مباهله شیعه با وهابیت و اهل سنت ، مولوی ها ماموستا ها اگر جرات دارید تشریف بیارید.دفع شر جن و همزاد باطل السحر قوی و مجرب

گذاشتن لینک های وب دیگران به معنی تائیدآنها نیست کپی و انتشار مطالب با ذکرمنبع مجاز است و الا شرعاً حرام است( بجزمطالبی که درمورد حقانیت شیعه و گمراهی وهابیت و اهل سنت است )

مباهله شیعه با وهابیت و اهل سنت ، مولوی ها ماموستا ها اگر جرات دارید تشریف بیارید.دفع شر جن و همزاد باطل السحر قوی و مجرب

گذاشتن لینک های وب دیگران به معنی تائیدآنها نیست کپی و انتشار مطالب با ذکرمنبع مجاز است و الا شرعاً حرام است( بجزمطالبی که درمورد حقانیت شیعه و گمراهی وهابیت و اهل سنت است )

گوشه ای از عظمت و فضائل و مناقب سیدة نساء العالمین حضرت زهرا علیها السلام است+ حدیث مهم در عظمت مقام مادر

میلاد پر خیر و برکت حضرت صدیقه طاهر فاطمه زهرا سلام االه علیها را به امام زمان صلوات الله علیه و به همه محبان آن حضرت تبریک میگم

روز مادر را هم به هم مادران شیعه تبریک میگم.


حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا علیها السلام شفیعه روز جزاء

  شیخ صدوق در کتاب علل الشرائع می نویسد :  حدثنا محمد بن موسى بن المتوکل رحمه الله قال : حدثنا سعد بن عبد الله عن أحمد بن محمد بن عیسى ، عن محمد بن سنان ، عن عبد الله بن مسکان عن محمد بن مسلم الثقفی قال : سمعت أبا جعفر " ع " یقول لفاطمة علیها السلام ، وقفة على باب جهنم ، فإذا کان یوم القیامة کتب بین عینی کرجل مؤمن أو کافر فیؤمر بمحب قد کثرت ذنوبه إلى النار فتقرأ فاطمة بین عینیه محبا فیقول : إلهی وسیدی سمیتنی فاطمة وفطمت بی من تولانی وتولى ذریتی من النار ووعدک الحق وأنت لا تخلف المیعاد ، فیقول الله عز وجل ، صدقت یا فاطمة إنی سمیتک فاطمة وفطمت بک من أحبک وتولاک وأحب ذریتک وتولاهم من النار ووعدی الحق وأنا لا اخلف المیعاد ، وإنما أمرت بعبدی هذا إلى النار لتشفعی فیه فأشفعک ولیتبین لملائکتی وانبیائی ورسلی وأهل الموقف موقفک منی ومکانتک عندی فمن قرأت بین عینیه مؤمنا فخذی بیده وادخلیه الجنة .  محمد بن مسلم از امام باقر علیه السلام نقل می کند: حضرت فاطمه علیها السلام بر در جهنم توقفی دارد، آن گاه که روز قیامت شود، بین دو چشم هر کسی نوشته شده مومن است یا کافر، پس به دوستداری (محب اهل بیت) که گناهانش بسیار است، به سوی آتش امر می شود، که فاطمه علیها السلام بین دو چشم او را می خواند که نوشته شده دوستدار، پس می فرماید: خدای من و سرور من! مرا فاطمه نامیدی، و به واسطه من، هر که دوستی من و فرزندان مرا داشته باشد از آتش جدا کردی، و وعده تو ثابت است، پس خدای عزوجل می فرماید: راست گفتی ای فاطمه! همانا من تو را فاطمه نامیدم، و هر کسی که محبت و ولایت تو و فرزندانت را داشته باشد از آتش جهنم جدایش کردم، و وعده من ثابت است و من از وعده خود تخلف نمی کنم، و همانا بنده ام را به سوی آتش امر کردم تا تو در مورد او شفاعت کنی و من شفاعتت را می پذیرم، و به این دلیل که برای فرشتگان و انبیاء و رسولانم و اهل قیامت جایگاه و منزلت تو نزد من آشکار شود، پس هر کس را دیدی در بین دو چشمش نوشته مومن دستش را بگیر و به بهشت داخل کن .

منابع:

علل الشرائع الشیخ الصدوق ج 1 ص 241 

کتاب مولد فاطمة سلام الله علیها  الشیخ الصدوق ج 1 ص

179  http://lib.eshia.ir/27296/1/179/ 

سند روایت هم ، طبق برنامه اسناد شیخ صدوق صحیح است :

http://l1l.ir/41cf 

این تنها گوشه ای از عظمت و فضائل سیدة نساء العالمین حضرت زهرا علیها السلام است ، که شفاعت محبان و شیعیان خود را بر عهده دارد .

+++

جبران حقّ مادر، دست نیافتنی است...

قِیلَ لِرَسُولِ اللهِ صلّی الله علیه و آله:
یَا رَسُولَ اللهِ، مَا حَقُّ الْوَالِدِ؟
قَالَ: أَنْ تُطِیعَهُ مَا عَاشَ.
فَقِیلَ: وَ مَا حَقُّ الْوَالِدَةِ؟
فَقَالَ: هَیْهَاتَ هَیْهَاتَ، لَوْ أَنَّهُ عَدَدَ رَمْلِ عَالِجٍ وَ قَطْرِ الْمَطَرِ أَیَّامَ الدُّنْیَا قَامَ بَیْنَ یَدَیْهَا مَا عَدَلَ ذَلِکَ یَوْمَ حَمَلَتْهُ فِی بَطْنِهَا‌‌‌‌‏.

مستدرک الوسائل، ج 15، ص 182

به پیامبر صلی الله علیه و آله عرض شد:
ای رسول خدا! حقّ پدر چیست؟
حضرت فرمود: اینکه تا زنده است، از او اطاعت کنى.
سؤال شد: حقّ مادر چیست؟
حضرت فرمود:
هیهات، هیهات (که کسی به حقّ مادر برسد)!
اگر کسی به تعداد ریگ بیابان و ریگزار، و به اندازه‏ قطره‏ هاى باران در همه‏ عمر دنیا در برابر مادرش بایستد (و خدمت کند)، معادل یک روز باردارى مادر و حمل فرزند در شکم نمی ‏شود.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.