نمایندگان خوبی این موضوع را هشداردادند.اینها همه از تلاشهای اصلاح طلبان بود تا یک نیروی موافق خودشون وزیر بشه . یکی از اعضای شورای شهر تهران که نتونست رای بیاره گفت اعضای شورا نفری 2 میلیارد تومن به کرباسچی دادند تا جزء شورای شهر بشن و من چون نداشتم این پول را بدن اسمم را خط زدند شورای شهر تهران همه اصلاح طلب هست و با دادن2 میلیارد تومن وارد مجلس شدن!!!  حتما این لینک را ببینید توش از سایتهای مختلف توهین اونها به مقدسات شیعه را خواهید دید در ضمن جناح اصلاح طلب شامل 8 حزب میشن که اسامی اونها به این ترتیب است: حزب مردم سالاری، حزب اسلامی کار، مجمع فرهنگیان ایران اسلامی، خانه کارگر، انجمن اسلامی معلمان، مجمع فرهنگیان ایران اسلامی، حزب وحدت و همکاری و حزب آزادی حواستون باشه به اینا رای ندید به هر کی که پویش شفافیت داوطلبانه را امضا کرده رای بدید تا افراد بی عرضه، فاسد و چپاول گر بیت المال را بشه شناسائی کرد و بفهیم هر کسی تو مجلس با چه چیزهایی مخالفت یاموافقت کرده .


پویش شفافیت داوطلبانه نامزدهای انتخابات مجلس آغاز شد حتما بخونید فقط به نمایندگانی که میثاق نامه این پویش را امضا کردند رای بدید البته اگر سابقه خوبی دارندو منافق نیستند تا مثل دولت و مجلس قبل کسانی تصویب نکنند سردار حاج قاسم سلیمانی مجرم و تروریست است باید تحویل بدیدم به آمریکا و اموال او را باید مصادره کنیم بخاطر قوانین FATF و بخاطر اینکه دولت معاهده پاریس را (بدون اجازه مجلس) امضا کرده . در جنوب کشور600 میلیون دلار خرج میکنه دولتبرای کولرهای گازی  تا 400 میلیون دلار صرفه جویی کنه!!! حتما بخونید اینجا را



تخلف میلیاردی یکی از وزرای سابق دولت اصلاحات و رئیس فعلی یکی از دانشگاههای مهم تهران


اسامی نامزدهایی که تعهدنامه مجلس شفاف و ضد فساد را امضا کرده اند را در  این سایت بخونید


مجلس در دو سه مقطع می‌خواست به عرصه صنعت خودرو ورود جدی کند، با یک هدیه خودروئی، موضوع از دستور خارج می‌شد. یک بار به همه نماینده‌ها پاترول دادند، یک بار پژو پارس دادند، یک‌بار ماشین دیگر!


متن کامل وصیتنامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی


روایت لیستی که با قلدری شکل گرفت!




 قبل از اینکه نظری بدید  حتما تحقیق کنید اگر مطالب ما را قبول ندارید  و کانالهای تلگرامی عبرتهای عاشورا و کانال مصاف را ببینیدو این مطالب را سرچ کنید . و حتما این مطلب را منتشر کنید به هر شکلی که میتونید حتی بدون ذکر منبع