مباهله شیعه با وهابیت و اهل سنت ، مولوی ها ماموستا ها اگر جرات دارید تشریف بیارید.دفع شر جن و همزاد باطل السحر قوی و مجرب

گذاشتن لینک های وب دیگران به معنی تائیدآنها نیست کپی و انتشار مطالب با ذکرمنبع مجاز است و الا شرعاً حرام است( بجزمطالبی که درمورد حقانیت شیعه و گمراهی وهابیت و اهل سنت است )

مباهله شیعه با وهابیت و اهل سنت ، مولوی ها ماموستا ها اگر جرات دارید تشریف بیارید.دفع شر جن و همزاد باطل السحر قوی و مجرب

گذاشتن لینک های وب دیگران به معنی تائیدآنها نیست کپی و انتشار مطالب با ذکرمنبع مجاز است و الا شرعاً حرام است( بجزمطالبی که درمورد حقانیت شیعه و گمراهی وهابیت و اهل سنت است )

با اذان گفتن با صدای بلندبیماری را از خودو خانواده تان دور کنید و اولاد دار بشید


#کلام_نور
#اذان_بگو

دوستان و محبین اهل بیت علیهم السلام با صدای بلند اذان بگید که بیماری سراغ شما نیاد و از شما دفع بشود

قَالَ‌ حَدَّثَنِی هِشَامُ‌ بْنُ‌ إِبْرَاهِیمَ‌ : أَنَّهُ‌ شَکَا إِلَى أَبِی الْحَسَنِ‌ الرِّضَا عَلَیْهِ‌ السَّلاَمُ‌ سُقْمَهُ‌ وَ أَنَّهُ‌ لاَ یُولَدُ لَهُ‌ وَلَدٌ فَأَمَرَهُ‌ أَنْ‌ یَرْفَعَ‌ صَوْتَهُ‌ بِالْأَذَانِ‌ فِی مَنْزِلِهِ‌ قَالَ‌ فَفَعَلْتُ‌ فَأَذْهَبَ‌ اللَّهُ‌ عَنِّی سُقْمِی وَ کَثُرَ وُلْدِی قَالَ‌ مُحَمَّدُ بْنُ‌ رَاشِدٍ وَ کُنْتُ‌ دَائِمَ‌ الْعِلَّةِ‌ مَا أَنْفَکُّ‌ مِنْهَا فِی نَفْسِی وَ جَمَاعَةِ‌ خَدَمِی وَ عِیَالِی فَلَمَّا سَمِعْتُ‌ ذَلِکَ‌ مِنْ‌ هِشَامٍ‌ عَمِلْتُ‌ بِهِ‌ فَأَذْهَبَ‌ اللَّهُ‌ عَنِّی وَ عَنْ‌ عِیَالِیَ‌ الْعِلَلَ‌ .
محمّد بن راشد می گوید: هشام بن ابراهیم به من گفت: من از بیماری خود و اینکه صاحب فرزند نمی گردم به امام رضا علیه السلام شِکوه کردم.

امام رضا علیه السلام به من فرمود: در منزل- با صدای بلند- اذان بگو.
هشام بن ابراهیم می گوید: من پس از آنکه این کار را انجام دادم. خدای متعال مرا از بیماری شفا داده و فرزندان زیادی به من کرامت فرمود.

سپس محمّد بن راشد می گوید: من نیز همیشه درگیر بیماری و مریضی بودم.
و کسانی که با من در خانه زندگی می کردند نیز بیمار و مریض بودند. بگونه ای که من تنها می ماندم و شخصی نبود که به من خدمت کند.

هنگامیکه این حدیث را از هشام شنیدم. به کاری که امام علیه السلام فرموده بود پرداختم.
پس آنگاه خداوند عزّوجلّ بیماریها را ازمن وخانواده ام دور ساخت- والحمدللَّه-
کافی ج3 ص 308   منبع: mobahele.blogsky.com

کپی بدون ذکر عنوان ( وبلاگ مباهله با وهابیت و اهل سنت ) و قرار دادن ادرس وبلاگ شرعا حرام است،ضایع کردن حق الناس هست و رضایت ندارم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.