مباهله شیعه با وهابیت و اهل سنت ، مولوی ها ماموستا ها اگر جرات دارید تشریف بیارید.دفع شر جن و همزاد باطل السحر قوی و مجرب

گذاشتن لینک های وب دیگران به معنی تائیدآنها نیست کپی و انتشار مطالب با ذکرمنبع مجاز است و الا شرعاً حرام است( بجزمطالبی که درمورد حقانیت شیعه و گمراهی وهابیت و اهل سنت است )

مباهله شیعه با وهابیت و اهل سنت ، مولوی ها ماموستا ها اگر جرات دارید تشریف بیارید.دفع شر جن و همزاد باطل السحر قوی و مجرب

گذاشتن لینک های وب دیگران به معنی تائیدآنها نیست کپی و انتشار مطالب با ذکرمنبع مجاز است و الا شرعاً حرام است( بجزمطالبی که درمورد حقانیت شیعه و گمراهی وهابیت و اهل سنت است )

دفع شر همزاد ( درمان همزاد)،همزاد چیست؟حفاظت از آزار اجنهء مزاحم ،دعای دفع همزاد و درمان جن زدگی بسیار مجرب

 درمان جن زدگی ،  دفع آزارهمزاد و جن خیلی مجرب

کسانی که در این مورد سوالی دارند حتما قبلش عمل کشف مطلب در خواب را انجام بدهند   یا علائم سحر و جن زدگی را بخونند تا مطمئن بشن آیا مشکل شون به اینها مربوط میشه یا علت دیگه ای داره

نکته بسیار مهم 
دعانویسها و کسانی که سرکتاب باز میکنند خیلی وقتها مزخرف میگن  به هر نوع جنی میگن همزاد . این اشتباه بزرگی هست. ( البته بعضی شون هم اصلا سر کتاب و رمل و جفر بلد نیستن دروغ میبافن بهم تا بعد یه دعا وطلسم الکی بدن و پولی بگیرن) خودتون با کشف علت را پیدا کنید و درمان کنید با مطالب وبلاگ. درمان توی مطالب هست . البته بعضی اصلا سر کتاب هم بلد نیستند به طرف نگاه به سن و سالش به تیپش نگاه میکنن  حدس میزنن برای چه موضوعی اومده از خودشون یه چیزهایی میبافند  اگر واقعا همزاد باشه که بعیده (نشانه اینکه همزادجنی مشکل براتون ایجاد کرده اینه که در خواب یا بیداری گاهی قبل از خواب یا اول صبح و گاهی اکثر اوقات کسی را میبینه که قیافه اش دقیقا مثل خودت هست و درخواب میفهمی اینکه دیدی خود تو نیستی و یه موجود دیگه هست .این یعنی همزاد جنی طرف داره اذیتش میکنه.اکثر سرکتاب باز کن ها  معمولا به جنهای دیگه میگن همزاد !!!.)با تقوا و ترک گناه ،نماز اول وقت ، آ زار  و اذیت او  برطرف میشه شاه کلید خلاص شدن از ازارهای همزاد همینه توجه داشته باشید همزاد تا قیامت زنده هست و همه انسانها دارند. نمیشه کشت یا سوزاندش . بعضی بخاطر ترک نماز و یا زیاد گناه کردن همزاد بهشون  آزار میرسونه و  تو زندگی و اموراتشون  اختلال  ایجاد میکنه  و تاثیرات بدی میگذاره و کلاً  گند میزنه به زندگی فرد. اما خیلی خیلی کم پیدا میشه که همزاد اذیت کنه (مگر در افرادی که زیاد گناه میکنند و اهل نماز نیستند) اکثر موارد جن زدگی ها معمولا جنهای دیگه هستند که مشکل ایجاد میکنند نه همزاد. مطلب مهم اینکه اعتباری به فال قهوه و تاروت نیست چراکه موکل شیطانی دارن اینها
و اون بخش از مطالبی که کاملا درست و دقیق میگن برای اینکه اعتماد شما را جلب کنند و بعداً دروغهایی بگن و شما را سرکیسه کنند یا آسیبهایی بهتون بزنند مثلا ممکنه 20 تا مطلب درست بگه بعد به دورغ بگه شما سحر شدی یا جن زده هستی اگر میخوای نجات پیدا کنی باید این قدر پول بدی و اینکارهایی که میگیم انجام بدی تا نجات پیدا کنی.
mobahele.blogsky.com  ضمن اینکه کسانی که این نوع فالها رامیگیرن خودشون یا جن زده هستند یا خواهند شد. شیاطین مفت و مجانی به کسی خدمات نمیدن و خطرهم داره برای کسانیکه پیش این فالگیرها میره.  دروغهایی که شیاطین میگن بعد از اینکه اعتماد شما را جلب کردن و ممکنه باعث ازهم پاشیده شدن زندگی تون و یک عمر بدبینی و شک نسبت به اطرافیان تون بشن( مثلا به دورغ به عروس یه خانواده میگه مادر شوهرت تو را سحر و جادو کرده، یا به عکس، یا به یه زن بگن شوهرت بهت خیانت کرده یا بهشوهرش بگن همسرت خیانت کرده دیگه خودتون تصور کنید چه اتفاقاتی ممکنه بین این 2 نفر بیفته  ) بجز این فتنه ها و ضررهای بزرگ که بپا  میشه .ممکنه طرف نسخه ها و دستوراتی بده برای رفع مشکلات که همون ها باعث جن زدگی یا مشکلات بزرگتری بشن و اگر طرف شیطان پرست باشه ممکنه خودش یه جنی را وارد بدنتون بکنه و یک عمر بیچاره بشید،وسواس بگیرید یا بیماری شدید جسمی یا روحی پیدا کنید یا خودکشی کنید.!!! پس هر گز سراغ هیچ نوع فالگیری خصوص فال قهوه و تاروت نرید .

به جهت دوری اجنه از خانه ای که در آن  به آزار و اذیت انسانها می پردازند چه باید کرد؟ 

اگر جن وارد بدن کسی شد و او را آزار داد باید چه کرد؟ درمان جن زدگی چیست؟

(اگر جن وارد بدن شده باشه با اذکار ،حرزها، ایات وسوره های زیر بیرون نمیره و کشته نمیشه فقط تا حدودی جلوی آزار و اذیتها و وسوسه های او را میشه گرفت و البته حفاظت کامل میکنه از اذیتها و ازارهایی دیگر جنها که در بیرون بدن هستند ومانع ورود جنهای دیگه و چشم زخم میشه {جن ازطریق چشم زخم میتونه وارد بدن بشه اثر چشم زخم میتونه خیلی شدیدتر از سحر وجن باشه و باعث مرگ بشه طبق روایت} همچنین مانع میشه که خیلی از وسوسه هایی که به آدم ممکنه اسیب بزنه را فرد عملی کنه{مثل خودکشی}. پس با خواندن اینها انتظار نداشته باشید دردهایی که جن ایجاد کرده و مشکلاتی مثل بسته بودن بخت و کار برطرف بشه برای درمان کامل این مشکلات  باید هر روز سوره بقره را خواند یا از اعمال و ختم های که در جزوه درمان سریع سحر و جن زدگی{روشهای 7 تا 40 روزه عبادی و غیر عبادی} گذاشتم استفاده کنید جهت اطلاعات بیشتر اینجا کیلیک کنید )


1- مداومت کند سوره جن را بخواند که امام صادق علیه السلام  فرموده هر که این سوره را بسیار بخواند تا در دنیا باشد از شر جنیان و سِحر(جادو، طلسم) و کید خلق ایمن باشد و کسی نتواند با او ضرر بزند ودر آخرت با پیامبر صلی الله علیه و آله و اهل بیت او باشد و...{همیشه بخوانند تا محفوظ باشند} همزاد هم نوعی جن هست .پس با همین دستور دفع شرش میشه بشرطی که اهل نماز و تقوا بشی.


2- حرز ابودجانه را بنویسند و در وسط خانه یا دیوار رو به قبله جایی که بی احترامی نشود آویزان کنند و بهتره که در وسط خانه یا مثلا به دیوار ایوان آویزان شود و اگر نمیشود، در جایی دیگر از خانه نگه داری کند و اگر افراد را هم اذیت میکنند این حزر را نوشته البته با شرایط نوشتن که زمان مناسب جوهر روحانی، اهدا صلوات و... وهمراه خود کنند بسیار مجرب است. حرز بزرگ امام جواد برای هر خطری خوبه از همه چیز محافظت میکنه مانع سحر و جادو و آزار جن میشه(باید بر پوست آهو و در غلاف نقره باشه که روی آن دعایی نقش شده در میان حرز هم طلسمی هست. بعضی ها میفروشند تو وب. با استخاره بخرید وبا این شروطی که گفتم. بعضی از این حرزها که تو بازار چون شرایطش را رعایت نکردند تاثیری نداره mobahele.blogsky.com.در این مورد سوال نکنید جواب نمیدم). حرز ابودجانه فقط مخصوص جن زدگی هست ربطی به سحرو جادو نداره. بعضی طلسمات هم هست مانع سحرو جن زدگی میشه . در ضمن خوبه حرز ابودجانه را بالای سر فرد جن زده توی اتاق به دیوار بزنید    


۳- در بعضی کتب امده : برای حفاظت از جن زده آیه 9 از سوره الرحمن (یا معشر الجن ...) را تا آخر سوره بنویسد و آیه الکرسی را تا آخرفیها خالدون  را دور آن بنویسید و بر جن زده بیاویزند به او اذیت نمی رساند.


4- اسپند دود کردن که طبق حدیث، باعث میشه بلافاصله جنیان و شیاطین تا 70 خانه ازخانه شما دورشوند. درکنار شخص جن زده اسپند دود کنید .کندر هم شیاطین را دور میکنه. کلاً بدن را از بوی بد محافظت کنید و با دست و دهان آلوده به چربی نخوابید و حتما بچه هاتون را از اینکار محافظت کنید خصوص  قبل از خواب تا مورد آزار و حمله شیاطین قرار نگیرند . ناخن و سبیل همیشه کوتاه باشد.


5- طبق حدیث نوشتن آیت الکرسی در داخل اتاقهایی که ارتفاع آنها بیش ازهفت زراع باشد(3متر و55 سانتیمتر و بعضی میگویند 3/5 متر) مانع از ورود جنیان و آزار اهل خانه توسط جن خواهد شد. رهبرفرقه گمراه عرفان حلقه به مریدان خودش تاکید میکرد تو خونه تون ایت الکرسی و ان یکاد... را نگه ندارید!!!نگه داشتن ایت الکرسی و 4 قل مانع آزار و اذیت از طرف جنیان میشه همراه فرد باشه و در خانه هم نصب کنیدجایی که بی احترامی نشه و پاهاتون جلوش دراز نکنید.


6- همراه داشتن قران کوچک (قطع جیبی) باعث امان از چشم زخم و سحر و جادو خواهد بود.همراه کردن ایت الکرسی و 4 قل (4 سوره اخر قران که بعداز بسم الله با قل شروع میشه از سوره کافرون به بعد)هم خوبه. تجربه نشان داده افرادی که جنها اذیتشون میکردن کتک میزدن بهشون بااینکار نجات پیدا میکنند . فردی که جنها کتکش میزدن و میدید جنها را میگفت همن که یه جلد کلام الله مجید را همراه خودم نگه داشتم اونها دور شدن و دیگه نزدیک نمیشدن بهم ولی منتظر بودن قران را جدا کنم . همچنین اگر فردی که اینطوری شده بگه به جنها من شیعه امیرالمومنین صلوات الله علیه هستم من را اذیت نکنید رهاش میکنند(به شرطی که واقعا ولایت حضرت را قبول داشته باشه و شیعه باشه و الا جنها میفهمن ودور نمیشن).
حتی اگر چند سوره باشه (بهتره همیشه ایت الکرسی و 4 قل و سوره حمد و آیات سخره همراهتون باشه میتونی کپی بگیری یا بنویسی و تو نایلون همراهت باشه (در این لینک، راه های درمان و پیشگیری از چشم زخم را نوشتم  اونجا روایات اوردم که نگهداری چه ایاتی مانع تاثیر چشم زخم میشه) برای اطفال و بچه هایی که خیلی گریه میکنند عصبی میشن کتک میزنند اینکار را بکنید ممکنه علتش جن زدگی باشه و حتما تحصین کنید به نیت اون بچه و بهش فوت کنید صبح و شب حتما بعد از اینکه بچه غذا خورد دست و دهانش را بشوئید خصوص وقتی چرب شده با غذا. قبل از خواب حتما بشوئید این جاها را.

7- دستور آزموده شده هم اینه که در خانه ای که جنیان افراد را کتک میزنند یا سنگ پرتاب میکنند یا اشیاء را میشکنند. یه فردی خودش را درحفظ خدا قرار بده(مثلا 5تا آیت الکرسی بخواند و بخود فوت کند ) و بعد داخل بشه و باصدای بلند بگه اگر از این خانه بیرون نروید یا باز هم آزاری بدید یا ضرری بزنید به ما و اموال ما شکایت شما را به امیرالمومنین علی بن ابیطالب علیه السلام میکنم . جنیان عُمرهای طولانی دارند و تا 5 هزار سال هم عمر میکنند . خیلی از جنیان که الان زنده هستند جنگهای امیرالمومنین با کفار طایفه جنیان (ونه اجنه،چوناجنه به معنی جنین ها است و اشتباهی است که زیاد استفاده میشه) را دیده اند و شجاعت و سلحشوری های امیرالمومنین را در جنگ با جنیان بخوبی بیاد دارند و واقعه غدیر خم و جانشینی بلافصل حضرت را بخاطر دارند لذا بین جنیان اهل سنت وجود ندارد یا شیعه(که همان اسلام واقعی است) هستند یا کافرند.آنها میدانند حضرت یار مظلومان است. ازاین جهت از آن مکان دور میشوند برای همیشه اگر در بدن فرد وارد نشده باشند .همچنین: تهدید جنها به اینکه شکایت شما را به امیرالمومنین و امام زمان صلوات الله علیهما میکنم اگر اذیت کنید اثر داره. خیلی از شیاطین جن بدست قدرت الهی امام زمان تنبیه یا کشته شدند. چون مزاحم شیعیان شدند و ان شیعه از حضرت کمک خواسته.

بعضی فکر میکنند جنیان قدرت فوق العاده ای دارند ویا اگر کسی طلسم شد حتما باید پیش رمال و جادوگر و صُبی ها بروند و یه پول هنگفت خرج بکنند و کارهایی را یه فرد خبره انجام بده تا از شر جن و همزاد و سحر و جادو راحت بشوند  اینقدر تلقین به افراد شده که پناه بر خدا فکر میکنند مثل خدا ، اینها قدرت دارند. نه با همین دستورات بالا به راحتی دفع خواهد شد شر جنیان. درباره سحر وجادو و خارج کردن و کشتن جن هم جزوه درمان سریع و کافی موجود هست.



8- خاصیت انگشتر حدید هفت جلال هم دفع شر جن و دشمن است ومانع از آزار انها به شما خواهدشد. اگر یه فرد مومن با شرایطش نوشته باشه نه یه بی نماز.خیلی نگین های 7 جلال بی اثر هست ،موقع خرید استخاره کنید.همراه داشتن انگشتری که نگین ان جَزع یَمانی باشد هم شیاطین (جنها ) را دور میکنه. بسیار تاثیر قوی و عالی داره این انگشتر و شیاطین را دور میکنه فقط باید محافظت کنید به چربی و نجاست آلوده نشه. قبل از رفتن به توالت یا شستشو از دست خارجش کنید که آبی که با این انگشتر تماس پیدا میکنه به فاضلاب نره.mobahele.blogsky.com عقیق یَمنی هم طبق روایت از هر بدی انسان را حفظ میکند فقط باید اصل باشه(نشانه اصل بودن و یمنی بودنش را نمیدونم چیه بهتره با استخاره بخرید). هر روز صدقه دادن حتی به مقدار کم هم خوبه دفع بلا میشه خصوص اگر برای سلامتی امام زمان هم بدید.


9- حتما موقعی که میخواهید چیز داغی مثل چایی آب برنج،ذغال،خاکستر داغ و ... را روی زمین بریزید یا وقتی از بلندی میخواهید پائین بپرید یا سنگ یا اشیاء تیز یا سنگین را پرتاب کنید بلند بسم الله الرحمن الرحیم بگوئید تا جنیان دور شوند. و کلاً هر کاری میخواهید بکنید این ذکر را بگوئید خصوص قبل از وارد شدن به حمام و توالت یا لخت شدن بگوئید (اگر میخواهید لخت بشید باید در ان روز یا شب قبلا ایت الکرسی خوانده باشید اگر نخوانده اید بخونید حتما).هرگزعریان نخوابید یا با لباس شفاف که بدن یا عورتین پیدا باشه. حتما قبل از نوشیدن و خوردن و قبل از رفتن به مکانهای تاریک و ترسناک هم بگید هم این ذکر را بگید تا شیاطین نتونند بهتون تسلط پیدا کنند یا داخل بدن بشن. دقیقا همین جمله 4 کلمه ای را بگید نه دیگر اسماء الله یا جملات مشابه آن را.این ذکر معجزه میکنه و شیاطین به شدت بیزارند و دورمیشن از اطرافتون وقتی گفته بشه . حتی مانع جاسوسی شیاطین میشه کسانی که میگن ساحر یا فردی دائم از اوضاع زندگی ما خبر داره از همه چیز ما مطلع هست از طریق شیاطین این اخبار مستقیم یا با واسطه بهش میرسه. به قصد اینکه دیگه نتونه خبر دار بشه اول صبح و اول شب این ذکر را بگید. همچنین اگر کسی غیب گوئی میکنه فکر خوانی میکنه .این ذکر و بگید به قصد اینکه دیگه اون مطلع نشه . بعداز گفتن ذکر دیگه نمیتونه خبر بده. مکرر آزموده شده!!! .صهیونیستها از شیاطین جنی برای جاسوسی و ضربه زدن به دشمنانشون استفاده میکنند. تجربه حزب الله لبنان نشون داده در عملیاتهای جنگ33 روز با رمز بسم الله الرحمن الرحیم که حمله میکردن موفق بودن و اسرائیلی ها گفته بودن این برای اولین بار در جنگها بود که ما نتونستیم ذهن عملیاتی حریف را بخونیم !!! حتی گفته شده آمریکائی ها به بعضی کشوره های مسلمان فشار آوردن که اول سخنرانی ها از این جمله استفاده نشه همچنین در اول نوشته ها و مطالب و نامه های اداری بلکه از دیگر عبارات و نام های خدا استفاده کنید!!!.یکی از علتهاش شاید همینه که میخوان بتونند راحت جاسوسی کنند .mobahele.blogsky.com حتی تو یکی فیلمهای امریکائی هم از این جمله استفاده نمیشه بلکه یه حرف به یکی از کلماتش اضافه میکنند که شبیه اون باشه ولی اون جمله نباشه. اینقدر متنفر شیطان پرستان در فرقه ضاله و شیطان پرستی عرفان حلقه هم اول همه جزوه ها بجای بسم الله الرحمن الرحیم از جمله به نام بی نام او استفاده میکردن!!!


تاثیر بسم الله الرحمن الرحیم بر جن خیلی هست روایات خیلی تاکید کردن در اول هر کاری بگید قبل از شروع کارها حتی قبل از وضو گرفتن ،خوابیدن،غذا خوردن و قبل از رابطه جنسی چرا که شیاطین میان از این کارها به نفع خود استفاده میکنند.  درضمن ثوابهای عظیمی برای گفتن این ذکر در اول کارها در روایات آمده .2 یاچند جلد کتاب تا حالا برای داستانها وخواص این ذکر نوشته شده روایت هست مومن که میخواد غذا بخوره تعدادی ملائک کنارش هستند اگر این ذکر را گفت میمونند اگر نگفت اونها میگن به شیطان ،ای فاسق بیا با او بشین و او میاد می شینه و از غذا استفاده میکنه (غذا خوردن جنها بصورت بو کشیدن و استشمام مواد غذائی هست و بعضی هم میگن بصورت مزمزه کردن است)

توجه کنید این ذکر شیاطین جن را فراری میده و نه جنهای مسلمان را چون اونها هم خودشون قران میخونند. وقتی ذکر  اینقدر تاثیر داره ببینید نماز خوندن در دور کردن شیاطین چقدر اثر داره. یکی که جنزدهبودمیگفت همین که نماز را شروع میکنم میبینم شیاطین که بصورت سایه ها هستند از بدنم کنده میشن و فرار میکنند. لینک زیر را حتما بخونید:

10-  خود را تحصین کنید : بعضی از دعاهائی که در مفاتیح است برای حفاظت از جن و انس بخونید قطعا درحفاظت خدا قرار خواهید گرفت مثل حرز امام جواد صلوات الله علیه و دعای امان از سوختن و هر بدی(اول دعا اینطوری شروع میشه اللهم انت ربی لا اله الا انت ...) که در حاشیه مفاتیح است و خیلی از دعاهای قسمت صباح ومَسا، و بعضی تعقیبات مشترکه که میتونید بعضیش را انتخاب کنید و بخونید. mobahele.blogsky.com بهتره به محض بیدار شدن از خواب درصبح یک دعا کوچک برای حفاظت بخونید از این قسمت .خانم ها در ایام عذر شرعی خیلی مواظب باشید چون نماز نمیخونید ممکنه صبح تا دیر وقت بخوابید و تحصین نکرده روز را شروع کنید این زمانی هست که شیاطین راحت میتونند وارد بدن شما بشن پس در این ایام حتما اول صبح و اول مغرب تحصینها را بخونید و حتما قران کوچک در نایلون داشته باشید یا حرزابودجانه همراهتون باشه که اگر یه وقت یادتون رفت ایت الکرسی و ادعیه بخونید شیاطین نتونند وارد بشن. 

از بهترین و کاملترین تحصین ها خواندن  5 بار ایت الکرسی هست که از هر بلا و هرحادثه خطرناک  شما را حفاظت میکنه حتما هر صبح و شب بخونید تا از بلاهای مختلف (تصادفات ،زورگیرها ،اراذل و اوباش،زلزله و...) درامان باشید و هیچ جن و انسان و حیوانی نتونند اذیت کنند(این یه تحصین عالی و قوی هست با این کار خودِ خدا شخصاً محافظت میکنه نه ملائکه !!) برای حفاظت از چشم زخم هم عالی هست . سوره های فلق و ناس هم بسیار مفید هستند برای دور کردن جنیان و محفوظ ماند از شر آنها باید چندین بار صبح و غروب بخونید مثلا 14 یا7 بار اگر جنیان اذیتتون میکنند . همچنین یه تحصین خوب اینه که 10 ایه از سوره بقره را به این ترتیب بخونید : صبح ها بخونید تا شب محفوظید و بهتر است غروب بخونید(به نیت حفاظت شدن تا صبح از شر شیطان ومکروهات)  چهار آیه اول سوره بقره بعد ایت الکرسی(ایت الکرسی یک ایه است بر خلاف تصور اکثر مردم، نظربعضی مراجع پرسیده شد تائید کردند) و دو ایه بعد از آن که تا فیها خالدون میشه و بعد سه ایه آخرسوره بقره را بخونید  بعد از نماز صبح و مغرب یا عشا طبق حدیث اثرش اینه : قران را فراموش نمیکند ،شیطان و کافران جن نزدیک تون نمیشوند و چیز بدی در ان روز به مال و جان تان نخواهد رسید .اگر در شب خوانده بشه شیطان تا صبح وارد آن خانه نمیشه!!!

اگر کودکی را جنها اذیت میکنند (زیاد گریه میکنه بی دلیل خصوص از مغرب به بعد یا حالت خفگی بهش دست میده یا میگه کسانی یا موجوداتی را می بینه که شما نمی بینید)همین تحصینها را بگید بخونه و اگر نمیتونه شما بخونید بهش فوت کنید صبح و شب و قران همراهش کنید. mobahele.blogsky.com همچنین اگر میخواید دیگر اعضای خونه یاهر کسی که دوستش دارید در امنیت و حفاظت باشند از هر سحر و جادو و جن و هر بلائی از همین تحصینها به نیت اونها بخونید یا بگید خودشون بخونند.افرادی هم که هیچ سحرو جن ندارند باید بخوانند تا به این مشکلات دچار نشن و از انواع بلاها و خطرات حفاظت بشن. پس حتما همیشه مداومت کنید.


11-فرد جن زده از پوشیدن لباس قرمز و نگه داشتن اشیاء از جنس آهن همراه خودش پرهیز کنه برخلاف انچه میگویند جنها ازآهن نه تنها نمیترسندبلکه خوششون میاد.البته گفته شده از اشیاء تیز میترسند مثل میخ و سوزن.



12- نگه داری خروس سفید یا کبوتر (یک جفت کبوتر خیلی بهتره خصوص اگردو رنگ باشه در بدن هر کبوتر) در خانه جنیان را فراری میدهد.


13- اگر واقعا همزاد دارید(البته همه دو نوع همزاد جنی و مَلکی دارند منظور اینه اگر همزاد اذیت میکنه شما را). بهترین راه دوری از گناه و انجام واجبات است . هرچی تقوا زیاد بشه همزاد اثرش کمتر میشه. اما اکثرا دعانویسان که سرکتاب باز میکنند همزاد را با دیگر جنیان اشتباه میگیرند و به طرف میگن همزاد مانع ومشکل است. شاید بگم 97% مواردی که دعا نویسا به افراد میگن همزاد داری اشتباه میکنند حرف درستی باشه. به ندرت کسی همزادش اذیتش میکنه معمولا در افراد بی نماز و اهل فساد و گناه زیاد همزاد جنی بطور واضح تسلط پیدا میکنه ومشکل درست میکنه.


14_اگر جن زده یا سحروجادو و طلسم شدید مواظب باشید پیش چه فردی میرید برای درمان ،خیلی از این دعا نویسان در اصل شیطان پرست و ساحر هستند  و مراجعه به اونها باعث میشه یه جن کافر را به شما انتقال بدهند که مشکلات تون به مراتب بیشتربشه (مکرر افراد گفتن رفتیم پیش دعا نویس وازاون موقع حالمون بدتر شده واین نیست مگربخاطر همون جن کافری که فرستاده تو بدن اینها ) وبعضی دعانویسا هم فاسد هستند و خیلی از دختران را که برای بخت گشائی به اونها مراجعه میکنند را با فریب یا با زور و تهدید باهاشون زنا میکنند . مواردی  بوده که برای بخت گشایی رفتن دعا بهشون دادن وقتی استفاده کردند سحر و جادو شدند و مورد آزار جن قرار گرفتن!!! مواردی بود که دعا نویس طلسم هائی داده برای دختر به اسم بخت گشا اما در حقیقت طلسم هایی بوده برای زبان بندی و محبت که بعد دعا نویس وقتی پیشنهاد ازدواج یا زنا میده طرف زبونش بسته بمونه و مخالفتی نکنه و از طرفی عاشق دعا نویس هم باشه هرچی گفت اطاعت کنه . توصیه میکنم قران درمانی و دعا وتوسل داشته باشید و برای سرکتاب هم پیش این ساحران نرید که حرام است در ضمن خیلی ها دعانویس هستند و اصلا دعاهایی که مینویسند اثری نداره و فقط پول حروم کردن است مراجعه به اونها.حالا اگر پیش یه دعا نویس قابل اعتماد میخواهید برید قبلا با مواردی که گفته شد خود را در حفاظت و حراست خدا قرار بدید و خانم ها خودشون نرن(چون ممکنه دعا نویس عاشقشون بشه و شیطان و هوای نفس وسوسه کنند طلسم و دعایی برای محبت بده که بعد خواستگاری کرد یا پیشنهاد زنا داد شما جواب مثبت بدید) برادر یا پدرشون را بفرستند و قبلش استخاره کنیدچون خیلی ها دعا و طلسم مینویسند ولی بی اثراست!!!


15-اگر کسی همزاد مزاحم (کافر) دارد تا ۲۱ روز روزی ۱۱۰ مرتبه ایه زیر رابخواند


و أَنْ اعْبُدُونِی هَذَا صِرَاطٌ مُّسْتَقِیمٌ


16-
کسانی که دچا وسوسه شیاطین شدن افکار کفر امیز به سرشون میزنه  کفر میگن تحریک میشن قران را پاره کنند نجاست به خودشون بمالند از توالت !!!. دائم افکار مستجهن و سک سی به ذهنشون میاد  با کوچکترین اتفاقی شهوت شون تحریک میشه میخوان خود ارضائی کنند. یا وسوسه میشن خود یا اعضای خانواده را بکشند.  اینها  باید ایت الکرسی ایات سخره سوره فلق و ناس را بخونند تا وسوسه شیطان دور بشه ازشون  ذکرلاحول و لاقوه... العظیم و لااله الا الله  را زیاد بگن  به امام زمان متوسل بشن تا به گناه نیفتند و این افکار ازشون دور بشه بعضی از این نوع وسوسه ها زمانی اتفاق میفته که جن در بدن ساکن شده که در این صورت باید خارجش کرد تا راحت بشید. اجنه و شیاطین به راحتی میتونند وسوسه کنند انسان را تا گناه کنه ولی با ذکر و یاد خدا میشه جلوی وسوسه را گرفت .بعضی میگویند انگار کسی داخل مغرمان با ما صحبت میکنه انگار صدائی را از داخل سرمان میشنویم که خیلی وقتها از اعضای خانواده یا همسر بدگوئی میکنه و من را به اونها بدبین میکنه حرفهای زشتی در مورد اونها به من میگه دراین مواقع چه باید کرد؟
جواب: نباید اصلاً به گفته هاش توجه نکنید . شیاطین جنی فقط برای بدبخت کردن انسان و به گناه وادار کردن او کار میکنند اگر هم گاهی خبرهای درست بگن برای اینکه بهشون اعتماد کنید تا بعداً یه دورغ بزرگ و مهم که میگن و زندگیتون با اون نابود میشه را باور کنید . مطلقاً و به هیچ عنوان به حرفهای اونها گوش نکنید همه را دروغ فرض کنید و الا بدبخت میشید و زنگیتون از هم میپاشه. گاهی ممکنه 100 حرف راست بزنه تا کاملا بهش اعتماد کنید و بعد حرف صدو یکم دروغی باشه که اگر باور کنی دنیا و اخرت را نابود میکنه  . فرقی نمیکنه اگر جنیان را میبینید و باشما حرف میزنند یا فقط صداشون را میشنوید. اصلاً به حرفهاشون توجه نکنید تا شروع کردن به حرف زدن، ذکر بگید(همین اذکاری که تو این شمار اومده را ) یا سوره فلق و ناس و ایات سخره را بخونید( بهتره بعداز هر نماز یکبار بخونید) . اگر جن داخل بدن هست باید سوره بقره را بخونید یا جزوه رابگیرید تا نجات پیدا کنید.

بعد از نماز صبح و قبل از طلوع افتاب سوره توحید و قدر را بخونید دیگه شیطان نمیتونه شما را به گناه وادار کنه. اگر یادت رفت هر موقع یادت اومد 11بار سوره توحید را بخونی هم انشاء الله همین خاصیت را داره.البته هوای نفس همیشه میتونه وسوسه کنه و قویتر از شیطان هست به مراتب. هر موقع دیدید فکر گناه به مغزتون میاد 7 مرتبه بگید:

{ بسم الله الرحمن الرحیم لاحول و لاقوة الا باالله العلی العظیم } خدا 7 ملک میفرسته که جلوی وسوسه شیاطین را بگیره. اما وسوسه های شیطان و هوای نفس را باید از ریشه نابود کرد با زهد،اگر زاهد بشید خلاص میشید. دائم الوضو بودن هم سلاحی است دربرابر شیطان. شستن سر با سدر تا 70 روز وسوسه شیطان را دور میکنه (به نظر میرسه بشرطی که جن داخل بدن نباشه اثراتش را آدم میبینه) خوردن انار در روز جمعه ناشتا هم تا 120 روز مانع وسوسه میشه اگر سه انار بخورید، تو مفاتیح بخونید اعمال روز جمعه را. صفحه 38 مفاتیح شیخ عباس قمی چند ذکر ودعا برای قبلاز طلوع و غروب خورشید گفته اونها راهم بتونید بخونید عالیه حداقل 2 تا ذکر اول که امام صادق صلوات الله علیه فرموند واجب است بخونید و اگر یادتون رفت قضا کنید را مداومت کنید. اگر وسوسه گناه رهاتون نمیکنه به امام زمان صلوات الله علیه  توسل پیدا کنید قران بخونید به حضرت هدیه کنیدو بگید از این گناه مرا نجات بدید. قابل توجه کسانی که خودارضائی میکنن. هر روز  یا حداقل هر وقت که فکر این گناه به سرتون زد یه سوره یس بخونید به حضرت هدیه کنید بگید برای همیشه من را از این گناه نجات بدید


17-استفاده از مواد آرایشی باعث جذب جنها میشه به علت اینکه در ساخت اکثر یا همه مواد ارایشی ازروغن خوک و اعضای جنین های مُرده استفاده میشه .خب اینهاهم نجس هستند و جنهای کافر عاشق نجاستند و جذب اونها میشن وقتی اینها را به بدن میمالید جنها بهتون نزدیک میشن و ممکنه داخل بدنتون بشن اگر تحصین نکرده باشید و مصیبت شروع میشه .همچنین محققین گفتند مدارکی بدست اومده که نوشابه پپسی کولا و گویا کوکولا هم همینطوره که از اعضای جنین های مرده  استفاده میکنند در مواد نوشابه .در حقیقت بدون اینکه بدونیم اینا نجس هستند میخوریم  و جنها را جذب میکنیم به خودمون . اثر بد دیگری که داره اینه که از عبادات و یاد خدا دوری میکنیم و لذت نمیبریم . بگذریم از اینها دشمن نفوذ کرد در بین ما و محصولات تراریخته که تغییر ژنتیکی داده شده با ژن خوک را وارده کشور کردند (جهت اطلاعات بیشتر مضرات تراریخته +پرفسور علی کرمی را سرچ کنید). یکی دیگر از بدبختی ها ما اینه که سوسیو کالباس میخوریم اینهاو شاید بقیه خوراکی هایی مثل اینها شبه نجاست دارند شایدهمنجس باشند چون 15 قسمت بدن گاو و گوسفند خوردنش حرام هست وقتی گاو را توی کارخانه میبرن برای تولید سوسیس و کالباس طبق نچه که افراد اگاه  میگن کل بدن حتی استخوانهای گاو هم مخلوط و له میشه یعنی مثانه با ادراری که توش جمع شده  رود ها با مدفوعی توش هست هم و بقیه موارد حرام مثل آلت تناسلی گاو نر ، رحم واندام تناسلی گاوماده و ... هم تو این خوراکها هست حتی گفته شده تاج خروس هم استفاده میشه در تهیه این مواد . دیگه نمیگم که بیشتر گاوهای مریض که حتی بدنشون زخم داره و کرم توی زخم شون هست هم استفاده میشه یا دید شده از سگ و گربه هم بعضی افراد کلاهبرداردر کارخانه ها استفاده میکنند. چند سال پیش تو اخبار سیما میگفت 16 تا کارخانه که بعضی مشهورهستند و همه میشناسن جریمه شدند بخاطراینکه در تهیه این محصولات از اعضای غیر مجاز این حیوانات استفاده میکردند . روایات ما و بزگان طب سنتی میگن گوشت گاو خودش بیماری زاست وقتی سالم باشه وذبح کنید ببین وقتی مریض باشه و همه جاش را با هم قاطی کنند چیکار میکنه با بدن و اخلاق و کردار ما شاید یکی از علل مهم دین گریزی و بی توجهی به دین و تقوا و  بروزعصبانیت های شدید ،همین خوراکی ها باشه. قران میگه کلوا من الطیبات و عملوا الصالحات یعنی خوراک پاکیزه وخوب بخور تا عمل صالح بتونی انجام بدی یعنی اگر خوراک خبیث و نجس خوردی کار شر انجام میدی.دشمن هم داره از همین راه به ملت شیعه ضرر میزنه کلی ژلاتین خوکی وارده کشور شده تا کارخانه دولتی تولید ژلاتین گاوی دولت ورشکست شد. خیلی از پودر ژلاتینها و شکلات و بستنی ها که اینها ساخته میشه تو کشور  که نجس هستند .خداباعث و بانی این کاررا لعنت کنه.


18-خانم هایی که ارایش میکنند و خود را در معرض دید نامحرمان قرار میدن خیلی مستعد دچار شدن به جن عاشق هستند. جن های مذکر هم مثل مردان از زن زیبا و آرایش کرده خوششون میاد و عاشقش میشن .در روایات آمده که لخت  و عریان نگردید توی خونه که جنها نگاهتون میکنند و خطر جن زدگی  هست بی توجهی بهاین مسئله باعث میشه به جن عاشق دچار بشید همیشه قبل از لخت شدن و کشف عورت  خصوص در توالت و حمام بسم الله الرحمن الرحیم بگید تا جن نتونه عورت شما راببینه و عاشق بشه. mobahele.blogsky.com

. اگر زنی که جن عاشق داره آرایش بکنه برای نا محرم نمیتونه از شر جن عاشق خلاص بشه و جن قویتر میشه . نگاه کردن مرد یا زن به فیلم های مستهجن و عکس مبتذل و س ک سی هم باعث قویتر وماندگار تر شدن این جن میشه . باید تقوا تون رازیادکنید تا بتونید از شراین جن خلاص بشید. در مورد این دو مورد اخیر سوال نکنید که جواب نمیدم .نمیخواید قبول هم بکنید اصراری نداریم


19- بعضی حالات مثل ترس و کابوس و غم  ممکنه بخاطر جنهای موذی در خانه باشه اگر بتونید اینهارا بیرون کنید دیگه این حالتها برطرف میشه .برای اینکارحتماً مطالبی که در بخش تطهیر و پاکسازی منزل گفته شده را انجام بدید تا شر جنیان خلاص بشید اینجا را کیلیک کنید و بخونید.


20 - اگر همه دستورات فوق و پاکسازی منزل را انجام دادید و هنوز جنها اذیت میکنند شما را به احتمال بسیار زیاد جن وارد بدن شده که باید با خواندن سوره بقره یا دستورات جزوه اون را کشت یا خارج کرد .


21- کسانی هم که دچار بختک شدن و میگن جن را میبینیم که درحال خفه کردن ما هست یا روی سینه ما نشسته یا احساس سنگینی روی سینه میکنند موقع دراز کشیدن دررختخواب بهمین دستورات فوق عمل کنند و با وضو باشند همچنین رو به قبله به پهلوی راست بخوابند و بهتره 5 مرتبه ایت الکرسی بخوانند موقع خواب برای حفاظت . همچنین خواندن 50 ایه از قران با صدای بلند در اتاقی که میخوابید  خیلی خوبه (بهتره سوره فلق و ناس را بخونید 7بار که بیشتر از 50 ایه هم میشه) و بهتره بعداز خواند ایات قران به اب فوت کنید و اب قرانی به 4 گوش اتاق و سقف و دیوارهای اتاق بپاشید قبل غروب یا قبل خواب. همراه داشتن قران هم مانع این حملات میشه.هر موقع احساس ترس کردید اذان بگید خصوص قبل خواب .همچین ذکر شریف بسم الله الحمن الرحیم را بگید حتی اگر احساس کردید زبان تون لال شده در ذهن بگید این ذکر را بطور مکرر و البته بعضی معتقدند 19 مرتبه گفتن این ذکر برای حفاظت خوبه . البته من حدیثی در این باره ندیدم. اگر کسی سراغ داره بهم بگه با ذکر منبع.


22- کسانی که نماز نمیخونند یا اهمیتی نمیدن بعضی وقتها نمازهاشون قضا بشه یا گاهی میخونند گاهی نمیخونند یا میخواهند بد حجاب باشن و آرایش کنند برای نامحرم، نه سوره بقره بخونند نه جزوه ما را بگیرند چون قران هیچ تاثیری براشون نداره و بیخود خودشون را خسته میکنند و اثری نمی بینند تا به این گناهان مشغول هستند و بعد از مدتی ممکنه بی اعتقاد بشن. هر وقت تونستند این گناهان را ترک کنند بعد اقدام کنند.همچنین کسی که شراب خورده تا 40 روز سراغ جزوه و سوره بقره نره. بلکه توبه واقعی بکنه و بعداز 40 روز شروع کنه. افراد ربا خوار و دزد و ظالم هم اثری نمی بینند .


23- از مراجعه به افرادی که موکل دارن و ادعا میکنند باموکل میتونند مشکل جن و سحر شما ر برطرف کنند پرهیز کنید. اینها شیادن و ممکنه جن دیگری راهم وارد بدن تون کنند و مشکلات بیشتری براتون درست کنند یا موقتا مشکل شما را با شیاطین حل کنند و بعدا دام هایی برای شما پهن کنند تا آسیبهای جسمی، روحی،خانوادگی ،مالی و دینی بهتون بزنند.مشکلات بزرگی که گاهی تا سالها درگیرش خواهید بود.


24- از مراجعه به افرادی که ادعا میکنند با عرفان حلقه یا اصطلاحاتی مثل (عرفان کیهانی،انرژی کیهانی،تشعشع دفاعی،ارتباط با موجوادت غیر ارگانیک) میتونند جن زدگی شما را درمان کنند به شدت پرهیز کنید که صدمات و آسیبهای بسیاری بهتون میزنه متاسفانه خیلی ها در کلاسهای عرفان حلقه زندگیشون از هم پاشید و بجای اینکه به خدا برسن به شیطان رسیدن و شیاطین نه تنها اونها را درمان نکردن بلکه آسیبهای خطرناکتر وشدیدتری نسبت به بیماری قبلی که داشتن بهشون وارد کردن. هنوز هم شاگردان محمد علی طاهری (بنیانگذار فرقه ضاله عرفان حلقه)این مُرتدِ ملعون و فریبکار تو بعضی موسسات علمی دارن مردم را پنهانی فریب میدن و بیچاره میکنند و تشعشع دفاعی اونها نه تنها دفاعی نمیکنه در برابر شیاطین و اجنه بلکه باعث میشه مورد حملات شدید جنیان کافر و شیاطین قرار بگیرد و برای همیشه حتی سلامتی خود را از دست بدید با امراض لاعلاجی که شیاطین در جسم شما ایجاد میکنند!!! مستند حلقه شیطان را ببینید خودتون متوجه میشید چه کثافتهائی هستند این حقه بازهای بیشرف. بهشون حتی نزدیک نشو چه برسه بخوای باهاشون حرف بزنی و مطلقا بهشون اجازه نده برای درمان یا هر چیز دیگه ای برات کاری انجام بدن که بیچاره میشی گاهی با انجام دستورات این فرقه شیاطین چنان به فرد آسیب میزنند که امکان درمان بیماریها و آسیبها دیگه وجود نداره مگر با معجزه. طاهری خودش یک شیطان پرست بود و عقیده داشت شیطان موحدترین موجود در عالم هست چون به غیر خدا سجده نکرد. او توسل را شرک میدانست و معتقد بود باید نماز خوندن را ترک کرد و قران و ادعیه را از خانه خارج کرده تا مورد آزارا جنها قرار نگیریم و خودش اعتراف کرد که نه مدرک سایمنتولوژی (فرادرمانی) از دانشگاهی در خارج گرفته، نه چیزی بلده و کسی هم حق نداره دیگه کلاس عرفان حلقه بذاره یا کتابهای مرا بفروشه یا آموزش بده. او باعث شد خیلی از زن و شوهرها به هم دیگه خیانت کنند و زندگیشون متلاشی بشه.او با تعلیماتش بسیاری را به امراض گوناگون مبتلا کرد در صورتی که مدعی بود همه بیماریهای را میتونه شفا بده و علت همه بیماریها جن هست و جن که خارج بشه فرد درمان میشه اما تمام کارهایی که یاد میداد برای جذب شیاطین به بدن فرد بود از نماز نخواندن تا دور کردن قران ،مفاتیح، ادعیه واسماءالله از خانه . توصیه مهم :


به هیچ وجه و مطلقاً به افراد این فرقه یا هر فرد مشکوکی که ادعا میکنه میتونه جن را از شما خارج کنه یا نجات تون بده با روشهایی غیر قرانی (البته با طلسمات معتبر و رحمانی هم میشه فرد را نجات داد )یا بیماری شمارا با کمک جنیان یا روش سایمنتولوژی (فرادرمانی) شفا بده یا افرادی که میگن موکل جنی دارن. اجازه هیچ کاری را ندید چرا که همین اجازه دادن یک مجوزی میشه که شیاطین به راحتی وارد بدن شما بشن با اعمالی که اون فرد انجام میده.

 

این مطلب را تا 7 روز هر روز بخونید تا اکثر مطالبش تو ذهن بمونه چون نکات زیادی داره خیلی هاش فراموش میشه بهتره ماهی یکبار هم مرور بشه

کپی و انتشار این مطلب وهمه مطالب با موضوع سحرو جن و همزاد بدون درج آدرس وبلاگ و عبارت (وبلاگ مباهله با وهابیت و اهلسنت) شرعا حرام  و ضایع کردن حق الناس است و بنده رضایت ندارم اصلاً.


فقط به سوالاتی که در بخش نظرات بنویسید جواب داده میشه ممکنه چند روز طول بکشه تا جواب بدم .کسانی که جواب نگرفتن به احتمال زیاد ایمیل شون را اشتباه وارد کردن یا به دلیل رعایت نکردن قوانین وبلاگ نظرشون حذف شده

دقت کنید قبل از سوال پرسیدن قوانین وبلاگ را از اینجا بخونید تا به سوالتون جواب داده بشه . مطالبی که از طریق بخش تماس با ما  میفرستید را به ندرت میخونم فقط تو بخش نظرات بنویسید تا جواب بدم  چون نظرات این پست دیگه غیر فعال شده برای نوشتن سوال یا نظرتون به لینک زیر مراجعه کنید :


پست جدید همین مطلب  برای اینکه نظر یا سوالتون را بنویسید

برای فهمیدن اینکه آیا سحر و جادو شدید یا  ایا جن زده هستید یا چرا جن زده شده اید ، یا اینکه اصلا مشکل شما مربوط به سحر و جادو  یا جنیان است یا اینکه بفهمید علت و راه حل مشکل چیه از لینک زیر  استفاده کنید :

این هم لینک کشف در خواب،کشف مطلب در خواب فهمیدن علت مشکل و راه حل و درمان مشکل،ارشاد و راهنمایی در خواب پیدا کردن گمشده


البته چند نشانه مهم از سحر وجن زدگی راهم تو این لینک گذاشتم حتما ببینید   https://b2n.ir/Rahehal


اللهم عجل لولیک الفرج

+++


حتما کانال تلگرامی  arbaeenc313 را حتما ببینید و کلیپها و مطالبش را هر چه میتونید پخش کنید


این صفحه را هم در اینستاگرام ببینید جالبه: https://www.instagram.com/roshangarii


روش استخاره امام زمان صلوات الله علیه و توصیه های مهم امام زمان به مرحوم مرعشی نجفی رضوان الله تعالی علیه


ابطال هر گونه طلسم، باطل کردن سحر و جادو و کشتن عارض(هر نوع جن مزاحم که وارد بدن شده) بسیار مجرب


سه کلیپ و سه داستانی که حتما باید ببنید و بشنوید و بخوانید بسیار جالبه


اثر نگه داری کبوتر ،خروس سفید در خانه و تاثیر آن بر جنیان


کلیپ هایی در مورد اهمیت و فضیلت عید غدیر و بزرگداشت آن


بیاد امام زمان و چند توصیه معنوی برای استفاده بهتر از ماه مبارک رمضان


طلسم و دعای بسیارمجرب بخت گشائی در 14 روز،احضار معشوق، عاشق و مطیع کردن همسر یا دوست+زبان بند و انگشتر موکلدار

قبل از اقدام کردن برای باطل السحر یا دفع جن این موارد را بخونید


تاثیرات عجیب دعا برای تعجیل فرج امام زمان و صدقه برای حضرت در بخت گشائی و حل مشکلات.


جنی که بخت را میبندد و تجاوز جنسی میکند .علائم و نشانه های جن عاشق در زنان و مردان


کپی برداری و انتشار مطالب فقط با ذکرآدرس وبلاگ:


مجاز است و الا شرعاً حرام است البته به استثناء مطالبی که درباره حقانیت شیعه و گمراهی اهل سنت است که بدون ذکرمنبع هم، حلال است و خوشحال میشیم منتشر کنید)




پیرامون حضرت زهرا سلام الله علیها اشعار و متون و احادیث جالب


چرا دعایمان مستجاب نمیشود چگونه به حاجت برسیم


احادیث مهم در مورد بی نمازی ، سبک شمردن نماز و فضیلت نماز اول وقت




لطف و کرامت عجیب امیرالمومنین به خادمان مجلس غدیر مشهد_معاونیان





نذر مجرب غدیر،اینطوری خیلی سریع حاجت بگیرید،اگر از اصل مال تون نمیدید از سهم امام خرج غدیر کنید





سخنان جذاب، مهم و سوزناک سید حسن احمدی در مورد مظلومیت غدیر.حتماببینید



شما هم این کلیپ ها رابه هر شکل میتونید منتشر کنید

بقیه کلیپها در این ادرس هست  حتما ببینید:   https://www.namasha.com/channel6638540240


تبلیغ غدیر با تغییر عکس پروفایل + پوستر هائی برای غدیر، کمترین کاری که میشه برای اول مظلوم عالم انجام داد. بیاید خادم بشیم



شما به عشق علی حاضرید چه کار کنید در آستانه عید غدیر؟




کلمات کلیدی:جنیان دور شوند ، حفاظت از جن زده + درمان همزاد جنی ،جن زدگی جن، سحر و جادو دفع شر جن ،محفوظ بودن ، حفاظت در برابر جن اجنه & نشانه های داشتن همزاد،عوارض فواید،درمان همزاد،طلسم و دعای قوی دفع جن از خانه ،علائم و نشانه های داشتن همزاد،
* محافظت دفع شر و آزار جن و جنیان  مَس جن اجنه همزاد شیطانی ملکی  دعای قوی،عوارض، رهایی،همزاد درمان قطعی جن زدگی ،طلسم سوزاندن جن



نظرات 243 + ارسال نظر
ارمیتا یکشنبه 3 شهریور 1398 ساعت 23:45

سلام میشه راهنماییم کنید .شبها خواب میبینم کسی داره بامن سکس میکنه یا سکس کس دیگری و میبینم.سرنماز همش شک سراغم میاد ب جوانی علاقه دارم ولی همش بهش شک میکنم و نگرانم باهم ازدواج داریم یانه.همش در ترس واضطرابم دلیلش چیه؟منتظر ایمیل شماهستم

با سلام ایمیل فقط برای کسانی هست که جزوه گرفتن یا صلاح نیست تو وبلاگ جواب بدیم این بار استثنائاً جواب ایمیل ارسال شد

Mi یکشنبه 3 شهریور 1398 ساعت 01:10

با سلام.بنده از کودکی چیز های عجیب و غریب میدیم،صدا میشنیدم،به طرفم سنگ یا آیینه پرت شد،مشکلات هم از قدیم داشتیم پیش دعانویس رفتم گفتن همزاده بین پدر و مادر هم دعا هست سنگینی های منزل هم اذیت میکنه.نمیدونم واقعا همزاده یا جن عاشق؟دعا رو گرفتم بهترم اما همزاد دیگران اذیت میکنه بعضی وقت ها.یک بار یه زنی شبیه خودم تو خونه دیدم البته سایه و شکل های انسانی هم زیاد دیدم.ازدواج هم نکردم اصلا نمیشه.تا سال ها اعتقاداتم به شدت ضعیف یا بهتر بکم صفر شده بود الان از بی تقوایی بدم میاد هر چند خودم انسان مذهبی نیستم.
این روش هایی که فرمودین تو قسمت عمومی گفتین گوشه منزل سرکه استفاده نکنیم چون آسیب میزنه و خطرناک هست.استفاده نکنم؟
و اینکه پدرم وبرادرم نماز نمیخونن اشکالی نداره؟دعا و طلسم و جادو باطل میشه سوره بقره را توی خونه پخش کنم ٤٠شب؟معتقد هستن انسان های خوبی هستن اما اهل نماز و روزه نیستن.
و اینکه در حین انجام میتونم به کوه و جنگل برم؟چون اون آقا گفته بودن به هیح عنوان جای سنگین نباید بری و ماه هاست که سعی میکنم رعایت کنم و خسته شدم اما هر وقت دعا باطل شد به شدت حالت غم بهم دست میده.
دوست دارم نیت کنم و نذر صلوات برای امام زمان هم انجام بدم.

با سلام . شما همزادت بیشترین تاثیر منفی را روی امورات زندگیت گذاشته تا زمانی که واجبات را انجام ندی فایده نداره .مشکلاتت زمانی حل میشه که اول نمازهات را بخونی بهواجبات عمل کنی وتا میتونی از گناه فاصله بگیری بعدش هم اگرسحر یا جن زدگی هست درمان کنی برای پدر و برادرت هم همینطور هست تو کوه و جنگل جنیان قوی زندگی میکنند و اگر محافظت نکنی ممکنه اسیب ببینی تحصین های همین پست را انجام بدی بشرط نمازخون بودن حفاظت میشی و بهتره موقع خروج از منزل 10 بار سوره توحید را بخوانی تا وقتی برگردی به خونه در حفاظت خواهی بود(حاشیه مفاتیح). پخش کردن صدای سوره بقره خوبه جنهای موذی خانه را دور میکنه اما تا وقتی اهل نماز نیستیید همزاد یا همان شیطان همرااه بر شما تسلط داره و میتونه اختلال تو زندگی ایجاد کنه از کار و ازدواج تا حالات روانی. بعد از ابطال سحر وطلسم حال سبکی و راحتی به ادم دست میده نه غم !!! هر چی تو وبلاگ نوشته به همون عمل کن دوباره سوال نکن از اونها. نمازخون بشید و تطهیر منزل را انجام بدید کلی ازمشکلات حل میشه وب رای سحر والدین هم سوره بقره را میتونید بخونید یا گوش کنید البته به شرط نماز خون شدن ایناها را بخونبه پدر و برادرت هم نشون بده:
https://b2n.ir/TasireNamaze
https://b2n.ir/binamazi

Matin جمعه 1 شهریور 1398 ساعت 02:51

سلام من اصلا مورد آزار همزاد تاحالا قرار نگرفتم اما یه خانمی تو فضای مجازی که دعاگر هستش,میگه تو همزاد داری باعث میشه زندگیت خوب پیش,نره و زیاد عمر نکنی درصورتی که من اصلا طبق گفته شما دچار اذیت جن یا همزاد نمیشم

با سلام . بعضی مزخرف و چاخان میگن تا بعد دعاو طلسم بهت بفروشن با کشف مطلب میتونی مطمئن بشی علت مشکل چیه. البته بعضی هم از روشهای دقیقی میتونن بگن مشکلت چیه علتش ولی بعد دعاو طلسماتی میدن که یا بی اثر هست یا سحرو جادو هست و ضررهای بدی میزنه

اکرم پنج‌شنبه 31 مرداد 1398 ساعت 18:14

من حدود چهار ماه پیش وقتی باردار بودم در ماه ۳۸هفنگی بارداری با اینکه تمام علایم و سونوگرافی ها کامل و سالم بود و هیچ مشکلی وجود نداشت در عرض چند ساعت احساس کردم بچه تکون نمیخوره بعد که به بیمارستان مراجعه کردیم در کمال ناباوری گفتن بچه مرده بعد چهار ماه یک دعا گرفتم از یک دعانویس قدیمی که از روستای قدیمی مادرم هست و حدود هفتاد ساله هست و مادرم از قدیم او را میشناسن که دعا نویس بود گفت همزادت بچه رو کشته و دعا داده آیا این درسته و همزاد بچه رو کشته ؟اگه بخوام دوباره باردار بشم بازم اذیتم میکنه من واقعا یک دختر میخوام همون دختر خودم رو میخوام از خدا خواستم بهم دو تا دختر بده دوقلو به خاطر اینکه اون دخترم رو ازمن گرفت الان باید جبران کنه راهنماییم کنید لطفا

با سلام بله جن عاشق میتونه بچه را بکشه علائمش تو این پست هست:https://b2n.ir/jene_Ashegh
اما همزاد فکر نمیکنم اینکار را کرده باشه علامت همزاد تو همین پست هست با کشف مطلب هم میتونید بفهمید

الینا چهارشنبه 30 مرداد 1398 ساعت 11:46

ممنون بابت پاسخگویی...یکم بالاتر فرمودید دستورات و اول انجام بدم اگه مشکل حل نشد بگم که جزوه و بفرستید...باور کنید این دستوراتی که نوشتید و من بارها و بارها انجام دادم تو این چندسال ولی جواب قطعی نگرفتم

سلام .اگر از اینا جواب نگرفتی نشونهاینه که جن داخل بدنت شده یا سحر دارید تطهیر منزل کنید و بعد با سوره بقره یا جزوه درمان کنید جزوه میخواید صیغه نذر را بفرستید تو همون پست ابطال سحر

مینا چهارشنبه 30 مرداد 1398 ساعت 02:25

سلام من بارها براتون کامنت گذاشتم اما جوابی ندادید من و خیلی اذیت میکردند روی کمر و بدنم‌مدام جای زخم و کبودی بود چند باری دعا گرفتم آثارش برطرف شده اما حسشون میکنم مثلا توی خواب بیدارم میکنند یا وسایلم رو برمیدارن یا خواستگاریام با وجود اینکه خیلی اصرار دارن بیان به هم میخوره
من چله سوره بقره و ختم ۱۳۵۰۰۰ صلوات رو برداشتم ۱۱ روز دیگه تمام میشه توروخدا جزوه رو برام ایمیل کنید

با سلام . نوشتیم که به قوانین وبلاگ عمل کنید
https://b2n.ir/Ghawanin
و الا نظرات حذف میشه .نوشتیم جزوه میخواید تو پست ابطال سحر صیغه نذر را بفرستید . که نفرستادید گفتیم ختم صلوات بعداز نتیجه گرفتن انجام بدید نه الان . دقت نمیکنید ما هم جواب نمیدیدم برید تو همون پست صیغه را بفرستید تا بدم بهتون. شما جن عاشق دارید

s یکشنبه 27 مرداد 1398 ساعت 00:55

سلام،ببخشیدمن موقعی که توخواب هم هستم وکسی اذیتم میکنه نمیتونم تکون بخورم یاحرفی بزنم احساس میکنم کسی جلوی تنفسم وحرف زدنم روهم گرفته،اگه امکان داره جزوه ای که میگیدروهم برای من بفرستیدتاسریع مشکلم حل شه.
برای خدابرمن واجب باشداگرمشکل سحروجن من باعمل به جزوه شماوراهنمایی هاتون حل شد۱۳۵هزارصلوات راباهمون نیتی که نوشتیدرا(به تنهایی یاباکمک دیگران)میفرستم وتازمانی که صلوات هابه این تعدادبرسه هرصبح یاشب یک آیت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم واگریادم رفت روزهای بعدجبران میکنم وازخداوندقهارومنتقم میخواهم اگربعدازبرطرف شدن سحروجن،نذرراانجام ندادم دیگرهیچ دعاونذری ازمن رامستجاب نکندتابه نذرخودعمل کنم.

با سلام به دستورات همین پست عمل کن با دقت چندبار بخونو عمل کن. قران همراهت باشه قبل خواب تحصین کن با وضو بخواب مشکل حل میشه جزوه نمیخواد. تطهیر منزل هم بکنی خیلی خوبه

اسما شنبه 26 مرداد 1398 ساعت 16:31

سلام وقت بخیر میشه لطف کنید و ایمیل منو هم جواب بدید.هفته پیش براتون فرستادم

سلام وقت بخیر . با این ایمیل که وارد کردید ما چیزی دریافت نکردیم دوباره سوال کنید البته تو وبلاگ

s شنبه 26 مرداد 1398 ساعت 03:04

سلام
من یه مشکلی دارم که امیدوارم شماکمکم کنید،بعضی مواقع توی خواب کسی رومیبینم که اذیتم میکنه وخیلی میترسم که شروع میکنم صلوات فرستادن وبسم الله گفتن البته توخواب اتفاق میفته ولی وقتی بیدارمیشم میبینم دارم توبیداری صلوات میگم وآیت الکرسی خوندن،وعلائمی که راجب جن عاشق گفتیدمن دارم،وبعضی مواقع خواب گوسفندیانوزادمیبینم وهمیشه گره توکارم میفته وگفتن بستگی داری،لطفاکمکم کنیدمشکلم حل بشه

سلام . خودتون که تشخیص دادید جن عاشق خب درمانش را هم از همون پست انجام بدید شما خودت باید کمک کنی به خودت

پریسا امان اله شنبه 26 مرداد 1398 ساعت 02:57

سلام . تا جایی که یاد دارم همیشه در عشق ناکام بودم و یاد ندارم جز دو نفر بهم علاقه شدیدی نشان داده باشند ، بعد ازدواجم ،همسرم اعتراف کرد با دعای زبان بند موفق به ازدواج با من شده، همیشه دعوا و کتک کاری داشتیم ، بعد از سه فرزند ،دیگر تاب تحمل او را نداشتم و جدا شدیم ، بعد از جدایی با پسری ک دوسال از خودم بزرگتر بود عقد کردم اما بشدت به جدایی تمایل داشتم و از او هم جدا شدم ، ۸ سال از طلاقم میگذرد ، هیچ مردی به من تمایل نشان نمیدهد و یا زود پشیمان میشود ، کارهایم مدام گره میخورند ، روزیمان تنگ است ، بیماری سرگیجه و عدم تعادل گهگاه آزارم میدهد ، دکتر بعد از مدتها بررسی با شک گفته ام اس است اما دارویی مصرف نمیکنم و حس میکنم بیماریم MS نیست ، همیشه خسته و بیحالم ، حتی فرزندانم گهگاه و بی دلیل با من تندی میکنند و ازم متنفر میشوند ، دیگران هم همینطور . بهر کس علاقمند میشوم او از من گریزان میشود . در اوج شادی ناگهان غمی عظیم در دلم مینشیند . در خواب بسیار حیوانات بخصوص سگ و گربه و مار میبینم و اینکه کسانی با من نزدیکی میکنند . به دعانویسی مراجعه کردم گفت همزاد دارم و ازارهای اوست ، دعایی داد و اعمالی گفت انجام دهم ک فایده ای ندیدم . نماز میخوانم و به وحدانیت خدا و پیامبری رسول الله و ولایت امیرالمؤمنین ایمان دارم ، با توکل بخدا و توسل به ائمه از شما جهت رفع مشکلاتم مدد میجویم . یاعلی

سلام . اینا را بخون بعد اگر جزوه را خواستی بگو. گویا جن عاشق داری:
https://b2n.ir/Alamatha
http://b2n.ir/ghabl
https://b2n.ir/jene_Ashegh
http://b2n.ir/KASHF

سید رضا جمعه 25 مرداد 1398 ساعت 09:22 http://vahhabi.mihanblog.com/

سلام داداشش
خسته نباشی
اون جزوه رو زحمتته بفرستی استفاده کنیم
اجرت با حضرت زهرا(علیها السلام)

با سلام اینا را بخون
https://b2n.ir/Alamatha
https://b2n.ir/Ghawanin
http://b2n.ir/EBTAL
تو پست مربوطه صیغه نذر را بفرست تا سریع نتیجه بگیری از اعمال

الینا جمعه 25 مرداد 1398 ساعت 09:09

سلام‌.من یک دختر چهارساله و نیمه دارم که چهارساله جن بهش ازار میرسونه و اذیتش میکنه.اوایل که نمیدونستیم اصلا کار جنه.عمده ترین اذیتش هم اینه که تو خواب میترسه و گریه میکنه و بعد هربار پریدن از خواب با گریه لکنت زبان میگیره تا چند وقت و باز خوب میشه و اینکه هرشب و هرشب تو گلوی دخترم استخون و غضروف مرغ میگذارند و ما باید هرروز بریم پیش تلگیر یا خاشگیر و اینو دربیاریم.اصلا دختر من گوشت و مرغ نمیخوره که بخواد استخون و غضروفاش تو گلوش گیر کنه این یکی از دلایلی شد که ما شک کردیم که پس ممکنه کار جن باشه و اون فرد مطمئن تلگیر هم بهمون چندبار گفت این بچه اذیت میشه توسط جنیان و همزاد وگرنه تل گرفتن که اینجور نیست هرروز هرروز استخون و غضروف دربیاد.خلاصه ما پیش چندتا دعانویس مطمئن هم رفتیم و همشون هم تایید کردن ولی موقتی مشکلمون حل میشد و باز روز از نو...اخرین نفر هم که رفتیم بهم گفت مشکل برمیگرده چون تو خودت همزاد داری و اون داره اذیت میکنه دخترت و وگرنه مشکل دخترت حل شده و دیگه جنی نداره.دلیلش و هم این عنوان کرد که چون من تو خواب اون موجود و چندبار دیدم و باهاش حتی درگیر هم شدم و کبود شدم بعدش گفتن که کسی همزاد دیگری و نمیتونه ببینه پس همزاد خودت بوده که میاد به خوابت...به هرحال همه اینا و گفتم که مطمئن بشید چهارساله واقعا دخترم خیلی خیلی اذیته و هرکار میکنیم چه قرانی چه غیر قرانی خوب نمیشه مثلا انواع نذرها و کردم ختم قران گرفتم و انواع دعاها و خوندم ولی همش موقتی خوب میشه و باز برمیگرده....اتفاقی با وبلاگ شما اشنا شدم و خوندم یه جا که جزوه ای دارید برای رفع سریع سحر و جادو و دفع جن و همزاد...میشه خواهش کنم واسم بفرستید و کمکم کنید.دررابطه با نذر هم نذر ۱۳۵ صلوات و قبول میکنم.ممنون

سلام . به تمام دستورات این پست عمل کرده و صبح و شب تحصینها را هم به نیت او یکبار بخونید بهش فوت کنید قبل خواب هم همینطور هر روز صدقه بدید . این را هم
با دقت بخونید
https://b2n.ir/Alamatha همراهش قران بگذارید .اگر بدن خودت کبود میشه جن عاشق داری . اگر با این دستورات خوب نشد بگو تا جزوه را بدم

ز پنج‌شنبه 24 مرداد 1398 ساعت 13:01 http://robinghadimi@gmail.com

سلام ببخشید اینم یادم رفت بگم اون روزی که رفتم پیش دعانویس اومدم بعد چند روز تو خواب احساس میکردم یکی دستمو میگیره میخواد ببره منم پا میشدم تو خواب دستمو تکون میدادم که ولم کنه این نشانه چیه بنظرتون؟؟

اگر احساس واقعی باشه جن زده شدید. تطهیر منزل و پست همزاد را بخون شاید برطرف بشه و الا با جزوهباید اقدام کنی

زهرا پنج‌شنبه 24 مرداد 1398 ساعت 12:12 http://Robinghadimi@gamil.com

سلام
ببخشید من برای اینکه بدونم با پسری که حرف میزنم قصد باهام جدی هست یا نه پیش یک دعا نویس رفتم گفتن یدونه طلسم زبان بند میدم روش اونطوری نوشته بود.یدونم کاغذ دراز بود توش یچیزایی نوشته بود و اسپند توش بود گقت زیر پات بسوزون خاکسترشو فوت کن تو کوچه.یدونه بود اونو گفتن از آبش بردارید هم واس خوردن هم با آبش سه روز تو حمام بعد غسل بریزد رو خودتون .بعد این کارا این پسره اصلا باهام حرف نزد من نمیدونم خیلی پشیمونم که رفتم پیش این دعا نویس نظرتون چیه؟؟؟میشه راهنماییم بکنید.بعدش رفتم پیشش گفتم اینطوری خبری نشد گفتن تو همزاد داری نخ هفت رنگ میدم و یدونم طلسم برای احضار جلب عشق .منم نرفتم احساس میکنم از وقتی رفتم پیشش کارم بدتر شده

با سلام شما گناه بسیار بزرگی مرتکب شدی سحر و جادو سفارش دادی شاید طلسم جدائی و سیاهی بهت داده که اینطوری شده خود کرده را تدبیر چیست؟ ببین علائم سحر و جن را داری خودت یا نه تو وبلاگ هست و من بعد تو پست مربوط بنویس تا حذف نشه

امیر علی پنج‌شنبه 24 مرداد 1398 ساعت 01:18 http://Www.amiriasad37@gmail.com

سلام کبودی های بی دلیل شخصی تو خواب بیاد کنارت و بگه بیا با من ازدواج کن و غش های مکرر رفتم چند جا گفتن همزاده یا جن عاشق رفته بدنت چند وقت پیش تو حموم حس کردم یکی با پشت دست هولم داده البته ین مطالب از زبون دوستم میگم خیلی تو عذابه لطفا راهی بود ب ایمیلم پیام بدین ممنون

با سلام قطعا جن عاشق داره با جزوه سریع حل میشه انشاءالله

محمد چهارشنبه 23 مرداد 1398 ساعت 05:33

سلام دوستم چند پقتیه کهتوسط جن اذیت میشه شبا تو خواب پاشو میکشه دوبارم مچ دستش تو خواب زخمی شده قسم میخوره کار خودش نبوده دیشبم میگه فکر کردم خواب میبینم یکی بالا سرمه ولیچشاموباز کردم دیدم یکسی وایساده بالا سرم انگشتشو تکون میده میگه میکشمت خواسته ابجیش که کنارش خواب بوده بیدارکنه بهش گفته نکن تا قران خونده اونم رفته ..لطفا راهنمایی کنید خیلی میترسیم

با سلام به دستورات همین مطلب اگر عمل میکرد مشکل حل میشد . تطهیر منزل هم بکنه خیلی بهترو قویتره لینکش تو همین پست هست

یاسین شنبه 19 مرداد 1398 ساعت 17:19

با سلام و احترام
چندین ساله برای فرزندار شدن اقدام کردیم باردار نمی شوم و تمام ازمایشات سالم بوده و هیچ مشکلی نداریم.
خیلی خواب سقوط کردن از جایی رو می بینم و فردای ان روز حتما پیامد منفی برام داره در یک موردی شکست می خورم یا امتحانی رو رد می شم یا و این برام ثابت شده. در ضمن مشکل کاری هم دارم من دارای مدارج عالی هستم تا شرایط کار جور میشه یک چیز مانع میشه همه میگن با این رزومه قوی که داری باید استخدام بشی ولی جور نمیشه.
. با همسرم هم خیلی وقتها مشاجره داریم سر چیزهای بیخودو و حتما شب قبل دعوا کردن با همسرم خواب می بینم کفش به پا ندارم. در ضمن بختک هم زیاد روم میافته و در خواب نمی تونم نفس بکشم خیلی ازار دهنده هست. با اینکه سنی ندارم خیلی درد کمر و لگن دارم بیشتر اوقات هم خسته و بی حال هستم سردر های شدید گاهی دارم. می خواستم ببینم سحر یا جادو شدیم؟ بتونم نذر 135 هزار صلوات رو انجام بدم

با سلام احتمال سحر مدفون یا جن عاشق میدم در مورد هر دو تو وبلاگ مطلب هست بخون . جزوه را میخواید صیغه را بفرستید. همزاد بچه نداره که شما کشته باشید مزخرف بهتون گفتن سحر و جن هر دو میتونند مانع بارداری بشن

اسما جمعه 18 مرداد 1398 ساعت 20:46

سلام وقت بخیر
من نماز کشف مطلب را پنج شب خوندم شب دوم خواب یه سگ بزرگ و سیاه رو دیدم که داره به منو پسرم حمله میکنه که مارو بندازه تو یه چاه بزرگ کنارمون.با یه چوب دستم بود از خودمون دورش میکردم.و به سرش میزدم تا خون اومد و صورتش نصفه شد.ولی باز هم حمله میکرد.شب بعد هم خواب دیدم چند نفر منو انداختن تو یه زندان و گفتن تا همیشه باید اینجا بمونی و یه پیرزن از فامیلامون اونجا بود.بهش التماس میکردم که کمکم کنه قول میداد ولی بی فایده بود ‌.شب پنجم هم خواب چندتا مارمولک رو تو خونه قدیمی مادربزرگم که اونجا بزرگ شدم دیدم.چند مدته هر روز سوره بقره چهارقل ‌و جن رو میخونم ولی هیچ تاثیری نداشت و همچنان مثل قبل عصبانیه و با خودش حرف میزنه و رفتار بچه گانه‌ داره.تمکز رو حرفاش نداره.انگار عقل ضایع شده.
میخواستم نذر قربانی بردارم برای خدا بر من واجب باشد که اگر مشکل سحر و جن من با عمل به جزوه شما و راهنمایی هاتون حل شد یک گوسفند را برای فقرا و مساکین بدم ذبح و استفاده کنند (به تنهایی یا با کمک دیگران) و تا زمانی که گوسفند را ندادم هرصبح یا شب یک ایت الکرسی برای سلامتی امام زمان میخوانم و اگر یادم رفت روزهای بعد جبرانم میکنم) و ازخداوند قهار و منتقم میخواهم اگر بعد از برطرف شدن مشکل سحر و جن، نذر را انجام ندادم دیگر هیچ دعا و نذری از من را مستجاب نکند تا به نذر خود عمل کنم} ممنون میشم جزوه رو‌برام ایمیل کنید

با سلام ارسال شد قسمت اسپم و هرزنامه ایمیل را هم ببینید. بعدا بهم یاداوری کنید که برای درمان کسی میخواید انجام بدید

محمد جمعه 18 مرداد 1398 ساعت 14:46

سلام بزرگوار.من شرایط نذررامیپذیرم ومتعهدبه انجام آن میشوم بعدازعمل کردن واستفاده ازجزوه.لطفاجزوه برایم ارسال کنید.تشکر

سلام باید صیغه نذر را همینجا بفرستید تا بدم

اسما دوشنبه 14 مرداد 1398 ساعت 22:42

سلام ممنونم از راهنمایی خوب شما.
مشکلی که من دارم مربوط به همسرم هستش الان هفت ساله که ازدواج کردیم از وقتی اشنا شدیم خیلی کم حرف و گوشه گیر بوده.و فکر کردم بخاطر‌اینه که زیاد تنها زندگی کرده تو دوران راهنمایی و دبیرستان هفته ای یک بار پیش خانواده بود و دانشگاه دور از خانواده بود و وقتی هم که سربازی رفت گفته یکی از شبها که پست داشته دیده یه موجود سیاه و طویل شبیه انسان از جلوش رد شه و تقریبا اذیتش کرده و نمیدونم معنی اینکه میگه‌اذیتم کرده چیه.چون اصلا باهام حرف نمیزنه.وقتی هم میگه پراکنده است.خونوادش گفتن از دوران‌سربازی حالش بد شده.و رفته پیش روان‌پزشک داروی اعصاب بهش دادن و بعد یه مدت سرخود ترک کرده و بدتر شده.البته اونا فکر کردن با ازدواج کردن‌حالش بهتر میشه.و من از همه جا بی خبر هم فکر این مشکلات رو نمیکردم.گفتم شاید بخاطر تنهایی بوده که کم حرفه.در صورتی که تو بچگیش گفتن خیلی شیطون و پرتحرک بوده.اما حالاکه ۳۵سالشه انگار یه‌ پیرمرده حال و حوصله هیچی رو نداره کم حرف، فراموش کار و خیلی زیاد با خودش حرف میزنه و براش فرقی نداره تو جمع باشه یا تو خلوت. تو تاریکی ،تو اینه با خودش حرف میزنه می خنده.خیلی زود عصبانی میشه، ارومه ولی‌ یه باره عصبانی میشه.قبلا زود پشیمون میشید ولی دو سالی هست که براش مهم نیست کسی رو ناراحت کنه.مدام فحش میده و حرفای زشت میزنه.مدام میخواد دعوا کنه احساس میکنه همه براش توطئه کردن.حرفهای بی ربط میزنه .جسته گریخته حرف میزنه.تمرکز اعصاب نداره.گاهی عین یه مرده یه گوشه می یوفته. صبحها به زور از رختخواب بلند میشه مدام احساس خستگی میکنه.به شدت بدبینه تو خواب گاهی تکون شدید میخوره.و از ته گلو زمزمه میکنه و حرف میزنه.وقتی میره دستشویی گاهی تا بیست دقیقه میمونه و اونجا با خودش حرف میزنه تو اینه .به خودش نمیرسه.ما تا حالا چهارتا خونه عوض کردیم.فکر کردم بخاطر خونه باشه ولی بدتر میشد.اوایل که بچه دار شدیم و به زور بردمش دکتر و دارو مصرف میکرد. یه شب تو خواب بلند شد که منو بچمو بکشه ،خدامیدونه چطور از زیر دستش فرار کردم بعد که بیدار شد خیلی گریه کرد که نمیدونستم و نمیفهمید چیکار میکنه گفت خواب دیدم دارم با یه جن و مار دعوا میکنم.قبلا هم که نامزد بودیم و اون تنها زندگی میکرد بخاطر شرایط کاریش ،گفته اغلب خواب شیطان و مار و اجنه میبینه. قدرت تصمیم گیری نداره.گاهی چشماش قرمز میشه ولی نه زیاد ،دور چشماش سیاه میشه.نماز نمیخونه وقتی بهش میگم چرا نماز نمیخونی میگه خوندم.اما این چند سال ندیدم جز تو ماه رمضان نماز بخونه.تو ماه رمضان حالش بهتره چون روزه میگیره.اوایل فکر نمیکردم مشکل جن باشه گفتم اگه بچه دار بشیم خوب بشه ولی خیلی بدتر شد.قران که پخش میکنم تو خونه میگه کمش کن یا خاموش کن.رابطه با کسی نداره همش دوست داره تنها باشه.از چهار سال پیش دارو اعصاب میخورد رفتیم پیش روانشناس و روانپزشک.ولی بدتر شد.حالا دارو هم نمیخوره.شغلش هم تو کشتارگاه کار‌میکنه.پیش دعا نویس که روحانی بودن هم رفتیم گفتن تو ساعت نحس جای بدی (منظورشون قبرستون یا جای تاریک و خلوت بوده) رفته.و اذیتش میکنن.دعا دادن که خوب هم نشد.گاهی پیش اومده از پشت بوم خونه صدا پا میشنوم.یا چیزایی به ندرت جابجا شده.تو خواب احساس میکنم کسی دیگه پیشم خوابه.یه دفه خواب دیدم یه مار دور مچ پام پیچیده وقتی بیدار شدم تا چند روز مچ پام درد میکرد.حافظم خیلی ضعیف شده.و حالا نمیدونم بخاطر این‌مشکلاتمه یا نه.بیشتر وقتا ازش میترسم با اینکه دوستش دارم و دلم براش میسوزه.حالا اگه جن تو بدنش رفته باشه چون خیلی وقته این طور شده و‌مونده امکان داره خوب بشه؟خواهش میکنم بهم کمک کنید چون من غیر از اون کسی رو ندارم.ممنونم از شما خدا خیرتون بده

اگر مطالب وبلاگ را بادقت میخونید متوجه میشدید که باید چکار کنید و لازم نبود این همه مطلب بنویسید وقت ما ر ا بگیرید: با دقت این جاها را
https://b2n.ir/Alamatha
https://b2n.ir/Ghawanin
بخون و همه لینکها اون صفحه ر ا با دقت بخون

سوسن پنج‌شنبه 10 مرداد 1398 ساعت 11:59

سلام خانواده ماهم کلا همه مشکل دارند دو برادرم مشکل روحی و افسردگی دارند و خواهرم هم چند ساله دچار ناراحتی شده همیشه دعوا داریم من فعلا تطهیر را انجام دادم دو هفته هم سوره جن و ...انجام میدم ولی هنوز کشف انجام ندادم ولی کلا همیشه زندگیمون داغون بوده یرادر دوم چندین سال باعث جنگ ودعوا تو خونمون شده من میخواستم جزوه درمان سریع را برام بفرستید من نذر ۱۳۳ هزار صلوات را میکنم که ان شا الله مشکلمون حل بشه انجام بدم از شما استاد بزرگوار سپاسگزارم التماس دعا

تو پست http://b2n.ir/EBTAL صیغه نذر را بنویسید تا بدم جزوه را

محمد جمعه 4 مرداد 1398 ساعت 15:16

سلام خدا فوت من عمل کشف خواب رو انجام دادم فهمیدم جن در بندم است ولی علتش سحر نبود باید کدوم سره رو چند روز بخونم تا اخراج بشه

سلام ممنون.اینو ببینhttp://b2n.ir/EBTAL

سلام. من ۲۰ ساله با جنها درگیرم. ۳ تاهستند وکافر. در ایران وهندوستان تلاش کردن کمک کنند نشد. بعضی میگند همزاده بعضی میگند سحریهودییه. مشکلات زیاد در کار ودر منزل دارم. طلاقی هستم و بچه ندارم. مشکلات بدنی وفکری برام ایجاد میکنند. شبها تو خواب سکس خفگی خوابهای وحشتناک دارم. تو خونه به شکل نور سفید اشکال مختلف ظاهر میشند. به شکل ادم سایه. قران روزی زیاد میخونم. نماز میخونم. اهل مشروب هم نیستم. توی خواب زیاد اذیتم میکنند. خیلی .حتی خواب روزانه. با اینکه دعا میخونم چهار قل وایات حفظ باز هم اذیت میشوم. میشه لطفا کمکم کنید. میدونم که داخل بدنمه توشکمم احتملا. قران خوندنی یک دفعه خوابم میگیره هیچ کنترلی رو این خواب ندارم. .وسایلم رو قایم میکنند. بعضی اوقات شاید دو سه روز کاری به کارم ندارند بعد میبینم یک مشکل تو محل کارم برام درست کردن. چه کار کنم تو خواب اذیتم نکند. چه طور از دست اینها خلاص بشم. مرسی.

با سلام . بعضی از مشکلاتتون با تطهیر منزل به خوبی برطرف میشه و بعضیش ممکنه بعداز مدتی طولانی برطرف بشه جن عاشق دارید و جنهای ساکن منزل فعلا تحصینهای همین پست ر ا بخون و تطهیر منزل را انجام بده با جزوه خیلی سریع حل میشه انشاء الله. هر روز یا شب سوره بقره را بخون به نیت نابودی سحر و جن اگر میتونی صبح و شب.
http://b2n.ir/KASHF
http://b2n.ir/kabutar
http://b2n.ir/ghabl

مینا دوشنبه 31 تیر 1398 ساعت 01:24

سلام من همزاد شر دارم و میخوام برای دفعش کارهایی که شما گفتید و انجام بدم و قراره چله بگیرم و نذر ۱۳۵ هزار صلوات رو هم بردارم چون خیلی کارها کردم و نتیجه نگرفتم الان میخوام اول با خواست خدا و بعد با کمک شما نتیجه بگیرم میشه راهنماییم کنید؟

با سلام همین مطلب که براش نظر دادی را با دقت بخون کشف مطلب کن اینارا هم بخون بعد بگو ببینم تشخیص چی میدی؟
https://b2n.ir/Alamatha
https://b2n.ir/Ghawanin
تطهیر منزل را هم بکن
http://b2n.ir/ghabl

maryam پنج‌شنبه 27 تیر 1398 ساعت 18:41

سلام وقت بخیر م
من و همسرم دچار مشکلی شدیم ولی مشکل ماسبب شد تا من در مورد این قضایا و ماورا طبیعه تحقیقاتی رو شروع کنم
من و همسرم هردو فیلمسازیم و من دارم طب اسلامی هم میخونم...این قضایا را با تغذیه و...بیربط نمیبینم...برای تکمیل فرایند تحقیقاتم نیاز به راهنمایی دارم و سوالاتی دارم که میخوام ازتون بپرسم...ممنون میشم اگه شماره ای بفرستین تا بتونم باهاتون تماس بگیرم.

با سلام مقدور نیست درمورد خوراکی ها تو پست تطهیر هم مطالبی هست

وفا جنگجو چهارشنبه 19 تیر 1398 ساعت 15:14

سلام.من دختری۲۷ساله ومجرد هستم.زمانی که۱۲سالم بوددختردایی ام طلاق گرفت وپنج شش سال بعداز طلاق متوجه شدیم مادروخانواده شوهرسابقش برای همه دختروپسرای فامیل طلسم نوشته که مانع ازدواج ما بشه.تاان زمان هیچ دختری ازفامیل خواستگارنداشت ویه هیچ کس به خواستگاری پسرفامیل جواب مثبت نمی دادن تااینکه پیش یک دعانوبس اشنا که مرد باایمان وخوبی بود دعای قرانی گرفتیم ومشکل همه حل شد وکم کم ازدواج کردن.من بعداز باطل کردن سحر چندخواستگارداشتم واخریش پسرعموم بود که بعدازجواب منفی من بحث ودعوای خانوادگی بزرگی شد یعنی حدود شش سال پیش.بعدازاون تاالان که۵-۶سال می گذرد حتی یک خواستگارنداشتم.حتی نمی توانم یه دوست پسر معمولی داشته باشم بعداز چندروز چت کردن یهو غیب میشن ودیگه تماس یا پیامی نمیدهند بدون هیچ دلیلی..رزق وروزی ام کاملا صفراست وهیچ پولی ندارم هرکجا دنبال کارمیروم به دربسته می خورم حتی اگریک شغل ساده باحقوق کم باشد بازم مراقبول نمی کنن...سال اول دانشگاه بسیار درس خوان بودم ولی بعدازان حوصله درس وامتحان نداشتم بدون دلیل سرجلسه امتحان نمیرفتم واصلاحوصله درس خواندن نداشتم ولیسانسم ۵-۶سال طول کشید...البته من هوش خوبی دارم ولی نمی دانم چراموقع درس خواندن فکر وخیالبافی مانع درس خواندنم میشود وبدون دلیل سرجلسه امتحان غیبت می کردم...بجزاینها من حدود ۷-۸ساله عادت ماهیانه ام کاملا قطع شده وازمایش هام چیزی نشان نمیدهد ودکترم می گوید هیچ مشکلی ندارم ...حدود۸سال پیش بدون دلیل یک ترس ووحشت به دلم افتاد شبها از ترس خوابم نمی برد وفقط روزها می خوابیدم .شبها دایم احساس می کردم جن هااطرافم هستن از هرصدایی می ترسیدم سه ماه ارامش نداشتم شبها خواب جن میدیدم بختک روی بدنم می افتاد وقصد خفه کردنم راداشت تااینکه بعدازسه ماه عذاب شروع کردم به ایه الکرسی خواندن وبعدازاون به ارامش رسیدم والان بعدهشت سال فقط یک یا دوباردچارترس شدم...ولی هیچ کدام از مشکلاتم حل نشده دست به طلا میزنم خاک میشه خیلی بدشانسی می اورم وهیچ پیشرفتی درزندگی نمی کنم درزندگیی خیلی دچار مشکل شدیم خواهربزرگم بدون دلیل محکمی دارداز شوهرش طلاق می گیرد. می گوید گاهی احساس می کنذ جن هارااطرافش می بیند یااوراازخواب بیدارمی کند یا کنارش تندتندصحبت می کند خیلی بی اراده است وسرهیچ کاری دوام نمی اورد از همه فامیل نفرت پیداکرده حوصله هیچ کار وهیچ چیزی راندارد هیچ کجا دوام نمی اورد حوصله اینکه یک جای ثابت زندگی کند ندارد بدون دلیل باهمه بدرفتارمی کند.حرف خانواده گپش نمیدهد....پیش دعانویس های زیادی رفتیم ودعای باطل سحر نوشتن ولی بی تاثیر بود حالا نمی دانم مشکلاتمان بخاطرسحروجادوست یاهمزاد لطفا کمکم کنید باید چکارکنم خیلی ناامیدشدم واحساس تنهایی می کنم

با سلام احتمالا جن عاشق دارید اینار ابادقت بخونید و تطهیر منزل را انجام بدید:
http://b2n.ir/KASHF
https://b2n.ir/Alamatha
https://b2n.ir/Ghawanin
http://b2n.ir/ghabl
http://b2n.ir/EBTAL
https://b2n.ir/jene_Ashegh

سلام کسی رو میشناسم که تو زندگیش فقط یه نفر رو داره و چند سال هست که رو هرکاری دست میزاره خراب میشه مثلا کافی شاپ زد شب اول افتتاحیه رفت تو هوا ،شرکت زد خیلی الکی ورشکست شد و..... اینقد کارایی که کرده و خراب شده زیاد هستن ک نمیشه یکی یکی گفت الان که جایی استخدام میشه اولش خیلی شغل خوبیه ولی بعد بهش حقوق نمیدن سر هرکاری میره همین اتفاق میفته و هروقت با تنها کس زندگیش میخواد ملاقات کنه به طور خیلی ناگهانی همه چی خراب میشه، یه نفر براش فال گرفت و بهش گفته بود من نمیتونم فالتو بخونم یه پرده خدادادی روت هست ک نمیزاره ما فالتو بخونیم و بعد از یه همزاد صحبت کرده بوده و گفته بوده ک اون همزادت کاراتو خراب میکنه ، پیش پیرمردی رفت ک ظاهرا توانایی دور کردن همزاد رو داشته ولی هر بار که اون شخص یه حرکت انجام میداده اون از پشت سر کتک میخورده گفته ی خودش تا حدی بوده ک نزدیک بوده سرش به زمین بخوره و الان هم پشت گردنش کبود بوده پیرمرد هم بهش گفته بوده ک اگه ادامه بدیم ممکنه جونت به خطر بیفته . الان خیلی پریشون هست و خیلی نا امید هست من وقتی متن های شمارو خوندم خیلی خوشحال شدم چون حس میکنم چیزی که اونا گفتن اشتباه هست طبق گفته ی شما باید در مواقعی همزاد رو ببینه و همزاد کاملا شبیه خودش باشه این اتفاق برای این پسر افتاده ولی کسی که میدیده هر بار با یه ظاهر بوده و درست بعد از اینکه یه کاریش خراب میشه و ناراحت هست ظاهر میشه و با لبخند بهش نگاه میکنه ،چون هر دفعه با یه شکلو قیافه هست من بهش شک کردم ، این پسر نماز نمیخونه و از بس همه کاراش خراب شده حس میکنه خدا دیگه نگاش نمیکنه در صورتی ک قبلا تو مسجد اذان میگفته در سن نوجوانی ،تو همه ی فالاش یه عدد یک اومده و بهش گفتن ک این یه وعده هست یعنی بعد از یه وعده همه سختیا تموم میشه ولی پیرمرده ک اخرین نفر بوده بهش گفته بوده این یک یعنی یه زندگی و بهش گفته بود ک اگه بخوای از شرش راحت شی باید هرطور ک همزادت میخواد زندگی کنی و اگر بخوای میتونی طوری ک خودت میخوای زندگی کنی ولی باید خیلی باهاش بجنگی ک قدرتت از اون کمتره و شکست میخوری ، در سن نوجوانی دنبال جن و اینا میگشتن با دوستاش و گاهی اوقات به خرابه ها و اینجور جاها می رفتن برای شیطنت ولی اصلا گسترده و عمیق نبوده ، الان روحیش خیلی خراب شده و هیچ خانواده ای نداره خیلی تنهاس، نظر شما در این باره چیه بنظر شما مورد ازار جن ها قرار گرفته؟ راهکار چیه؟

با سلام . ایشون جن زده هست. بر اثر احضار جن اینطورشده یا رفتن به خرابه ها بدون تحصین کردن وارد بدنش شده . بگید نماز نمازش را حتما بخونه .تطهیر منزل حتما انجام بده و بعد به صوت سوره بقره گوش کنه هر روز . و تحصین ها هم بکنه اگر نماز خون شد بگه تاجزوه را بدم خیلی سریعتر درمان میشه.اون پیرمرد نادان هم او را داره به شیطان پرستی دعوت میکنه مزخرف گفته پیشش نرید . با جزوه خودش میتونه خیلی سریع درمان کنه البته باید نماز خونه بشه و تطهیر کنه منزل را

حسین جمعه 7 تیر 1398 ساعت 16:50

سلام. من زندگیم چند سالی هست که از خیر و برکت افتاده. به هر دری که می زنم تا زندگیم رزق و روزی پیدا کنه بسته میشه. همیشه تو کارام گره و مشکل پیش میاد. بعضی از شبا هم که خوابم انگار یکی میفته رو من و نمی زاره تکون بخورم و فریادبزنم. یک نفر به من گفتن تو همزاد داری. می خواستم ببینم درسته یا نه؟؟؟ چه کار باید انجام بدم؟؟؟؟

باسلام به همین دستورات این مطلب عمل کن اگر خوب نشد یعنمی جن وارد بدن شده با کشف مطلب در خوابهم میتونی بفهمی اگر خوب نشد باید این مطلب را بخونی:
http://b2n.ir/EBTAL
http://b2n.ir/ghabl
https://b2n.ir/Alamatha
همه همزاد دارن با دقت همین مطلب را بخون

خیام چهارشنبه 5 تیر 1398 ساعت 09:12

سلام ما 10 سال پیش منزلی خریدیم از ووقتی وارد خانه شدیم متاسفانه خیلی مشکلات برای همسرم به وجود آمد شب ها فریاد میزد و میگفت یه نفر روی قفسه سینه ام فشار می اورد و اتفاقات زیادی بعد از آن خانه را اجاره دادیم و متاسفانه هر مستاجری وارد این خانه شد دعوایی به وجود می آمد و آخرین مستاجر گفت فرزند دو ساله اش می ترسد و می گوید سگ ها من را اذیت می کنند و گریه می کند . دلیل چیست و چه کاری باید برای این منزل انجام داد . ممنون

با سلام تطهیر منزل را انجام بدید انتهای همین مطلب گفتمدر موردش

فاطمه دوشنبه 27 خرداد 1398 ساعت 15:28

منم مثل بقیه از پیام فرستادم اما نمیدونم جواب پیام منو دادید یا از کجا بفهمم لطفا راهنماییم کنید تا الان سه بار پیام فرستادم

با سلام .باید صیغه نذر را بفرستید تا جزوه را بدم

سهیلا پنج‌شنبه 23 خرداد 1398 ساعت 08:33

سلام من ۲۵ سال دارم همیشه دقیقه نود همه کار ها و برنامه هام به هم میخوره نمیتونم با کسی بمونم و ازدواج کنم همه چیز لحظه آخر خراب میشه حال روحیه خوبی ندارم اصلا بدخلقم به یه دنیاااا انرژی منفی و منفی بافی همش وسوسه به کارای خلاف میشم و نمیتونم جلوی خودمو بگیرم نمیدونم همزاد کافر دارم سحر شدم شبا خواب ندارم نمیدونم چکار کنم خسته شدم این کشف مطلب که میگین چی هست؟ باید برم پیش دعانویس طلسممو بشکنن من اکثرا محیطم پاک نیست کسی میتونه این کارو برام انجام بده؟ چکار کنم دقیقا لطفا راهنماییم کنید

سلام .احتمال زیاد سحریا جن هست ابتدا پاکسازی وتطهیر منزل و کشف مطلب. محیط را پاک کنید قوانین وبلاگ را بخونیدصفحه اول وبلاگ هست متوجه میشید

افشین چهارشنبه 22 خرداد 1398 ساعت 18:35

با سلام و عرض ادب

من و خانوادم نزدیک سی ساله که زندگی بسیار سخت و عذاب آوری داشتیم،درست از روزای اول اومدنمون به خانه جدید که مربوط به سی سال پیش میشه،حواشی و گرفتاری هایی که تو این مدت داشتیم و داریم خیلی زیاده،اگه بخوام کامل شرح بدم شاید صد صفحه ام بشه اما خلاصه خدمتتون عرض میکنم،از همان اول که اومدیم به این خونه مادرم درگیر مریضی شد،بعدش دزد خونمونو زد،آخه اون زمان وضعمون خوب بود...
بعد از آن پدرم سخت معتاد شد،سه تا درخت گردو تو حیاتمون داشتیم که خیلی بزرگ بودن و هر سه از تو کوچه و خیابون به خوبی مشخص بودن تا جایی تو چشم بودن که حتی چند نفرو خودمون دیدیم که به خاطر نگاه کردن به درختا خوردن زمین اما به یکباره هر سه در کمتر از یکماه خشک شدن و همه متعجب مانده بودن،وضع مالیمونم روز به روز بدتر شد و هنوزم که هنوزه ادامه داره و الان دیگه تقریبا فقط با زور نون شبمون جور میشه و پولمونم هیچ برکتی نداره،خودم ۴۲ سالمه هنوز مجردم و هنوز کاره درست حسابی ندارم و دست به هرکاری میزنم توش گره میفته و باز صفر میشم،همیشه ام ناخودآگاه با یکسری مسائل درگیرم و بدون اینکه خودم کار بدی یا برخلاف میل کسی مثلا تو کار یا سربازی یا دانشگاه انجام بدم یکی دو نفر باهام دشمن میشن،همیشه درگیر حواشی هایی هستم که خودم هیچ نقشی توش ندارم.

خواهرمم هنوز ازدواج نکرده و ۳۷ سال سن داره و هر وقت که خواستگار میومد به یه طریقی خیلی زود قضیه بهم میخورد.
باز هم مسائل زیادی هست که اگر صلاح و لازم باشه به ایمیلتون بفرستم،اینم بگم که تا الان که هیچ صدا یا جابجایی چیزی نه شنیدیم و نه دیدیم،لطفا کمکمون کنید که ما چیکار کنیم که این فلاکت و بدبختیمون که مثل خوره به مرور هممونو بدبخت کرد تموم بشه و گره زندگیمون چه تو کار چه تو مال و چه تو ازدواج و... باز بشه،

ممنون از زحماتتون

سلام . کشف مطلب کنید .ممکنه هر دو یا یکی جن زده باشید.حتما تطهیر منزل را بکنید شاید فقط باهمین کلی ازمشکلات برطرف بشه .قوانین وبلاگ و همه لینکهای داخل اون پست را بخونیدصفحه اول وبلاگ هست متوجه میشید. احتمال چشم زخم هم هست دعای دفع دشمن هم میتونید بخونید. تحصین هر روز وشب انجام بدید همگی

maryam چهارشنبه 22 خرداد 1398 ساعت 12:18

سلام خسته نباشید چندسالی میشه که مدام توسط کسی مورد سحر و جادو قرار میگیرم پیش دعا نویس هم رفتم بی فایده بود فقط تا یه مدت خوب بودم دوباره حالم بد میشد که برم پیشش و ازم پول بگیره خواستم بپرسم چیکار کنم که جادو در من اثر نکنه دیگه اگر اسم شناسنامه ای رو عوض کنم و اون طرف متوجه نشه میتونه تاثیر داشته باشه؟

سلام . صفحه اول وبلاگ براتون جواب گذاشتم

maryam سه‌شنبه 21 خرداد 1398 ساعت 16:47

سلام خسته نباشید چندسالی میشه که مدام توسط کسی مورد سحر و جادو قرار میگیرم پیش دعا نویس هم رفتم بی فایده بود فقط تا یه مدت خوب بودم دوباره حالم بد میشد که برم پیشش و ازم پول بگیره خواستم بپرسم چیکار کنم که جادو در من اثر نکنه دیگه اگر اسم شناسنامه ای رو عوض کنم و اون طرف متوجه نشه میتونه تاثیر داشته باشه؟

با سلام .ممکنه تاثیر داشته باشه . ولی راه قطعی خوندن سوره بقره هست که مانع سحر میشه یا زیاد خوندن سوره جن مثلا روزی 7 بار و تحصین در صبح و شب . همراه داشتن حرز هم موثره وخوندن دعاهای دفع دشمن که تو وبلاگ هست

کمک یکشنبه 19 خرداد 1398 ساعت 12:29

سلام من ماجرای سخت و عجیبی تا الان داشتم که تا حدی تونستم با دعا مداوم بخش زیادی از اون رو بگذرونم .
حدود 6سال پیش زندگی خانوادگی ما پر از دعوا و مشکل به طرز عجیبی شده بود منو خواهرم خیلی علاقه به بی حجابی پیدا کرده بودیم هر کدوم از اعضای خانوادمون به نحوی رفتارش عجیب شده بود مثلا من منزوی شده بودم همش میخوابیدم و تو مدرسه حتی دوستم هم ولم کرده بود و ته کلاس یه گوشه تنها میشستم و درسم به شدت افت کرد... . خواهرم دروغ های عجیب غریب میگفت و همش با پسرها در ارتباط بود و مادرم به نحو دیگه . بعد یه مدت خودمون از مشکلات زیادمون شک کردیم و بعد کسی بهمون گفت براتون جادو کردن که هر کاری میکنید برعکس بشه . راستش اون موقع نه صدقه ای میدادیم و نه ایت الکرسی و نه چیز دیگه چون با این موضوعات اشنایی نداشتیم . خلاصه ...ماجرای اصلی و درگیری با جن از جایی شروع شد که من بعد یه مدتی تصمیم گرفتم کاری کنم . از اینترنت شروع کردم دنبال دعای ضد سحر و باطل کردن جادو به این امید که دوباره اوضاع خانوادگیمون خوب شه ، از اینترنت میدیدم و یادداشت میکردم (اون موقع نه نماز میخوندم نه اسفندی دود میکرم نه دعایی ، البته پدر و مادرم اهل نماز بودن) یواش یواش یه حالت های عجیبی پیدا کرده بودم . ناخودآگاه یه چیزهایی به دروغ بهم الهام میشد . سوار تاکسی میشدم به دوستم میگفتم الان اینا قراره منوبدزدن و مسایلی این چنینی و انگار یکی یا صدای خودم در گوشم صحبت میکرد ، در گوش راستم یک بار هم خواب دیدم ماری کوچک وارد همین گوشم شد و این صدا ها از خبر مثل الان فلانی از در میره بیرون تا اینکه مثلا وقتی با کسی صحبت میکردم چون ادم خیلی خوش صحبتی نبودم انگار در گوشم یکی میگفت حرف هایی میزدم که بلد نبودم ( به دیلل اینکه میترسم کسی این ماجرا رو بخونه از ادامه ماجرا صرف نظر میکنم و اگه اجازه بدین تو ایمیل شخصیتون براتون بنویسم ) در نهایت حدود 4 سال پیش مشکلات به جایی رسید که انگار من تسخیر شده بودم ( اتفاقاتی عجیب که از ترسم که کسی نبینه و پخش نشه اینجا بازگو نمیکنم ) . الان مشکلم اینه که با کمک های زیادی که از ادم های مومن گرفتم و خودم اهل نماز و روزه شدم و مدام ایت الکرسی میخونم و صدقه میدم بازم مشکلاتی دارم . هنوز انگار کسی در گوشم حرف میزنه و تو خونه یهو صدای تق عجیبی مخصوصا از یخچال میاد . اتفاقا تو خواب هم دیدم که یخچال پر از ماره و پدرم سعی داشت اونها رو نابود کنه . جلوی چشمم یه هاله بیرنگ سیاه از این ور به اون ور میره . و تو گوشم باد شدید میپیچه و جالبه وقتی با حضور ذهن نماز یا ایت الکرسی میخونم این باد یهو خالی میشهو احساس کشیدگی شدید تو فکم میکنم و تا ...چندین و چند نفر گفتن
که کسی برامون سحر کرده و اتفاقا درگوشم همون صدا مبهم بهم رسونده که کی بوده و من از نشانه ها مطمین شدم که خودشه . از این همه بدشانسی خسته شدم بعضی وقتا به زور نماز میخونم و حتی یهو حالت اینقدر بدی پیداد میکنم که تو دلم میگم استغفرالله درود بر شیطان یا به امام ها مخصوصا امام حسین (ع) اعوذبالله فحش میدم اینکارو که میکنم انگار خوش شانس تر میشم و... . من باید کامل به شما بگ چی شده ازتون
کمک بگیرم اینجا نشد لطفا کمکم کنید شخصی بهتون پیغام بدم

با سلام . شما مبتلا هستید به جن کافر و احتمال داره سحر یا موکلی هم فرستاده غیر از اون. ایتدا تطهیرمنزل را انجام بدید . تحصین کنید و پشت یخچال راهم خوب بررسی کنید ببینید کاغذی پارچه ای مشکوک نباشه پشتش یا زیرش اگر بود دست نزنید بازش نکنید بهم خبر بدید. صفحه اول وبلاگ را ببنید قوانین وبلاگ و تمام لینکهای داخل اون را بخونید بهتون ایمیل میدم

زهرا یکشنبه 19 خرداد 1398 ساعت 07:44

سلام برای باطل کردن سحر و جادو نظر شما در مورد سرکه و شغار چیه ؟ایا تاثیر دارد چقدر؟

سلام . نظرتون به این پست مربوط نمیشه.صفحه اول وبلاگ، قوانین وبلاگ را بخونید همه لینکهای مهم اون را هم مطالعه کنید. تو پست ابطال سحر نوشتم

هو القهار جمعه 17 خرداد 1398 ساعت 16:59

سلام

در مورد سوره جن. یک نکته که اثر قرائت این سوره رو بیشتر میکنه اینه که آدم معنای آیات رو هم متوجه بشه و صرفا لقلقه زبانش نباشه. این سوره مفاهیم قوی ای داره و اگه خواننده این مفاهیم رو که میگه متوجه بشه، خیلی از لحاظ روحی تقویت میشه. برای مثال:

وَأَنَّهُ کَانَ رِجَالٌ مِنَ الْإِنْسِ یَعُوذُونَ بِرِجَالٍ مِنَ الْجِنِّ فَزَادُوهُمْ رَهَقًا ﴿۶﴾
و مردانى از آدمیان به مردانى از جن پناه مى ‏بردند و بر سرکشى آنها مى‏ افزودند (۶)

وَأَنَّا کُنَّا نَقْعُدُ مِنْهَا مَقَاعِدَ لِلسَّمْعِ فَمَنْ یَسْتَمِعِ الْآنَ یَجِدْ لَهُ شِهَابًا رَصَدًا ﴿۹﴾
و در [آسمان] براى شنیدن به کمین مى ‏نشستیم [اما] اکنون هر که بخواهد به گوش باشد تیر شهابى در کمین خود مى‏ یابد (۹)

وَأَنَّا ظَنَنَّا أَنْ لَنْ نُعْجِزَ اللَّهَ فِی الْأَرْضِ وَلَنْ نُعْجِزَهُ هَرَبًا ﴿۱۲﴾
و ما مى‏ دانیم که هرگز نمى‏ توانیم در زمین خداى را به ستوه آوریم و هرگز او را با گریز [خود] درمانده نتوانیم کرد (۱۲)

وَأَنَّا مِنَّا الْمُسْلِمُونَ وَمِنَّا الْقَاسِطُونَ فَمَنْ أَسْلَمَ فَأُولَئِکَ تَحَرَّوْا رَشَدًا ﴿۱۴﴾
و از میان ما برخى فرمانبردار و برخى از ما منحرفند پس کسانى که به فرمانند آنان در جستجوى راه درستند (۱۴)

وَأَمَّا الْقَاسِطُونَ فَکَانُوا لِجَهَنَّمَ حَطَبًا ﴿۱۵﴾
ولى منحرفان هیزم جهنم خواهند بود (۱۵)

هو القهار جمعه 17 خرداد 1398 ساعت 16:51

بسم الله الرحمن الرحیم

دو حدیث از خواص قرائت سوره جن؛ راهگشای جن زدگی:

امام صادق علیه السلام در روایتی آورده اند: هر کس سوره جن را زیاد قرائت کند در دنیا آزاری از جنیان به او نمی رسد و نه چشم زخمی و نه سحر و نه مکری و نیز، همراه حضرت محمد صلی الله علیه و آله وسلم خواهد بود و می گوید : پروردگارا چیزی در عوض آن نمی خواهم و آن را با هیچ چیز عوض نمی کنم و نمی خواهم تغییری در آن ایجاد شود. (ثواب الاعمال، ص120)

امام صادق علیه السلام فرمودند: قرائت سوره جن موجب فرار شیطان از آن جایگاه می شود و کسی که می خواهد به سراغ سلطان و حاکم ستمگری برود با خواندن این سوره امنیت می یابد. و نیز کسی که سرگردان است با قرائت این سوره خداوند راه برون شدنش را آیان می کند همچنین هر کس بر قرائت این سوره مداومت ورزد در حالی که در تنگی و سختی باشد خداوند در گشایش را بر روی او باز می کند. (تفسیرالبرهان، ج5، ص505)

برای همین تو تطهیر منزل از این سوره استفاده میکنیم

Nazi پنج‌شنبه 16 خرداد 1398 ساعت 10:35

سلام ، وقتتئن بخیر .
خواهری دارم که بسیار زیباست ، وخواستگار های زیادی داره ولی هرکدام به طریقی می روند . حتی یکی خیلی جدی شد ولی لحظه اخر همه چی به هم خورد و رفتن و پسری که جونش برای خواهرم در میرفت الان چند هفته اس بی خبره ازش . تمام خواستگاراش الکی میرن ، همش هم زیر دلش درد میکنه و ترشحات زیادی داره .همش احساس سرما میکنه .دکتر هم بردیم مشکلی نداره . میخواستم بدونم دلیلش همین جن عاشق هست و اگر هست چطوری که خلاص بشه.خیلی ممنون . ببخشید وقتتون رو گرفتم .

با سلام . احتمالش زیاده .کشف مطلب کنید حتما و شروع کنید به تطهیرمنزل و خوندن سوره بقره. صفحه اول وبلاگ، قوانین وبلاگ را بخونید همه لینکهای مهم اون را هم مطالعه کنید با جزوه سریعتر نتیجه میگیرید

سیما پنج‌شنبه 29 فروردین 1398 ساعت 16:55 http://ندارم

سلام. مادر شوهرم وقتی با دلیل یا بی دلیل ناراحت میشه، سر طرف مقابل خیلی بلا میاد. پرسیدم میگن همزادی داره که به محض ناراحتیش، درحق فرد مقابل خرابکاری می کنه. من و همسرم خیلی ازش اسیب دیدیم. میخواستم ببینم میشه کاری کنیم که از اسیب همزادش در امان باشیم. لطفا راهنمایی کنید. تصادف ، بیماری، از دست دادن کار و اتفاقات دیگه از جمله کاراش است.

سلام. درمورد همزادش بعید میدونم درست باشه ممکنه چشمش شورباشه و ارادی افرادرا چشم میزنه به هرحال تحصین کنید از هربلائی محفوظ می مانید از جن و انس درامان خواهیدبودبدون شک.حرز های معصومین صلوات الله علیهم را بخونید و حجابها را بخونید حرزبزرگ امام جواد برای هر خطری خوبه از همه چیز محافظت میکنه اینو بخون: http://b2n.ir/hamzad-jen

زهرا شنبه 24 فروردین 1398 ساعت 23:01

سلام دختری 32 ساله هستم شرایط ازدواجم جور نمیشه تو کارام به در بسته میخورم همیشه کارام رو نصفه رها میکنم اراده قویی ندارم زود دلسرد میشم سر گردونم تو زندگیم هدفمو پیدا نمیکنم آقایی که میگن علوم غیبیه میدونه سرکتاب باز کردن و میگن شما همزاد داری باید دفع بشه با هزینه بالا؛میشه کمکم کنید باید چه کار کنم

با سلام اگر واقعا همزاد اذیت میکنه و مشکل ساز هست ختم های همین پست را بخونید + نماز اول وقت و ترک گناه (به رساله توضیح المسائل مرجع تقلیدتون باید عمل کنید واجبات را انجام وحرام ها را ترک کنید)خصوص ارایش کردن گناهان جنسی ارتباط بانامحرم . شنیدن موسیقی حرام حتی اگر ازصداو سیماپخش بشه.اما توصیه میکنم خودتون کشف بزنید تا مطمئن بشید علت چیه. بعضی به جن عاشق میگن همزاد
این لینک را ببین
https://b2n.ir/Rahehal
و تمام لینکهای توش را مطالعه کن و کشف مطلب کن

سپهر پنج‌شنبه 22 فروردین 1398 ساعت 21:50

سلام، خسته نباشید
من از یه فالگیر متوجه شدم که چشم و زخم زیاد دنبالم هست و خانمم براش همزاد افتاده، چجوری متوجه بشم درسته یا نه؟
ممنون

سلام، خسته نباشید بادقت همه لینکهای توی این صفحه
https://b2n.ir/Rahehal
خصوص اینا را

http://b2n.ir/KASHF
http://b2n.ir/jene-ashegh

یحیی چهارشنبه 21 فروردین 1398 ساعت 17:11

سلام ببخشید من مشکلم رو اینجا نوشتم ولی نه جواب رومیبینم نه سوال خودم رو در قسمت نظرات.راهنمایی کنید لطفا

با سلام . شما تو این ادرس نظر دادید :
https://b2n.ir/Rahehal
ما هم جواب دادیم .یاداشت کنید کجا نظر میدید که بعد اشتباه نکنید

سارا پنج‌شنبه 15 فروردین 1398 ساعت 13:56

سلام و خسته نباشید
ممنون میشم ایمیلمو جواب بدین

سلام و خسته نباشید. چیزی نیومده!

ح چهارشنبه 14 فروردین 1398 ساعت 22:45

سلام
من دست به هرکاری میزنم برام نمیشه هرجا خواستگاری میرم برام بهم میخوره
یه دختریا من دوست داشتم اولش بامن خوب بود ولی یدفعه نظرش عوض شد و منا ولم کرد خواستگاریشم رفتم ولی اونم بهم خورد والا میگند طلسم و همزاد و ...از این حرفا ولی فایده نداره نه دعا هیچی فایده نداره.
میتونید بگید من چیکار کنم و بدونم مشکل چیه و چطوری حلش کنم؟؟؟

سلام .بادقت همه لینکهای توی این صفحه
https://b2n.ir/Rahehal
را بخون تطهیرمنزل و کشف در خواب را انجام بده. جن عاشق ممکنه داشته باشی

محمدحسین چهارشنبه 14 فروردین 1398 ساعت 01:28

سلام خدا قوت
من۳۴سالمه ومیدونم دچار ی نوع طلسم شدم یاشایدهم جن وهمزادی دارم که در امورات زندگیم دخالت میکنند۔۔تا الان شغل های خوبی را شروع کردم درامد خوب ولی ی اتفاقاتی میوفته که کلا دچار ورکستگی میشم۔۔اخرین شغلم مغازه بود با یکی از دوستام شریک شدم که متاسفانه با یضرر مالی مغازه را تحویل دادم۔۔
این شریکم با ی نفر در ارتباط بود از صوفی ها که میگفت توی کارهای ماورایی خیلی قویه و با دنیای دیگه در ارتباط هست۔۔واسه من ازپرسید وبقول خودشان ی دید زد وگفت طلسم داری وظاهرا طلسم رو برداشت اما ازاونموقع ت الان زندگیم خیلی بدترشده۔۔قران زیاد میخوندم زمانهایی که میخونم یکم ارومم ولی وقتی نمیخونم شدیدا عصبی و افسرده همش فکر خودکشی دارم۔۔۔فشارخونم بالاس ۔۔بی خوابی۔۔استرس کابوس و خواب های معنی دار۔۔میبینم
همش احساس میکنم وقتی تنهام یکی پیشمه۔۔دچارزیادی گناه هستم
به اطرافیان هرچی خوبی میکنم انگار دشمنشونم و کلا دستم نمک نداره۔۔۔
حدود۱۰ساله میخام زن بگیرم کلا جواب رد میشنوم۔۔دوبار نامزدی کردم پای عقد همه چی خراب شد۔۔

خیلی پول دراوردم ولی الان صفر صفر شدم ۔۔پیش دعانویس چندبار رفتم ولی بدترشد که بهتر نشد۔۔۔
حافظم خیلی ضعیف شده و کلا در لحظه حال نیستم همش توی توهم هستم۔۔متوجه حرفای دیگران نمیشم۔۔هرچی میخام نماز بخونم نمیشه انگار ینفر نمیزاره۔۔
نمیدونم راهی هست یا خیر۔۔

ممنونم میشم۔

با سلام . مشکل اصلی شما نماز نخوندن هست .که راه رابرای ابطال سحر و دفع جن می بنده .17 رکعت نماز خوندن 17 دقیقه وقتمیخواد با خدا حرف بزنید با امام زمان درد و دل کنید بخواهید کمک تون کنند تانمازخون بشید . به پدر ومادر بگید دعاتون بکنه برای این منظور وبرای نجاتتون . نذر کنید تا موفق بشید و البته در کنار اینها اراده کنید ازهمین الان بلندشید نماز بخونید اگر وقت گذشته قضای اخرین نماز را بخونید هر اتفاقی پیش اومد و هر فشاری بهتون اوردن مقاومت کنیدبعد از چندبار نمازخوندن راحت میتونید بخونید. شماقطعا تسلط همزاد دارید و احتمال جن عاشق میدم البته شایدسحر هم باشه. تا نمازخون نشید فایده نداره درمان هم بکنید باز ممکنه همه این خطرات پیش بیاد البته همزاد که قطعا تسلط پیدا میکنه .
بادقت همه لینکهای توی این صفحه
https://b2n.ir/Rahehal
را بخون تطهیرمنزل و کشف در خواب را انجام بده اگر متوجه نشدی مشکل چیه. در ضمن بعضی از صوفی ها و دراویش و دعانویسان شیطان پرستند و قدرتهایی که دارند و غیبگوئی که میکنند(خبر دادن از گذشته و حال دراموری که برای ما پنهان است اما برای اونها اشکار است.از اینده نمیتونند بگن مگر اینده نزدیک اونهم احتمال میدن و ازاینده دوراصلا نمیتونند بگن) از طرف شیاطین هست و اعمالی که انجام میدن بعضیهاش سحر و جادو هست برای اینکه بیشتر گرفتار و اذیت بشید. قران همراهتون کنید .تحصین کنید زیاد به خدا التماس کنید تا کمک تون کنه از نذر وتوسل هم غافل نشید

مهسا جمعه 9 فروردین 1398 ساعت 20:26

سلام و خسته نباشید.من ۲۷سالمه چند سالیه دست به هرکاری میزنم پوچ میشه.اول خودشون استقبال میکنن بعد یهو نمیشه.حتی نامزدم که اولش خیلی مشتاق بود یهو منو گذاشت رف.بهم گفتن احتمالا همزاد یا طلسم داری همش گیره کارات.همش خودخوری دارم.گاهی فک میکنم یه سیاه کوچیک رد شد دورو برم برمیگردم نیس چیزی.ازاینکه این همه کارام همش گیره و به هردری میزنم نمیشه کلافه شدم و ناامید.میشه کمکم کنید

با سلام بادقت همه لینکهای توی این صفحه
را بخون تطهیرمنزل و کشف در خواب را انجام بده https://b2n.ir/Rahehal
ممکنه جن عاشق باشه

م.آ سه‌شنبه 28 اسفند 1397 ساعت 14:33

باسلام.از کودکی همیشه کسی را پشت سرم حس میکردم.و به انواع و اقسام بیماریها دچار شدم.دورو برم ادمهای حسود زیاد دارم حتی فهمیدم خانواده پدرم مرا طلسم کرده اند.سرگردانی بیماری ...هرچه که فکر کنید.اما من خیلی از همان زمان به امام زمان و دعا و ذکر علاقه داشتم.وهمین باعث زنده ماندنم شد.ولی همیشه بیمار و پریشان و درمانده ام.جایی زندگی میکردیم که اجنه ها با سنگ و ایجاد صداخودشان را نشان میدادند.از انجا که رفتیم کمی بهتر سد ولی نابود شده ام.چطور اینهارو ازخودم دور کنم.متنفرم ازشون.

با سلام این لینک را ببین و تطهیر خونه راشروع کن . احتمال زیاد فقط جن زدگی هست. به دستورات همین مطلب که پائینش نظر نوشتید هم با دقت عمل کن .اما بهتر یه کشف مطلب هم بکنی شاید سحر ی هم باشه
https://b2n.ir/Rahehal

مهتاب جمعه 24 اسفند 1397 ساعت 15:46

سلام،توروخدا راهنماییم کنین،من از پارسال پشت هم دچار بیماری های مختلف شدم،تا چند ماه پیش دچار دلدردهای پحشتناک شدیدی شدم ک ب محض اینکه بیمار میشم شروع میشه و صبح و شب شدیده همه جور آزمایش دادمو همه چی سالم بود و چندماهه داروهامم مصرف میکنم حتی داروهای اعصاب اما هیچ تاثیری نداره،کسی برام سرکتاب باز کرد گفت علت دردای شما یه پری هست باید دعای دفع پری بگیرین،آیا این درسته؟ شما میتونین کمکم کنین

با سلام . احتمال جن و بیشتر احتمال سحر میدم اگر که دردمعده علت پزشکی نداره و طولانی مدت هست تو جزوه روش درمان این نوع سحر هست 7 روزهمیشه باطلش کرد. تطهیر را شروع کنید و بهتره که کشف هم بزنید این لینک را با دقت بخونید:
https://b2n.ir/Rahehal

ثنا جمعه 24 اسفند 1397 ساعت 14:05

سلام استاد خسته نباشید من مدتیه زندگی خودم و همسرم دچار مشکل شده مخصوصا برای همسرم ،که حتی دوسال پیش شب تو خواب عمیق بودم سایه سیاهی ازبالای سرم رد شد و صبح همون روز همسرم تصادف شدیدی کرد و هنوزم که هنوزه هرروز دچار مشکلات میشیم مخصوصا مشکلات مالی و خودم و همسرم وارد هرکاری که میشیم موانع جلوی راهمون قرار میگیره برای اینکه اون کار به نتیجه نرسه دیگه واقعا خسته شدم دلیلش رو نمی‌دونم جن یا همزاد

سلام تو همین پست علامت همزاد را نوشتم .بعید میدونم این لینک را ببینید
https://b2n.ir/Rahehal

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.