مباهله شیعه با وهابیت و اهل سنت ، مولوی ها ماموستا ها اگر جرات دارید تشریف بیارید.دفع شر جن و همزاد باطل السحر قوی و مجرب

گذاشتن لینک های وب دیگران به معنی تائیدآنها نیست کپی و انتشار مطالب با ذکرمنبع مجاز است و الا شرعاً حرام است( بجزمطالبی که درمورد حقانیت شیعه و گمراهی وهابیت و اهل سنت است )

مباهله شیعه با وهابیت و اهل سنت ، مولوی ها ماموستا ها اگر جرات دارید تشریف بیارید.دفع شر جن و همزاد باطل السحر قوی و مجرب

گذاشتن لینک های وب دیگران به معنی تائیدآنها نیست کپی و انتشار مطالب با ذکرمنبع مجاز است و الا شرعاً حرام است( بجزمطالبی که درمورد حقانیت شیعه و گمراهی وهابیت و اهل سنت است )

کرامتی از حضرت معصومه سلام الله علیها

بسم الله الرحمن الرحیم

میلاد مسعود حضرت معصومه سلام الله علیها را به محضر مقدس امام زمان صلواتالله علیه و همهشما خصوصا دختران شیعه تبریک وتهنیت میگم:


دریغم آمد یکی از کراماتی که از آن حضرت دیده ام را بازگو نکنم.
سالها قبل بود. چند سال از ازدواجمان گذشته بود و از نداشتن وسیله نقلیه در رنج بودیم. به زیارت حضرت معصومه (س) رفتم و رو به ضریح مطهر بی اختیار گفتم یا حضرت معصومه من تا آخر این هفته یک ماشین از شما می خواهم. به اصفهان برگشتم. یک روز که از منزل بیرون آمدم ناگاه یادم آمد که 4 شنبه است. با خودم گفتم حضرت معصومه در این دو روز چطور می خواهند به من ماشین بدهند؟! به مسجد نو بازار که در آن حجره داشتم رفتم. یکی از دوستان را که مدتی ندیده بودم ملاقات کردم. ضمن صحبت گفت ماشینم را می خواهم بفروشم به فلان مبلغ. گفتم اگر نصف این بود شاید می توانستم بخرم. گفت استخاره کن نصف مبلغ را بده و نصف را 40 روز دیگر. باناامیدی استخاره کردم و باناباوری خوب آمد.
5 شنبه ماشین را آورد و شب جمعه مرا به جایی که دعوت بودم رساند. پیاده که شدم گفت من پرایدی خریده ام و منزلمان گنجایش دو ماشین را ندارد. کلید منزل را به او دادم که ماشین را به آنجا ببرد. صبح جمعه که به منزل وارد شدیم ماشین مرحمتی حضرت معصومه (س) داخل حیاط پارک شده بود.


منبع :کانال تلگرامی بزم قدسیان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.