مباهله شیعه با وهابیت و اهل سنت ، مولوی ها ماموستا ها اگر جرات دارید تشریف بیارید.دفع شر جن و همزاد باطل السحر قوی و مجرب

گذاشتن لینک های وب دیگران به معنی تائیدآنها نیست کپی و انتشار مطالب با ذکرمنبع مجاز است و الا شرعاً حرام است( بجزمطالبی که درمورد حقانیت شیعه و گمراهی وهابیت و اهل سنت است )

مباهله شیعه با وهابیت و اهل سنت ، مولوی ها ماموستا ها اگر جرات دارید تشریف بیارید.دفع شر جن و همزاد باطل السحر قوی و مجرب

گذاشتن لینک های وب دیگران به معنی تائیدآنها نیست کپی و انتشار مطالب با ذکرمنبع مجاز است و الا شرعاً حرام است( بجزمطالبی که درمورد حقانیت شیعه و گمراهی وهابیت و اهل سنت است )

پست تکراری :دفع شر همزاد ( درمان همزاد)،همزاد چیست؟حفاظت از آزار اجنهء مزاحم ،دعای دفع همزاد و درمان جن زدگی

با سلام . از آنجایی که دیگه نمیشه برای  پست :


دفع شر همزاد ( درمان همزاد)،همزاد چیست؟حفاظت از آزار اجنهء مزاحم ،دعای دفع همزاد و درمان جن زدگی بسیار مجرب


دیگه نمیشه نظری  نوشت . این مطلب را اینجا گذاشتم مخصوص کسانی که درباره اون پست  نظر یا سوالی دارن. پس سوال یا نظرات خود در مورد اون مطلب را ، اینجا ثبت کنید

نظرات 7 + ارسال نظر
رها پنج‌شنبه 7 اسفند 1399 ساعت 11:15

سلام من جن عاشق دارم و مدتهاست برای درمانش تلاش میکنم ولی نتیجه ای نگرفتم یک بار حرز و حصار قرانی و عود خریداری کردم که گفته بودن در خانه نگهداری کنم که تا حدود ۵ ماه دیگه علائمی نداشتم ولی به طرز عجیبی اون حرز و عود ناپدید شدن و دوباره همه چی شروع شدبا این وجود ایا لازمه کشف در خواب و انجام بدم ؟ و ایا به کمک جزوتون میشه برای همیشه از شرش راحت شد یا بازم موقتیه چون تحقیق کردم و به این نتیجه رسیدم درمانی نداره و اگه هم داشته باشه موقتیه

با سلام . قطعا درمان دائمی داره . باید کشته بشه چون اینها اینقدر سمج هستند و گاهی به درمانگران میگن من از این بدن بیرون نمیرم تا کشته بشم !! با قران باید بکشیدش و بعدش هم حرز همراهتون باشه تادیگه هیچ جن و موکل سحر دیگه نتون سراغتون بیاد.

هما چهارشنبه 22 بهمن 1399 ساعت 19:02

سلام خدا قوت. من تازه با وبلاگ شما آشنا شدم. تشکر میکنم از مطالب بسیار ارزنده شما. خیلی زحمت میکشید. راستش من اصلا تا بحال فکرش رو هم نکرده بودم ممکنه سحر شده باشم یا جن زده باشم. مطالب رو خوندم و احتمال میدم دلیل ازدواج نکردنم و اینکه بیکار شدم و نمیتونم کار مناسب پیدا کنم شاید به این دلایل باشه. دستور کشف مطلب رو انجام دادم ولی موفق نشدم چیز مربوطی ببینم. ولی قبلا اکثر شبها خوابهای ترسناک میبینم. و خواب نوزاد و کودک رو هم خیلی زیاد میبینم. آیا ممکنه جن زده یا سحر شده باشم؟ هرچی تلاش کردم نتونستم کشف مطلب کنم. بیکاری و مشکلات مادی خیلی بهم داره فشار میاره. مجردی هم که بدتر. نمیدونم دیگه باید چکار کنم. هم تحصیلات دارم هم بقیه شرایط خوب. ولی بدجور گره در زندگیم افتاده. نمیدونم باید چکار کنم. اهل نمازو مذهب هم هستم. خواهش میکنم کمکم کنید و راهنماییم کنید چطور مطمئن بشم از سحر و جادو؟ آیا اگه شروع کنم هر روز سوره بقره بخونم برطرف میشه؟ تا چند روز باید بخونم؟ شرایط تطهیر خونه رو هم انجام دادم و همیشه هم رعایت میکنم.
خدا اجرتون بده برادر.

سلام بله جن زده هستید با توجه به خوابتون .سوره بقره را مداومت کنید زمانی نمیشه تعیین کرد تا علائم کشته شدن جن را ببینید. جزوه بگیرید سریعتر درمان میشید ختم های 7 تا 40 روزه داره

پریسا چهارشنبه 15 بهمن 1399 ساعت 03:52

با سلام من همیشه احساس میکنم کسی یا چیزی در درونم هست که به حرفام گوش میده و کارآممو خراب می‌کنه مثلآ وقتی با همسرم شادم با خودم می‌گویم نکنه شادیم خراب بشه و فرداش یک دعوای خونین بینمون میشه. همیشه حال خوبم به نوعی خراب میشه و زندگیم عذاب شده. اینها از همزاده کافره؟ درمانی داره؟ بخدا از زندگیم سیر شدم.

با سلام. بیشتر بنظر میاد وسواس فکری یا قدرت وهمیه زیاد و منفی بافی باشه،با کشف مطلب یا خوندن علائم میتونید بفهمید .با جملات تاکیدی مثبت . میتونید این تفکر را تبدیل کنید به فکرهای زیبا و اینکههمیشهدر کنارهم با رضایت از هم دیگه زندگی خواهید کرد.توصیه میکنم با یک مشاور صحبت کنید شماره 09640 در کل ایران مشاوره رایگان میده

زهرا جمعه 3 بهمن 1399 ساعت 23:50

سلام استادگرامی
بنده مطالب سایت رو مطالعه کردم.مشکلم اینه که پسر 19 ماهه ای دارم که تقریبا از 3 ماه پیش بک ساعت قبل از اذان صبح از خواب پامیشد تا وقت طلوع خورشید.تازگی ها بیدارشدم به رفتارش دقت کردم دیدم چیزیو رو رو دیوار و سقف با چشم دنبال میکنه.گاهی میخنده گاهی میترسه،گاهی خودشو میاد زیر دست من پنهان می کنه...خیلی خوابش میاد ولی نمی تونه بخوابه...اینم بگم بیشتر اوقاتشو میخنده،اینم بگم من و همسرم هردو نماز میخوانیم ولی نماز صبح رو اکثرا خواب میمانیم.مشاجره هم خیلی باهم داریم و من خیلی شبها با گریه خوابم میبره .بعضی وقتا حالت افسردگی شدید بهم دست میده ولی الان فقط نگران وضع پسرمم .رفتم پیش سید گفت که همزادش اذیتش میکنه.خواهش میکنم راهنماییم کنید.ممنون

سلام علیکم. با دقت بخونیدتو همین مطلب نوشتم:باید تحصین کنیداول صبح و شب و قران همراهش باشه تو نایلون خودتوم هم همینطور مطالبی که در موردنماز اول وقت نوشتم حتمابخونید. تطهیر خونه را رعایت کنید مفصل نوشتم .خودتون هم ممکنه جن عاشق یا سحر داشته باشید علائم رابادقت بخونید

محمد دوشنبه 22 دی 1399 ساعت 20:25

با عرض سلام و خسته نباشید .راستش برای بنده سرکتاب باز کردن و گفتند که یه همزاد بد داری که تو کارهات گره و گیر میندازه مخصوصا در اینده حتما برات مشکل ساز میشه .میخواستم راهنمایی بفرمایین ایا صحت داره چنین حرفی و اصولا همزاد میتونه تو کار ادم گره و مانع درست کنه.با تشکر و سپاس

با سلام بله تا حدی میتونه . اگر منظور جن عاشق باشه که خیلی شدید مشکل سازه هست البته اگر بهت دروغ نگفته باشن که بخوان تیغ بزن. قوانین وبلاگ را ببین اخرش هر چی لینک برا سحرو جن هست بخون

حنانه جمعه 14 آذر 1399 ساعت 23:28

ترو خدا کمکم‌کنیدجان مادرتون دارم دیونه‌میشم تروخدا اگ‌میتونید‌جزوه رو‌بفرستید من حالم خیلی بده دقیقا اون علایم‌جن زدگی در من بود

سلام با دقت بخونید همین مطلب را اگر جزوه را میخواید نوشتم باید چکار کنید

افشین جمعه 30 آبان 1399 ساعت 14:24 http://Mobahele.blogsky.com

سلام.جزومیخاستم برا جنزدگی شدید.نمیدونم چنتاپیام دادم ولی جوابی ندیدم اگ طبق اصول سایت عمل نکردم دلیش اینک نمیتونم هیچ کاری رودرست انجام بدم هیچی بعدازگذشت چن ثانیه یادم میره توسرم اشوبه انگار چندنفرهمزمان حرف میزنن اگممکنه به این شماره بفرستیدچون نمیدونم ایمیلم درست یانه اگر نفرستادین بگین من بیخودی دنبالش نگردم ممنون از خدماتتون

سلام برای جزوه باید صیغه نذر را بفرستی از پست ابطال هر گونه سحر در ضمن ایمیل تون هم اشتباه بود!!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.