مباهله شیعه با وهابیت و اهل سنت ، مولوی ها ماموستا ها اگر جرات دارید تشریف بیارید.دفع شر جن و همزاد باطل السحر قوی و مجرب

گذاشتن لینک های وب دیگران به معنی تائیدآنها نیست کپی و انتشار مطالب با ذکرمنبع مجاز است و الا شرعاً حرام است( بجزمطالبی که درمورد حقانیت شیعه و گمراهی وهابیت و اهل سنت است )

مباهله شیعه با وهابیت و اهل سنت ، مولوی ها ماموستا ها اگر جرات دارید تشریف بیارید.دفع شر جن و همزاد باطل السحر قوی و مجرب

گذاشتن لینک های وب دیگران به معنی تائیدآنها نیست کپی و انتشار مطالب با ذکرمنبع مجاز است و الا شرعاً حرام است( بجزمطالبی که درمورد حقانیت شیعه و گمراهی وهابیت و اهل سنت است )

با کریمان کارها دشوار نیست .کراماتی از کریمه اهل بیت حضرت معصومه سلام الله علیها

حضرت آیةالله سید مرتضی مستجابی حفظه الله فرمود: در جوانی به مدّت شش ماه مبتلا به دست درد شدیدی شدم. روزانه یک مشت قرص می خوردم اما اثری در کاهش درد نداشت.
روزی امام موسی صدر منزل ما بود، وقتی دید یک مشت قرص در دست گرفته ام فکر کرد قصد خودکشی دارم. شدّت درد به حدی بود که دستم را به بخاری میچسباندم تا درد فراموشم شود.
تا روزی در مسیر تهران نزدیک صحن حرم حضرت معصومه (س) سرم را از ماشین بیرون کرده و به حضرت عرض کردم: عمه جان! میگویند عمّه ها فرزندان برادر را دوست دارد! من دستم درد میکند!
هنوز چیزی از قم دور نشده بودیم که حس کردم اثری از آن درد شدید در دستم نیست و برای همیشه راحت شدم.

+++
حضرت آیة الله گرامی قمی:
چشمم ناراحت بود. به حرم حضرت معصومه (س) رفتم و خطاب به حضرت عرض کردم: می دانید هیچ کس را ندارم حتی پدرم با طلبه شدنم مخالف بود. از حرم بیرون آمدم، هنوز به خانه نرسیده بودم که چشمم خوب شد.
+++

عالم ربانی و سالک صمدانی آیة الله محمد باقر حکمت نیا می فرمود: من به قدری برای حضرت معصومه (س) احترام قائل بودم که در تمام سالهای تحصیل در قم هیچ وقت آب دهان بر زمین قم نینداختم.

+++

مرحوم آیةالله شیخ محمد تقی ستوده می فرمود: همه دروس آیةالله العظمی بروجردی را مثل اینکه دیروز از ایشان شنیده در ذهن حاضر دارم.
حافظه ام خوب نبود. قم که آمدم به حرم مشرف شده به حضرت معصومه (س) متوسل شدم، و این حافظه به برکت حضرت به من عطا شد.

+++

عالم ربانی مرحوم آیة الله حق شناس:

روزی در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها مشغول زیارت و عرض حاجت بودم. دیدم یک فردی در هیئت یک روستایی آمد خود را به ضریح مطهر چسباند و گفت: بی بی جان از فلان جا اومدم و فلان گاو ما چطور شده و... یکی یکی حاجاتش را به زبان ساده گفت و سپس عرض کرد: حالا می خواهم برات روضه بخونم. شروع کرد روضه حضرت علی اصغر را خواند و رفت.
بنده از او و سادگی و صفایش زیارت کردن را یاد گرفتم و شبیه او زیارت کردم. هنوز از پله های حرم پایین نیامده بودم که حاجتم داده شد.

+++

مرحوم آیة الله طسوجی در جریان ساخت منزل به شدت مقروض شدند.
فرمودند: به حرم حضرت معصومه (س) رفتم و در کنار ضریح مطهر صد مرتبه «یا رسول الله ادرکنی» و صد مرتبه «یا فاطمة الزهراء ادرکینی» ... و همین طور 14 معصوم را یکی یکی نام بردم تا حضرت مهدی (عج). صد بار هم «یا فاطمة المعصومة ادرکینی» گفتم.
همین که وارد صحن شدم آقایی مرا به اسم صدا زد و فرمود: آقای طسوجی این حواله از طرف حضرت است و برای شماست.
گفتم من شما را تا بحال ندیده ام. فرمودند: ما شما را می شناسیم، به منزل شما هم آمده ایم...
آیة الله طسوجی میفرمودند: اگر حاجت مهمی دارید به حرم حضرت معصومه س رفته و به این صورت دعا کنید و متوسل به 14 معصوم بشوید. مجرّب است.

(ستاره‌ای از آسمان علم و فقاهت، محمد حسین طسوجی).


شادی ارواح همه مومنین و مومنات خصوص شهدا و علما صلواتی برای تعجیل فرج بفرستید  اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل الفرجهم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.